322. forduló, 324. forduló, Rőtszakállú Odin összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. nov. 10. 9h:10'
EZ A 328. JÁTÉKHETED, 323. FORDULÓD
329. játékheted kezdete: nov. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5011
SZÁMLA : XXXX

RŐTSZAKÁLLÚ ODIN KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [378,90] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 1 energialándzsa (eladási ár: 300 arany, ebből a kezelési költség: 24 arany), 11 ezüsttollú nyíl (eladási ár: 1000 arany, ebből a kezelési költség: 80 arany) ellenértékét.
Alig szenderedsz el, máris arra eszmélsz, hogy csaholó bolhakutyák vesznek körül. Megpróbálsz lesújtani fegyvereddel, de mindig épp ütőtávolságon kívül maradnak - úgy látszik, terelgetnek valamerre. Követed őket. Hamarosan egy kőkupachoz értek. Valaha egy oltár lehetett, de hogy melyik istené, nem igazán tudod megmondani. Ahogy vizsgálódsz, hirtelen egy ködszerű kép jelenik meg az oltár felett. Egy apró, erdei tündérkére emlékeztető lény képe. Magas, izgatott hangon kezd csivitelni. Arról beszél, hogy ő Sheran, a természet istenének küldötte, és szeretné, ha az oltárt újjáépítenéd. Már épp hozzálátna, hogy elmondja, milyen áldozatot mutass be Sherannak, hogy kapcsolatba tudj vele lépni, amikor magadhoz térsz, és kiderül, hogy mindez csak álom volt. Zu'lit tarsolya termel 1 kék orchideát. A teremtés zsákja létrehozott 1 aranytűt. A teremtés zsákja létrehozott 1 sólyomcsőrt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+32 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+1367 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+123 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-7 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy ében sárkány fészket vagy búvóhelyet. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [7 pontot használtál fel, van még 666.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 661.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 659.]
Gyorsvarázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+13 erő). [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Öregedtél 1 évet. Kezded megérezni a korod súlyát. Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 657.]
Gyorsvarázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+11 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 655.]

* 3. KP: elmormolod a 192. varázslatot a 224. varázslatot a 182. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 655.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-41 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 655.]
Beizzik a turbómágia. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-43 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 653.]

* 4. KP: elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 165. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 651.]
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 649.]
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 647.]

* 5. KP: leveszed/lerakod a 309. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 647.]

* 6. KP: beraksz a bankba a 258. tárgyat (10 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 647.]

* 7. KP: használod az 1546. tárgyat az 1100. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 647.]
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Ügyességed TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 646.]

* 8. KP: elmormolod a 147. varázslatot a 178. varázslatot a 220. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 646.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 644.]
Gyorsvarázsolsz! (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 642.]

* 9. KP: kézbeveszed/felveszed az 1373. tárgyat
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a kabutót. [0 pontot használtál fel, van még 642.]

* 10. KP: elmormolod a 11. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-41 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 640.]

kno 17 1 képesség-növelés 17
Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [0 pontot használtál fel, van még 640.]

p 112 használod a 112. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kiengeded magadból a pszi-gyűjtés pszi képességet. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-23 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve direkt kontaktus I. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+10 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 610.]

ek 116 55 133 t. energia kisütése: 116 55 133
Teljes gyógyulás varázslatot fogsz használni, ha életerőd 55 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 610.]

hh 522 449 473 használod az 522. tárgyat a 449. tárgyat a 473. tárgyat
Elnyeled a gyöngyöt, és kíváncsian várod a hatást. Tested egészségtől fénylik! (+1 egészség.) [1 pontot használtál fel, van még 609.]
Itt az ideje, hogy megszabadulj a kasztroplanáris rákfenéktől: behörpinted a kristályfolyadékot. Megszabadultál a poszogó möszéktől. [1 pontot használtál fel, van még 608.]
Megiszol egy adagnyi fiatalság italát. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( fiatalodtál 1 évet.) [1 pontot használtál fel, van még 607.]

