325. forduló, 327. forduló, Fekete Köpeny összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. máj. 18. 12h:23'
EZ A 326. JÁTÉKHETED, 326. FORDULÓD
327. játékheted kezdete: máj. 24.
A következő fordulódat legkorábbana 327. játékhéten tudjuk betáplálni.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1808
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

FEKETE KÖPENY KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [162,67] koordinátán.
Egy ismeretlen lovag jön veled szembe, sötét vértje tündököl a napfényben. Büszkén ül lova hátán, miközben a horizontot kémleli. Mikor melléd ér, Te udvariasan meghajolsz, és jó utat kívánsz neki. Ő megállítja lovát, és rád néz, majd felnyitva sisakrostélyát, visszaköszön: "Üdvözöllek vándor! Régen hallottam már emberi szót, nagyon jól esett. Engedd meg, hogy egy csekély szívességgel viszonozzam." azzal kezét válladra teszi. A következő pillanatban érzed, hogy különös belső tűz árad szét tagjaidban, izmaid felfrissülnek, felébredsz.
Zu'lit tarsolya termel 8 madártollat. Az aranytermő erszény 61 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 rájabőrt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+52 életerő.) [Teljes ryuku vértezetet viselsz:] Varázserőd regenerálódik. (+805 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+49 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a vadász quwarg. (+1 kaja.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 88. varázslatot a 28. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 471.]
Szupersebesen mormolsz. Szétrobbantottál 1 szopókövet! [-21 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 469.]
Beizzik a turbómágia. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+9 erő). [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 467.]

* 2. KP: elmormolod a 139. varázslatot a 23. varázslatot a 86. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Alkudozni fogsz. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 465.]
Beizzik a turbómágia. Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 463.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 463.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot az 57. varázslatot a 127. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 461.]
Fürgén varázsolsz! Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 461.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 461.]

* 4. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 161. varázslatot a 188. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 459.]
Beizzik a turbómágia. Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 457.]
Fürgén varázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 455.]

* 5. KP: elmormolod a 227. varázslatot a 178. varázslatot a 90. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 ezüstdarab). [0 pontot használtál fel, van még 455.]
Gyorsvarázsolsz! Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [2 pontot használtál fel, van még 453.]
Gyorsvarázsolsz! Agyburok feszül a tudatod köré. [-11 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 453.]

* 6. KP: elmormolod a 147. varázslatot a 220. varázslatot a 182. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 453.]
Beizzik a turbómágia. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 451.]
Fürgén varázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 449.]

vps 180 VP spórolása: 180
Félreraktunk, letiltottunk neked 180 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 449.]

tps 10 TVP spórolása: 10 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 10 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [10 pontot használtál fel, van még 439.]

h 1253 használod az 1253. tárgyat
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +5 szerencse.) [5 pontot használtál fel, van még 434.]

kre 152 69 6 kreálsz a 152. tárggyal a 69. tárgyat (6 darabot)
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod a kreáció varázslatot! Kreáltál 6 szárnyas hernyót. [-72 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 432.]

v 15 312 6 elmormolod a 15. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új borkonyó bibe. [-42 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [30 pontot használtál fel, van még 402.]

kf 564 821 533 kézbeveszed/felveszed az 564. tárgyat a 821. tárggyal az 533. tárgyat
Lecsatolod a ryuku mellvértet, majd magadra öltöd a dalebg.kristályvértet. [0 pontot használtál fel, van még 402.]
Leveszed a ryuku sisakot, majd a fejedre teszed a Zu'lit koronáját. [0 pontot használtál fel, van még 402.]
Leveszed a ryuku csizmát, majd felhúzod a tűzúr csizmáját. [0 pontot használtál fel, van még 402.]

kf 560 464 527 kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat a 464. tárggyal az 527. tárgyat
Leveszed a ryuku köpenyt, majd felöltöd az őselemek köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 402.]
Leveszed a ryuku kesztyűt, majd felhúzod a kezedre a nehéz harci kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 402.]
Leveszed a ryuku karvédőt, majd a csuklódra húzod a Luthius karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 402.]

vv 209 11 88 elmormolod a 209. varázslatot a 11. varázslatot a 88. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 400.]
Beizzik a turbómágia. Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 398.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 398.]

vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 393.]
Fürgén varázsolsz! Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 388.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 383.]

t 165 203 239 támadod a 165. szörnyet a 203. szörnyet a 239. szörnyet
FT 165 parancs törölve. FT 203 parancs törölve. FT 239 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 383.]

bb 152 70 beraksz a bankba a 152. tárgyat (70 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 70 vasércet. [0 pontot használtál fel, van még 383.]

v 1 9999 elmormolod az 1. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A forró energia testedbe áramlik. Befejezted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 378.]

v 6 9999 elmormolod a 6. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Sikerült elmondanod az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 373.]

v 84 393 elmormolod a 84. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy purifikátor császárt! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy purifikátor császár! Ezt kerested. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 63 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a purifikátor császár testét. (6 támadással 231 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a purifikátor császár testét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A purifikátor császár többször beléd döfi a szarvát. (6 támadástól 65 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (6 támadással 231 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a purifikátor császár testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (6 támadástól 54 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 678, sebződés: 119, gyógyulás: 132, összesen: +13 ÉP}

[-72 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 363.]

ef 3 energia fejlesztése 3
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-3 TU.] A befejezéshez még 1714 TU szükséges. [30 pontot használtál fel, van még 333.]

m 6 6 8 mozogsz nyugatra, nyugatra, északra
[161,67] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy élőholt quwarg lehet. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 121 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt ellenfeledre rohansz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt quwarg potrohát. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod az élőholt quwarg nyakát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Az élőholt quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
A quwarg leölésének dicsőséges rítusa fejleszt a tudati képességeteken. 1514 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 0, gyógyulás: 28, összesen: +28 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy quwarg bolyt. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy színes dözmöng lábát masszírozza. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! Nagy nehezen feljutsz a nyüzsgő quwargok ezrei közt. A boly tetején egy nyílás van, amely a mélybe vezet. Épphogy beférsz! Lemászol a lukba. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-10 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg nagymester!

Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 134 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a quwarg nagymester torát. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a quwarg nagymester testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2081 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 8, gyógyulás: 30, összesen: +22 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy quwarg parafenomén!

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi eredménye! (úgy látszik elektromos pajzs védte a csupasz testét.) A szilánk működik (+2 életpont). Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a quwarg parafenomén fejét. (5 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a quwarg parafenomén bal középső lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A quwarg parafenomén feléd sújt csáprágóival, de mellé! Nyelvét a quwarg parafenomén feléd löki, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a quwarg parafenomén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
2172 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 0, gyógyulás: 47, összesen: +47 ÉP}

Söprögetni kezded a quwargokat, de még így is néhány fürtnyi a nyakadba esik. Észreveszel valamit. Éljen! Találtál 4 quwarg tojást. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [160,67] A bozótost sűrű erdő váltja fel.
(Feltételes támadás:) Egy trikornis herceg! Ezt kerested. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy gyóntatás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy becsületjel varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról energiafolyam varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a trikornis herceg testét. (6 támadással 313 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel jól megszurkálod a trikornis herceg bal vállát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) A trikornis herceg szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A trikornis herceg szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A trikornis herceg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 trikornis szarvat. 3324 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 366, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy quwarg bolyt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Találsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral.
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! Nagy nehezen feljutsz a nyüzsgő quwargok ezrei közt. A boly tetején egy nyílás van, amely a mélybe vezet. Épphogy beférsz! Lemászol a lukba. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-9 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg harcos!

Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt a másikra támadsz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a quwarg harcos testét. (6 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a quwarg harcos testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1184 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 0, gyógyulás: 30, összesen: +30 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy quwarg parafenomén!

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg parafenomén testét. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a quwarg parafenomén jobb első lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 40 életpontot vesztettél. Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
2172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 51, gyógyulás: 37, összesen: -14 ÉP}

Söprögetni kezded a quwargokat, de még így is néhány fürtnyi a nyakadba esik. Észreveszel valamit. Éljen! Találtál 3 quwarg tojást. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Észreveszel egy quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [160,66] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mínosz-kúpot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Lüke Szálybaver, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Utad során felfedezel egy oltárt. Raia hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Egy quwarg mozdul a földön. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy vadász quwarg. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a vadász quwarg potrohát. (6 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Sárkánytőrrel több döféssel felnyársalod a vadász quwarg potrohát. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) A vadász quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaját. 1895 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 12, gyógyulás: 31, összesen: +19 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [97 pontot használtál fel, van még 236.]

v 84 393 elmormolod a 84. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 72 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 236.]

be 87 bemész a 87. titkos labirintusba
A kapott instrukciók alapján megkeresed a bejáratot. Bepillantasz: teljes a sötétség. Fáklya nélkül sajnos az orrodig sem fogsz látni, ezért elhalasztod a dolgot későbbre.

kf 475 kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat
Leveszed a tűzúr csizmáját, majd felhúzod a törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 236.]

lm 900 8 8 mozogsz 900 8 8
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 236.]

lm 11 11 1 mozogsz 11 11 1
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 236.]

kf 533 kézbeveszed/felveszed az 533. tárgyat
Leveszed a törpe bakancsot, majd felhúzod a tűzúr csizmáját. [0 pontot használtál fel, van még 236.]

m 1 8 mozogsz északkeletre, északra
[161,65] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a sűrű erdő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy éjkornis lehet. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. 24 életpontot vesztettél. A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (15 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan a másikra rontasz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod az éjkornis testét. (6 támadással 229 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod az éjkornis bal vállát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az éjkornis szarva. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 27 arany és egy rejtőköpeny. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 2728 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 83, gyógyulás: 46, összesen: -37 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vapár cserjét. Nini, egy quwarg! Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyanús mozgást látsz a fák között. Ráismersz a lényre. Egy noth szellem. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt ellenfeledre rohansz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a noth szellem testét. (5 támadással 191 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a noth szellem testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Az ellenfeled talán játszik veled - csak egy gyönge pofont ad. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Öregedtél 5 évet. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1865 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 4, gyógyulás: 39, összesen: +35 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [161,64] Csökken a behatoló fény, ritkább az aljnövényzet: sűrű erdőben vagy. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy büntető praglonc hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral.
(Feltételes támadás:) Egy purifikátor császár! Ezt kerested. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vámpírtőrrel jól megszurkálod a purifikátor császár testét. (6 támadással 173 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Sárkánytőrrel megérinted a purifikátor császár testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (6 támadástól 59 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+2 jóság.) A purifikátor császár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 59, gyógyulás: 35, összesen: -24 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [18 pontot használtál fel, van még 218.]

vpf 30 VP elővétele: 30
Felszabadítottunk neked 30 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 218.]

kt 313 9 elkészíted a 313. tárgyat (9 darabot)
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Energia árad testedbe. Befejezted a varázsital főzése varázslatot! Együtt van minden a kotyvasztáshoz, ezért rögvest hozzálátsz. Lassan mormolod a varázsigéket, és közben a főzetbe szórod a komponenseket. Hmmm, finom lötty lesz belőle! Kimondod az utolsó szót, mire a főzet nagyot buggyan. Elkészültél! [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Legyártottál 9 gyógykenőcsöt. [45 pontot használtál fel, van még 173.]

v 84 393 elmormolod a 84. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 72 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 173.]

vpf 100 VP elővétele: 100
Felszabadítottunk neked 100 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 173.]

v 198 190 65 elmormolod a 198. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(160,66) a 87. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), Raia oltár, szent tölgyfa (#393), 24. jellempróba, vadász quwarg (#241)
(160,67) trikornis herceg (#261), quwarg boly (#359), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), quwarg harcos (#201), quwarg parafenomén (#248)
(161,64) művészi porolit (#720), purifikátor császár (#393)
(161,65) éjkornis (#228), vapár cserje (#109, belőle készíthető: #110), noth szellem (#250)
(161,67) élőholt quwarg (#202), quwarg boly (#359), Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, művészi porolit (#720), 29. jellempróba, quwarg nagymester (#214), quwarg parafenomén (#248)
(162,67) purifikátor császár (#393)

[190,65] Még mindig az erdőben vagy. Utad során felfedezel egy quwarg bolyt. Látsz egy Chara-din monolitját. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Maitreya Mahagatta hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral.
(Feltételes támadás:) Egy bűbájlidérc! Ezt kerested. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Félelmetes, démoni lény jelenik meg előtted. Majdnem négy méter magas, ébenfekete karmai fél méter hosszúak. Rád emeli vörösen izzó szemeit, kitátja savas nyáltól csöpögő pofáját, és rád ront. Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a bűbájlidérc testét. (6 támadással 229 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a bűbájlidérc testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A bűbájlidérc csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+5 vp). Véres nyál csordul ki a bűbájlidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Szereztél 1 lidércesszenciát. 3678 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 295, sebződés: 63, gyógyulás: 46, összesen: -17 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, friss troll nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek.
[-100 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 163.]

m 8 8 1 mozogsz északra, északra, északkeletre
[190,64] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy quwarg bolyt. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Veronel egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték.
(Feltételes támadás:) Egy Raia szent lovagja! Ezt kerested. Itt csata lesz.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt ellenfeledre támadsz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Raia szent lovagja bal oldalát. (6 támadással 232 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a Raia szent lovagja testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) A Raia szent lovagja fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! A Raia szent lovagja szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Szereztél 1 ezüsttőrt. 2882 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 293, sebződés: 28, gyógyulás: 47, összesen: +19 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre, friss troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [190,63] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy púdersziklát. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Khossus del Maul előtt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (ilkin érc) közelében vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ongóliant. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (29 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a bronz taidert a másikra támadsz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd az ongóliant testét. (6 támadással 348 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel jól megszurkálod az ongóliant hatalmas bokáját. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Az ongóliant nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel megdöfködöd az ongóliant ragyás lábszárát. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megérinted az ongóliant testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy bíbor erőöv. 3391 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 616, sebződés: 101, gyógyulás: 0, összesen: -101 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 szögletes követ.

(Továbbmész...) [191,62] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Látsz egy rát-fát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy borkonyó cserjét. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívői építették. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ezoterikus mardel. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A lény koncentrál egy hangyányit. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod az ezoterikus mardel jobb oldalát. (5 támadással 193 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod az ezoterikus mardel bal hátsó lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 10 drótszőrt. 1505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 0, gyógyulás: 39, összesen: +39 ÉP}

Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss árnymanó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Összefutsz egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű, körszakállas törpe férfival. Fekete a bőre. Tharr nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy dentor vértet, egy két kard szimbólumot, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy Tharr Keresztjét, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy taalru trófea, egy Notermanthi trófea és egy ősdentor trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy tornádó örvénylő tölcsére. Jobb kezében egy Mjölborg kalapácsát tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: ő is semleges. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Törpapa. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Azt mondod: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
[35 pontot használtál fel, van még 128.]

m 8 7 mozogsz északra, északnyugatra
[191,61] A síkságot ritka erdő váltja fel.
(Feltételes támadás:) Egy bűbájlidérc! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontakt. II pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Félelmetes, démoni lény jelenik meg előtted. Majdnem négy méter magas, ébenfekete karmai fél méter hosszúak. Rád emeli vörösen izzó szemeit, kitátja savas nyáltól csöpögő pofáját, és rád ront. Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt ellenfeledre ugrasz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bűbájlidérc testét. (6 támadással 237 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Sárkánytőrrel tökéletesen perforálod a bűbájlidérc testét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Csápjaival a bűbájlidérc lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A bűbájlidérc csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+4 vp). A bűbájlidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Szereztél 1 lidércesszenciát. 3678 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 335, sebződés: 43, gyógyulás: 48, összesen: +5 ÉP}

Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tündöklő szobrot. (ld. enc.) Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a mérgezés nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy amniosz-fát. A földön meglátsz egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [190,60] Tovább barangolsz a fák között.
(Feltételes támadás:) Egy bűbájlidérc! Ezt kerested. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontakt. II pszi támadást. Semmi eredménye! A lény elbűvölően rád mosolyog! Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra támadsz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bűbájlidérc testét. (6 támadással 241 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a bűbájlidérc testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Csápjaival a bűbájlidérc csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+8 vp). Véres nyál csordul ki a bűbájlidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Szereztél 1 lidércesszenciát. 3678 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 310, sebződés: 59, gyógyulás: 49, összesen: -10 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy térkaput. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy barátság szent tüzét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy szemmelverés varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Gort Grán formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Megpillantasz egy körberajzolt ötszöget, amely furcsa lánggal ég. Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Találkozol egy barna, göndör hajú, barna szemű, rövid bajszú kobudera férfival. Raia félisten hatalmú uralkodó papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy balkezes gyűrűt, egy Blounther gyűrűjét, egy dalebg.kristályvértet, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy Luthius karkötőjét, egy mágusköpenyt, egy Morgan sipkáját, egy nap szimbólumot, egy Raia csataszoknyáját, egy tűzúr csizmáját, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy mópat fatty trófea és egy ősöreg góliát trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy Főnix. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Raia pallosát, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy tolmokov-koktél. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd tűzfőnix. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Otyik. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Otyik a beszélgetésetek végén az "Abcug Zax" számot játsza el hangszeren a közismert "Borax, a Király" cimű zeneműből. Odaveted: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Találkozol egy vörös, hosszú hajú, kék szemű árnymanó nővel. A bőre sötétebb az átlagosnál. Sheran főpap-jelöltje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy borostyán függőt, egy ezüst gyűrűt, egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy Huddens alkarvédőjét, egy kvazár kesztyűt, egy mágusköpenyt, egy mithril sisakot, egy Ovgun nyakláncát, egy rothasztó talizmánt, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy kultúrmasztodon trófea, egy norpadolótika trófea és egy Chara-din fattya trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Kékes fényben úszó, derengő szellemalak. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy vámpírtőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított sullár. Teherhordója is van: egy karmos tankány! Szegény állat majd megszakad. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Enyveskezű Leila. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Odaveted: " A harcművész nem kérdez, nem vitázik, nem kér bocsánatot hanem cselekszik." Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
[18 pontot használtál fel, van még 110.]

vpf 50 VP elővétele: 50
Felszabadítottunk neked 50 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 110.]

tpf 10 TVP elővétele: 10 pontért
Felszabadítottunk neked 10 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 120.]

v 96 142 62 elmormolod a 96. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Befejezted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(190,60) bűbájlidérc (#761), oltár, térkapu (#452), barátság szent tüze (#484), szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), Otyik (4268. kalandozó), Enyveskezű Leila (5788. kalandozó)
(190,63) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), vaskohó (#155), oltár, olvasztókemence (#86), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, ongóliant (#159)
(190,64) quwarg boly (#359), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), Dornodon oltár, Raia szent lovagja (#239)
(190,65) quwarg boly (#359), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), bűbájlidérc (#761)
(191,61) bűbájlidérc (#761), tavacska, tündöklő szobor (#1587), oltár, amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203)
(191,62) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), Tharr oltár, ezoterikus mardelek (#184), Törpapa (2023. kalandozó)

[142,62] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy borkonyó cserjét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy félig kész városépítkezést. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2980 pontot kell rákölteni.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Elenios hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Látsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Ravasack egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fekete kaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy csillezsályát. Látsz egy Chara-din monolitját. Találsz egy barátság szent tüzét. Felfedeztél egy csillagbozótost. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy pézsmatököt. Látsz egy quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.)


Összeakadsz Storm Masterrel. Fairlight félisten hatalmú személyes tanácsadója. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy che-vállszalagot, egy derit sodronynadrágot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy Fairlight övét, egy gólemgyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens kesztyűjét, egy játékmesteri palástot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy natharion talizmánt, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy smaragd karkötőt, egy tűzúr csizmáját és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy Őrült Montrix trófea és egy mennydörgő titán trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy Gonemutlan tőrét tart. Lőfegyvere egy nyu-shuriken. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: az ő jelleme is semleges. Azt mondod: " A harcművész nem kérdez, nem vitázik, nem kér bocsánatot hanem cselekszik." A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Baráti varázspárbajt vívtok. Mélyen koncentráltok, mire két manaelementál jelenik meg előttetek, majd egymásnak estek. Hosszú a küzdelem. Fejed már majd szétrobban, amikor végül elementálod megadja magát, és szétrobban. Gratulálsz ellenfelednek. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Találkozol Frank Onesteinnel. Tharr személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bozontfonatot, egy che-vállszalagot, egy drakolder gyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens kesztyűjét, egy játékmesteri palástot, egy két kard szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku vadászinget, egy törpe bakancsot, egy zafír erőövet, egy zafír fülbevalót és egy Zu'lit koronáját visel. Fegyverzetét egy rubin sárkány trófea, egy triklem drakolder trófea és egy drótszőrű mópat trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Lelkekben élő Igaz Barátság. Jobb kezében egy teriád pörölyt, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Így szólsz: " Öklöm keményebb a kőnél, eszem élesebb a pengénél, pénzem kevesebb a kevésnél, de a szívem csakis a n‹ké." Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Összefutsz Salamonnal. Raia első számú avatárja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy árnygyűrűt, egy derit sodronynadrágot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy gólemgyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy inváziós amulettet, egy kreiton palástot, egy kyorg karkötőt, egy mahagóni kesztyűt, egy mahagóni köpenyt, egy mahagóni vállvédőt, egy mahagóni vértet, egy mihlanil medált, egy nap szimbólumot, egy natharion talizmánt, egy óriás fülbevalót, egy örökkéval.smaragdját, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy Teremtő koronáját, egy tleikan karkötőt, egy tűzhaj diadémet, egy tűzúr csizmáját és egy Zu'lit koronáját visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy Bropxat trófea és egy trakuun lidérc trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy Főnix. Jobb kezében egy moa ravatalozót, bal kezében egy kyorgölő pengét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy tűzfőnix a hátasa. Holmiját egy eszement trappoló cipeli. Az Álomőrző a Béke jelét mutatja kezével - érzed, ahogy téged is sosem érzett nyugalom száll meg. Azt mondod: " A harcművész nem kérdez, nem vitázik, nem kér bocsánatot hanem cselekszik." Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). Köszöntitek egymást, aztán tovább.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 csillezsályalevelet.
[-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [16 pontot használtál fel, van még 104.]

a 397 4363 1 átadod a 397. tárgyat a 4363. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 zafír erőövet Salamon részére. [0 pontot használtál fel, van még 104.]

a 148 4363 1 átadod a 148. tárgyat a 4363. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 mocsári penkét Salamon részére. [0 pontot használtál fel, van még 104.]

a 29 4363 17 átadod a 29. tárgyat a 4363. kalandozónak (17 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 17 smirglilevelet Salamon részére. [0 pontot használtál fel, van még 104.]

a 264 4363 3 átadod a 264. tárgyat a 4363. kalandozónak (3 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 3 remák szivet Salamon részére. [0 pontot használtál fel, van még 104.]

a 170 4363 40 átadod a 170. tárgyat a 4363. kalandozónak (40 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 40 spirituszt Salamon részére. [0 pontot használtál fel, van még 104.]

aa 150 123 átadod a 150. tárgyat a 123. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 3 szent jogart Salamon részére. Ok, sikeresen átadtál 2 göcsörtös bunkót Salamon részére. [0 pontot használtál fel, van még 104.]

szk 239 762 765 keresed a 239. szörnyet a 762. szörnyet a 765. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy Raia szent lovagját. [0 pontot használtál fel, van még 104.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 104.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 101.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Befejezted az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 101.]

* 4. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [3 pontot használtál fel, van még 98.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed a 689. tárgyat a 692. tárggyal a 690. tárgyat
Lecsatolod a dalebg.kristályvértet, majd magadra öltöd a ryuku mellvértet. [0 pontot használtál fel, van még 98.]
Leveszed a tűzúr csizmáját, majd felhúzod a ryuku csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 98.]
Leveszed a nehéz harci kesztyűt, majd felhúzod a kezedre a ryuku kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 98.]

* 6. BP: kézbeveszed/felveszed a 693. tárgyat a 688. tárggyal a 687. tárgyat
Leveszed az őselemek köpenyét, majd felöltöd a ryuku köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 98.]
Leveszed a Zu'lit koronáját, majd a fejedre teszed a ryuku sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 98.]
Leveszed a Luthius karkötőjét, majd a csuklódra húzod a ryuku karvédőt. [0 pontot használtál fel, van még 98.]

* 7. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-44 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 98.]
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 44 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 98.]
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 44 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 98.]

* 8. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 44 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 98.]
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 44 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 98.]
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 44 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 98.]

* 9. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 44 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 98.]
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 44 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 98.]
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 44 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 98.]

* 10. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 44 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 98.]
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 44 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 98.]
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 44 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 98.]
Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-5 szerencse). A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 165 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 17, 21, 30.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy szögletes követ fal föl az agyagelementál. Egy szögletes követ töm magába a gránitelementál. 2 kaját habzsol be a quwarg harcos. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az alku hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 98 pontod maradt, ebből a következő körre 98 pontot vihetsz át. Kapsz még 467 pontot. A következő körben tehát 565 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ELENIOS TÜNDÖKLŐ SZOBRA (1587. TEREPTÁRGY)
Valami fura van a levegőben. A lágy szellő elsöpri a vér szagát, és friss virágillat nyugtatja orrodat. Fegyvereidet lerakva felegyenesedsz, hogy megkeresd, honnan ered. Nem is olyan messze egy alakot látsz lágyan lengedező öltözékben, kékes fényben úszva, de mégsem vakítón. Egyáltalán nem bántja a szemed, ahogy ránézel. Közelebb lépve jobban szemügyre veszed a tökéletes, örök szépséget, Elenios tündöklő szobrát.

KARAKTERLAP

Fekete Köpeny, egy hosszú ősz hajú, szürke szemű alakváltó férfi vagy. Hosszú szakállad és harcsabajuszod van. Fekete a bőröd. Fairlight nagyhatalmú főpapja vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 326. fordulód.

Erő: 40 (57) Szint: 34 Merészség: 10/5 Magasság: 179 cm
IQ: 42 (47) Támadás: 40 Agresszió: 3 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 36 (42) Védekezés: 50 Menekülés: 30 % Életkor: 41/75 év
Egészség: 28 (35) Életpont: 520/582 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 57
Szerencse: 40 (51) Varázspont: 1522/1 Pénz: 6762 arany Kép. pont: 62
Tudatpont: 21/16 Pszi pont: 188/224 Halhatatlanság: 6 % EFejl: 61
Eddig összesen 3526 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 37752 TP-t kaptál. Jelenleg 5391789 TP-d van. A következő szinthez még 108211 TP szükséges. Trófeáid: pikkelyes ptog, ezerszemű bestia, triklem drakolder. A 258. fordulódban 6016 arany került a bankszámládra. 8061 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/64 ökölvívás: 1/91 szúrófegyverek: 42/87 (+14%)
vágófegyverek: 7/44 ütőfegyverek: 22/61 lőfegyverek: 8/88
dobófegyverek: 35/56

Feltételes fegyverváltás: rövid kard (#171) (200%) << vámpírtőr (#364) (140%) << tyrex bunkó (#421) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); vas dobónyíl (#189) (13 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Eltaposott quwargok: össz.: 871 időszaki: 161

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 32/40 2. nyomkövetés: 79/37 (+51%) 3. lopás: 1/44
4. mászás: 18/43 (+12%) 5. csapdakészítés: 16/71 (+6%) 6. csapdaészlelés: 12/19
7. gyógyítás: 16/50 8. titkosírás: 12/98 9. felderítés: 25/43
10. szörnyidomítás: 12/19 11. teológia: 74/23 (+34%) 12. taumaturgia: 56/91 (+18%)
13. szerencsejáték: 9/10 14. versengés: 16/65 15. zene: 3/0
16. szörnyismeret: 34/64 17. pszi: 27/34 (+9%) 18. zárnyitás: 13/35
19. vadászat: 7/43 20. vitalitás: 4/30 (+6%) 21. bányászat: 21/79 (+11%)
22. úszás: 4/75

FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 40 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 40 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16)
szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), miksziszi húsgólem (#126) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), massza (#217), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), vadász tatu (#10) (csak egyszer), purifikátor császár (#393), Sötétség Hercege (#296), trikornis (#104) (csak egyszer), bűbájlidérc (#761), trikornis herceg (#261)
Barátságosság (aktív: 6, max: 16)
manifesztátor (#124), kardfogú fülemüle (#146), csápos otagi (#395), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP)
fürkésző szemek (#213, 25 VP) aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
armageddon (#218, 100 VP) lidércidézés (#219, 30 VP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP)
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +43 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +43 vp 2 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 70 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (100,44,3) szürkeáll. aktiv (#71) csupasz izom (#28) jellemrejtés (#23)
tulajdonságpajzs (#26) a lélek védelme (#57) esszenciavédelem (#165) varázsenergia (#161)
esszenciavédelem 2 (#188) tárgyvédelem (#178) agyburok (#90) mágikus ütés (#147)
hatalomvarázs (#220) Symulf rúnája (#182) szemmelverés (#137) éber kakukk (#3)
szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
háló (#186) >> molgan (#284) háló (#186) >> kronotapír (#286)
háló (#186) >> kronokukac (#285) háló (#186) >> kronoelementál (#287)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> varkaudar hadúr (#270) lidércidézés (#219) >> ezerszemű bestia (#288)
tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
élőholt quwarg (#202) (csicska) státusz: OK
vadász quwarg (#241) (vadászik) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK
gránitelementál (#205) (építő: +50% segítség ÉP parancsnál) státusz: éhes
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Mesés anyag az iknegurin. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál!
2.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy!
3.) Lássuk, növekszik-e a hatalmad. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 borkonyó bibe (#312) 2 göcsörtös bunkó (#123) 3 isteni könnycsepp (#260)
2 mocsári penke (#148) 1 nyílvessző (#108) 3 remák szív (#264)
1 sáfránypor (#211) 17 smirglilevél (#29) 40 spiritusz (#170)
3 szárnyas hernyó (#69) 3 szent jogar (#150) 1 szopókő (#259)
76 vasérc (#152) 1 zafír erőöv (#397)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
252 arany (#50) 2 álompor (#396) 1 bíbor erőöv (#291)
1 csillezsályalevél (#1253) 6 drótszőr (#37) 1 ezüsttőr (#322)
1 fekete gyöngy (#99) 9 gyógykenőcs (#313) 1 kék orchidea (#68)
3 lidércesszencia (#1074) 8 madártoll (#112) 16 mákrózsa virág (#56)
4 purifikátor háj (#269) 6 quwarg tojás (#360) 1 rájabőr (#404)
1 rejtőköpeny (#277) 2 szögletes kő (#17) 4 trikornis szarv (#198)
72 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(142,62) borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), városépítkezés (#398), Elenios oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), Chara-din monolitja (#534), barátság szent tüze (#484), csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), Storm Master (2257. kalandozó), Frank Onestein (3588. kalandozó), Salamon (4363. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek