322. forduló, 324. forduló, Nehwon, a Gyors összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. dec. 22. 15h:17'
EZ A 472. JÁTÉKHETED, 323. FORDULÓD
473. játékheted kezdete: dec. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #1657
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 6

NEHWON, A GYORS KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [181,38] koordinátán. Az idő esemény nélkül telt el. A kinemfogyó tegez termelt 1 tünde nyilat. Az aranytermő erszény 48 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 rézdarabot. A teremtés zsákja létrehozott 1 kazmár gyökeret. Varázserőd regenerálódik. (+293 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+68 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)

* 1. KP: energia fejlesztése 1
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-1 TU.] A befejezéshez még 287 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 503.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 498.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat
Lecsatolod a ritualista övet, majd felcsatolod a zafír erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 498.]

* 4. KP: beraksz a bankba a 709. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 498.]

* 5. KP: elmormolod az 59. varázslatot a 12. varázslatot a 224. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse forduló végéig.) [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 496.]
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 494.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 494.]

* 6. KP: használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 489.]

* 7. KP: használod a 72. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Hamarosan érzed az erő áramlását. Akaratoddal irányítva, létrehozod a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 484.]

v 182 elmormolod a 182. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A forró energia testedbe áramlik. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a Symulf rúnája varázslatot! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 479.]

tno 5 3 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 479.]

kno 12 4 képesség-növelés 12
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
[0 pontot használtál fel, van még 479.]

kf 531 kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat
Leveszed a kvazár sisakot, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 479.]

kf 1323 kézbeveszed/felveszed az 1323. tárgyat
A válladra helyezed a ryuku vállvédőt. [0 pontot használtál fel, van még 479.]

a 296 5229 1 átadod a 296. tárgyat az 5229. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! [-1 TU.] Ok, sikeresen átadtál 1 kvazár pajzsot Timothy részére. [5 pontot használtál fel, van még 474.]

tf 4 10 fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 8 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 464.]

tf 4 10 fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 egészség.) A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő tyrannoszaurusz rex nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 42 életpontot sebeztél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a tyrannoszaurusz rex testét. (6 támadással 123 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szívkeresőt a másikra rontasz. Szívkeresővel több döféssel felnyársalod a tyrannoszaurusz rex testét. (5 támadással 177 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszurkálod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Szívkeresővel jól megszurkálod a tyrannoszaurusz rex bal lábát. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Agyartőrrel épp hogy megszúrod a tyrannoszaurusz rex jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. 2567 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 545, sebződés: 116, gyógyulás: 0, összesen: -116 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 454.]

v 1 999 elmormolod az 1. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 449.]

kut 50 kutatsz 50 pontért
Nem foglalkozva a Thargodan csatamező baljóslatú hangulatával, ásni kezdesz. Rossz előérzeted van: túl nagy a csend. Irtóztató látni a tömérdek különböző fajhoz tartozó csontvázat - minden képzeletet felülmúló, öldöklő csata lehetett itt egykoron. Hopplá, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen behorpadt kvazár páncél, maga a kvazár is teljesen korrodált. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy Zinthurg intéz feléd kihívást.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. Semmi hatás! Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsthegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a Zinthurg testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szívkeresőt ellenfeledre támadsz. Szívkeresővel több döféssel felnyársalod a Zinthurg nyakát. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Agyartőrrel eltalálod a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A Zinthurg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A Zinthurg karmai majdnem eltalálnak! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 fekete gyöngy. 995 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 0, gyógyulás: 33, összesen: +33 ÉP}

Legnagyobb megdöbbenésedre a tetem sisteregve semmivé olvad. Fejedet csóválva, folytatod a munkát. Nincs szerencséd! Vagy már túl sokan fosztogattak itt előtted? Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy Zinthurg jön feléd.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 1 ezüsthegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szívkeresőt a másikra rohansz. Szívkeresővel néhányszor teljesen átdöföd a Zinthurg bikafejét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Agyartőrrel jól megszúrod a Zinthurg egyik karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A Zinthurg fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A Zinthurg karma a fejed mellett suhan el! A Zinthurg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy obszidián függő és 4 arany. 995 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 6, gyógyulás: 33, összesen: +27 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb a Thargodan csatamező populációja. No sebaj! Újabb adag követ és csontot sikerül előtúrnod. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy pszi őselementál védelmezi a vadászterületét.