bb 2 50 beraksz a bankba a 2. tárgyat (50 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 50 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 607.]

v 1 9999 10 elmormolod az 1. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Megidézted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-41 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 602.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[377,89] Elérkeztél a Thargodanok által megkínzott és kiégetett pusztaság határához. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy smaragd sárkány. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux csapdája. Semmi hatás! Egy káosz szava varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Egy méregfelhő III varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt a másikra rontasz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a smaragd sárkány nyakát. (6 támadással 577 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+116 életerő). Nunchakuval néhányszor megcsapod a smaragd sárkány pikkelyes testét. (4 támadással 273 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Fegyvered 12 ép-t sebzett rajtad. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (17 életpontot sebezve). A smaragd sárkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a smaragd sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 100 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a smaragd sárkány testét. (5 támadással 483 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Nunchakuval épp hogy eltalálod a smaragd sárkány bal oldalát. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Fegyvered 30 ép-t sebzett rajtad. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (16 életpontot sebezve). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány farkával megérint. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 109 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy smaragd védőgyűrű, egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 15670 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-41 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1438, sebződés: 454, gyógyulás: 291, összesen: -163 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [376,88] Félig kiégett területen vagy. Itt már cserjék, és egyre több fű nő.
(Feltételes támadás:) Egy halálelementál! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a halálelementál testét. (5 támadással 366 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Nunchakuval halálos csapásokat osztva péppé vered a halálelementál ébentestét. (4 támadással 259 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Fegyvered 20 ép-t sebzett rajtad. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (15 életpontot sebezve). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Törpe szekercével súrolod a halálelementál testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Nunchakuval csak érinted a halálelementál ébentestét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Fegyvered 35 ép-t sebzett rajtad. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (17 életpontot sebezve). A halálelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: halálvarázs II varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A halálelementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
7898 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-41 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 792, sebződés: 88, gyógyulás: 162, összesen: +74 ÉP}

Eszel valamit. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [375,87] Lápvidékre érkeztél. Itt több veszély les rád, mint a Sötét Föld összes többi tereptípusán összesen.
(Feltételes támadás:) Egy ében sárkány! Ezt kerested. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a hatalom szava. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 100 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. 70 életpontot vesztettél. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Meglengetve a teriád pörölyt a másikra támadsz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd az ében sárkány bal oldalát. (6 támadással 565 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+114 életerő). Nunchakuval párszor keményen megütöd az ében sárkány testét. Kritikus ütés! (4 támadással 372 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (15 életpontot sebezve). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) Az ében sárkány farkával megérint. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor az ében sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 107 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel néhányszor megcsapod az ében sárkány testét. (4 támadással 378 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Nunchakuval megpöccinted az ében sárkány pikkelyes testét. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (15 életpontot sebezve). Az ében sárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Az ében sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Az ében sárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 116 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (310,64)-> 28 arany, -2 ÉP], 2 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], 2 aranylánc [aranylánc ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP], egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP] és egy aranytű. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 15670 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-41 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 1418, sebződés: 599, gyógyulás: 288, összesen: -311 ÉP}

[18 pontot használtál fel, van még 584.]

m 8 mozogsz északra
[375,86] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás. Egy régen lerombolt ősi épület romjait pillantod meg. Alig néhány fekete kő maradt meg belőle! A Thargodanok láthatóan kegyetlen háborút vívnak egymás ellen. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy sárkánybarlangot. Találsz egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon híveié. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (adamantit) találsz. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy taalru herceg. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy háló. Semmi eredménye! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a taalru herceg tigristestét. (5 támadással 371 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Nunchakuval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a taalru herceg egyik lábát. (4 támadással 259 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Fegyvered 37 ép-t sebzett rajtad. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (12 életpontot sebezve). A taalru herceg mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A taalru herceg Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Törpe szekercével mély sebeket nyitva megvagdosod a taalru herceg tigristestét. (2 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Nunchakuval épp hogy eltalálod a taalru herceg tigristestét. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Fegyvered 6 ép-t sebzett rajtad. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (15 életpontot sebezve). A taalru herceg leken néhány pofont. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A taalru herceg mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a taalru herceg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], 2 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 7418 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-41 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 880, sebződés: 111, gyógyulás: 181, összesen: +70 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss törpe nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ. Ügyességed TF-elődött. [8 pontot használtál fel, van még 576.]

