Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2013. máj. 24. 9h:07' EZ A 417. JÁTÉKHETED, 326. FORDULÓD 418. játékheted kezdete: máj. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 13 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4114 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | használod a 73. pszi képességet |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 275 |
* 4. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 86. varázslatot a 165. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 279. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
* 7. KP: | használod az 1133. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
* 9. KP: | használod az 1101. tárgyat a 841. tárgyat az 1534. tárgyat |
Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a quwarg királynő testét. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {GYD:} Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a quwarg királynő torát. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). {GYD:} Cápafoggal eltalálod a quwarg királynő torát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 1637 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 0, gyógyulás: 26, összesen: +26 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi eredménye! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A varázslat kudarcot vallott. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén jobb középső lábát. (5 támadással 185 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2378 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 208 1 | elmormolod a 208. varázslatot |
im | imádkozol |
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 132 életpontot sebeztél. [+1% tau] A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 mihlanil nyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku gólem mellkasát. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Teriád lándzsával megdöfködöd a ryuku gólem fémes combját. (5 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Cápafoggal párszor épp hogy megérintgeted a ryuku gólem testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 157 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A ryuku gólem pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) {GYD:} Teriád lándzsával megérinted a ryuku gólem testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). {GYD:} Cápafoggal meghorzsolod a ryuku gólem bal vállát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 144 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A ryuku gólem nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A ryuku gólem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5336 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 777, sebződés: 143, gyógyulás: 89, összesen: -54 ÉP}
tno 1 1 | növeled az 1. tulajdonságodat |
hu 461 261 292 | hulladék: 461 261 292 |
h 504 | használod az 504. tárgyat |
hh 522 522 522 | használod az 522. tárgyat az 522. tárgyat az 522. tárgyat |
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
bb 2 100 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (100 darabot) |
bb 423 1 518 | beraksz a bankba a 423. tárgyat (1 darabot) |
usz 20 | úszol 20 pontért |
Meglengetve a kampós acélszigonyt a másikra rohansz. Kampós acélszigonnyal teljesen átdöföd a trosnyogó szakóca bal középső lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A trosnyogó szakóca elhibázza az ütést csápjával. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
35 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Meglengetve a kampós acélszigonyt ellenfeledre ugrasz. Kampós acélszigonnyal felnyársalod a hínárevő piranha uszonyát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A hínárevő piranha állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 113 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Marokra fogva a kampós acélszigonyt ellenfeledre rontasz. Kampós acélszigonnyal felnyársalod az elektromos angolna testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az elektromos angolna állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az elektromos angolna farkával melletted a levegőbe suhint. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
266 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 6 8 1 | mozogsz nyugatra, északra, északkeletre |
(Továbbmész...) [189,100] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy trikornis herceg közeledik. Nem mutat igazi harci kedvet. Elmarad a kölcsönös vérfürdetés.
(Továbbmész...) [190,99] Tovább barangolsz a fák között.
