Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. ápr. 8. 9h:19' EZ A 674. JÁTÉKHETED, 326. FORDULÓD 675. játékheted kezdete: ápr. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2582 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 64. pszi képességet |
* 2. KP: | használod a 135. tárgyat |
bpk 5 | bef. parancs kivétele: 5 |
usz 50 | úszol 50 pontért |
Megmarkolva a szigonyt a másikra rohansz. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a hínárevő piranha farkát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha feléd harap, de sikertelenül. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
usz 50 | úszol 50 pontért |
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre rohansz. Szigonnyal felnyársalod a trosnyogó szakóca egyik csápját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A trosnyogó szakóca csápol, de mindhiába. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
usz 50 | úszol 50 pontért |
Meglengetve a szigonyt a másikra támadsz. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az opati polip puha testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. 158 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}
usz 30 | úszol 30 pontért |
m 3 3 4 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délre |
(Továbbmész...) [146,71] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy márványtornyot. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán A Vándor vigyorog kajánul. Észreveszel egy oltárt. Dornodon híveié. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Nem igazán érted, hogy mi olyan sürgős, átadod a kért tárgyat. A gnóm bekapja és fejest ugrik a legközelebbi bozótba. Pár perc múlva megkönnyebbülten kijön. Elmeséli, hogy majdnem kikelt belőle egy púpos burástya, de az utolsó pillanatban megakadályoztad. (+2 jóság.)
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Felkúszol a márványfalon, a kötélbe kapaszkodva, majd becsusszansz az ablakon. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. Fegyveredet markolva vársz, amikor valami sötét tömeg emelkedik fel előtted. Egy nyuhaj karbin! Ráébredsz, hogy itt semmi esélyed sem lenne. Mielőtt a szörny cafatokra tépne, gyorsan lemászol. Miután lemászol a torony falán, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy csodabazárt. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északra egy friss csatamező van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy arató csattanat közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az arató csattanat egyik lábát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az arató csattanat nyakát. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel eltalálod az arató csattanat testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az arató csattanat belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 853 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 22 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a ryuku ostromteknős bal oldalát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel többször eltalálod a ryuku ostromteknős bal oldalát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megbököd a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős patája súrolja a combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a ryuku ostromteknős, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A ryuku ostromteknős összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 676 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 10, gyógyulás: 3, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [146,72] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy csodabazárt. Délre nézve látsz egy friss csatamezőt. Nyugatra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet.
m 4 | mozogsz délre |
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sírlidérc bal lábát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel eltalálod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 561 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a dögkeselyű farkát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dögkeselyű tollas testét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel meghorzsolod a dögkeselyű jobb lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A dögkeselyű belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 madártollat. 802 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 16 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kultúrmasztodon testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel többször eltalálod a kultúrmasztodon testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Beléd öklel a kultúrmasztodon! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Patájával a kultúrmasztodon többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kultúrmasztodon testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel kicsit megsebzed a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a kultúrmasztodon. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Patájával a kultúrmasztodon többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) A kultúrmasztodon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 28 kaját. 2354 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 355, sebződés: 115, gyógyulás: 25, összesen: -90 ÉP}
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a dögkeselyű jobb szárnyát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a dögkeselyű jobb oldalát. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel jól megszúrod a dögkeselyű csupasz nyakát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A dögkeselyű belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A dögkeselyű most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 madártollat. 802 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Meglengetve a vadászkést a másikra ugrasz. Vadászkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel jól megszúrod a sírlidérc jobb oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmai majdnem eltalálnak! A sírlidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 561 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel gyengén megszurkálod a quwarg királynő jobb oldalát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1233 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 502 1 | bemész az 502. épületbe |
m 4 | mozogsz délre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 21 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel többször eltalálod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel meghorzsolod a kultúrmasztodon jobb vállát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Beléd öklel a kultúrmasztodon! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Patájával a kultúrmasztodon többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +12 ÉP.) Véres nyál csordul ki a kultúrmasztodon száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 26 kaját. 1176 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 83, gyógyulás: 17, összesen: -66 ÉP}
usz 50 | úszol 50 pontért |
usz 50 | úszol 50 pontért |
usz 30 | úszol 30 pontért |
usz 30 | úszol 30 pontért |
kut 30 | kutatsz 30 pontért |
usz 30 | úszol 30 pontért |
Meglengetve a szigonyt a másikra rontasz. Szigonnyal teljesen átdöföd a hínárevő piranha farkát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha feléd harap, de sikertelenül. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
usz 30 | úszol 27 pontért |
* 1. BP: | használod a 235. tárgyat |
* 2. BP: | t. energia kisütése: 3 1 |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 163. tárgyat |
Erő: | 38 (37) | Szint: | 22 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 173 cm |
IQ: | 35 (37) | Támadás: | 24 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 93 kg |
Ügyesség: | 38 (58) | Védekezés: | 74 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 27/27 év |
Egészség: | 35 | Életpont: | 296/275 | Jellem: | jó (358) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 33 (36) | Varázspont: | 287/200 | Pénz: | 235 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 14/2 | Pszi pont: | 29/15 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 19 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/10 (+24%) | ökölvívás: | *21/100 | szúrófegyverek: | 23/36 (+3%) |
vágófegyverek: | 7/47 (+6%) | ütőfegyverek: | 23/27 | lőfegyverek: | *24/100 (+8%) |
dobófegyverek: | 9/73 |
Feltételes fegyverváltás: vadászkés (#1264) << ököl (#28) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -9.); vashegyű nyíl (#176) (10 -21.); mérgezett vasnyíl (#187) (22 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 2 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 26/19 | 2. nyomkövetés: | 59/34 (+4%) | 3. lopás: | 6/23 |
4. mászás: | 14/59 (+10%) | 5. csapdakészítés: | 21/8 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 24/62 |
7. gyógyítás: | 83/67 | 8. titkosírás: | 4/50 | 9. felderítés: | 23/32 (+2%) |
10. szörnyidomítás: | 8/89 | 11. teológia: | 8/8 (+27%) | 12. taumaturgia: | 26/80 (+3%) |
13. szerencsejáték: | 7/0 | 14. versengés: | 4/51 | 15. harcművészetek: | 10/40 |
16. zene: | 36/64 | 17. szörnyismeret: | 8/2 | 18. pszi: | 3/24 (+3%) |
19. zárnyitás: | 7/33 | 20. vadászat: | 18/86 | 21. bányászat: | 32/5 |
22. úszás: | 17/50 (+122%) | 23. csapatmunka: | 1/79 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 20 mezőre repítsen |
totem 90% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 80% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 20 TVP-ért |
udvarolsz a 4300. karakternek |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 3 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 5 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 6 darabot ), Ramirez feszítővasát (#1261) (max. 1 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ) |
elfogod quwarg királynőt (#153) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 300 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16) |
varkaudar iszákos (#688) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
rőtmanó berzerker (#369), ember (#1), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
pszi-ernyő (#64) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
16. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
mágiatörés (#35), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tükörpajzs (#101), tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | nők (#999) | villámcsapás (#50) | >> | férfiak (#998) | |
villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Bizonyítsd be, hogy a lelked tiszta, és nem a pénz iránti mohóság vezérel: áldozz fel 100 aranyat számomra. |
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce! |
3.) Irtsd a sötétség követőit - mutass be oltáromnál két szvó-ektoplazmát, és semmisítsd meg! |
HŐSTETTEID |
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 6 |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXIX. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) tudati szintlépés (226) önismeret (236) emberré faragás (252) a butaság ára (273) humán energia (278) fejleszt.gyümölcse (292) emberré faragás II (374) emberiség ékköve (388) kedvenc táborhely (395) hárítás művészete (404) Tudati képességfa: tudati portya (501) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 206 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1759. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | móri gyümölcs (#116) | 1 | vashegyű nyíl (#176) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | csontpálca (#329) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 66 | kaja (#2) | 14 | madártoll (#112) | |||
1 | mérgezett vasnyíl (#187) | 3 | polip szívóka (#391) | 4 | ugh méreg (#166) |