be 620 bemész a 620. épületbe
Remegve beóvakodsz az óriási barlangba. A méretek lenyűgözők, de nyilván egy ilyen gigászi szörnynek szüksége is van ekkora lakhelyre. Egyszercsak felszisszen valami előtted. Majd megáll benned az ütő! Aztán megkönnyebbülsz: csak egy mérges sárkánykölyök kötött beléd.

Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a smaragd drakón testét. Kritikus ütés! (5 támadással 335 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Nunchakuval többször kegyetlenül megütöd a smaragd drakón csontos pofáját. Kritikus ütés! (4 támadással 288 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (15 életpontot sebezve). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A smaragd drakón szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 6305 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-41 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 638, sebződés: 12, gyógyulás: 134, összesen: +122 ÉP}

Egy pillanatig dermedten figyelsz, hogy a csatazaj felkeltette-e a sárkány figyelmét, de semmi. Megkönnyebbülve mész beljebb. Elérkezel a hatalmas központi barlangba. Középen aranykincs és egyéb tárgyak mérhetetlen tömege van felhalmozva. A figyelmedet azonban a kincsről hamar elvonja a gigantikus sárkány, ami a kincs közepén trónol. Lassan felemeli a fejét, feléd fordítja, és kitátja a pofáját.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux csapdája varázslatot. Semmi eredménye! Távolról káosz szava varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról méregfelhő III varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Megmarkolva a teriád pörölyt a másikra támadsz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a smaragd sárkány bal vállát. (6 támadással 579 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+116 életerő). Nunchakuval néhányszor megcsapod a smaragd sárkány pikkelyes testét. Kritikus ütés! (4 támadással 372 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Fegyvered 25 ép-t sebzett rajtad. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (18 életpontot sebezve). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 79 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 97 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel néhányszor megcsapod a smaragd sárkány óriási karmát. (4 támadással 361 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Nunchakuval meghorzsolod a smaragd sárkány pikkelyes testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Fegyvered 22 ép-t sebzett rajtad. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (15 életpontot sebezve). A smaragd sárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 81 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 113 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 15670 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-41 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1408, sebződés: 503, gyógyulás: 285, összesen: -218 ÉP}

Boldogan kezdesz turkálni a kincsek között, és igyekszel felmarkolni annyit, amennyit csak elbírsz: Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], 3 bumeráng [bumeráng ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó, egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP], egy rézpáncél [rézpáncél ládikóba-> (310,64)-> 24 arany, -2 ÉP], egy varázskő és 100 arany. Dübörgést hallasz: kövek potyognak fentről, a barlang kezd beomlani! Menekülsz, fájó szívvel hagyod hátra a maradék kincset. [30 pontot használtál fel, van még 546.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+614 életerő). [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 541.]

h 697 1500 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+669 varázspont, -1338 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 541.]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+1334 életerő). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 536.]

v 198 364 72 elmormolod a 198. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmormoltad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(375,86) sárkánybarlang (#620), Chara-din monolitja (#534), Dornodon oltár, érclelőhely, taalru herceg (#307), smaragd drakón (#321), smaragd sárkány (#326)
(375,87) ében sárkány (#327)
(376,88) halálelementál (#279)
(377,89) smaragd sárkány (#326)

