323. forduló, 325. forduló, Nehwon, a Gyors összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jan. 10. 15h:12'
EZ A 474. JÁTÉKHETED, 324. FORDULÓD
475. játékheted kezdete: jan. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #1657
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 5

NEHWON, A GYORS KALANDJAI


19 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [176,36] koordinátán.
Az Alanori Krónika kuponokért kaptál 1 Martian tekercsét. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 sárkánytőrt (400 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 tűzúr csizmáját (1598 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
A táborozás 18. napján összeakadsz Treak Millithorral. Leah felszentelt papja. Egy koponya szimbólumot, egy Batharak vállemezét, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyűt, egy örökkéval. zafírját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rhatt páncélját, egy rothasztó talizmánt, egy Rughar gyűrűjét, egy tűzúr csizmáját, egy umbatari karkötőt, egy zafír erőövet, egy zafír fülbevalót és egy zafír védőgyűrűt visel. Felszerelését egy Notermanthi trófea, egy purifikátor császár trófea és egy taalru trófea színesíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy Káoszkígyót, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Málhásállata egy sivatagi doareg. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: jelleme gonosz, akárcsak Neked. A másik kötelességtudóan fejet hajt hatalmad előtt. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A két forduló között sor került istened templomának felszentelésére. Együtt léptél be hittársaiddal a templom ajtaján. Az épület tökéletes szépsége elveszi a szavadat, sokáig csak némán bámulsz. Lassan haladsz tovább a belső szentély felé, ahol - ha lehet - a csend még drámaibb. Egyik társad gyümölcsöt és húst helyez az oltárra, majd szent szimbólumát magasra emelve, megkezdi a szertartást. Sokáig nem történik semmi, de aztán lassan, nagyon lassan kezd a levegő felmelegedni. Az áldozat egy hirtelen villanással eltűnik, és az egész szentély fala a padlótól a plafonig kékes színben kezd vibrálni. A csendet fokozatosan felváltja szentséges, szívedet melengető muzsika. Buzgón imádkozol, miközben érzed, hogy istened jelenléte lassan formát ölt a pulzáló oltár fölött. A következő pillanatban hihetetlenül jóleső érzés árasztja el testedet, ahogy megszólal istened. (Minden sebed begyógyult.)
- Jól van, hűséges papom! Fanatikus odaadásod, mérhetetlen bölcsességed és mindenekfeletti önfeláldozásod, amellyel hitednek adózol, méltán érdemel jutalmat. Ha legközelebb imádkozol, megkapod a Szent Kelyhet! - Jelentősen előremozdultál a papi ranglétrán. 1000 tapasztalati pontot kaptál.
- Használjátok e templomot hittársaiddal mindenki megelégedésére! Más isten hívei ide be nem tehetik a lábukat. (ld. enc.) - ezzel az istened jelenlétét jelző homályos alak lassan eltűnik, bár a templomot körüllengő mágikus aura megmarad. Könnyekig meghatódva távozol a belső szentélyből, és még sokáig imádkozol a külső kőpadokon. Végrehajtottad az egyik feladatot, amit istenedtől kaptál.
Sötét van, bíbor színeivel tündököl a telihold. Megbabonázva figyeled ragyogását, mindent betölt a lüktető ragyogás. Kis fájdalmat érzel, majd határtalan szenvedélyt, végül aléltan zuhansz a földre. Felébredsz, megkönnyebbülve, de sóvárogva is gondolod: hisz ez csak álom volt! - Akkor mi ez a seb a nyakamon?!
A kinemfogyó tegez termelt 1 tünde nyilat. Az aranytermő erszény 52 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 fáklyát. A teremtés zsákja létrehozott 1 óndarabot. Varázserőd regenerálódik. (+351 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+66 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A lottó 639. hetének nyerőszámai: 22, 8, 25. 2 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 3 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy ryuku gárdista fészket vagy búvóhelyet. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 18 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 6 tüske. Pár lövedéked átjárja a ryuku gárdista bal oldalát. (6 támadással 68 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Szívkeresővel teljesen átdöföd a ryuku gárdista jobb lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Agyartőrrel megdöföd a ryuku gárdista fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A ryuku gárdista fegyverével megkarcolja a bal kezedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 670 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 4, gyógyulás: 14, összesen: +10 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 536.]

* 1. KP: energia fejlesztése 1
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-1 TU.] A befejezéshez még 259 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 526.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 521.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat
Lecsatolod a ritualista övet, majd felcsatolod a zafír erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 521.]

* 4. KP: beraksz a bankba a 709. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 521.]

* 5. KP: elmormolod az 59. varázslatot a 12. varázslatot a 224. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse forduló végéig.) [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 519.]
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 517.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 517.]

* 6. KP: használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 512.]

* 7. KP: használod a 72. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kisütöd a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 507.]

im imádkozol
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +14 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve oltár eltörlése. (ld. enc.) Istened szent kehellyel jutalmaz! A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Lássuk, valóban használod-e a varázslataimat. Imádkozz úgy, hogy max. életerőd legalább 290! 2.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát! 3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! [30 pontot használtál fel, van még 477.]

v 182 elmormolod a 182. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a Symulf rúnája varázslatot! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 472.]

kf 533 kézbeveszed/felveszed az 533. tárgyat
Leveszed a zangrozi csizmát, majd felhúzod a tűzúr csizmáját. [0 pontot használtál fel, van még 472.]

kf 626 kézbeveszed/felveszed a 626. tárgyat
Elrakod a szívkeresőt, majd a jobb kezedbe veszed a sárkánytőrt. [0 pontot használtál fel, van még 472.]

h 1168 16 használod az 1168. tárgyat
Ma egy adag ropogós rókafarkat támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Micsoda szerencse, hogy észrevetted! Kicsit odébb 8 aranyérmét szórt el valaki. Magadhoz veszed! (+4 szerencse.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). 337 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 470.]

v 181 186 61 elmormolod a 181. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(176,36) ryuku gárdista (#360)

[186,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy templomot. Fairlight hívei emelték. Egy quwarg mozdul a földön. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson.

