322. forduló, 324. forduló, Kalhid összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. márc. 28. 12h:49'
EZ A 673. JÁTÉKHETED, 323. FORDULÓD
674. játékheted kezdete: ápr. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #2582
SZÁMLA : XXXX

KALHID KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [143,63] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 mithril láncinget (499 arany). Átveszed a sikeresen eladott 11 gyógykenőcs (eladási ár: 700 arany, ebből a kezelési költség: 70 arany) ellenértékét. Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+1 tvp ). Hatalmas pusztában gyalogolsz, minden kihalt. Egyszer csak hatalmas csatazajt hallasz. A hang irányába nézel: Egy hatalmas Chara-din hívőkből álló sereg közeledik. De valami furcsa: nem masíroznak, inkább futnak és már fegyvereik sincsenek. Előveszed a kukkert. Látod az arcukon a kétségbeesést és a rémületet egyértelműen esélyük se volt. Aztán távolabb megpillantasz néhány kőszobrot. Ettől? Kérded magadban. Aztán visszaemlékezel gyerekkorodban hallott legendákra. Ezek ők: A Földelem Urai.
Idegen jelenlétet érzel a fejedben. Amióta találkoztál azzal a lénnyel, többször is előfordult már. Hogy mit keresett, nem tudod, de néha nem emlékszel dolgokra, keresed a tárgyak, lények nevét. Tudod, hogy nem most találkozol ezzel a valamivel... De mikor is? Hol is? A mostani alkalom más: a lényre gondolsz, érzed, hogy fájdalmai vannak. Segíteni akarsz neki, önként ajánlod fel neki véredet, erődet. És ő kegyesen elveszi, térdre kényszerít, ahogy belőled regenerálja sérüléseit... Többen csodálkozva néznek rád. Nem tudják - nem tudhatják -, milyen az, ha egy vámpír bélyegét viselik...
A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+9 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+53 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+17 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-7 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: használod a 64. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Pszi energia árad szét testedben. Kisütöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 659.]

* 2. KP: használod a 135. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 659.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[143,62] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos.

Oldalt pillantva, meglátsz egy friss csatamezőt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Találsz egy oltárt. Raia híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy félig kész városépítkezést. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2980 pontot kell rákölteni.) Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Ravasack előtt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy épületet. Délnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy városépítkezés van. Északnyugatra egy főutca van. Északra egy épület van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [143,61] Épületek tűnnek fel. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy részeg kalandozó került az utadba. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 19 életpontot sebeztél. Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 14 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a részeg kalandozó testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel jól megszúrod a részeg kalandozó bal vállát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst kulcs. Szereztél 1 szöges bunkót. 1381 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 27, gyógyulás: 3, összesen: -24 ÉP}

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Találsz egy fekete lótuszt. Találsz egy sárkánytanyát. Találsz egy borkonyó cserjét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyöngymangó bokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. A következő épületeket látod: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
Eladsz 1 kőszemet 5 aranyért, 1 moa üveggömböt 5 aranyért, 3 polip szívókát 6 aranyért, 1 mocsári penkét 1 aranyért.
Összefutsz egy fekete, copfos hajú, szürke szemű alakváltó férfival. Fekete a bőre. Auráját mágikus vihar övezi. Sheran személyes tanácsadója. Az idézők rendjének varázsló-jelölt rangú tagja. Egy adamantit kesztyűt, egy arany papi karkötőt, egy che-vállszalagot, egy fekete bőrcsizmát, egy fűzött kagylósort, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lánghordozó gyűrűt, egy örökkéval.gyémántját, egy Rhatt páncélját, egy ryuku derékszíjat, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy uchako trófea, egy vark. kardtáncos trófea és egy Sötétség Hercege trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Gordon Marlo. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elköszöntök egymástól. Hihi, átpattan egy aranypikkely!
[24 pontot használtál fel, van még 635.]

ea 184 1 eladod a 184. tárgyat 1
Eladtál 1 ezüst kulcsot. 12 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 635.]

ea 92 1 eladod a 92. tárgyat 1
Eladtál 1 kötelet. 1 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 635.]

ea 183 1 eladod a 183. tárgyat 1
Eladtál 1 vaskulcsot. 10 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 635.]

ea 272 2 eladod a 272. tárgyat 2
Eladtál 2 aranytűt. 8 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 635.]

ea 186 1 eladod a 186. tárgyat 1
Eladtál 1 nagy vaskulcsot. 16 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 635.]

ea 40 1 eladod a 40. tárgyat 1
Eladtál 1 kis vaskulcsot. 3 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 635.]

ve 1345 2 megveszed az 1345. tárgyat 2
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 635.]

ve 1341 2 megveszed az 1341. tárgyat 2
Vásároltál 2 hoarián bőrövet. 40 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 635.]

ve 412 1 megveszed a 412. tárgyat 1
Vásároltál 1 vérvörös köpenyt. 8 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 635.]

ek 116 80 5 t. energia kisütése: 116 80 5
Gyógymógy varázslatot fogsz használni, ha életerőd 80 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 635.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[142,61] Folytatod sétádat a házak közt. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy részeg kalandozó. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 16 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a részeg kalandozó jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a részeg kalandozó jobb lábát. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megdöfködöd a részeg kalandozó testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó lendületes ütése célt téveszt. A részeg kalandozó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranygyűrű és egy ezüst kulcs. Szereztél 1 szöges bunkót. 1381 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy villát. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 3850 TVP épült bele.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rát-fát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyöngymangó bokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy amniosz-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy borkonyó cserjét. Találsz egy gyilkos csalánt. (ld. enc.) Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy házat. (no:2. építését Sötét Inkvizíció Apostolai kezdte, eddig 50 TVP épült bele.) Aha, egy kút a város terének közepén! Nagyon esztétikus. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy házat. (no:3. építését sir Criminal kezdte, eddig 50 TVP épült bele.)
Összeakadsz egy kopasz, piros szemű, kecskeszakállas árnymanó férfival. Fekete a bőre. Dornodon bíborosa. Egy denevér szimbólumot, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy örökkéval.kristályát és egy szirén köpenyét visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy acélkolosszus trófea és egy varkaudar hadúr trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: Árnymanó feje felett tündöklő glória. Jobb kezében egy árnyszablyát, bal kezében egy árnyéktőrt tart. {legmagasabb egyéb szakértelme: nyomkövetés (41).} Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötétlelkű, gonosz teremtmény. Ellenséges szándéka egyértelmű: a harc elkerülhetetlen.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 27 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 mérgezett vasnyíl. Több lövedéked átfúrja az árnymanó jobb lábát. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Az árnyak védelmezik. Megmarkolva a ryuku buzogányt a másikra rohansz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az árnymanó testét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Az árnyak védelmezik. Bíborarany tőrrel jól megszurkálod az árnymanó jobb lábát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Az árnyak védelmezik. Árnyszablyával az árnymanó jól megszurkálja a jobb oldaladat. (3 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) Árnyéktőrrel az árnymanó néhányszor megkarcolja a testedet. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Amikor a másik a földre zuhan, egy pillanatig hitetlenkedve bámulsz. Sikerült megölnöd! A következő másodpercben súlyos csalódás ér: áldozatod csak úgy hipp-hopp, eltűnik! Valószínűleg deus ex machinája volt, el kellett volna lopni tőle azt előbb. 2626 tapasztalati pontot kaptál. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérgezett vasnyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Csatastatisztika; sebzés: 274, sebződés: 53, gyógyulás: 11, összesen: -42 ÉP}


Találkozol egy kontyos ősz hajú, apró szemű, rövid bajszú árnymanó nővel. Bőre mélykék és nagyon rücskös. Egy árnygyűrűt, egy bársony övsálat, egy drakolder gyűrűt, egy Emma kötényét, egy értépő sarkantyút, egy fűzött kagylósort, egy Hatalom Karkötőjét, egy hósárkánybőr csizmát, egy kabutót, egy koponya szimbólumot, egy kyorg övcsatot, egy mihlanil medált, egy mordaith köpenyt, egy mordaith mellényt, egy mordaith vállvédőt, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval. rubinját, egy ősmágus fülbevalóját, egy rémbőr kesztyűt, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy teriádbőr karkötőt, egy varkaudar szimbólumot és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Ruházatát egy Rettegés Ura trófea, egy varkaudar őslich trófea és egy fertőzött dr.lárva trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Árnymanó feje felett tündöklő glória. Jobb kezében egy árnyszablyát, bal kezében egy wakizashit tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy élőholt sullár! Málhásállata egy Thargodan csontváz. Tisztán érzed auráját: jó jellemű, ahogy Te is az vagy. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Gunymák anyó. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Aztán elköszöntök egymástól.
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.]

