324. forduló, 326. forduló, Kalhid összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. ápr. 7. 9h:10'
EZ A 674. JÁTÉKHETED, 325. FORDULÓD
675. játékheted kezdete: ápr. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2582
SZÁMLA : XXXX

KALHID KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [142,61] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz egy kopasz, piros szemű troll férfival. Bőre bronzként csillog. Chara-din személyes testőrként szolgáló avatárja. Egy drag'kór fülkarikát, egy drag'kór lábvédőt, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy fűzött kagylósort, egy hősi övcsatot, egy játékmesteri palástot, egy káosz szimbólumot, egy Korrissh sisakját, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy natharion talizmánt, egy örökkévaló holdkőjét, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy smaragd karkötőt, egy sodét, egy szirén köpenyét, egy tleikan kesztyűt, egy tünde gyűrűt és egy tűzúr csizmáját visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy entitás manifesztum trófea és egy kisebb jégisten trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Tárgyainak egy részét egy Thargodan csontváz viszi. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötétlelkű, gonosz teremtmény. Határozatlanul biccent feléd, de Te nem viszonzod a köszönését. Otthagyod a másik kalandozót.
Az 1. napon összeakadsz Corel con Copredoccal. Fairlight személyes tanácsadója. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy arany papi karkötőt, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy fattylord derékövet, egy fűzött kagylósort, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián sarut, egy Korrissh sisakját, egy kyorg köpenyt, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku nadrágot, egy ryuku vállvédőt, egy Urgod kesztyűjét, egy villám szimbólumot és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy kisebb quwarg isten trófea, egy triklem drakolder trófea és egy ezerszemű bestia trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy vámpírtőrt tart. Holmiját egy bazaltelementál cipeli. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű. Felhívod a figyelmet a ügyesség fejlesztésére, és adsz egy rövid leckét partnerednek. Szórakozás gyanánt varázsviadalt vívtok. Némi kántálás és koncentrálás után megjelenik mindegyikőtök előtt 1-1 manaelementál. Megkezdődik a csata. Régóta harcoltok, lényeitek alig élnek. Végül elementálodat hatalmas ütés éri, eltűnik - vesztettél! Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 3. napon találkozol egy vörös, hosszú hajú, izzóan vörös szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Fekete a bőre. Chara-din földi és égi helytartója. Egy árnyszőttest, egy bársony övsálat, egy csodálatos nyakláncot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy drakolit kesztyűt, egy drakolit lábvédőt, egy drakolit sisakot, egy drakolit vállvédőt, egy Hatalom Karkötőjét, egy Istenek Talizmánját, egy játékmesteri palástot, egy jegygyűrűt, egy káosz szimbólumot, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Lucius szerencsep.ét, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy Notermanthi amulettet, egy og'lhobn fülbevalót, egy olimpiai rubinmedált, egy örökkévaló holdkőjét, egy ősi csizmát, egy ősmágus fülbevalóját, egy Rettegés Köpenyét, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy Teremtő koronáját, egy troglodita gyűrűt, egy tűzhaj diadémet és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy Zt'tuzzarxn trófea és egy élőholt drakolder trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: prédára leső drónkeselyű. Jobb kezében egy pusztító lándzsát, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Málhásállata egy Thargodan csontváz. {támadása: 127.} Tisztán érzed auráját: gonosz fekete, a sötét oldalt szolgálja! Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben. Otthagyod a másik kalandozót.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+1 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+8 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Minden varázserőd visszatért. (+142 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+14 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-8 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: használod a 64. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 661.]

* 2. KP: használod a 135. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 661.]

dd 56 434 eldobod az 56. tárgyat a 434. tárgyat
Elhajítasz 18 mákrózsa virágot. Elhajítasz 1 bányászcsákányt. [0 pontot használtál fel, van még 661.]

ek 116 90 5 t. energia kisütése: 116 90 5
Gyógymógy varázslatot fogsz használni, ha életerőd 90 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 661.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 656.]

m 3 mozogsz délkeletre
[143,62] Még mindig füves síkságon vagy. Találsz egy friss csatamezőt. Észreveszel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy félig kész városépítkezést. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2980 pontot kell rákölteni.) Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Ravasack formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Felfedeztél egy szent tölgyfát. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy épületet. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy városépítkezés van. Északra egy épület van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. [12 pontot használtál fel, van még 644.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Nekikezdesz a friss csatamező véletlenszerű átkutatásának. A tetemeket fürtökben lepik el a legyek. A sok szerencsétlen lemészárolt bizonyára szegényes zsoldért menetelt a vágóhídra. Turkálni kezdesz a szemétben, a kiszáradt belek közt. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy tetemember intéz feléd kihívást. {egyik sebzési módja: 2x 2d5+3.} Jó stratéga módjára a megfontolt visszavonulást választod. [20 pontot használtál fel, van még 624.]

m 4 3 mozogsz délre, délkeletre
[143,63] Síkság, továbbra is csak síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy nukleáris cickány. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a nukleáris cickány farkát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a nukleáris cickány testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel eltalálod a nukleáris cickány fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány feléd harap, de sikertelenül. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A nukleáris cickány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 760 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tűzbokrot. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr híveié. Találsz egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy Tharr oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy városépítkezést. Elrakod a távcsövet. Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [144,64] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy phua-kúpot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár.

[24 pontot használtál fel, van még 600.]

im imádkozol
Hosszú keresés után sem találsz oltárt, amelynél imádkozhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 600.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[143,65] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy friss csatamezőt. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Elenios oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy sérült ryuku csapásvezető. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 17 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel párszor keményen megütöd a ryuku csapásvezető támadó karját. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel kicsit megbökdösöd a ryuku csapásvezető bal karját. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A ryuku csapásvezető fegyverével megkarcolja a jobb kezedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranytű. 769 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Oppsz, egy kenyérfa! Sajna, már csak egy kenyér van rajta. (+2 kaja.) A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő ryuku ostromteknős nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 19 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku ostromteknős testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Megmarkolva a ryuku buzogányt ellenfeledre rontasz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku ostromteknős jobb hátsó lábát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a ryuku ostromteknős testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Időben félreugrasz a ryuku ostromteknős rúgása elől. A ryuku ostromteknős farkával melletted a levegőbe suhint. Ryuku buzogánnyal párszor keményen megütöd a ryuku ostromteknős jobb vállát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel épp hogy megszúrod a ryuku ostromteknős bal első lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős feléd rúg, de nem talál el. A ryuku ostromteknős farkával melletted a levegőbe suhint. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1354 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. [12 pontot használtál fel, van még 588.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Mosolygó keselyűként csapsz a borzalmas mészárlás színhelyére. A tetemeket fürtökben lepik el a legyek. Egy darabokra tört tűzköpő mellett ott hever a teljes gnóm kezelőszemélyzet, valamilyen fehér, savas anyag okozta halálukat. Szisztematikusan motozod meg a nem teljesen undorító hullákat. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy dögkeselyű intéz feléd kihívást.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a dögkeselyű tollas testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a dögkeselyű bal oldalát. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megdöföd a dögkeselyű testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A dögkeselyű megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A dögkeselyű most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 madártollat. 802 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

No, lehet folytatni a munkát! Nicsak, itt van valami érdekes: Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy szöges páncél. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy zombi intéz feléd kihívást.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a zombi rotható húsát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb a csatamező populációja. No sebaj! Orrodat befogva, könyékig turkálsz a több hónapos, foszladozó hullák közt. Még szerencse, hogy a temetőt uraló főszörnnyel nem akadtál össze. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy élőholt mágus intéz feléd kihívást.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 17 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt mágus fejét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt mágus testét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel jól megszúrod az élőholt mágus testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az élőholt mágus csapása elől. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 10 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 977 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Ez az! Rábukkantál az igazi zsákmánytermő-vidékre: Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy orgyilkos tőr és egy bronzpenge. A távolban nagyobb csapat élőhalottat látsz közeledni. Itt az ideje, hogy lelépj! Felsóhajtasz, amint újra tiszta levegőt szívhatsz.
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerő). [-6 varázspont.] [25 pontot használtál fel, van még 563.]

m 4 4 3 mozogsz délre, délre, délkeletre
[143,66] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy quwarg nagymester. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 13 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt a másikra rohansz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg nagymester testét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a quwarg nagymester testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ryuku buzogánnyal néhányszor megcsapod a quwarg nagymester testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel kicsit megsebzed a quwarg nagymester testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1901 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 28, gyógyulás: 8, összesen: -20 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerő). [-6 varázspont.] Utad során felfedezel egy smirglibokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia híveié. A vadszőlő még egy kicsit éretlen, de azért Te érdemesnek tartod egy kis előszüretre. Mazsola lesz belőle vagy bor? Hmm, inkább ebéd. (+2 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [143,67] A bozótos elmarad mögötted. Marad a sivár, homokos pusztaság: egy sivatag szélénél vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy márványtornyot. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza.
(Feltételes mászás:) Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. Örökkévalóságnak tűnő idő után felérsz. Bepréseled magad az ablakon. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. A szoba nem lakatlan, a lakó pedig egy ellenséges szándékú szörny. Egy nyuhaj karbin! A rettegés megsokszorozza az erődet: nyaktörő sebességgel mászol le a toronyfalon. Miután lemászol a torony falán, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Egy nukleáris cickány nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 20.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a nukleáris cickány farkát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a nukleáris cickány testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel jól megszúrod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A nukleáris cickány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 760 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 15, gyógyulás: 1, összesen: -14 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy bunthar. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 26 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a bunthar farkát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bunthar gyapjas testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel meghorzsolod a bunthar bal oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Szarvaival a bunthar megböki a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A bunthar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bunthar bőrt. (ld. enc.) 1450 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [144,68] Bozótos terepre értél.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight híveié. [74 pontot használtál fel, van még 489.]

m 4 mozogsz délre
[144,69] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.

Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Feltöltöd a vizestömlőt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Thargodan csatamezőt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Steven McCar hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy Leah oltárt. Nyugatra nézve látsz egy patakot. Elrakod a távcsövet. Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. [12 pontot használtál fel, van még 477.]

usz 50 úszol 50 pontért
Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Izgatottan dobálsz le mindent magadról. Már kicsit piszkos voltál, nem árt egy kis fürdés! A víz kifejezetten hideg, de mivel rögvest tempózni kezdesz, nem fázol. Vidáman úszni kezdesz, majd lemerülsz a mélybe. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben szigonyt fogsz. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy moszatrája! (ld. enc.)

Meglengetve a szigonyt a másikra rontasz. Szigonnyal tökéletesen perforálod a moszatrája testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Feléd sújt a moszatrája a farkával, de elhibázta! Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rájabőrt. (ld. enc.) 186 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. De semmi! A tüdőd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Megszárítkozol és felöltözöl. [50 pontot használtál fel, van még 427.]

usz 50 úszol 50 pontért
Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Leveted magadról a páncélt, és az egyéb, súlyos cuccokkal együtt a parton hagyod. A víz kifejezetten hideg, de mivel rögvest tempózni kezdesz, nem fázol. Gyors, tempós mozdulatokkal úszol a víz alá, felkészülve valami mókára. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben szigonyt fogsz. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy opati polip!

Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre támadsz. Szigonnyal teljesen átdöföd az opati polip puha testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Csápjaival az opati polip lecsap a bal karodra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. 158 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. Egy csontpálca! Felmarkolod. A tüdőd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [50 pontot használtál fel, van még 377.]
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 372.]

usz 50 úszol 50 pontért
Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! Hmm! A víz lehetne valamivel melegebb is. Szinte azonnal a víz alá merülsz, kalandra éhesen. Kezedben a megbízható szigonyt markolod. Úszik feléd valami. Egy elektromos angolna!

Meglengetve a szigonyt a másikra rohansz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az elektromos angolna testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna feléd harap, de sikertelenül. Az elektromos angolna farkával megérint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
222 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. Nem volt szerencséd! Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Megszárítkozol és felöltözöl. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 úszás). [50 pontot használtál fel, van még 322.]

usz 50 úszol 50 pontért
Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Szinte azonnal a víz alá merülsz, kalandra éhesen. Harcban a bevált szigonyt fogod használni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy moszatrája!

Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra támadsz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a moszatrája farkát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A moszatrája farkával megérint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rájabőrt. 186 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Levegőd képzelt maradékával még körülnézel, hátha találsz valamit a fenéken. Nem volt szerencséd! Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Megszárítkozol és felöltözöl. [50 pontot használtál fel, van még 272.]

im imádkozol
Hosszú keresés után sem találsz oltárt, amelynél imádkozhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

* 1. BP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. Ez jól esett! (+15 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 232.]

* 2. BP: t. energia kisütése: 3 1
Tudatpajzsot feszítesz elméd köré. [10 pontot használtál fel, van még 222.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 222.]

* 4. BP: használod a 163. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 217.]

* 5. BP: energia fejlesztése 2
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-2 TU.] A befejezéshez még 1115 TU szükséges. IQ-d TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 197.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 197 pontod maradt, ebből a következő körre 197 pontot vihetsz át. Kapsz még 466 pontot. A következő körben tehát 663 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BUNTHAR (396. SZÖRNY)
A buntharok a sivatag gyapjas kérődzői, hosszú, rugalmas ormányukkal állandóan a homokot szimatolják nedvesség és növényi élet után. Növényevő létükre, igen könnyű felbosszantani őket - már az is elég, ha a közelükbe mész. Bár a buntharra kiváló minőségű irhája miatt gyakran vadásznak, sok bunthar vadász koponyáját szívta már fehérre a nap - a rugdalódzó, öklelő, féltonnás teremtmény félelmetesen tud harcolni.

BUNTHAR BŐR (733. TÁRGY)
Leölve a bunthart, megnyúzhatod, majd, ha kellő szakértelemmel rendelkezel, kikészítheted a bőrét. Megszárítva, és lepucolva róla a szőrös csimbókokat, hihetetlenül ellenálló, rugalmas és könnyű bőrhöz juthatsz.

MOSZATRÁJA (198. SZÖRNY)
Amikor megmozdul egy moszatcsomó a tó alján, és hihetetlen sebességgel megindul feléd, már sejtheted, hogy nem a víz által sodort növényi hulladékról van szó. A magát moszatnak álcázó rája mérge iszonyatosan erős, a kisebb halakat másodpercek, a nagyobbakat percek leforgása alatt megöli. Az emberre általában nem halálos a méreg, ha idejében kezelik a beteget, a kalandozók szervezete pedig különösen ellenálló ilyen szempontból. Azért nem árt az óvatosság!

RÁJABŐR (404. TÁRGY)
Ha elég óvatos vagy, hozzáértő, finom mozdulatokkal lenyúzhatod a rája rugalmas, kemény bőrét. [Bár a kiírás szerint a bőrt rögtön a lény leölése után szerzed meg, feltesszük, hogy az alacsonyabb úszás szakértelemmel rendelkezők kicipelik a dögöt a partra, és ott nyúzzák meg.]

KARAKTERLAP

Kalhid, egy barna, copfos hajú, kék szemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Raia követője vagy. A Humán Páholy (#9145) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 325. fordulód.

Erő: 38 (37) Szint: 22 Merészség: 5/5 Magasság: 173 cm
IQ: 35 (37) Támadás: 24 Agresszió: 3 Testsúly: 93 kg
Ügyesség: 38 (58) Védekezés: 74 Menekülés: 30 % Életkor: 27/27 év
Egészség: 35 Életpont: 295/284 Jellem: jó (356) Tul. pont: 0
Szerencse: 33 (36) Varázspont: 287/222 Pénz: 235 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 14/0 Pszi pont: 29/15 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 19
Eddig összesen 1931 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9553 TP-t kaptál. Jelenleg 911734 TP-d van. A következő szinthez még 88266 TP szükséges. Trófeáid: óriásféreg, kultúrmasztodon, norpadolótika. A 323. fordulódban 77 arany került a bankszámládra. 79 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/86 (+24%) ökölvívás: *21/100 (+10%) szúrófegyverek: 23/33 (+4%)
vágófegyverek: 7/41 ütőfegyverek: 23/27 (+3%) lőfegyverek: 24/92 (+7%)
dobófegyverek: 9/73 (+5%)

Feltételes fegyverváltás: vadászkés (#1264) << ököl (#28) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -9.); vashegyű nyíl (#176) (10 -21.); mérgezett vasnyíl (#187) (22 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 2 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 26/19 2. nyomkövetés: 59/30 (+24%) 3. lopás: 6/23
4. mászás: 14/49 (+4%) 5. csapdakészítés: 21/3 (+5%) 6. csapdaészlelés: 24/62
7. gyógyítás: 83/67 8. titkosírás: 4/50 9. felderítés: 23/30 (+2%)
10. szörnyidomítás: 8/89 11. teológia: 7/81 (+18%) 12. taumaturgia: 26/77 (+4%)
13. szerencsejáték: 7/0 14. versengés: 4/51 15. harcművészetek: 10/40
16. zene: 36/64 (+40%) 17. szörnyismeret: 8/2 18. pszi: 3/21 (+3%)
19. zárnyitás: 7/33 20. vadászat: 18/86 21. bányászat: 32/5
22. úszás: 16/28 (+78%) 23. csapatmunka: 1/79

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 20 mezőre repítsen
totem 90% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 80% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
udvarolsz a 4300. karakternek
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 3 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 5 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 6 darabot ), Ramirez feszítővasát (#1261) (max. 1 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot )
elfogod quwarg királynőt (#153) fedett veremmel (#219)
mászol max. 300 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16)
varkaudar iszákos (#688)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
rőtmanó berzerker (#369), ember (#1), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
16. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
mágiatörés (#35), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tükörpajzs (#101), tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> nők (#999) villámcsapás (#50) >> férfiak (#998)
villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd be, hogy a lelked tiszta, és nem a pénz iránti mohóság vezérel: áldozz fel 100 aranyat számomra.
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce!
3.) Irtsd a sötétség követőit - mutass be oltáromnál két szvó-ektoplazmát, és semmisítsd meg!

HŐSTETTEID
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 6
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXIX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
tudati szintlépés (226)
önismeret (236)
emberré faragás (252)
a butaság ára (273)
humán energia (278)
fejleszt.gyümölcse (292)
emberré faragás II (374)
emberiség ékköve (388)
kedvenc táborhely (395)
hárítás művészete (404)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 206 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1759.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bányászcsákány (#434) 12 mákrózsa virág (#56)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranytű (#272) 2 bronzhegyű nyíl (#94) 1 bronzpenge (#126)
1 bunthar bőr (#733) 1 csontpálca (#329) 1 fekete gyöngy (#99)
4 kaja (#2) 8 madártoll (#112) 1 mocsári penke (#148)
1 orgyilkos tőr (#225) 4 pirkit (#153) 3 polip szívóka (#391)
2 rájabőr (#404) 1 szöges páncél (#65) 7 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(143,62) friss csatamező (#262), tündöklő szobor (#1587), Raia oltár, városépítkezés (#398), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393)
(143,63) nukleáris cickányok (#155), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), művészi porolit (#720), Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), 42. jellempróba
(143,65) friss csatamező (#262), ryuku csapásvezető (#778), ryuku ostromteknős (#362), dögkeselyű (#174), zombi (#49), élőholt mágus (#175)
(143,66) quwarg nagymester (#214), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), Raia oltár
(143,67) márványtorony (#175), művészi porolit (#720), nukleáris cickányok (#155), bunthar (#396)
(144,64) phua-kúp (#372), Dornodon oltár, művészi porolit (#720)
(144,68) Fairlight oltár
(144,69) tavacska, Thargodan csatamező (#432), művészi porolit (#720), Dornodon oltár, Chara-din monolitja (#534), 48. jellempróba, moszatrája (#198), opati polip (#195), elektromos angolna (#196)

Üzenet küldése a karakternek