327. forduló, 329. forduló, Shuran Tranzikan összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. dec. 21. 9h:09'
EZ A 331. JÁTÉKHETED, 328. FORDULÓD
332. játékheted kezdete: dec. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2948
SZÁMLA : XXXX

SHURAN TRANZIKAN KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [154,95] koordinátán.
Az aranytermő erszény 77 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+150 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+71 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.) A plusz TU-kat 50 TVP-re váltod. A táborozás alatt vadászott neked a vezérfarkas. (+4 kaja.) 6 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 696.]

* 2. KP: v 1 25 0 elmormolod az 1. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 691.]

* 3. KP: p 71 72 64 használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 686.]

* 4. KP: vv 19 26 0 elmormolod a 19. varázslatot a 26. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 684.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 682.]

m 6 mozogsz nyugatra
[153,95] Változik a terep: sűrű erdőben vagy. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Fairlight rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Félve beóvakodsz a mínosz-kúp belsejébe. Semmi különös nincs bent, csak amire számítottál volna. Azért kapirgálsz a poros kőszobrok között, hátha valami elfeledett kincsre bukkansz. Már épp menni készülsz, amikor valamit megpillantasz egy szobor háta mögött. Odébb tolva a kőalakot, egy furcsa írás válik láthatóvá!

Odakint is körülnézel. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés).
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy barátság szent tüzét. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Dr. Dragon lábát masszírozza.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. A következő pillanatban egy lénnyel nézhetsz farkasszemet. Egy kék rothasztó.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 88 életpontot sebeztél. A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Marokra fogva az őstroll agyalót ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd a kék rothasztó nyúlós nyelvét. (6 támadással 392 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a kék rothasztó testét. (6 támadással 213 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Vad döféseivel a kék rothasztó nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A kék rothasztó jobb combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. {GYD:} Őstroll agyalóval többször eltalálod a kék rothasztó bal hátsó lábát. (3 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a kék rothasztó testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Húsodat át- meg átjárja a kék rothasztó szarva. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A kék rothasztó jobb combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A kék rothasztó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
8 290 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 895, sebződés: 124, gyógyulás: 81, összesen: -43 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A feléd közeledő zoloboo sámán mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról szárazság varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Meglengetve az őstroll agyalót ellenfeledre támadsz. {GYD:} Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zoloboo sámán fejét. (4 támadással 251 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával eltalálod a zoloboo sámán fekete testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 108 életpontot sebeztél. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 15 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2 310 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 400, sebződés: 40, gyógyulás: 59, összesen: +19 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Az első ellenfél egy zombi mester.

Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zombi mester testét. (5 támadással 329 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával megütöd a zombi mester foszladozó testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Karmaival a zombi mester megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a zombi mester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
2 093 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 365, sebződés: 0, gyógyulás: 36, összesen: +36 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy lidércúr.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Marokra fogva az őstroll agyalót a másikra rohansz. {GYD:} Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a lidércúr testét. (5 támadással 316 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával eltalálod a lidércúr bal vállát. Kritikus ütés! (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A lidércúr többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Mágikus esszenciád csökken! (-2 max. varázspont.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
3 234 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 367, sebződés: 7, gyógyulás: 4, összesen: -3 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 mihlanil dobótőrt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1692 (limit: 1695), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 156347.
[35 pontot használtál fel, van még 647.]

jlk 1115 jelszó kimondása 1115
Veszel egy nagy lélegzetet, és érthetően kimondod a jelszót. Döbbenetes dolog történik! A falon felfénylik egy térkép, és a padlón feltárul egy kapu. 525 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás).

1 2 6 10 14 18
3
7 11 15
20
4 8
12 16
9
5 13 17 19
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 92. labirintus térképe. A bejárat alattad található.

[5 pontot használtál fel, van még 642.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[154,96] A terep továbbra is sűrű erdő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy szutykos remák. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Meglengetve az őstroll agyalót ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szutykos remák bal oldalát. (3 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával megcsapod a szutykos remák bal oldalát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A szutykos remák csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-13 pszi pont.) (-1 TU.) A szutykos remák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1 401 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 13, gyógyulás: 6, összesen: -7 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Az első ellenfél egy szubreális vámpír.

Üdvözlésképpen egy a halál szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Meglengetve az őstroll agyalót a másikra rontasz. {GYD:} Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd a szubreális vámpír testét. (3 támadással 193 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával megcsapod a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Karmával néhányszor a szubreális vámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szubreális vámpír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szubreális vámpír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 041 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 21, gyógyulás: 15, összesen: -6 ÉP}

A következő ellenfél egy zombi mester.

Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Megmarkolva az őstroll agyalót a másikra ugrasz. {GYD:} Őstroll agyalóval halálos csapásokat osztva péppé vered a zombi mester rotható húsát. (5 támadással 314 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával megcsapod a zombi mester foszladozó testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 95 életpontot sebeztél. Karmaival a zombi mester megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a zombi mester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
2 093 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 450, sebződés: 0, gyógyulás: 16, összesen: +16 ÉP}

Találsz nála 1 ezüsttollú nyilat. [ezüsttollú nyíl ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1694 (limit: 1695), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 156547.
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gumifát.

(Továbbmész...) [155,97] A terep továbbra is sűrű erdő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy trikornis herceg. Alaposan megfigyeled a másikat, csakúgy ő is Téged. Aztán a lény otthagy.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Thargodan csatamezőt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Oldalt pillantva, meglátsz egy halálbokort.

(Továbbmész...) [156,98] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy gondolod, hogy a közeledő varkaudar felderítő nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Máris repül feléd néhány nyílvessző. 19 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Megmarkolva az őstroll agyalót ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar felderítő bal lábát. (3 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával iszonyatosan megcsapod a varkaudar felderítő bal lábát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A varkaudar felderítő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 rövid íj [rövid íj ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP], 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP] és 1 varkaudar pálinka (ld. enc.). 1 663 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 62, gyógyulás: 29, összesen: -33 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy grok-képződményt. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Leah hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot.
(Feltételes mászás:) Biztosítva magad, nagyon lassan megmászod a grok-képződményt. Bekapaszkodsz egy nagyobb repedésen keresztül a felső, üreges burokba. Idebent félhomály van. Egy pillanatig vársz, hogy szemed hozzászokjon. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy bundás csirmáz!

Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Marokra fogva az őstroll agyalót ellenfeledre támadsz. Őstroll agyalóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a bundás csirmáz szőrös testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával iszonyatosan megcsapod a bundás csirmáz testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A bundás csirmáz mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A bundás csirmáz állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
115 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 20, összesen: +20 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy légirozmár!

Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Elszántan a másikra ugrasz. {GYD:} Őstroll agyalóval gyilkos csapást mérve bezúzod a légirozmár úszóhólyagját. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Din cséphadarójával kegyetlenül megütöd a légirozmár testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A légirozmár sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Feléd sújt a légirozmár a farkával, de elhibázta! A légirozmár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 190 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 0, gyógyulás: 15, összesen: +15 ÉP}

A vizsgálódás meghozza eredményét - kincs! Találtál 10 aranyat. Hátra sem nézel, amint elhagyod a grok-képződményt. [34 pontot használtál fel, van még 608.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[157,99] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy móricserjét. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy quwarg nagymester. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Elszántan ellenfeledre rohansz. {GYD:} Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd a quwarg nagymester testét. (4 támadással 253 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával eltalálod a quwarg nagymester bal hátsó lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Véres nyál csordul ki a quwarg nagymester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 071 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 11, gyógyulás: 4, összesen: -7 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Elsőnek egy élőholt ősmágus száll szembe veled.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 405 életpontot sebeztél. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 35 életpontot vesztettél. Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {GYD:} Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd az élőholt ősmágus jobb oldalát. (6 támadással 381 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával épp hogy eltalálod az élőholt ősmágus testét. Kritikus ütés! (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az élőholt ősmágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az élőholt ősmágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 23 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 47 életpontot vesztettél. Az élőholt ősmágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
9 240 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 837, sebződés: 135, gyógyulás: 48, összesen: -87 ÉP}


(Továbbmész...) [158,100] Még mindig bozótos. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Ráismersz a lényre. Egy quwarg parafenomén. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. És igen, sikerült neki! Egy liumbe hajtás tökéletesen átstruktúrálódott molekulárisan! Na, ennek sem veszed már hasznát: eldobod. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Meglengetve az őstroll agyalót a másikra rontasz. {GYD:} Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd a quwarg parafenomén potrohát. (3 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával megcsapod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg parafenomén csáprágójával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 31 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A quwarg parafenomén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
2 163 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 44, gyógyulás: 49, összesen: +5 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy phua-kúpot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran híveié. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba).

(Továbbmész...) [159,101] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy sérült woorgard. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Vad csatakiáltással, felemelve az őstroll agyalót a másikra ugrasz. {GYD:} Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd a woorgard szörcsögő hátát. (6 támadással 316 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a woorgard testét. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 100 életpontot sebeztél. Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (6 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A woorgard most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1 818 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 555, sebződés: 12, gyógyulás: 91, összesen: +79 ÉP}

Látsz egy púdersziklát. Látsz egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight híveié. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy ősi csatamezőt. Elrakod a távcsövet. [26 pontot használtál fel, van még 582.]

m 3 2 2 mozogsz délkeletre, keletre, keletre
[160,102] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ráismersz a távolodóra. Egy bűbájlidérc. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Felfedeztél egy grok-képződményt. Találsz egy oltárt. Dornodon híveié.
(Feltételes mászás:) Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képződmény oldalán. Az oszlopot koronázó burok alján találsz egy nyílást, itt bemászol. Ahogy vizsgálódni kezdesz, orrodat dögletes bűz csapja meg. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy bundás csirmáz!

Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {GYD:} Őstroll agyalóval kegyetlenül megütöd a bundás csirmáz testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a bundás csirmáz testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 118 életpontot sebeztél. A bundás csirmáz mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A bundás csirmáz megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
115 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy légirozmár!

Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Vad csatakiáltással, felemelve az őstroll agyalót a másikra ugrasz. {GYD:} Őstroll agyalóval gyilkos csapást mérve bezúzod a légirozmár úszóhólyagját. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a légirozmár testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 103 életpontot sebeztél. A légirozmár sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A légirozmár melléd csap a farkával! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 190 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Találtál valamit az egyik lehámlott belső kéreg mögött! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 10 madártollat [madártoll ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP]. Elhagyod a furcsa képződményt. Egy órába is beletelik, amíg kiásod egy hatalmas maglórium vastag, húsos gyökereit, de ilyen csemegéért megérte! (+2 kaja.) Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy varkaudar felderítő. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 18 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Vad csatakiáltással, felemelve az őstroll agyalót ellenfeledre rohansz. {GYD:} Őstroll agyalóval halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar felderítő jobb lábát. (3 támadással 193 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával eltalálod a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Sajnos nem sikerült a varkaudar felderítő minden csapását hárítanod. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A varkaudar felderítő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1 663 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 72, gyógyulás: 29, összesen: -43 ÉP}


(Továbbmész...) [161,102] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy márványtornyot. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy tűzfőnix irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia hívői építették. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy kristálypalotát. Délnyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [162,102] Továbbra is síkságon vagy.

Utad során felfedezel egy kristálypalotát. Látsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). [34 pontot használtál fel, van még 548.]

ef 10 518 energia fejlesztése 10
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 478.]

fog 222 1280 elfogod a 222. szörnyet az 1280. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 478.]

v 84 222 elmormolod a 84. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Megidézted a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy aurapollátort! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes foglyul ejtés:) Valahol a közelben egy aurapollátor van - állapítod meg a nyomokból. Kezed ügyében tartod a teriád dobóhálót, miközben a lény keresésére indulsz. Hamarosan meg is találod! A teriád dobóhálót felé dobod. A fenébe! Elkerülte a csapdát az aurapollátor. Vagy te nem állítottad fel a csapdát jól, vagy ő volt nagyon éber. A lényegen ez most már mit sem változtat! Bánatosan elkullogsz a helyszínről. Némi séta után azért eltöprengesz azon, ami történt, és rádöbbensz, hogy ezzel a fajta csapdával soha az életben nem leszel képes ezt a fajta lényt elfogni. [Az értelmetlen FOG parancs törölve.] [9 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

[-72 varázspont.] [19 pontot használtál fel, van még 459.]

szk 222 keresed a 222. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy aurapollátort. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 459.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 454.]

* 2. BP: v 83 0 0 elmormolod a 83. varázslatot
Mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Elmondtad a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 451.]

* 3. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2018. évben 12. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 451.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 141 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 411.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 101 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 371.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 61 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 331.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 21 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 291.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 egészség.) [40 pontot használtál fel, van még 251.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön.

[40 pontot használtál fel, van még 211.]

tf 4 11 fejleszted a 4. tulajdonságodat 11 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [11 pontot használtál fel, van még 200.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 469 pontot. A következő körben tehát 669 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VARKAUDAR PÁLINKA (1137. TÁRGY)
Testes üveg, testes alkohollal a belsejében. Hihetetlenül szerencsésnek mondhatod magad, hogy szert tettél egyre a varkaudarok földalatti városaiban párolt eredeti szeszek közül. Ezt az erős pálinkát a közhiedelmek szerint csak a varkaudarok szervezete képes kellő anyagcserével feldolgozni, az egyéb fajok képviselői már egy üvegtől kidobják a taccsot. Talán ez az üveg kisebb annál, mint amelyekről a mendemondák szólnak, hiszen nincs olyan kalandozó, akinek egy adag megárthat... mármint ha az elfogyasztásával járó enyhén spicces állapotot leszámítjuk. A H 1137 paranccsal te is megihatsz egy palackkal az édes ízű alkoholból, sőt akár többet is, ha megadsz egy második, mennyiségi paramétert (pl. H 1137 2 parancs hatására két üveg pálinkát is megpróbálsz felhajtani). Persze ha nem vagy elég tapasztalt hozzá, akár az első kortyok után is kidőlhetsz. Ha viszont nem, koordinációs készségeden tapasztalhatsz meglepő változásokat: egyrészt a harcban kezdeményezőbb leszel (a támadásod nő), viszont védtelenebb is, másrészt a következő üveg pálinkát a remegő kezeddel valószínűleg több időbe kerül kibontani.

KARAKTERLAP

Shuran Tranzikan, egy kopasz, barna szemű kobudera férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran apostola vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 328. fordulód.

Erő: 39 (64) Szint: 37 Merészség: 5/5 Magasság: 150 cm
IQ: 30 (42) Támadás: 57 (60) Agresszió: 5 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 30 (41) Védekezés: 62 (69) Menekülés: 31 % Életkor: 37/357 év
Egészség: 38 (55) Életpont: 782/1131 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 42 (56) Varázspont: 1031/244 Pénz: 8552 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 60/49 Pszi pont: 180/388 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 4275 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 41 215 TP-t kaptál. Jelenleg 6 896 676 TP-d van. A következő szinthez még 103 324 TP szükséges. Trófeáid: ködmedúza, szellemdarázs, élőholt ősmágus.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 8/55 ökölvívás: 27/41 szúrófegyverek: 26/93
vágófegyverek: 28/24 ütőfegyverek: 32/86 (+15%) lőfegyverek: 29/15
dobófegyverek: 16/11

Feltételes fegyverváltás: őstroll agyaló (#427) << Zinthurg pallos (#716) << biami kvazárlándzsa (#568)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); vashegyű nyíl (#176) (20 -29.); csillaglövedék (#931) (30 -); mihlanil nyíl (#597) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
162,102 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 196
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 85 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 30 százalék varázspont alatt.
JLKzott minoszkúpok: 62, 61, 60, 57, 92

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/3 Max életkor 1129 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 156/30 (+17%) 2. nyomkövetés: 63/25 3. mászás: 17/89 (+5%)
4. csapdakészítés: 36/7 (+7%) 5. csapdaészlelés: 21/37 6. gyógyítás: 69/40
7. titkosírás: 13/9 (+25%) 8. felderítés: 24/1 (+24%) 9. szörnyidomítás: 17/48
10. teológia: 59/31 (+11%) 11. taumaturgia: 55/19 (+1%) 12. szerencsejáték: 10/49
13. versengés: 17/20 (+9%) 14. harcművészetek: 31/31 15. zene: 10/45
16. szörnyismeret: 17/65 17. pszi: 20/43 (+3%) 18. zárnyitás: 1/63
19. vadászat: 8/68 20. vitalitás: 10/95 21. bányászat: 36/7 (+4%)
22. testépítés: 20/52 23. úszás: 17/55 24. főzés: 22/75

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 80

FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 5 alkalommal)
kutatsz max. 50 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz hajító csillagot (#939) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillagbotot (#929) (max. 5 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 5 darabot ), csillaglövedéket (#931) (max. 30 darabot )
elfogod élőholt sullárt (#216) szuper hálócsapdával (#274), szőrös bozsót (#149) szuper hálócsapdával (#274), pikkelyes ptogot (#470) fedett veremmel (#219), élőholt sullárt (#216) teriád háló-csapdával (#1280)
mászol max. 40 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), lidércúr (#252), kputtyintó csalán (#247)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 16 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
var.tárgy készítés (#153, 300 VP) tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 20 VP)
életpajzs (#142, 16 VP) növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP) hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) feltámadás (#168) vámpirizáció (#1) (8,0) szürkeáll. aktiv (#71)
tulajdonságpajzs (#26) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
25. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20)
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97), szárazság (#48), élőholt pozdorja (#134)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
pszi-acéltorony (#98)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +44 kg teher) státusz: OK
vezérfarkas (#748) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nyilván már nagyon közel jársz a természettel való végső összeolvadáshoz: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!
2.) A leghatalmasabb druidák bármilyen ÁLLATOT képesek megszelidíteni: Imádkozz úgy, hogy befogtál egy triklem drakoldert!
3.) Most pedig kérlek, kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): 20. labirintus (45,91). szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): 51. labirintus (99,18). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): kész. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): 199. varázslatot kell ismerned. bányászház (700): többek közt 1103. tárgyat kell leadnod. cirkuszi fősátor (713): többek közt 816. tárgyat kell leadnod. kémhálózat (744): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): kész. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 17, 18, 20, 33, 34, 35, 36, 50, 51, 57, 60, 61, 62, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 81, 92, 99, 121, 165, 170, 193.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 1, 5, 6, 11, 12, 16, 26, 33, 34, 35, 36, 44, 46, 47, 49, 51, 52.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1695 (limit: 1695), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 156647.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítő, 1 harcos.
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 16. Legjobb pontszámod: 104.

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: vv 71 112 377, p 69 15, vv 88 165 147, vv 188 28 53, vv 363 220 26, vv 224 161 209, vv 300, le 823, kf 836 1041, h 1602 27 50.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 10 TU. szükséges még: 80 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 165 TU szükséges.)
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 drótszőr (#37) 1 isteni könnycsepp (#260) 1 liumbe hajtás (#655)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
92 arany (#50) 16 kaja (#2) 1 mihlanil dobótőr (#599)
1 rézdarab (#70) 1 szvó-ektoplazma (#151) 1 varázskő (#305)
1 varkaudar pálinka (#1137)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
(153,95) Fairlight rúnaköve, mínosz-kúp (#178), barátság szent tüze (#484), oltár, művészi porolit (#720), kék rothasztó (#421), zoloboo sámán (#230), zombi mester (#251), lidércúr (#252)
(154,96) szutykos remák (#191), szubreális vámpír (#223), zombi mester (#251), gumifa (#38)
(155,97) trikornis herceg (#261), Thargodan csatamező (#432), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371)
(156,98) varkaudar felderítő (#7133), grok-képződmény (#149), 34. jellempróba, Leah oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), bundás csirmáz (#93), légirozmár (#94)
(157,99) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), 34. jellempróba, Dornodon oltár, quwarg nagymester (#214), élőholt ősmágus (#179)
(158,100) quwarg parafenomén (#248), phua-kúp (#372), Sheran oltár, 25. jellempróba
(159,101) woorgard (#231), púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), vaskohó (#155), Fairlight oltár, érclelőhely
(160,102) bűbájlidérc (#761), grok-képződmény (#149), Dornodon oltár, bundás csirmáz (#93), légirozmár (#94), varkaudar felderítő (#7133)
(161,102) márványtorony (#175), művészi porolit (#720), Raia oltár
(162,102) kristálypalota (#401), Sheran oltár, Chara-din monolitja (#534), 26. jellempróba, aurapollátor (#222)

Üzenet küldése a karakternek