324. forduló, 326. forduló, Shuran Tranzikan összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. dec. 20. 9h:06'
EZ A 330. JÁTÉKHETED, 325. FORDULÓD
331. játékheted kezdete: dec. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2948
SZÁMLA : XXXX

SHURAN TRANZIKAN KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [163,91] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 vortexvesszőt (2000 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 1 tatu dobot (100 arany).
Az aranytermő erszény 49 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+150 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+72 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.) A plusz TU-kat 40 TVP-re váltod. A táborozás alatt vadászott neked a vezérfarkas. (+6 kaja.) 6 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy purifikátor császár nyomára vezet. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 48 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Vad csatakiáltással, felemelve a Zinthurg pallost ellenfeledre támadsz. {GYD:} Zinthurg pallossal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a purifikátor császár szürke hengertestét. Kritikus ütés! (6 támadással 356 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). {KCC:} Vad döféseivel a purifikátor császár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (6 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) {GYD:} Zinthurg pallossal többször mélyen végigmetszed a purifikátor császár testét. (6 támadással 245 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). {KCC:} A purifikátor császár többször beléd döfi a szarvát. (6 támadástól 88 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 649, sebződés: 153, gyógyulás: 153, összesen: +0 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 708.]

* 1. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Hmm! Már nem is vagy éhes! 1 155 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 707.]

* 2. KP: v 1 25 0 elmormolod az 1. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 702.]

* 3. KP: p 71 72 64 használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Mentális energia gyűlik benned. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 697.]

* 4. KP: vv 19 26 0 elmormolod a 19. varázslatot a 26. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 695.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 693.]

kt 501 1 elkészíted az 501. tárgyat (1 darabot)
Ezt a tárgyat nem kell külön elkészíteni - elég, ha a FOG parancsot használod. [0 pontot használtál fel, van még 693.]

hu 280 234 hulladék: 280 234
Hulladék, ezért nem gyűjtesz tyrex csontot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz tatu dobot. [0 pontot használtál fel, van még 693.]

fog 216 1280 elfogod a 216. szörnyet az 1280. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 693.]

m 7 6 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra
[162,90] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy tyrannoszaurusz rex. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Meglengetve az őstroll agyalót a másikra rontasz. {GYD:} Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tyrannoszaurusz rex testét. (6 támadással 382 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 109 életpontot sebeztél. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 2 964 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 615, sebződés: 58, gyógyulás: 114, összesen: +56 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Ellenfeled ezúttal egy zombi mester.

Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Vad csatakiáltással, felemelve az őstroll agyalót a másikra ugrasz. {GYD:} Őstroll agyalóval halálos csapásokat osztva péppé vered a zombi mester rotható húsát. (5 támadással 316 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával súrolod a zombi mester testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 107 életpontot sebeztél. A zombi mester karma a fejed mellett suhan el! A zombi mester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
2 093 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 450, sebződés: 0, gyógyulás: 70, összesen: +70 ÉP}

Második ellenfeled egy animált hókutya.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 409 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Megmarkolva az őstroll agyalót a másikra rohansz. {GYD:} Őstroll agyalóval párszor keményen megütöd az animált hókutya jobb vállát. (2 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával csak érinted az animált hókutya fejét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az animált hókutya megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Tagjaid ledermednek (-7 védettség). Karmával néhányszor az animált hókutya megcsapja a fejedet. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-7 védettség). Az animált hókutya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 hókutya nyakörv [hókutya nyakörv ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP]. 3 880 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 578, sebződés: 79, gyógyulás: 51, összesen: -28 ÉP}

Találsz nála 2 dorony tüdőt. [dorony tüdő ládikóba-> (186,106)-> 16 arany, -2 ÉP]
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1687 (limit: 1690), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 155847.
Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délre nézel, észreveszel egy kristálypalotát. Északnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [161,90] Továbbra is síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledőt. Csak egy roguena. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Megmarkolva az őstroll agyalót ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Őstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a roguena jobb vállát. (3 támadással 195 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával eltalálod a roguena malacfejét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A roguena csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) A roguena most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 1 919 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 31, gyógyulás: 55, összesen: +24 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Ellenfeled ezúttal egy csontgólem.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Vad csatakiáltással, felemelve az őstroll agyalót a másikra rontasz. {GYD:} Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontgólem testét. (6 támadással 382 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a csontgólem fejét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A csontgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 136 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) A csontgólem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
4 438 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 447, sebződés: 136, gyógyulás: 119, összesen: -17 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy szubreális vámpír.

Egy a halál szava varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Vad csatakiáltással, felemelve az őstroll agyalót a másikra rontasz. {GYD:} Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szubreális vámpír jobb lábát. (3 támadással 185 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával megütöd a szubreális vámpír bal vállát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 81 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szubreális vámpír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 041 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 311, sebződés: 21, gyógyulás: 53, összesen: +32 ÉP}

Találsz nála 1 Amélia nyakláncát.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1689 (limit: 1690), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 156047.
Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délkeletre látsz egy kristálypalotát. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy quwarg boly van. Északra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [160,90] Még mindig füves síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő Raia szent lovagja nem jelenthet komoly veszélyt. A szörny nem viselkedik ellenségesen. Tartva azért a távolságot, elmentek egymás mellett.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Ellenfeled ezúttal egy drakolich.

A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (29 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Vad csatakiáltással, felemelve az őstroll agyalót ellenfeledre támadsz. {GYD:} Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd a drakolich farkát. (5 támadással 198 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a drakolich fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A lény immúnis erre a varázslatra! A drakolich harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 029 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 60, gyógyulás: 6, összesen: -54 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Megpillantasz egy napra kikötözött Raia-hívőt, akinek ki van peckelve a szeme. Ha segíteni akarsz, költs el 1 TVP-t! (53. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Északra nézve látsz egy quwarg bolyt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. [18 pontot használtál fel, van még 675.]

m 6 5 6 mozogsz nyugatra, délnyugatra, nyugatra
[159,90] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. A feléd közeledő vadász quwarg mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Meglengetve az őstroll agyalót ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Őstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadász quwarg testét. (4 támadással 249 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával megcsapod a vadász quwarg potrohát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Több marást ejt rajtad a vadász quwarg csáprágójával. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A vadász quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 1 886 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 289, sebződés: 27, gyógyulás: 65, összesen: +38 ÉP}

Felfedeztél egy ovimon-bokrot.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy smaragdgólem. Arckifejezéséből ítélve rendkívül finom falatnak találhat.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 83 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Elszántan ellenfeledre rohansz. {GYD:} Őstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a smaragdgólem bal lábát. (6 támadással 346 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a smaragdgólem smaragd testét. (6 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). A smaragdgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 184 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! {GYD:} Őstroll agyalóval néhányszor megcsapod a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (4 támadással 226 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával megpöccinted a smaragdgólem smaragd testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a smaragdgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 175 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
7 993 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 899, sebződés: 359, gyógyulás: 233, összesen: -126 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!

(Továbbmész...) [158,91] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Észreveszel egy halálbokort. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy bávatag golombár. Valahogy hiányzik belőletek ezúttal az igazi harci szellem. Unottan végigméritek egymást, aztán továbbálltok.


(Továbbmész...) [157,91] Még mindig az erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy drakolich került az utadba. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (25 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Megmarkolva az őstroll agyalót a másikra rontasz. {GYD:} Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a drakolich csontos vázát. (5 támadással 197 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával eltalálod a drakolich nyakát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A drakolich kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP] 2 029 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 79, gyógyulás: 11, összesen: -68 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy korongfát. [28 pontot használtál fel, van még 647.]

m 7 6 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra
[156,90] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő Raia szent lovagja nem jelenthet komoly veszélyt. Békésen szemlélitek egymást. Egyikőtök sincs harapós hangulatban, így a várt mészárszék elmarad.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Thargodan csatamezőt. Keletre nézve látsz egy friss csatamezőt. Északra egy kristálypalota van. Elrakod a távcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ezoterikus mardel. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A lény koncentrál egy hangyányit. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {GYD:} Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ezoterikus mardel fejét. (3 támadással 195 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával eltalálod az ezoterikus mardel szőrös testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 106 életpontot sebeztél. Az ezoterikus mardel fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az ezoterikus mardel összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 9 drótszőrt. 1 498 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 11, gyógyulás: 50, összesen: +39 ÉP}


(Továbbmész...) [155,90] Síkság, továbbra is csak síkság. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Észreveszel egy halálbokort. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy kristálypalotát. Délnyugatra nézve látsz egy patakot. Nyugatra egy kihívás tornya van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.