[364,72] A tereptípus változik, bár ez egyáltalán nem megnyugtató: kiégett földre érkeztél. Egy Thargodan herceg kíséretével együtt előtted szaggat szét egy mópat bolyt! A mópatok sikítozva menekülnek, de a Thargodanok röhögve felfalják őket, majd az utolsó túlélőket acélkampóra akasztva, magukkal viszik, szórakozás gyanánt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Elmúlt a vadászat hatása. Hangodat kieresztve, a táborra rontasz. Futás közben átugrod egy széttépett Zinthurg tetemét. Tűzgolyó repül feléd, de egy ugrással kikerülöd. Egy taalru készül a lemészárlásodra.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Egy háló varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a taalru jobb vállát. (5 támadással 189 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a taalru jobb karját. Kritikus ütés! (2 támadással 176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Nunchakuval megcsapod a taalru egyik lábát. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Fegyvered 14 ép-t sebzett rajtad. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (15 életpontot sebezve). Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A taalru belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A taalru szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP], egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3631 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-41 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 443, sebződés: 51, gyógyulás: 57, összesen: +6 ÉP}

A győzelmed téged felbátorít, a Thargodanok óvatosak lesznek. Máris magadhoz ragadod a zsákmányt, a leölt Thargodan holmiját. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy halcsont. Egy Thargodan zsoldos támad rád.

Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan zsoldos bal lábát. (5 támadással 201 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Thargodan zsoldos fejét. (5 támadással 369 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Nunchakuval eltalálod a Thargodan zsoldos testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Fegyvered 23 ép-t sebzett rajtad. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (18 életpontot sebezve). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A Thargodan zsoldos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5819 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-41 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 655, sebződés: 57, gyógyulás: 96, összesen: +39 ÉP}

Vérben forgó szemekkel, újabb lény indul feléd. Kihívón nézel a Thargodanokra: "ki a következő, aki meg akar halni?" Egy lidérckirály védelmezi a vadászterületét.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét a másikra támadsz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a lidérckirály testét. (5 támadással 374 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Nunchakuval többször kegyetlenül megütöd a lidérckirály jobb vállát. (4 támadással 258 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (15 életpontot sebezve). A lidérckirály csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Törpe szekercével mély sebeket nyitva megvagdosod a lidérckirály bal lábát. (2 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Nunchakuval épp hogy eltalálod a lidérckirály bal karját. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Fegyvered 28 ép-t sebzett rajtad. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (17 életpontot sebezve). Karmával néhányszor a lidérckirály megcsapja a fejedet. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A lidérckirály most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
7040 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-41 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 872, sebződés: 124, gyógyulás: 174, összesen: +50 ÉP}

A megmaradt Thargodanok elrepülnek a szélrózsa minden irányába. Itt a végső összecsapás ideje! Egy sötét ölész támad rád.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Elszántan a másikra támadsz. Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a sötét ölész testét. Kritikus ütés! (6 támadással 558 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+112 életerő). Nunchakuval párszor keményen megütöd a sötét ölész fejét. (4 támadással 280 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Fegyvered 30 ép-t sebzett rajtad. Lángoszlop emelkedik a talajból (13 életpontot sebezve). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a sötét ölész elmosódó alakját. (3 támadással 234 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 49 életpontot sebeztél. Nunchakuval súrolod a sötét ölész jobb lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Fegyvered 39 ép-t sebzett rajtad. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (16 életpontot sebezve). Karmait felemelve, a sötét ölész meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a sötét ölész karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) A sötét ölész összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
11461 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-41 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1243, sebződés: 189, gyógyulás: 243, összesen: +54 ÉP}

Mohón kutatod fel a Thargodanok kincsét. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy hro formázó minta [hro formázó minta ládikóba-> (310,64)-> 25 arany, -2 ÉP], 2 arany, egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], egy bumeráng [bumeráng ládikóba-> (310,64)-> 4 arany, -2 ÉP], 2 vasérc [vasérc ládikóba-> (310,64)-> 4 arany, -2 ÉP] és egy din formázó minta [din formázó minta ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Semmi értelme a szükségesnél több időt tölteni a tábornál, gyorsan távozol.
Észreveszel egy szent tölgyfát. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Dred Hornwill lábát masszírozza. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy csillezsályát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy amniosz-fát. Utad során felfedezel egy fekete lótuszt. Felfedeztél egy borkonyó cserjét. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt.

