326. forduló, 328. forduló, Rőtszakállú Odin összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. dec. 8. 14h:23'
EZ A 332. JÁTÉKHETED, 327. FORDULÓD
333. játékheted kezdete: dec. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 1000 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #5011
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

RŐTSZAKÁLLÚ ODIN KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [409,65] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 3. szinten/térképen, a 16. pontnál.
A táborozás 1. napján találkozol Thrórral. Sheran korlátlan hatalmú főpapja. Egy bozontfonatot, egy che-vállszalagot, egy díszes tunikát, egy drakolder gyűrűt, egy Eldaran karkötőjét, egy fűzött kagylósort, egy hatalom fülbevalóját, egy hókeresztet, egy Khór maszkját, egy kráken gyűrűt, egy Luthius karkötőjét, egy Morgan sipkáját, egy ogre övet, egy örökkéval.smaragdját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku nadrágot, egy törpe bakancsot, egy varkaudar szimbólumot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy Shengoroth trófea és egy Friedurgonoma trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy ent pásztorbotot, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Málhásállata egy sivatagi doareg. Látszik rajta, hogy elképed az illúzió láttán. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 Shengoroth karmát (500 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A 2. napon találkozol Dorothy-val. Dornodon félisten hatalmú személyes tanácsadója. Egy Batharak vállemezét, egy bozontfonatot, egy denevér szimbólumot, egy díszes tunikát, egy drakolder gyűrűt, egy fattylord derékövet, egy hakamát, egy hókeresztet, egy hótarantula köpenyt, egy Huddens kesztyűjét, egy kabutót, egy Luthius karkötőjét, egy natharion gömböt, egy örökkéval. zafírját, egy Ovgun nyakláncát, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy teriádbőr karkötőt és egy törpe bakancsot visel. Ruházatát egy rubin sárkány trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Shear'niz'il trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy Shengoroth karmát, bal kezében egy cápafogat tart. Érzékeled auráját: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Kérdőn néz Rád, de Te csak távolról végigméred. Mosolyogva szemléled, ahogy az illúziót bámulja. Odébbállsz.
Zu'lit tarsolya termel 1 xirnox szivet. [xirnox szív ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP] A teremtés zsákja létrehozott 1 dözmöng szivet. A teremtés zsákja létrehozott 1 tüskét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstől, azért visszanyerted erőd egy részét. (+22 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+1379 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+126 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Pszi energia árad szét testedben. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 556.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 554.]
Gyorsvarázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+13 erő). [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 552.]
Gyorsvarázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+11 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 550.]

* 3. KP: elmormolod a 192. varázslatot a 224. varázslatot a 182. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 550.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-41 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 550.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-43 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 548.]

* 4. KP: elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 165. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 546.]
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 544.]
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 542.]

* 5. KP: leveszed/lerakod a 309. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 542.]

* 6. KP: beraksz a bankba a 258. tárgyat (10 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 542.]

* 7. KP: használod az 1546. tárgyat az 1100. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 542.]
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Ügyességed TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 541.]

* 8. KP: elmormolod a 147. varázslatot a 178. varázslatot a 220. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 541.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 539.]
Fürgén varázsolsz! (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 537.]

* 9. KP: kézbeveszed/felveszed az 1373. tárgyat
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a kabutót. [0 pontot használtál fel, van még 537.]

* 10. KP: elmormolod a 11. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Odakint, a szabadban esni kezd az eső. [-41 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 535.]

v 1 9999 10 elmormolod az 1. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Megidézted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-41 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 530.]

vv 364 222 161 elmormolod a 364. varázslatot a 222. varázslatot a 161. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-53 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 528.]
Szupersebesen mormolsz. (+6 csapdaészlelés) [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 526.]
Gyorsvarázsolsz! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 524.]

kb 2 10 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 10 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 524.]

hu 716 619 hulladék: 716 619
Hulladék, ezért nem gyűjtesz Zinthurg pallost. Hulladékgyűjtés törölve: lélekesszencia. [0 pontot használtál fel, van még 524.]

h 504 használod az 504. tárgyat
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: Zinthurg pallos (310,64)-> (165 ap), összesen 165 arany, 2 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [5 pontot használtál fel, van még 519.]

le 817 leveszed/lerakod a 817. tárgyat
Kiveszed a füledből a hatalom fülbevalóját. [0 pontot használtál fel, van még 519.]

