326. forduló, 328. forduló, Lumyr Haleth összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2013. máj. 28. 9h:06'
EZ A 418. JÁTÉKHETED, 327. FORDULÓD
419. játékheted kezdete: jún. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4114
SZÁMLA : XXXX

LUMYR HALETH KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [164,55] koordinátán.
A játékvezető átadott Neked 1 krónikát.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 Buqqe karmát (1000 arany), 1 pusztító lándzsát (3383 arany), 1 Mjölborg kalapácsát (1000 arany).
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+22 tvp ).
Egy zsúfolt város utcáján mész előre, körülötted zajlik az élet. Te azonban csak mész előre, udvariasan, de határozott mozdulattal törsz magadnak utat a tömegben, figyelemre se méltatva a kofák, árusok és vásárlók zsivaját. Néhányan téged is megszólítanak, de nem is figyelsz rájuk. Már majdnem az utca végére érsz, mikor hirtelen minden elcsendesedik körülötted, és mindenki rád bámul. Vajon mi történhetett? Végignézel magadon, de nem látsz semmi különöset, ennek ellenére a néma tekintetek végig követnek, míg gyorsan el nem tűnsz az egyik közeli sikátorban. Az biztos, ezután jobban fogsz figyelni a körülötted zajló eseményekre, határozod el magadban, mikor felkel a nap és felébredsz.
Az aranytermő erszény 70 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+2 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+612 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+54 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+11 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+3 kaja.) A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-43 életerő). A lottó 1026. hetének nyerőszámai: 4, 3, 12. 3 db 0 találatos szelvényed volt. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda. [A két forduló között 3 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 495.]

* 2. KP: használod a 73. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 485.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 160% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 485.]

* 4. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 86. varázslatot a 165. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+8 erő). [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 483.]
Gyorsvarázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 483.]
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [+2% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [2 pontot használtál fel, van még 481.]

* 5. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 279. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 479.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [+1% tau] [0 pontot használtál fel, van még 479.]
Beizzik a turbómágia. [-25 varázspont.] [+2% tau] [2 pontot használtál fel, van még 477.]

* 6. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 472.]

* 7. KP: használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 452.]

* 8. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 447.]

* 9. KP: használod az 1101. tárgyat a 841. tárgyat az 1534. tárgyat
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 446.]
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 445.]
Forgatgatod a kezedben kicsit a hátizsákodból elővett teleportgömböt, s közben arra gondolsz, mekkora kaland lenne eljutni a quwargok városába. Az történik, amire számítani lehet, a teleport egy quwarg boly kellős közepébe repít. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-9 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy quwarg királynő!

Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő jobb középső lábát. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Marokra fogva a mágusölőt a másikra rontasz. {KCC:} Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg királynő fejét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Cápafoggal eltalálod a quwarg királynő testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 1615 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 0, gyógyulás: 25, összesen: +25 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy quwarg parafenomén!

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén torát. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mágusölővel egy irtózatos ütéssel felvágod a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). {GYD:} Cápafoggal jól megszúrod a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A quwarg parafenomén csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 45 életpontot vesztettél. Nyelvét a quwarg parafenomén feléd löki, de eredménytelenül. A quwarg parafenomén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2687 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 50, gyógyulás: 23, összesen: -27 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 1 ezüstshurikent. [ezüstshuriken ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] Elégedetlenül konstatálod, hogy pont most, amikor a legizgalmasabb, ránt vissza a teleportgömb a jelenbe, a biztonságos helyre, ahonnan az utazásodat megkezdted. [41 pontot használtál fel, van még 404.]

tno 6 6 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 404.]

tno 3 1 növeled a 3. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Ügyesebbnek, fürgébbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 404.]

tno 4 1 növeled a 4. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Még frissebbnek, egészségesebbnek érzed magad, mint korábban. [0 pontot használtál fel, van még 404.]

flh 1 176 felt. lőfegyver haszn. 1 a 176. tárggyal
Ok, FLH 1 176 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 404.]

kf 951 kézbeveszed/felveszed a 951. tárgyat
Elrakod a teriád lándzsát, majd a jobb kezedbe veszed a vámpírölőt. [0 pontot használtál fel, van még 404.]

bb 313 9 518 beraksz a bankba a 313. tárgyat (9 darabot)
Elhelyezel a KT kincstárában 9 gyógykenőcsöt. [0 pontot használtál fel, van még 404.]

bb 150 3 518 beraksz a bankba a 150. tárgyat (3 darabot)
Elhelyezel a KT kincstárában 3 szent jogart. [0 pontot használtál fel, van még 404.]

ef 10 energia fejlesztése 10
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-10 TU.] IQ-d TF-elődött. [100 pontot használtál fel, van még 304.]

h 1387 187 60 használod az 1387. tárgyat
Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

163 164 165
54
55
56
(164,55) a 80. labirintus bejárata, quwarg királynő (#153), quwarg parafenomén (#248)

[187,60] Épületek tűnnek fel.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy templomot. Tharr hívei emelték. Jártadban-keltedben ismét megakad a tekinteted a fegyvermester ajtajára tűzött felhíváson. Úgy tűnik, még mindig aktuális a kiképző-munka. (26. többszemélyes kaland, 90 TVP szükséges hozzá, innen keletre 90, északra 141 mérföldre teljesítheted.)
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. Egy smaragdgólem les rád a sátor sötétjéből.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 277 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. [+1% tau] Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. {GYD:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a smaragdgólem smaragd testét. (5 támadással 389 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 88 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal néhányszor megkarcolod a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A smaragdgólem péppé veri jobb válladat és karodat mancsaival. (2 támadástól 181 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A smaragdgólem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 gólem talizmán. 8865 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 828, sebződés: 181, gyógyulás: 131, összesen: -50 ÉP}

(Önanalízis: +8% versengés.)
Határozott léptekkel a cirkusz boszorkájának sátra felé veszed az irányt. Az öregasszony morc arckifejezéssel elveszi tőled a hozott tárgyakat, majd kis kutakodás árán előbányássza asztala mögül a jutalmad. A teremtés zsákja az. Megköszönöd és odébbállsz. (Önanalízis: +8% versengés.)
Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 8 aranyat. délnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-40 életerő). Van itt egy kvazár kohó (628. épület.) és egy fegyvermester háza (631. épület.).
Találkozol Morc Kearggal. Raia püspöke. Egy bársony övsálat, egy Batharak vállemezét, egy csillogó fülbevalót, egy csodálatos nyakláncot, egy Gorhud gyűrűjét, egy gyakorlónadrágot, egy Hantas karperecét, egy Kabol gyűrűjét, egy Kabol irháját, egy kiképzői érdemérmet, egy Korrissh sisakját, egy nap szimbólumot, egy natharion talizmánt, egy Notermanthi amulettet, egy óriás fülbevalót, egy ősi csizmát, egy teriadan karkötőt, egy tleikan karkötőt, egy uglaok lánckesztyűt és egy uglaok láncköpenyt visel. Fegyverzetét egy Maffiózó trófea, egy profi bérgyilkos trófea és egy profi merénylő trófea színesíti. Jobb kezében egy mithril kardot, bal kezében egy kyorg tőrt tart. Lőfegyvere egy ekharion dárda. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: fehér, jelezve, hogy jó. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [30 pontot használtál fel, van még 274.]

be 631 3 bemész a 631. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni vágófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 vágófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 120 aranyat fizetségképp. Elhagyva a fegyvermester iskoláját, meglepődve tapasztalod, hogy több tudásra tettél szert a fegyverforgatásban, mint más fegyvermestereknél. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 224.]

im imádkozol
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+39 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy őrült varázsló.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. A varázslat kudarcot vallott. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre rontasz. {KCC:} Mágusölővel párszor kilyukasztod az őrült varázsló jobb oldalát. (4 támadással 229 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Cápafoggal eltalálod az őrült varázsló jobb karját. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az őrült varázsló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 8 madártoll és 2 mocsári penke [mocsári penke ládikóba-> (185,60)-> 2 arany, -2 ÉP]. 2587 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 27, gyógyulás: 56, összesen: +29 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 194.]

ff 523 28 422 felt. fegyverváltás: 523 28 422
Felt. fegyverváltás: << Mjölborg kalapácsa << ököl << mágusölő. [0 pontot használtál fel, van még 194.]

m 8 mozogsz északra
[187,59] Még mindig a városban vagy. Utad során felfedezel egy templomot. Dornodon híveié. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 5 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy fekete mágustorony (642. épület.). A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-35 életerő). [9 pontot használtál fel, van még 185.]

vtn 181 varázslat tanulás: a 181. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? Hamar kiderül, hogy a tanulmánytekercsednek köszönhetően most ingyen tanulhatsz. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: városi teleport II. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még 150.]

m 1 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[164,55] Homok, homok mindenfelé: sivatagos terepre értél. Egy gigantikus quwarg ikerbolyt pillantasz meg! Ezt bizony nem mernéd megmászni. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Arany Macska orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy barátság szent tüzét. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy márványtornyot. Délnyugatra egy Thargodan csatamező van. Nyugatra egy gyöngymangó bokor van. Északnyugatra egy xantusz-kaktusz van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.) A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-30 életerő). Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
[9 pontot használtál fel, van még 141.]

be 80 bemész a 80. titkos labirintusba
Rövid és alapos kutatás után rábukkansz a bejáratra. Bepillantasz: teljes a sötétség. Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] [+2% teo] Istenedhez imádkozva, szemedet a sötétséghez szoktatva lépsz be. [5 pontot használtál fel, van még 136.]

lm 2 5 8 mozogsz 2 5 8
Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [2. PONT.] Hirtelen egy zombi mestert veszel észre magad előtt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a zombi mester bal vállát. (4 támadással 202 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Cápafoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zombi mester rotható húsát. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 179 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A zombi mester karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a zombi mester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
2321 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 504, sebződés: 0, gyógyulás: 66, összesen: +66 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 2 kholden kulcsot (ld. enc.). A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-13 életerő). Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [3. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy óriás csontváz lakik itt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Elszántan a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás csontváz testét. (3 támadással 178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Cápafoggal megdöföd az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az óriás csontváz karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1061 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 8, gyógyulás: 43, összesen: +35 ÉP}

A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-12 életerő). Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Innen csak egy út van: előre! [4. PONT.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-12 életerő). Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy vastag, kőből faragott ajtó a következő akadály. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kholden kulcs nyitja az ajtót. Nem tudod a varázsszót, ezért a kulcs elfüstöl. Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [5. PONT.] Az egyik sarokban találsz egy vasalt faládát. Sajnos zárva van. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. (Önanalízis: +6% zárnyitás.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 4 rövid kard, 4 nagy vaspajzs [nagy vaspajzs ládikóba-> (185,60)-> 88 arany, -2 ÉP], 4 vassisak [vassisak ládikóba-> (185,60)-> 72 arany, -2 ÉP] és 3 norgat kulcs (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-10 életerő). Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [4. PONT.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-14 életerő). Haladsz az ellenséges labirintusban. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [6. PONT.] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-12 életerő). Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy pillanatra megállsz fülelni. [7. PONT.] Halk, zümmögő hangot hallasz, amint rálépsz az előtted levő kőlapra, majd a következő pillanatban valami borzasztó szívóerő tapad rád! Dermedten tapasztalod, hogy mágikus energiaforrásaid kimerültek (-635 varázspont).
(Önanalízis: +6% csapdaészlelés.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-14 életerő). Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. A folyosó kanyarodik. [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-15 életerő). [48 pontot használtál fel, van még 88.]

lm 11 11 11 mozogsz 11 11 11
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Az egyenes folyosó közepén vagy. [9. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy óriás csontváz az. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd az óriás csontváz jobb lábát. (2 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Cápafoggal eltalálod az óriás csontváz testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az óriás csontváz karmai majdnem eltalálnak! Az óriás csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1061 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 0, gyógyulás: 29, összesen: +29 ÉP}

Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-11 életerő). Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Az egyenes folyosó közepén vagy. [10. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-15 életerő). Elszántan mész előre. Egy vastag, kőből faragott ajtóban végződik az út. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kholden kulcs nyitja az ajtót. Nem tudod a varázsszót, ezért a kulcs elfüstöl. Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [11. PONT.] Hamarosan egy zombi mestert pillantasz meg. Itt csata lesz.

Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zombi mester foszladozó testét. (4 támadással 225 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). {GYD:} Cápafoggal megdöfködöd a zombi mester testét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Karmaival a zombi mester megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
2321 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 301, sebződés: 0, gyógyulás: 62, összesen: +62 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 3 kholden kulcsot. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-11 életerő). Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[18 pontot használtál fel, van még 70.]

lm 25 25 25 mozogsz 25 25 25
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [10. PONT.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-11 életerő). Mész tovább, előre. Az egyenes folyosó közepén vagy. [12. PONT.] Távoli dübörgést hallasz, amikor egy furcsa alakú, kerek kőlapra helyezed a testsúlyodat. A következő pillanatban feltűnik az egész folyosót betöltő, óriási kőgolyó! Rohansz, ahogy a lábad bírja. Szerencsédnek köszönhetően csak 22 életpontot vesztettél. A golyó utolér, és a falnak présel. Uuuuhhhhh!
(Önanalízis: +6% csapdaészlelés.) A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-11 életerő). Hangtalan léptekkel osonsz előre. Az egyenes folyosó közepén vagy. [13. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-15 életerő). Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Az út itt elkanyarodik. [14. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy csontváz lord. Fegyvere egy rövid kard. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontváz lord rozsdás páncélját. (3 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). {KCC:} Cápafoggal megdöföd a csontváz lord bal oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 139 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A csontváz lord fegyverével megkarcolja a bal kezedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1718 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 336, sebződés: 5, gyógyulás: 42, összesen: +37 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 rövid kardot. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-11 életerő). Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [15. PONT.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-12 életerő). Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Az egyenes folyosó közepén vagy. [16. PONT.] Távoli dübörgést hallasz, amikor egy furcsa alakú, kerek kőlapra helyezed a testsúlyodat. A következő pillanatban feltűnik az egész folyosót betöltő, óriási kőgolyó! Rohansz, ahogy a lábad bírja. Szerencsédnek köszönhetően csak 22 életpontot vesztettél. Az utolsó pillanatban ugrasz félre egy beugróba, a golyó melletted csapódik a folyosó végének!
(Önanalízis: +6% csapdaészlelés.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-13 életerő). Hangtalan léptekkel osonsz előre. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [17. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-14 életerő). Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [18. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy csontváz lord. Fegyvere egy rövid kard. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre támadsz. {GYD:} Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontváz lord testét. (3 támadással 184 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Cápafoggal jól megszúrod a csontváz lord testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A csontváz lord megvágja a jobb lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1718 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 6, gyógyulás: 44, összesen: +38 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 rövid kardot. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-12 életerő). Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [19. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-14 életerő). Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy pillanatra megállsz fülelni. [20. PONT.] Morajt hallasz a távolból. Vajon mi lehet ez? Aztán megpillantod a folyosón a feléd guruló óriási kőgolyót. Pánikszerűen menekülni kezdesz! Szerencsédnek köszönhetően csak 21 életpontot vesztettél. Az utolsó pillanatban ugrasz félre egy beugróba, a golyó melletted csapódik a folyosó végének!
(Önanalízis: +6% csapdaészlelés.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-12 életerő). Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [21. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-15 életerő).
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [66 pontot használtál fel, van még 4.]

ef 99 533 energia fejlesztése 99
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -1.]

* 2. BP: átadod a 415. tárgyat az 5271. kalandozónak (1 darabot)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 3. BP: elmormolod a 172. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad a planetáris őrdémon varázslatot! Kékesen vibrálni kezd a levegő, és a villódzásból kibontakozik egy planetáris őrdémon. Micsoda fenséges látvány! Teljesen békésnek látszik, remélhetőleg tökéletesen fogja feladatát ellátni. [-18 varázspont.] [+1% teo] [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 4. BP: használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 5. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
(Önanalízis: +12% csapdakészítés.) Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 29, 4, 28.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy szögletes követ bezabál a bazaltelementál. Egy szögletes követ töm magába az agyagelementál. Egy kaját töm magába a smaragd őrsárkány. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 468 pontot. A következő körben tehát 467 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BUQQE KARMA (899. TÁRGY)
Ha leölöd Buqqét, a nagyra nőtt bűzkeselyűt, van némi esélyed arra, hogy lábának egy ép karmára bukkansz. Rövid fertőtlenítés után (mondjuk, beledörgölöd a ruhád ujjába a rászáradt vércseppeket és sárdarabokat) remek ötleted támad: az ébenfekete színű rövid és hegyes szörnykomponens belsejébe dugva kézfejed, azt akár kesztyűként is viselheted. A karodon felkúszó különös érzésből kikövetkezteted: a tárgy mágikus tulajdonságokkal bír. És valóban: viselésekor védettséged 7-tel, max. ÉP-d 20-szal nő, az öklüket használó harcművészek pedig 12-vel többet képesek sebezni ezentúl (mágikusan). A kesztyűt csak az alakváltó és a kobudera faj tagjai húzhatják kezükre, a többiek hosszú távon túl kényelmetlennek találnák. Ha még nem érted el a 35. szintet, meg sem próbálkozol a dologgal, hiszen Buqqe karma szétroppantaná a kézfejed.

PUSZTÍTÓ LÁNDZSA (1805. TÁRGY)
Ezt a fegyvert a varkaudar pusztítók élharcosai, vagyis a kisebb egységek vezérei használják. A nyelébe vésett rovátkák nem csak a fegyverrel megölt szerencsétlenek számát mutatják, hanem mágikussá is teszik, a hegyébe foglalt kristályszilánk pedig még a ganüidekkel szemben is hatékonyságot ad neki. A fegyver forgatásához legalább 55-ös szúrófegyver szakértelem szükségeltetik, ekkor 10D10 + 30 mágikus sebzést ad, a támadást 25-tel növeli, valamint +50 sebzést ad ganüidok ellen.

MJÖLBORG KALAPÁCSA (523. TÁRGY)
Mjölborg egy ősi törpe hős volt, aki a legendák szerint hosszú, kalandos utat tett meg az Istenek Földjére, hogy segítséget szerezzen az országát pusztulással fenyegető óriás seregek ellen. Kalapácsát, amelyet népe sámánja készített számára, hogy megvédje a létsíkok elementáris erőitől, az istenek megáldották. Visszatérve, Mjölborg fegyverével legyőzte az összes óriás törzs vezetőjét, és így meghátrálásra kényszerítették a támadókat. Nem lehet tudni, hogy mi igaz a fenti történetből, és mi nem, mindenesetre az biztos, hogy Mjölborg kalapácsa, amely egyébként egy 6D5+6-os sebzésű mágikus fegyver, minden ütéssel +25 sebzést okoz elementáloknak és óriásoknak (ide tartozik pl. a bávatag golombár és az ongóliant is). A kalapácsnak saját egója van, megsértődik, ha csak óriások ellen használod, nem minden ellen! Ez a játék nyelvén azt jelenti, hogy nem fogod mindig külön elővenni a kalapácsot, ha óriással vagy elementállal kerülsz szembe - ha a fegyver ilyenkor a kezedben lesz, örülj neki. Ja, még valami: ezt az ősi relikviát varázstárgy készítéssel egyelőre nem tudod, hogyan lehetne összehozni, és forgatásához min. 20-as ütőfegyver szakértelem szükséges.

VÁROSI TELEPORT II. (181. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
A városi teleport II. szinte tökéletesen megegyezik a városi teleporttal, a különbség mindössze annyi, hogy a javított verzióval keleti irányba is lehet táborozni, viszont nem 50, hanem 60 VP-be kerül. Ezzel a varázslattal sem teleportálhatsz messzebb keletre, mint amilyen messze valaha jártál. A hatótáv taumaturgia erősség x 2 mező, használata a V 181 <abszolút X koordináta> <abszolút Y koordináta> paranccsal történik. Csak lakott területre teleportálhatsz, és ha kilépsz, azonnal visszaérkezel az eredeti mezőre. Figyelem: amíg a városi teleport érvényben van, nem használhatsz semmilyen másfajta teleportálást! Ezt a teleportálási metódust is kizárólag a szabadban használhatod.

KHOLDEN KULCS (470. TÁRGY)
A kholden kulcs egy áttetsző, zöldes fényben derengő mágikus kulcs. Egy bizonyos fajta mágikus zár kinyitására tervezték, és ha a kulcs elfordítása közben nem mondod ki a megfelelő jelszót, amit persze csak a kulcs eredeti tulajdonosa ismer, a kulcs megsemmisül. Szerencsére, ha elég ügyes vagy, legalább a zár kinyílik.

NORGAT KULCS (471. TÁRGY)
A norgat zárak hihetetlenül trükkös szerkezetek, és még egy roxati céhmester is megszenved, amíg kinyit egyet a megfelelő kulcs nélkül. A norgat zárak titka némi mágiában rejlik, amelynek kulcsa a vörös fényben vibráló norgat kulcs. Sajnos a norgat kulcs könnyen tönkremehet, ha nem mondod ki a megfelelő varázsszót a használatakor.

KARAKTERLAP

Lumyr Haleth, egy barna, rövid hajú, barna szemű, körszakállas alakváltó férfi vagy. Tharr korlátlan hatalmú főpapja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 327. fordulód.

Erő: 51 (71) Szint: 36 Merészség: 6/5 Magasság: 182 cm
IQ: 40 (66) Támadás: 53 (56) Agresszió: 3 Testsúly: 72 kg
Ügyesség: 41 (48) Védekezés: 90 (97) Menekülés: 30 % Életkor: 43/52 év
Egészség: 41 (52) Életpont: 629/585 Jellem: semleges (-4) Tul. pont: 5
Szerencse: 39 (75) Varázspont: 1529/45 Pénz: 5589 arany Kép. pont: 26
Tudatpont: 56/1 Pszi pont: 189/241 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 2979 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 25 954 TP-t kaptál. Jelenleg 6 067 975 TP-d van. A következő szinthez még 432 025 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, őrjáratozó katona, királyi őrjáratos. A 278. fordulódban 5027 arany került a bankszámládra. 6032 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/43 ökölvívás: 24/8 szúrófegyverek: 35/24 (+3%)
vágófegyverek: 24/9 (+9%) ütőfegyverek: 23/17 (+8%) lőfegyverek: 27/31
dobófegyverek: 28/23 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: Mjölborg kalapácsa (#523) << ököl (#28) << mágusölő (#422)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -22.); vashegyű nyíl (#176) (23 -997.); mihlanil nyíl (#597) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
164,55 mezőn táborozol, a 80. labirintusban, 1. szinten, 21. ponton
Kedvenc táborhely: 194,101
Kisebb kívánság: legutóbb 2013. évben 5. hónapban.
Legfeljebb 80 TU-t válthatsz TVP-re.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 53/13 2. nyomkövetés: 54/75 (+4%) 3. mászás: 17/18
4. csapdakészítés: 27/89 (+12%) 5. csapdaészlelés: 9/55 (+24%) 6. gyógyítás: 58/97
7. titkosírás: 4/12 8. felderítés: 23/24 9. szörnyidomítás: 8/60
10. teológia: 62/11 (+13%) 11. taumaturgia: 89/33 (+4%) 12. szerencsejáték: 4/89
13. versengés: 19/36 (+16%) 14. harcművészetek: 26/45 15. zene: 3/75
16. szörnyismeret: 12/66 17. pszi: 28/44 (+3%) 18. zárnyitás: 9/48 (+6%)
19. vadászat: 11/73 20. vitalitás: 1/97 21. bányászat: 26/80
22. úszás: 11/6 23. főzés: 4/16

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tükröt (#43) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 21 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 21 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 50)
ongóliant (#159), quwargok (#9093), ősi szellem (#422), vadász quwarg (#241), quwarg nagymester (#214), qwarg rohamosztagos (#242), quwarg parafenomén (#248), quwarg ősmágus (#302), quwarg szellem (#676), quwarg tűzköpő (#678), quwarg anyakirálynő (#269), quwarg őrparancsnok (#677), ősquwarg (#300), kisebb quwarg isten (#213)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) jégoszlop (#231, 24 VP)
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) méregfelhő II (#193, 20 VP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) áldomás (#6) szürkeáll. aktiv (#71) csupasz izom (#28)
esszenciavédelem (#165) tulajdonságpajzs (#26) jégmágia (#279) tárgyvédelem (#178)
hadiszerencse III (#59) planetáris őrdémon (#172)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
26. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
jégcsóva (#41), nagyobb tűzlehelet (#150)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
jégoszlop (#231) >> 31. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181) tükörpajzs (#101) >> orgoró (#170)
tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK
bazaltelementál (#204) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t!
2.) Mutasd meg, hogy BÁRMI legyőzésére képes vagy: Imádkozz úgy, hogy foglyod egy triklem drakolder!
3.) Jó úton vagy ahhoz, hogy arrthon váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!

HŐSTETTEID
Eddig 2 alkalommal próbáltál bejutni A versengés tornyába. (limit: 140).
Eddig 3 alkalommal táboroztál A versengés tornyában. (limit: 28).
A toronyháborúban összesen 1 győzelmet arattál, ezzel 64 pontot szereztél.
2007 I. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy.
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 796, pontszámod: 9696.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
vakmerőség (526) OK
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 129 TU. szükséges még: 1 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 362 TU szükséges.)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
7 arany pikkelyvért (#456) 14 tükörpáncél (#519) 288 gyöngymangó (#135)
2 fpi formázó minta (#419) 99 isteni könnycsepp (#260) 438 ugh méreg (#166)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
40 áldott kő (#642) 21 vas dobónyíl (#189) 25 jégszilánk (#1128)
1 esszenciakristály (#350) 65 vámpírfog (#1221) 1 mágusköpeny (#453)
2 Sshreakza amulettje (#836) 1 szívkereső (#423) 6 sámán gyógykenőcs (#1139)
561 ugh méreg (#166) 3 manakristály (#500) 16 térhajlító kavics (#1539)
23 őskristály-szilánk (#1525) 93 szent jogar (#150) $1 rejtőköpeny ($277)
2 teriád nyílvessző (#1287) 7 mágusszelence (#1076) 2 kristályfolyadék (#449)
1 Batharak vértje (#739) 290 sárkánypikkely (#292) 45 gyógykenőcs (#313)
1 kentaurusz szőttes (#1641)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 bunkó (#5) 1 dárda (#10) 9 gyógykenőcs (#313)
2 igazgy. fülbevaló (#197) 1 jégszilánk (#1128) 1 kerek kő (#19)
6 kőkés (#6) 2 rókafarok (#124) 3 szent jogar (#150)
2 szögletes kő (#17) 1 tanulmánytekercs (#1571) 1 varázskő (#305)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
113 arany (#50) 1 gólem talizmán (#811) 1 kaja (#2)
3 kholden kulcs (#470) 8 madártoll (#112) 3 norgat kulcs (#471)
6 rövid kard (#171) 1 teremtés zsákja (#818)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

163 164 165
54
55
56
(164,55) a 80. labirintus bejárata, quwarg királynő (#153), quwarg parafenomén (#248), oltár, művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), zombi mester (#251), óriás csontváz (#176), csontváz lord (#177)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2013.05.27 09:05 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Krónika -> 5.)
˙

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Átnéztük a nem átadható és nem lopható tárgyak listáját. Javítottuk a hibákat. Többnyire a nem lopható jelző nem volt kiírva a tárgy miniablakában. Illetve volt pár tárgy, ami az encével ellentétben átadható volt. Ezeket átadhatatlanná tettük. Majdnem az összes hátas-felszerelés nem lopható volt, így ebből kindulva a lótakaró és a trikornis nyereg, valamint a légiós hátizsák is lophatatlan lett.

Üzenet küldése a karakternek