(Továbbmész...) [154,90] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy pattanóböde lehet. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (10 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Elszántan ellenfeledre támadsz. {GYD:} Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd a pattanóböde tüskés bőrét. Kritikus ütés! (2 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával eltalálod a pattanóböde hólyag testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A pattanóböde állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 kaktusztüskét. 879 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 10, gyógyulás: 33, összesen: +23 ÉP}

Látsz egy hóhérbimbót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kihívás tornyát. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 rézdarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy patakot. Nyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra egy kihívás tornya van. Elteszed a látcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy woorgard nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Meglengetve a Zinthurg pallost a másikra rohansz. {GYD:} Zinthurg pallossal kegyetlenül összevagdalod a woorgard testét. (6 támadással 379 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a woorgard testét. (6 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Csápjaival a woorgard lecsap a bal karodra. (6 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) {GYD:} Zinthurg pallossal párszor kilyukasztod a woorgard testét. Kritikus ütés! (6 támadással 432 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Din cséphadarójával megpöccinted a woorgard testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A woorgard összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
2 425 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 976, sebződés: 28, gyógyulás: 203, összesen: +175 ÉP}

[26 pontot használtál fel, van még 621.]

m 6 mozogsz nyugatra
[153,90] Továbbra is dombság. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Killer előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy barátság szent tüzét. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (óndarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 óndarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy patakot. Nyugatra nézve látsz egy púdersziklát. Északnyugatra egy púderszikla van. Északra egy kihívás tornya van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. [14 pontot használtál fel, van még 607.]

v 364 elmormolod a 364. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tolvajvér varázslatot! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 felderítés, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 602.]

be 75 bemész a 75. titkos labirintusba
A leírás alapján nem nehéz a bejáratot megtalálni. Odabent sötét honol. Mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Befejezted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Most már nincs visszaút: bátraké a szerencse! Megindulsz a befelé vezető úton. [5 pontot használtál fel, van még 597.]

lm 3 7 7 mozogsz 3 7 7
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [56. PONT.] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [3. PONT.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [6. PONTON vagy.] (ld. enc.) Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [7. PONT.] Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [19. PONT.] Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[33 pontot használtál fel, van még 564.]

lm 7 7 7 mozogsz 7 7 7
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 564.]

lm 7 7 18 mozogsz 7 7 18
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 564.]

lm 22 26 32 mozogsz 22 26 32
Bah! Egy zsákutcába jutottál! [22. PONT.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [24. PONTON vagy.] Az út véget ér - egy zsákutca! [26. PONT.] Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [31. PONTRA.] Haladsz előre. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [32. PONT.] Egy ősi, elsárgult könyvet pillantasz meg. Izgatottan vizsgálod meg. Egy varázslat! A neve kényszerport. Némi időt szánsz rá, és sikerrel megtanulod a varázslatot! (ld. enc.) [33 pontot használtál fel, van még 531.]

lm 33 35 37 mozogsz 33 35 37
A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [33. PONT.] Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [34. PONTRA.] A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [35. PONT.] Kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmormoltad a kényszerport varázslatot! [-8 varázspont.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [36. PONTON vagy.] Bah! Egy zsákutcába jutottál! [37. PONT.] Kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a kényszerport varázslatot! [-8 varázspont.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [38. PONTON vagy.] [33 pontot használtál fel, van még 498.]

lm 40 2 11 mozogsz 40 2 11
Hangtalan léptekkel osonsz előre. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [39. PONT.] Bah! Egy zsákutcába jutottál! [40. PONT.] Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [56. PONTON.] Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [2. PONT.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [10. PONTON vagy.] Az út véget ér - egy zsákutca! [11. PONT.] Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy végső mozdulattal előhívod a kényszerport varázslatot! [-8 varázspont.] Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [29. PONTON.] [44 pontot használtál fel, van még 454.]

lm 30 42 47 mozogsz 30 42 47
A fenébe! Egy zsákutca. [30. PONT.] Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [41. PONT.] Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [42. PONT.] Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a kényszerport varázslatot! [-8 varázspont.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [45. PONTON vagy.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. [47. PONT.] [33 pontot használtál fel, van még 421.]

lm 48 49 51 mozogsz 48 49 51
A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [48. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. [49. PONT.] Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [51. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy gránitelementál az. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {GYD:} Őstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gránitelementál nyakát. (3 támadással 193 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával eltalálod a gránitelementál gránittestét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A gránitelementál leken néhány pofont. (2 támadástól 79 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1 894 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 79, gyógyulás: 63, összesen: -16 ÉP}

[33 pontot használtál fel, van még 388.]

lm 52 54 55 mozogsz 52 54 55
Továbbsuhansz a folyosón. [52. PONT.] Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [54. PONT.] A fal mellett találsz egy nagy, díszes ládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 240 arany, 2 varázskő, 1 szent jogar [szent jogar ládikóba-> (143,61)-> 50 arany, -2 ÉP], 1 szent kehely, 1 moa gyémánt (ld. enc.) és 10 pular kristály. Gyorsan kiüríted a ládát. És nicsak! Van még itt valami igen-igen fontos: a második darabja a varázsbotnak! Izgatottan rakod el. Visszamész a kijárathoz, és kimész. [33 pontot használtál fel, van még 355.]

szk 216 keresed a 216. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy élőholt sullárt. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 355.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 350.]

* 2. BP: v 83 0 0 elmormolod a 83. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Energia árad testedbe. Elmormoltad a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 347.]

* 3. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2018. évben 12. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 347.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 307.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 267.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 171 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 227.]

tf 4 27 fejleszted a 4. tulajdonságodat 27 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 144 TVP-t kell elköltened.] [27 pontot használtál fel, van még 200.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 1, 16, 8.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. Alaposan elfáradva, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 466 pontot. A következő körben tehát 666 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


LABIRINTUS TELEPORT
A labirintusokban levő teleportok már alapban igencsak zavarók lennének, de ha némelyik teleporter véletlenszerű, hogy hová küld, az már igazán pokoli. Különösen egy levelezős játékban, amikor a teljes fordulót előre tervezed. Másrészről viszont, vérbeli kalandozó lévén, nyilván nem szívesen mondanál le a teleportokkal teli labirintus térképezésének öröméről. Következzék tehát néhány stratégiai tanács, ami remélhetőleg sok szenvedést spórol meg. Először is, a véletlenszerű teleportok sem teljesen kiszámíthatatlanok, hanem mindig ugyanaz a 2-4 referenciapont közül kerül kiválasztásra, hová repülsz. Mivel sokszor nem tudod, hogy egy LM parancs után hol állsz, a hatékonyabb térképezés érdekében az LM paramétereként megadhatsz 100-at is, ilyenkor nem a 100-as referenciapontra próbálsz mozogni, hanem az eggyel nagyobb sorszámúra, mint ahol állsz. Például, ha a 10. ponton állsz, és kiadod az LM 100 parancsot, akkor a 11. referenciapontra próbálsz mozogni. Ez már csak azért is különösen hatékony, mert a teleporterek érkezőhelye szokott a legkisebb sorszámú lenni, így az LM 100 szinte mindig továbbmozgat. (Ha a legnagyobb sorszámú referenciaponton állsz, akkor az LM 100 a 2. pontra fog mozgatni.) A másik trükk a többszöri LM parancs használat. Tegyük fel, hogy a 2. ponton állsz. A 3. pont teleportere vagy visszavisz a 2. ponthoz, vagy továbbrepít a 4. pontra. Ekkor kiadsz egy LM 3 3 3 parancsot, így előbb-utóbb csak sikerül túljutni. A harmadik trükk, hogy ne a teljes fordulót a labirintusban töltsd: pl. a forduló végén menj be, lépj néhányat, és ha jó helyre jutottál, a következő forduló elején térképezhetsz tovább valamennyit. A másik megoldás, ha mindig forduló elején bemész a labirintusba, lépsz néhányat, majd a felszínre teleportálsz. No igen, a felszínre ugrás varázslat nélkül nem nagyon érdemes egy ilyen labirintusba merészkedni. Végezetül: néhány helyen el lehet sajátítani egy varázslatot, amely a véletlenszerű teleportáláskor automatikusan aktiválódik, és a véletlen választás helyett mindig a legoptimálisabb helyre repít...

KÉNYSZERÍTETT TELEPORT (183. VARÁZSLAT)
A kényszerített teleport, népszerűbb nevén kényszerport, egy igen speciális varázslat. Nem csoda, hogy az istenek nem bíbelődnek vele, hogy hívüknek megtanítsák ezt az egyszerű papi mágiát, inkább rábízzák, szerezze meg magának. A kényszerített teleportot olyan labirintusban tudod használni, ahol teleporterek - méghozzá véletlenszerű helyekre küldő teleporterek vannak. Ha ezt a varázslatot ismered, és rálépsz egy véletlenszerű helyre küldő teleporterre, akkor a varázslatot automatikusan használod, és arra kényszeríted a teleport-csatornát, hogy a legoptimálisabb helyre repítsen. A varázslat használata tehát automatikus, 8 VP-t igényel, TVP ill. komponens költsége nincs.

MOA GYÉMÁNT (385. TÁRGY)
A Moa gyémánt egyike a legértékesebb és egyben legritkább Moa ékköveknek. Gyűjtsd össze az összes Moa ékszert - és kész leszel arra, hogy egy fantasztikus rítust hajtsál végre, melynek eredményeként egy igen értékes és csodálatos kristályt hozz létre.

KARAKTERLAP

Shuran Tranzikan, egy kopasz, barna szemű kobudera férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran apostola vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 325. fordulód.

Erő: 39 (64) Szint: 37 Merészség: 5/5 Magasság: 150 cm
IQ: 30 (42) Támadás: 57 (60) Agresszió: 5 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 30 (41) Védekezés: 62 (69) Menekülés: 31 % Életkor: 37/355 év
Egészség: 36 (53) Életpont: 782/1090 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 42 (56) Varázspont: 1037/357 Pénz: 18461 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 60/60 Pszi pont: 180/264 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 4247 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 39 124 TP-t kaptál. Jelenleg 6 829 404 TP-d van. A következő szinthez még 170 596 TP szükséges. Trófeáid: ködmedúza, szellemdarázs, élőholt ősmágus. A 297. fordulódban 10000 arany került a bankszámládra. 10150 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 8/55 ökölvívás: 27/41 szúrófegyverek: 26/93
vágófegyverek: 28/24 (+3%) ütőfegyverek: 32/60 (+16%) lőfegyverek: 29/15
dobófegyverek: 16/11

Feltételes fegyverváltás: őstroll agyaló (#427) << Zinthurg pallos (#716) << biami kvazárlándzsa (#568)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); vashegyű nyíl (#176) (20 -29.); csillaglövedék (#931) (30 -); mihlanil nyíl (#597) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
153,90 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 196
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 85 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 30 százalék varázspont alatt.
JLKzott minoszkúpok: 62, 61, 60, 57

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/3 Max életkor 1129 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 159/13 (+300%) 2. nyomkövetés: 63/20 (+5%) 3. mászás: 17/84
4. csapdakészítés: 35/86 (+7%) 5. csapdaészlelés: 24/37 (+300%) 6. gyógyítás: 69/40
7. titkosírás: 9/72 8. felderítés: 26/29 (+300%) 9. szörnyidomítás: 17/48
10. teológia: 59/16 (+7%) 11. taumaturgia: 55/13 (+5%) 12. szerencsejáték: 10/49
13. versengés: 17/11 (+9%) 14. harcművészetek: 31/31 15. zene: 10/45
16. szörnyismeret: 17/65 (+37%) 17. pszi: 20/36 (+2%) 18. zárnyitás: 4/63 (+300%)
19. vadászat: 8/68 20. vitalitás: 10/89 21. bányászat: 35/99 (+9%)
22. testépítés: 20/52 23. úszás: 17/55 24. főzés: 22/65 (+10%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 80

FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 5 alkalommal)
kutatsz max. 50 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz hajító csillagot (#939) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillagbotot (#929) (max. 5 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 5 darabot ), csillaglövedéket (#931) (max. 30 darabot )
elfogod élőholt sullárt (#216) szuper hálócsapdával (#274), szőrös bozsót (#149) szuper hálócsapdával (#274), pikkelyes ptogot (#470) fedett veremmel (#219), élőholt sullárt (#216) teriád háló-csapdával (#1280)
mászol max. 40 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), lidércúr (#252), kputtyintó csalán (#247)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 16 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 20 VP)
életpajzs (#142, 16 VP) növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP) hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) feltámadás (#168) vámpirizáció (#1) (13,0) szürkeáll. aktiv (#71)
tulajdonságpajzs (#26) tolvajvér (#364) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
25. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20)
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97), szárazság (#48), élőholt pozdorja (#134)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
pszi-acéltorony (#98)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +44 kg teher) státusz: OK
vezérfarkas (#748) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nyilván már nagyon közel jársz a természettel való végső összeolvadáshoz: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!
2.) A leghatalmasabb druidák bármilyen ÁLLATOT képesek megszelidíteni: Imádkozz úgy, hogy befogtál egy triklem drakoldert!
3.) Most pedig kérlek, kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): 20. labirintus (45,91). szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): 51. labirintus (99,18). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): kész. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): 199. varázslatot kell ismerned. bányászház (700): többek közt 1103. tárgyat kell leadnod. cirkuszi fősátor (713): többek közt 816. tárgyat kell leadnod. kémhálózat (744): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): kész. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 17, 18, 20, 33, 34, 35, 36, 50, 51, 57, 60, 61, 62, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 81, 99, 121, 165, 170, 193.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 1, 5, 6, 11, 12, 16, 26, 33, 34, 35, 36, 44, 46, 47, 49, 51, 52.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1690 (limit: 1690), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 156147.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítő, 1 harcos.
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 16. Legjobb pontszámod: 104.

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: vv 71 112 377, p 69 15, vv 88 165 147, vv 188 28 53, vv 363 220 26, vv 224 161 209, vv 300, le 823, kf 836 1041, h 1602 27 50.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 175 TU szükséges.)
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 isteni könnycsepp (#260) 3 tinta (#101) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
367 arany (#50) 1 Amélia nyaklánca (#1538) 7 drótszőr (#37)
2 gyöngymangó (#135) 14 kaja (#2) 5 kaktusztüske (#114)
1 moa gyémánt (#385) 1 óndarab (#85) 10 pular kristály (#239)
2 rézdarab (#70) 1 szent kehely (#257) 1 szvó-ektoplazma (#151)
2 varázskő (#305)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164
89
90
91
92
(153,90) a 75. labirintus bejárata, oltár, 25. jellempróba, művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), érclelőhely, gránitelementál (#205)
(154,90) pattanóbödék (#145), hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), kihívás tornya (#502), oltár, érclelőhely, woorgard (#231)
(155,90) 32. jellempróba, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371)
(156,90) Raia szent lovagja (#239), Chara-din monolitja (#534), ezoterikus mardel (#184)
(157,91) drakolich (#760), korongfa (#79, belőle készíthető: #80)
(158,91) halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), bávatag golombár (#165)
(159,90) vadász quwarg (#241), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), smaragdgólem (#417)
(160,90) Raia szent lovagja (#239), drakolich (#760), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Chara-din monolitja (#534), 53. jellempróba
(161,90) roguena (#779), csontgólem (#392), szubreális vámpír (#223), 29. jellempróba
(162,90) tyrannoszaurusz rex (#160), zombi mester (#251), animált hókutya (#651), 29. jellempróba
(163,91) purifikátor császár (#393)

Üzenet küldése a karakternek