kf 715 467 kézbeveszed/felveszed a 715. tárgyat a 467. tárggyal
A füledre akasztod a csillagrubint. [0 pontot használtál fel, van még 519.]
Leveszed a kabutót, majd a fejedre teszed a gyémántsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 519.]

ek 116 55 133 t. energia kisütése: 116 55 133
Teljes gyógyulás varázslatot fogsz használni, ha életerőd 55 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 519.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+986 életerő). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 514.]

v 205 elmormolod a 205. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmormoltad a Pörhemór köre varázslatot! Elmúlt a Pörhemór köre hatása. Elhelyezed Pörhemór körét. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 509.]

lm 905 5 24 mozogsz 905 5 24
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [15. PONT.] Ssssh! Valamilyen csapdát aktiváltál. Amikor meglátod a feléd süvítő nyílvesszőket, már tudod is, hogy milyet. 25 nyílvessző talált el. 182 életpontot vesztettél. A különösen maró fájdalom oka a nyílvesszők hegyére kent méreg lehetett.
Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-3 kaja.) Hangtalan léptekkel osonsz előre. [14. PONT.] A talaj megbillen a lábad alatt, és beleesel egy mély üregbe! Az gödör nem üres - az alján sav fortyog! Szerencsédnek köszönhetően csak 116 életpontot vesztettél. Ordítva a fájdalomtól, kimászol.
Teleeszed magad. (-2 kaja.) Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Egy újabb kanyarnál vagy. [13. PONT.] Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Bátran haladsz tovább. Egy gyémántkemény adamantit ajtót pillantasz meg. Lenyomod a kilincset: Könnyen nyílik. Haladsz előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [2. PONT.] Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy nagy vasalt ajtó a következő akadály. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. Az út véget ér - egy zsákutca! [5. PONT.] Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 1 lélekesszencia. Felpakolsz. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Sikerült elmondanod a varázsital főzése varázslatot! Kotyvasztani kezdesz. Kivirsz-kavarsz, közben mormolsz. Lassan a főzetbe szórod a komponenseket. Bugyogni kezd a trutyi! Borzasztó illata van. Amikor kiejted az utolsó varázsszót, lassan leveszed a tűzről. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. Legyártottál 1 Huddens elixírjét. Ügyességed TF-elődött. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [2. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [13. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. [14. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. A folyosó kanyarodik. [15. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [16. PONT.] Megtorpansz: valamilyen csapda van előtted! Vigyázva kikerülöd. Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy gyémántkemény adamantit ajtó állja utadat. Találsz egy kilincset: Nyitva van! Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [20. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy Thargodan berzerker. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Semmi eredménye! Gyógyulsz (+4 életpont). Elszántan a másikra ugrasz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a Thargodan berzerker ébenfekete testét. (6 támadással 422 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Nunchakuval párszor megpöccinted a Thargodan berzerker oszlopvastag lábát. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Fegyvered 11 ép-t sebzett rajtad. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (17 életpontot sebezve). A Thargodan berzerker csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (3 támadástól 105 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 45 életpontot vesztettél. A Thargodan berzerker farkával megérint. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a Thargodan berzerker testét. (6 támadással 409 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Nunchakuval többször eltalálod a Thargodan berzerker ébenfekete testét. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (14 életpontot sebezve). A Thargodan berzerker csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (3 támadástól 106 életpontot vesztesz.) A Thargodan berzerker fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 42 életpontot vesztettél. Siralmas támadást intéz farkával a Thargodan berzerker, épp csak megsuhint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-41 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1093, sebződés: 451, gyógyulás: 223, összesen: -228 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 16. pontnál vagy. [93 pontot használtál fel, van még 416.]

f 717 619 kísérletezel a 717. tárggyal a 619. tárggyal
Farigcsálsz, illesztgetsz, kísérletezel, hátha lesz valami használható eredmény. Vadul gondolkozol... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz lélekkulcsot. (ld. enc.) 249 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 406.]

kt 718 1 elkészíted a 718. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 lélekkulcsot. Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 396.]

lm 25 25 900 mozogsz 25 25 900
Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [20. PONT.] Egy Thargodan berzerkert pillantasz meg. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. A támadás sajnos hatástalan volt. A szilánk működik (+4 életpont). Marokra fogva a teriád pörölyt a másikra rohansz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Thargodan berzerker farkát. (6 támadással 410 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Nunchakuval néhányszor épp csak megérinted a Thargodan berzerker testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Fegyvered 32 ép-t sebzett rajtad. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (15 életpontot sebezve). A Thargodan berzerker többször végigkarmolja a derekadat. (3 támadástól 110 életpontot vesztesz.) A Thargodan berzerker belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 35 életpontot vesztettél. A Thargodan berzerker farkával a kezedre csap. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Thargodan berzerker farkát. (6 támadással 404 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Nunchakuval párszor keményen megütöd a Thargodan berzerker ébenfekete testét. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Fegyvered 17 ép-t sebzett rajtad. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (16 életpontot sebezve). Karmával néhányszor a Thargodan berzerker megcsapja a fejedet. (3 támadástól 110 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Thargodan berzerker, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) A Thargodan berzerker farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
12392 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-41 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1079, sebződés: 459, gyógyulás: 220, összesen: -239 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+753 életerő). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. A folyosó kanyarodik. [21. PONT.] Folytatod a felderítést. Egy fémesen csillogó mithril ajtó jelent átmeneti akadályt. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Egy nagy lendületet véve, vállal benyomod az ajtót. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Az út ismét kanyarodik. [22. PONT.] Dübörgést hallasz fentről, és látod, hogy a plafon egy része zuhanni kezd! Szerencsédnek köszönhetően csak 34 életpontot vesztettél. Iszonyatos ütést érzel, ahogy a lecsapó kőfal-csapda telibe talál.
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. A szűk járat megint csak kanyarodik. [23. PONT.] A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [24. PONT.] Egy Thargodan berzerker lakik itt. Itt csata lesz.

Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi eredménye! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a Thargodan berzerker bal karját. (6 támadással 396 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Nunchakuval többször eltalálod a Thargodan berzerker ébenfekete testét. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Fegyvered 17 ép-t sebzett rajtad. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (15 életpontot sebezve). A Thargodan berzerker csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (3 támadástól 117 életpontot vesztesz.) A Thargodan berzerker belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 39 életpontot vesztettél. A Thargodan berzerker farkával megérint. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a Thargodan berzerker ébenfekete testét. (6 támadással 408 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Nunchakuval párszor keményen megütöd a Thargodan berzerker ébenfekete testét. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (13 életpontot sebezve). A Thargodan berzerker csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (3 támadástól 101 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 44 életpontot vesztettél. A Thargodan berzerker farkával a kezedre csap. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-41 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1066, sebződés: 466, gyógyulás: 218, összesen: -248 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 23. pontnál vagy. Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [24. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy Thargodan berzerker van előtted! Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Gyógyulsz (+4 életpont). Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt ellenfeledre támadsz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a Thargodan berzerker jobb lábát. (6 támadással 414 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Nunchakuval többször eltalálod a Thargodan berzerker oszlopvastag lábát. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Fegyvered 39 ép-t sebzett rajtad. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (16 életpontot sebezve). Karmával néhányszor a Thargodan berzerker megcsapja a fejedet. (3 támadástól 99 életpontot vesztesz.) A Thargodan berzerker fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 55 életpontot vesztettél. Siralmas támadást intéz farkával a Thargodan berzerker, épp csak megsuhint. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Thargodan berzerker jobb oldalát. (6 támadással 395 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Nunchakuval néhányszor megcsapod a Thargodan berzerker oszlopvastag lábát. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Fegyvered 19 ép-t sebzett rajtad. Lángoszlop emelkedik a talajból (15 életpontot sebezve). A Thargodan berzerker csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (3 támadástól 113 életpontot vesztesz.) A Thargodan berzerker fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a Thargodan berzerker, épp csak megsuhint. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
12392 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-41 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1150, sebződés: 477, gyógyulás: 234, összesen: -243 ÉP}

Egy Thargodan berzerker lakik itt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A szilánk működik (+4 életpont). Megmarkolva a teriád pörölyt ellenfeledre rontasz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Thargodan berzerker testét. (6 támadással 391 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Nunchakuval párszor keményen megütöd a Thargodan berzerker fejét. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Fegyvered 12 ép-t sebzett rajtad. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (14 életpontot sebezve). A Thargodan berzerker csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (3 támadástól 91 életpontot vesztesz.) A Thargodan berzerker fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 38 életpontot vesztettél. Siralmas támadást intéz farkával a Thargodan berzerker, épp csak megsuhint. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Thargodan berzerker testét. Kritikus ütés! (6 támadással 534 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+107 életerő). Nunchakuval csak érinted a Thargodan berzerker farkát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Fegyvered 35 ép-t sebzett rajtad. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (15 életpontot sebezve). A Thargodan berzerker többször végigkarmolja a derekadat. (3 támadástól 93 életpontot vesztesz.) A Thargodan berzerker fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a Thargodan berzerker, épp csak megsuhint. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A Thargodan berzerker most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
12392 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-41 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1123, sebződés: 393, gyógyulás: 229, összesen: -164 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy Thargodan berzerker van előtted! Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Semmi eredménye! A szilánk működik (+4 életpont). Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Thargodan berzerker testét. (6 támadással 408 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Nunchakuval párszor keményen megütöd a Thargodan berzerker ébenfekete testét. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Fegyvered 25 ép-t sebzett rajtad. Lángoszlop emelkedik a talajból (15 életpontot sebezve). Karmával néhányszor a Thargodan berzerker megcsapja a fejedet. (3 támadástól 97 életpontot vesztesz.) A Thargodan berzerker fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 38 életpontot vesztettél. A Thargodan berzerker farkával a kezedre csap. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a Thargodan berzerker testét. (6 támadással 415 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Nunchakuval párszor keményen megütöd a Thargodan berzerker farkát. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Fegyvered 37 ép-t sebzett rajtad. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (12 életpontot sebezve). Karmával néhányszor a Thargodan berzerker megcsapja a fejedet. (3 támadástól 109 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Thargodan berzerker, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) A Thargodan berzerker farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a Thargodan berzerker száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
12392 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-41 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1140, sebződés: 448, gyógyulás: 233, összesen: -215 ÉP}


Összeakadsz egy barna, göndör hajú, barna szemű, rövid bajszú kobudera férfival. Raia félisten hatalmú felszentelt főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy balkezes gyűrűt, egy Blounther gyűrűjét, egy csillagrubint, egy dalebg.kristályvértet, egy gyémántsisakot, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy Luthius karkötőjét, egy mágusköpenyt, egy nap szimbólumot, egy Raia csataszoknyáját, egy törpe bakancsot, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy smaragd sárkány trófea és egy márvány sárkány trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy Főnix. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Démonölőt, bal kezében egy möszehát pajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Otyik. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Otyik a beszélgetés végére rábeszél, hogy tanuld meg a "16 tonna" című számot. Először meg húzódozol tőle, de a végére annyira belejössz, hogy alig akarod abbahagyni. Megköszönöd a lant kíséretet, majd elbúcsúztok. Meglepetten tekint feléd - valószínűleg az illúzió miatt. Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+900 életerő). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó jelent átmeneti akadályt. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő lélekkulcs nyitja az ajtót. A kulcs sajnos tönkrement. Folytatod a felderítést. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó bukkan fel a sötétből. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Azonban bárhogy is erőlködsz, nem jársz sikerrel. Erre nem tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 24. pontnál vagy.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [66 pontot használtál fel, van még 330.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 325.]

v 198 365 65 elmormolod a 198. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmondtad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(409,65) a 97. labirintus bejárata, a 98. labirintus bejárata, Thargodan berzerker (#377), Otyik (4268. kalandozó)

[365,65] Változik a terep, a fekete Thargodan-hegyek között vagy. Éles, visító hangot hallasz, be kell tapasztanod a füledet, hogy meg ne süketülj. Vajon mi lehetett ez? Felfedeztél egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy törpe bányát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (ramit kő) találsz.


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 szögletes követ. Ügyességed TF-elődött.
[-100 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. (+1 ügyesség.) [14 pontot használtál fel, van még 311.]

kb 260 10 kiveszel a bankból a 260. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 10 isteni könnycseppet. [0 pontot használtál fel, van még 311.]

vv 79 167 elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot
28 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 60 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 311.]
28 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 50 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 311.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 311.]

m 5 5 2 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, keletre
[364,66] A terep még egyhangúbbá válik, ha lehet: fekete, élettelen síkság mindenfelé. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Ráismersz a lényre. Egy smaragd sárkány. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux csapdája. (-20 támadás). Ellenfeled káosz szava varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő III varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (89 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a teriád pörölyt ellenfeledre ugrasz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a smaragd sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 560 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+113 életerő). Nunchakuval többször eltalálod a smaragd sárkány jobb oldalát. (4 támadással 281 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Fegyvered 34 ép-t sebzett rajtad. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (15 életpontot sebezve). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a smaragd sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a smaragd sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 128 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel néhányszor megcsapod a smaragd sárkány pikkelyes testét. Kritikus ütés! (3 támadással 348 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Nunchakuval megpöccinted a smaragd sárkány pikkelyes testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Fegyvered 16 ép-t sebzett rajtad. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (16 életpontot sebezve). A smaragd sárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a smaragd sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 109 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (310,64)-> 25 arany, -2 ÉP], egy shinai gömb, egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], egy aranytű, egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP], egy vas dobónyíl és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 17238 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 1281, sebződés: 594, gyógyulás: 253, összesen: -341 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy ősvortexet. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Dred Hornwill formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [363,67] Vánszorogsz az évezredek óta kiégett ősi pusztaságban. A messzeségben füstoszlopot látsz. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mópat bolyt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy tűzfőnix. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját.
(Feltételes támadás:) Egy mösze uralkodó! Ezt kerested. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy direkt kontaktus I pszit. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. 55 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Meglengetve a teriád pörölyt ellenfeledre ugrasz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mösze uralkodó testét. (6 támadással 557 életpontot sebezve.) Nunchakuval többször eltalálod a mösze uralkodó fejét. Kritikus ütés! (4 támadással 372 életpontot sebezve.) Fegyvered 13 ép-t sebzett rajtad. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (15 életpontot sebezve). A mösze uralkodó belecsíp a derekadba. (1 támadástól 190 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-17 pszi pont.) (-1 TU.) Hoppálé! 3 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A mösze uralkodó megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 76 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. 55 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mösze uralkodó jobb vállát. (4 támadással 384 életpontot sebezve.) Nunchakuval meghorzsolod a mösze uralkodó jobb vállát. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Fegyvered 6 ép-t sebzett rajtad. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (13 életpontot sebezve). A mösze uralkodó megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 191 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-15 pszi pont.) (-1 TU.) Hoppálé! 3 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 76 életpontot vesztesz.) Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. 63 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Hoppálé! 3 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 mösze hátpáncélt. [mösze hátpáncél ládikóba-> (310,64)-> 11 arany, -2 ÉP] 17136 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1409, sebződés: 727, gyógyulás: 0, összesen: -727 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [364,67] Belépsz az ingoványba. Itt van egyedül látható jele az életnek, de ez az élet is olyan, amelynek célja másnak a halála. Valami nyálkás anyag telepedik az arcodra! Undorodva törlöd le magadról. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy térkaput. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Néhány zsombék között megpróbálsz láthatatlanná válni. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ó! Hiszen ez egy lélekelementál. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

[18 pontot használtál fel, van még 293.]

szk 327 333 keresed a 327. szörnyet a 333. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ében sárkányt. [0 pontot használtál fel, van még 293.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 290.]

* 2. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ügyességed TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 287.]

* 3. BP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (6 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 6 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 287.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat
Leveszed a gyémántsisakot, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 287.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 247.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 207.]

tf 3 7 fejleszted a 3. tulajdonságodat 7 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [7 pontot használtál fel, van még 200.]
Iszol a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 14, 23, 1.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját töm magába a Rughar familiárisa. Egy szögletes követ nyel le a bazaltelementál. 2 kaját bezabál a pikkelyes ptog. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 468 pontot. A következő körben tehát 668 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


LÉLEKKULCS (718. TÁRGY)
A Sötét Föld legősibb, leghatalmasabb citadelláiban találkozni fogsz olyan ajtókkal, amelyeken csak mágikus rítussal létrehozott kulccsal juthatsz át. A lélekkulcs megalkotása nem egyszerű dolog - a Kij mintán kívül egy lélekesszenciára is szükséged van! Szerencsére azért varázstárgy készítés nem kell hozzá, elég egy KT 718 parancs, 10 TVP-ért.

KARAKTERLAP

Rőtszakállú Odin, egy vörös, copfos hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr félisten hatalmú szolgája vagy. Az Illúzió Mesterei (#9129) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 327. fordulód.

Erő: 60 (87) Szint: 44 Merészség: 10/5 Magasság: 127 cm
IQ: 63 (71) Támadás: 84 Agresszió: 5 Testsúly: 77 kg
Ügyesség: 55 (66) Védekezés: 94 Menekülés: 30 % Életkor: 65/394 év
Egészség: 59 (76) Életpont: 1267/215 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 6
Szerencse: 62 (85) Varázspont: 2314/14 Pénz: 4299 arany Kép. pont: 45
Tudatpont: 28/17 Pszi pont: 514/150 Halhatatlanság: 8 % EFejl: 20
Eddig összesen 3481 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 84191 TP-t kaptál. Jelenleg 12449408 TP-d van. A következő szinthez még 150592 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, Thargodan raktfőnök, Shengoroth. A 309. fordulódban 9172 arany került a bankszámládra. 9951 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/56 ökölvívás: 7/62 szúrófegyverek: 8/36
vágófegyverek: 33/95 ütőfegyverek: 41/84 (+5%) lőfegyverek: 7/28
dobófegyverek: 35/18

Feltételes fegyverváltás: törpe szekerce (#1105) (90%) << Din cséphadarója (#840) (90%) << teriád pöröly (#1283)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -16.); vas dobónyíl (#189) (17 -29.); ében dobónyíl (#849) (30 -997.); ében dobónyíl (#849) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
A negatív esszencia épp teriád pöröly fegyverre kenve.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 32/29 (+11%) 2. nyomkövetés: 78/70 (+10%) 3. mászás: 20/80
4. csapdakészítés: 22/33 (+6%) 5. csapdaészlelés: 19/27 (-876%) 6. gyógyítás: 30/27
7. titkosírás: 3/81 8. felderítés: 25/89 9. szörnyidomítás: 15/49
10. teológia: 139/0 (+41%) 11. taumaturgia: 124/92 (+26%) 12. szerencsejáték: 3/30
13. versengés: 18/31 14. harcművészetek: 3/66 15. zene: 15/79
16. szörnyismeret: 45/78 17. pszi: 35/10 (+8%) 18. zárnyitás: 4/0
19. vadászat: 6/94 20. vitalitás: 7/46 21. bányászat: 34/76 (+2%)
22. úszás: 6/75 23. főzés: 15/13

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 55% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
kutatsz max. 135 TVP-ért
ásol max. 36 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat
készítesz Huddens elixírjét (#830) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 6 darabot ), tüskét (#22) (max. 6 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot, csak egyszer)
mászol max. 80 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16)
szintszívó lények (#9097), átokosztó (#372), bűbájlidérc (#761), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252), Mocskos Buddha (#3708), halálelementál (#279), mösze uralkodó (#789), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), Ylgoroth (#332), Raia angyala (#333), zafír sárkány (#329) (csak egyszer), rubin sárkány (#330)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
semlegesek (#989), jók (#990), trikornis herceg (#261), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
Tharr haragja (#145, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP)
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP)
meditáció (#250, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +33 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +31 vp 25 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 110 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) feltámadás (#168) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71)
tulajdonságpajzs (#26) csupasz izom (#28) óriáserő (#53) Symulf rúnája (#182)
esszenciavédelem 2 (#188) esszenciavédelem (#165) hadiszerencse II (#24) mágikus ütés (#147)
tárgyvédelem (#178) hatalomvarázs (#220) tolvajvér (#364) csapdaészlelés (#222)
varázsenergia (#161) Pörhemór köre (#205) (98,16,3) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
háló (#186), direkt kontaktus I (#121)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzgolyó (#155) >> férfiak (#998) tűzgolyó (#155) >> nők (#999)
izomernyesztés (#33) >> taalru herceg (#307) tűzgolyó (#155) >> drótszőrű mópat (#426)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
ongóliant tombolás (#146) >> férfiak (#998) ongóliant tombolás (#146) >> nők (#999)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy!
2.) Kacagok, ha a pénzüket kuporgató Fairlight papokra gondolok: áldozz számomra 10,000 aranyat!
3.) Lássuk, növekszik-e a hatalmad. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 borkonyó bibe (#312) 1 dlathog kőzet (#829) 1 ezüstdarab (#326)
1 kij formázó minta (#717) 1 küklopsz szem (#643) 1 nyílvessző (#108)
1 purifikátor háj (#269) 1 quwarg tojás (#360) 6 ragasztó (#83)
1 sáfránypor (#211) 1 sallank karom (#128) 3 tinta (#101)
1 tüske (#22) 14 víz (#27) 11 Zinthurg pallos (#716)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
243 arany (#50) 1 aranytű (#272) 1 dözmöng szív (#122)
1 Huddens elixírje (#830) 2 isteni könnycsepp (#260) 3 kaja (#2)
5 sárkánypikkely (#292) 1 shinai gömb (#348) 1 szögletes kő (#17)
1 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(363,67) mópat boly (#583), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), mösze uralkodó (#789)
(364,66) smaragd sárkány (#326), ősvortex (#587), művészi porolit (#720)
(364,67) térkapu (#452), nekrofun (#173), lélekelementál (#319)
(365,65) vaskohó (#155), Dornodon oltár, törpe bánya (#435), olvasztókemence (#86), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek