Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2013. máj. 22. 12h:01' EZ A 417. JÁTÉKHETED, 325. FORDULÓD 418. játékheted kezdete: máj. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 15 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4114 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | használod a 73. pszi képességet |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 275 |
* 4. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 86. varázslatot a 165. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 279. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
* 7. KP: | használod az 1133. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
* 9. KP: | használod az 1101. tárgyat a 841. tárgyat az 1534. tárgyat |
Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos potrohát. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a quwarg harcos potrohát. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). {KCC:} Cápafoggal megdöföd a quwarg harcos jobb középső lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1468 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 0, gyógyulás: 27, összesen: +27 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi hatás! Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén potrohát. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre rontasz. {KCC:} Mágusölővel egy irtózatos ütéssel felvágod a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Cápafoggal eltalálod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 160 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A quwarg parafenomén csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg parafenomén nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A quwarg parafenomén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2378 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 452, sebződés: 0, gyógyulás: 23, összesen: +23 ÉP}
cir 63 | vándorcirkusz látogatása 63 |
fkt 4 1 | felt. készítesz a 4. tárgyat (1 darabot) |
tno 1 1 | növeled az 1. tulajdonságodat |
hh 248 522 522 | használod a 248. tárgyat az 522. tárgyat az 522. tárgyat |
hh 522 522 | használod az 522. tárgyat az 522. tárgyat |
hu 1225 243 1078 | hulladék: 1225 243 1078 |
h 504 | használod az 504. tárgyat |
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
lm 68 75 75 | mozogsz 68 75 75 |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. 21 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 mihlanil nyíl. Több lövedéked átfúrja a Tguarkhan sziklatestét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre rontasz. Mágusölővel végigmetszed a Tguarkhan testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). {KCC:} Cápafoggal felnyársalod a Tguarkhan egyik karját. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A Tguarkhan megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Mielőtt észbe kapnál, a Tguarkhan megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A Tguarkhan meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (186,106)-> 40 arany, -2 ÉP] és 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1917 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 64, gyógyulás: 27, összesen: -37 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy tudatrombolás pszi hatás. Semmi hatás! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 mihlanil nyíl. Alaposan megsorozod a Tguarkhan egyik karját. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {GYD:} Mágusölővel végigmetszed a Tguarkhan kutyafejét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Cápafoggal eltalálod a Tguarkhan bal vállát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A Tguarkhan állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Mancsával a Tguarkhan végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Mielőtt észbe kapnál, a Tguarkhan megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 15 életpontot vesztettél. A Tguarkhan most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP], 14 arany és egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1917 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 38, gyógyulás: 24, összesen: -14 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról tűzeső varázslatot lő rád a másik. 34 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 mihlanil nyíl. Pár lövedéked átjárja az Orkhan Thai tűztestét. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (46 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {GYD:} Mágusölővel többször mélyen végigmetszed az Orkhan Thai lángoló karját. (2 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Cápafoggal eltalálod az Orkhan Thai tűztestét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. 150 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Az Orkhan Thai mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (187,107)-> 48 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP] és 2 vas dobónyíl. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3404 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 432, sebződés: 151, gyógyulás: 40, összesen: -111 ÉP}
lm 76 78 83 | mozogsz 76 78 83 |
Távolról varázslatlopás varázslatot lő rád a másik. A varázslat kudarcot vallott. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {GYD:} Teriád lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Chara-din fattya bal vállát. (5 támadással 341 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). {GYD:} Cápafoggal megdöfködöd a Chara-din fattya fejét. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). A 10 Chara-din fattya megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (9 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Teriád lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Chara-din fattya testét. (3 támadással 208 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). {KCC:} Cápafoggal megérinted a Chara-din fattya bal karját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A 3 Chara-din fattya megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A 3 Chara-din fattya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
3467 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 704, sebződés: 58, gyógyulás: 156, összesen: +98 ÉP}
