320. forduló, 322. forduló, Shuran Tranzikan összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. dec. 18. 15h:07'
EZ A 330. JÁTÉKHETED, 321. FORDULÓD
331. játékheted kezdete: dec. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2948
SZÁMLA : XXXX

SHURAN TRANZIKAN KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [188,102] koordinátán.
Az aranytermő erszény 49 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+149 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+71 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.) A plusz TU-kat 50 TVP-re váltod. A táborozás alatt vadászott neked a vezérfarkas. (+3 kaja.) 6 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 1 155 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 720.]

* 2. KP: v 1 25 0 elmormolod az 1. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 715.]

* 3. KP: p 71 72 64 használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Megtelsz energiával. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 710.]

* 4. KP: vv 19 26 0 elmormolod a 19. varázslatot a 26. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 708.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Öregedtél 1 évet. [2 pontot használtál fel, van még 706.]

m 5 5 4 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre
[187,103] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Látsz egy smirglibokrot. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy pszi őselementál. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt összecsapnátok, a bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 csillaglövedék. Többször meglövöd a pszi őselementál jobb lábát. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {GYD:} Őstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pszi őselementál bal lábát. (2 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával megütöd a pszi őselementál ködlő zsumókját. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 94 életpontot sebeztél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-16 pszi pont.) Csápjaival a pszi őselementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-16 pszi pont.) Hoppálé! 3 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A pszi őselementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 339 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 345, sebződés: 37, gyógyulás: 45, összesen: +8 ÉP}

Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [186,104] Lakott területre érkeztél. Felfedeztél egy nekrofunt. A füstös lebuj közelébe érve, felötlik emlékeidből a fickó, aki tolvajokat keresett egy titokzatos munkához. Talán mégis el kéne vállalni? (34. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá, innen délre 6 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 15 aranyat. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Úgy gondolod, hogy a közeledő őrült varázsló nem jelenthet komoly veszélyt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy pszi ragyogás varázslatot dob rád a másik. 35 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiafolyam varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a bo'adhun nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 csillaglövedék. Meglövöd az őrült varázsló bal karját. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Meglengetve az őstroll agyalót a másikra ugrasz. {GYD:} Őstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az őrült varázsló testét. (3 támadással 209 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával megütöd az őrült varázsló jobb oldalát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az őrült varázsló újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 2 púderkő és egy rókafarok [rókafarok ládikóba-> (186,106)-> 3 arany, -2 ÉP]. 2 333 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 49, gyógyulás: 53, összesen: +4 ÉP}

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy füstös lebuj (716. épület.).

(Továbbmész...) [186,105] Még mindig a városban vagy. Észreveszel egy templomot. Sheran híveié. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 4 aranyat. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy csapat őrjáratozó katona. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 101 életpontot sebeztél. Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Megvakultál ((-20 támadás))! Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. Semmi eredménye! (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a bo'adhun nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 csillaglövedék. Telibe trafálod az őrjáratozó katona nyakát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel néhányszor megcsapod az őrjáratozó katona testét. (5 támadással 183 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával párszor súrolva eltalálod az őrjáratozó katona jobb lábát. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (11 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel párszor keményen megütöd az őrjáratozó katona testét. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával néhányszor épp csak megérinted az őrjáratozó katona jobb oldalát. (5 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 111 életpontot sebeztél. Nem vagy felkészülve a 7 őrjáratozó katona gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (7 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 23 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször eltalálod az őrjáratozó katona testét. (6 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Din cséphadarójával néhány helyen meghorzsolod az őrjáratozó katona fejét. Kritikus ütés! (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 110 életpontot sebeztél. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (3 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél.
A 3 őrjáratozó katona összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (186,106)-> 16 arany, -2 ÉP]. 9 240 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1098, sebződés: 217, gyógyulás: 185, összesen: -32 ÉP}

A következő épületeket látod: egy szörnypiac (649. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (658. épület.). [18 pontot használtál fel, van még 688.]

be 649 bemész a 649. épületbe
Belépsz a kapun. Azonnal elősiet egy délceg elf kalandozó.
- Üdvözöllek, én vagyok Shinlena, e piac tulajdonosa. Rengeteg munkámba és kalandomba került, amíg sikerült egy olyan, biztonságos létesítményt építenem, amelyben mindenféle szörnyet képes vagyok tárolni. Esetleg valamilyen hátasra van szükséged? Vagy teherhordóra? Talán túl sokat zabál az élőholt ősmágusod vagy az ongóliantod, és meg akarsz tőle szabadulni? Itt mindent lehet adni-venni! - Az elf megmutatja, hogy jelenleg milyen eladó állatai vannak, és megnézi, hogy neked van-e valamilyen jó állapotban levő szörnyed. [Megjegyzés: a mennyiség paraméter az EA/VE esetén mindig 1, ezért nem is kell megadnod. A szörnyelfogásnál szokásos megkötések a vásárlásra is vonatkoznak.]
A következő eladó szörnyeket látod (zárójelben a szörny sorszáma):
drótszőrű pincsi (#22) 2 ap /db, gyilkos sallank (#85) 26 ap /db, sörényes ubuk (#89) 48 ap /db, proteinfecske (#139) 51 ap /db, szutykos remák (#191) 202 ap /db, káoszteknőc (#235) 360 ap /db, sivatagi doareg (#240) 376 ap /db, csataremák (#694) 1282 ap /db, élőholt tigris (#766) 255 ap /db, kis földelementál (#7539) 60833 ap /db, grogoan behemót (#7557) 71666 ap /db.
A következő szörnyeidet hajlandó a kalandozó megvásárolni:
sivatagi doareg 63 ap /db, vezérfarkas 78 ap /db áron. [5 pontot használtál fel, van még 683.]

m 2 3 mozogsz keletre, délkeletre
[187,105] Továbbmész a város utcáján. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy őrült varázsló közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. 30 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 50 életpontot vesztettél. A bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 csillaglövedék. Eltalálod az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {GYD:} Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az őrült varázsló testét. (4 támadással 259 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával megcsapod az őrült varázsló hosszú szakállát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az őrült varázsló újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy téfea-agy [téfea-agy ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] és 2 púderkő. 2 333 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 335, sebződés: 95, gyógyulás: 64, összesen: -31 ÉP}

Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 10 aranyat. Van itt egy olimpiai aréna (635. épület.).

(Továbbmész...) [188,106] Folytatod sétádat a házak közt. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy őrült varázsló. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzvihar. 70 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzvihar varázslat. 77 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a bo'adhun nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 1 csillaglövedék. Telibe trafálod az őrült varázsló jobb karját. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Meglengetve az őstroll agyalót a másikra rohansz. {GYD:} Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd az őrült varázsló bal lábát. (3 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával eltalálod az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az őrült varázsló kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy téfea-agy [téfea-agy ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] és egy fokhagyma. 2 333 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 161, gyógyulás: 55, összesen: -106 ÉP}

Látsz egy templomot. Tharr hívei emelték. Hopssz, egyszercsak megindul alattad a talaj! Nagyot ugrasz, nehogy belepottyanj a jól elrejtett csapdába. Hiszen ez egy szopógödör volt! Áldod a szerencsédet, hogy nem estél bele. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 19 aranyat. Van itt egy kvazár kohó (629. épület.) és egy fegyvermester háza (632. épület.). [12 pontot használtál fel, van még 671.]

be 632 4 bemész a 632. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni ütőfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 ütőfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 160 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 621.]

be 632 5 bemész a 632. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni lőfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 lőfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 145 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 571.]

hu 480 hulladék: 480
Hulladékgyűjtés törölve: cápaölő tőr. [0 pontot használtál fel, van még 571.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[188,107] Továbbmész a város utcáján. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Sajnálattal közöljük az ügyfelekkel, hogy a roxati jósda haláleset miatt bizonytalan ideig zárva tart. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 12 aranyat. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Felismered a közeledőt. Csak egy csapat őrjáratozó katona. Nem jelenthet különösebb problémát. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 81 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Megvakultál ((-20 támadás))! Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. (pszi-acéltorony védelmez.) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a bo'adhun nyílpuskával célba találj. Elrepül 1 csillaglövedék. Telibe kaptad az őrjáratozó katona testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel néhányszor megcsapod az őrjáratozó katona fejét. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával gyengén megütögeted az őrjáratozó katona nyakát. (5 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 103 életpontot sebeztél. Bár ügyesen védekezel, a 11 őrjáratozó katona sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (11 támadástól 98 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel párszor keményen megütöd az őrjáratozó katona jobb oldalát. (6 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával párszor megpöccinted az őrjáratozó katona bal lábát. (5 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 107 életpontot sebeztél. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (7 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel néhányszor megcsapod az őrjáratozó katona fejét. (6 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával gyengén megütögeted az őrjáratozó katona bal lábát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A 3 őrjáratozó katona megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél.
Véres nyál csordul ki a 3 őrjáratozó katona száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 3 vasérc és egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (187,107)-> 30 arany, -2 ÉP]. 9 240 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 986, sebződés: 244, gyógyulás: 177, összesen: -67 ÉP}

Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Van itt egy Invázióügyi Minisztérium (689. épület.).

(Továbbmész...) [188,108] Még mindig a városban vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt erődítményt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy halálbokort. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 19 aranyat.

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy Toborzóiroda (764. épület.). [12 pontot használtál fel, van még 559.]

be 764 bemész a 764. épületbe
Az ajtó előtt nem strázsál őr, így könnyedén bejutsz. De odabent máris szembetalálkozol egy jól megtermett ember férfival, aki tetőtől talpig láncvértbe van öltözve. - Tudtam én, hogy sikerrel jársz! - köszönt a tiszt. - Örömmel látunk a királyi seregben.
- Minek jöttél vissza, mi? Ha nem vagy képes végrehajtani egy egyszerű próbát, semmi keresnivalód itt. Búcsút intesz a tisztnek és elhagyod az irodát. [5 pontot használtál fel, van még 554.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[188,109] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy borkonyó cserjét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.


(Továbbmész...) [188,110] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt.
(Feltételes támadás:) Egy kputtyintó csalán! Ezt kerested. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a bo'adhun nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 csillaglövedék. Meglövöd a kputtyintó csalán testét. Kritikus ütés! (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Meglengetve az őstroll agyalót ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Őstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kputtyintó csalán testét. (6 támadással 302 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával csak érinted a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 107 életpontot sebeztél. Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A kputtyintó csalán csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A kputtyintó csalán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. (Nincs mibe rakni 6 ragasztót.) 2 723 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 468, sebződés: 25, gyógyulás: 74, összesen: +49 ÉP}

Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hmm, csak egy kronotapír. Ettől nincs semmi félnivalód. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy káosz szava. Semmi hatás! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 1 csillaglövedék. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-16 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {GYD:} A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a kronotapír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A lény idődet lopja (-5 TVP). Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-6 TVP). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 13 aranyad. {GYD:} Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. {GYD:} Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 107 életpontot sebeztél. A kronotapír fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-7 TVP). Nyelvével a kronotapír eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-7 TVP). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-12 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. Túl erős az ellenfeled. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 81, gyógyulás: 12, összesen: -69 ÉP}


(Továbbmész...) [188,111] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy Raia szent lovagja került az utadba. A szörny nem látszik barátságtalannak. Azért óvatosan elkerülöd.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy halálbokort. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Raia oltárt. Elrakod a távcsövet. Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. [26 pontot használtál fel, van még 503.]

m 4 mozogsz délre
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 503.]

be 193 bemész a 193. titkos labirintusba
Hosszasan kutatsz bármilyen fajta bejárat után. Hogy csak Te nem voltál elég figyelmes, vagy teljesen rossz nyomon jársz, nem tudhatod. Végül feladod a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 503.]

v 364 elmormolod a 364. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tolvajvér varázslatot! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 felderítés, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 498.]

lm 3 5 6 mozogsz 3 5 6
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 498.]

lm 7 8 9 mozogsz 7 8 9
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 498.]

lm 11 15 3 mozogsz 11 15 3
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 498.]

lm 22 26 22 mozogsz 22 26 22
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 498.]

lm 21 28 36 mozogsz 21 28 36
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 498.]

lm 35 34 37 mozogsz 35 34 37
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 498.]

lm 38 39 mozogsz 38 39
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 498.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Ez a varázslat csak labirintusokban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 498.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 498.]

szk 470 keresed a 470. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy pikkelyes ptogot. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 498.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 493.]

* 2. BP: v 83 0 0 elmormolod a 83. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy végső mozdulattal előhívod a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 490.]

* 3. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2018. évben 12. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 490.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 125 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 450.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 85 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 410.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 45 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 370.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 5 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 330.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 egészség.)

[40 pontot használtál fel, van még 290.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 250.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 210.]

tf 4 10 fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [10 pontot használtál fel, van még 200.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 17, 10.
Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 462 pontot. A következő körben tehát 662 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Shuran Tranzikan, egy kopasz, barna szemű kobudera férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran apostola vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 321. fordulód.

Erő: 39 (64) Szint: 37 Merészség: 5/5 Magasság: 150 cm
IQ: 30 (42) Támadás: 57 (60) Agresszió: 5 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 30 (41) Védekezés: 62 (69) Menekülés: 31 % Életkor: 37/354 év
Egészség: 33 (50) Életpont: 782/782 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 42 (56) Varázspont: 1031/304 Pénz: 16535 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 60/60 Pszi pont: 180/70 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 4184 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 31 696 TP-t kaptál. Jelenleg 6 644 919 TP-d van. A következő szinthez még 355 081 TP szükséges. Trófeáid: ködmedúza, szellemdarázs, élőholt ősmágus. A 297. fordulódban 10000 arany került a bankszámládra. 10100 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 8/55 ökölvívás: 27/40 (+2%) szúrófegyverek: 26/93
vágófegyverek: 28/21 ütőfegyverek: 32/2 (+2%) lőfegyverek: 29/2 (+2%)
dobófegyverek: 16/11

Feltételes fegyverváltás: őstroll agyaló (#427) << Zinthurg pallos (#716) << biami kvazárlándzsa (#568)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); vashegyű nyíl (#176) (20 -29.); csillaglövedék (#931) (30 -); mihlanil nyíl (#597) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
188,111 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 196
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 85 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 30 százalék varázspont alatt.
JLKzott minoszkúpok: 62, 61, 60, 57

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/2 Max életkor 1129 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 159/13 (+300%) 2. nyomkövetés: 63/5 (+5%) 3. mászás: 17/71
4. csapdakészítés: 35/58 (+7%) 5. csapdaészlelés: 23/95 (+300%) 6. gyógyítás: 69/15
7. titkosírás: 9/72 8. felderítés: 26/6 (+300%) 9. szörnyidomítás: 17/48
10. teológia: 58/95 (+3%) 11. taumaturgia: 54/95 (+5%) 12. szerencsejáték: 10/49
13. versengés: 16/84 14. harcművészetek: 31/31 15. zene: 10/45
16. szörnyismeret: 16/91 17. pszi: 20/24 (+7%) 18. zárnyitás: 4/63 (+300%)
19. vadászat: 8/68 20. vitalitás: 10/83 21. bányászat: 35/70 (+4%)
22. testépítés: 20/52 23. úszás: 17/55 24. főzés: 22/25 (+10%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 70

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 5 alkalommal)
kutatsz max. 50 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz hajító csillagot (#939) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillagbotot (#929) (max. 5 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 5 darabot ), csillaglövedéket (#931) (max. 30 darabot )
elfogod élőholt sullárt (#216) szuper hálócsapdával (#274), szőrös bozsót (#149) szuper hálócsapdával (#274), pikkelyes ptogot (#470) fedett veremmel (#219)
mászol max. 40 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), lidércúr (#252), kputtyintó csalán (#247)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 16 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 20 VP)
életpajzs (#142, 16 VP) növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) feltámadás (#168) vámpirizáció (#1) (18,0) szürkeáll. aktiv (#71)
tulajdonságpajzs (#26) tolvajvér (#364) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
25. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20)
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97), szárazság (#48), élőholt pozdorja (#134)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
pszi-acéltorony (#98)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +44 kg teher) státusz: OK
vezérfarkas (#748) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nyilván már nagyon közel jársz a természettel való végső összeolvadáshoz: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!
2.) A leghatalmasabb druidák bármilyen ÁLLATOT képesek megszelidíteni: Imádkozz úgy, hogy befogtál egy triklem drakoldert!
3.) Most pedig kérlek, kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): 20. labirintus (45,91). szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): 51. labirintus (99,18). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): 75. labirintus (151,29). városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): 199. varázslatot kell ismerned. bányászház (700): többek közt 1103. tárgyat kell leadnod. cirkuszi fősátor (713): többek közt 816. tárgyat kell leadnod. kémhálózat (744): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): kész. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 17, 18, 20, 33, 34, 35, 36, 50, 51, 57, 60, 61, 62, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 81, 99, 121, 165, 170, 193.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 1, 5, 6, 11, 12, 16, 26, 33, 34, 35, 36, 44, 46, 47, 49, 51, 52.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1680 (limit: 1680), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 155147.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítő, 1 harcos.
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 16. Legjobb pontszámod: 104.

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: vv 71 112 377, p 69 15, vv 88 165 147, vv 188 28 53, vv 363 220 26, vv 224 161 209, vv 300, le 823, kf 836 1041, h 1602 27 50.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 296 TU szükséges.)
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
153 arany (#50) 1 csillaglövedék (#931) 2 drótszőr (#37)
3 tinta (#101) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 fokhagyma (#403) 1 kaja (#2) 4 púderkő (#119)
1 rézdarab (#70) 3 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

185 186 187 188 189
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
(186,104) füstös lebuj (#716), nekrofun (#173), 34. többszemélyes kaland, őrült varázsló (#255)
(186,105) szörnypiac (#649), tanácsadó bölcselő (#658), Sheran oltár, őrjáratozó katona (#274)
(187,103) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), 45. jellempróba, pszi őselementál (#258)
(187,105) őrült varázsló (#255), olimpiai aréna (#635)
(188,106) őrült varázsló (#255), kvazár kohó (#629), fegyvermester háza (#632), Tharr oltár, szopógödör (#177)
(188,107) Invázióügyi Minisztérium (#689), őrjáratozó katona (#274)
(188,108) Toborzóiroda (#764), erődítmény (#488), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371)
(188,109) borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), Elenios oltár, érclelőhely
(188,110) 24. jellempróba, oltár, kputtyintó csalán (#247), kronotapír (#286)
(188,111) Raia szent lovagja (#239), oltár, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371)

Üzenet küldése a karakternek