Van itt egy bank (625. épület.), egy kaszinó (639. épület.) és egy ékszerbolt (654. épület.).
Eladsz 1 arany karperecet 26 aranyért, 2 aranygyűrűt 24 aranyért, 1 aranyláncot 20 aranyért, 5 borostyán függőt 30 aranyért, 5 ezüst gyűrűt 30 aranyért, 5 ezüst karkötőt 70 aranyért, 2 ezüst nyakláncot 20 aranyért, 3 igazgy. fülbevalót 60 aranyért, 4 obszidián függőt 40 aranyért, 1 réz papi karkötőt 20 aranyért.
Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)
[-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 460.]

m 1 mozogsz északkeletre
[187,60] Folytatod sétádat a házak közt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Tharr hívői építették. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy csapat őrjáratozó katona lehet. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 47 életpontot sebeztél. Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás pszi támadást. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Elszántan ellenfeledre ugrasz. Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd az őrjáratozó katona jobb vállát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted az őrjáratozó katona jobb karját. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (12 támadástól 76 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted az őrjáratozó katona testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Agyartőrrel gyengén megszurkálod az őrjáratozó katona testét. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Nem vagy felkészülve a 10 őrjáratozó katona gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (10 támadástól 58 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod az őrjáratozó katona testét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Agyartőrrel kicsit megbökdösöd az őrjáratozó katona fejét. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Bár ügyesen védekezel, a 9 őrjáratozó katona sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (9 támadástól 59 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted az őrjáratozó katona jobb lábát. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Agyartőrrel kicsit megbökdösöd az őrjáratozó katona bal lábát. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A 7 őrjáratozó katona megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (7 támadástól 53 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik!
Ellenfeled elmenekül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 535, sebződés: 323, gyógyulás: 123, összesen: -200 ÉP}

Épületeket látsz: egy kvazár kohó (628. épület.) és egy fegyvermester háza (631. épület.). [10 pontot használtál fel, van még 450.]

be 631 2 bemész a 631. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni szúrófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 szúrófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 145 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 400.]

m 7 5 8 mozogsz északnyugatra, délnyugatra, északra
[186,59] Továbbmész a város utcáján.

Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy olimpiai aréna (634. épület.). A földbe nyomódva 4 aranyra bukkansz. Gazdag ugyan nem lettél, de biztos jól fog jönni!

(Továbbmész...) [185,60] Folytatod sétádat a házak közt. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Úgy gondolod, hogy a közeledő csapat őrjáratozó katona nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 45 életpontot sebeztél. Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Vad csatakiáltással, felemelve a sárkánytőrt a másikra ugrasz. Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted az őrjáratozó katona jobb oldalát. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Agyartőrrel gyengén megszurkálod az őrjáratozó katona bal oldalát. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (12 támadástól 72 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted az őrjáratozó katona testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted az őrjáratozó katona fejét. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A 10 őrjáratozó katona megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (10 támadástól 63 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod az őrjáratozó katona jobb lábát. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Agyartőrrel gyengén megszurkálod az őrjáratozó katona testét. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (9 támadástól 55 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Elmegy a kedved a harctól. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 418, sebződés: 247, gyógyulás: 96, összesen: -151 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Eszedbe jut, hogy láttál egyszer egy ork sámánt munka közben. Terpeszbe állsz, két karod a magasba emeled, és megpróbálod utánozni a sámán szavait: "I szkúsná, i grúsztna, i nyékámu vrúku pádágy vminútu dusévnuj nyezgódu...". Kicsit nehezen mondod ki a nyelvtörő szavakat, de mire a végére érsz, érzed jótékony hatását. (+36 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) A könnyek gyógyító erejében kevesen hisznek, TE azonban ezzel is kiemelkedsz a tudatlan csőcselékből. Eleinte kicsit nehezen indulnak meg könnyeid, de amikor egy fej szétpréselt hagymára gondolsz, már nincs probléma. Ahogy szétkened arcodon a könnypatakokat, érzed jótékony erejét. (+42 életerő.) délkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz északnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Nocsak, valaki itt elvesztett 4 aranyat. Szuper, te még biztos használni tudod valamire! A következő épületeket látod: egy vegyesbolt (616. épület.) és egy fegyverbolt (619. épület.).
Eladsz 2 fekete gyöngyöt 12 aranyért, 1 kígyóbőr kesztyűt 5 aranyért, 1 mérg. ubuk tüskét 2 aranyért, 1 rejtőköpenyt 14 aranyért, 3 rézgolyót 3 aranyért, 1 rövid kardot 16 aranyért, 2 sallank karmot 4 aranyért, 1 sárga erőövet 25 aranyért, 4 tolmokov-koktélt 32 aranyért, 4 ugh mérget 8 aranyért, 4 vas dobónyilat 28 aranyért.

(Továbbmész...) [185,59] Továbbmész a város utcáján. Látsz egy templomot. Sheran hívei emelték. nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.

Van itt egy szörnypiac (648. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (657. épület.).
Összefutsz egy hosszú aranyhajú, barna szemű ember nővel. Bőre bronzként csillog. Sheran személyes testőrként szolgáló avatárja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy gyanús porfelleg kavarog mellette. Egy adamantit kesztyűt, egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy che-vállszalagot, egy drag'kór fülkarikát, egy drag'kór lábvédőt, egy gólemgyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy hókeresztet, egy játékmesteri palástot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy natharion gömböt, egy natharion talizmánt, egy óriások övét, egy örökkéval. rubinját, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy szirén köpenyét, egy tűzúr csizmáját és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy Techiulan trófea és egy sötét kaszás trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: kaleidoszkóp. Jobb kezében egy Olimpikont, bal kezében egy kyorg tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Málhásállata egy sivatagi doareg. Mentális auráját felismered, semleges a nyomorult. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Emella a Bombázó. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Motyogni kezd: " Kétszeres öröm a megosztott öröm, fele bánat a megosztott bánat. " Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
A földbe nyomódva 2 aranyra bukkansz. Gazdag ugyan nem lettél, de biztos jól fog jönni! [60 pontot használtál fel, van még 340.]

m 8 mozogsz északra
[185,58] Folytatod sétádat a házak közt. délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Ráismersz a lényre. Egy őrült varázsló. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 56 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét rítus. 20 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét rítus varázslatot. 23 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló bal karját. (6 támadással 146 életpontot sebezve.) Marokra fogva a sárkánytőrt a másikra rontasz. Sárkánytőrrel jól megszúrod az őrült varázsló hosszú szakállát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Agyartőrrel megbököd az őrült varázsló jobb oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az őrült varázsló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy fokhagyma és 7 spiritusz. 2020 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 47, gyógyulás: 17, összesen: -30 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Hozzád hasonló mázlista is kevés van a világon! Pont akkor bukkansz egy gyógygáz-pöffenetre, amikor a legnagyobb szükséged van rá. Fölé hajolsz, mélyet lélegzel. Hagyod, hogy a tüdődet teljesen kitöltse a gyógyerejű légtömeg. Amikor kifújod, sokkal jobban érzed magad. (+37 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Van itt egy Bunkó Akadémia (708. épület.) és egy alanori íjásztelep (717. épület.). Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [25 pontot használtál fel, van még 315.]

be 708 286 765 bemész a 708. épületbe
Betotyogsz a Bunkó Akadémia épületébe. A teremfelügyelő udvariasan üdvözöl, és mutatja, hogy épp senkire nem kell várnod, máris feltöltheted magad ismeretekkel. Leperkálod a 20 aranyat. Mindkét tenyeredet a kristályhoz tapasztod, és lehunyt szemmel várod a csodát. Egyszer csak egy szörny képe bontakozik ki lelki szemeid előtt. A kép részleteit nyilazott, nehezen kivehető feliratok magyarázzák. Most már tudod, milyen is egy kronotapír. (ld. enc.) Ezután egy másik szörny is megjelenik a kristályban. Most már egy ryuku futárbérencet is láttál. (ld. enc.) [5 pontot használtál fel, van még 310.]

m 8 mozogsz északra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[176,36] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Felismered a közeledőt. Csak egy kputtyintó csalán. Nem jelenthet különösebb problémát. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 49 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a kputtyintó csalán húsos levelét. (6 támadással 50 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Meglengetve a sárkánytőrt ellenfeledre rontasz. Sárkánytőrrel tökéletesen perforálod a kputtyintó csalán húsos levelét. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted a kputtyintó csalán bal oldalát. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A kputtyintó csalán elhibázza az ütést csápjával. A kputtyintó csalán meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Sárkánytőrrel megdöfködöd a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Agyartőrrel megérinted a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A kputtyintó csalán csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. 2359 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 375, sebződés: 22, gyógyulás: 69, összesen: +47 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy templomot. Leah híveié. Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Találkozol Ezüsthajú Szigfriddel. Egy adamantit kesztyűt, egy angyalok gyűrűjét, egy beholderfej medált, egy che-vállszalagot, egy hókeresztet, egy játékmesteri palástot, egy koponya szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy örökkéval. topázát, egy regeneráló gyűrűt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd karkötőt, egy szerencsetalizmánt, egy szirén köpenyét és egy tűzúr csizmáját visel. Ruházatát egy smaragd sárkány trófea, egy triklem drakolder trófea és egy márvány sárkány trófea színesíti. A K.T.-tek tagja. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy helytartói jogart tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd tüskés gigaféreg. Málhásállata egy Thargodan csontváz. Tisztán érzed auráját: ő is gonosz. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Találkozol Treak Millithorral. Leah bíborosa. Egy Batharak vállemezét, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya szimbólumot, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyűt, egy örökkéval. zafírját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rhatt páncélját, egy rothasztó talizmánt, egy Rughar gyűrűjét, egy tűzúr csizmáját, egy umbatari karkötőt, egy zafír erőövet, egy zafír fülbevalót és egy zafír védőgyűrűt visel. Ruházatát egy Notermanthi trófea, egy purifikátor császár trófea és egy taalru trófea teszi egyedivé. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy Káoszkígyót, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Auráját érzékelve máris tudod, éjfekete, akárcsak a Tiéd. A másik kötelességtudóan fejet hajt hatalmad előtt. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 tüskét. Erőd TF-elődött.
[13 pontot használtál fel, van még 297.]

v 198 182 27 elmormolod a 198. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(176,36) ryuku gárdista (#360), kputtyintó csalán (#247), Leah oltár, Ezüsthajú Szigfrid (1056. kalandozó), Treak Millithor (5941. kalandozó)

[182,27] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Látsz egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy alanori csatamén, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Találsz egy barátság szent tüzét.