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. Ügyességed TF-elődött.
[-100 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [100 pontot használtál fel, van még 436.]

h 1168 2 használod az 1168. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom buggyantott tojás készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom volt! Hatása is egyedülálló, üdének, frissnek érzed magad. (Fiatalodtál 1 évet.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). 1154 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 433.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[364,71] Elérkezel az égig érő magashegyek közé. Az előrehaladás itt nagyon nehéz. Felfedeztél egy törpe bányát. Bányászat képességeddel fémet (arkog kő) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy viharóriás. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. 36 életpontot vesztettél. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a viharóriás jobb lábát. (5 támadással 369 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Nunchakuval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a viharóriás bal lábát. (4 támadással 285 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Fegyvered 29 ép-t sebzett rajtad. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (13 életpontot sebezve). Ellenfeled épphogy megpöccint. (1 támadástól 87 életpontot vesztesz.) Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 44 életpontot vesztettél. Törpe szekercével felnyitod a viharóriás oszlopos lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Nunchakuval meghorzsolod a viharóriás villámló testét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Fegyvered 30 ép-t sebzett rajtad. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (16 életpontot sebezve). A viharóriás megpróbál bevinni egy komolyabb ütést, de majdnem teljesen hárítod. (1 támadástól 78 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 50 életpontot vesztettél. A viharóriás szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Szereztél 83 aranyat. 7245 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-41 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 841, sebződés: 354, gyógyulás: 173, összesen: -181 ÉP}


(Továbbmész...) [364,70] Elérted a kiégett pusztaság határát. Habozva folytatod utadat. Tiltó ujjként emelkednek a magasba a vidék valószínűtlenül magas hegységei. Találsz egy Chara-din monolitját.
(Feltételes támadás:) Egy Raia angyala! Ezt kerested. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról energiaspirál varázslatot lő rád a másik. 123 életpontot vesztettél. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét a másikra támadsz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a Raia angyala bal karját. (5 támadással 365 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Nunchakuval halálos csapásokat osztva péppé vered a Raia angyala testét. (4 támadással 286 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Fegyvered 12 ép-t sebzett rajtad. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (16 életpontot sebezve). Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a Raia angyala vágásával megsebezte a bal oldaladat. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+2 jóság.) A Raia angyala fegyverével megkarcolja a bal kezedet. (1 támadástól 75 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a Raia angyala bal szárnyát. (5 támadással 355 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Nunchakuval súrolod a Raia angyala jobb karját. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Fegyvered 22 ép-t sebzett rajtad. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (15 életpontot sebezve). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A Raia angyala fegyverével megkarcolja a bal kezedet. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Előrehajolva csap a Raia angyala, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) A Raia angyala szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Szereztél 1 angyalok gyűrűjét. 10116 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-41 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1093, sebződés: 421, gyógyulás: 224, összesen: -197 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [364,69] Mocsárvidékre érkeztél. A víz sekély, de az iszap feneketlenül mély. Egy rossz lépés, és halott vagy. Egy mély nyögést hallasz, amely mintha elképzelhetetlenül távolról jönne. A hideg futkos a hátadon a hang hallatán.

[30 pontot használtál fel, van még 403.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[364,68] A tereptípus változik, bár ez egyáltalán nem megnyugtató: kiégett földre érkeztél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy lávatavat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Chaar-Lee orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó...

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [364,67] Lápvidékre érkeztél. Itt több veszély les rád, mint a Sötét Föld összes többi tereptípusán összesen. Úgy érzed, mintha lenne valami mögötted, és hirtelen megpördülsz: de nem, nincs ott semmi.

