Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. márc. 28. 12h:49' EZ A 673. JÁTÉKHETED, 323. FORDULÓD 674. játékheted kezdete: ápr. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2582 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 64. pszi képességet |
* 2. KP: | használod a 135. tárgyat |
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
(Továbbmész...) [143,61] Épületek tűnnek fel. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy részeg kalandozó került az utadba. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 19 életpontot sebeztél. Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 14 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a részeg kalandozó testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel jól megszúrod a részeg kalandozó bal vállát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst kulcs. Szereztél 1 szöges bunkót. 1381 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 27, gyógyulás: 3, összesen: -24 ÉP}
ea 184 1 | eladod a 184. tárgyat 1 |
ea 92 1 | eladod a 92. tárgyat 1 |
ea 183 1 | eladod a 183. tárgyat 1 |
ea 272 2 | eladod a 272. tárgyat 2 |
ea 186 1 | eladod a 186. tárgyat 1 |
ea 40 1 | eladod a 40. tárgyat 1 |
ve 1345 2 | megveszed az 1345. tárgyat 2 |
ve 1341 2 | megveszed az 1341. tárgyat 2 |
ve 412 1 | megveszed a 412. tárgyat 1 |
ek 116 80 5 | t. energia kisütése: 116 80 5 |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 16 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a részeg kalandozó jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a részeg kalandozó jobb lábát. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megdöfködöd a részeg kalandozó testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó lendületes ütése célt téveszt. A részeg kalandozó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranygyűrű és egy ezüst kulcs. Szereztél 1 szöges bunkót. 1381 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 27 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 mérgezett vasnyíl. Több lövedéked átfúrja az árnymanó jobb lábát. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Az árnyak védelmezik. Megmarkolva a ryuku buzogányt a másikra rohansz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az árnymanó testét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Az árnyak védelmezik. Bíborarany tőrrel jól megszurkálod az árnymanó jobb lábát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Az árnyak védelmezik. Árnyszablyával az árnymanó jól megszurkálja a jobb oldaladat. (3 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) Árnyéktőrrel az árnymanó néhányszor megkarcolja a testedet. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Amikor a másik a földre zuhan, egy pillanatig hitetlenkedve bámulsz. Sikerült megölnöd! A következő másodpercben súlyos csalódás ér: áldozatod csak úgy hipp-hopp, eltűnik! Valószínűleg deus ex machinája volt, el kellett volna lopni tőle azt előbb. 2626 tapasztalati pontot kaptál. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérgezett vasnyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Csatastatisztika; sebzés: 274, sebződés: 53, gyógyulás: 11, összesen: -42 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy nagyobb vércápa!
Elszántan ellenfeledre rohansz. Szigonnyal többször eltalálod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Szigonnyal többször eltalálod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 65, gyógyulás: 14, összesen: -51 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy nagyobb vércápa!
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre rohansz. Szigonnyal többször eltalálod a nagyobb vércápa bal oldalát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Szigonnyal jól megszurkálod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 64, gyógyulás: 13, összesen: -51 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Meglengetve a szigonyt a másikra támadsz. Szigonnyal jól megszurkálod a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Szigonnyal megdöfködöd a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 74, gyógyulás: 16, összesen: -58 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy nagyobb vércápa!
Elszántan ellenfeledre rohansz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Szigonnyal megdöfködöd a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 66, gyógyulás: 14, összesen: -52 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy nagyobb vércápa!
Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre támadsz. Szigonnyal többször eltalálod a nagyobb vércápa bal oldalát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a nagyobb vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Szigonnyal megdöfködöd a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +10 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 78, gyógyulás: 17, összesen: -61 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal többször eltalálod a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 63, gyógyulás: 13, összesen: -50 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy nagyobb vércápa!
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre támadsz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Szigonnyal jól megszurkálod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 69, gyógyulás: 15, összesen: -54 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy nagyobb vércápa!
Elszántan ellenfeledre rohansz. Szigonnyal megdöfködöd a nagyobb vércápa jobb oldalát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a nagyobb vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Szigonnyal több döféssel felnyársalod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 81, gyógyulás: 17, összesen: -64 ÉP}
* 1. BP: | használod a 235. tárgyat |
* 2. BP: | t. energia kisütése: 3 1 |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 163. tárgyat |
* 5. BP: | energia fejlesztése 2 |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 14 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 16 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a részeg kalandozó horpadt páncélját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a részeg kalandozó bal karját. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel többször eltalálod a részeg kalandozó testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó lendületes ütése célt téveszt. A részeg kalandozó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranytű és 3 vasérc. Szereztél 1 szöges bunkót. 1381 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 8 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 8 pontért |
MITHRIL LÁNCING (457. TÁRGY) A mithril láncing tökéletesen kimunkált, apró láncszemek ezreiből álló könnyű, ámde hihetetlenül ellenálló páncél. Védettségedet 18-al növeli, emellett ad egyet az ügyességedhez is. Elméletben elképzelhető, hogy egy kalandozó elkészítse, ha ismeri a varázstárgy készítés varázslatot, ekkor egy arx formázó minta, 15 mithril, 10 ezüst és 250 arany szükséges. Valamint a munka elvégzéséhez egy vaskohó kell, és 400 TVP. A mithril láncinget min. 17. szintű kalandozó veheti fel. |
VÉRVÖRÖS KÖPENY (412. TÁRGY) Ezt a köpenyt csak a Vérvörös Légió Közös Tudat tagjai készíthetik el, és kizárólag ők viselhetik. A köpenyt ellopni nem lehet. A vérvörös köpeny fontos nemcsak kinézete, de tudati kötődése folytán is a Légió számára, bizonyos tudati képességek működésképtelenek enélkül. A köpeny viseletéhez a KF 412 parancsot kell kiadnod. A köpeny készítésének titkát kizárólag a KT tagjai ismerik. |
GYILKOS CSALÁN (581. NÖVÉNY) A kalandozók szinte egyöntetűen egyetértenek abban, hogy ez a közel két méter magas, óriási, mérgező indákat lóbáló növényszerű teremtmény nem más, mint egy mozgásra képtelen Thargodan. Persze sokan megpróbálták már kiirtani (már csak a tapasztalat miatt is), de a villámgyorsan regenerálódó, kiterjedt gyökérhálózattal rendelkező teremtény alaposan összecsípte a próbálkozót, más nem történt. A növény belsejében nyíló csalánvirág lemetszéséhez igen bátornak kell lenned, és hihetetlenül ellenálló kell, hogy legyél a csaláncsípésekkel szemben - így aztán 20. szint alatt nem is próbálkozhatsz a KT 582 paranccsal (amely 10 TVP-be kerül, és körönként egyszer használható egy csalánra). Kevés szép dolog van a Sötét Földön, és ez a gyönyörű, türkizkék csalánvirág ezek egyike. Mi sem bizonyítja, hogy nem igazán növényi eredetű, hogy több hónap után sem hervad el ez a csodaszép tünemény. Sokak szerint azért, mert önállóan is él, és lassan megmérgezi a tőle megszabadulni nem képes kalandozó lelkét. Hogy igaz-e vagy sem, döntsd el te... |
Erő: | 38 (37) | Szint: | 22 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 173 cm |
IQ: | 34 (36) | Támadás: | 24 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 93 kg |
Ügyesség: | 38 (58) | Védekezés: | 74 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 27/27 év |
Egészség: | 35 | Életpont: | 314/256 | Jellem: | jó (356) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 33 (36) | Varázspont: | 287/106 | Pénz: | 664 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 14/8 | Pszi pont: | 29/13 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 15 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/2 (+56%) | ökölvívás: | 21/90 (+6%) | szúrófegyverek: | 23/29 |
vágófegyverek: | 7/41 | ütőfegyverek: | 23/24 (+1%) | lőfegyverek: | 24/85 (+4%) |
dobófegyverek: | 9/68 |
Feltételes fegyverváltás: vadászkés (#1264) << ököl (#28) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -9.); vashegyű nyíl (#176) (10 -21.); mérgezett vasnyíl (#187) (22 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 2 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 26/19 | 2. nyomkövetés: | 59/6 | 3. lopás: | 6/23 |
4. mászás: | 14/45 | 5. csapdakészítés: | 20/93 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 24/62 |
7. gyógyítás: | 83/67 | 8. titkosírás: | 4/50 | 9. felderítés: | 23/28 |
10. szörnyidomítás: | 8/89 | 11. teológia: | 6/91 (+63%) | 12. taumaturgia: | 26/73 (+7%) |
13. szerencsejáték: | 7/0 | 14. versengés: | 4/51 | 15. harcművészetek: | 10/40 |
16. zene: | 35/84 (+40%) | 17. szörnyismeret: | 8/2 | 18. pszi: | 3/15 (+3%) |
19. zárnyitás: | 7/33 | 20. vadászat: | 18/86 | 21. bányászat: | 32/5 |
22. úszás: | 15/30 (+16%) | 23. csapatmunka: | 1/79 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 20 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 80% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 20 TVP-ért |
udvarolsz a 4300. karakternek |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 3 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 5 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 6 darabot ), Ramirez feszítővasát (#1261) (max. 1 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ) |
elfogod quwarg királynőt (#153) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 300 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16) |
varkaudar iszákos (#688) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
rőtmanó berzerker (#369), ember (#1), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
pszi-ernyő (#64) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
16. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
mágiatörés (#35), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tükörpajzs (#101), tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | nők (#999) | villámcsapás (#50) | >> | férfiak (#998) | |
villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Bizonyítsd be, hogy a lelked tiszta, és nem a pénz iránti mohóság vezérel: áldozz fel 100 aranyat számomra. |
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce! |
3.) Irtsd a sötétség követőit - mutass be oltáromnál két szvó-ektoplazmát, és semmisítsd meg! |
HŐSTETTEID |
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 6 |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXIX. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) tudati szintlépés (226) önismeret (236) emberré faragás (252) a butaság ára (273) humán energia (278) fejleszt.gyümölcse (292) emberré faragás II (374) emberiség ékköve (388) kedvenc táborhely (395) hárítás művészete (404) Tudati képességfa: tudati portya (501) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 206 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1759. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | aranypikkely (#415) | 1 | aranytű (#272) | 1 | drótszőr (#37) | |||
1 | kis vaskulcs (#40) | 1 | kőszem (#304) | 1 | kötél (#92) | |||
1 | mérgezett vasnyíl (#187) | 1 | moa üveggömb (#383) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | |||
3 | polip szívóka (#391) | 1 | vaskulcs (#183) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
34 | arany (#50) | 1 | aranygyűrű (#193) | 2 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
1 | ezüst kulcs (#184) | 2 | hoarián bőröv (#1341) | 7 | mákrózsa virág (#56) | |||
3 | szöges bunkó (#8) | 3 | vasérc (#152) | 1 | vérvörös köpeny (#412) |