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy nagyobb vércápa!

Elszántan ellenfeledre rohansz. Szigonnyal többször eltalálod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Szigonnyal többször eltalálod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 65, gyógyulás: 14, összesen: -51 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy nagyobb vércápa!

Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre rohansz. Szigonnyal többször eltalálod a nagyobb vércápa bal oldalát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Szigonnyal jól megszurkálod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 64, gyógyulás: 13, összesen: -51 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér. [42 pontot használtál fel, van még 593.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] [20 pontot használtál fel, van még 573.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy nagyobb vércápa!

Meglengetve a szigonyt a másikra támadsz. Szigonnyal jól megszurkálod a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Szigonnyal megdöfködöd a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 74, gyógyulás: 16, összesen: -58 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy nagyobb vércápa!

Elszántan ellenfeledre rohansz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Szigonnyal megdöfködöd a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 66, gyógyulás: 14, összesen: -52 ÉP}

Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy nagyobb vércápa!

Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre támadsz. Szigonnyal többször eltalálod a nagyobb vércápa bal oldalát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a nagyobb vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Szigonnyal megdöfködöd a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +10 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 78, gyógyulás: 17, összesen: -61 ÉP}

Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből. [30 pontot használtál fel, van még 543.]
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+32 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+31 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerő). [-6 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 513.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy nagyobb vércápa!

Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal többször eltalálod a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 63, gyógyulás: 13, összesen: -50 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy nagyobb vércápa!

Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre támadsz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Szigonnyal jól megszurkálod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 69, gyógyulás: 15, összesen: -54 ÉP}

Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy nagyobb vércápa!

Elszántan ellenfeledre rohansz. Szigonnyal megdöfködöd a nagyobb vércápa jobb oldalát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a nagyobb vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Szigonnyal több döféssel felnyársalod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 81, gyógyulás: 17, összesen: -64 ÉP}

Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé. [30 pontot használtál fel, van még 483.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+18 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+18 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+18 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+20 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] [40 pontot használtál fel, van még 443.]

* 1. BP: használod a 235. tárgyat
Amikor meglátnak, valaki felkiált: "Egy bárd!" Rögtön körbeáll a kíváncsi nép. Dudálni kezdesz. Mindent beleadsz, apait-anyait, hogy elnyerd a közönség tetszését. Hatalmas tapsvihart kapsz az előadás befejezésekor, az emberek ujjonganak, füttyentgetnek. Záporoznak az aranyak a kalapodba (+15 arany). Ez jól esett! (+2 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 403.]

* 2. BP: t. energia kisütése: 3 1
Tudatpajzsot feszítesz elméd köré. [10 pontot használtál fel, van még 393.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Sikerült elmondanod az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 393.]

* 4. BP: használod a 163. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 388.]

* 5. BP: energia fejlesztése 2
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-2 TU.] A befejezéshez még 1115 TU szükséges. IQ-d TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 368.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 328.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 288.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Ráismersz a lényre. Egy részeg kalandozó. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 14 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 16 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a részeg kalandozó horpadt páncélját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a részeg kalandozó bal karját. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel többször eltalálod a részeg kalandozó testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó lendületes ütése célt téveszt. A részeg kalandozó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranytű és 3 vasérc. Szereztél 1 szöges bunkót. 1381 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 248.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 139 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 208.]

tf 2 8 fejleszted a 2. tulajdonságodat 8 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 131 TVP-t kell elköltened.] [8 pontot használtál fel, van még 200.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 464 pontot. A következő körben tehát 664 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MITHRIL LÁNCING (457. TÁRGY)
A mithril láncing tökéletesen kimunkált, apró láncszemek ezreiből álló könnyű, ámde hihetetlenül ellenálló páncél. Védettségedet 18-al növeli, emellett ad egyet az ügyességedhez is. Elméletben elképzelhető, hogy egy kalandozó elkészítse, ha ismeri a varázstárgy készítés varázslatot, ekkor egy arx formázó minta, 15 mithril, 10 ezüst és 250 arany szükséges. Valamint a munka elvégzéséhez egy vaskohó kell, és 400 TVP. A mithril láncinget min. 17. szintű kalandozó veheti fel.