Találsz egy térkaput. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. [12 pontot használtál fel, van még 391.]

v 163 191 105 elmormolod a 163. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod a dimenzióugrás varázslatot! A táj képe lassan elmosódik, és halványan villódzva egy másik vidék képe tárul szemed elé, ahogy a térkapu megnyílik akaratod parancsára. Egy darabig izgatottan figyeled a jelenséget, de mikor lassan kezd összehúzódni, gyorsan átlépsz rajta.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(364,67) térkapu (#452), nekrofun (#173)
(364,68) lávató (#595), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(364,70) Chara-din monolitja (#534), Raia angyalai (#333)
(364,71) törpe bánya (#435), érclelőhely, viharóriás (#278)
(364,72) taalru (#249), Thargodan zsoldos (#310), lidérckirály (#316), sötét ölész (#314), Thargodan tábor (#588), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), Chara-din monolitja (#534), szent liget (#439), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), oltár

[191,105] Változik a terep: sűrű erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy trikornis herceg. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Oldalt pillantva, meglátsz egy ovimon-bokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP] Felfedeztél egy térkaput. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyilkos csalánt. Látsz egy borkonyó cserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gránátkaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rát-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyöngymangó bokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy tűzrakó helyet. A tűzrakó gnóm fenséges dögöllőt dug az orrod alá, a finom étel csábításának nem is tudsz ellenállni. Két kézzel habzsolod a nyalánkságot, amíg megteheted. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csalánvirágot. Ügyességed TF-elődött.
[-55 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [55 pontot használtál fel, van még 336.]

v 96 188 107 elmormolod a 96. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(191,105) trikornis herceg (#261), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), tündöklő szobor (#1587), térkapu (#452), oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), tűzrakó hely (#1169)

[188,107] Épületek tűnnek fel. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Sajnálattal közöljük az ügyfelekkel, hogy a roxati jósda haláleset miatt bizonytalan ideig zárva tart. "

Van itt egy Invázióügyi Minisztérium (689. épület.).
Találkozol Czuccbanma-Thattal. Tharr első számú avatárja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy álcaruhát, egy che-vállszalagot, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy jégisten amulettet, egy két kard szimbólumot, egy moa munkáskesztyűt, egy örökkéval. topázát, egy ryuku függőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsetalizmánt, egy teriádbőr karkötőt és egy törp sisakot visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy Őrült Montrix trófea és egy bosszantó apróság trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy Shengoroth karmát, bal kezében egy wakizashit tart. Lőfegyvere egy kábító nyilacska. Hátasállata egy mutáns pók! Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Auráját érzékelve máris tudod, ő is semleges. Czuccbanma-That kihívott egy barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Kezdetben előnyre teszel szert, de ellenfeled fokozatosan visszajön a vesztesnek látszó pozícióból, és végül lenyom, mint a bélyeget. Mosolyogva szemléled, ahogy az illúziót bámulja. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 326.]

be 689 bemész a 689. épületbe
Felkeresed az Invázióügyi Minisztérium épületét. Meghatódva lépsz be a hatalmas kapun. Gyönyörű márványlépcső vezet fel az emeletre. Amint felérsz, utadat állja egy kvazárpáncélba öltözött elit palotaőr. Te már csak odaveted neki: - A küldetés ügyében jöttem! -, mire némi rosszallás közepette ugyan, de utat enged neked. Az írnok megint hatalmas irathalom közepén fogad téged.
Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi időben. Amint meglát, sajnálkozva közli, hogy újabban nem történt semmi különleges. De javasolja, hogy nézz vissza később. [8000 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 1 Martian tekercse.] Távozol a hivatal épületéből. [5 pontot használtál fel, van még 321.]

szk 333 274 keresed a 333. szörnyet a 274. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy őrjáratozó katonát. [0 pontot használtál fel, van még 321.]

hu 516 585 358 hulladék: 516 585 358
Hulladék, ezért nem gyűjtesz varkaudar szablyát. Hulladékgyűjtés törölve: mópat token. Hulladék, ezért nem gyűjtesz vámpírkardot. [0 pontot használtál fel, van még 321.]

bb 328 50 beraksz a bankba a 328. tárgyat (50 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 50 Thargodan esszenciát. [0 pontot használtál fel, van még 321.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 318.]

* 2. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy végső mozdulattal előhívod a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 315.]

* 3. BP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (6 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 6 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 315.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat
Leveszed a kabutót, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 315.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 275.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 245 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 235.]

tf 3 35 fejleszted a 3. tulajdonságodat 35 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 210 TVP-t kell elköltened.] [35 pontot használtál fel, van még 200.]
Iszol a vizestömlőből. Ujjé, személyesen látogat meg Borax egyik adószedője. Gyorsan felmutatod neki a kezed ügyébe előkészített hűségérmét, hogy tudja, egy igazi hőssel van dolga. Az elsőre hajthatatlannak tűnő hivatalnok megilletődve gratulál a varkaudarok elleni háborúban elért sikereidhez, majd egy másik kalandozó után rohan, aki látszólag meg akart lépni az adófizetés elől. Mosolyogva bámulsz utána még egy darabig. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 12, 6.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be a Rughar familiárisa. Egy szögletes követ bezabál a bazaltelementál. 2 kaját nyel le a pikkelyes ptog. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 464 pontot. A következő körben tehát 664 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DIREKT KONTAKTUS I. (121. TÁMADÓ PSZI KÉPESSÉG)
A Direkt Kontaktus egy speciális támadó pszi képesség, amelyet a Pszi-Acéltornyon való áthatolásra fejlesztettek ki. Használatakor az ellenfél dobhat egy mentődobást, és ha az sikertelen, elveszíti összes pszi pontját, és ennek egy részét megkapod (de nem mehet a max. érték háromszorosa fölé). A kapott pszi pont a pszi szakértelmedtől függ, de nem lehet több egy bizonyos értéknél (kb. 120 pszi pont). A Direkt Kontaktus I. ismerete egyben immunitást is jelent a vele való támadással szemben! Tehát ha ellenfeled is ismeri a Direkt Kontaktus I-et, nem szívhatod el pszi pontját. (Ezt automatikusan megérzed, és ilyenkor nem használod a képességet.) A használata 35 pszi pontba kerül. (Megjegyzés: azoknak a szörnyeknek van pszi pontja, amelyek pszi támadást használnak.) A direkt kontaktus I-et és II-t összesen legfeljebb háromszor használhatod egy körben (ebbe nem számít bele a sikertelen használat.)

KARAKTERLAP

Rőtszakállú Odin, egy vörös, copfos hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr félisten hatalmú szolgája vagy. Az Illúzió Mesterei (#9129) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 323. fordulód.

