328. forduló, 330. forduló, Nehwon, a Gyors összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jan. 31. 16h:29'
EZ A 477. JÁTÉKHETED, 329. FORDULÓD
478. játékheted kezdete: febr. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #1657
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

NEHWON, A GYORS KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [151,31] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 hoarián bőrnadrágot (785 arany).
A kinemfogyó tegez termelt 2 tünde nyilat. Az aranytermő erszény 50 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 moa üveggömböt. A teremtés zsákja létrehozott 1 quwarg tojást. A teremtés zsákja létrehozott 1 smirglilevelet. Varázserőd regenerálódik. (+554 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+66 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-8 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A lottó 644. hetének nyerőszámai: 12, 7, 14. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 10 arany nyereményt kapsz. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy kronokukac nyomára bukkanj. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. [7 pontot használtál fel, van még 672.]

* 1. KP: energia fejlesztése 1
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-1 TU.] A befejezéshez még 175 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 662.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 657.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat
Lecsatolod a ritualista övet, majd felcsatolod a zafír erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 657.]

* 4. KP: beraksz a bankba a 709. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 657.]

* 5. KP: elmormolod az 59. varázslatot a 12. varázslatot a 224. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse forduló végéig.) [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 655.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 653.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 653.]

* 6. KP: használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 648.]

* 7. KP: használod a 72. pszi képességet
Koncentrálsz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kiengeded magadból a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 643.]

* 8. KP: elmormolod az 53. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+6 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 638.]

fkt 36 5 1 felt. készítesz a 36. tárgyat (5 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 638.]

v 161 elmormolod a 161. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Megidézted a varázsenergia varázslatot! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 633.]

v 182 elmormolod a 182. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A forró energia testedbe áramlik. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a Symulf rúnája varázslatot! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 628.]

kf 1345 kézbeveszed/felveszed az 1345. tárgyat
Felveszed a hoarián bőrnadrágot. [0 pontot használtál fel, van még 628.]

v 198 182 27 elmormolod a 198. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[182,27] Ritka erdőbe érkeztél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy alanori csatamén egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Látsz egy barátság szent tüzét.

Egy hangyaboly mellett egy döglött hangyászt találsz. Talán gyomorrontást kapott? Te viszont nem fogod vele elrontani a hasadat, az biztos! (+2 kaja.) Van itt egy erdei bölcs háza (666. épület.). Alaposan körülnézel a földön. Friss emberi nyomok vezetnek délkeletre.
[-100 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 618.]

h 1168 16 használod az 1168. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom ropogós rókafarok készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Micsoda szerencse, hogy észrevetted! Kicsit odébb 11 aranyérmét szórt el valaki. Magadhoz veszed! (+4 szerencse.) 337 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 616.]

be 666 bemész a 666. épületbe
Közelebb mész, és bekopogsz az ajtón. Valami motyogásféle hangzik bentről, amit igennek veszel. Belépsz. Odabent barátságos meleg fogad. Mindenfelé könyvek hevernek, és egy ócska, roskatag asztal mögött egy vénségesen vén öregapót pillantasz meg, orrán hatalmas okuláréval. Éppen egy megsárgult lapokból álló kötetet lapozgat. - Üdv, erdei bölcs! - köszöntöd az apókát, mire ő is feléd biccent. Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során. - Sikerült! - közlöd az apókával mosolyogva. [2000 tapasztalati pontot kaptál.]
- Kezdek hinni benned! - mondja a bölcs. Kézbe fogja a bot két darabját, és összeilleszti. Nagy szikrázással a két darab tökéletesen összeolvad! Rettenetesen izgatott vagy. Az apóka ezúttal nem meri használni a pálcát, csak megjegyzi: - vigyázz, mert még egy-két darab, és a pálca megpróbál uralkodni rajtad. - majd megismétli a múltkori rituálét. A levegőben egy újabb labirintus képe jelenik meg. Micsoda mágia! Próbálod memorizálni a látottakat.

3 45 58
1 57 55 52
2 4 49 48
5
50 51 56 54 53
6
46 47
11 35 28
18 36
20 21 29
31
13
10 32
19 30 44
33 43
14
34 42
9 12 15 23 22 24
41
8 37 39
25
16
7 26 27 38 40
17
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
3: 1. térkép 7. pont
4: 1. térkép 18. pont
5: 1. térkép 28. pont
6: 1. térkép 58. pont
7: 1. térkép 3. pont
18: 1. térkép 4. pont
28: 1. térkép 5. pont
51: 1. térkép 52. pont
52: 1. térkép 51. pont
57: kijárat
58: 1. térkép 6. pont

Ez a 76. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 33, északra 9 mérföldre található.

- Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 611.]

ek 7 4 5 t. energia kisütése: 7 4 5
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+5 mászás.) [-5 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 611.]

m 3 2 2 mozogsz délkeletre, keletre, keletre
[183,28] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kristálypalotát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah hívei emelték. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Emella a Bombázó hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Remek ötlet jut eszedbe: a saját vérével festesz rá indiáncsíkokat, és arra biztatod, hogy egy bátor harcos nyugodtan hazamehet, nem kell félnie. Lehetséges, hogy a manók az ütőér elvágása után meghalnak? (+2 gonoszság.)
(Feltételes mászás:) Felnézel - ez egy kicsit magas! Figyelve a széljárást, levitálásba kezdesz. Pillanatok alatt fent vagy. Félelmek nélkül élvezed a kilátást. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Izzadsz, és rettegsz a lezuhanástól, de mindez kiváló mászás szakértelmednek köszönhetően nem következik be. A palota tetején találsz egy tetőbejáratot, ahol behatolsz a fantasztikus építmény belsejébe. Gyönyörű! Idebenn minden tündöklik, és fanfárok hangját hallod. No lássuk, van-e valami mozdítható! Hirtelen árnyék vetül rád: itthon van a palota lakója! Betörés helyett rablás, annyi baj legyen. Egy átokmurgattyú!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 55 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 2 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az átokmurgattyú bal lábát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 885 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ráébredsz, hogy ekkora palotában többen is laknak. Már jön is az új lakó! Egy szubreális vámpír! Szánalmas nyifogás közepette futamodsz meg a kilátástalan küzdelem elől. Levitálva hagyod el a helyet. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Leah templomot. Délre egy csodák kútja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megvizsgálod a talajt. Még egész friss emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Találkozol egy rövid ősz hajú, szürke szemű ember férfival. A bőre kreolszínű. Raia korlátlan hatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy balkezes gyűrűt, egy Bufa páncélját, egy cápabőr csizmát, egy Eldaran karkötőjét, egy életköves gyűrűt, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy Morgan sipkáját, egy nap szimbólumot, egy nehéz harci kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku vállvédőt és egy szirén köpenyét visel. Ruházatát egy Notermanthi trófea, egy quwarg anyakirálynő trófea és egy Kitaszított trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy vámpírtőrt tart. Egy trikornis a hátasa. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Mentális auráját felismered, vakító fehér! Ah, a fenébe vele! Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Goroda. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.

(Továbbmész...) [184,28] Még mindig füves síkságon vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran hívői építették. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy pordémon, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy Leah templomot. Délnyugatra nézve látsz egy csodák kútját. Elrakod a távcsövet.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Nocsak, valaki itt elvesztett 4 aranyat. Szuper, te még biztos használni tudod valamire!

(Továbbmész...) [185,28] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mákrózsa bokrot. Találsz egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Közlöd a fickóval: nem áll módodban segíteni neki. A kis gnóm nagyon megszeppen, és könyörögni kezd, hogy legalább vigyázz a gépezetére, amíg ő elmegy keríteni valami megfelelő alkatrészt. Bár az első pillanatban nem akarsz ráállni a dologra, de mégis megígéred neki. Amint a naiv gnóm eltávolodik, nekiállsz valami használhatót kiszerelni a masinájából. Semmi hasznos, csak egy vacak rézdarab, ami első pillantásra jónak tűnik. A többit bosszúból szétvered. Unott képpel indulsz tovább. (+2 gonoszság.) Szereztél egy rézdarabot.
Jártadban belerúgsz 1 aranyba. Nahát, ki az aki csak úgy széthagyja a pénzét! Gyorsan összeszedegeted. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Még egész friss emberi nyomok vezetnek keletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 tüskét. Erőd TF-elődött. [110 pontot használtál fel, van még 501.]

m 1 3 mozogsz északkeletre, délkeletre
[186,27] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ezoterikus mardel. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 54 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 6 tüske. Alaposan megsorozod az ezoterikus mardel fejét. (6 támadással 118 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 drótszőrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah hívői építették. Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [187,28] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy zoloboo sámán. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 56 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy éhínség varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a zoloboo sámán testét. (6 támadással 156 életpontot sebezve.) A zoloboo sámán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Látsz egy Thargodan csatamezőt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy borkonyó cserjét. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy morgud hagymatövet. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyilkos csalánt. Észreveszel egy fekete lótuszt. Észreveszel egy fekete kaktuszt. Találsz egy csillezsályát. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy pordémon. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Találkozol Maitreya Mahagattával. Elenios főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Batharak vállemezét, egy cápabőr csizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy lidérckoronát, egy natharion gömböt, egy obszidián karkötőt, egy Ovgun nyakláncát, egy Rhatt páncélját, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku nadrágot, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét, egy Urgod kesztyűjét, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy ősdentor trófea, egy taalru trófea és egy Notermanthi trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy mágusölőt, bal kezében egy vámpírtőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított alanori csatamén. Málhásállata egy sivatagi doareg. Tisztán érzed auráját: undorító fehér! Egy jó! Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően taumaturgia szakértelmed. Eközben te nyomkövetés szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 lótuszvirágot. Erőd TF-elődött. [26 pontot használtál fel, van még 475.]

kut 50 kutatsz 50 pontért
Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. Egy borzalmas reccsenést hallasz, és majd összepisiled magad! De semmi nem történik. Kibányásztál egy apró darabokra tört elf gerincet. Fújujj! Ocsmány halála lehetett. Tovább dolgozol. Hopplá, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen behorpadt kvazár páncél, maga a kvazár is teljesen korrodált. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy pszi őselementál védelmezi a vadászterületét.

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 53 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. Semmi hatás! Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a pszi őselementál jobb oldalát. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a szívkeresőt ellenfeledre támadsz. Szívkeresővel néhányszor teljesen átdöföd a pszi őselementál testét. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöföd a pszi őselementál párolgó héját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A pszi őselementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-13 pszi pont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-11 pszi pont.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Legnagyobb megdöbbenésedre a tetem sisteregve semmivé olvad. Fejedet csóválva, folytatod a munkát. Csak szemét és hulladék! Talán odébb lesz valami, új gödröt kezdesz. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy csapat Chara-din fattya intéz feléd kihívást.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 45 életpontot sebeztél. Egy varázslatlopás varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya lila testét. (6 támadással 179 életpontot sebezve.) Meglengetve a szívkeresőt a másikra rohansz. Szívkeresővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel jól megszurkálod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 174 életpontot sebezve.) A 7 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (7 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Szívkeresővel megdöfködöd a Chara-din fattya lila testét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megkarcolod a Chara-din fattya bal lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A 2 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 736, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}

Undorítók ezek a lények, ebben a csonttemetőben élnek! Folytatod a melót egy norpadolótikához méltó kitartással. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy Zinthurg készül a lemészárlásodra.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 3 ezüsthegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Zinthurg ébenfekete testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Szívkeresővel teljesen átdöföd a Zinthurg bal vállát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel felnyársalod a Zinthurg jobb lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A Zinthurg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A Zinthurg karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy obszidián függő. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Lassan elég lesz a bemelegítésből. Elüvöltöd magad: "HOL A FŐSZÖRNY???" Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy magnetikus praglonc intéz feléd kihívást. Rettegve, sikoltozva menekülsz. [50 pontot használtál fel, van még 425.]

m 8 mozogsz északra
[187,27] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Thargodan csatamezőt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia hívei emelték. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Ez a boszorkány biztosan kincset rejteget, üvöltve ugrasz neki. A banya hangosan felkiált: - Átok rád, halandó! - Érzed, hogy a karjaidból kiszáll az erő, lépéseid bizonytalanok lesznek, de ez még nem akadályoz meg abban, hogy elbánjál egy törékeny vénasszonnyal. Miután leütötted, átkutatod a csomagját. Egy botot találsz benne. Az erőd nagyon lassan tér vissza, szerencsére az átok rövidtávú volt. (+2 gonoszság.) Szereztél egy botot.
Utad során felfedezel egy gyilkos csalánt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy csillagbozótost. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Ferro Fist lábát masszírozza. Oldalt pillantva, meglátsz egy pézsmatököt. Felfedeztél egy borkonyó cserjét. Találsz egy fekete lótuszt. Felfedeztél egy smirglibokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy xantusz-kaktuszt. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy csapat qwarg rohamosztagos. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 55 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a qwarg rohamosztagos torát. (6 támadással 112 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szívkeresőt ellenfeledre rohansz. Szívkeresővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a qwarg rohamosztagos jobb oldalát. (5 támadással 176 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel jól megszurkálod a qwarg rohamosztagos testét. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (6 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Szívkeresővel megbököd a qwarg rohamosztagos fejét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az 1 qwarg rohamosztagos csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 529, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Találsz 4 aranyat! Ez aztán a szerencse!
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 tüskét. Erőd TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 lótuszvirágot. Erőd TF-elődött. [34 pontot használtál fel, van még 391.]

kut 50 kutatsz 50 pontért
Nem foglalkozva a Thargodan csatamező baljóslatú hangulatával, ásni kezdesz. Egy szénné égett Thargodan tetemét látod, amelyen furcsa, elektromos szikrák futnak végig. Ahogy melózol, sűrű, fehér köd gyűlik a föld fölött. Látásod kezd elhomályosulni, izzadság ömlik rólad. De az izzadság iszonyúan hideg. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy Zinthurg támad rád.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 2 ezüsthegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Zinthurg testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szívkeresőt ellenfeledre támadsz. Szívkeresővel néhányszor teljesen átdöföd a Zinthurg bal lábát. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel felnyársalod a Zinthurg bikafejét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Zinthurg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A Zinthurg karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A Zinthurg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüstshuriken. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Nos, ennyit erről! Kiváló mestere vagy a csúszómászók irtásának. Most pedig ásni tovább! Nincs szerencséd! Vagy már túl sokan fosztogattak itt előtted? Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy csapat Chara-din fattya védelmezi a vadászterületét.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 53 életpontot sebeztél. Ellenfeled varázslatlopás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya testét. (6 támadással 181 életpontot sebezve.) Meglengetve a szívkeresőt a másikra rohansz. Szívkeresővel tökéletesen perforálod a Chara-din fattya lila testét. (5 támadással 209 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel jól megszurkálod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 179 életpontot sebezve.) A 7 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (7 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Szívkeresővel megérinted a Chara-din fattya fejét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megérinted a Chara-din fattya bal lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Az 1 Chara-din fattya belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az 1 Chara-din fattya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 698, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}

Undorítók ezek a lények, ebben a csonttemetőben élnek! Újabb adag követ és csontot sikerül előtúrnod. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy Mnebolath támad rád.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 60 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 ezüsthegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath rücskös testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) A dolgot még 13 aranyad bánja. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (29 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Szívkeresővel több döféssel felnyársalod a Mnebolath rücskös testét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel eltalálod a Mnebolath kutyafejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A Mnebolath többször végigkarmolja a derekadat. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. Véres nyál csordul ki a Mnebolath száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy nagy bronzkulcs. 2084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}

Élvezetes volt ez a testmozgás. Azért nem bánnád, ha jönne valami komolyabb. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy taalru támad rád.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 64 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: háló varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a taalru tigristestét. (6 támadással 159 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a szívkeresőt ellenfeledre ugrasz. Szívkeresővel tökéletesen perforálod a taalru póklábát. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel többször eltalálod a taalru testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A taalru fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 48 arany, egy ezüst karkötő, egy ezüst nyaklánc és egy nagy vaskulcs. 3525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 341, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a démon előugrott. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy fpi formázó minta. A földön a csontvázak kezdenek megmozdulni, és életre kelni. Ennek fele se tréfa! Menekülsz a kinccsel. [50 pontot használtál fel, van még 341.]

m 8 8 1 mozogsz északra, északra, északkeletre
[187,26] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a sűrű erdő.

Észreveszel egy tűzbokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kihívás tornyát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyilkos csalánt. Látsz egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 140 pontot kell rákölteni.)
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 fáklyát. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [187,25] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Látsz egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Dred Hornwill vigyorog kajánul. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy quwarg nagymester. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 57 életpontot sebeztél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester testét. (6 támadással 85 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Megmarkolva a szívkeresőt ellenfeledre rohansz. Szívkeresővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg nagymester jobb hátsó lábát. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megkarcolod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [188,24] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy amniosz-fát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Thargodan csatamezőt. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

[36 pontot használtál fel, van még 305.]

m 1 mozogsz északkeletre
[189,23] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje.

Találsz egy Thargodan csatamezőt. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert nyugatra fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Találsz valamit: 1 vassisak. Elteszed. Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra.
[10 pontot használtál fel, van még 295.]

kut 50 kutatsz 50 pontért
Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Egy szénné égett Thargodan tetemét látod, amelyen furcsa, elektromos szikrák futnak végig. Kibányásztál egy apró darabokra tört elf gerincet. Fújujj! Ocsmány halála lehetett. Tovább dolgozol. Rettenetesen elfáradtál, a hely hangulata ólomsúlyként nehezedik rád. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy pszi őselementál készül a lemészárlásodra.

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 52 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a pszi őselementál testét. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a szívkeresőt a másikra rohansz. Szívkeresővel néhányszor teljesen átdöföd a pszi őselementál nyakát. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöföd a pszi őselementál ködlő zsumókját. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-3 pszi pont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-1 pszi pont.) A pszi őselementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Legnagyobb megdöbbenésedre a tetem sisteregve semmivé olvad. Fejedet csóválva, folytatod a munkát. Találsz egy szakadt köpenyt. Valami van belecsavarva! Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy orgyilkos tőr és egy rézsisak. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy csapat Chara-din fattya védelmezi a vadászterületét.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 47 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy varázslatlopás. Szerencsére nem hatott rád. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya bal lábát. (6 támadással 178 életpontot sebezve.) Meglengetve a szívkeresőt a másikra ugrasz. Szívkeresővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 221 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöfködöd a Chara-din fattya jobb lábát. (5 támadással 166 életpontot sebezve.) A 6 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Szívkeresővel megkarcolod a Chara-din fattya jobb lábát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a Chara-din fattya bal oldalát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Az 1 Chara-din fattya megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 693, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Újabb adag követ és csontot sikerül előtúrnod. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy csapat Chara-din fattya támad rád.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 46 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy varázslatlopás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya testét. (6 támadással 170 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Szívkeresővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 216 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel többször eltalálod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 173 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (7 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Szívkeresővel megdöfködöd a Chara-din fattya testét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megkarcolod a Chara-din fattya jobb lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a 2 Chara-din fattya, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A 2 Chara-din fattya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 719, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

No! Kezdesz kifáradni. Essünk túl a végső összecsapáson! Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy Orkhan Thai védelmezi a vadászterületét.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A másik mormol valamit: egy fehér glóbusz varázslat! Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 52 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. 23 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az Orkhan Thai lángoló karját. (6 támadással 160 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (37 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Szívkeresővel néhányszor teljesen átdöföd az Orkhan Thai tűztestét. (5 támadással 205 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöföd az Orkhan Thai testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az Orkhan Thai száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy rejtőköpeny, 3 ezüst gyűrű, egy ezüst karkötő és egy gyöngymangó. 2680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 293, sebződés: 129, gyógyulás: 0, összesen: -129 ÉP}

Hihetetlen teljesítmény volt! Büszke vagy magadra. Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy varkaudar lándzsa, 5 ugh méreg, egy rézgolyó és egy mérgezett vasnyíl. A föld lassan repedezni kezd, lángnyelvek csapnak elő. Valamilyen nagyobb elementál-lord akar képen törölni. Ideje távozni!
(Feltételes gyógyítás:) A tánc gyógyhatásai közismertek, azonban csak a hozzád hasonló igazi mesterek érnek el vele számottevő eredményeket. Halkan dúdolni kezded kedvenc slágered, majd eleinte lassan, aztán egyre őrültebb tempóban táncolni kezdesz. Mikor fáradtan a földre rogysz, sebeid szinte varázsütésre behegednek. (+40 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Hozzád hasonló mázlista is kevés van a világon! Pont akkor bukkansz egy gyógygáz-pöffenetre, amikor a legnagyobb szükséged van rá. Fölé hajolsz, mélyet lélegzel. Hagyod, hogy a tüdődet teljesen kitöltse a gyógyerejű légtömeg. Amikor kifújod, sokkal jobban érzed magad. (+44 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Amikor észreveszed a miksziszi fakopácsot a fa tetején, már tudod, hogy nyert ügyed van. Két perc múlva a kis állat a tenyeredben ül, és te a nagyapádtól tanult módszerrel elkezded gyógyítani magad a fakopács mentális energiasugarainak segítségével. Mikor a kissé elpilledt madár ismét a fa tetején csücsül, te már sokkal jobban érzed magad. (+36 életerő.) [95 pontot használtál fel, van még 200.]

im imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 200.]

im imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 200.]

ef 5 energia fejlesztése 5
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-5 TU.] A befejezéshez még 170 TU szükséges. [50 pontot használtál fel, van még 150.]

szk 778 keresed a 778. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ryuku csapásvezetőt. [0 pontot használtál fel, van még 150.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 147.]

* 2. BP: kiveszel a bankból a 709. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 147.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat
Lecsatolod a zafír erőövet, majd felcsatolod a ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 147.]

* 4. BP: használod a 65. pszi képességet
0 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 10 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 147.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 11, 24, 17.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a mutáns pók. Egy kaját bezabál a Rughar familiárisa. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a hadiszerencse III hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a Symulf rúnája hatása.
Ebben a körben 147 pontod maradt, ebből a következő körre 147 pontot vihetsz át. Kapsz még 470 pontot. A következő körben tehát 617 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HOARIÁN BŐRNADRÁG (1345. TÁRGY)
A hoarián barbárok könnyed, állatbőrből készült rövid sortot viselnek, mely szorosan rátapad combjukra. A nadrág semmiféle mozgásban nem akadályoz. Ha úgy döntesz, hogy felhúzod, +3 védekezést és +4 ügyességet kapsz.

KARAKTERLAP

Nehwon, a Gyors, egy hófehér, copfos hajú, borostyánszemű drow férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah püspöke vagy. A Mélysötét Vándorai (#9149) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 329. fordulód.

Erő: 32 (36) Szint: 25 Merészség: 7/5 Magasság: 190 cm
IQ: 38 (44) Támadás: 35 Agresszió: 5 Testsúly: 60 kg
Ügyesség: 36 (45) Védekezés: 84 Menekülés: 20 % Életkor: 169/169 év
Egészség: 30 (36) Életpont: 412/162 Jellem: gonosz (437) Tul. pont: 0
Szerencse: 39 (47) Varázspont: 906/145 Pénz: 854 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 35/11 Pszi pont: 171/-1 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 101
Eddig összesen 1966 szörnyet (16 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 35565 TP-t kaptál. Jelenleg 1586532 TP-d van. A következő szinthez még 113468 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, ősdentor, taalru. 33 Hatalompontod van a régi rendszer szerint, 92 az új rendszer szerint. A 324. fordulódban 8600 arany került a bankszámládra. 8815 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9 ökölvívás: 2 szúrófegyverek: 29
vágófegyverek: 20 ütőfegyverek: 14 lőfegyverek: 29
dobófegyverek: 8

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); tüske (#22) (8 -9.); tüske (#22) (10 -14.); tüske (#22) (15 -17.); tünde nyíl (#554) (18 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 17 2. nyomkövetés: 97 3. lopás: 7
4. mászás: 15 (+6) 5. csapdakészítés: 23 6. csapdaészlelés: 8
7. gyógyítás: 41 8. titkosírás: 9 9. felderítés: 22
10. szörnyidomítás: 9 11. teológia: 49 12. taumaturgia: 69
13. szerencsejáték: 11 14. versengés: 14 15. zene: 6
16. szörnyismeret: 39 17. pszi: * 20 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 25 20. bányászat: 31 21. úszás: 12
22. főzés: 7

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 15 TVP-ért
kutatsz max. 5 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 5 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 999 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 999 darabot, csak egyszer), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 1 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot )
elfogod pszi elementált (#221) fedett veremmel (#219)
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért
mászol max. 80 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16)
Carou (#4092) (csak egyszer), szintszívó (#96), degradátor (#210) (csak egyszer), ongóliant (#159), bávatag golombár (#165), csápos otagi (#395)
Barátságosság (aktív: 1, max: 16)
bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
mentális pajzs (#72) óriáserő (#53) varázsenergia (#161)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 32, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> massza (#217) izomernyesztés (#33) >> bibircsók-óriás (#120)
lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96) villámcsapás (#50) >> orgoró (#170)
villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154) villámcsapás (#50) >> óriásféreg (#171)
jégcsóva (#41) >> pszi elementál (#221) jégcsóva (#41) >> Tguarkhan (#212)
agykorbács (#97) >> varkaudar behemót (#189) izomernyesztés (#33) >> Zinthurg (#180)
izomernyesztés (#33) >> áeratikus hasnyák (#243) jégcsóva (#41) >> Mnebolath (#237)
jégcsóva (#41) >> taalru (#249) villámcsapás (#50) >> magger (#747)
villámcsapás (#50) >> ryuku csapásvezető (#778) villámcsapás (#50) >> ősdentor (#282)
villámcsapás (#50) >> ekharion (#232) villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191)
villámcsapás (#50) >> kultúrmasztodon (#227) villámcsapás (#50) >> orbitális mackósajt (#229)
villámcsapás (#50) >> tyrannoszaurusz rex (#160)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 32, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> halálosztó kain (#168) pszi-acéltorony (#98) >> ekharion (#232)
pszi-acéltorony (#98) >> csápos otagi (#395) pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258)
fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164) elektromos pajzs (#51) >> Tguarkhan (#212)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221) elektromos pajzs (#51) >> férfiak (#998)
elektromos pajzs (#51) >> nők (#999) tükörpajzs (#101) >> orgoró (#170)
tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK
csontváz (#48) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót.
2.) Ahol sok a csont, ott sok a halott. A következő áldozat legyen 20 bordacsont!
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 áldott kő (#642) 1 ezüsthegyű nyíl (#323) 1 kaja (#2)
2 púderkő (#119) 2 rókafarok (#124) 1 sáfránypor (#211)
1 sallank karom (#128) 12 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
106 arany (#50) 1 bot (#4) 8 drótszőr (#37)
3 ezüst gyűrű (#180) 2 ezüst karkötő (#158) 1 ezüst nyaklánc (#117)
1 ezüstshuriken (#327) 2 fáklya (#36) 1 fekete gyöngy (#99)
1 fpi formázó minta (#419) 1 gyöngymangó (#135) 4 lótuszvirág (#447)
1 mérgezett vasnyíl (#187) 1 moa üveggömb (#383) 1 nagy bronzkulcs (#185)
1 nagy vaskulcs (#186) 1 obszidián függő (#195) 1 orgyilkos tőr (#225)
1 rejtőköpeny (#277) 1 rézdarab (#70) 1 rézgolyó (#343)
1 rézsisak (#72) 1 smirglilevél (#29) 1 tünde nyíl (#554)
10 tüske (#22) 5 ugh méreg (#166) 1 varázskő (#305)
1 varkaudar lándzsa (#224) 1 vassisak (#160)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(182,27) erdei bölcs háza (#666), szent liget (#439), oltár, művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484)
(183,28) kristálypalota (28401), Leah oltár, művészi porolit (5397720), #. jellempróba, átokmurgattyú (#225), Goroda (#. kalandozó)
(184,28) Sheran oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(185,28) mákrózsa bokor (4755, belőle készíthető: #56), Chara-din monolitja (#534), oltár, #. jellempróba
(186,27) ezoterikus mardelek (#184), Chara-din monolitja (#534), Leah oltár
(187,25) szent tölgyfa (28393), Elenios oltár, #. jellempróba, művészi porolit (#720), quwarg nagymesterek (#214)
(187,26) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), kihívás tornya (#502), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), oltár
(187,27) Thargodan csatamező (32432), Raia oltár, #. jellempróba, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), művészi porolit (#720), pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), qwarg rohamosztagosok (#242), Zinthurg (#180), Chara-din fattya (#236), Mnebolath (#237), taalru (#249)
(187,28) zoloboo sámán (5374230), Thargodan csatamező (#432), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), oltár, morgud hagymatő (#402, belőle készíthető: #403), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), Maitreya Mahagatta (#. kalandozó), pszi őselementál (#258), Chara-din fattya (#236), Zinthurg (#180)
(188,24) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Dornodon oltár, Chara-din monolitja (#534)
(189,23) Thargodan csatamező (43432), oltár, #. jellempróba, művészi porolit (#720), pszi őselementál (#258), Chara-din fattya (#236), Orkhan Thai (#238)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


Kedves Balázs, szeretnénk sok boldogságot kívánni névnapod alkalmából. További kellemes kalandozást a TF-en! <<A TF Stábja>>

Üzenet küldése a karakternek