326. forduló, 328. forduló, Susmakias összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. okt. 3. 9h:46'
EZ A 356. JÁTÉKHETED, 327. FORDULÓD
357. játékheted kezdete: okt. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 15 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1526
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 5

SUSMAKIAS KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [131,111] koordinátán.
Visszadátumoztunk 30 játékhéttel.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+6 tvp ). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+103 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy evaporőr fészket vagy búvóhelyet. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [7 pontot használtál fel, van még 666.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 661.]

* 2. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 656.]

* 3. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 651. Kapsz 4 VP-t.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 646. Kapsz 4 VP-t.]

* 5. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A földből energia áramlik testedbe. Sikerült elmondanod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 646.]

* 6. KP: h 135 1 0 használod a 135. tárgyat
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [2 pontot használtál fel, van még 644. Kapsz 1 VP-t.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 639. Kapsz 4 VP-t.]

v 53 elmormolod az 53. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+4 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 634. Kapsz 4 VP-t.]

p 72 használod a 72. pszi képességet
Lemész alfába. Pszi energia árad szét testedben. Kisütöd a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 629. Kapsz 4 VP-t.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Megtelsz pszi energiával! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 619. Kapsz 8 VP-t.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Elcsattintod az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 617. Kapsz 1 VP-t.]

p 120 használod a 120. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kiengeded magadból a nagyobb agypajzs pszi képességet. Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 612. Kapsz 4 VP-t.]

h 1100 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 612.]

ek 215 5 t. energia kisütése: 215 5
60 varázspont felhasználásával előállítasz 5 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 612.]

ef 10 529 energia fejlesztése 10
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 542. Kapsz 56 VP-t.]

m 4 4 2 mozogsz délre, délre, keletre
[131,112] A sík vidéket bozótos váltja fel. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Qulli Brann egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sullár. {védettsége: 7 szúró, 18 vágó, 14 ütő ellen.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 43 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel kegyetlenül megütöd a sullár farkát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a sullár lihegő pofáját. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a sullár öklelő szarvai elől. A sullár megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A sullár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 sullár hólyagot. 449 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Ellenfeled ezúttal egy védelmező morf. {támadása: 66.}

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 24 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a védelmező morf testét. (6 támadással 560 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megkarcolod a védelmező morf jobb oldalát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a védelmező morf kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Véres nyál csordul ki a védelmező morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +52 életerőt. 3 141 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 635, sebződés: 66, gyógyulás: 14, összesen: -52 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fehér morfplazmát. A következő ellenfél egy védelmező morf. {támadása: 66.}

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 25 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a védelmező morf testét. (5 támadással 584 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel meghorzsolod a védelmező morf bal lábát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) A védelmező morf beleharap a kezedbe. (1 támadástól 83 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A védelmező morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +64 életerőt. 3 141 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 656, sebződés: 83, gyógyulás: 17, összesen: -66 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy átlátszó morfplazmát. Találsz nála 32 aranyat.

(Továbbmész...) [131,113] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Itt kezdődik a Fairlight-hegység. A monda szerint Fairlight itt győzte le egyik legnagyobb vetélytársát, amikor még halandó volt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran híveié. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy törpe bányát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. Egy vortexmágus lesz az ellenfeled. {védettsége: 47 szúró, 47 vágó, 47 ütő ellen.}

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 20 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 267 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vortexmágus bal lábát. Kritikus ütés! (6 támadással 410 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd a vortexmágus örvénylő köpenyét. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 248 életpontot vesztettél. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +64 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: 577, sebződés: 515, gyógyulás: 0, összesen: -515 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy darab bőrrel elkötöd a kezedet, majd egy óvatos mozdulattal eret vágsz magadon. Örömmel figyeled, hogyan távozik belőled a rossz, beteg vér. Bekötözöd a sebet, s máris sokkal jobban vagy. (+133 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Kutyaharapást szőrivel, mondja a közmondás. Mivel jobb nem jut eszedbe, a zsákod alján talált állati szőröket a sebeidre helyezed, majd egy lábon állva koncentrálsz tíz percig. Az eredmény még téged is meglep. (+92 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (óndarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Bemész a törpe bányába, csákánnyal a kezedben. Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délkeletre egy phua-kúp van. Nyugatra egy púderszikla van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +64 életerőt. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy rőtmanó berzerker. {támadása: 30.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 43 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a rőtmanó berzerker nyakát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a rőtmanó berzerker testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +64 életerőt. 700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 24, gyógyulás: 5, összesen: -19 ÉP}

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Ellenfeled ezúttal egy mágiamorfáló. {max. életpontja: 395-434.}

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 21 életpontot sebeztél. A szörny villámokat lehel! Füstöl és szikrázik még a hajad is! (64 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid semmisültek meg az elektromos tűzben: 6 ubuk tüske, hattyútoll, 13 isteni könnycsepp, 2 nyílvessző, lótuszvirág. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a mágiamorfáló egyik fejét. (6 támadással 453 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megérinted a mágiamorfáló testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A mágiamorfáló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +64 életerőt. Eldobod az értéktelenné vált változatos morf trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő mágiamorfáló trófeát. 3 500 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 514, sebződés: 210, gyógyulás: 30, összesen: -180 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fehér morfplazmát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy mágiamorfáló. {támadása: 39.}

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 46 életpontot sebeztél. A lény villámokat köp rád. Nincs időd félrehajolni. (62 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid semmisültek meg az elektromos tűzben: 13 isteni könnycsepp, 2 csuklyavirág, hattyútoll, dorony tüdő. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí energiák mesterfokú alkalmazása lehetővé tesz számodra egy Élet-Halál Érintést. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a mágiamorfáló testét. (6 támadással 448 életpontot sebezve.) Te 56 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Agyartőrrel megkarcolod a mágiamorfáló bal első lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A mágiamorfáló megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A mágiamorfáló harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A mágiamorfáló kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +64 életerőt. 3 500 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 532, sebződés: 224, gyógyulás: 89, összesen: -135 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy lila morfplazmát. Találsz nála 2 tapasztalatkövet.
(Feltételes gyógyítás:) Megpillantasz egy hasadékot, amiből kis gőzfelhő tör elő. Hatalmas rutinoddal azonnal megállapítod, hogy egy kénes mini-gyógyforrásra bukkantál. Gyorsan inhalálsz egy kicsit, majd könyékig belemártod a két kezed. Egy órányi áztatás után sokkal jobban érzed magad. (+91 életerő.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 kerek követ. Erőd TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 stukilövedéket. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [132,113] Amerre csak a szem ellát, dombok. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy krómkaktuszt. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy törpe bányát. Találsz egy oltárt. Sheran híveié. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (óndarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Elszántan, csákányodat markolászva bemész a bányába. Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 óndarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy phua-kúpot. Északra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +64 életerőt. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hmm, csak egy szeppent rákfatty. Ettől nincs semmi félnivalód. {egyik sebzési módja: 2x 3d6+3.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 47 életpontot sebeztél. A moa stukival ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 stukilövedék. Megsoroztad a szeppent rákfatty testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) A teremtmény képességét használja, de te számítasz rá, és félreugrasz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a szeppent rákfatty testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel teljesen átszúrod a szeppent rákfatty testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A szeppent rákfatty ollója centiméterekre tőled záródik össze. A szeppent rákfatty megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szeppent rákfatty összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +64 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 3 csepp rákfatty váladékot. 611 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Első ellenfeled egy domináns morf. {max. életpontja: 225-264.}

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy tűzeső varázslattal köszönt csatapartnered. 94 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 104 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Egy különösen bonyolult manőverbe kezdesz, de ha sikerül, a kí egyik mesterfogását, az Élet-Halál Érintést alkalmaztad sikeresen. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a domináns morf fejét. (3 támadással 279 életpontot sebezve.) Te 34 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod a domináns morf testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 64 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 83 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +64 életerőt. 3 305 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 332, sebződés: 345, gyógyulás: 34, összesen: -311 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy átlátszó morfplazmát.
(Feltételes gyógyítás:) A kóbor macskákat majdnem mindenki veszélyesnek tartja. Csak néhány szakértő tudja, hogy ha jó helyen karmolnak meg, akkor az jobb mint az akupunktúra. Te ezek közé tartozol, és az erre járó macskát is rá tudod venni az együttműködésre. (+88 életerő.) A következő ellenfél egy harcias morf. {max. életpontja: 365-484.}

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 38 életpontot sebeztél. A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltalált téged. (95 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a harcias morf testét. (5 támadással 376 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszurkálod a harcias morf bal lábát. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) A harcias morf mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 103 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +64 életerőt. Mosolyogva kidobod a nevetséges mágiamorfáló trófeát, és kiszedsz egy harcias morf trófeát. 4 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 516, sebződés: 198, gyógyulás: 21, összesen: -177 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy kék morfplazmát. Találsz nála 2 hattyútollat.
(Feltételes gyógyítás:) A tánc gyógyhatásai közismertek, azonban csak a hozzád hasonló igazi mesterek érnek el vele számottevő eredményeket. Halkan dúdolni kezded kedvenc slágered, majd eleinte lassan, aztán egyre őrültebb tempóban táncolni kezdesz. Mikor fáradtan a földre rogysz, sebeid szinte varázsütésre behegednek. (+89 életerő.) Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy pattanóböde nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 39 életpontot sebeztél. A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (10 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz egy Élet-Halál Érintésre. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a pattanóböde testét. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) Te 13 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Agyartőrrel teljesen átszúrod a pattanóböde tüskés bőrét. Kritikus ütés! (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a pattanóböde száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +64 életerőt. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 5 kaktusztüskét. 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 18, gyógyulás: 15, összesen: -3 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 kerek követ. Erőd TF-elődött. [259 pontot használtál fel, van még 283. Kapsz 168 VP-t.]

m 1 1 6 mozogsz északkeletre, északkeletre, nyugatra
[133,112] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy rőtmanó berzerker. {max. életpontja: 79-88.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 43 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel kegyetlenül megütöd a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a rőtmanó berzerker jobb vállát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +64 életerőt. 700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}

Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Hoppsz, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (vasérc) találsz.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 vasércet! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy tímárkunyhó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +64 életerőt.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [134,111] Továbbra is dombság. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Látsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 rézdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy ősi csatamezőt. Délkeletre egy púderszikla van. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy tímárkunyhó van. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +64 életerőt. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy pattanóböde közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {védettsége: 14 szúró, 20 vágó, 26 ütő ellen.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 49 életpontot sebeztél. A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (11 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a pattanóböde tüskés bőrét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a pattanóböde testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A pattanóböde fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A pattanóböde összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +46 életerőt. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 5 kaktusztüskét. 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 18, gyógyulás: 2, összesen: -16 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ. Erőd TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 stukilövedéket. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [133,111] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Felfedeztél egy tímárkunyhót. Megtudod, hogyan szerezhetsz tűzfényt. (ld. enc.) Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah hívei emelték. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Elrakod a távcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő törpemammut nem jelenthet komoly veszélyt. {védettsége: 10 szúró, 16 vágó, 20 ütő ellen.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 37 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a moa stukival célba találj. Elrepül 2 stukilövedék. Párszor kipécézted a törpemammut jobb hátsó lábát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a törpemammut testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Agyartőrrel teljesen átszúrod a törpemammut testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut felkarcolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A törpemammut megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +2 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 stukilövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 5 kaját. 678 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

[37 pontot használtál fel, van még 246. Kapsz 29 VP-t.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[134,112] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy troll ritualista került az utadba. {védettsége: 16 szúró, 16 vágó, 22 ütő ellen.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 38 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 10 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a moa stukival beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 stukilövedék. Telibe trafálod a troll ritualista jobb lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a troll ritualista bal lábát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel teljesen átdöföd a troll ritualista testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A troll ritualista karmai majdnem eltalálnak! A troll ritualista feléd harap, de sikertelenül. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 7 életpontot vesztettél. Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-23 életpont). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +40 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 851 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}

Látsz egy vaskohót. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt világítótornyot. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (ramit kő) találsz. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy ősi csatamezőt. Keletre nézve látsz egy púdersziklát. Délkeletre egy Sheran oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy fémbontó szójer közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {támadása: 17.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 38 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a fémbontó szójer testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel teljesen átszúrod a fémbontó szójer testét. Kritikus ütés! (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a fémbontó szójer csáprágójával. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő drótszőr felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A fémbontó szójer szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +3 életerőt. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 734 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 kerek követ. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [135,113] Még mindig hegyvidéken vagy. Quwarg szagot érzel! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy vadász quwarg. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 20 ütő ellen.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 40 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadász quwarg jobb középső lábát. (2 támadással 177 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a vadász quwarg testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +19 életerőt. Hujhé, hurrá! csuklantasz boldogan, és kiszívod a quwarg testnedveit, amely egyben 1 TU-nyi fejlesztést jelent. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 kaját. 1 817 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 25, gyógyulás: 6, összesen: -19 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran hívei emelték. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (ramit kő) rejt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy ősi csatamezőt. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy Raia oltár van. Délre egy törpe bánya van. Északra egy púderszikla van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [136,114] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy. Észreveszel egy oltárt. Raia hívői építették. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy ősi csatamezőt. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délre egy művészi porolit van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet.

[19 pontot használtál fel, van még 227. Kapsz 15 VP-t.]

m 8 mozogsz északra
[136,113] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Utad során felfedezel egy borkonyó cserjét. Látsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Felfedeztél egy törpe bányát. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy ősi csatamezőt. Délkeletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délnyugatra egy törpe bánya van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy púderszikla van. Északra egy ősi csatamező van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Quwarg szagot érzel! A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy quwarg harcos. {max. életpontja: 141-150.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 46 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos potrohát. (2 támadással 120 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1 136 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ. Erőd TF-elődött. [6 pontot használtál fel, van még 221. Kapsz 4 VP-t.]

gyk 389 40 gyakorolsz a 389. tárggyal 40 pontért
A szárazon gyakorolni a vízifegyver szakértelmet nehéz, de nem lehetetlen: te most éppen ezzel foglalkozol. Még sokat kell gyakorolnod. [40 pontot használtál fel, van még 181. Kapsz 32 VP-t.]

gyk 389 40 gyakorolsz a 389. tárggyal 40 pontért
A szárazon gyakorolni a vízifegyver szakértelmet nehéz, de nem lehetetlen: te most éppen ezzel foglalkozol. A következő szinthez szükséges tudásodnak kb. egyharmada van meg. [40 pontot használtál fel, van még 141. Kapsz 32 VP-t.]

f 102 kísérletezel a 102. tárggyal
Biztosítva a teljes csendet magad körül, szemöldöködet ráncolva gondolkodni kezdesz. Eltelik egy óra... Kutyából nem lesz szalonna, ebből a tárgyból se lesz semmi. [10 pontot használtál fel, van még 131. Kapsz 8 VP-t.]

f 1253 kísérletezel az 1253. tárggyal
Kísérletezni kezdesz. Ki tudja, talán még valami használhatót is ki tudsz fundálni! Hosszú idő telik el... Kutyából nem lesz szalonna, ebből a tárgyból se lesz semmi. [10 pontot használtál fel, van még 121. Kapsz 6 VP-t.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 120.]

* 2. BP: h 135 0 0 használod a 135. tárgyat
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [2 pontot használtál fel, van még 118.]

* 3. BP: szk 69 0 0 keresed a 69. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy evaporőrt. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 118.]
A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 49 arany vérdíjat. Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Viszont az energiák kicsapódása nyomán kaptál 1 tulajdonságpontot és 1 képességpontot. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a quwarg harcos. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 118 pontod maradt, ebből a következő körre 118 pontot vihetsz át. Kapsz még 468 pontot. A következő körben tehát 586 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TŰZFÉNY (686. TÁRGY)
Amikor bekukkantasz a tímár kunyhójába, meglátsz egy üveggömböt, benne egy lobogó lánggal. Láthatóan, a lángot nem táplálja semmi! Kíváncsi kérdésedre elmondja a tímár, hogy ez a tűzfény - készítésének titkát még édesapjától tanulta, aki a Namír Királyságok egyik nagyhatalmú alkimistája volt. Könyörgésedre beleegyezik, hogy neked is készítsen egyet, ha elhozod a szükséges alapanyagokat: egy sáfránykristályt, egy szulfint, és 5 rakolits port. Ehhez a Küldetés Teljesítése: KT 686 parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért a tímárkunyhón. Ja, és hogy mire is jó a tűzfény, azon kívül, hogy szépen világít? A tímár szerint a tűzfényből lehet elkészíteni a legendás Rahn ékkövet, de hogy ki képes erre, azt sajnos nem tudja megmondani.

KARAKTERLAP

Susmakias, egy fekete, rövid hajú, szürke szemű kobudera férfi vagy. Körszakállad és rövid bajuszod van. Fekete a bőröd. Tharr ministránsa vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 327. fordulód.

Erő: 52 (70) Szint: 31 Merészség: 5/5 Magasság: 148 cm
IQ: 39 (46) Támadás: 48 (51) Agresszió: 5 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 33 (42) Védekezés: 40 (46) Menekülés: 40 % Életkor: 33/33 év
Egészség: 30 (39) Életpont: 619/619 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 19 (30) Varázspont: 1078/1078 Pénz: 28780 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 61/2 Pszi pont: 229/297
Eddig összesen 4126 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 30 132 TP-t kaptál. Jelenleg 3 690 103 TP-d van. A következő szinthez még 309 897 TP szükséges. Trófeáid: harcias morf, ongóliant, brutális morf.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/38 (+12%) ökölvívás: 28/85 (+9%) szúrófegyverek: 30/97 (+4%)
vágófegyverek: 27/17 ütőfegyverek: 6/12 lőfegyverek: 28/1
dobófegyverek: 13/3

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << Fókuszpenge (#639) << vashegyű lándzsa (#182)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
136,113 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 85 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 689 időszaki: 643

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/3 Max életkor 157 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 32/11 2. nyomkövetés: 63/6 3. mászás: 16/90
4. csapdakészítés: 17/83 (+6%) 5. csapdaészlelés: 1/74 6. gyógyítás: 67/89 (+125%)
7. titkosírás: 4/30 8. felderítés: 11/74 9. szörnyidomítás: 19/52
10. teológia: 25/86 (+9%) 11. taumaturgia: 51/0 (+28%) 12. szerencsejáték: 3/83
13. versengés: 18/42 (+9%) 14. harcművészetek: 27/13 15. zene: 40/61
16. szörnyismeret: 15/88 (+22%) 17. pszi: 32/40 (+6%) 18. zárnyitás: 1/10
19. vadászat: 25/87 20. bányászat: 35/50 (+19%) 21. úszás: 13/71

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 50
10. vp regeneráció: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 32 lehet)
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 40 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 40 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), nagy vaspajzsot (#161) (max. 1 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), ovimon-bogyót (#207) (max. 10 darabot ), stukilövedéket (#414) (max. 15 darabot ), vizestömlőt (#3) (max. 3 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 3 darabot )
mászol max. 40 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
vásárolsz kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), pszi elementál (#221)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) hadiszerencse II (#24)
tulajdonságpajzs (#26) csupasz izom (#28) óriáserő (#53) nagyobb agypajzs (#120)
erőpajzs III (#127)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
varázsvédelem (#34)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +3 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] (teljesítve)
2.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!
3.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 238 TVP áll rendelkezésedre!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): 5. labirintus (41,60). fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). szürke kastély (547): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. városháza (685): új. Zarknod ónixpiramisa (695): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. sámánkunyhó (767): új. Fősátor (770): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
5, 11, 12, 53, 54, 66, 68, 81.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 14, 16.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 1476, az összesen kapott pontszám: 149310. (összesen ölhető: 1476 ) Eddig 6 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 14 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
keményebb bicepsz (149)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
fegyvermester (302)
erősebb quwargszag (319)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
manaszívás (515) OK
a hit ereje (516) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
taumaturgia mentor (522) OK
hitbéli mentor (523) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) OK
manaretesz (529) belefejlesztettél: 40 TU. szükséges még: 90 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) OK
pajzshasználat I (535) OK
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1115 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 * agyartőr (#420) 1 bányászcsákány (#434) 1 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 * Fókuszpenge (#639) 1 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
1 göcsörtös bunkó (#123) 1 kőkalapács (#13)
Vízifegyverek
1 avenir (#1706) 1 cápaölő tőr (#480) 1 szigony (#389)
Lőfegyverek
1 hosszú íj (#111) 1 * moa stuki (#413)
Lövedékek
1 bronzhegyű nyíl (#94) 10 kerek kő (#19) 1 nyílvessző (#108)
6 rézgolyó (#343) 19 ubuk tüske (#131) 7 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
4 esszenciakristály (#350) 23 tolmokov-koktél (#351)
Sisakok
1 * Krough fejdísze (#1570)
Vállvédők
3 * boszorkánykendő (#1697)
Kesztyűk
1 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 mászókarom (#78) 1 tankány karom (#237)
Övek
1 * zafír erőöv (#397)
Nadrágok
1 * ryuku nadrág (#691)
Csizmák
1 * ryuku futárcsizma (#1530)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
12 borostyán függő (#162) 6 obszidián függő (#195) 1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
1 aranylánc (#191) 4 ezüst nyaklánc (#117) 4 * gólem talizmán (#811)
2 gyöngysor (#192) 7 halálhozó talizmán (#813) 3 hősiesítő medál (#1558)
1 * két kard szimbólum (#144) 12 * korinthai talizmán (#814) 2 varkaudar szimbólum (#1528)
2 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
3 * arany papi karkötő (#309) 1 Eldaran karkötője (#373) 1 * Huddens alkarvédője (#1550)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
35 * angyalok gyűrűje (#529) 1 * regeneráló gyűrű (#254)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * mind. topáza (#2325)
Löttyök és porok, tartóstul
6 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 60 csepp tinta (#101), fér még: 0]
2 fűszertartó (#210) [bennük 1 csepp sáfránypor (#211), fér még: 9]
8 huhogó bibe (#332) [bennük 30 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 66]
16 sullár hólyag (#168) [bennük 194 csepp spiritusz (#170), fér még: 126]
11 szent kehely (#257) [bennük 65 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 45]
24 uzbány csőr (#169) [bennük 274 csepp ugh méreg (#166), fér még: 14]
3 zöld üveg (#82) [bennük 60 csepp ragasztó (#83), fér még: 0]
Eszközök, használati tárgyak
1 A Végzet kristálya (#2306) 1 A Végzet kulcsa (#2320) 2 aenouth ködkürt (#1554)
17 áldott kő (#642) 4 aranypikkely (#415) 15 aranytű (#272)
1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76) 2 csontkulcs (#74)
2 destabilizátor (#1275) 1 dorony duda (#235) 1 Éjmágus tükre (#1100)
2 ezüst kulcs (#184) 5 Fairlight szütyője (#2108) 1 feneketlen bugyor (#570)
8 fenőkő (#1618) 1 fiatalság itala (#473) 1 fülemüle síp (#1576)
19 gyógykenőcs (#313) 58 kaja (#2) 3 keg gomba (#1615)
1 kinemfogyó tegez (#368) 2 kis aranykulcs (#240) 2 kis vaskulcs (#40)
5 kötél (#92) 4 kristályfolyadék (#449) 6 krónika (#1725)
6 leviatán hólyag (#2182) 1 manakristály (#500) 12 megsemmisítő (#1540)
2 morf esszencia (#2452) 3 nagy aranykulcs (#246) 2 nagy bronzkulcs (#185)
30 ork csodaszer (#1228) 1 Ramirez feszítővasa (#1261) 5 rézkulcs (#75)
1 ryuku tájoló (#1224) 1 sáfránykristály (#675) 10 sámán gyógykenőcs (#1139)
1 szeksztáns (#32) 2 szent jogar (#150) 1 szuper dobóháló (#273)
2 tapasztalatkő (#975) 2 távcső (#42) 4 titanitdukát (#1480)
1 + tüskecsapda (#242) 2 vaskulcs (#183) 6 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 adamantit (#627) 64 álompor (#396) 146 átlátszó morfplazma (#2451)
133 bíbor morfplazma (#2450) 2 bordacsont (#16) 2 csillezsályalevél (#1253)
1 csuklyavirág (#133) 15 dorony tüdő (#212) 77 drótszőr (#37)
4 eknozol (#540) 6 elkarog szőr (#665) 1 era formázó minta (#418)
1 etra hályog (#712) 16 ezüstdarab (#326) 131 fehér morfplazma (#2445)
9 fekete gyöngy (#99) 147 fekete morfplazma (#2446) 1 fokhagyma (#403)
6 főnixtoll (#563) 2 fülemüle agyar (#267) 6 galachmit (#310)
$2 gromak bőr ($268) 3 gyíkfű (#201) 87 gyöngymangó (#135)
8 hattyútoll (#1222) 6 hibátlan tűzopál (#1642) 5 ilkin érc (#232)
2 jégszív (#282) 74 kaktusztüske (#114) 5 karbin plazma (#199)
1 kazmár gyökér (#205) 120 kék morfplazma (#2442) 3 kék orchidea (#68)
3 kőszem (#304) 8 kvazár (#244) 1 lélekkő (#1650)
158 lila morfplazma (#2448) 42 madártoll (#112) 14 magszim bél (#103)
62 mákrózsa virág (#56) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 2 mocsári penke (#148)
1 Morgan kristálya (#659) $4 mutáns csont ($331) 124 narancs morfplazma (#2449)
7 nektoraf faggyú (#667) 17 óndarab (#85) 10 ovimon-bogyó (#207)
1 pirkit (#153) 6 polip szívóka (#391) 1 pular kristály (#239)
20 purifikátor háj (#269) 2 rakolits por (#669) 2 ramit kő (#226)
9 remák szív (#264) 3 rókafarok (#124) 3 ryuku rúnatekercs (#1162)
7 sallank karom (#128) 2 sámán erszény (#650) 142 sárga morfplazma (#2447)
1 smaragdkő (#678) 19 sünmedve tüske (#14) 8 szárnyas hernyó (#69)
4 szuperkötél (#209) 10 szvó-ektoplazma (#151) 1 téfea-agy (#172)
2 Thargodan esszencia (#328) 1 tükör (#43) 5 varányszem (#30)
22 vasérc (#152) 20 vízionár szem (#102) 140 vörös morfplazma (#2443)
4 xirnox szív (#213) 135 zöld morfplazma (#2444)

Összsúly: 190.24 kg Megterheltség: 90%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 17 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 200 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
180 áldott kő (#642) 15 hollókristály (#1102) 2245 kaja (#2)
110 megsemmisítő (#1540) 1 pengepajzs (#425) 40 varázskő (#305)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
741 álompor (#396) 1200 anguaxin váladék (#1382) 900 borkonyó bibe (#312)
40 célzóvíz (#1945) 1110 csalánvirág (#582) 740 csontkulcs (#74)
670 dözmöng szív (#122) 129 dűneelf arckendő (#1920) 90 ében nyílvessző (#848)
1 fejsze (#1240) 19 fenőkő (#1618) 1653 fokhagyma (#403)
17 Földanya gyümölcse (#1690) 27 grifftojás (#179) 6492 halcsont (#390)
6939 kaja (#2) 100 kaktuszbogyó (#429) 2743 kővirág gyümölcs (#1956)
7 kristály kulcs (#1818) 3861 lidércesszencia (#1074) 912 lótuszvirág (#447)
224 mimózabimbó (#1878) $3362 mutáns csont ($331) 3888 nothar bogyó (#923)
700 nyílvessző (#108) 1 olló (#335) 1445 óndarab (#85)
492 pirkit (#153) $7410 quwarg tojás ($360) 210 rum (#1419)
586 ryuku védőkenőcs (#1154) 1817 sallank karom (#128) 6 súlyzó (#347)
904 teriád féreg (#1276) 155 Thargodan csont (#1181) 1480 Thargodan esszencia (#328)
410 tinta (#101) 28 tl'urlang fiola (#788) 16731 tükör (#43)
876 tűzbimbó (#623) 20 tűzsárkány ital (#1400) 200 vámpírfog (#1221)
3086 varányszem (#30) 100 véka rizs (#1364) 7213 viharhomok (#1919)
402 xirnox szív (#213) 2221 yetiszív (#1070)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 csuklyavirág (#133) 1 dorony tüdő (#212) 2 gyöngymangó (#135)
26 isteni könnycsepp (#260) 1 lótuszvirág (#447) 2 nyílvessző (#108)
2 rézdarab (#70) 1 sallank karom (#128) 6 ubuk tüske (#131)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
61 arany (#50) 1 álompor (#396) 2 átlátszó morfplazma (#2451)
2 fehér morfplazma (#2445) 6 kaja (#2) 10 kaktusztüske (#114)
1 kék morfplazma (#2442) 10 kerek kő (#19) 1 lila morfplazma (#2448)
2 óndarab (#85) 3 rákfatty váladék (#333) 1 sullár hólyag (#168)
2 tapasztalatkő (#975) 3 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

130 131 132 133 134 135 136 137
110
111
112
113
114
115
(131,112) művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), 26. jellempróba, sullárok (#101), védelmező morf (#7622)
(131,113) a 66. labirintus bejárata, vaskohó (#155), művészi porolit (#720), Sheran oltár, 35. jellempróba, törpe bánya (#435), olvasztókemence (#86), vortexmágus (#418), érclelőhely, rőtmanó berzerker (#369), mágiamorfáló (#7623)
(132,113) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), 34. jellempróba, törpe bánya (#435), Sheran oltár, érclelőhely, szeppent rákfatty (#186), domináns morf (#7624), harcias morf (#7619), pattanóböde (#145)
(133,111) tímárkunyhó (#684), 32. jellempróba, Leah oltár, törpemammut (#115)
(133,112) rőtmanó berzerker (#369), 26. jellempróba, érclelőhely
(134,111) Chara-din monolitja (#534), olvasztókemence (#86), Raia oltár, érclelőhely, pattanóböde (#145)
(134,112) troll ritualista (#365), vaskohó (#155), világítótorony (#156), érclelőhely, fémbontó szójer (#150)
(135,113) vadász quwarg (#241), Sheran oltár, érclelőhely
(136,113) vaskohó (#155), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), Sheran oltár, 47. jellempróba, törpe bánya (#435), quwarg harcos (#201)
(136,114) Raia oltár, 36. jellempróba

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2019.10.03 09:43 Változások a számládon! Zseton levonás: 150 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (30 ford. lemaradT#s 1526-nek)
˙

Üzenet küldése a karakternek