VÉRVÖRÖS KÖPENY (412. TÁRGY)
Ezt a köpenyt csak a Vérvörös Légió Közös Tudat tagjai készíthetik el, és kizárólag ők viselhetik. A köpenyt ellopni nem lehet. A vérvörös köpeny fontos nemcsak kinézete, de tudati kötődése folytán is a Légió számára, bizonyos tudati képességek működésképtelenek enélkül. A köpeny viseletéhez a KF 412 parancsot kell kiadnod. A köpeny készítésének titkát kizárólag a KT tagjai ismerik.

GYILKOS CSALÁN (581. NÖVÉNY)
A kalandozók szinte egyöntetűen egyetértenek abban, hogy ez a közel két méter magas, óriási, mérgező indákat lóbáló növényszerű teremtmény nem más, mint egy mozgásra képtelen Thargodan. Persze sokan megpróbálták már kiirtani (már csak a tapasztalat miatt is), de a villámgyorsan regenerálódó, kiterjedt gyökérhálózattal rendelkező teremtény alaposan összecsípte a próbálkozót, más nem történt. A növény belsejében nyíló csalánvirág lemetszéséhez igen bátornak kell lenned, és hihetetlenül ellenálló kell, hogy legyél a csaláncsípésekkel szemben - így aztán 20. szint alatt nem is próbálkozhatsz a KT 582 paranccsal (amely 10 TVP-be kerül, és körönként egyszer használható egy csalánra).
Kevés szép dolog van a Sötét Földön, és ez a gyönyörű, türkizkék csalánvirág ezek egyike. Mi sem bizonyítja, hogy nem igazán növényi eredetű, hogy több hónap után sem hervad el ez a csodaszép tünemény. Sokak szerint azért, mert önállóan is él, és lassan megmérgezi a tőle megszabadulni nem képes kalandozó lelkét. Hogy igaz-e vagy sem, döntsd el te...

KARAKTERLAP

Kalhid, egy barna, copfos hajú, kék szemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Raia követője vagy. A Humán Páholy (#9145) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 323. fordulód.

Erő: 38 (37) Szint: 22 Merészség: 5/5 Magasság: 173 cm
IQ: 34 (36) Támadás: 24 Agresszió: 3 Testsúly: 93 kg
Ügyesség: 38 (58) Védekezés: 74 Menekülés: 30 % Életkor: 27/27 év
Egészség: 35 Életpont: 314/256 Jellem: jó (356) Tul. pont: 0
Szerencse: 33 (36) Varázspont: 287/106 Pénz: 664 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 14/8 Pszi pont: 29/13 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 15
Eddig összesen 1918 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6769 TP-t kaptál. Jelenleg 902181 TP-d van. A következő szinthez még 97819 TP szükséges. Trófeáid: óriásféreg, kultúrmasztodon, norpadolótika. A 323. fordulódban 77 arany került a bankszámládra. 77 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/2 (+56%) ökölvívás: 21/90 (+6%) szúrófegyverek: 23/29
vágófegyverek: 7/41 ütőfegyverek: 23/24 (+1%) lőfegyverek: 24/85 (+4%)
dobófegyverek: 9/68

Feltételes fegyverváltás: vadászkés (#1264) << ököl (#28) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -9.); vashegyű nyíl (#176) (10 -21.); mérgezett vasnyíl (#187) (22 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 2 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 26/19 2. nyomkövetés: 59/6 3. lopás: 6/23
4. mászás: 14/45 5. csapdakészítés: 20/93 (+5%) 6. csapdaészlelés: 24/62
7. gyógyítás: 83/67 8. titkosírás: 4/50 9. felderítés: 23/28
10. szörnyidomítás: 8/89 11. teológia: 6/91 (+63%) 12. taumaturgia: 26/73 (+7%)
13. szerencsejáték: 7/0 14. versengés: 4/51 15. harcművészetek: 10/40
16. zene: 35/84 (+40%) 17. szörnyismeret: 8/2 18. pszi: 3/15 (+3%)
19. zárnyitás: 7/33 20. vadászat: 18/86 21. bányászat: 32/5
22. úszás: 15/30 (+16%) 23. csapatmunka: 1/79

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 20 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 80% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
udvarolsz a 4300. karakternek
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 3 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 5 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 6 darabot ), Ramirez feszítővasát (#1261) (max. 1 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot )
elfogod quwarg királynőt (#153) fedett veremmel (#219)
mászol max. 300 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16)
varkaudar iszákos (#688)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
rőtmanó berzerker (#369), ember (#1), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
16. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
mágiatörés (#35), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tükörpajzs (#101), tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> nők (#999) villámcsapás (#50) >> férfiak (#998)
villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd be, hogy a lelked tiszta, és nem a pénz iránti mohóság vezérel: áldozz fel 100 aranyat számomra.
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce!
3.) Irtsd a sötétség követőit - mutass be oltáromnál két szvó-ektoplazmát, és semmisítsd meg!

HŐSTETTEID
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 6
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXIX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
tudati szintlépés (226)
önismeret (236)
emberré faragás (252)
a butaság ára (273)
humán energia (278)
fejleszt.gyümölcse (292)
emberré faragás II (374)
emberiség ékköve (388)
kedvenc táborhely (395)
hárítás művészete (404)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 206 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1759.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranypikkely (#415) 1 aranytű (#272) 1 drótszőr (#37)
1 kis vaskulcs (#40) 1 kőszem (#304) 1 kötél (#92)
1 mérgezett vasnyíl (#187) 1 moa üveggömb (#383) 1 nagy vaskulcs (#186)
3 polip szívóka (#391) 1 vaskulcs (#183) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
34 arany (#50) 1 aranygyűrű (#193) 2 bronzhegyű nyíl (#94)
1 ezüst kulcs (#184) 2 hoarián bőröv (#1341) 7 mákrózsa virág (#56)
3 szöges bunkó (#8) 3 vasérc (#152) 1 vérvörös köpeny (#412)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(142,61) részeg kalandozó (#187), főutca (#399), ház (#400), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), szent tölgyfa (#393), városi kút, egy árnymanó férfi, Gunymák anyó (5770. kalandozó), nagyobb vércápa (#246)
(143,61) részeg kalandozó (#187), jáde sárkány kolostor (#701), Vérvörös Lángok Oktató Központ (#702), Zan fogadó # (#703), Serény Múmiák Shop (#704), főutca (#399), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), sárkánytanya (#492), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), ház (#400), szent tölgyfa (#393), Gordon Marlo (2349. kalandozó)
(143,62) friss csatamező (#262), tündöklő szobor (#1587), Raia oltár, városépítkezés (#398), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Az elmúlt héten a TF összes legtöbb modulját átírtam és újrafordítottam, mivel az elmúlt években számos hibaellenőrzés ki volt kapcsolva. Mire a végére értem, számos kisebb-nagyobb hibát találtam és javítottam.
- Az újszülöttek most már nem születnek hajózás szakértelemmel.
- Phua kúpoknál és nagyobb phua kúpoknál is megcsináltam, hogyha a forduló generálással valami gond van, és újra kell futtatni, akkor a második futtatásnál már ne legyen üres a phua kúp (a többi kutatnivalónál ez már működik)
- Ha valaki utólag fejlesztette bele a szükséges TU-t egy 500+ képességbe, nem mindig kapott enciklopédiát. javítva.
- A képességfának két adatbázisa van, a játékosok adataival, és a KT-k adataival. A játékosok adatbázisában hibás adatok voltak, ezeket korábban egy program segítségével helyreállítottam. Akkor írtam, hogy ez nem 99%-os: pl. volt pár karakter, akinél a képesség 1-re (kész) volt beállítva, pedig még fejlesztenie kellett ill. szeretett volna. Ha tehát fejleszteni akarsz, de nem tudsz, ez még a régi adatbázis hibája, írj nekünk egy emailt, és javítjuk. A KT-k adatbázisában is úgy tűnik, volt néhány hiba (pl. a fejlesztett képesség sorszámával) ezeket egyenként végignéztem most, és javítottam a hibákat.
- A quwargokra, mint lénycsoportra adható ki FT és BA parancs, a sorszámuk 9093. Illetve volt 1 kérés, hogy a quwarg katalizátor működjön másznivalóknál, szörnyidézésnél stb. - de a katalizátor már eleve így működött.
- A sebezhetőség varázslat (mindkét harcoló fél +20% sebzést szenved el) sajnos egyáltalán nem működött. Javítottam.
- Közben észrevettem, hogy a lények "fagyvihar" speciális képessége sem működött, ezt is javítottam (nyilván sokak bánatára :))

Üzenet küldése a karakternek