328. forduló, 330. forduló, Megadeathka összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. szept. 20. 9h:05'
EZ A 1110. JÁTÉKHETED, 329. FORDULÓD
1111. játékheted kezdete: szept. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3851
SZÁMLA : XXXX

MEGADEATHKA KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [96,105] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+6 tvp ). Varázserőd regenerálódik. (+51 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: vv 224 19 5 elmormolod a 224. varázslatot a 19. varázslatot az 5. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 579.]
Gyorsvarázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 577.]
Fürgén varázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 576.]

* 2. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 576.]

* 3. KP: h 1253 0 0 használod az 1253. tárgyat
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +35 max. életerő, +35 életerő.) [5 pontot használtál fel, van még 571.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Vársz pár pillanatot, de semmi nem történik... Aztán szabadon lévő alkarodra pillantasz, ahol egy pillanatra vörös betűs felirat jelenik meg: "A veterán kalandozók egyik kedvenc tárgya a Rasolphius kitűzője, merthogy erőt növel, ha magukra aggatják." Mintha hallottad volna már valahol ezt az információt, de azért megköszönöd, hogy most megerősítettek benne. [4 pontot használtál fel, van még 567.]
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Hirtelen tör rád az érzés, hogy láthatatlan ujjak matatnak az agyadban. Szörföznek az tudásbázisodban. Aztán megszűnik az érzés. Vele egyidőben azonban a kút belsejéből suttogó hangok törnek a felszínre, a következő információval szolgálva: "Innen keletre 33, északra 177 mérföldre egy feldühödött ryuku ostromteknős várja, hogy valaki megleckéztesse." Elraktározod magadban az információt, hátha később tudsz még vele valamit kezdeni. [4 pontot használtál fel, van még 563.]
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Most, hogy ilyen közel léptél a kúthoz, veszed csak észre, hogy a belső oldalára egy felirat van vésve. Ah, biztos csak egy Közös Tudat protezsálja magát ilyetén módon, gondolod, de azért, hogy tévedésed kiderülhessen, elolvasod a szöveget: "Ha még nem tudnád, hogyan is győzheted le a xirnoxot, elárulom. Csak a vékony nyelvét kell ütni, és gyorsan kileheli lelkét." Vicces, hogy ezt pont így kellett megtudnod. Na de pont ezért nevezik a csodák kútját csodák kútjának. [4 pontot használtál fel, van még 559.]

a 230 4446 2 átadod a 230. tárgyat a 4446. kalandozónak (2 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 2 lánckesztyűt Jockey Ewing részére. [0 pontot használtál fel, van még 559.]

aa 176 123 252 átadod a 176. tárgyat a 123. tárgyat a 252. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 vashegyű nyilat Jockey Ewing részére. Ok, sikeresen átadtál 2 göcsörtös bunkót Jockey Ewing részére. Sajnos nincs nálad smaragd koszorú. [0 pontot használtál fel, van még 559.]

aa 1563 37 153 átadod az 1563. tárgyat a 37. tárgyat a 153. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 bozontfonatot Jockey Ewing részére. Ok, sikeresen átadtál 9 drótszőrt Jockey Ewing részére. Ok, sikeresen átadtál 21 pirkitet Jockey Ewing részére. [0 pontot használtál fel, van még 559.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[138,58] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy áeratikus hasnyák. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy banshee-sikoly varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 73 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a halál szava. Szerencsére nem hatott rád. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a gnóm nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja az áeratikus hasnyák farkát. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 1 spirituszt.) 1 522 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba).
Találkozol LonSin az Átkozott-tal. Fairlight eljövendő papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy ametiszt medált, egy ónix masszavadítót és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy ryuku csapásvezető trófea, egy részeg kalandozó trófea és egy bunthar trófea ékesíti. Jobb kezében egy dözmöng szivet tart. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen semleges, mint Neked.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.

(Továbbmész...) [137,57] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy quwarg harcos nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Mielőtt összecsapnátok, a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg harcos torát. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) A quwarg harcos megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A quwarg harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 136 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [136,56] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy varkaudar felderítő. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Egy banshee-sikoly varázslatot dobsz ellenfeledre. 79 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar felderítő nyakát. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a varkaudar felderítő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1 602 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy félig kész vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 100 pontot kell rákölteni.) Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Anathera Tsung egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 523.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[135,55] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy erszényes elkarog. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A gnóm nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod az erszényes elkarog jobb oldalát. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az erszényes elkarog fejét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Apró rúgást kapsz az erszényes elkarog patájától. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 962 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [134,54] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy erszényes elkarog nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Megveted a lábad, és a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod az erszényes elkarog testét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával eltalálod az erszényes elkarog jobb lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 962 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}


(Továbbmész...) [133,53] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Ráismersz a lényre. Egy varkaudar bajnok. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 17 életpontot vesztettél. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar bajnok testét. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok feléd döf, de csak ijesztésképp. Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 16 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. 1 118 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

Találsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. [36 pontot használtál fel, van még 487.]

m 7 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra
[132,52] Még mindig az erdőben vagy. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Qulli Brann előtt.


(Továbbmész...) [131,52] Az erdőt síkság váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Kinézel egy helyet, ahol több fehér csont is kimered a föld alól, és ásni kezdesz. Hideg szél borzolja a hátadat. Fehér csontok, korhadt ládák kerülnek elő, de egyelőre semmi használható. Messze, a csatamező túlsó végén mintha apró alakok mozognának, lassan, nagyon lassan. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy óriás csontváz jön feléd.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a gnóm nyílpuskával célba találj. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja az óriás csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az óriás csontváz sárga bordáit. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Valami keményben koppan az ásód. Egy ép láda! Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ubuk dobónyíl és egy bumeráng. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy szintszívó készül a lemészárlásodra. Jó stratéga módjára a megfontolt visszavonulást választod.
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Észreveszel egy szent tölgyfát. Észreveszel egy barátság szent tüzét. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Találsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Hasfejlesztő Jack egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy régészeti lelőhelyet. A régészet tudománya immáron a kalandorok körében is egyre népszerűbb. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy manaelementál közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+4 vp). Vashegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál testét. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+7 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 308, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Még egész friss törpe nyomok vezetnek délkeletre.
Összeakadsz Kenon a barommal. Tharr hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy áspis védőköpenyt, egy féregíz nyakpántot, egy hősiesítő medált, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr övet, egy kreiton fókuszt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy mind. ametisztjét, egy obszidián karkötőt, egy párducbőr övtáskát, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet, egy zafír védőgyűrűt és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy roguena trófea, egy pókkirálynő trófea és egy óriás szőröspók trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy tyrex bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy tolmokov-koktél. Egy alanori csatamén a hátasa. Tisztán érzed auráját: ő is semleges.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [53 pontot használtál fel, van még 434.]

a 43 1897 33 átadod a 43. tárgyat az 1897. kalandozónak (33 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 33 tükröt Kenon a barom részére. [0 pontot használtál fel, van még 434.]

h 1589 135 203 használod az 1589. tárgyat
Kezedbe veszed a Kalmárok Kémgömbjét. Feladata annak felfedése lesz, melyik boltban mennyi darab gyöngymangó van. Hamarosan megjelenik a válasz a kémgömb ködös felületében: (45,62): 1 db, (42,28): 2 db, (99,19): 63 db, (94,53): 22 db, (100,80): 1785 db, (97,107): 1334 db, (72,59): 219 db, (140,61): korlátlanul. Ára 4 arany. Ezután amniosz iránt kíváncsiskodsz. Dekódolod a választ, amely a boltok raktáraiban álló áruk mennyiségét jelzi: (45,62): 114 db, (42,28): 85 db, (44,98): 6 db, (94,53): 39 db, (100,80): 4820 db, (97,107): 62 db. Ára 2 arany. [3 pontot használtál fel, van még 431.]

h 1589 116 652 használod az 1589. tárgyat
Kezedbe veszed a Kalmárok Kémgömbjét. Feladata annak felfedése lesz, melyik boltban mennyi darab móri gyümölcs van. Hamarosan megjelenik a válasz a kémgömb ködös felületében: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. Kíváncsiságod határtalan, a következő kérdés, hogy darázsszárny hol szerezhető be. Dekódolod a választ, amely a boltok raktáraiban álló áruk mennyiségét jelzi: (45,62): 49 db, (42,28): 12 db, (44,98): 30 db, (99,19): 287 db, (94,53): 1321 db, (100,80): 1167 db, (97,107): 3291 db, (72,59): 1917 db. Ára 8 arany. [3 pontot használtál fel, van még 428.]

h 1589 176 187 használod az 1589. tárgyat
Előkeresed a szekérkaravánnál szerzett kémgömböt. Azt szeretnéd megtudni, hogy melyik boltban találhatsz vashegyű nyilat. Dekódolod a választ, amely a boltok raktáraiban álló áruk mennyiségét jelzi: (44,98): 7 db, (97,107): 1 db. Ára 12 arany. Kíváncsiságod határtalan, a következő kérdés, hogy mérgezett vasnyíl hol szerezhető be. A kémgömb hamarosan megmutatja mindezt: (99,19): 4 db, (100,80): 10 db, (97,107): 3 db, (72,59): 9 db. Ára 16 arany. [3 pontot használtál fel, van még 425.]

h 1589 519 568 használod az 1589. tárgyat
Előkeresed a szekérkaravánnál szerzett kémgömböt. Azt szeretnéd megtudni, hogy melyik boltban találhatsz tükörpáncélt. Dekódolod a választ, amely a boltok raktáraiban álló áruk mennyiségét jelzi: (99,19): 1 db, (94,53): 1 db, (100,80): 8 db, (97,107): 19 db. Ára 11200 arany. Ezután biami kvazárlándzsa iránt kíváncsiskodsz. Hamarosan megjelenik a válasz a kémgömb ködös felületében: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. [3 pontot használtál fel, van még 422.]

h 1589 464 363 használod az 1589. tárgyat
Előkapod a Kalmárok Kémgömbjét. Feladata annak felfedése lesz, melyik boltban mennyi darab nehéz harci kesztyű van. Dekódolod a választ, amely a boltok raktáraiban álló áruk mennyiségét jelzi: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. Ezután ezüsttollú nyíl iránt kíváncsiskodsz. Hamarosan megjelenik a válasz a kémgömb ködös felületében: (100,80): 4 db. Ára 300 arany. [3 pontot használtál fel, van még 419.]

h 1589 350 341 használod az 1589. tárgyat
Előkeresed a szekérkaravánnál szerzett kémgömböt. Azt szeretnéd megtudni, hogy melyik boltban találhatsz esszenciakristályt. A kémgömb hamarosan megmutatja mindezt: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. Azt is jó volna tudni, merre kapható alkímiázó üst. A kémgömb hamarosan megmutatja mindezt: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. [3 pontot használtál fel, van még 416.]

h 1589 129 1739 használod az 1589. tárgyat
Kezedbe veszed a Kalmárok Kémgömbjét. Feladata annak felfedése lesz, melyik boltban mennyi darab sallank nyíl van. Dekódolod a választ, amely a boltok raktáraiban álló áruk mennyiségét jelzi: (46,62): 218 db, (99,19): 6 db, (94,53): 151 db, (100,80): korlátlanul, (97,107): 6 db. Ára 8 arany. Kíváncsiságod határtalan, a következő kérdés, hogy harci maszk hol szerezhető be. Hamarosan megjelenik a válasz a kémgömb ködös felületében: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. [3 pontot használtál fel, van még 413.]

h 1589 1563 1133 használod az 1589. tárgyat
Előkapod a Kalmárok Kémgömbjét. Leginkább az érdekelne, honnan szerethetsz bozontfonatot. Hamarosan megjelenik a válasz a kémgömb ködös felületében: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. Azt is jó volna tudni, merre kapható moa varázsdoboz. Hamarosan megjelenik a válasz a kémgömb ködös felületében: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. [3 pontot használtál fel, van még 410.]

h 1589 368 386 használod az 1589. tárgyat
Előkeresed a szekérkaravánnál szerzett kémgömböt. Azt szeretnéd megtudni, hogy melyik boltban találhatsz kinemfogyó tegezt. A kémgömb hamarosan megmutatja mindezt: (97,107): 1 db. Ára 700 arany. Kíváncsiságod határtalan, a következő kérdés, hogy moa katalizátor hol szerezhető be. Dekódolod a választ, amely a boltok raktáraiban álló áruk mennyiségét jelzi: (72,59): 1 db. Ára 80 arany. [3 pontot használtál fel, van még 407.]

h 1589 385 421 használod az 1589. tárgyat
Kezedbe veszed a Kalmárok Kémgömbjét. Azt szeretnéd megtudni, hogy melyik boltban találhatsz moa gyémántot. Hamarosan megjelenik a válasz a kémgömb ködös felületében: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. Kíváncsiságod határtalan, a következő kérdés, hogy tyrex bunkó hol szerezhető be. A kémgömb hamarosan megmutatja mindezt: (46,62): 1 db. Ára 4000 arany. [3 pontot használtál fel, van még 404.]

h 1589 367 352 használod az 1589. tárgyat
Előkeresed a szekérkaravánnál szerzett kémgömböt. Feladata annak felfedése lesz, melyik boltban mennyi darab Trákin csákánya van. Dekódolod a választ, amely a boltok raktáraiban álló áruk mennyiségét jelzi: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. Kíváncsiságod határtalan, a következő kérdés, hogy mithril hol szerezhető be. Dekódolod a választ, amely a boltok raktáraiban álló áruk mennyiségét jelzi: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. [3 pontot használtál fel, van még 401.]

h 1589 1605 211 használod az 1589. tárgyat
Előkeresed a szekérkaravánnál szerzett kémgömböt. Feladata annak felfedése lesz, melyik boltban mennyi darab Aritma ostora van. Dekódolod a választ, amely a boltok raktáraiban álló áruk mennyiségét jelzi: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. Kíváncsiságod határtalan, a következő kérdés, hogy sáfránypor hol szerezhető be. A kémgömb hamarosan megmutatja mindezt: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. [3 pontot használtál fel, van még 398.]

v 96 96 105 elmormolod a 96. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Sikerült elmondanod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

130 131 132 133 134 135 136 137 138 139
51
52
53
54
55
56
57
58
59
(131,52) óriás csontváz (#176), ősi csatamező (#263), Fairlight oltár, tavacska, szent tölgyfa (#393), barátság szent tüze (#484), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), régészeti lelőhely (#1208), manaelementál (#290), Kenon a barom (1897. kalandozó)
(132,52) művészi porolit (#720)
(133,53) varkaudar bajnok (#190), Sheran rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534)
(134,54) barátság szent tüze (#484), oltár, erszényes elkarog (#354)
(135,55) erszényes elkarog (#354), oltár, 42. jellempróba
(136,56) varkaudar felderítő (#7133), Fairlight oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), művészi porolit (#720), érclelőhely
(137,57) oltár, quwarg harcos (#201)
(138,58) áeratikus hasnyák (#243), Dornodon rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), 22. jellempróba, LonSin az Átkozott (5931. kalandozó)

[96,105] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Ez itten a varkudaré a város itt. " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy csodák kútját. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál.


Összeakadsz Jockey Ewinggal. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy kreiton fókuszt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy mind. ametisztjét, egy nozar-thin medált, egy q. ölő éremet, egy szirén köpenyét, egy zafír erőövet, egy zangrozi csizmát és egy zinthurgirtó éremet visel. Ruházatát egy entitás manifesztum trófea, egy óriásmassza trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy tyrex bunkót, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd alanori csatamén.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 388.]

ef 20 energia fejlesztése 20
48 varázspont felhasználásával előállítasz 4 TU-t. Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-17 TU.] [170 pontot használtál fel, van még 218.]

* 1. BP: h 1602 27 40 használod az 1602. tárgyat
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Előveszed az ezüstszelencét és készenlétbe helyezed. Képességeit 9 víz beledobásával teszteled. A varázseszköz működésbe lép, és a haszontalan holmi helyett 9 álomport kapsz. [3 pontot használtál fel, van még 215.]

* 2. BP: szk 102 0 0 keresed a 102. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy uzbányt. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 215.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 15 fejleszted az 1. tulajdonságodat 15 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 177 TVP-t kell elköltened.] [15 pontot használtál fel, van még 200.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-35 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 9, 4.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját bezabál a karmos tankány. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 470 pontot. A következő körben tehát 670 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Megadeathka, egy barna, kontyos hajú, kék szemű gnóm nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Sheran felszentelt papja vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 329. fordulód.

Erő: 44 (50) Szint: 22 Merészség: 8/1 Magasság: 105 cm
IQ: 28 (30) Támadás: 25 (27) Agresszió: 3 Testsúly: 42 kg
Ügyesség: 24 (27) Védekezés: 45 (49) Menekülés: 30 % Életkor: 92/93 év
Egészség: 46 (52) Életpont: 351/351 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 22 (29) Varázspont: 650/379 Pénz: 410 arany Kép. pont: 13
Tudatpont: 30/0 EFejl: 37
Eddig összesen 1743 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8 225 TP-t kaptál. Jelenleg 930 586 TP-d van. A következő szinthez még 69 414 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar hadúr, zombi mester, varkaudar varázsló. A 319. fordulódban 5168 arany került a bankszámládra. 5271 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/82 szúrófegyverek: 26/17 (+4%) vágófegyverek: 1/13
ütőfegyverek: 4/10 lőfegyverek: 25/18 (+5%) dobófegyverek: 6/11

Feltételes fegyverváltás: pásztorbot (#513) (180%) << Aritma ostora (#1605) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); nyílpuska lövedék (#547) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
96,105 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 131,52
JLKzott minoszkúpok: 61

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 852 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 31/46 2. nyomkövetés: 59/87 (+9%) 3. mászás: 5/96
4. csapdakészítés: 16/65 5. csapdaészlelés: 4/6 6. gyógyítás: 53/23
7. titkosírás: 4/46 8. felderítés: 30/72 (+2%) 9. szörnyidomítás: 6/33
10. teológia: 33/66 (+1%) 11. taumaturgia: 39/66 (+12%) 12. versengés: 6/13
13. zene: 161/92 14. szörnyismeret: 8/12 15. vadászat: 9/56
16. bányászat: 12/71 (+11%) 17. csapatmunka: 2/47

FELTÉTELES PARANCSOK (még 32 lehet)
totem 60% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
kutatsz max. 100 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 20 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 20 darabot ), vapár ágat (#110) (max. 10 darabot ), ásót (#34) (max. 1 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 5 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), illatos rózsaszált (#1595) (max. 10 darabot ), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 12 darabot ), szent nyílp.lövedéket (#549) (max. 12 darabot ), szeksztánst (#32) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), vizestömlőt (#3) (max. 5 darabot ), botot (#4) (max. 1 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
varkaudar hadúr (#270), vadász tatu (#10), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) tompítás (#40, 8 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
filofaxáció II. (#444, 20 VP, 10 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
feltámadás (#168) méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
16. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> több ellenfél elleni harcban (#985) banshee-sikoly (#373) >> pszi elementál (#221)
banshee-sikoly (#373) >> szutykos remák (#191)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> bibircsók-óriás (#120)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
karmos tankány (#137) (málhás: +17 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
2.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 4 darab szopókövet!
3.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXXVII. olimpián.
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 12, pontszámod: 155.
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 50, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 5 125.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
mágikus dallamok (254)
a butaság ára (273)
concerto grosso (308)
harci mágia (334)
bárdhírnév (335)
isteni muzsika (348)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
a zene ereje (396)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 688 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 arany (#50) 1 bozontfonat (#1563) 1 csillezsályalevél (#1253)
9 drótszőr (#37) 2 göcsörtös bunkó (#123) 3 kaja (#2)
2 lánckesztyű (#230) 21 pirkit (#153) 33 tükör (#43)
1 vashegyű nyíl (#176)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
11 álompor (#396) 1 bumeráng (#249) 2 elkarog szőr (#665)
1 nyílvessző (#108) 3 spiritusz (#170) 1 ubuk dobónyíl (#138)
78 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

95 96 97
104
105
106
(96,105) csodák kútja (#1096), Jockey Ewing (4446. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek