Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. máj. 31. 9h:29' EZ A 328. JÁTÉKHETED, 327. FORDULÓD 329. játékheted kezdete: jún. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1808 SZÁMLA : XXXX |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 61 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt ellenfeledre ugrasz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Raia szent lovagja testét. (6 támadással 207 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a Raia szent lovagja testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a Raia szent lovagja minden csapását hárítanod. (4 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Szereztél 1 ezüsttőrt. 2485 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 296, sebződés: 45, gyógyulás: 44, összesen: -1 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 88. varázslatot a 28. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 139. varázslatot a 23. varázslatot a 86. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot az 57. varázslatot a 127. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 161. varázslatot a 188. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 227. varázslatot a 178. varázslatot a 90. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 147. varázslatot a 220. varázslatot a 182. varázslatot |
vps 105 | VP spórolása: 105 |
h 1253 | használod az 1253. tárgyat |
kre 152 69 6 | kreálsz a 152. tárggyal a 69. tárgyat (6 darabot) |
v 15 312 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
kf 564 821 533 | kézbeveszed/felveszed az 564. tárgyat a 821. tárggyal az 533. tárgyat |
kf 560 464 527 | kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat a 464. tárggyal az 527. tárgyat |
vv 209 11 73 | elmormolod a 209. varázslatot a 11. varázslatot a 73. varázslatot |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
v 1 9999 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 6 9999 | elmormolod a 6. varázslatot |
ef 3 | energia fejlesztése 3 |
m 1 2 | mozogsz északkeletre, keletre |
Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 105 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (23 életpontot vesztettél.) Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a halálhozó bőrszárnyát. (6 támadással 314 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Sárkánytőrrel megdöfködöd a halálhozó testét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 43 életpontot vesztettél. Csőrével a halálhozó belemar kézfejedbe. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 37 életpontot vesztettél. Bronz taiderrel jól megszurkálod a halálhozó bőrszárnyát. (4 támadással 206 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod a halálhozó jobb szárnyát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 45 életpontot vesztettél. Csőrével a halálhozó belemar kézfejedbe. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 40 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a halálhozó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 halálhozó talizmán. 7355 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 754, sebződés: 318, gyógyulás: 138, összesen: -180 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! (elektromos pajzs védelmezte.) A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt ellenfeledre rohansz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod az őrült varázsló jobb lábát. (6 támadással 212 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod az őrült varázsló jobb oldalát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az őrült varázsló újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fokhagyma és 2 sáfránypor. 2343 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 10, gyógyulás: 57, összesen: +47 ÉP}
(Továbbmész...) [144,61] Továbbmész a város utcáján. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " zleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Találsz egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Egy quwarg mozdul a földön. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Hatodik érzéked veszélyt jelez. Úgy gondolod, hogy a közeledő őrült varázsló nem jelenthet komoly veszélyt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (elektromos pajzs tette ezt számára lehetővé.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 11 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiafolyam varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra rontasz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod az őrült varázsló testét. (6 támadással 213 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd az őrült varázsló nyakát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az őrült varázsló pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
A következő kincseket találtad: egy rókafarok és egy kék orchidea. 2343 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 23, gyógyulás: 58, összesen: +35 ÉP}
vtn 242 | varázslat tanulás: a 242. varázslatot |
fa 397 4363 1 | feladod a 397. tárgyat a 4363. kalandozónak (1 darabot) |
fa 148 4363 1 | feladod a 148. tárgyat a 4363. kalandozónak (1 darabot) |
m 4 | mozogsz délre |
Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 63 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Elszántan a másikra támadsz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a purifikátor császár testét. (6 támadással 246 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a purifikátor császár szürke hengertestét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Húsodat át- meg átjárja a purifikátor császár szarva. (6 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+4 jóság.) Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a purifikátor császár testét. (6 támadással 234 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Sárkánytőrrel többször eltalálod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Vad döféseivel a purifikátor császár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (6 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. 4003 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 732, sebződés: 69, gyógyulás: 142, összesen: +73 ÉP}
kt 313 7 | elkészíted a 313. tárgyat (7 darabot) |
vpf 55 | VP elővétele: 55 |
v 163 364 64 | elmormolod a 163. varázslatot |
[364,64] Egyre nagyobb szúnyogfelhők, lápos talaj jelzi, hogy az erdő egy mocsárba vezetett. Quwarg szagot érzel! Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. A feléd közeledő quwarg lázhozó mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 115 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) A szörny mérgező gázt lehel! Nincs időd félrehajolni. (91 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Bronz taiderrel megdöfködöd a quwarg lázhozó testét. (6 támadással 322 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a quwarg lázhozó jobb vállát. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 129 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Ellenfeled regenerálódik! Bronz taiderrel többször eltalálod a quwarg lázhozó fejét. (6 támadással 332 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted a quwarg lázhozó bal oldalát. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg lázhozó csáprágójával. (2 támadástól 129 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled elmenekül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1000, sebződés: 349, gyógyulás: 185, összesen: -164 ÉP}
m 2 2 1 | mozogsz keletre, keletre, északkeletre |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 172 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Elszántan a másikra ugrasz. Bronz taiderrel megdöfködöd az elemi rin jobb hátsó lábát. (6 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod az elemi rin fejét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-10 TVP). Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel jól megszurkálod az elemi rin testét. (6 támadással 158 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd az elemi rin testét. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Az elemi rin rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-10 TVP). Vad döféseivel az elemi rin nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 605, sebződés: 164, gyógyulás: 95, összesen: -69 ÉP}
(Továbbmész...) [366,64] Változik a terep, a fekete Thargodan-hegyek között vagy. Szinte érzed a mindenből áradó gonosz lüktetését. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Ráismersz a lényre. Egy lidércóriás. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 121 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (25 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Bronz taiderrel többször eltalálod a lidércóriás bal oldalát. (6 támadással 266 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. A támadás sajnos hatástalan volt. Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a lidércóriás testét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a lidércóriás megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 110 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! Bronz taiderrel megdöfködöd a lidércóriás bal oldalát. (6 támadással 258 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a lidércóriás jobb lábát. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). A lidércóriás cséphadaróként kezd püfölni mancsaival. (2 támadástól 145 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 860, sebződés: 280, gyógyulás: 156, összesen: -124 ÉP}
(Továbbmész...) [367,63] A hegység, amelyben tovább mozogsz, fiatalnak tűnik, hegyes és éles szikláival. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gejzírt. (ld. enc.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy törpe bányát. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy pordémon előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Észreveszel egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy templomot. Sheran híveié. Látsz egy Chara-din monolitját. Egy egyáltalán nem, gyanús helyre lépve furcsa dolog történik: süppedni kezd alattad a talaj! Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Nagy mázli, hogy nem estél bele. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy világítótornyot. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (arkog kő) kell, hogy legyen! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Ráismersz a lényre. Egy ében halálhajcsár. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd az ében halálhajcsár bal lábát. (6 támadással 304 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod az ében halálhajcsár testét. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Ütések érik a mellkasodat. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel jól megszurkálod az ében halálhajcsár testét. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod az ében halálhajcsár jobb oldalát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ütések érik a válladat és a karodat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Az ében halálhajcsár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5920 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 554, sebződés: 53, gyógyulás: 116, összesen: +63 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 114 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled méregfelhő III varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Elszántan a másikra rontasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a Banyapók fejét. (6 támadással 324 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a Banyapók szőrös potrohát. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Bronz taiderrel meghorzsolod a Banyapók szőrös potrohát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod a Banyapók fejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A Banyapók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A Banyapók szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
6765 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 636, sebződés: 68, gyógyulás: 113, összesen: +45 ÉP}
(Továbbmész...) [369,63] Lassan, de biztosan haladsz előre a magashegységben. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Kaqxar. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt törpe bányát. A földön meglátsz egy quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (mithril) van a föld alatt! Quwarg szagot érzel! A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy quwarg nagymester került az utadba. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 125 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg nagymester potrohát. (6 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Csáprágó csattan csípőd közelében. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Hujhé, hurrá! csuklantasz boldogan, és kiszívod a quwarg testnedveit, amely egyben 1 TU-nyi fejlesztést jelent. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2081 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 0, gyógyulás: 39, összesen: +39 ÉP}
(Továbbmész...) [370,63] A világ hátán, a Sötét Föld legmagasabb csúcsai közt barangolsz. Hó azonban még itt sincs. Vérfagyasztó sikoly jut el hozzád a távolból. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. A feléd közeledő Banyapók mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Egy méregfelhő III varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a Banyapók szőrös potrohát. (6 támadással 315 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a Banyapók testét. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). A Banyapók csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Banyapók fejét. (4 támadással 208 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a Banyapók bal oldalát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A Banyapók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A Banyapók még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
6765 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Kinyered a manakristály energiáját. (+500 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 675, sebződés: 74, gyógyulás: 141, összesen: +67 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 140 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. 30 életpontot vesztettél. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (17 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ében hadúr bal karját. (6 támadással 304 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd az ében hadúr nyakát. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Az ében hadúr megvágja a jobb lábadat. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel jól megszurkálod az ében hadúr bal lábát. (3 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod az ében hadúr páncélozott testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Beugrasz az ében hadúr tettetett csapásának, és nem tudod hárítani a második, alulról jövő vágást. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az ében hadúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 7479 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 757, sebződés: 123, gyógyulás: 131, összesen: +8 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 127 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 18 életpontot vesztettél. A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (40 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel jól megszurkálod a márvány drakón bal hátsó lábát. (6 támadással 198 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted a márvány drakón testét. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A márvány drakón belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a márvány drakón, épp csak megsuhint. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a márvány drakón csontos pofáját. (6 támadással 207 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a márvány drakón testét. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A márvány drakón fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A márvány drakón farkával megérint. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 643, sebződés: 150, gyógyulás: 112, összesen: -38 ÉP}
vpf 50 | VP elővétele: 50 |
v 96 309 64 | elmormolod a 96. varázslatot |
[309,64] Lakott területre érkeztél. Óriási gödör mellett sétálsz el, melynek nem látod az alját. Elfontorodsz, ahogy a mélyből feltörő bűz megcsapja az orrodat. Hoppsz, egy quwarg! Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.)
be 672 | bemész a 672. épületbe |
m 2 | mozogsz keletre |
be 678 | bemész a 678. épületbe |
be 681 | bemész a 681. épületbe |
vi 0 10 | viselkedésed: 10 |
be 678 | bemész a 678. épületbe |
be 681 | bemész a 681. épületbe |
vi 0 3 | viselkedésed: 3 |
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
szk 239 762 765 | keresed a 239. szörnyet a 762. szörnyet a 765. szörnyet |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 689. tárgyat a 692. tárggyal a 690. tárgyat |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed a 693. tárgyat a 688. tárggyal a 687. tárgyat |
* 7. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 8. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 9. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 10. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
THARGODAN ILLÚZIÓ (242. VARÁZSLAT) Általában, nem sok értelme van egy illúzióvarázslatnak, amely Thargodannak álcáz - hiszen a Thargodanok ugyanúgy megtámadják egymást, mint más lényeket. Azonban a Sötét Földön megtalálható néhány groteszk "település", a Sötét Hercegek által semlegesnek kinevezett terület, ahol, bár egymást folyton kijátszva, egymást kihasználva, mégis öldöklés nélkül üzletelhetnek egymással a Thargodanok. Persze, egy ember, elf vagy más, az anyagi síkról származó lény ellenségnek számít itt is, és azonnal kivégzik. Erre a célra szolgál a Thargodan illúzió, hogy belopódzva ezekre a semleges területekre, Északtűz, Sárkányverem és Lávafolyó városába, vásárolhass a Thargodanok által összegyűjtött ősi relikviákból, vagy hogy elsajátíthasd a nagyhatalmú varázslataikat. Ezek a települések természetesen a városi teleport varázslattal is megközelíthetők. A Thargodan illúzió használatához parancsot nem kell kiadnod, automatikusan elmondod 50 VP árán, mielőtt belépnél vagy beteleportálnál egy ilyen városba. |
QUWARG LÁZHOZÓ (478. SZÖRNY) Valamikor réges-régen a bo'adhun földeken nagy háborúk dúltak. Nem csak jól felszerelt hadseregek csaptak össze egymással, hanem komoly mágikus erő is egymásnak feszült a birodalom határain. A rakshallion papok ténykedései olyan betegséget szabadítottak a világra, amely évtizedekig tizedelte a bo'adhunok sorait. Volt néhány szörny, amely vírusgazdaként tovább hordozta a régmúlt átkos nyavalyáját, ezek közé tartozott a quwarg lázhozó is. Az ősi birodalmak bukásával ezek a nagyra nőtt quwargok eltűntek szem elől, de az, hogy most találkoztál eggyel, azt jelenti, még mindig léteznek, és újra megjelentek a felszínen, talán arra készülve, hogy újra betegséget borítsanak Ghallára. A quwarg lázhozók kemény kitinpáncélját vágófegyverrel vajmi kevés esélyed van áttörni. |
ELEMI RIN (786. SZÖRNY) Az elemi rin egy fehér fényű energiateremtmény, melyet fizikai úton igencsak nehéz megsebezni. Anyagi megjelenése lenyűgöző, leginkább egy rinocéroszra hasonlít, melyet nem lábak, hanem könnyen hajló csápok hajtanak előre. Mozgás közben mintha a levegőben úszna, briliáns látványt nyújt. Persze vigyázni kell, mert az elemi rin mindenen átgázol, ami az útjába kerül, legyen az szerves vagy szervetlen anyag. Érintése borzasztó, teljesen összezavarodsz, ha elszenveded. Állítólag van egy napszak, amikor az elemi rinek békések, és csupán egyetlen vágy vezérli őket, hogy töpszli orrukkal a Sötét Föld különös felszínét túrják - talán valami olyasmit keresnek ott, mint számunkra a levegő, ami az életben maradásukhoz kell. Vagy ez csupán legenda, mellyel az alanori tudósok a lényt illető tudatlanságukat takargatják? |
LOVAGI TÁBOR (624. TEREPTÁRGY) Raia nem csak angyalai, hanem legnemesebb pap-lovagjai számára is kitűzte feladatul a Sötét Föld megtisztítását. Így aztán a dimenziókapu közelében megtalálod a lovagi tábort, ahonnét Sir Rasolphius vezetésével a csapásokat vezetik a Thargodan hordák és még sötétebb teremtmények ellen. A lovagrend meleg szívvel látja a Sötét Földre érkező Raia és Elenios hívőket, és feladatokkal látja el őket. A lovagi tábor meglátogatásához 5 TVP árán a BE 624 parancsot add ki. És vigyázz, nehogy 10-es agresszióval lépj be! Mivel Sir Rasolphius eléggé elfoglalt, ezért egy körben legfeljebb egyszer tud fogadni téged. |
LIDÉRCÓRIÁS (401. SZÖRNY) Bár a viharóriások nagyhatalmú teremtmények, nem legyőzhetetlenek. Ha egy-egy magányos viharóriás kivívja egy Thargodan herceg haragját, akkor megsemmisülése bizonyos, és pusztulása után lelke nem nyugodhat, a herceget szolgáló lidércként kell a Sötét Földön bolyongania. Ezek a jellem nélküli élőholtak csatában félelmetes ellenfelek, akár fagyos leheletükről, akár jeges, csontig hatoló érintésükről van szó. Az egyetlen ok, amiért valaki egy lidércóriásra támad, annak reménye, hogy rátalál az óriásnál rejtett mesés kristályra... |
GEJZÍR (576. TEREPTÁRGY) Több méteres magasságba tör fel a föld alól a forró víz, szemet gyönyörködtető látvány! Azonban óvatos legyél, a gejzírek közelében mindig lapít valamilyen ocsmány szörnyeteg, amely a bámészkodókban látja a következő vacsoráját. A gejzíreket előszeretettel látogatják a törpék, hiszen a mélyről feltörő forró víz sokszor értékes kőzeteket hoz magával. |
ÉBEN SZIKLATORONY (589. TEREPTÁRGY) A legmagasabb sziklacsúcsok között fenyegető, tökéletesen fekete torony emelkedik. Mintha egyetlen darab sziklából faragták volna ki, fala tökéletesen sima. Ha egyáltalán fel tudsz mászni a torony tövéig (már ez sem csekély teljesítmény), akkor is valószínűleg képtelen leszel felmászni a torony tetején levő apró bejáratig, hacsak nincs emberfeletti (legalább 17-es) mászás szakértelmed. Ha mindenképp meg akarod próbálni, a H <általad megfelelőnek ítélt eszköz> parancsot add ki, 40 TVP árán. |
ÉBEN HADÚR (294. SZÖRNY) Az ében hadurak nagyhatalmú Thargodan lordok, alakjuk ugyan emberi, de annál sokkal nagyobb, és persze belülről nagyon mások. Hatalmas, tüskékkel kivert páncélt hordanak, amelyet halandó nem lenne képes magára ölteni az iszonyatos súlya miatt. Fegyverük egy óriási pallos, amelyet nem súlya, hanem a benne lakozó irtózatos gonoszság miatt nem képes emberfia megérinteni. Az ében hadurak intelligensek, ravaszak és kegyetlenek. Szolgálatra kényszerítik az alacsonyabb rangú Thargodanokat, és kijátsszák egymás ellen a náluk nagyobb hatalmúakat. Legtöbbjük többezer éves, nem csoda, hogy alaposan kitanulták a mágia tudományát is. |
MÁRVÁNY DRAKÓN (322. SZÖRNY) A márvány drakónok, más néven sárkányfattyak nem mások, mint még kifejletlen, fiatal sárkányok. A Thargodan hercegek "háziállatként" tartják őket, remélve, hogy ha megnő a drakón, akkor is őket fogja szolgálni. Ez azonban általában hiú ábránd marad, a kifejlett sárkány, amint elég erősnek érzi magát, elsőként egykori gazdáját falja fel. Mindenesetre, a drakónok egy, a Sötét Földre merészkedő kalandozó számára eléggé ártalmatlanok, nincs különösebb félnivalód, hacsak az nem, hogy a fagyos leheletű fattyat legfeljebb ütőfegyverrel lehet megsebezni. |
Erő: | 40 (57) | Szint: | 34 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 179 cm |
IQ: | 42 (47) | Támadás: | 44 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 76 kg |
Ügyesség: | 36 (42) | Védekezés: | 56 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 41/75 év |
Egészség: | 28 (35) | Életpont: | 521/663 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 57 |
Szerencse: | 40 (51) | Varázspont: | 1528/15 | Pénz: | 4545 arany | Kép. pont: | 62 |
Tudatpont: | 21/6 | Pszi pont: | 188/169 | Halhatatlanság: | 6 % | EFejl: | 75 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/64 | ökölvívás: | 1/91 | szúrófegyverek: | 42/93 (+6%) |
vágófegyverek: | 7/44 | ütőfegyverek: | 22/61 | lőfegyverek: | 8/88 |
dobófegyverek: | 35/56 |
Feltételes fegyverváltás: rövid kard (#171) (200%) << vámpírtőr (#364) (140%) << tyrex bunkó (#421) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); vas dobónyíl (#189) (13 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
Eltaposott quwargok: össz.: 875 időszaki: 165 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 32/40 | 2. nyomkövetés: | 79/69 (+32%) | 3. lopás: | 1/44 |
4. mászás: | 18/54 (+11%) | 5. csapdakészítés: | 16/77 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 12/19 |
7. gyógyítás: | 16/50 | 8. titkosírás: | 12/98 | 9. felderítés: | 25/43 |
10. szörnyidomítás: | 12/19 | 11. teológia: | 74/86 (+63%) | 12. taumaturgia: | 57/19 (+28%) |
13. szerencsejáték: | 9/10 | 14. versengés: | 16/73 (+8%) | 15. zene: | 3/0 |
16. szörnyismeret: | 34/98 (+34%) | 17. pszi: | 27/47 (+13%) | 18. zárnyitás: | 13/35 |
19. vadászat: | 7/43 | 20. vitalitás: | 4/30 | 21. bányászat: | 22/34 (+55%) |
22. úszás: | 4/75 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 40 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 40 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) |
szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), miksziszi húsgólem (#126) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), massza (#217), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), vadász tatu (#10) (csak egyszer), purifikátor császár (#393), Sötétség Hercege (#296), trikornis (#104) (csak egyszer), bűbájlidérc (#761), trikornis herceg (#261) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
manifesztátor (#124), kardfogú fülemüle (#146), csápos otagi (#395), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
fürkésző szemek (#213, 25 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +43 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +43 vp 2 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 70 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (100,44,3) | szürkeáll. aktiv (#71) | csupasz izom (#28) | jellemrejtés (#23) |
tulajdonságpajzs (#26) | a lélek védelme (#57) | erőpajzs III (#127) | esszenciavédelem (#165) |
varázsenergia (#161) | esszenciavédelem 2 (#188) | tárgyvédelem (#178) | agyburok (#90) |
mágikus ütés (#147) | hatalomvarázs (#220) | Symulf rúnája (#182) | vámpirizáció (#1) |
áldomás (#6) | szemmelverés (#137) | éber kakukk (#3) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | molgan (#284) | háló (#186) | >> | kronotapír (#286) | |
háló (#186) | >> | kronokukac (#285) | háló (#186) | >> | kronoelementál (#287) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | varkaudar hadúr (#270) | lidércidézés (#219) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
élőholt quwarg (#202) (csicska) státusz: OK |
vadász quwarg (#241) (vadászik) státusz: OK |
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
gránitelementál (#205) (építő: +50% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Mesés anyag az iknegurin. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál! |
2.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
3.) Lássuk, növekszik-e a hatalmad. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2217 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | aranylánc (#191) | |||
1 | bíbor erőöv (#291) | 2 | borostyán függő (#162) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | dentor bőr (#551) | 12 | drótszőr (#37) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
2 | ezüst papi karkötő (#308) | 1 | gromak bőr (#268) | 3 | Huddens alkarvédője (#1550) | |||
3 | isteni könnycsepp (#260) | 3 | kaja (#2) | 1 | kristálygömb (#265) | |||
2 | mocsári penke (#148) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | obszidián karkötő (#229) | |||
1 | pular kristály (#239) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | rejtőköpeny (#277) | |||
1 | smaragd orrkarika (#730) | 8 | spiritusz (#170) | 1 | szárnyas hernyó (#69) | |||
4 | trikornis szarv (#198) | 1 | umbatari karkötő (#278) | 6 | vasérc (#152) | |||
35 | víz (#27) | 1 | zafír erőöv (#397) | 1 | tükör (#43) | |||
1 | manakristály (#500) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | ezüsttőr (#322) | 3 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fokhagyma (#403) | |||
6 | gyógykenőcs (#313) | 1 | halálhozó talizmán (#813) | 1 | kavadu iszák (#25) | |||
3 | kék orchidea (#68) | 25 | mákrózsa virág (#56) | 2 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | sáfránypor (#211) | 2 | Thargodan esszencia (#328) |