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 17 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy teljes őrület pszi támadást. Semmi hatás! (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a pszi őselementál testét. (6 támadással 137 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Szívkeresővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a pszi őselementál ködlő zsumókját. (5 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Agyartőrrel megdöföd a pszi őselementál jobb vállát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csápjaival a pszi őselementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-10 pszi pont.) A pszi őselementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-11 pszi pont.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 37, gyógyulás: 48, összesen: +11 ÉP}

No! Kezdesz kifáradni. Essünk túl a végső összecsapáson! Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy taalru készül a lemészárlásodra.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 57 életpontot sebeztél. Egy háló varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a taalru póklábát. (6 támadással 129 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Szívkeresővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a taalru tigristestét. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Agyartőrrel többször eltalálod a taalru póklábát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A taalru belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a taalru száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vas dobónyíl, egy Eldaran karkötője és egy ezüst gyűrű. 3525 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 336, sebződés: 37, gyógyulás: 70, összesen: +33 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy csontpálca és egy tolmokov-koktél. A földön a csontvázak kezdenek megmozdulni, és életre kelni. Ennek fele se tréfa! Menekülsz a kinccsel. [50 pontot használtál fel, van még 399.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[180,37] Továbbra is síkságon vagy.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Thargodan csatamezőt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy ősi csatamezőt. Északnyugatra egy ősi csatamező van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 389.]

kut 50 kutatsz 50 pontért
Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Egy szénné égett Thargodan tetemét látod, amelyen furcsa, elektromos szikrák futnak végig. Megizzadsz, de egyelőre csak néhány szétolvadt relikviát sikerült exkaválni. Nem is érzed már a karod, talán egy órája kutatsz? Két órája? Nem baj, a kincs mindent megér. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy Mnebolath támad rád.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 69 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 ezüsthegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Mnebolath bal oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 6 aranyad is. A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (36 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Szívkeresővel néhányszor teljesen átdöföd a Mnebolath bal lábát. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Agyartőrrel jól megszúrod a Mnebolath jobb lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 11 aranyad is. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy kristálygömb. 2084 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 65, gyógyulás: 33, összesen: -32 ÉP}

Legnagyobb megdöbbenésedre a tetem sisteregve semmivé olvad. Fejedet csóválva, folytatod a munkát. Nincs itt semmi, csak átok és dögletes levegő! Azért még próbálkozol kicsit. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy csapat Chara-din fattya jön feléd.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 21 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy varázslatlopás varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya lila testét. (6 támadással 138 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szívkeresőt a másikra rontasz. Szívkeresővel többször eltalálod a Chara-din fattya bal lábát. (5 támadással 178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Agyartőrrel jól megszurkálod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). A 8 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (8 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Szívkeresővel többször eltalálod a Chara-din fattya jobb karját. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Agyartőrrel kicsit megbökdösöd a Chara-din fattya testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A 4 Chara-din fattya megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a 4 Chara-din fattya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 691, sebződés: 56, gyógyulás: 134, összesen: +78 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Újabb adag követ és csontot sikerül előtúrnod. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy Zinthurg intéz feléd kihívást.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 6 tüske. Több lövedéked átfúrja a Zinthurg bal vállát. (6 támadással 86 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a szívkeresőt a másikra ugrasz. Szívkeresővel néhányszor teljesen átdöföd a Zinthurg fejét. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Agyartőrrel megdöföd a Zinthurg bikafejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A Zinthurg belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A Zinthurg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy aranylánc. 995 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 15, gyógyulás: 34, összesen: +19 ÉP}

No! Kezdesz kifáradni. Essünk túl a végső összecsapáson! Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy taalru támad rád.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 51 életpontot sebeztél. Távolról háló varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a taalru tigristestét. (6 támadással 117 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Szívkeresővel több döféssel felnyársalod a taalru egyik lábát. (5 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Agyartőrrel jól megszurkálod a taalru testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A taalru belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-8 varázspont.) Szívkeresővel épp hogy megszúrod a taalru tigristestét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Agyartőrrel épp hogy megszúrod a taalru tigristestét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A taalru fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a taalru száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy kristálygömb, egy nagy bronzkulcs, 2 arany, egy arany karperec, egy rejtőköpeny és egy ezüst karkötő. 3525 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 364, sebződés: 84, gyógyulás: 79, összesen: -5 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a démon előugrott. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy arany papi karkötő, egy ezüst gyűrű, 8 arany és egy kígyóbőr kesztyű. A földön a csontvázak kezdenek megmozdulni, és életre kelni. Ennek fele se tréfa! Menekülsz a kinccsel. [50 pontot használtál fel, van még 339.]

ek 7 4 5 t. energia kisütése: 7 4 5
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+5 mászás.) [-5 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 339.]

m 6 5 7 mozogsz nyugatra, délnyugatra, északnyugatra
[179,37] Továbbra is síkságon vagy.

Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy ősi csatamezőt. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy ősi csatamező van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [178,38] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Úgy gondolod, hogy a közeledő áeratikus hasnyák nem jelenthet komoly veszélyt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. 9 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 6 tüske. Lövedékeiddel perforálod az áeratikus hasnyák testét. (6 támadással 83 életpontot sebezve.) A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Szívkeresővel tökéletesen perforálod az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Agyartőrrel jól megszúrod az áeratikus hasnyák fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az áeratikus hasnyák nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Az áeratikus hasnyák farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. Az áeratikus hasnyák megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1368 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 12, gyógyulás: 26, összesen: +14 ÉP}

Utad során felfedezel egy quwarg bolyt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Hegyek Királya orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Mentális energiáidat felszabadítva tested fellebeg a levegőbe. Ahogy egyre nagyobb magasságba emelkedsz, lassan leküzdöd kezdeti félelmeidet. Hopp, megérkeztél! Folyamatosan söpörgeted magadról az apró rovarokat, és már majdnem visszafordulsz, amikor végre eléred a boly tetejét. Hopp, egy mély üreg! Óvatosan leereszkedsz. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-9 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy quwarg királynő!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 20 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 tüske. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő testét. (6 támadással 28 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szívkeresőt ellenfeledre rontasz. Szívkeresővel tökéletesen perforálod a quwarg királynő jobb első lábát. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Agyartőrrel épp hogy megszúrod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 0, gyógyulás: 35, összesen: +35 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 1 varázskövet. Levitálva hagyod el a helyet. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
Összeakadsz Durazbar Grunnal. Ő Hathor férje! Leah hírvivője az univerzumban. Egy árnyszőttest, egy bársony övsálat, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy drakolit karvédőt, egy drakolit kesztyűt, egy drakolit lábvédőt, egy drakolit vállvédőt, egy értépő sarkantyút, egy Fairlight övét, egy Hantas karperecét, egy Hatalom Karkötőjét, egy hűbéresi gyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy játékmesteri palástot, egy jegygyűrűt, egy Khór maszkját, egy koponya szimbólumot, egy kreiton palástot, egy mihlanil medált, egy Notermanthi amulettet, egy og'lhobn fülbevalót, egy ősi csizmát, egy ősmágus fülbevalóját, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vadászinget, egy Teremtő koronáját, egy tűzhaj diadémet, egy védőtalizmánt, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy Zu'lit koronáját visel. A Pöröly Olimpia réz emlékérmét viseli. Fegyverzetét egy Zt'tuzzarxn trófea, egy triklem drakolder trófea és egy élőholt drakolder trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy biethlan kardot, bal kezében egy drakolit pajzsot tart. Lőfegyvere egy mérg. teriád tőr. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Tisztán érzed auráját: éjfekete, akárcsak a Tiéd. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 16 tüskét. Erőd TF-elődött. (+1 erő.)

(Továbbmész...) [177,37] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy áeratikus hasnyák. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. 11 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 6 tüske. Pár lövedéked átjárja az áeratikus hasnyák jobb oldalát. (6 támadással 83 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan a másikra rontasz. Szívkeresővel több döféssel felnyársalod az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Agyartőrrel jól megszúrod az áeratikus hasnyák egyik lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az áeratikus hasnyák nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Feléd sújt az áeratikus hasnyák a farkával, de elhibázta! Az áeratikus hasnyák belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 39 életpontot vesztettél. Az áeratikus hasnyák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1368 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 60, gyógyulás: 28, összesen: -32 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy smirglibokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Ez a kincses térkép jól fog jönni, gyorsan kitéped a kobold kezéből. A cserkész visítva menekül. Megvizsgálod a zsákmányodat: Nyuszi-rét; magas, jól megmászható fa; akadályverseny indulópontja. A fenébe, nem jó semmire. Dühösen dobod el. (+2 gonoszság.)
A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy norpadolótika. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a norpadolótika testét. (6 támadással 134 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szívkeresőt a másikra rontasz. Szívkeresővel több döféssel felnyársalod a norpadolótika testét. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Agyartőrrel kicsit megsebzed a norpadolótika bal hátsó lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (8 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A norpadolótika fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A norpadolótika még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2091 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 270, sebződés: 38, gyógyulás: 35, összesen: -3 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 6 tüskét. Erőd TF-elődött. [102 pontot használtál fel, van még 237.]

m 7 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra
[176,36] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Észreveszel egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 300 pontot kell rákölteni.)

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Összeakadsz Ezüsthajú Szigfriddel. Egy adamantit kesztyűt, egy angyalok gyűrűjét, egy beholderfej medált, egy che-vállszalagot, egy hókeresztet, egy játékmesteri palástot, egy koponya szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy örökkéval. topázát, egy regeneráló gyűrűt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd karkötőt, egy szerencsetalizmánt, egy szirén köpenyét és egy tűzúr csizmáját visel. Ruházatát egy smaragd sárkány trófea, egy triklem drakolder trófea és egy márvány sárkány trófea ékesíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy helytartói jogart tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd tüskés gigaféreg. Málhásállata egy Thargodan csontváz. Tisztán érzed auráját: ő is gonosz. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [175,36] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Felfedeztél egy kristálypalotát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Lehajolsz egy marék gazért: - Virágot a virágnak, gazt a gaznak! - mondod. Az elflány elsírja magát és elszalad. (+2 gonoszság.)
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot.
(Feltételes mászás:) Felnézel - ez egy kicsit magas! Figyelve a széljárást, levitálásba kezdesz. Pillanatok alatt fent vagy. Félelmek nélkül élvezed a kilátást. Kétszer is majdnem lezuhansz, de a tapadókorongok erősek. Végül felérsz, és odafent találsz egy csini kis házikót, amelynek ablaka nyitva van. Bemászol! Ledöbbensz, ahogy a fényűző, kizárólag kristályból kifaragott óriási teremben körülnézel. De aztán felébred benned a vérbeli fosztogató. Zajt hallasz: csak nem a főbérlő? Sarkon fordulsz. Egy gránitelementál!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 14 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a gránitelementál testét. (6 támadással 129 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a szívkeresőt ellenfeledre támadsz. Szívkeresővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gránitelementál gránittestét. (5 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Agyartőrrel eltalálod a gránitelementál nyakát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A gránitelementál mancsával oldalba lök. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1640 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 18, gyógyulás: 55, összesen: +37 ÉP}

Ráébredsz, hogy ekkora palotában többen is laknak. Már jön is az új lakó! Egy nanda!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 18 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő. Semmi hatás! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a nanda pikkelyes testét. (6 támadással 125 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Elszántan a másikra ugrasz. Szívkeresővel több döféssel felnyársalod a nanda pikkelyes testét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Agyartőrrel megdöföd a nanda testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nanda, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1920 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 275, sebződés: 5, gyógyulás: 33, összesen: +28 ÉP}

Egy pillanatig sem késlekedve, nekilátsz a kristálypalota átkutatásának. Végre megtalálod a csinosan berendezett kincseskamrát. Ez az! Szereztél 1 bíbor erőövet. (ld. enc.) Levitálva hagyod el a helyet. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy Leah oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északra egy patak van. Elrakod a távcsövet.


Találkozol Don Ermytage-zsal. Ő Asenath Killmaster férje! Raia korlátlan hatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy balkezes gyűrűt, egy Bufa páncélját, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy rémbőr tarkóvédőt, egy rothasztó talizmánt, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku nadrágot, egy szerencsetalizmánt, egy umbatari karkötőt, egy zafír erőövet, egy zafír fülbevalót és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy kronotapír trófea, egy ongóliant trófea és egy taalru trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy trikornis a hátasa. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: fehér, mint minden jónak. Pfuj! Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[75 pontot használtál fel, van még 162.]

im imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 162.]

m 8 2 4 mozogsz északra, keletre, délre
[175,35] Még mindig füves síkságon vagy.

Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely délkeletről folyik északnyugatra. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy amniosz-fát. Találsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy Raia oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy tavacskát. Északra egy ősi csatamező van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [176,35] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy kristálypalotát. Északnyugatra nézve látsz egy ősi csatamezőt. Északra egy Raia oltár van. Elteszed a látcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy quwarg harcos került az utadba. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 16 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 6 tüske. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos potrohát. (6 támadással 30 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szívkeresőt ellenfeledre ugrasz. Szívkeresővel több döféssel felnyársalod a quwarg harcos testét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Agyartőrrel megkarcolod a quwarg harcos testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 0, gyógyulás: 30, összesen: +30 ÉP}

Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy élőholt quwarg közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 11 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 6 tüske. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg jobb oldalát. (6 támadással 83 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Szívkeresővel tökéletesen perforálod az élőholt quwarg potrohát. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Agyartőrrel megérinted az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 7, gyógyulás: 23, összesen: +16 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [176,36] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 300 pontot kell rákölteni.) Megvizsgálod a talajt. Még egész friss elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 tüskét. Erőd TF-elődött. [40 pontot használtál fel, van még 122.]

cir 33 vándorcirkusz látogatása 33
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 122.]

ef 4 energia fejlesztése 4
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-4 TU.] A befejezéshez még 283 TU szükséges. [40 pontot használtál fel, van még 82.]

szk 360 keresed a 360. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ryuku gárdistát. [0 pontot használtál fel, van még 82.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 79.]

* 2. BP: kiveszel a bankból a 709. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 79.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat
Lecsatolod a zafír erőövet, majd felcsatolod a ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 79.]

* 4. BP: használod a 65. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 69.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 17, 28, 30.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a mutáns pók. Egy kaját bezabál a Rughar familiárisa. Lestrapálva a nap eseményeitől, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a hadiszerencse III hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a Symulf rúnája hatása.
Ebben a körben 69 pontod maradt, ebből a következő körre 69 pontot vihetsz át. Kapsz még 464 pontot. A következő körben tehát 533 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BÍBOR ERŐÖV (291. TÁRGY)
Ez a festett vörösréz öv nem igazán kényelmes viselet, de igen hasznos: mágikus ereje révén képes viselőjét megizmosítani: ha a bíbor övet magadra öltöd (KF 291) erőd megnövekszik kettővel.

KARAKTERLAP

Nehwon, a Gyors, egy hófehér, copfos hajú, borostyánszemű drow férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah bíborosa vagy. A Mélysötét Vándorai (#9149) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 323. fordulód.

Erő: 32 (36) Szint: 25 Merészség: 7/5 Magasság: 190 cm
IQ: 38 (44) Támadás: 35 Agresszió: 5 Testsúly: 60 kg
Ügyesség: 36 (41) Védekezés: 75 Menekülés: 20 % Életkor: 169/169 év
Egészség: 30 (36) Életpont: 416/583 Jellem: gonosz (420) Tul. pont: 0
Szerencse: 39 (47) Varázspont: 858/17 Pénz: 266 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 35/12 Pszi pont: 171/62 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 81
Eddig összesen 1890 szörnyet (17 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 31319 TP-t kaptál. Jelenleg 1453465 TP-d van. A következő szinthez még 246535 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, ősdentor, taalru. 33 Hatalompontod van a régi rendszer szerint, 90 az új rendszer szerint. A 321. fordulódban 10180 arany került a bankszámládra. 10281 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9 ökölvívás: 2 szúrófegyverek: * 28
vágófegyverek: 20 ütőfegyverek: 14 lőfegyverek: 29
dobófegyverek: 8

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); tüske (#22) (8 -9.); tüske (#22) (10 -14.); tüske (#22) (15 -17.); tünde nyíl (#554) (18 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 16 2. nyomkövetés: 96 (+1) 3. lopás: 7
4. mászás: 14 (+5) 5. csapdakészítés: 23 6. csapdaészlelés: 7
7. gyógyítás: 39 8. titkosírás: 9 9. felderítés: 22
10. szörnyidomítás: 9 11. teológia: 49 (+10) 12. taumaturgia: 60 (+14)
13. szerencsejáték: 11 14. versengés: 14 15. zene: 6
16. szörnyismeret: 37 17. pszi: * 20 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 25 20. bányászat: 31 21. úszás: 12
22. főzés: 6

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 15 TVP-ért
kutatsz max. 5 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 5 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 999 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 999 darabot, csak egyszer), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot )
elfogod pszi elementált (#221) fedett veremmel (#219)
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért
mászol max. 80 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, szellemkastély (33)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16)
Carou (#4092) (csak egyszer), szintszívó (#96), degradátor (#210) (csak egyszer), ongóliant (#159), bávatag golombár (#165), csápos otagi (#395)
Barátságosság (aktív: 1, max: 16)
bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
mentális pajzs (#72) vámpirizáció (#1)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 32, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> massza (#217) izomernyesztés (#33) >> bibircsók-óriás (#120)
lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96) villámcsapás (#50) >> orgoró (#170)
villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154) villámcsapás (#50) >> óriásféreg (#171)
jégcsóva (#41) >> pszi elementál (#221) jégcsóva (#41) >> Tguarkhan (#212)
agykorbács (#97) >> varkaudar behemót (#189) izomernyesztés (#33) >> Zinthurg (#180)
izomernyesztés (#33) >> áeratikus hasnyák (#243) jégcsóva (#41) >> Mnebolath (#237)
jégcsóva (#41) >> taalru (#249) villámcsapás (#50) >> magger (#747)
villámcsapás (#50) >> ryuku csapásvezető (#778) villámcsapás (#50) >> ősdentor (#282)
villámcsapás (#50) >> ekharion (#232) villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191)
villámcsapás (#50) >> kultúrmasztodon (#227) villámcsapás (#50) >> orbitális mackósajt (#229)
villámcsapás (#50) >> tyrannoszaurusz rex (#160)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 32, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> halálosztó kain (#168) pszi-acéltorony (#98) >> ekharion (#232)
pszi-acéltorony (#98) >> csápos otagi (#395) pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258)
fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164) elektromos pajzs (#51) >> Tguarkhan (#212)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221) elektromos pajzs (#51) >> férfiak (#998)
elektromos pajzs (#51) >> nők (#999) tükörpajzs (#101) >> orgoró (#170)
tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK
csontváz (#48) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát!
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 drótszőr (#37) 1 ezüsthegyű nyíl (#323) 3 kaja (#2)
1 kvazár pajzs (#296) 3 púderkő (#119) 1 quwarg tojás (#360)
1 rókafarok (#124)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
45 arany (#50) 1 arany karperec (#194) 1 arany papi karkötő (#309)
1 aranylánc (#191) 1 bíbor erőöv (#291) 1 csontpálca (#329)
1 Eldaran karkötője (#373) 2 ezüst gyűrű (#180) 1 ezüst karkötő (#158)
2 fekete gyöngy (#99) 1 kazmár gyökér (#205) 1 kígyóbőr kesztyű (#49)
2 kristálygömb (#265) 1 nagy bronzkulcs (#185) 1 obszidián függő (#195)
1 rejtőköpeny (#277) 1 rézdarab (#70) 9 spiritusz (#170)
1 tolmokov-koktél (#351) 1 tünde nyíl (#554) 4 tüske (#22)
1 tyrex csont (#280) 4 ugh méreg (#166) 1 vas dobónyíl (#189)
8 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(175,35) patak, amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Sheran oltár
(175,36) kristálypalota (#401), oltár, 38. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), gránitelementál (#205), nanda (#224), Don Ermytage (1119. kalandozó)
(176,35) quwarg harcosok (#201), élőholt quwarg (#202)
(176,36) oltár, Ezüsthajú Szigfrid (1056. kalandozó)
(177,37) áeratikus hasnyákok (#243), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), Dornodon oltár, 33. jellempróba, norpadolótika (#226)
(178,38) áeratikus hasnyákok (#243), quwarg boly (#359), művészi porolit (#720), Dornodon oltár, quwarg királynő (#153), Durazbar Grun (5780. kalandozó)
(180,37) Thargodan csatamező (#432), Chara-din monolitja (#534), Mnebolath (#237), Chara-din fattya (#236), Zinthurg (#180), taalru (#249)
(181,38) tyrannoszaurusz rex (#160), Zinthurg (#180), pszi őselementál (#258), taalru (#249)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


Kedves Játékostársunk, Ezúton szeretnénk Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új évet kívánni. Reméljük, hogy kalandjaid során jól szórakoztál, és jövőre is velünk tartasz. A két ünnep között (dec. 26-31.) nem táplálunk fordulót, kivéve dec. 28-át, amikor lesz egy emailes forduló küldés. Megértéseteket köszönjük! A Beholder Kft. munkatársai.

Üzenet küldése a karakternek