be 502 6 | bemész az 502. épületbe |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a varkaudar behemót bikafejét. (5 támadással 147 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a varkaudar behemót száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1540 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a csontváz lord testét. (5 támadással 87 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre rohansz. {KCC:} Mágusölővel végigmetszed a csontváz lord rozsdás páncélját. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Cápafoggal eltalálod a csontváz lord rozsdás páncélját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a csontváz lord vágásával megsebezte a jobb oldaladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1704 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 6, gyógyulás: 16, összesen: +10 ÉP}
Távolról éhínség varázslatot lő rád a másik. A varázslat kudarcot vallott. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a bávatag golombár ragyás testét. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Elszántan a másikra rontasz. {GYD:} Mágusölővel kilukasztod a bávatag golombár testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). {GYD:} Cápafoggal jól megszúrod a bávatag golombár fejét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A bávatag golombár lendületes ütése célt téveszt. Hirtelen elsötétedik az ég. Viharos szél támad. Az éjfekete felhőkből ökölnyi jégdarabok záporoznak rád. Mennydörgés kíséretében hallod: Bűnhődj alávaló gaz gyilkos! (35 életpontot vesztettél) A bávatag golombár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1626 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 35, gyógyulás: 21, összesen: -14 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról agyroppantás varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar testét. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy arany, egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy gyöngymangó. 2135 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a halál szava varázslat. A varázslat kudarcot vallott. Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a zoloboo sámán bal vállát. (5 támadással 143 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a zoloboo sámán testét. (2 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). {GYD:} Cápafoggal eltalálod a zoloboo sámán testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A zoloboo sámán fegyverével megkarcolja a jobb kezedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2541 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 303, sebződés: 29, gyógyulás: 35, összesen: +6 ÉP}
be 502 6 | bemész az 502. épületbe |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a tüskés harci gromak bal oldalát. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel egy hatalmas csapással felmetszed a tüskés harci gromak bal első lábát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Cápafoggal jól megszúrod a tüskés harci gromak jobb hátsó lábát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Utolsó pillanatban ugrasz félre a tüskés harci gromak öklelő szarvai elől. Időben félreugrasz a tüskés harci gromak rúgása elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. [gromak bőr ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] 1219 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 2, gyógyulás: 19, összesen: +17 ÉP}
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a vark. nekromanta testét. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzeső varázslat. 30 életpontot vesztettél. Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a halálosztó kain farkát. (5 támadással 60 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. (A tükörpáncél védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {KCC:} Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a halálosztó kain fekete testét. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Cápafoggal megdöföd a halálosztó kain jobb vállát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 157 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A halálosztó kain többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A halálosztó kain belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a halálosztó kain, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a halálosztó kain száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 1720 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 369, sebződés: 51, gyógyulás: 38, összesen: -13 ÉP}
Egy a halál szava varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 mihlanil nyíl. Több lövedéked átfúrja a szubreális vámpír bal oldalát. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mágusölővel egy hatalmas csapással felmetszed a szubreális vámpír jobb karját. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). {KCC:} Cápafoggal megdöföd a szubreális vámpír jobb lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A szubreális vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szubreális vámpír összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 2245 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 18, gyógyulás: 25, összesen: +7 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 mihlanil nyíl. Alaposan megsorozod a gránitelementál jobb karját. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Marokra fogva a mágusölőt a másikra rontasz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a gránitelementál bal vállát. (2 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Cápafoggal jól megszúrod a gránitelementál testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 149 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A gránitelementál mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2083 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 416, sebződés: 0, gyógyulás: 30, összesen: +30 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. A varázslat kudarcot vallott. Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (27 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {KCC:} Mágusölővel párszor kilyukasztod a káoszteknőc farkát. (3 támadással 173 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). {GYD:} Cápafoggal megdöföd a káoszteknőc testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A káoszteknőc fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A káoszteknőc farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A káoszteknőc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 teknőcteknőt. [teknőcteknő ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP] 2747 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 64, gyógyulás: 52, összesen: -12 ÉP}
be 502 6 | bemész az 502. épületbe |
v 198 164 55 | elmormolod a 198. varázslatot |
188 | 189 | 190 | 191 | |
98 | |
|
|
|
99 | |
|
|
|
100 | |
|
|
|
101 | |
|
|
|
102 | |
|
|
|
[164,55] A fák, majd minden növényzet elmaradozik. Sivatagos területet tapodsz. Egy gigantikus quwarg ikerbolyt pillantasz meg! Ezt bizony nem mernéd megmászni.
be 88 | bemész a 88. titkos labirintusba |
lm 2 5 8 | mozogsz 2 5 8 |
ef 10 533 | energia fejlesztése 10 |
* 1. BP: | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: | átadod a 415. tárgyat az 5271. kalandozónak (1 darabot) |
* 3. BP: | elmormolod a 172. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 73. pszi képességet |
* 5. BP: | használod a 396. tárgyat |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
VÁMPÍRÖLŐ (951. TÁRGY) A vámpírölőt árnytündér lények kovácsolták, még a régen múlt időkben, amikor Leah az első teremtményeit küldte át az anyagi létsíkra, az itt élő átkozott teremtményeket elpusztítására. A mágikus szúrófegyverből nem sok készült, és sok el is veszett a túlvilág szörnyivel vívott háborúban, így jól becsüld meg, ha ilyenhez jutsz. Sebzése 6D10, élőholtak ellen pedig +8 sebzést ad. Ennek a fegyvernek a használatára +6 támadást kapsz, és teljes immunitást ad a szörnyek által okozott szintszívásra. Ezenkívül a harc során a vámpírölőből kiröppenő nekromanta csókja varázslatok is a te oldaladon állnak. Használatához minimum 35. szintű szúrófegyver szakértelem szükséges. |
MITHRIL KARD (575. TÁRGY) Mint az egyik legkeményebb és ellenállóbb anyag, kézenfekvő, hogy a mithril kiválóan alkalmas minőségi kardpengék készítésére. Persze ezt a munkát csak a legképzettebb kvazárkovácsok képesek elvégezni, hosszadalmas munkával. A mithril kard elkészítéséhez szükséges: 50 TVP, 300 arany, egy din formázó minta, 5 mithril, 2 kvazár, egy manakristály és egy tudás gyöngye (ezeket a kard markolatába illesztik). A manakristály és a tudás gyöngye segítségével a penge a kard forgatójával személyes kapcsolatot létesít, így a fegyvert nem adhatod át másnak. A kardot életenergiád egy parányi részével táplálod (emiatt kapsz -10 max. életpontot, amíg a fegyvert forgatod). A mithril kard használatakor +5 támadást kapsz, sebzése 4D8+8. És persze mondani sem kell, hogy a mithril karddal mágikus teremtményeket is meg tudsz sebezni. A mithril kard igazi kardművészek kezébe való, egy kezdő könnyen megvágja magát vele: használatához legalább 20-as vágófegyver szakértelem szükséges. |
Erő: | 51 (71) | Szint: | 36 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 40 (66) | Támadás: | 53 (56) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 72 kg |
Ügyesség: | 40 (47) | Védekezés: | 89 (96) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 43/52 év |
Egészség: | 40 (51) | Életpont: | 629/627 | Jellem: | semleges (-4) | Tul. pont: | 9 |
Szerencse: | 39 (75) | Varázspont: | 1529/211 | Pénz: | 10859 arany | Kép. pont: | 26 |
Tudatpont: | 54/0 | Pszi pont: | 189/227 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/43 (+15%) | ökölvívás: | 24/8 | szúrófegyverek: | 35/21 (+4%) |
vágófegyverek: | *23/100 (+13%) | ütőfegyverek: | 23/9 | lőfegyverek: | 27/31 |
dobófegyverek: | 28/21 (+5%) |
Feltételes fegyverváltás: mágusölő (#422) << pásztorbot (#513) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); mihlanil dobótőr (#599) (1 -22.); vashegyű nyíl (#176) (23 -997.); mihlanil nyíl (#597) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
164,55 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 194,101 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2013. évben 5. hónapban. |
Legfeljebb 75 TU-t válthatsz TVP-re. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 53/13 | 2. nyomkövetés: | 54/71 (+19%) | 3. mászás: | 17/18 |
4. csapdakészítés: | 27/77 (+12%) | 5. csapdaészlelés: | 9/31 | 6. gyógyítás: | 58/97 |
7. titkosírás: | 4/12 | 8. felderítés: | 23/24 | 9. szörnyidomítás: | 8/60 |
10. teológia: | 61/98 (+16%) | 11. taumaturgia: | 89/29 (+10%) | 12. szerencsejáték: | 4/89 |
13. versengés: | 19/20 | 14. harcművészetek: | 26/45 | 15. zene: | 3/75 |
16. szörnyismeret: | 12/66 | 17. pszi: | 28/41 (+3%) | 18. zárnyitás: | 9/42 |
19. vadászat: | 11/73 | 20. vitalitás: | 1/97 | 21. bányászat: | 26/80 |
22. úszás: | 11/6 (+18%) | 23. főzés: | 4/16 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz tükröt (#43) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 21 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 21 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 50) |
ongóliant (#159), quwargok (#9093), ősi szellem (#422), vadász quwarg (#241), quwarg nagymester (#214), qwarg rohamosztagos (#242), quwarg parafenomén (#248), quwarg ősmágus (#302), quwarg szellem (#676), quwarg tűzköpő (#678), quwarg anyakirálynő (#269), quwarg őrparancsnok (#677), ősquwarg (#300), kisebb quwarg isten (#213) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | szürkeáll. aktiv (#71) | csupasz izom (#28) |
esszenciavédelem (#165) | tulajdonságpajzs (#26) | jégmágia (#279) | tárgyvédelem (#178) |
hadiszerencse III (#59) | planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
26. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
jégcsóva (#41), nagyobb tűzlehelet (#150) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
jégoszlop (#231) | >> | 31. szintű lényekre | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) | tükörpajzs (#101) | >> | orgoró (#170) | |
tükörpajzs (#101) | >> | kőkorszaki szaki (#109) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
bazaltelementál (#204) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t! |
2.) Mutasd meg, hogy BÁRMI legyőzésére képes vagy: Imádkozz úgy, hogy foglyod egy triklem drakolder! |
3.) Jó úton vagy ahhoz, hogy arrthon váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
HŐSTETTEID |
Eddig 2 alkalommal próbáltál bejutni A versengés tornyába. (limit: 135). |
Eddig 3 alkalommal táboroztál A versengés tornyában. (limit: 27). |
A toronyháborúban összesen 1 győzelmet arattál, ezzel 64 pontot szereztél. |
2007 I. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy. |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 796, pontszámod: 9696. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mest. gerjesztés (184) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
magiometer (314) |
jégmág. hierarchia (391) |
jégrúna (398) |
jégvihar generálása (407) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
tudatforrás (505) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
vakmerőség (526) OK |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 129 TU. szükséges még: 1 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 362 TU szükséges.) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 7 | arany pikkelyvért (#456) | 14 | tükörpáncél (#519) | 288 | gyöngymangó (#135) | 2 | fpi formázó minta (#419) | 99 | isteni könnycsepp (#260) | 438 | ugh méreg (#166) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 40 | áldott kő (#642) | 21 | vas dobónyíl (#189) | 25 | jégszilánk (#1128) | 1 | esszenciakristály (#350) | 65 | vámpírfog (#1221) | 1 | mágusköpeny (#453) | 2 | Sshreakza amulettje (#836) | 1 | szívkereső (#423) | 6 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 561 | ugh méreg (#166) | 6 | manakristály (#500) | 16 | térhajlító kavics (#1539) | 23 | őskristály-szilánk (#1525) | 90 | szent jogar (#150) | $1 | rejtőköpeny ($277) | 2 | teriád nyílvessző (#1287) | 7 | mágusszelence (#1076) | 2 | kristályfolyadék (#449) | 1 | Batharak vértje (#739) | 290 | sárkánypikkely (#292) | 36 | gyógykenőcs (#313) | 1 | kentaurusz szőttes (#1641) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | bájital (#261) | 1 | jégszilánk (#1128) | 95 | kaja (#2) | |||
1 | kerek kő (#19) | 1 | szellempajzs (#461) | 1 | szívkereső (#423) | |||
2 | szögletes kő (#17) | 3 | tudás gyöngye (#522) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
553 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | kőszem (#304) | 1 | varázskő (#305) |
163 | 164 | 165 | |
54 | |
|
|
55 | |
|
|
56 | |
|
|