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy varázslatlopás varázslat. Semmi eredménye! Marokra fogva a teriád lándzsát ellenfeledre rohansz. Teriád lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Chara-din fattya bal lábát. (5 támadással 345 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). {GYD:} Cápafoggal jól megszurkálod a Chara-din fattya bal karját. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). A 10 Chara-din fattya megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (9 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) {KCC:} Teriád lándzsával megdöfködöd a Chara-din fattya bal karját. (3 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Cápafoggal megkarcolod a Chara-din fattya jobb oldalát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 166 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
3467 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 883, sebződés: 55, gyógyulás: 158, összesen: +103 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy háló varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 mihlanil nyíl. Pár lövedéked átjárja a taalru testét. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Elszántan ellenfeledre rohansz. {KCC:} Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a taalru póklábát. (3 támadással 184 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). {GYD:} Cápafoggal jól megszúrod a taalru egyik lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a taalru, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a taalru száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (186,106)-> 16 arany, -2 ÉP], 4 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 40 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 30 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4478 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 348, sebződés: 41, gyógyulás: 55, összesen: +14 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 mihlanil nyíl. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath rücskös testét. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 8 aranyad. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (36 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre rontasz. {GYD:} Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a Mnebolath rücskös testét. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). {KCC:} Cápafoggal jól megszúrod a Mnebolath fejét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 156 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A Mnebolath néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) A dolgot még 6 aranyad bánja. A Mnebolath összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2647 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 409, sebződés: 73, gyógyulás: 34, összesen: -39 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 mihlanil nyíl. Alaposan megsorozod a Mnebolath bal oldalát. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) A dolgot még 10 aranyad bánja. A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (35 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Meglengetve a mágusölőt a másikra rohansz. {GYD:} Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Mnebolath rücskös testét. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). {KCC:} Cápafoggal eltalálod a Mnebolath testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A Mnebolath csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. A Mnebolath szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranytű és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2647 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 57, gyógyulás: 33, összesen: -24 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy háló varázslattal köszönt csatapartnered. A varázslat kudarcot vallott. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 mihlanil nyíl. Több lövedéked átfúrja a taalru tigristestét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {KCC:} Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a taalru testét. (4 támadással 209 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Cápafoggal eltalálod a taalru bal oldalát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 131 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP], egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (186,106)-> 40 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy vas dobónyíl és egy vasérc [vasérc ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP]. 4478 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 495, sebződés: 39, gyógyulás: 58, összesen: +19 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled háló varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 mihlanil nyíl. Pár lövedéked átjárja a taalru póklábát. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre rontasz. {KCC:} Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a taalru testét. (4 támadással 233 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). {GYD:} Cápafoggal jól megszúrod a taalru tigristestét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 147 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A taalru szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (187,107)-> 26 arany, -2 ÉP], 2 vas dobónyíl, egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (187,107)-> 40 arany, -2 ÉP] és 2 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP]. 4478 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 557, sebződés: 44, gyógyulás: 65, összesen: +21 ÉP}
lm 83 83 84 | mozogsz 83 83 84 |
v 198 189 101 | elmormolod a 198. varázslatot |
210 | 211 | 212 | |
98 | |
|
|
99 | |
|
|
100 | |
|
|
[189,101] A hegyvidéki terepet bozótos váltja fel. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Látsz egy manilla-fát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy régészeti lelőhelyet. Vajon mit rejthet a föld mélye? Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Killer irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fekete kaktuszt. Felfedeztél egy fekete lótuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy bíborcserjét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
be 668 | bemész a 668. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 79: 2. térkép 1. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 79. pont 20: 3. térkép 1. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 2. térkép 20. pont 26: kijárat |
- Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 129.]
ek 503 194 101 | t. energia kisütése: 503 194 101 |
188 | 189 | 190 | |
100 | |
|
|
101 | |
|
|
102 | |
|
|
[194,101] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy márványtornyot. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívői építették.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. (Önanalízis: +4% mászás.) Borzalmas erőpróba a falon való felmászás, de valahogy csak felérsz. Beugrasz az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. Hirtelen valami moccan a kerek terem túlsó végében. Egy kőkorszaki szaki!
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tükörpajzs varázst. [+2% tau] Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a kőkorszaki szaki sziklafejét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. (A tükörpáncél védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel egy hatalmas csapással felmetszed a kőkorszaki szaki sziklafejét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Cápafoggal megdöföd a kőkorszaki szaki sziklafejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. 149 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A kőkorszaki szaki mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A kőkorszaki szaki összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a sötét főgnóm jobb lábát. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) A sötét főgnóm szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 774 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja az óriáspók testét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Az óriáspók most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 762 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Elszántan a másikra támadsz. Kampós acélszigonnyal teljesen átdöföd a mélység fattya testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A mélység fattya elhibázza az ütést csápjával. Csápjaival a mélység fattya lecsap a bal karodra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
390 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Meglengetve a kampós acélszigonyt a másikra rontasz. Kampós acélszigonnyal teljesen átszúrod az elektromos angolna farkát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az elektromos angolna fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az elektromos angolna farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
266 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 10, gyógyulás: 3, összesen: -7 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Elszántan a másikra támadsz. Kampós acélszigonnyal teljesen átdöföd az elektromos angolna farkát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az elektromos angolna melléd csap a farkával! Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
266 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 3, gyógyulás: 11, összesen: +8 ÉP}
im | imádkozol |
im | imádkozol |
im | imádkozol |
* 1. BP: | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: | átadod a 415. tárgyat az 5271. kalandozónak (1 darabot) |
* 3. BP: | elmormolod a 172. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 73. pszi képességet |
* 5. BP: | használod a 396. tárgyat |
BÁNYÁSZCSÁKÁNY (434. TÁRGY) A bányászcsákány igen hasznos szerszám, bár előállítása sok munkát igényel. Először is keresned kell egy vaskohót, majd szükséged lesz 5 vasércre és 10 pirkitre, valamint egy kőkalapácsra, hogy kikalapáld a bányászcsákány végét. A szerszám nyelét egy bot adja. Mindehhez a KT 434 parancsot kell kiadnod, 40 TVP árán. Csákányra igazán csak a legmenőbb bányászoknak van szüksége, ezért elkészítésének feltétele min. 10-es bányászat. Amellett, hogy a csákányt egy nem túl hatékony szúrófegyvernek használhatod (2D8, használatakor van -2 támadásod, használatának feltétele 10-es szúrófegyver szakértelem), a bányászcsákány alapvető eszköz lesz, ha mithrilt vagy egyéb nemesebb ércet akarsz bányászni. Ha lehetőséged lesz ilyen érc bányászatára, akkor annak módjáról külön enciklopédiát kapsz majd. Addig is, a most szerzett tudást raktározd el az elméd egy távoli zugában, a csákányt majd ráérsz elkészíteni, amikor használni is tudod a távoli keleti érclelőhelyeken. |
![]() A szellempajzs egy mágikus tárgy, amelyet ha használsz, a harc során szinte szó szerint szellemmé válsz, ellenfeled látása összezavarodik, így a védettséged 15-el megnő! A csökkentett szubsztancia sajnos némi hátránnyal is jár, amíg a szellempajzsot használod, erőd hárommal alacsonyabb, azonban kapsz +3 mentődobást méreg és mentális támadások ellen. A szellempajzs előállításának módja nem ismert. A szellempajzsot csak tapasztalt kalandozók forgathatják - ha nem vagy legalább 20. szintű, nehogy megpróbáld KF-elni! |
DIN FORMÁLÓ MINTA (301. TÁRGY) Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, mélyvörös színű, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy kardot formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Din formázó minta. A Din a vágófegyvert jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok kard alakúra formázni. |
KISEBB KÍVÁNSÁG (208. VARÁZSLAT) A kisebb kívánság az egyik legnagyobb hatalmú papi mágia, gyakorlatilag azt jelenti, hogy szívességet kérsz istenedtől. A hosszantartó ima 300 varázspontba és 30 TVP-be kerül, anyagi komponensként 10 isteni könnycseppet kell elhasználnod. Mintha mindez nem lenne elég, a varázslat elmondása után 5 évet öregszel! Persze a jutalom sem csekély, V 208 1 esetén egy tulajdonságpontot, V 208 2 esetén egy képességpontot kapsz istenedtől, amelyet szabadon felhasználhatsz. Sajnos, istenedet nem zaklathatod állandóan kívánságaiddal: a varázslatot félévenként csak egyszer mondhatod el. [Ha pl. 1998. 8. hóban használtad, akkor legközelebb 1999. 2. hó elsején használhatod.] |
Erő: | 50 (70) | Szint: | 35 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 39 (65) | Támadás: | 52 (55) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 72 kg |
Ügyesség: | 39 (46) | Védekezés: | 89 (96) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 43/47 év |
Egészség: | 39 (50) | Életpont: | 616/568 | Jellem: | semleges (-4) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 39 (75) | Varázspont: | 1499/378 | Pénz: | 10306 arany | Kép. pont: | 22 |
Tudatpont: | 54/0 | Pszi pont: | 189/157 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 10 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/28 (+15%) | ökölvívás: | 24/8 | szúrófegyverek: | 35/17 (+5%) |
vágófegyverek: | 23/87 (+17%) | ütőfegyverek: | 23/9 | lőfegyverek: | 27/31 (+4%) |
dobófegyverek: | 28/16 (+1%) |
Feltételes fegyverváltás: mágusölő (#422) << pásztorbot (#513) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); mihlanil dobótőr (#599) (1 -22.); vashegyű nyíl (#176) (23 -997.); mihlanil nyíl (#597) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
194,101 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 189,101 |
Kedvenc táborhely: 194,101 |
Legfeljebb 75 TU-t válthatsz TVP-re. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 53/13 | 2. nyomkövetés: | 54/52 (+5%) | 3. mászás: | 17/18 (+4%) |
4. csapdakészítés: | 27/65 (+12%) | 5. csapdaészlelés: | 9/31 (+24%) | 6. gyógyítás: | 58/97 |
7. titkosírás: | 4/12 | 8. felderítés: | 23/24 | 9. szörnyidomítás: | 8/60 |
10. teológia: | 61/82 (+14%) | 11. taumaturgia: | 89/19 (+10%) | 12. szerencsejáték: | 4/89 |
13. versengés: | 19/20 | 14. harcművészetek: | 26/45 | 15. zene: | 3/75 |
16. szörnyismeret: | 12/66 | 17. pszi: | 28/38 (+23%) | 18. zárnyitás: | 9/42 |
19. vadászat: | 11/73 | 20. vitalitás: | 1/97 | 21. bányászat: | 26/80 |
22. úszás: | 10/88 (+18%) | 23. főzés: | 4/16 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz tükröt (#43) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 21 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 21 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 50) |
ongóliant (#159), quwargok (#9093), ősi szellem (#422), vadász quwarg (#241), quwarg nagymester (#214), qwarg rohamosztagos (#242), quwarg parafenomén (#248), quwarg ősmágus (#302), quwarg szellem (#676), quwarg tűzköpő (#678), quwarg anyakirálynő (#269), quwarg őrparancsnok (#677), ősquwarg (#300), kisebb quwarg isten (#213) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | szürkeáll. aktiv (#71) | csupasz izom (#28) |
esszenciavédelem (#165) | tulajdonságpajzs (#26) | jégmágia (#279) | tárgyvédelem (#178) |
hadiszerencse III (#59) | planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
26. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
jégcsóva (#41), nagyobb tűzlehelet (#150) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
jégoszlop (#231) | >> | 31. szintű lényekre | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) | tükörpajzs (#101) | >> | orgoró (#170) | |
tükörpajzs (#101) | >> | kőkorszaki szaki (#109) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
bazaltelementál (#204) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t! |
2.) Mutasd meg, hogy BÁRMI legyőzésére képes vagy: Imádkozz úgy, hogy foglyod egy triklem drakolder! |
3.) Jó úton vagy ahhoz, hogy arrthon váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
HŐSTETTEID |
Eddig 2 alkalommal próbáltál bejutni A versengés tornyába. (limit: 130). |
Eddig 3 alkalommal táboroztál A versengés tornyában. (limit: 26). |
A toronyháborúban összesen 1 győzelmet arattál, ezzel 64 pontot szereztél. |
2007 I. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy. |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 796, pontszámod: 9696. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mest. gerjesztés (184) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
magiometer (314) |
jégmág. hierarchia (391) |
jégrúna (398) |
jégvihar generálása (407) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
tudatforrás (505) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
vakmerőség (526) OK |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 127 TU. szükséges még: 3 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 364 TU szükséges.) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 7 | arany pikkelyvért (#456) | 14 | tükörpáncél (#519) | 288 | gyöngymangó (#135) | 2 | fpi formázó minta (#419) | 99 | isteni könnycsepp (#260) | 438 | ugh méreg (#166) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 40 | áldott kő (#642) | 21 | vas dobónyíl (#189) | 25 | jégszilánk (#1128) | 1 | esszenciakristály (#350) | 65 | vámpírfog (#1221) | 1 | mágusköpeny (#453) | 2 | Sshreakza amulettje (#836) | 6 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 561 | ugh méreg (#166) | 6 | manakristály (#500) | 16 | térhajlító kavics (#1539) | 23 | őskristály-szilánk (#1525) | 90 | szent jogar (#150) | $1 | rejtőköpeny ($277) | 2 | teriád nyílvessző (#1287) | 7 | mágusszelence (#1076) | 2 | kristályfolyadék (#449) | 1 | Batharak vértje (#739) | $290 | sárkánypikkely ($292) | 36 | gyógykenőcs (#313) | 1 | kentaurusz szőttes (#1641) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | dentor bőr (#551) | 1 | ezüstshuriken (#327) | 1 | gromak bőr (#268) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 1 | íjászkence (#1225) | 1 | jégszilánk (#1128) | |||
1 | mammutbőr (#1078) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | nyílcsapda (#243) | |||
1 | pszi kő (#248) | 20 | spiritusz (#170) | 1 | tudás gyöngye (#522) | |||
1 | tükör (#43) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1442 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 1 | din formázó minta (#301) | |||
2 | galachmit (#310) | 12 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | kaja (#2) | |||
1 | márványkulcs (#245) | 1 | roxati zárfaló (#314) | 1 | szellempajzs (#461) | |||
6 | Thargodan esszencia (#328) | 15 | varázskő (#305) | 5 | vas dobónyíl (#189) | |||
15 | víz (#27) |