Erő: 60 (89) Szint: 44 Merészség: 10/5 Magasság: 127 cm
IQ: 63 (73) Támadás: 84 Agresszió: 5 Testsúly: 77 kg
Ügyesség: 53 (66) Védekezés: 103 Menekülés: 30 % Életkor: 65/398 év
Egészség: 59 (83) Életpont: 1294/1121 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 6
Szerencse: 62 (87) Varázspont: 2302/378 Pénz: 5624 arany Kép. pont: 46
Tudatpont: 28/10 Pszi pont: 504/109 Halhatatlanság: 7 % EFejl: 20
Eddig összesen 3394 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 123097 TP-t kaptál. Jelenleg 11768123 TP-d van. A következő szinthez még 831877 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, Thargodan raktfőnök, Shengoroth. A 309. fordulódban 9172 arany került a bankszámládra. 9676 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/56 ökölvívás: 7/62 szúrófegyverek: 8/36
vágófegyverek: 33/53 (+6%) ütőfegyverek: 41/53 (+8%) lőfegyverek: 7/28
dobófegyverek: 35/7 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: törpe szekerce (#1105) (90%) << Din cséphadarója (#840) (90%) << teriád pöröly (#1283)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -16.); vas dobónyíl (#189) (17 -29.); ében dobónyíl (#849) (30 -997.); ében dobónyíl (#849) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
A negatív esszencia épp teriád pöröly fegyverre kenve.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 29/18 (+11%) 2. nyomkövetés: 77/92 (+33%) 3. mászás: 20/71
4. csapdakészítés: 22/9 (+6%) 5. csapdaészlelés: 9/43 (-1300%) 6. gyógyítás: 30/27
7. titkosírás: 3/81 8. felderítés: 25/57 (+7%) 9. szörnyidomítás: 15/49
10. teológia: 137/23 (+45%) 11. taumaturgia: 122/99 (+38%) 12. szerencsejáték: 3/8
13. versengés: 17/83 14. harcművészetek: 3/63 15. zene: 15/68
16. szörnyismeret: 44/92 (+20%) 17. pszi: 34/2 (+91%) 18. zárnyitás: 1/0
19. vadászat: 6/83 20. vitalitás: 7/25 21. bányászat: 34/67 (+5%)
22. úszás: 6/75 23. főzés: 15/3 (+10%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 55% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
kutatsz max. 135 TVP-ért
ásol max. 36 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat
készítesz Huddens elixírjét (#830) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 6 darabot ), tüskét (#22) (max. 6 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot, csak egyszer)
mászol max. 80 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16)
szintszívó lények (#9097), átokosztó (#372), bűbájlidérc (#761), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252), Mocskos Buddha (#3708), halálelementál (#279), mösze uralkodó (#789), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), Ylgoroth (#332), Raia angyala (#333), márvány sárkány (#328) (csak egyszer), zafír sárkány (#329) (csak egyszer), rubin sárkány (#330)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
semlegesek (#989), jók (#990), trikornis herceg (#261), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP)
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP) meditáció (#250, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +33 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +31 vp 25 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 110 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) méregsemlegesítés (#14) Pörhemór köre (#205) (97,5,2) vámpirizáció (#1)
feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) csupasz izom (#28)
óriáserő (#53) Symulf rúnája (#182) esszenciavédelem 2 (#188) esszenciavédelem (#165)
hadiszerencse II (#24) mágikus ütés (#147) tárgyvédelem (#178) hatalomvarázs (#220)
szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
háló (#186)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzgolyó (#155) >> férfiak (#998) tűzgolyó (#155) >> nők (#999)
izomernyesztés (#33) >> taalru herceg (#307) tűzgolyó (#155) >> drótszőrű mópat (#426)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
ongóliant tombolás (#146) >> férfiak (#998) ongóliant tombolás (#146) >> nők (#999)
ongóliant tombolás (#146) >> 46. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy!
2.) Kacagok, ha a pénzüket kuporgató Fairlight papokra gondolok: áldozz számomra 10,000 aranyat!
3.) Lássuk, növekszik-e a hatalmad. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fiatalság itala (#473) 1 grifftojás (#179) 6 isteni könnycsepp (#260)
49 kaja (#2) 1 kristályfolyadék (#449) 1 nyílvessző (#108)
1 purifikátor háj (#269) 1 quwarg tojás (#360) 10 ragasztó (#83)
1 sallank karom (#128) 12 spiritusz (#170) 47 Thargodan esszencia (#328)
1 tudás gyöngye (#522) 6 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
535 arany (#50) 1 angyalok gyűrűje (#529) 2 aranytű (#272)
4 borkonyó bibe (#312) 1 csalánvirág (#582) 1 fűszertartó (#210)
1 halcsont (#390) 1 kék orchidea (#68) 8 mákrózsa virág (#56)
1 Martian tekercse (#569) 17 sárkánypikkely (#292) 1 smaragd védőgyűrű (#223)
1 sólyomcsőr (#1223) 1 varázskő (#305)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(188,107) Invázióügyi Minisztérium (#689), Czuccbanma-That (3953. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek