Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2013. máj. 28. 9h:06' EZ A 418. JÁTÉKHETED, 327. FORDULÓD 419. játékheted kezdete: jún. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 11 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4114 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | használod a 73. pszi képességet |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 275 |
* 4. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 86. varázslatot a 165. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 279. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
* 7. KP: | használod az 1133. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
* 9. KP: | használod az 1101. tárgyat a 841. tárgyat az 1534. tárgyat |
Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő jobb középső lábát. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Marokra fogva a mágusölőt a másikra rontasz. {KCC:} Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg királynő fejét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Cápafoggal eltalálod a quwarg királynő testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 1615 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 0, gyógyulás: 25, összesen: +25 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén torát. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mágusölővel egy irtózatos ütéssel felvágod a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). {GYD:} Cápafoggal jól megszúrod a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A quwarg parafenomén csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 45 életpontot vesztettél. Nyelvét a quwarg parafenomén feléd löki, de eredménytelenül. A quwarg parafenomén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2687 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 50, gyógyulás: 23, összesen: -27 ÉP}
tno 6 6 | növeled a 6. tulajdonságodat |
tno 3 1 | növeled a 3. tulajdonságodat |
tno 4 1 | növeled a 4. tulajdonságodat |
flh 1 176 | felt. lőfegyver haszn. 1 a 176. tárggyal |
kf 951 | kézbeveszed/felveszed a 951. tárgyat |
bb 313 9 518 | beraksz a bankba a 313. tárgyat (9 darabot) |
bb 150 3 518 | beraksz a bankba a 150. tárgyat (3 darabot) |
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
h 1387 187 60 | használod az 1387. tárgyat |
163 | 164 | 165 | |
54 | |
|
|
55 | |
|
|
56 | |
|
|
[187,60] Épületek tűnnek fel.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 277 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. [+1% tau] Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. {GYD:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a smaragdgólem smaragd testét. (5 támadással 389 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 88 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal néhányszor megkarcolod a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A smaragdgólem péppé veri jobb válladat és karodat mancsaival. (2 támadástól 181 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A smaragdgólem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 gólem talizmán. 8865 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 828, sebződés: 181, gyógyulás: 131, összesen: -50 ÉP}
be 631 3 | bemész a 631. épületbe |
im | imádkozol |
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. A varázslat kudarcot vallott. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre rontasz. {KCC:} Mágusölővel párszor kilyukasztod az őrült varázsló jobb oldalát. (4 támadással 229 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Cápafoggal eltalálod az őrült varázsló jobb karját. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az őrült varázsló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 8 madártoll és 2 mocsári penke [mocsári penke ládikóba-> (185,60)-> 2 arany, -2 ÉP]. 2587 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 27, gyógyulás: 56, összesen: +29 ÉP}
ff 523 28 422 | felt. fegyverváltás: 523 28 422 |
m 8 | mozogsz északra |
vtn 181 | varázslat tanulás: a 181. varázslatot |
m 1 | mozogsz északkeletre |
be 80 | bemész a 80. titkos labirintusba |
lm 2 5 8 | mozogsz 2 5 8 |
Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a zombi mester bal vállát. (4 támadással 202 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Cápafoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zombi mester rotható húsát. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 179 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A zombi mester karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a zombi mester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
2321 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 504, sebződés: 0, gyógyulás: 66, összesen: +66 ÉP}
A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Elszántan a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás csontváz testét. (3 támadással 178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Cápafoggal megdöföd az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az óriás csontváz karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1061 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 8, gyógyulás: 43, összesen: +35 ÉP}
lm 11 11 11 | mozogsz 11 11 11 |
A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd az óriás csontváz jobb lábát. (2 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Cápafoggal eltalálod az óriás csontváz testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az óriás csontváz karmai majdnem eltalálnak! Az óriás csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1061 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 0, gyógyulás: 29, összesen: +29 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zombi mester foszladozó testét. (4 támadással 225 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). {GYD:} Cápafoggal megdöfködöd a zombi mester testét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Karmaival a zombi mester megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
2321 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 301, sebződés: 0, gyógyulás: 62, összesen: +62 ÉP}
lm 25 25 25 | mozogsz 25 25 25 |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontváz lord rozsdás páncélját. (3 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). {KCC:} Cápafoggal megdöföd a csontváz lord bal oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 139 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A csontváz lord fegyverével megkarcolja a bal kezedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1718 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 336, sebződés: 5, gyógyulás: 42, összesen: +37 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre támadsz. {GYD:} Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontváz lord testét. (3 támadással 184 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Cápafoggal jól megszúrod a csontváz lord testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A csontváz lord megvágja a jobb lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1718 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 6, gyógyulás: 44, összesen: +38 ÉP}
ef 99 533 | energia fejlesztése 99 |
* 1. BP: | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: | átadod a 415. tárgyat az 5271. kalandozónak (1 darabot) |
* 3. BP: | elmormolod a 172. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 73. pszi képességet |
* 5. BP: | használod a 396. tárgyat |
BUQQE KARMA (899. TÁRGY) Ha leölöd Buqqét, a nagyra nőtt bűzkeselyűt, van némi esélyed arra, hogy lábának egy ép karmára bukkansz. Rövid fertőtlenítés után (mondjuk, beledörgölöd a ruhád ujjába a rászáradt vércseppeket és sárdarabokat) remek ötleted támad: az ébenfekete színű rövid és hegyes szörnykomponens belsejébe dugva kézfejed, azt akár kesztyűként is viselheted. A karodon felkúszó különös érzésből kikövetkezteted: a tárgy mágikus tulajdonságokkal bír. És valóban: viselésekor védettséged 7-tel, max. ÉP-d 20-szal nő, az öklüket használó harcművészek pedig 12-vel többet képesek sebezni ezentúl (mágikusan). A kesztyűt csak az alakváltó és a kobudera faj tagjai húzhatják kezükre, a többiek hosszú távon túl kényelmetlennek találnák. Ha még nem érted el a 35. szintet, meg sem próbálkozol a dologgal, hiszen Buqqe karma szétroppantaná a kézfejed. |
PUSZTÍTÓ LÁNDZSA (1805. TÁRGY) Ezt a fegyvert a varkaudar pusztítók élharcosai, vagyis a kisebb egységek vezérei használják. A nyelébe vésett rovátkák nem csak a fegyverrel megölt szerencsétlenek számát mutatják, hanem mágikussá is teszik, a hegyébe foglalt kristályszilánk pedig még a ganüidekkel szemben is hatékonyságot ad neki. A fegyver forgatásához legalább 55-ös szúrófegyver szakértelem szükségeltetik, ekkor 10D10 + 30 mágikus sebzést ad, a támadást 25-tel növeli, valamint +50 sebzést ad ganüidok ellen. |
MJÖLBORG KALAPÁCSA (523. TÁRGY) Mjölborg egy ősi törpe hős volt, aki a legendák szerint hosszú, kalandos utat tett meg az Istenek Földjére, hogy segítséget szerezzen az országát pusztulással fenyegető óriás seregek ellen. Kalapácsát, amelyet népe sámánja készített számára, hogy megvédje a létsíkok elementáris erőitől, az istenek megáldották. Visszatérve, Mjölborg fegyverével legyőzte az összes óriás törzs vezetőjét, és így meghátrálásra kényszerítették a támadókat. Nem lehet tudni, hogy mi igaz a fenti történetből, és mi nem, mindenesetre az biztos, hogy Mjölborg kalapácsa, amely egyébként egy 6D5+6-os sebzésű mágikus fegyver, minden ütéssel +25 sebzést okoz elementáloknak és óriásoknak (ide tartozik pl. a bávatag golombár és az ongóliant is). A kalapácsnak saját egója van, megsértődik, ha csak óriások ellen használod, nem minden ellen! Ez a játék nyelvén azt jelenti, hogy nem fogod mindig külön elővenni a kalapácsot, ha óriással vagy elementállal kerülsz szembe - ha a fegyver ilyenkor a kezedben lesz, örülj neki. Ja, még valami: ezt az ősi relikviát varázstárgy készítéssel egyelőre nem tudod, hogyan lehetne összehozni, és forgatásához min. 20-as ütőfegyver szakértelem szükséges. |
VÁROSI TELEPORT II. (181. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) A városi teleport II. szinte tökéletesen megegyezik a városi teleporttal, a különbség mindössze annyi, hogy a javított verzióval keleti irányba is lehet táborozni, viszont nem 50, hanem 60 VP-be kerül. Ezzel a varázslattal sem teleportálhatsz messzebb keletre, mint amilyen messze valaha jártál. A hatótáv taumaturgia erősség x 2 mező, használata a V 181 <abszolút X koordináta> <abszolút Y koordináta> paranccsal történik. Csak lakott területre teleportálhatsz, és ha kilépsz, azonnal visszaérkezel az eredeti mezőre. Figyelem: amíg a városi teleport érvényben van, nem használhatsz semmilyen másfajta teleportálást! Ezt a teleportálási metódust is kizárólag a szabadban használhatod. |
KHOLDEN KULCS (470. TÁRGY) A kholden kulcs egy áttetsző, zöldes fényben derengő mágikus kulcs. Egy bizonyos fajta mágikus zár kinyitására tervezték, és ha a kulcs elfordítása közben nem mondod ki a megfelelő jelszót, amit persze csak a kulcs eredeti tulajdonosa ismer, a kulcs megsemmisül. Szerencsére, ha elég ügyes vagy, legalább a zár kinyílik. |
NORGAT KULCS (471. TÁRGY) A norgat zárak hihetetlenül trükkös szerkezetek, és még egy roxati céhmester is megszenved, amíg kinyit egyet a megfelelő kulcs nélkül. A norgat zárak titka némi mágiában rejlik, amelynek kulcsa a vörös fényben vibráló norgat kulcs. Sajnos a norgat kulcs könnyen tönkremehet, ha nem mondod ki a megfelelő varázsszót a használatakor. |
Erő: | 51 (71) | Szint: | 36 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 40 (66) | Támadás: | 53 (56) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 72 kg |
Ügyesség: | 41 (48) | Védekezés: | 90 (97) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 43/52 év |
Egészség: | 41 (52) | Életpont: | 629/585 | Jellem: | semleges (-4) | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 39 (75) | Varázspont: | 1529/45 | Pénz: | 5589 arany | Kép. pont: | 26 |
Tudatpont: | 56/1 | Pszi pont: | 189/241 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/43 | ökölvívás: | 24/8 | szúrófegyverek: | 35/24 (+3%) |
vágófegyverek: | 24/9 (+9%) | ütőfegyverek: | 23/17 (+8%) | lőfegyverek: | 27/31 |
dobófegyverek: | 28/23 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: Mjölborg kalapácsa (#523) << ököl (#28) << mágusölő (#422) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -22.); vashegyű nyíl (#176) (23 -997.); mihlanil nyíl (#597) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
164,55 mezőn táborozol, a 80. labirintusban, 1. szinten, 21. ponton |
Kedvenc táborhely: 194,101 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2013. évben 5. hónapban. |
Legfeljebb 80 TU-t válthatsz TVP-re. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 53/13 | 2. nyomkövetés: | 54/75 (+4%) | 3. mászás: | 17/18 |
4. csapdakészítés: | 27/89 (+12%) | 5. csapdaészlelés: | 9/55 (+24%) | 6. gyógyítás: | 58/97 |
7. titkosírás: | 4/12 | 8. felderítés: | 23/24 | 9. szörnyidomítás: | 8/60 |
10. teológia: | 62/11 (+13%) | 11. taumaturgia: | 89/33 (+4%) | 12. szerencsejáték: | 4/89 |
13. versengés: | 19/36 (+16%) | 14. harcművészetek: | 26/45 | 15. zene: | 3/75 |
16. szörnyismeret: | 12/66 | 17. pszi: | 28/44 (+3%) | 18. zárnyitás: | 9/48 (+6%) |
19. vadászat: | 11/73 | 20. vitalitás: | 1/97 | 21. bányászat: | 26/80 |
22. úszás: | 11/6 | 23. főzés: | 4/16 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz tükröt (#43) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 21 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 21 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 50) |
ongóliant (#159), quwargok (#9093), ősi szellem (#422), vadász quwarg (#241), quwarg nagymester (#214), qwarg rohamosztagos (#242), quwarg parafenomén (#248), quwarg ősmágus (#302), quwarg szellem (#676), quwarg tűzköpő (#678), quwarg anyakirálynő (#269), quwarg őrparancsnok (#677), ősquwarg (#300), kisebb quwarg isten (#213) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | szürkeáll. aktiv (#71) | csupasz izom (#28) |
esszenciavédelem (#165) | tulajdonságpajzs (#26) | jégmágia (#279) | tárgyvédelem (#178) |
hadiszerencse III (#59) | planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
26. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
jégcsóva (#41), nagyobb tűzlehelet (#150) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
jégoszlop (#231) | >> | 31. szintű lényekre | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) | tükörpajzs (#101) | >> | orgoró (#170) | |
tükörpajzs (#101) | >> | kőkorszaki szaki (#109) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
bazaltelementál (#204) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t! |
2.) Mutasd meg, hogy BÁRMI legyőzésére képes vagy: Imádkozz úgy, hogy foglyod egy triklem drakolder! |
3.) Jó úton vagy ahhoz, hogy arrthon váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
HŐSTETTEID |
Eddig 2 alkalommal próbáltál bejutni A versengés tornyába. (limit: 140). |
Eddig 3 alkalommal táboroztál A versengés tornyában. (limit: 28). |
A toronyháborúban összesen 1 győzelmet arattál, ezzel 64 pontot szereztél. |
2007 I. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy. |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 796, pontszámod: 9696. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mest. gerjesztés (184) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
magiometer (314) |
jégmág. hierarchia (391) |
jégrúna (398) |
jégvihar generálása (407) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
tudatforrás (505) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
vakmerőség (526) OK |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 129 TU. szükséges még: 1 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 362 TU szükséges.) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 7 | arany pikkelyvért (#456) | 14 | tükörpáncél (#519) | 288 | gyöngymangó (#135) | 2 | fpi formázó minta (#419) | 99 | isteni könnycsepp (#260) | 438 | ugh méreg (#166) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 40 | áldott kő (#642) | 21 | vas dobónyíl (#189) | 25 | jégszilánk (#1128) | 1 | esszenciakristály (#350) | 65 | vámpírfog (#1221) | 1 | mágusköpeny (#453) | 2 | Sshreakza amulettje (#836) | 1 | szívkereső (#423) | 6 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 561 | ugh méreg (#166) | 3 | manakristály (#500) | 16 | térhajlító kavics (#1539) | 23 | őskristály-szilánk (#1525) | 93 | szent jogar (#150) | $1 | rejtőköpeny ($277) | 2 | teriád nyílvessző (#1287) | 7 | mágusszelence (#1076) | 2 | kristályfolyadék (#449) | 1 | Batharak vértje (#739) | 290 | sárkánypikkely (#292) | 45 | gyógykenőcs (#313) | 1 | kentaurusz szőttes (#1641) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | bunkó (#5) | 1 | dárda (#10) | 9 | gyógykenőcs (#313) | |||
2 | igazgy. fülbevaló (#197) | 1 | jégszilánk (#1128) | 1 | kerek kő (#19) | |||
6 | kőkés (#6) | 2 | rókafarok (#124) | 3 | szent jogar (#150) | |||
2 | szögletes kő (#17) | 1 | tanulmánytekercs (#1571) | 1 | varázskő (#305) | |||
3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
113 | arany (#50) | 1 | gólem talizmán (#811) | 1 | kaja (#2) | |||
3 | kholden kulcs (#470) | 8 | madártoll (#112) | 3 | norgat kulcs (#471) | |||
6 | rövid kard (#171) | 1 | teremtés zsákja (#818) |
163 | 164 | 165 | |
54 | |
|
|
55 | |
|
|
56 | |
|
|