320. forduló, 322. forduló, Lumyr Haleth összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2013. máj. 13. 9h:07'
EZ A 416. JÁTÉKHETED, 321. FORDULÓD
417. játékheted kezdete: máj. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 23 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4114
SZÁMLA : XXXX

LUMYR HALETH KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [152,46] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 65. pontnál.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+21 tvp ). Az aranytermő erszény 69 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+600 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+53 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+18 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+2 kaja.) A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-10 életerő). A lottó 1024. hetének nyerőszámai: 26, 8, 7. 2 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 10 arany nyereményt kapsz. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 487.]

* 2. KP: használod a 73. pszi képességet
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 487.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 203% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 487.]

* 4. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 86. varázslatot a 165. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+8 erő). [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 485.]
Beizzik a turbómágia. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 485.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 483.]

* 5. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 279. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+3% teo] [2 pontot használtál fel, van még 481.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 481.]
Beizzik a turbómágia. [-25 varázspont.] [+2% tau] [2 pontot használtál fel, van még 479.]

* 6. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy végső mozdulattal előhívod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] [+2% teo] [5 pontot használtál fel, van még 474.]

* 7. KP: használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 454.]

* 8. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Megidézted az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 449.]

* 9. KP: használod az 1101. tárgyat a 841. tárgyat az 1534. tárgyat
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 448.]
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 447.]
Használatba hozod a quwarg teleportgömböt, valahogy ösztönösen érzed, hogyan is kell. Hirtelen a környezeted megváltozik, elhomályosodik, majd újra kitisztul. Zárt helyre, egy quwarg boly belsejébe érkeztél! Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-9 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg királynő!

Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő testét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). {GYD:} Cápafoggal megdöföd a quwarg királynő torát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 1628 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 0, gyógyulás: 34, összesen: +34 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy quwarg ősmágus!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 202 életpontot sebeztél. [+1% tau] Üdvözlésképpen egy tisztítótűz varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A varázslat kudarcot vallott. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 30 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel megcsapod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). {KCC:} Cápafoggal megdöföd a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzeső. 25 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét halál. Semmi eredménye! A quwarg ősmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 5 gyenge méreg (Nincs mibe rakni 5 gyenge mérget.) és 2 sáfránypor. 3686 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 304, sebződés: 55, gyógyulás: 22, összesen: -33 ÉP}

Söprögetni kezded a quwargokat, de még így is néhány fürtnyi a nyakadba esik. Észreveszel valamit. Éljen! Találtál 1 kristálygömböt. Újabb kavargó, teleportérzés lesz úrrá rajtad, ahogy megtörténik a visszaút. A következő pillanatban a kimerült teleportgömböt a kezedben tartva térsz magadhoz. [41 pontot használtál fel, van még 406.]

tno 3 1 növeled a 3. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Ügyesebbnek, fürgébbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 406.]

tno 4 1 növeled a 4. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Még frissebbnek, egészségesebbnek érzed magad, mint korábban. [0 pontot használtál fel, van még 406.]

fvh 26 felt. varázslat haszn. 26
Harci varázslataidat használni fogod minden 26. vagy magasabb szintű ellenfélre. [0 pontot használtál fel, van még 406.]

ftv 231 28 felt. tám/véd. varázslat a 231. varázslatot a 28. szörnyet
Ok, a megadott támadó varázslat-lény feltétel törölve. [0 pontot használtál fel, van még 406.]

ftv 231 31 felt. tám/véd. varázslat a 231. varázslatot a 31. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott szintű lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 406.]

flh 20 176 felt. lőfegyver haszn. 20 a 176. tárggyal
FLH 20 176 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 406.]

flh 23 176 felt. lőfegyver haszn. 23 a 176. tárggyal
Ok, FLH 23 176 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 406.]

ff 422 513 felt. fegyverváltás: 422 513
Felt. fegyverváltás: << mágusölő << pásztorbot. [0 pontot használtál fel, van még 406.]

bb 313 6 518 beraksz a bankba a 313. tárgyat (6 darabot)
Elhelyezel a KT kincstárában 6 gyógykenőcsöt. [0 pontot használtál fel, van még 406.]

bb 150 4 518 beraksz a bankba a 150. tárgyat (4 darabot)
Elhelyezel a KT kincstárában 4 szent jogart. [0 pontot használtál fel, van még 406.]

h 449 használod a 449. tárgyat
Itt az ideje, hogy megszabadulj a kasztroplanáris rákfenéktől: behörpinted a kristályfolyadékot. Megszabadultál a poszogó möszéktől. [0 pontot használtál fel, van még 406.]

ek 40 15 t. energia kisütése: 40 15
Iszonyúan koncentrálsz, ahogy az energiákat transzformálod. Előállítottál 75 TVP-t. [-15 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 481.]

ef 10 533 energia fejlesztése 10
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 411.]

lm 66 66 66 mozogsz 66 66 66
Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [66. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy élőholt quwarg lakik itt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg torát. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod az élőholt quwarg testét. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). {KCC:} Cápafoggal megdöföd az élőholt quwarg torát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 164 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Az élőholt quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Az élőholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1781 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 441, sebződés: 0, gyógyulás: 27, összesen: +27 ÉP}

A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-12 életerő). Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[6 pontot használtál fel, van még 405.]

lm 76 76 78 mozogsz 76 76 78
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [65. PONT.] Egyszercsak megnyílik alattad a föld, és zuhansz! Alaposan megütötted magadat - ez egy csapóajtós csapda volt. Szerencsédnek köszönhetően csak 10 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol.
(Önanalízis: +6% csapdaészlelés.) A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-12 életerő). Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. A folyosó kanyarodik. [67. PONT.] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-10 életerő). Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [69. PONT.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-10 életerő). Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [70. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy 9 qwarg rohamosztagos. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a qwarg rohamosztagos bal első lábát. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). {KCC:} Cápafoggal jól megszurkálod a qwarg rohamosztagos testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (9 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) {GYD:} Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). {GYD:} Cápafoggal megérinted a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Marásokat ejt rajtad a 4 qwarg rohamosztagos. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A 4 qwarg rohamosztagos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2738 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 601, sebződés: 47, gyógyulás: 112, összesen: +65 ÉP}

A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-11 életerő). Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [71. PONT.] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-13 életerő). Haladsz az ellenséges labirintusban. Újabb kanyar! [72. PONT.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-14 életerő). Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Az út ismét kanyarodik. [73. PONT.] Hirtelen egy quwarg parafenomént veszel észre magad előtt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A varázslat kudarcot vallott. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén jobb vállát. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {GYD:} Mágusölővel egy hatalmas csapással felmetszed a quwarg parafenomén bal hátsó lábát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Cápafoggal jól megszúrod a quwarg parafenomén bal oldalát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 164 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Csáprágójával a quwarg parafenomén megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 44 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2378 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 411, sebződés: 49, gyógyulás: 23, összesen: -26 ÉP}

A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-13 életerő). A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [74. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy quwarg parafenomén van előtted! Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A varázslat kudarcot vallott. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi hatás! Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén testét. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel egy hatalmas csapással felmetszed a quwarg parafenomén jobb középső lábát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Cápafoggal megdöföd a quwarg parafenomén bal hátsó lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 45 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2554 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 51, gyógyulás: 24, összesen: -27 ÉP}

A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-16 életerő). Haladsz az ellenséges labirintusban. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [75. PONT.] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-14 életerő). Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [76. PONT.] Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 10 quwarg tojás, 5 gyógykenőcs és 6 pular kristály. Felpakolsz. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-10 életerő). Egyhelyben toporogsz.
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [75. PONT.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-15 életerő). Mész tovább, előre. Kanyarodik a járat. [77. PONT.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-10 életerő). Az út végén egy kőlépcső vezet fölfelé. Próba szerencse - megpróbálod! [78. PONT. --> 2. SZINT, 48. PONT.] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-14 életerő). [78 pontot használtál fel, van még 327.]

lm 60 60 60 mozogsz 60 60 60
Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [49. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy vadász quwarg. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a vadász quwarg jobb középső lábát. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a vadász quwarg bal hátsó lábát. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). {GYD:} Cápafoggal megbököd a vadász quwarg testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a vadász quwarg többször is megmar! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A vadász quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 2462 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 295, sebződés: 19, gyógyulás: 46, összesen: +27 ÉP}

Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy vadász quwarg. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a vadász quwarg testét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a vadász quwarg potrohát. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Cápafoggal jól megszúrod a vadász quwarg torát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Több marást ejt rajtad a vadász quwarg csáprágójával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 2308 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 277, sebződés: 19, gyógyulás: 44, összesen: +25 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy vadász quwarg az. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a vadász quwarg jobb oldalát. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {KCC:} Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a vadász quwarg fejét. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Cápafoggal megkarcolod a vadász quwarg testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a vadász quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 2435 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 285, sebződés: 15, gyógyulás: 46, összesen: +31 ÉP}

A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-13 életerő). Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [50. PONT.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-10 életerő). A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [51. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy quwarg parafenomén van előtted! Itt csata lesz.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi eredménye! Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén jobb hátsó lábát. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra rontasz. Mágusölővel egy hatalmas csapással felmetszed a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Cápafoggal jól megszúrod a quwarg parafenomén bal első lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A quwarg parafenomén megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 45 életpontot vesztettél. Nyelvét a quwarg parafenomén feléd löki, de eredménytelenül. A quwarg parafenomén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2378 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 51, gyógyulás: 24, összesen: -27 ÉP}

A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-15 életerő). Folytatod az utat. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [52. PONT.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-14 életerő). Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy kanyarhoz érkeztél. [54. PONT.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-13 életerő). A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Az út ismét kanyarodik. [55. PONT.] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 9 életpontot vesztettél. Nagy nehezen kikecmeregsz.
(Önanalízis: +6% csapdaészlelés.) A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-13 életerő). Haladsz előre. A szűk járat megint csak kanyarodik. [56. PONT.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-10 életerő). Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. [57. PONT.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-14 életerő). Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [58. PONT.] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 14 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol.
(Önanalízis: +6% csapdaészlelés.) A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-12 életerő). Nincs megállás - továbbtotyogsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [59. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-10 életerő). A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [60. PONT.] Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 2 szent jogar, 4 gyógykenőcs, 3 varázskő, 6 sáfránypor, 1 Dantor vértje (ld. enc.) és 1 moa smaragd. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-10 életerő). Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[66 pontot használtál fel, van még 261.]

lm 63 63 63 mozogsz 63 63 63
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [59. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-12 életerő). Hangtalan léptekkel osonsz előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [58. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-10 életerő). Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [62. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy 9 qwarg rohamosztagos. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). {KCC:} Cápafoggal megdöfködöd a qwarg rohamosztagos testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 145 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Marásokat ejt rajtad a 10 qwarg rohamosztagos. (10 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Mágusölővel néhányszor megcsapod a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Cápafoggal megkarcolod a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 159 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Marásokat ejt rajtad a 2 qwarg rohamosztagos. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2941 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 794, sebződés: 52, gyógyulás: 93, összesen: +41 ÉP}

Hirtelen 9 qwarg rohamosztagost veszel észre magad előtt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Elszántan a másikra ugrasz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a qwarg rohamosztagos bal vállát. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Cápafoggal jól megszurkálod a qwarg rohamosztagos testét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Marásokat ejt rajtad a 10 qwarg rohamosztagos. (10 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) {GYD:} Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a qwarg rohamosztagos fejét. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Cápafoggal megbököd a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 163 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Marásokat ejt rajtad a 4 qwarg rohamosztagos. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A 4 qwarg rohamosztagos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2885 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 754, sebződés: 60, gyógyulás: 111, összesen: +51 ÉP}

Hirtelen 9 qwarg rohamosztagost veszel észre magad előtt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre rontasz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a qwarg rohamosztagos bal oldalát. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). {GYD:} Cápafoggal jól megszurkálod a qwarg rohamosztagos jobb első lábát. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a 10 qwarg rohamosztagos többször is megmar! (10 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) {GYD:} Mágusölővel párszor kilyukasztod a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). {GYD:} Cápafoggal megbököd a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2936 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 607, sebződés: 58, gyógyulás: 114, összesen: +56 ÉP}

Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy quwarg parafenomén. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A varázslat kudarcot vallott. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén testét. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt a másikra rontasz. {GYD:} Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a quwarg parafenomén potrohát. (2 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Cápafoggal megdöföd a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csáprágójával a quwarg parafenomén megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 43 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2642 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 306, sebződés: 54, gyógyulás: 36, összesen: -18 ÉP}

A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-10 életerő). Hoppsz, elérted a lefelé vezető lépcsőt. Nagyon szűk és csúszósnak is látszik... De azért megkockáztatod. Baj nélkül leértél! [63. PONT. --> 1. SZINT, 79. PONT.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-13 életerő). Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[24 pontot használtál fel, van még 237.]

kf 469 kézbeveszed/felveszed a 469. tárgyat
Lecsatolod a tükörpáncélt, majd magadra öltöd a Dantor vértjét. [0 pontot használtál fel, van még 237.]

lm 80 80 80 mozogsz 80 80 80
Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [80. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy kisebb quwarg isten van előtted! Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 277 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. [+2% tau] Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. Felfénylik Fairlight botja, és zöldesen vibráló aurát von köréd, teljesen megvédve a varázslattól! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. Fairlight varázspálcájából sárga sugár csap ki, és megakadályozza a quwarg istenség varázslatát. Távolról energiafolyam varázslatot lő rád a másik. Felfénylik Fairlight botja, és zöldesen vibráló aurát von köréd, teljesen megvédve a varázslattól! A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (44 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {GYD:} Szívkeresővel tökéletesen perforálod a kisebb quwarg isten gigászi csáprágóját. (3 támadással 498 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). {KCC:} Cápafoggal jól megszúrod a kisebb quwarg isten jobb oldalát. (1 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 163 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A kisebb quwarg isten csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 3 obszidián függő, 2 ezüst gyűrű, 13 arany, egy pszi kő (** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 2 csuklyavirágot. **), egy ametiszt medál [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.], egy ezüst karkötő [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] és egy szent jogar. Danton amulettje porrá omlik. Danton vértje darabokra esik. Nem gondoltad volna, hogy ez a vacak páncél így megvéd! Xswytyyzlidjxat teste lassan vízzé válik, csak a tárgyai maradnak vissza. Pedig szép trófea lett volna... 15659 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1049, sebződés: 44, gyógyulás: 123, összesen: +79 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 Trákin csákányát (ld. enc.), 1 tyrex bunkót és 1200 aranyat. És igen! A sok quwarg mocsok között előfénylik a bot ötödik darabja! Félve teszed el: a quwarg istenséggel szemben már láttad, mire is képes a bot. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-15 életerő). Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[6 pontot használtál fel, van még 231.]

ef 99 533 energia fejlesztése 99
84 varázspont felhasználásával előállítasz 7 TU-t. Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-11 TU.] [77 pontot használtál fel, van még 154.]

* 1. BP: használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 149.]

* 2. BP: átadod a 415. tárgyat az 5271. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 aranypikkelyt Lulu King részére. [5 pontot használtál fel, van még 144.]

* 3. BP: elmormolod a 172. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad a planetáris őrdémon varázslatot! Kékesen vibrálni kezd a levegő, és a villódzásból kibontakozik egy planetáris őrdémon. Micsoda fenséges látvány! Teljesen békésnek látszik, remélhetőleg tökéletesen fogja feladatát ellátni. [-18 varázspont.] [+1% teo] [0 pontot használtál fel, van még 144.]

* 4. BP: használod a 73. pszi képességet
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 144.]

* 5. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 144.]
(Önanalízis: +12% csapdakészítés.) Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 15, 2, 3.
Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy szögletes követ habzsol be a bazaltelementál. Egy szögletes követ fal föl az agyagelementál. Egy kaját habzsol be a smaragd őrsárkány. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 144 pontod maradt, ebből a következő körre 144 pontot vihetsz át. Kapsz még 462 pontot. A következő körben tehát 606 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DANTOR VÉRTJE (469. TÁRGY)
Szinte hihetetlennek tűnik, de Dantor, a nagy kalandozó, aki legyőzte Xswytyyzlidjxatot, az őrült quwarg félistent, ezt a rozoga, szakadt páncélt viselte. A páncél hajdani égszínkék festéséből, rajta az aprólékosan kidolgozott királyi címerből mára már csak valami szürke kosz maradt. A vért belsejét megszáradt quwarg ürülék borítja. Ha mégis felveszed, páncélként öltheted magadra. Dantor vértje a védettségedet kettővel növeli.

TRÁKIN CSÁKÁNYA (367. TÁRGY)
E nemes szerszám nevét Aranymarkú Trákinról, a legendás törp bányászról kapta. S hogy miért? Nos ezen eszköznek köszönhette Trákin is a hírét, mivel akárhol vájt is vele a földbe, szinte mindig talált valami érdekeset. Nem csoda, hogy Trákin volt a valaha élt leggazdagabb törpe, s élete végéig megbecsülés övezte. A csákányt te a H 367 paranccsal használhatod, 12 TVP-ért. Ezenkívül nem árt, ha tudod, hogy a csákány remek ütőfegyver - ha jobb kezedbe veszed, sebzése 3D6+3, és képes mágikus lényeket is megsebezni (de használatához min. 10-es ütőfegyver szakértelem szükséges). Megjegyzés: ha nincs a birtokodban ásó, de nálad van Trákin csákánya, akkor azt fogod feltételes ásásnál használni.

KARAKTERLAP

Lumyr Haleth, egy barna, rövid hajú, barna szemű, körszakállas alakváltó férfi vagy. Tharr korlátlan hatalmú főpapja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 321. fordulód.

Erő: 49 (68) Szint: 35 Merészség: 6/5 Magasság: 182 cm
IQ: 37 (63) Támadás: 51 (54) Agresszió: 3 Testsúly: 72 kg
Ügyesség: 38 (45) Védekezés: 66 (73) Menekülés: 30 % Életkor: 43/47 év
Egészség: 38 (49) Életpont: 615/771 Jellem: semleges (-4) Tul. pont: 1
Szerencse: 38 (68) Varázspont: 1470/934 Pénz: 6303 arany Kép. pont: 22
Tudatpont: 54/0 Pszi pont: 181/283 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 63
Eddig összesen 2901 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 51 411 TP-t kaptál. Jelenleg 5 736 130 TP-d van. A következő szinthez még 263 870 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, őrjáratozó katona, királyi őrjáratos. A 278. fordulódban 5027 arany került a bankszámládra. 5956 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/13 ökölvívás: *23/101 szúrófegyverek: 34/99 (+6%)
vágófegyverek: 23/47 (+23%) ütőfegyverek: 23/7 lőfegyverek: 27/26
dobófegyverek: *27/100

Feltételes fegyverváltás: mágusölő (#422) << pásztorbot (#513)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); mihlanil dobótőr (#599) (1 -22.); vashegyű nyíl (#176) (23 -997.); mihlanil nyíl (#597) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
152,46 mezőn táborozol, a 78. labirintusban, 1. szinten, 80. ponton
Kedvenc táborhely: 194,101
Legfeljebb 75 TU-t válthatsz TVP-re.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 53/8 2. nyomkövetés: 54/13 3. mászás: 17/11
4. csapdakészítés: 27/17 (+12%) 5. csapdaészlelés: 8/86 (+18%) 6. gyógyítás: 58/97
7. titkosírás: 4/3 8. felderítés: 18/12 (-500%) 9. szörnyidomítás: 8/60
10. teológia: 61/34 (+19%) 11. taumaturgia: 88/74 (+5%) 12. szerencsejáték: 4/89
13. versengés: 19/20 14. harcművészetek: 25/45 15. zene: 3/75
16. szörnyismeret: 12/60 17. pszi: *27/100 18. zárnyitás: 9/30
19. vadászat: 11/69 20. vitalitás: 1/97 21. bányászat: 26/63
22. úszás: 10/70 23. főzés: 4/16

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tükröt (#43) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 21 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 21 darabot ), kőkést (#6) (max. 6 darabot, csak egyszer), dárdát (#10) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 50)
ongóliant (#159), quwargok (#9093), ősi szellem (#422), vadász quwarg (#241), quwarg nagymester (#214), qwarg rohamosztagos (#242), quwarg parafenomén (#248), quwarg ősmágus (#302), quwarg szellem (#676), quwarg tűzköpő (#678), quwarg anyakirálynő (#269), quwarg őrparancsnok (#677), ősquwarg (#300), kisebb quwarg isten (#213)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
jégoszlop (#231, 24 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) áldomás (#6) szürkeáll. aktiv (#71) csupasz izom (#28)
esszenciavédelem (#165) tulajdonságpajzs (#26) jégmágia (#279) tárgyvédelem (#178)
hadiszerencse III (#59) planetáris őrdémon (#172)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
26. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
jégcsóva (#41), nagyobb tűzlehelet (#150)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
jégoszlop (#231) >> 31. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181) tükörpajzs (#101) >> orgoró (#170)
tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK
bazaltelementál (#204) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t!
2.) Most pedig kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod.
3.) Jó úton vagy ahhoz, hogy arrthon váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!

HŐSTETTEID
Eddig 1 alkalommal táboroztál A versengés tornyában. (limit: 22).
2007 I. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy.
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 796, pontszámod: 9696.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
vakmerőség (526) OK
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 100 TU. szükséges még: 30 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 545 TU szükséges.)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
7 arany pikkelyvért (#456) 14 tükörpáncél (#519) 288 gyöngymangó (#135)
2 fpi formázó minta (#419) 10 tükör (#43) 99 isteni könnycsepp (#260)
438 ugh méreg (#166)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
40 áldott kő (#642) 21 vas dobónyíl (#189) 1 esszenciakristály (#350)
65 vámpírfog (#1221) 1 mágusköpeny (#453) 2 Sshreakza amulettje (#836)
6 sámán gyógykenőcs (#1139) 561 ugh méreg (#166) 6 manakristály (#500)
16 térhajlító kavics (#1539) 23 őskristály-szilánk (#1525) 75 szent jogar (#150)
$1 rejtőköpeny ($277) 2 teriád nyílvessző (#1287) 7 mágusszelence (#1076)
2 kristályfolyadék (#449) 1 Batharak vértje (#739) $150 sárkánypikkely ($292)
36 gyógykenőcs (#313) 1 kentaurusz szőttes (#1641)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 csuklyavirág (#133) 1 Dantor amulettje (#468) 2 isteni könnycsepp (#260)
1 jégszilánk (#1128) 2 kerek kő (#19) 1 kristályfolyadék (#449)
1 szent jogar (#150) 2 szögletes kő (#17) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1292 arany (#50) 2 ezüst gyűrű (#180) 3 gyógykenőcs (#313)
23 kaja (#2) 1 kristálygömb (#265) 1 moa smaragd (#377)
3 obszidián függő (#195) 1 pszi kő (#248) 6 pular kristály (#239)
10 quwarg tojás (#360) 8 sáfránypor (#211) 1 Trákin csákánya (#367)
1 tyrex bunkó (#421) 3 varázskő (#305)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

151 152 153
45
46
47
(152,46) a 78. labirintus bejárata, quwarg királynő (#153), quwarg ősmágus (#302), élőholt quwarg (#202), qwarg rohamosztagos (#242), quwarg parafenomén (#248), vadász quwarg (#241), kisebb quwarg isten (#213)

Üzenet küldése a karakternek