325. forduló, 327. forduló, Kalhid összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. ápr. 8. 9h:19'
EZ A 674. JÁTÉKHETED, 326. FORDULÓD
675. játékheted kezdete: ápr. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2582
SZÁMLA : XXXX

KALHID KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [144,69] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+1 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+4 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+65 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+14 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-8 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: használod a 64. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Megtelsz energiával. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 659.]

* 2. KP: használod a 135. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 659.]

bpk 5 bef. parancs kivétele: 5
EF 2 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 659.]

usz 50 úszol 50 pontért
Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Gyorsan levetkőzöl, aztán irány a tó! A víz nem túl meleg, de gyorsan mozogni kezdesz, és így már nem fázol. Úszni kezdesz a vízben, majd lemerülsz, valami kaland után nézve. Kezedben a megbízható szigonyt markolod. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy hínárevő piranha!

Megmarkolva a szigonyt a másikra rohansz. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a hínárevő piranha farkát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha feléd harap, de sikertelenül. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. Egy fűszertartó! Felmarkolod. Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Megszárítkozol és felöltözöl. [50 pontot használtál fel, van még 609.]

usz 50 úszol 50 pontért
Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Leveszel mindent, ami az úszásban akadályozhat, aztán gyerünk a fürdeni! A víz kifejezetten hideg, de mivel rögvest tempózni kezdesz, nem fázol. Nyitott szemmel merülsz a mélybe, figyelve minden mozgásra. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben szigonyt fogsz. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy trosnyogó szakóca!

Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre rohansz. Szigonnyal felnyársalod a trosnyogó szakóca egyik csápját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A trosnyogó szakóca csápol, de mindhiába. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. Nem volt szerencséd! A tüdőd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Megszárítkozol és felöltözöl. [50 pontot használtál fel, van még 559.]

usz 50 úszol 50 pontért
Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Gyorsan levetkőzöl, aztán irány a tó! A víz kifejezetten hideg, de mivel rögvest tempózni kezdesz, nem fázol. Úszni kezdesz a vízben, majd lemerülsz, valami kaland után nézve. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben szigonyt fogsz. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy opati polip!

Meglengetve a szigonyt a másikra támadsz. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az opati polip puha testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. 158 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. Egy csontpálca! Felmarkolod. A tüdőd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Megszárítkozol és felöltözöl. [50 pontot használtál fel, van még 509.]

usz 30 úszol 30 pontért
Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Leveted magadról a páncélt, és az egyéb, súlyos cuccokkal együtt a parton hagyod. A víz kifejezetten hideg, de mivel rögvest tempózni kezdesz, nem fázol. Nyitott szemmel merülsz a mélybe, figyelve minden mozgásra. Kezedben a megbízható szigonyt markolod. Fúj! Egy dög úszik előtted. Öklendezve a felszínre merülsz. Mára elment a kedved az úszástól. [30 pontot használtál fel, van még 479.]

m 3 3 4 mozogsz délkeletre, délkeletre, délre
[145,70] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen.


(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [146,71] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy márványtornyot. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán A Vándor vigyorog kajánul. Észreveszel egy oltárt. Dornodon híveié. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Nem igazán érted, hogy mi olyan sürgős, átadod a kért tárgyat. A gnóm bekapja és fejest ugrik a legközelebbi bozótba. Pár perc múlva megkönnyebbülten kijön. Elmeséli, hogy majdnem kikelt belőle egy púpos burástya, de az utolsó pillanatban megakadályoztad. (+2 jóság.)
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Felkúszol a márványfalon, a kötélbe kapaszkodva, majd becsusszansz az ablakon. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. Fegyveredet markolva vársz, amikor valami sötét tömeg emelkedik fel előtted. Egy nyuhaj karbin! Ráébredsz, hogy itt semmi esélyed sem lenne. Mielőtt a szörny cafatokra tépne, gyorsan lemászol. Miután lemászol a torony falán, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy csodabazárt. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északra egy friss csatamező van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy arató csattanat közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az arató csattanat egyik lábát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az arató csattanat nyakát. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel eltalálod az arató csattanat testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az arató csattanat belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 853 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

Lecsapsz egy kövér, ám elővigyázatlan sótyúkot. (+2 kaja.) Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy megsebesített ryuku ostromteknős. Ettől nincs semmi félnivalód. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 22 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a ryuku ostromteknős bal oldalát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel többször eltalálod a ryuku ostromteknős bal oldalát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megbököd a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős patája súrolja a combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a ryuku ostromteknős, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A ryuku ostromteknős összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 676 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 10, gyógyulás: 3, összesen: -7 ÉP}


(Továbbmész...) [146,72] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy csodabazárt. Délre nézve látsz egy friss csatamezőt. Nyugatra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet.

[67 pontot használtál fel, van még 412.]

m 4 mozogsz délre
[146,73] Síkság, továbbra is csak síkság.

Látsz egy friss csatamezőt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy csodabazárt. Délre nézve látsz egy friss csatamezőt. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. [12 pontot használtál fel, van még 400.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Hozzálátsz, hogy végezd a fosztogató hálás munkáját. Dögletes a bűz! Kiégett harci szekerek, döglött csatacickányok és harci burástyák mindenfelé. Éles szemmel válogatsz, hogy hol várható értékes zsákmány. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy sírlidérc intéz feléd kihívást.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sírlidérc bal lábát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel eltalálod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 561 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

No, lehet folytatni a munkát! Csak szemét és hulladék! Talán odébb lesz valami. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy dögkeselyű intéz feléd kihívást.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a dögkeselyű farkát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dögkeselyű tollas testét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel meghorzsolod a dögkeselyű jobb lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A dögkeselyű belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 madártollat. 802 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Leszakadt karokat és lábakat hajítasz félre, ahogy keresgélsz. Az az egy pozitív dolog van ebben a kukázásban, hogy nincsenek erre igazán komoly szörnyek. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy autentikus vámpír jön feléd. Jó stratéga módjára a megfontolt visszavonulást választod. [20 pontot használtál fel, van még 380.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+15 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 375.]

m 4 mozogsz délre
[146,74] Szűnni nem akar a zöld síkság. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy friss csatamezőt. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy kultúrmasztodon nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 16 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kultúrmasztodon testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel többször eltalálod a kultúrmasztodon testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Beléd öklel a kultúrmasztodon! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Patájával a kultúrmasztodon többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kultúrmasztodon testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel kicsit megsebzed a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a kultúrmasztodon. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Patájával a kultúrmasztodon többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) A kultúrmasztodon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 28 kaját. 2354 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 355, sebződés: 115, gyógyulás: 25, összesen: -90 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+18 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] Nyakon csípsz egy majomdisznó-macát. Bár a húsa emészthetetlen, a teje majdnem olyan finom, mint a tehéné! Gyorsan megfejed. (+2 kaja.) [32 pontot használtál fel, van még 343.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Keresgélni kezdesz a csatamező területén. Dögletes a bűz! Viszolyogva sétálsz a már megsárgult bőrű kobudera halottak között. Eleget nézelődtél, elkezded a hullákat felfordítgatni, értékek után kutatva. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy dögkeselyű jön feléd. {egyik sebzési módja: 3x 2d8+6.}

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a dögkeselyű jobb szárnyát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a dögkeselyű jobb oldalát. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel jól megszúrod a dögkeselyű csupasz nyakát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A dögkeselyű belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A dögkeselyű most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 madártollat. 802 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Folytatod a kutatást. Még semmi! Azért nem adod fel. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy sírlidérc jön feléd.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Meglengetve a vadászkést a másikra ugrasz. Vadászkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel jól megszúrod a sírlidérc jobb oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmai majdnem eltalálnak! A sírlidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 561 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Undorítók ezek a lények, a hullahegyek közt élnek! Tovább kurkászol... Intenzív keresgélést folytatsz. Az az egy pozitív dolog van ebben a kukázásban, hogy nincsenek erre igazán komoly szörnyek. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy autentikus vámpír támad rád. {védettsége: 22 szúró, 22 vágó, 22 ütő ellen.} Rettegve, sikoltozva menekülsz. [20 pontot használtál fel, van még 323.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[145,75] A sík vidéket bozótos váltja fel.

Utad során felfedezel egy quwarg bolyt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kihívás tornyát. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Elenios híveié.
(Feltételes mászás:) Minden nyüzsög a quwargoktól. Bah, lángszóró kéne ide! Ruházatodat még egyszer ellenőrizve, mászni kezdesz fölfelé. Folyamatosan söpörgeted magadról az apró rovarokat, és már majdnem visszafordulsz, amikor végre eléred a boly tetejét. Hopp, egy mély üreg! Óvatosan leereszkedsz. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-10 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg királynő!

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel gyengén megszurkálod a quwarg királynő jobb oldalát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1233 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ugrálsz egy kicsit a quwargokon, mire elslisszolnak. És ami marad - az KINCS! Felveszel 1 ezüstshurikent. Szerencsésen lemászol, és elhagyod a fosztogatás színhelyét.
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 mérgezett vasnyilat. [54 pontot használtál fel, van még 269.]

be 502 1 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 1. szinten. A gnóm sajnálkozva közli, hogy egy kalandozó egy szintet csak egyszer teljesíthet. [0 pontot használtál fel, van még 269.]

m 4 mozogsz délre
[145,76] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Látsz egy ősi csatamezőt. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy patakot. Nyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Elteszed a látcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy legyengült kultúrmasztodon. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 21 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel többször eltalálod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel meghorzsolod a kultúrmasztodon jobb vállát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Beléd öklel a kultúrmasztodon! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Patájával a kultúrmasztodon többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +12 ÉP.) Véres nyál csordul ki a kultúrmasztodon száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 26 kaját. 1176 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 83, gyógyulás: 17, összesen: -66 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+19 életerő). [-6 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] [22 pontot használtál fel, van még 247.]

usz 50 úszol 50 pontért
Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Leveted magadról a páncélt, és az egyéb, súlyos cuccokkal együtt a parton hagyod. A víz kifejezetten hideg, de mivel rögvest tempózni kezdesz, nem fázol. Gyors, tempós mozdulatokkal úszol a víz alá, felkészülve valami mókára. Harcban a bevált szigonyt fogod használni. Nincs szerencséd! A víz alatt csak hínárokat találsz, se kincs, se szörny. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 úszás). [50 pontot használtál fel, van még 197.]

usz 50 úszol 50 pontért
Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Gyorsan levetkőzöl, aztán irány a tó! A víz kicsit hideg, de azért hamar hozzászoksz. Vidáman úszni kezdesz, majd lemerülsz a mélybe. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben szigonyt fogsz. Hiába úszkálsz, többször lemerülve, semmi érdekeset sem találsz. No majd legközelebb! [50 pontot használtál fel, van még 147.]

usz 30 úszol 30 pontért
Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Izgatottan dobálsz le mindent magadról. Már kicsit piszkos voltál, nem árt egy kis fürdés! A víz kifejezetten hideg, de mivel rögvest tempózni kezdesz, nem fázol. Gyors, tempós mozdulatokkal úszol a víz alá, felkészülve valami mókára. Kezedben a hatékony szigonyt markolod, harcra készen. Hiába úszkálsz, többször lemerülve, semmi érdekeset sem találsz. No majd legközelebb! [30 pontot használtál fel, van még 117.]

usz 30 úszol 30 pontért
Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Leveted magadról a páncélt, és az egyéb, súlyos cuccokkal együtt a parton hagyod. A víz nem túl meleg, de gyorsan mozogni kezdesz, és így már nem fázol. Úszni kezdesz a vízben, majd lemerülsz, valami kaland után nézve. Kezedben a megbízható szigonyt markolod. Nincs szerencséd! A víz alatt csak hínárokat találsz, se kincs, se szörny. [30 pontot használtál fel, van még 87.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Kinézel egy helyet, ahol több fehér csont is kimered a föld alól, és ásni kezdesz. Mintha egy nyögést hallottál volna a föld alól. Megdermedsz, de aztán semmi. Kibányásztál egy kettérepedt kobudera koponyát. Tovább dolgozol. Fütyörészni próbálsz munka közben, de igen ijesztően hangzik, úgyhogy inkább abbahagyod. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy szintszívó intéz feléd kihívást. Rettegve, sikoltozva menekülsz. [30 pontot használtál fel, van még 57.]

usz 30 úszol 30 pontért
Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! Hmm! A víz lehetne valamivel melegebb is. Nyitott szemmel merülsz a mélybe, figyelve minden mozgásra. Kezedben a hatékony szigonyt markolod, harcra készen. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy hínárevő piranha!

Meglengetve a szigonyt a másikra rontasz. Szigonnyal teljesen átdöföd a hínárevő piranha farkát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha feléd harap, de sikertelenül. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Levegőd képzelt maradékával még körülnézel, hátha találsz valamit a fenéken. De semmi! Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Megszárítkozol és felöltözöl. [30 pontot használtál fel, van még 27.]

usz 30 úszol 27 pontért
Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Gyorsan levetkőzöl, aztán irány a tó! A víz kicsit hideg, de azért hamar hozzászoksz. Nyitott szemmel merülsz a mélybe, figyelve minden mozgásra. Kezedben a hatékony szigonyt markolod, harcra készen. Fúj! Egy dög úszik előtted. Öklendezve a felszínre merülsz. Mára elment a kedved az úszástól. [27 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 235. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: t. energia kisütése: 3 1
Tudatpajzsot feszítesz elméd köré. [10 pontot használtál fel, van még -10.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy végső mozdulattal előhívod az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még -10.]

* 4. BP: használod a 163. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -15.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -15 pontod maradt, ebből a következő körre -15 pontot vihetsz át. Kapsz még 467 pontot. A következő körben tehát 452 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Kalhid, egy barna, copfos hajú, kék szemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Raia követője vagy. A Humán Páholy (#9145) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 326. fordulód.

Erő: 38 (37) Szint: 22 Merészség: 5/5 Magasság: 173 cm
IQ: 35 (37) Támadás: 24 Agresszió: 3 Testsúly: 93 kg
Ügyesség: 38 (58) Védekezés: 74 Menekülés: 30 % Életkor: 27/27 év
Egészség: 35 Életpont: 296/275 Jellem: jó (358) Tul. pont: 0
Szerencse: 33 (36) Varázspont: 287/200 Pénz: 235 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 14/2 Pszi pont: 29/15 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 19
Eddig összesen 1944 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9393 TP-t kaptál. Jelenleg 921127 TP-d van. A következő szinthez még 78873 TP szükséges. Trófeáid: óriásféreg, kultúrmasztodon, norpadolótika. A 323. fordulódban 77 arany került a bankszámládra. 79 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/10 (+24%) ökölvívás: *21/100 szúrófegyverek: 23/36 (+3%)
vágófegyverek: 7/47 (+6%) ütőfegyverek: 23/27 lőfegyverek: *24/100 (+8%)
dobófegyverek: 9/73

Feltételes fegyverváltás: vadászkés (#1264) << ököl (#28) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -9.); vashegyű nyíl (#176) (10 -21.); mérgezett vasnyíl (#187) (22 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 2 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 26/19 2. nyomkövetés: 59/34 (+4%) 3. lopás: 6/23
4. mászás: 14/59 (+10%) 5. csapdakészítés: 21/8 (+5%) 6. csapdaészlelés: 24/62
7. gyógyítás: 83/67 8. titkosírás: 4/50 9. felderítés: 23/32 (+2%)
10. szörnyidomítás: 8/89 11. teológia: 8/8 (+27%) 12. taumaturgia: 26/80 (+3%)
13. szerencsejáték: 7/0 14. versengés: 4/51 15. harcművészetek: 10/40
16. zene: 36/64 17. szörnyismeret: 8/2 18. pszi: 3/24 (+3%)
19. zárnyitás: 7/33 20. vadászat: 18/86 21. bányászat: 32/5
22. úszás: 17/50 (+122%) 23. csapatmunka: 1/79

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 20 mezőre repítsen
totem 90% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 80% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
udvarolsz a 4300. karakternek
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 3 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 5 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 6 darabot ), Ramirez feszítővasát (#1261) (max. 1 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot )
elfogod quwarg királynőt (#153) fedett veremmel (#219)
mászol max. 300 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16)
varkaudar iszákos (#688)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
rőtmanó berzerker (#369), ember (#1), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
16. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
mágiatörés (#35), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tükörpajzs (#101), tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> nők (#999) villámcsapás (#50) >> férfiak (#998)
villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd be, hogy a lelked tiszta, és nem a pénz iránti mohóság vezérel: áldozz fel 100 aranyat számomra.
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce!
3.) Irtsd a sötétség követőit - mutass be oltáromnál két szvó-ektoplazmát, és semmisítsd meg!

HŐSTETTEID
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 6
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXIX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
tudati szintlépés (226)
önismeret (236)
emberré faragás (252)
a butaság ára (273)
humán energia (278)
fejleszt.gyümölcse (292)
emberré faragás II (374)
emberiség ékköve (388)
kedvenc táborhely (395)
hárítás művészete (404)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 206 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1759.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 móri gyümölcs (#116) 1 vashegyű nyíl (#176)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 csontpálca (#329) 1 ezüstshuriken (#327)
1 fűszertartó (#210) 66 kaja (#2) 14 madártoll (#112)
1 mérgezett vasnyíl (#187) 3 polip szívóka (#391) 4 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(144,69) hínárevő piranha (#194), trosnyogó szakóca (#192), opati polip (#195)
(145,75) quwarg boly (#359), kihívás tornya (#502), 36. jellempróba, Elenios oltár, quwarg királynő (#153)
(145,76) ősi csatamező (#263), tavacska, 48. jellempróba, kultúrmasztodon (#227), hínárevő piranha (#194)
(146,71) márványtorony (#175), művészi porolit (#720), Dornodon oltár, Chara-din monolitja (#534), szent tölgyfa (#393), 40. jellempróba, arató csattanatok (#144), ryuku ostromteknős (#362)
(146,73) friss csatamező (#262), sírlidérc (#172), dögkeselyű (#174)
(146,74) friss csatamező (#262), kultúrmasztodon (#227), dögkeselyű (#174), sírlidérc (#172)

Üzenet küldése a karakternek