327. forduló, 329. forduló, Könnyűkéz Ssiqua összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. szept. 12. 9h:08'
EZ A 592. JÁTÉKHETED, 328. FORDULÓD
593. játékheted kezdete: szept. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #3411
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 2

KÖNNYŰKÉZ SSIQUA KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [46,-15] koordinátán.
A vízparton sétálva tekintetedet a víztükörben kibontakozó vízió ejti rabul. Látod, amint Chara-din görnyed kristálygömbje fölé, s feszülten figyeli a belsejében gomolygó ködöt. Várja, hogy végre egy kalandozó képe bontakozzon ki előtte - olyasvalakié, aki azt a furcsa szimbólumot viseli. Szimbólumot, amilyenről híveitől szokott hallani a hozzá szálló keserves fohászokban: izzó magmából előtörő gránit monolit. És igen! Egy Tharr oltár tövében észrevesz egy imádkozó alakot. "Harcospap! Lássuk, mit tudsz!" - érzed a káoszdémon gondolatait. Szája mosolyra húzódik, miközben a halálvarázs igéit idézi fel. A kasztroplanáris szálak is meglazulnak egy pillanatra, amikor a hatalmas negatív energialöket átszáguld a téren, egyenesen a harcospap tudatát célozva, de semmi! Nem történik semmi! Chara-din döbbenten dobja félre a kristálygömböt, s átkokat szórva visszavonul saját burkába. Tharr fölényes mosollyal nyugtázza a látottakat.
Az aranytermő erszény 57 aranyat termelt. Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+136 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+72 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy drótszőrű pincsi nyomára bukkanj. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 606.]

* 1. KP: vv 127 26 72 elmormolod a 127. varázslatot a 26. varázslatot a 72. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-16 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+6 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 591.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 589.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 587.]
Gyorsvarázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 585.]

* 2. KP: vv 64 4 0 elmormolod a 64. varázslatot a 4. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-6 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 583.]
Szupersebesen mormolsz. Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 581.]

* 3. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 581.]

* 4. KP: vv 224 12 24 elmormolod a 224. varázslatot a 12. varázslatot a 24. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 581.]
Nincs értelme elmondanod a varázslatot, mert már van rajtad egy erősebb verzió. [0 pontot használtál fel, van még 581.]
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 579.]

* 5. KP: v 88 10 0 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 579.]

* 6. KP: v 1 10 40 elmormolod az 1. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Sikerült elmondanod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 40 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 574.]

* 7. KP: le 253 0 0 leveszed/lerakod a 253. tárgyat
Leveszed a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 574.]

* 8. KP: kf 815 0 0 kézbeveszed/felveszed a 815. tárgyat
A nyakadba akasztod a rothasztó talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 574.]

* 9. KP: h 1618 0 0 használod az 1618. tárgyat
Itt az ideje a fenőköved használatának, hogy végre pompázatos formában hozhasd fegyvereidet. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [8 pontot használtál fel, van még 566.]

id 89 80 idomítod a 89. szörnyet 80 pontért
Nehéz fába vágod a fejszédet a sörényes ubuk idomításával, te azonban túl elszánt vagy ahhoz, hogy a kezdeti kudarcok után feladd a dolgot. Munkád meghozta a gyümölcsét: a szörny idomítása sikeresen befejeződött! A szörnyed teherbírása lehetővé teszi, hogy ezentúl 6 kg-al több terhet bírj magaddal vinni. 60 tapasztalati pontot kaptál. [20 pontot használtál fel, van még 546.]

kno 12 4 képesség-növelés 12
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
[0 pontot használtál fel, van még 546.]

m 3 3 1 mozogsz délkeletre, délkeletre, északkeletre
[47,-14] Továbbra is síkságon vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ryuku ostromteknős. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a ryuku ostromteknős jobb első lábát. (6 támadással 128 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a ryuku ostromteknős bal oldalát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A ryuku ostromteknős farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A ryuku ostromteknős összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +28 életerőt. 1 341 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Ellenfeled ezúttal egy szubreális vámpír. {védettsége: 32 szúró, 32 vágó, 32 ütő ellen.}

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a halál szava. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. {CSTT:} A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A szubreális vámpír csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szubreális vámpír fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A szubreális vámpír néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +40 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: -4, sebződés: 52, gyógyulás: 12, összesen: -40 ÉP}

Borzalom és halál! Nem akarod itthagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívői építették.

(Továbbmész...) [48,-13] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy erszényes elkarog nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {max. életpontja: 121-130.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az erszényes elkarog szőrös testét. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal végigvágod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az erszényes elkarog fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +12 életerőt. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. [elkarog szőr ládikóba-> (94,53)-> 1 arany, -2 ÉP] 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 17, gyógyulás: 3, összesen: -14 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy quwarg bolyt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy nekrofunt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy borkonyó cserjét. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Közelebb mész. A burástya lehel. A pajzs szerencsétlen módon elbillen (nyilván a kő miatt), és az elfet elborítja a sav. Gromak páncélja füstölögve tűnik el, arca félig összeégett, de azért még mindig megpróbál szembeszállni a lénnyel. Gyorsan lesújtasz a férfira hátulról, mire az arcára esik, és könnyű prédája lesz a burástyának. Ez volt ám a móka! (+2 gonoszság.)
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +2 életerőt. Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.)

(Továbbmész...) [49,-14] A sík vidéket bozótos váltja fel. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Elérted az Óriások Földjének határát. A távolban gigantikus alakok mászkálnak, irtják a békés kalandozókat. Utad során felfedezel egy mákrózsa bokrot. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Úgy gondolod, hogy a közeledő bávatag golombár nem jelenthet komoly veszélyt. {támadása: 34.} Alaposan megfigyeled a másikat, csakúgy ő is Téged. Aztán a lény otthagy.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Ellenfeled ezúttal egy élőholt quwarg. {védettsége: 14 szúró, 25 vágó, 20 ütő ellen.}

Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod az élőholt quwarg testét. (6 támadással 202 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Rövid karddal épp hogy eltalálod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az élőholt quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki az élőholt quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1 371 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 9, gyógyulás: 46, összesen: +37 ÉP}

A következő ellenfél egy dermesztő lidérc. {egyik sebzési módja: 4x 3d4+5.}

Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a dermesztő lidérc áttetsző testét. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal végigvágod a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a dermesztő lidérc megcsapja a fejedet. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-5 védettség). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1 348 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}

Találsz nála 3 vashegyű nyilat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 491 (limit: 1195), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 46023.
Elég a vegetáriánus kosztból! A kupánvert zsákgyík talán másképp vélekedik, de hát őt senki sem kérdezte. (+3 kaja.) Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hmm, csak egy bibircsók-óriás. Ettől nincs semmi félnivalód. {támadása: 14.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a bibircsók-óriás bal karját. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal megcsapod a bibircsók-óriás jobb vállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a bibircsók-óriás csapása elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 aranyat. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[75 pontot használtál fel, van még 471.]

m 1 1 8 mozogsz északkeletre, északkeletre, északra
[50,-15] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Látsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy halálbokort. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hmm, csak egy bávatag golombár. Ettől nincs semmi félnivalód. {egyik sebzési módja: 1x 8d6+8.} A szörny nem viselkedik ellenségesen. Tartva azért a távolságot, elmentek egymás mellett.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Az első ellenfél egy dermesztő lidérc. {egyik sebzési módja: 4x 3d4+5.}

Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a dermesztő lidérc testét. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal végigvágod a dermesztő lidérc jobb oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a dermesztő lidérc megcsapja a fejedet. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1 348 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 23, gyógyulás: 5, összesen: -18 ÉP}

A következő ellenfél egy csontváz lord. {max. életpontja: 123-142.}

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 17 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a csontváz lord rozsdás páncélját. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal megkarcolod a csontváz lord jobb lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +35 életerőt. 1 409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 46, gyógyulás: 6, összesen: -40 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 pszi követ.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 493 (limit: 1195), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 46223.

(Továbbmész...) [51,-16] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő bibircsók-óriás nem jelenthet komoly veszélyt. {max. életpontja: 89-98.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a bibircsók-óriás jobb lábát. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal végigvágod a bibircsók-óriás ragyás testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás csapása csak a levegőt találja. A bibircsók-óriás most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 aranyat. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy noth szellem. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [51,-17] A sík vidéket bozótos váltja fel. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ryuku gárdista. {védettsége: 15 szúró, 15 vágó, 15 ütő ellen.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a ryuku gárdista testét. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal megcsapod a ryuku gárdista bal oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A ryuku gárdista összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +6 életerőt. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy grok-képződményt. Észreveszel egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) A találós kérdés a phua-kúp oldalán az orrod előtt materializálódik.
Akkor kötöd meg, amikor elindulsz, és akkor kötöd ki, amikor megállsz.
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Észreveszel egy álomvirágot. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) [35 pontot használtál fel, van még 436.]

tim 45 titkosírás megfejtése 45 pontért
Bevetsz minden matematikai-logikai tudást, hogy megfejtsd a találós kérdést. Yoppéé! Megtaláltad, megoldottad! Hangosan, jól érthetően mondod ki a megoldást. Ujjongasz, ahogy látod, a varázsszó hatott: kinyílik az ajtó. Kicsit furcsa szag leng körül, ahogy belépsz a phua-kúpba. A falakból halvány fény világít, fáklyára nincs szükség. Ujjuj, itt csatázni kell: egy massza néz veled farkasszemet. {támadása: 44.}

Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a massza testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a massza kékes kitinhátát. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal megcsapod a massza lebernyegét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (3 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (6 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A massza most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +42 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 vasércet. 2 100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 112, gyógyulás: 23, összesen: -89 ÉP}

Körbekémlelsz, a régmúlt idők kincsei után kutatva. ... Hök .... Hök ...... Hök ....... ÁÁÁ, megvan! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 3 ubuk tüske [ubuk tüske ládikóba-> (94,53)-> 3 arany, -2 ÉP], egy bakkura csizma [bakkura csizma ládikóba-> (94,53)-> 11 arany, -2 ÉP] és egy nagy vaspajzs [nagy vaspajzs ládikóba-> (94,53)-> 36 arany, -2 ÉP]. Most, hogy kiszórakoztad magad, kimész. Mögötted bezárul a kúp ajtaja. [45 pontot használtál fel, van még 391.]

m 1 2 1 mozogsz északkeletre, keletre, északkeletre
[52,-18] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Az első ellenfél egy élőholt quwarg. {támadása: 24.}

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az élőholt quwarg potrohát. (6 támadással 208 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Rövid karddal épp hogy eltalálod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +26 életerőt. 1 371 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 23, gyógyulás: 50, összesen: +27 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy szubreális vámpír. {védettsége: 32 szúró, 32 vágó, 32 ütő ellen.}

Távolról a halál szava varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra támadsz. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A szubreális vámpír néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. A szubreális vámpír csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +42 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: -4, sebződés: 68, gyógyulás: 15, összesen: -53 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kazmárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Kalhid egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Látsz egy halálbokort. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (óndarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 óndarabot! Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +11 életerőt. Hopp, egy nyákalma-bokor! Egy fél kiló érett gyümölcsöt aratsz le. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [53,-18] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nekiállsz, hogy ásóddal szétbonts egy nagyobb kupacot. Egy fehérre szikkadt koponya üreges szemgödrei merednek rád szemrehányón. Az első helyen nem jársz sikerrel, ásni kezdesz egy másik ponton. Hajjaj, ettől a rengeteg melótól még a bányászat szakértelem sem növekszik! [de a felderítés igen.] Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy csontváz készül a lemészárlásodra. {max. életpontja: 14-16.}

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a csontváz testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a csontváz bal lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! A csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Folytatod az exkavációt. Csak szemét és hulladék! Talán odébb lesz valami, új gödröt kezdesz. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy szintszívó intéz feléd kihívást. {védettsége: 16 szúró, 6 vágó, 16 ütő ellen.}

Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a szintszívó testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a szintszívó jobb karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Karmaival a szintszívó megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a szintszívó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (140,61)-> 10 arany, -2 ÉP] 294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Folytatod a melót egy varkaudarhoz méltó kitartással. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy óriás csontváz készül a lemészárlásodra. {védettsége: 40 szúró, 40 vágó, 16 ütő ellen.}

A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az óriás csontváz testét. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal kissé megkarcolod az óriás csontváz bal lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az óriás csontváz meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +18 életerőt. 870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 20, gyógyulás: 4, összesen: -16 ÉP}

Hu, azért valószínűleg nem ez volt a csatamezőt uraló főszörny. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy csontváz lord jön feléd. {támadása: 28.}

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 15 életpontot vesztettél. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a csontváz lord rozsdás páncélját. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a csontváz lord rozsdás páncélját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a csontváz lord minden csapását hárítanod. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +29 életerőt. 1 409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 33, gyógyulás: 4, összesen: -29 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. Ez az! Rábukkantál az igazi zsákmánytermő-vidékre: Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (93,54)-> 12 arany, -2 ÉP], egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (93,54)-> 20 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (93,54)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (93,54)-> 20 arany, -2 ÉP]. A messzeségben múmiák és tetememberek imbolygó hada közeledik. Itt az ideje a mai fosztogatási program befejezésének!
Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah hívői építették. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +8 életerőt.

(Továbbmész...) [54,-19] Kisebb hegyek emelkednek itt. A Varkaudar hegység szélénél jársz. A mondák szerint Dornodon itt alkotta az első varkaudart.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Felismered. Ez egy noth szellem. {max. életpontja: 181-200.} Amikor elhal a zaj, előmászol. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 rézdarabot!
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 bronzhegyű nyilat. Egészséged TF-elődött. [86 pontot használtál fel, van még 305.]

m 1 2 mozogsz északkeletre, keletre
[55,-20] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy tüskés harci gromak. {védettsége: 26 szúró, 26 vágó, 26 ütő ellen.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a tüskés harci gromak bal első lábát. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal felnyitod a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a tüskés harci gromak öklelő szarvai elől. Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +9 életerőt. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Első ellenfeled egy Thargodan csontváz. {egyik sebzési módja: 2x 2d10+10.}

Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a Thargodan csontváz jobb lábát. (5 támadással 155 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal súrolod a Thargodan csontváz görbe csontjait. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A Thargodan csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +32 életerőt. 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 40, gyógyulás: 8, összesen: -32 ÉP}

A következő ellenfél egy élőholt sullár. {max. életpontja: 129-138.}

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. Semmi hatás! Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod az élőholt sullár bal első lábát. (5 támadással 161 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal épp hogy eltalálod az élőholt sullár fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Lábával meglök az élőholt sullár. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az élőholt sullár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +20 életerőt. 1 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 10 madártollat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 496 (limit: 1195), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 46523.
Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (vasérc) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 vasércet! Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [56,-20] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Odaóvakodsz a misztikus Moa építményhez. Megtalálod az oldalán a találós kérdést, és kibetűzöd:
Kislegény, ki egy nyár alatt,
Húsz bundát is magára kap.
Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy törpe bányát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy templomot. Tharr híveié. Látsz egy oltárt. Raia híveié. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Qulli Brann formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Hoppsz, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (óndarab) közelében vagy. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) [33 pontot használtál fel, van még 272.]

tim 45 titkosírás megfejtése 45 pontért
Bevetsz minden matematikai-logikai tudást, hogy megfejtsd a találós kérdést. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás). SIKERÜLT! Megoldottad a feladványt. Rögvest ki is mondod a jelszót. Úgy látszik, a megoldás tökéletes: az ajtó feltárul. Lélegzetedet is visszafojtva hatolsz be a kúpba. Kincs és táp vár itt bent rád, ez már bizonyos! Odabent félhomály fogad, úgy látszik, elromlott a világítás. Felkészületlenül ér a nagy fekete tömeg, ami odabent mozdul: egy massza! {max. életpontja: 197-208.}

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a massza farkát. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a massza bal vállát. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal súrolod a massza csavaros szarvát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Kisebb sebet ejt a massza agyarával a testeden. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Belecsipked a massza a bal karodba és a nyakadba. (3 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Többször megcsíp a massza. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A massza még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +42 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 3 vasérc, 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (93,54)-> 20 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó és 4 arany. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 grifftojást. 2 223 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 97, gyógyulás: 21, összesen: -76 ÉP}

Keresgélni kezdesz a kúp belsejében, hátha találsz valami érdekeset. Egy csodálatos moa burát! (ld. enc.) Hát, nem volt nagy szám ez a phua-kúp. Kitotyogsz. [45 pontot használtál fel, van még 227.]

h 367 használod a 367. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 óndarabot! [12 pontot használtál fel, van még 215.]

ef 10 511 energia fejlesztése 10
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 145.]

szk 7133 22 99 keresed a 7133. szörnyet a 22. szörnyet a 99. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy varkaudar felderítőt. [0 pontot használtál fel, van még 145.]

* 1. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 145.]

* 2. BP: h 234 10 0 használod a 234. tárgyat
Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). [10 pontot használtál fel, van még 135.]

* 3. BP: le 815 0 0 leveszed/lerakod a 815. tárgyat
Leveszed a rothasztó talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 135.]

* 4. BP: kf 253 0 0 kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat
A nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 135.]
Iszol a vizestömlőből. Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 15, 25.
Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a sörényes ubuk. Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 135 pontod maradt, ebből a következő körre 135 pontot vihetsz át. Kapsz még 469 pontot. A következő körben tehát 604 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MOA BURÁT (384. TÁRGY)
Igazándiból fogalmad sincs, mi az a burát: a jelenkor törpéi sosem bukkantak még erre a mélybarna, átlátszó, kristályszerű anyagra. Ez a Moa burát a többi Moa ékszerrel ellentétben megmunkálatlan, felülete tompa, nem csillogóra csiszolt. Csak azért valószínűsíthető, hogy Moa maradvány, mert leggyakrabban a phua-kúpokban lehet rábukkanni.

KARAKTERLAP

Könnyűkéz Ssiqua, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű, rövid bajszú elf férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah szerzetese vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 328. fordulód.

Erő: 33 (42) Szint: 26 Merészség: 5/5 Magasság: 157 cm
IQ: 43 (47) Támadás: 29 (31) Agresszió: 5 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 32 (38) Védekezés: 39 (44) Menekülés: 40 % Életkor: 165/165 év
Egészség: 32 (36) Életpont: 391/357 Jellem: gonosz (662) Tul. pont: 0
Szerencse: 40 (44) Varázspont: 708/66 Pénz: 1809 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 52/0 Pszi pont: 176/50 EFejl: 30
Eddig összesen 3201 szörnyet (19 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 21 223 TP-t kaptál. Jelenleg 1 823 117 TP-d van. A következő szinthez még 176 883 TP szükséges. Trófeáid: óriás szőröspók, miksziszi húsgólem, zombi mester. A 311. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5500 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2/18 szúrófegyverek: 23/75 vágófegyverek: 32/20 (+8%)
ütőfegyverek: 18/10 lőfegyverek: 24/49 dobófegyverek: 10/5 (+12%)

Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) << vasalt bunkó (#181) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -21.); bronzhegyű nyíl (#94) (22 -24.); vashegyű nyíl (#176) (25 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
128,41 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 132
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 63

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/1 Max életkor 1312 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 160 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 22/11 (+22%) 2. nyomkövetés: 87/9 3. lopás: 6/21
4. mászás: 15/78 5. csapdakészítés: 26/68 6. csapdaészlelés: 31/77
7. gyógyítás: 33/84 8. titkosírás: 21/4 (+36%) 9. felderítés: 19/64 (+26%)
10. szörnyidomítás: 10/68 (+22%) 11. teológia: 40/28 (+15%) 12. taumaturgia: 27/54 (+401%)
13. szerencsejáték: 1/80 14. versengés: 12/81 15. zene: 22/10 (+11%)
16. szörnyismeret: 47/1 (+20%) 17. pszi: 21/4 (+4%) 18. zárnyitás: 4/28
19. vadászat: 25/92 20. bányászat: 31/54 (+14%) 21. főzés: 16/15
22. csapatmunka: 1/54

FELTÉTELES PARANCSOK (még 29 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
DEM beállítás: meghalhatsz, mint bármely halandó;
totem 50% életpont alatt (életszívás (#10))
lopsz az elfektől (2) bármit, az emberektől (1) bármit
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 5 darabot ), bumerángot (#249) (max. 3 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 3 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 5 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 3 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 1 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 5 darabot )
elfogod kavadut (#19) háló-csapdával (#220)
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, labirintus (17)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50)
szintszívó (#96), trikornis (#104), téfea magoflux (#98), manifesztátor (#124), tintacsiga (#74), trappoló dinymák (#118), jók (#990), Raia hívők (#993), Elenios hívők (#994)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
pszi elementál (#221), High Density (#1949)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP)
pusztító végzet (#106, 30 VP) halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (8,40) erőpajzs III (#127) tulajdonságpajzs (#26) mentális pajzs (#72)
pszi-ernyő (#64) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
22. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), vérbeli borzongás (#46), éhínség (#39), villámcsapás (#50), sötét halál (#45), sorvasztás (#102), agykorbács (#97), pusztító végzet (#106)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +4 védettség;) státusz: OK
sörényes ubuk (#89) (málhás: +8 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A legsötétebb titkok a vizek mélyén rejtőznek. Ereszkedj le oda, és belezz ki kettőt a mélység fattyai közül! (számláló: 0)
2.) Elég volt a szöszmötölésből a lepusztult helyeken. Imádkozz a csatorna keleti partján!
3.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): 35. labirintus (81,23). adamantit erőd (548): új. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): kész. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 13, 14, 21, 26, 30, 32, 33, 34, 35, 43, 44, 45, 50, 51, 52, 53, 54, 63, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 14.
Kész: 16.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 496 (limit: 1195), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 46523.
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XLVIII. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 47 TU. szükséges még: 23 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) OK
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 606 TU szükséges.)
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 82.55 kg Megterheltség: 58%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 71 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 180 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 tükör (#43) 1 vas dobónyíl (#189) 11 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
218 arany (#50) 3 borkonyó bibe (#312) 1 bronzhegyű nyíl (#94)
1 fűszertartó (#210) 1 grifftojás (#179) 1 gromak bőr (#268)
5 kaja (#2) 9 madártoll (#112) 1 moa burát (#384)
3 óndarab (#85) 1 pszi kő (#248) 2 rézdarab (#70)
6 vasérc (#152) 3 vashegyű nyíl (#176)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57
-21
-20
-19
-18
-17
-16
-15
-14
-13
-12
(47,-14) ryuku ostromteknős (#362), szubreális vámpír (#223), Sheran oltár
(48,-13) erszényes elkarog (#354), quwarg boly (#359), oltár, nekrofun (#173), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), 44. jellempróba
(49,-14) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), 25. jellempróba, oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), bávatag golombár (#165), élőholt quwarg (#202), dermesztő lidérc (#645), bibircsók-óriás (#120)
(50,-15) Sheran oltár, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), bávatag golombár (#165), dermesztő lidérc (#645), csontváz lord (#177)
(51,-17) ryuku gárdista (#360), grok-képződmény (#149), phua-kúp (#372), Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), massza (#217)
(51,-16) egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, 42. jellempróba, bibircsók-óriás (#120)
(52,-18) élőholt quwarg (#202), szubreális vámpír (#223), kazmár (#204, belőle készíthető: #205), egy ismeretlen isten rúnaköve, Sheran oltár, művészi porolit (#720), vaskohó (#155), 28. jellempróba, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), érclelőhely
(53,-18) csontváz (#48), szintszívó (#96), óriás csontváz (#176), csontváz lord (#177), ősi csatamező (#263), 50. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Leah oltár
(54,-19) olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), érclelőhely
(55,-20) tüskés harci gromak (#156), Thargodan csontváz (#297), élőholt sullár (#216), érclelőhely
(56,-20) phua-kúp (#372), vaskohó (#155), törpe bánya (#435), Tharr oltár, Raia oltár, művészi porolit (#720), érclelőhely, massza (#217)

Üzenet küldése a karakternek