Egy apró vályogviskót pillantasz meg, melynek kéményéből vastag, fekete füst kígyózik az ég felé. A viskó mellett néhány birka legelészik. Látszik, hogy a ház igencsak rossz állapotban van: a tulajdonosnak vagy ideje, vagy ereje nincs arra, hogy karbantartsa a parányi házikót. Lehet, hogy itt lakik a sokat emlegetett erdei bölcs! (666. épület.)
Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Összeakadsz egy kopasz, szürke szemű troll nővel. Bőre teljesen fehér! Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy Bufa páncélját, egy Eldaran karkötőjét, egy gyémánt védőgyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy hótarantula köpenyt, egy Huddens kesztyűjét, egy lidérckoronát, egy natharion gömböt, egy örökkéval.smaragdját, egy Ovgun nyakláncát, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy quwarg anyakirálynő trófea, egy magnetikus praglonc trófea és egy kisebb quwarg isten trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Táguló téridő kontinuum. Bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: semleges a nyomorult. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Weisser Riese. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elköszöntök egymástól.
[-100 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) [10 pontot használtál fel, van még 287.]

be 666 bemész a 666. épületbe
Közelebb mész, és bekopogsz az ajtón. Valami motyogásféle hangzik bentről, amit igennek veszel. Belépsz. Odabent barátságos meleg fogad. Mindenfelé könyvek hevernek, és egy ócska, roskatag asztal mögött egy vénségesen vén öregapót pillantasz meg, orrán hatalmas okuláréval. Éppen egy megsárgult lapokból álló kötetet lapozgat.
- Sajnálom, de nincs semmim, amit megoszthatnék veled - mondja a bölcs reszelős hangon, majd ismét a könyvébe mélyed. Eltöprengesz, vajon hogyan tudnád társalgásra bírni. Hirtelen ötlettől vezérelve, kérdésekkel kezded bombázni a bölcset: hogyan lehet adamantitot bányászni? Hogyan juthatnál sárkányölő kardhoz? Merre lehet szuperpszi követ találni? A bölcs felemeli a kezét, türelmedet kérve. - sajnálom, de én leginkább a természettel, a mezőgazdasággal, meg hasonló dolgokkal foglalkozom, a hatalommal kapcsolatos dolgok nem izgatnak. Kérlek, ne zavarj. - a bölcs láthatóan megpróbál ignorálni. - Csak egyetlen kérdést engedj meg - fordulsz a szótlan bölcshöz. - Hogyan juthatnék drakolder szemhez? PING! A bölcs szemét döbbenten rád szegezi, majd lassan elmosolyodik. - szóval drakolder szemet akarsz? Haha! Ez jó... Rengeteg időt töltöttem a drakolderek tanulmányozásával (persze a mezőgazdasági tanulmányok közepette :), és ezért tudok róluk egyet s mást. Először is: a közelükbe se menj! De ha mégis, készülj fel a legrosszabbra. A triklem drakolderek e világ legnagyobb hatalmú teremtményei. Ha szembe akarsz valamelyikkel szállni, akkor először is valamilyen ősi relikviára van szükséged. Hmmm... - a bölcs a könyvei között keresgél, látható izgalommal. - Itt van... Fairlight varázsbotja! "Ezt a hihetetlen hatalmú tárgyat Fairlight, amikor az istenek közé került, hét darabra törte, és szétszórta Ghallán: azóta is sok-sok kalandozó indult útnak, hogy a bot darabjait összegyűjtse, és összerakja ismét. Sokaknak sikerült is, de miután küldetésüket, amelyhez a botra szükségük volt, végrehajtották, a bot darabjai ismét szétteleportáltak." Azt hiszem, túl gyenge vagy ahhoz, hogy ezt a nagyhatalmú varázstárgyat forgasd, de talán mégis megpróbálkozhatsz a dologgal. Ha a bot egyetlen darabját megszerzed, nem lesz gondod a többivel: segíteni tudok, hogy a meglevő darab segítségével a következő darabot megtaláljuk. -
Elszontyolodva kérdezed: - jó, jó, de hol találom meg az első darabot?
- Hmmm... talán... talán tudok segíteni, de nem ígérek semmit biztosra. De cserébe én is kérek valamit: régóta szükségem lenne három galachmitra, de képtelen vagyok szerezni! Ha hozol 3 galachmitot, és egy jó meleg zangrozi csizmát, hogy ne fagyjon szét a lábam, akkor megadom a segítséget életed legnagyobb kalandjához!
Próbálod győzködni a bölcset, hogy túl sokat kér, de hajthatatlannak tűnik: vagy megteszed, amit kért, vagy nem tud segíteni! [Vigyázz, a csizmát le kell venned először, mert beKF-elt tárgyat nem adsz át!] - Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. Amint eltávolodsz valamennyire, mosolyogva előveszed a kért tárgyakat. Vársz egy ideig, aztán visszafelé indulsz. Ez könnyű feladat volt!
- Sikerült! - közlöd az apókával mosolyogva. [500 tapasztalati pontot kaptál.] Az apóka mohón veszi kézbe a galachmit köveket, szeretettel forgatja, dédelgeti őket, majd egy rongyba csavarja, és elteszi asztala egyik fiókjába. Ezután felhúzza a csizmát kifehéredett lábára, és élvezettel elnyújtózkodik.
- Szimpatikus vagy nekem! - fordul hozzád. - Most pedig lássunk munkához. Néhány évvel ezelőtt, a drakolderek utáni kutatás során bukkantam erre a térképre. Ebben (az egyébként feltehetően igen veszélyes) labirintusban könnyen lehet, hogy megtalálhatod a pálca egy darabját! Alaposan megvizsgálod a térképet. - Ja, és még valami: rendünknek több tagja is él hasonlóan csendes helyen, bármelyikünkhöz fordulhatsz a továbbiakban, nemcsak hozzám!

6 4 1
7 5 2
3
8
14
17
9 13
11 16
10 15
12
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 74. labirintus térképe. A bejárat innét északra 57 mérföldre található.

- Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 282.]

be 666 bemész a 666. épületbe
Közelebb mész, és bekopogsz az ajtón. Valami motyogásféle hangzik bentről, amit igennek veszel. Belépsz. Odabent barátságos meleg fogad. Mindenfelé könyvek hevernek, és egy ócska, roskatag asztal mögött egy vénségesen vén öregapót pillantasz meg, orrán hatalmas okuláréval. Éppen egy megsárgult lapokból álló kötetet lapozgat. - Üdv, erdei bölcs! - köszöntöd az apókát, mire ő is feléd biccent. Röviden mesélsz kalandjaidról. - Gondoltam benézek. - folytatod, de a bölcs fel sem néz olvasmányából. Egy ideig még töprengesz, hogy miről társaloghatnátok, de nem jut eszedbe semmi értelmes. - Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 277.]

m 8 6 7 mozogsz északra, nyugatra, északnyugatra
[182,26] Tovább barangolsz a fák között. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. A feléd közeledő purifikátor mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 48 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 11 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Több lövedéked átfúrja a purifikátor szürke hengertestét. (5 támadással 70 életpontot sebezve.) A purifikátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Sir Basil a Bunkó irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Micsoda szerencséd van! Tucatnyi húsos imádkozósáskát kapsz el a déli imádság közben. (+2 kaja.) Gyanús mozgást látsz a fák között. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy megsebzett drakolich. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A lény immúnis erre a varázslatra! A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a drakolich testét. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) A drakolich még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 bordacsontot. 879 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Összeakadsz egy szőke, copfos hajú, barna szemű, harcsabajszos ember férfival. Sheran főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár kesztyűt, egy mágusköpenyt, egy mithril láncinget, egy mithril sisakot, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy Kitaszított trófea, egy Notermanthi trófea és egy ősdentor trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy tölgyfakoszorú. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy vámpírtőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy spagulár a hátasa. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű a hitvány! Bizalmatlanul végigméred, de nem tetszik igazán a képe. Továbbmész.

(Továbbmész...) [181,26] Még mindig az erdőben vagy. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár.

Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [180,25] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Thargodan csatamezőt. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Közlöd a törpékkel, hogy a holttestet itt helyben kell elásniuk. Semmi mászkálás, esetleg megbotlanak a törpék, és összetörik a koporsó! Szegénykék szomorúan bólogatnak. Hehe, nem ismerik sem a mesét, sem a méregsemlegesítés varázslatot! A biztonság kedvéért megvárod, amíg az elföldelés megtörténik. (+2 gonoszság.)
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy magger. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 92 életpontot sebeztél. Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a magger jobb vállát. (6 támadással 125 életpontot sebezve.) Meglengetve a sárkánytőrt ellenfeledre támadsz. Sárkánytőrrel megdöföd a magger éles mandibuláját. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Agyartőrrel meghorzsolod a magger testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Megnyirbálja a magger ollója a jobb karodat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a magger száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. 1932 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 274, sebződés: 31, gyógyulás: 13, összesen: -18 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [45 pontot használtál fel, van még 232.]

kut 50 kutatsz 50 pontért
Nem riadva vissza a terület dögletesen negatív aurájától, ásóddal dolgozni kezdesz. A hideg futkos a hátadon, ahogy a fekete csontok ropognak a lábad alatt. Fehér csontok, korhadt ládák kerülnek elő, de egyelőre semmi használható. Látásod kezd elhomályosulni, izzadság ömlik rólad. De az izzadság iszonyúan hideg. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy pszi őselementál intéz feléd kihívást.

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 51 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Semmi eredménye! (pszi-acéltorony védett meg.) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál testét. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Sárkánytőrrel tökéletesen perforálod a pszi őselementál ködlő zsumókját. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Agyartőrrel megdöföd a pszi őselementál párolgó héját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-10 pszi pont.) A pszi őselementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-17 pszi pont.) Véres nyál csordul ki a pszi őselementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 35, gyógyulás: 37, összesen: +2 ÉP}

Letörölgeted magadról a lény iszamlós testnedveit, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. A gödör alján, a sok csont között valami használhatót látsz! A következő kincseket találtad: 4 mérg. ubuk tüske, egy ubuk dobónyíl, 9 ubuk tüske és egy kígyóbőr kesztyű. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy Mnebolath jön feléd.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath testét. (6 támadással 133 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja. A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (29 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a sárkánytőrt ellenfeledre rontasz. Sárkánytőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Mnebolath testét. (5 támadással 185 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Agyartőrrel többször eltalálod a Mnebolath rücskös testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A Mnebolath néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja. A Mnebolath összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 vasérc. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2084 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 59, gyógyulás: 58, összesen: -1 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Újabb adag követ és csontot sikerül előtúrnod. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy csapat Chara-din fattya intéz feléd kihívást.

Távolról varázslatlopás varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya testét. (6 támadással 133 életpontot sebezve.) Marokra fogva a sárkánytőrt ellenfeledre rontasz. Sárkánytőrrel többször eltalálod a Chara-din fattya lila testét. (5 támadással 190 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöfködöd a Chara-din fattya bal karját. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (8 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Sárkánytőrrel többször eltalálod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 201 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megérinted a Chara-din fattya jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A 3 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 668, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}

Lassan elég lesz a bemelegítésből. Elüvöltöd magad: "HOL A FŐSZÖRNY???" Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy Notermanthi jön feléd.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a hatalom szava varázslatot. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Notermanthi jobb karját. (6 támadással 137 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Sárkánytőrrel néhányszor teljesen átdöföd a Notermanthi fejét. (5 támadással 163 életpontot sebezve.) Agyartőrrel néhányszor teljesen átdöföd a Notermanthi izmos testét. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) A Notermanthi leken néhány pofont. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a Notermanthi izmos testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megérinted a Notermanthi izmos testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a Notermanthi megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a Notermanthi szarva. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a Notermanthi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 trófea nyaklánc és egy szent jogar. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3600 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 345, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}

Hihetetlen teljesítmény volt! Büszke vagy magadra. Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy umbatari karkötő, 2 obszidián karkötő, egy nagy bronzkulcs és egy aranytű. A földön a csontvázak kezdenek megmozdulni, és életre kelni. Ennek fele se tréfa! Menekülsz a kinccsel.
(Feltételes gyógyítás:) A ravu bogár fájdalomcsillapító képessége közismert. Gyorsan összefogdosol egy párat, majd egyenként kettéharapod őket, ügyelve, hogy az értékes folyadékcseppek nehogy kárba vesszenek. A fáradozás meghozta gyümölcsét. (+40 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Találsz néhány meztelen csigát a legritkább fajtából. Azonnal felismered a lehetőséget. Összegyűjtesz egy párat, majd összekevered némi száraz páfránylevéllel. Az így nyert kenőcsöt magadra kened, és várod a pozitív hatást. (+40 életerő.) [80 pontot használtál fel, van még 152.]

m 8 mozogsz északra
[180,24] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Warrax előtt. Találsz 2 aranyat! Ez aztán a szerencse! Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 tüskét. Erőd TF-elődött. [14 pontot használtál fel, van még 138.]

ef 5 energia fejlesztése 5
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-5 TU.] A befejezéshez még 254 TU szükséges. [50 pontot használtál fel, van még 88.]

szk 286 keresed a 286. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy kronotapírt. [0 pontot használtál fel, van még 88.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 85.]

* 2. BP: kiveszel a bankból a 709. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 85.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat
Lecsatolod a zafír erőövet, majd felcsatolod a ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 85.]

* 4. BP: használod a 65. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Megtelsz energiával. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 75.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 6, 5, 24.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a mutáns pók. Egy kaját töm magába a Rughar familiárisa. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a hadiszerencse III hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a Symulf rúnája hatása.
Ebben a körben 75 pontod maradt, ebből a következő körre 75 pontot vihetsz át. Kapsz még 465 pontot. A következő körben tehát 540 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MIRE JÓ EGY TEMPLOM?
Most, hogy hihetetlen mennyiségű munka árán felépítettetek egy templomot, ideje elgondolkozni rajta, hogy vajon mire is volt jó ez az egész azon kívül, hogy esetleg teljesítettél egy isteni küldetést. Először is, természetesen itt is IMádkozhatsz ugyanúgy, mint istened oltáránál, akár küldetés teljesítése után, akár egyéb okokból. Két kör közötti táborozásodat eltöltheted a templomban, ha az utolsó lépéssel a templom mezőjére lépsz, és kiadod a BE 256 parancsot. Természetesen a templomban nem használhatod azokat a parancsokat, amelyek labirintusban sem működnének. A következő kör elején automatikusan elhagyod a templomot. A templomban való pihenés előnye, hogy több életpontot és varázspontot kapsz vissza, mint egyébként. Ezenkívül védve vagy a tolvajoktól is, hiszen a templomba csak hittársaid tehetik be lábukat (és köztük remélhetőleg nincs olyan elvetemült, aki kirabolna). Ezenkívül bizonyos varázslatokat, szertartásokat kizárólag istened templomában lehet végrehajtani.

MARTIAN TEKERCSE (569. TÁRGY)
Bár első érintésre valami furcsa hidegség tölt el, mikor kézbe veszed a régi korok e mesés iratát, hamar túlteszed magad fenntartásaidon, és alaposan szemügyre veszed, mit tudhat e tekercs. Hát igen! A régi istenek hatalma ma is félelmetes: bár e tárgyat csupán egyszer használhatod a H 569 <varázslat> paranccsal, mert utána porrá foszlik, de hatására megtanulhatsz egy tetszőlegesen kiválasztott papi varázslatot, amelynek sorszáma 200-nál kisebb.

SÁRKÁNYTŐR (626. TÁRGY)
A sárkánytőr egy nagyhatalmú mágikus szúrófegyver, amelyet az ősmágusok varázstárgy készítése varázslattal készítenek sárkányfogból. A sárkányfogon kívül a mágikus rítus még egy agyartőrt, egy vörös zyelt, egy fpi formázó mintát és 250 arany értékű egyéb komponenst igényel. A 80 TVP-be kerülő rítus végeredményeképp egy 4D4+6 sebzésű, bal kézben is használható fegyvert kapsz, amely használatakor még +4 támadást is ad. Ha pedig sárkányok ellen használod, további +8 sebzést kapsz. Használatához min. 15-ös szúrófegyver szakértelem szükséges.

TŰZÚR CSIZMÁJA (533. TÁRGY)
Ezt a puha, de nagyon ellenálló bőrből készült csizmát eredetileg a vezető tűzmágusok számára készítették. Amellett, hogy nyolccal megnöveli a védettségedet, +8-at ad taumaturgia szakértelmedhez, és tűzvarázslataid szintenként eggyel többet sebeznek, amíg viseled. Vigyázz azonban, ha 25.-nél alacsonyabb szintű vagy, amikor felöltöd a csizmát, nyomban elégsz (ezért inkább ilyenkor fel sem veszed).

OLTÁR ELTÖRLÉSE (79. VARÁZSLAT)
Ezzel a nagyhatalmú varázslattal megsemmisítheted egy másik isten oltárát. Ez persze komoly nekikészülést és komoly áldozatokat igényel. A V 79 parancs kiadása 10 TVP-be és 60 VP-be kerül, és szükséges anyagi komponens öt csepp isteni könnycsepp. Azon a mezőn kell kiadnod, ahol a megsemmisítendő oltár áll (és természetesen nem használhatod a saját istened oltárának megsemmisítésére). A gonosz papok számára egy másik isten oltárának megsemmisítése egyben előrelépést jelent a papi ranglétrán is.

KRONOTAPÍR (286. SZÖRNY)
Az alanori tudósok szerint a csatornán suttyomban átúszó kalandozók óriási bajt okoztak azzal, hogy megbolygatták a Thargodan csatamezőket, és a rettegett következmények nem is késlekedtek. Úgy tűnik, a Thargodan csatamezők mélyén szunnyadó ősi mágia megzavarásának eredményeképp repedés keletkezett a dimenziók között, és szerencsétlenségünkre pont az idő létsíkja keletkezett egy átjáró! Lehetséges, hogy Ghallán ennek következményeként az idő fel fog gyorsulni, de mintha ez nem lenne elég, ún. kronoteremtmények özönlöttek át, melyek érintésükkel zavart kelthetnek az időben. A kronotapírokat úgy tűnik, mágnesként vonzzák a Thargodan csatamezők: rövid időn belül (ha az időnek egyáltalán megmaradt a jelentése) el fogják őket árasztani. A kronotapírok az idő fázisai között való mozgásuk miatt gyakorlatilag sebezhetetlenek, bár a tudósok már dolgoznak azon mágikus anyag keresésén, amely a képességet semlegesíteni tudja. Egy jós szerint a megoldás a tiltott manaforrásban keresendő.

RYUKU FUTÁRBÉRENC (765. SZÖRNY)
Egy háborúhoz, amiben egy akkora kontinens gyarmatosítása a cél, mint Ghalla egésze, jókora hadsereg szükséges. Ennek eredményes összetartására viszont olyan hírhálózatot kell kiépíteni, ami lefedi az összes meghódított területet, hatékony és gyors üzenettovábbítást tesz lehetővé. A ryuku futárbérencek ennek az alapkövei, más dolguk sincs, mint le-föl szaladgálni a csapatok között. Persze sokszor kerülnek harcba, mikor egy magadfajta kalandozóval hozza össze őket a sors, de nem okoz számukra nehézséget megvédeni magukat. Vagy mégis? Végülis ők sem halhatatlanok.

DRAKOLICH (760. SZÖRNY)
Egy sááárkány! - szakad ki a rémült kiáltás ajkaidon, amikor megpillantod a drakolichet. Ez az élőholt, hús nélküli teremtmény tényleg egy sárkány volt valaha, de az enyészet megtette a kinézetén a hatását. A drakolichok azonban nem tudnak meghalni, vagy ha meg is halnak egyszer, képesek a síron túlról visszatérni. Igazán gonosz teremtmények, aurájukból csak úgy árad az ölésvágy és a rontás. De ezt rögtön te is tapasztalni fogod...

KARAKTERLAP

Nehwon, a Gyors, egy hófehér, copfos hajú, borostyánszemű drow férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah püspöke vagy. A Mélysötét Vándorai (#9149) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 324. fordulód.

Erő: 32 (36) Szint: 25 Merészség: 7/5 Magasság: 190 cm
IQ: 38 (44) Támadás: 35 Agresszió: 5 Testsúly: 60 kg
Ügyesség: 36 (41) Védekezés: 79 Menekülés: 20 % Életkor: 169/169 év
Egészség: 30 (36) Életpont: 417/145 Jellem: gonosz (423) Tul. pont: 0
Szerencse: 39 (47) Varázspont: 878/2 Pénz: 375 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 35/11 Pszi pont: 171/48 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 87
Eddig összesen 1900 szörnyet (10 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 21068 TP-t kaptál. Jelenleg 1474533 TP-d van. A következő szinthez még 225467 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, ősdentor, taalru. 33 Hatalompontod van a régi rendszer szerint, 92 az új rendszer szerint. A 324. fordulódban 8600 arany került a bankszámládra. 8600 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9 ökölvívás: 2 szúrófegyverek: 29 (+1)
vágófegyverek: 20 ütőfegyverek: 14 lőfegyverek: 29
dobófegyverek: 8

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); tüske (#22) (8 -9.); tüske (#22) (10 -14.); tüske (#22) (15 -17.); tünde nyíl (#554) (18 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 16 2. nyomkövetés: 96 3. lopás: 7
4. mászás: 9 (-5) 5. csapdakészítés: 23 6. csapdaészlelés: 7
7. gyógyítás: 40 (+1) 8. titkosírás: 9 9. felderítés: 22
10. szörnyidomítás: 9 11. teológia: 49 12. taumaturgia: 69 (+9)
13. szerencsejáték: 11 14. versengés: 14 15. zene: 6
16. szörnyismeret: 38 (+1) 17. pszi: * 20 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 25 20. bányászat: 31 21. úszás: 12
22. főzés: 7 (+1)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 15 TVP-ért
kutatsz max. 5 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 5 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 999 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 999 darabot, csak egyszer), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot )
elfogod pszi elementált (#221) fedett veremmel (#219)
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért
mászol max. 80 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, szellemkastély (33)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16)
Carou (#4092) (csak egyszer), szintszívó (#96), degradátor (#210) (csak egyszer), ongóliant (#159), bávatag golombár (#165), csápos otagi (#395)
Barátságosság (aktív: 1, max: 16)
bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
mentális pajzs (#72)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 32, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> massza (#217) izomernyesztés (#33) >> bibircsók-óriás (#120)
lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96) villámcsapás (#50) >> orgoró (#170)
villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154) villámcsapás (#50) >> óriásféreg (#171)
jégcsóva (#41) >> pszi elementál (#221) jégcsóva (#41) >> Tguarkhan (#212)
agykorbács (#97) >> varkaudar behemót (#189) izomernyesztés (#33) >> Zinthurg (#180)
izomernyesztés (#33) >> áeratikus hasnyák (#243) jégcsóva (#41) >> Mnebolath (#237)
jégcsóva (#41) >> taalru (#249) villámcsapás (#50) >> magger (#747)
villámcsapás (#50) >> ryuku csapásvezető (#778) villámcsapás (#50) >> ősdentor (#282)
villámcsapás (#50) >> ekharion (#232) villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191)
villámcsapás (#50) >> kultúrmasztodon (#227) villámcsapás (#50) >> orbitális mackósajt (#229)
villámcsapás (#50) >> tyrannoszaurusz rex (#160)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 32, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> halálosztó kain (#168) pszi-acéltorony (#98) >> ekharion (#232)
pszi-acéltorony (#98) >> csápos otagi (#395) pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258)
fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164) elektromos pajzs (#51) >> Tguarkhan (#212)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221) elektromos pajzs (#51) >> férfiak (#998)
elektromos pajzs (#51) >> nők (#999) tükörpajzs (#101) >> orgoró (#170)
tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK
csontváz (#48) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, valóban használod-e a varázslataimat. Imádkozz úgy, hogy max. életerőd legalább 290!
2.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát!
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 arany karperec (#194) 2 aranygyűrű (#193) 1 aranylánc (#191)
5 borostyán függő (#162) 2 deus ex machina (#1) 1 drótszőr (#37)
5 ezüst gyűrű (#180) 5 ezüst karkötő (#158) 2 ezüst nyaklánc (#117)
2 fekete gyöngy (#99) 3 galachmit (#310) 3 igazgy. fülbevaló (#197)
2 kaja (#2) 4 obszidián függő (#195) 1 quwarg tojás (#360)
1 rejtőköpeny (#277) 1 réz papi karkötő (#307) 3 rézgolyó (#343)
2 rókafarok (#124) 1 rövid kard (#171) 2 sallank karom (#128)
1 sárga erőöv (#276) 1 spiritusz (#170) 4 tolmokov-koktél (#351)
4 ugh méreg (#166) 4 vas dobónyíl (#189) 6 víz (#27)
1 zangrozi csizma (#451)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
375 arany (#50) 2 aranypikkely (#415) 1 aranytű (#272)
6 bordacsont (#16) 1 fáklya (#36) 1 fokhagyma (#403)
2 mandibulapenge (#125) 3 mérg. ubuk tüske (#137) 1 nagy bronzkulcs (#185)
2 obszidián karkötő (#229) 1 óndarab (#85) 1 purifikátor háj (#269)
6 ragasztó (#83) 1 szent jogar (#150) 1 szent kehely (#257)
2 Thargodan esszencia (#328) 2 trófea nyaklánc (#196) 1 ubuk dobónyíl (#138)
9 ubuk tüske (#131) 1 umbatari karkötő (#278) 2 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(180,24) nekrofun (#173), Elenios oltár, művészi porolit (#720)
(180,25) Thargodan csatamező (#432), 45. jellempróba, Dornodon oltár, magger (#747), pszi őselementál (#258), Mnebolath (#237), Chara-din fattya (#236), Notermanthi (#257)
(181,26) Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(182,26) purifikátorok (#157), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), Chara-din monolitja (#534), drakolich (#760), egy ember férfi
(182,27) erdei bölcs háza (#666), szent liget (#439), oltár, művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), Weisser Riese (2221. kalandozó)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A halotthívás varázslat nem működött a drakolder csatamezőn, javítottuk.
* Ha a labirintusban ládában kincset talált a karakter, a program figyelmen kívül hagyta a GYJ beállítását annak eldöntésekor, hogy felvegye-e. Ezt javítottuk.
* Mostantól írjuk a karakterlapon, ha a deus ex machinát meghalásra állította valaki.
* A karakterek közötti találkozás programkódját kénytelenek voltunk átírni teljesen, hogy a jövőben egyszerűbben bővíthető legyen. Régen úgy működött a program, hogy a táborozó félnek a táborozás alatti találkozásait a saját fordulójának elején generálta le, nem akkor, amikor azok ténylegesen megtörténtek. Onnantól, hogy a változás a játékba kerül, a találkozások azonnal megtörténnek a passzív fél részére is (a korábbi találkozások viszont úgyanúgy generálódnak, mint eddig). Persze ez elsősorban háttérváltozás, amiből ti nem sok mindent fogtok tapasztalni, két jelentősebb dolog van csupán, ami a fordulókban is megváltozott:
A D.E.M.-ezés, halál azonnal megtörténik, ha a táborozó fél meghalna a találkozáskor. Ha csak D.E.M.-ezett, a karakter óvatosabb lesz a hátralevő időben, azaz nem fog ugyan másik kalandozókkal találkozni, de tárgyat átadni neki lehet majd. A deus ex machina a táborozás alatt nem repíti el több mezőnyire a karaktert, akkor sem, ha a beállítás ezt indokolta volna (illetve elrepíteni elrepíti, de a karakter automatikusan visszasétál a következő forduló elejéig a kiinduló táborozási koordinátára). Így a jövőben mindenki biztos lehet benne, hogy a fordulóját azon a koordinátán kezdi, ahol letáborozott (kivéve persze, ha az ominózus találkozás még a változás előtt történt volna meg, csak nem lépett a karakter azóta).
A másik fontosabb változás a Feltételes Udvarlással kapcsolatos. Sikeres szerelmeskedés után az FU azonnal törlődik a táborozó felekről, kivéve ha ők házastársak. A gravia öve nevű tárgyat emellett csak fordulónként egyszer lehet használni.
A találkozás rutin bonyolultsága miatt az alapos tesztelés ellenére is előfordulhatnak hibák. Amennyiben ilyet tapasztalsz, kérjük jelezd a Játékvezetőnek.
* Bekerültek a varázslattervező pályázaton kiválasztott varázslatok a játékba. Megtanulásuk a mágustornyokban, ill. imádkozással VP regenerációból (akinek már van elég VP regenerációja, a következő isteni küldetés leimádkozása után láthatja majd, milyen varázslatok vannak) sajátíthatók el. A 2006. januári Alanori Krónikában teljes listát találtok arról, hogy melyek ezek a varázslatok, és mire jók.

Üzenet küldése a karakternek