320. forduló, 331. forduló, Kruger Dark d'Wolf összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2013. dec. 18. 9h:19'
EZ A 842. JÁTÉKHETED, 321. FORDULÓD
843. játékheted kezdete: dec. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 13 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1636
SZÁMLA : XXXX

KRUGER DARK D'WOLF KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [137,60] koordinátán.
A játékvezető átadott Neked 1 krónikát. A játékvezető átadott Neked 1 krónikát. Találkozol egy kékesen átlátszó, jeges tekintetű felismerhetetlen fajú ismeretlen nemű egyénnel. Nem látod, mi van rajtad, és azt se mi van a kezébe. A fenébe, a hidegtől már megint bederesedett a szemüveged? Mégse! Akkor viszont nem érted a dolgot. A hóba nem mesze az van beleírva: Ő volt Jóságos Kodó. {támadása: 66.} Elég egy mentális pillantás aurájára: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Jóságos Kodó. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Kedvesen megkérdezi tőled, hogy tudsz-e adni neki spirituszt. Elbűvölve bólintasz. Átadsz 10 spirituszt.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+4 tvp ). A teremtés zsákja létrehozott 1 halcsontot. A teremtés zsákja létrehozott 1 drótszőrt. A méregtermő iszák termelt 1 ugh mérget. Varázserőd regenerálódik. (+86 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+36 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a piromenyét. (+2 kaja.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 670.]

* 2. KP: használod a 72. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 665.]

* 3. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [+2% teo] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 660.]

* 4. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [+3% teo] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 655.]

* 5. KP: használod a 64. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 650.]

* 6. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+3% teo] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 645.]

* 7. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [+2% tau] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 645.]

* 8. KP: használod a 73. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kisütöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 635.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Hmm! Már nem is vagy éhes! 956 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 633.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[138,60] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kék orchideacserjét. Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Találsz egy Chara-din monolitját. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
A sátor előtt, ahova kerekedtél, egy asztal áll, a túloldalán egy sunyi képű árnymanó ül, kezében egy pakli kártyával.
- Gyere, próbáljuk ki, vajon le tudsz-e győzni - kiált rád, és az asztalra csap. Úgy döntesz, megleckézteted a pimasz alakot.
- Van elég pénzed? - méreget gyanús tekintettel ellenfeled, így kénytelen vagy megnyugtatni csilingelő aranyérméid látványával. 100 darabot belőlük magad elé raksz az asztalra. 1. kör: Megnézed a kezedbe kerülő lapokat: 2 Szerencsejáték, 1 Sötét motyogó, 1 Aranyeső, 1 Sötét halál. Ez egy pár! Az árnymanó rövid tétovázás után emel a téten. Biztos vagy benne, hogy határozatlansága is csak a színjáték része lehetett, úgyhogy inkább hagyod, hogy kevesebb pénzt nyerjen, eldobod lapjaidat. 1063 tapasztalati pontot kaptál. Lehajtott fejjel sétálsz odébb, majd megszámolod, mennyit vesztettél: 56 darab aranyérmét.

Lábánál kapsz el két tízcentis remetepókot. Zamatos, ízletes csemegék. (+2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [139,60] Tovább barangolsz a fák között.
(Feltételes támadás:) Egy bávatag golombár! Ezt kerested. {támadása: 34.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gigaököl varázslatot lő rád. 25 életpontot vesztettél. Ez megrendítő csapás volt! (-5 védelem.) Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a bávatag golombár fejét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a bávatag golombár ragyás testét. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a bávatag golombár bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A bávatag golombár vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Körülötted minden elcsendesedik. Szinte hallod a fű növését... Az lenne ilyen hangos? Megdöbbenve tapasztalod, hogy Blligates vérszopó indái rád tekeredtek. Eszed vesztve próbálsz kiszabadulni, miközben a növény a véredet szívja.... Sikerült!! Lelked mélyén érzed, ez Sheran büntetése volt... (25 életpontot vesztettél) A bávatag golombár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1397 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}

Találsz egy manilla-fát. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy burástya királynő. {max. életpontja: 102-114.} Itt csata lesz.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a burástya királynő testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (15 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a burástya királynő fejét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a burástya királynő testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Mielőtt félreugorhatnál, valami golyószerű csusszan beléd. A burástya királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 988 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}


(Továbbmész...) [140,60] Fák, mindenütt csak fák. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt városépítkezést. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy elf kósza házát. Megtudod, hogyan szerezhetsz Aritma varázsgömbjét. (ld. enc.) Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy vércápa formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A feléd közeledő varkaudar felderítő mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {támadása: 40.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar felderítő jobb oldalát. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. A becsapódástól 13 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar felderítő bal karját. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a varkaudar felderítő bal karját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a varkaudar felderítő minden csapását hárítanod. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A varkaudar felderítő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző, 1 varkaudar csizma és 1 varkaudar pálinka. 1572 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délre vezetnek. [40 pontot használtál fel, van még 593.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa! (ld. enc.)

Meglengetve a cápaölő tőrt ellenfeledre támadsz. Cápaölő tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel teljesen átdöföd a vércápa testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
551 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Továbbúszol, próbálsz eltempózni az elmerülő tetem közeléből. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Elszántan a másikra rontasz. Cápaölő tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
551 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Úszol tovább, remélve, hogy nem kell többet küzdened. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Meglengetve a cápaölő tőrt ellenfeledre támadsz. Cápaölő tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Cápaölő tőrrel teljesen átdöföd a vércápa bal oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
551 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Gyorsan odébb siklasz, hátrahagyva a tetemet. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Vad csatakiáltással, felemelve a cápaölő tőrt a másikra rontasz. Cápaölő tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa farkát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
551 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Kétségbeesetten tempózol odébb, amikor látod a lakomára közelgő cápákat. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Megmarkolva a cápaölő tőrt ellenfeledre ugrasz. Cápaölő tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa farkát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa bal oldalát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
551 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Azonnal továbblököd a hólyagot, távolodva a harc színhelyétől. Úristen! Sikerült! Nem jön több cápa! Ez nem lehet igaz! Már majdnem átkeltél a csatornán!!! Hirtelen azonban iszonyatos fájdalmat érzel: most haladtál át az energiafüggönyön! (-1 minden tulajdonságra, -5 max. életerő, -344 életerő, -24 max. varázspont.) Majdnem elveszted az eszméletedet, de utolsó erőddel megkapaszkodsz a hólyagban. Mikor egy perc múlva magadhoz térsz, még mindig nem jönnek a cápák. Teljes erőbedobással tempózni kezdesz, és végül kimászol a túlparton! Dideregve veszed fel a holmijaidat. Amikor megfordulsz, minden erő elszáll a tagjaidból: a parti őrség vigyorgó mágusai és katonái vesznek körbe!
- Á, á! Ez igazán szép teljesítmény! - mondja az elől álló mágus, tenyerén egy aktiválásra váló halálvarázslat gömbjét görgetve. Ráébredsz, hogy a biztos halál vár rád. - És a komppénzt ki fogja megfizetni? - megcsillan a remény: a parti őrséget meg lehet vesztegetni!
- Öö... Mennyi is a díj?
- Neked... de csakis neked! A kiváló sportteljesítményed szemet gyönyörködtető volt, ezért most csak 400 aranyat számítunk fel.
Áldva szerencsédet és a parti őrség korrupt mivoltát, kiperkálod a pénzt.
- Sok sikert az új országban, bevándorló! - kiált utánad valaki, amit hangos röhögés kísér. Hiába a szörnyű megaláztatás, hiába a tengernyi kín, ráébredsz hogy valami hihetetlent vittél végbe! (ld. enc.) (+1% halhatatlanság.) (ld. enc.) [142,60] Épületek tűnnek fel.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy nekrofunt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Utad során felfedezel egy pézsmatököt. (ld. enc.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy csillagbozótost. (ld. enc.) Utad során felfedezel egy fekete kaktuszt. (ld. enc.) Látsz egy morgud hagymatövet. (ld. enc.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 13 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Egyszercsak egy különleges épületre leszel figyelmes. Hatalmas udvara van, ott pedig hatalmas ládák állnak. Körülöttük komoly öltözékű hivatalnokok sertepertélnek, hétköznapi és még soha-nem-látott tárgyakat pakolnak egyik ládából a másikba. Arrébb szigorú tekintető őröket is látsz, a Vámhatóság katonáit. Képzettnek tűnnek és sokan is vannak, eszedbe nem jutna megtámadni őket. Ez itt a vámraktár. Talán érdemes lenne benézned, hogy megtudd, konkrétan mi zajlik odabent. (749. épület.)

(Továbbmész...) [143,60] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [144,60] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. A szél pont a hátad felől fúj, így könnyű dolga van szörnynek. A szörny észrevett. Egy legyengült drakolich közeledik feléd! (ld. enc.) {egyik sebzési módja: 2x 3d12+18.} Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. [44 pontot használtál fel, van még 549.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[145,60] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ez nem lehet más, mint egy kultúrmasztodon. (ld. enc.) {max. életpontja: 301-320.} Amikor elhal a zaj, előmászol.

Felfedeztél egy oltárt. Tharr híveié. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Syrac Hold egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délnyugatra nézve látsz egy épületet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [146,60] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.

Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [24 pontot használtál fel, van még 525.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 525.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 525.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 525.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Átkutatod a környéket. Jó szimatod van! Több tárgyat látsz a földön: 4 szögletes kő. Elrakod őket. [20 pontot használtál fel, van még 505.]

* 1. BP: használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 504.]

* 2. BP: keresed a 131. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy orgyilkost. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 504.]

* 3. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmondtad a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [+4% teo] Erőd TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 501.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 461.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 421.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 189 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 381.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 149 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 341.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 109 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 301.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 69 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 261.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 29 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 221.]

tf 1 21 fejleszted az 1. tulajdonságodat 21 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 8 TVP-t kell elköltened.]

[21 pontot használtál fel, van még 200.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! Az a kellemetlen érzésed támad, hogy valami egyre nagyobb gombóc van a hasadban. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 23, 12.
Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Végre! A Sötét Föld tárt kapukkal vár mindenkit! (ld. enc.) Elmúlta munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 462 pontot. A következő körben tehát 662 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ARITMA VARÁZSGÖMBJE (2126. TÁRGY)
Megpillantasz egy furcsa varázsgömböt az elf kószánál. Kérdésedre válaszolva az elf elmondja: az erdő mélyén találtam rá a rég elveszettnek hitt Aritma varázsgömbjére. Ez a tárgy segítette a híres druidát a szörnyek elfogásánál! Ha gondolod szívesen neked adom, cserébe pár apróságot szeretnék olyan szörnyekből, amikkel itt az erdőben nem találkozom: 1 alligátor bőr, 1 aurach bőr, 8 hattyútoll, és az elvesztett vadászkésem helyett is kellene egy új darab. A varázsgömb a következőt tudja: amint kalandozás közben egy olyan szörny jön szembe veled, ami bármi hasznos dologra beidomítható, a gömb fényesen felizzik. Sajnos azt, hogy mire idomítható és milyen csapdával elfogható, a gömb nem képes megállapítani, arra neked kell rájönnöd. A gömb átadható, de nem lopható.

VÉRCÁPA (193. SZÖRNY)
Amikor valaki megpillantja az alanori csatában nyüzsgő vércápákat, hosszasan eltöprenghet rajta: vajon valóban csak a torax férgek miatt nem szeret senki sem úszni? Vajon elegendő a csatornán való átkeléshez a kiváló úszás szakértelem? A válasz egyértelmű NEM. A csatorna fölött való átkelés alatt százszor elégetnek a parti őrség mágiái, de a víz alatt úszva ezerszer tépnek szét a vércápák. Hatalmas testű, iszonytató ragadozók, amelyekhez fogható lényeket csak a nyílt tengerben és néhány fényt sosem látott földmélyi tóban találsz. Ha egy vércápát azonnal a vízbe merüléskor sikerül megölnöd, lehet némi esélyed, hiszen a dögre odagyűlnek a társai, és az úszás további részében csak néhány további példánnyal kell megküzdened. Ehhez azonban hihetetlenül magas vízifegyver jártasság szükséges. És ne feledd, gyógyítgatásra útközben nincs idő, úgyhogy mindenképpen találnod kell valamilyen csodával határos módszert, amivel 4-5 csata után is még életben vagy. A vércápák elnevezésüket egyébként onnét kapták, hogy harapásukkal némi életenergiát is szívnak el, így a sebzés egy része permanens károsodást jelent.

ÁTKELTÉL A CSATORNÁN!
Hát igen, ez valóban döbbenetes teljesítmény volt. A csatorna keleti oldalán egy kicsit mások a szabályok, és ezekkel meg kell ismerkedned, ha életben akarsz maradni. Először is, az eddigi 12 helyett mostantól egyszerre 50 BA és T parancsod lehet érvényben. 6 helyett 20 FLH parancsot használhatsz. Mostantól valamivel több varázspontot regenerálsz (a kedvező mágikus környezetnek köszönhetően), minden 40 max. vp-d után kapsz +1 vp-t.) Ezenkívül a legalább 18. szintű szörnyekkel való harctól a jobbkezes fegyver szakértelmed duplán fejlődik. A csatornán túl nincs helye a gyáváknak: kalandozókkal szembeni merészségedet nem állíthatod 5 alá (illetve, ha az alatt volt, most automatikusan 5 lett). Hasonlóképpen, a menekülés% maximális értéke itt 60%. A csatornán keresztül visszafelé nem hajtható végre tudatkinézis, de társaid továbbra is tudnak tárgyakat küldeni neked. A csatornán való átkelés nyugatra még nagyobb kellemetlenségekkel jár, mint a keletre való átjutás.

HALHATATLANSÁG
Igen! Gigászi hőstetteddel megtetted az első lépést a halhatatlanság felé! Mit is jelent az, hogy 1 százalékban halhatatlan vagy? Nos, aki sorozatosan nagy tetteket visz véghez, arra előbb-utóbb felfigyelnek az istenek. Minden egyes ilyen tetteddel nagyobb figyelmet érdemelsz ki, ezt jelentik a halhatatlanság százalékok. Tehát az, hogy mondjuk 60 százalékos halhatatlan vagy, nem jelenti azt, hogy részben sebezhetetlenné váltál, csak annyit, hogy az istenek már nagyon odafigyelnek rád. Ha eléred a 100 százalékot, lehetőséged van arra, hogy átlépj a halhatatlanok földjére, és mindenféle különleges képességet kapjál. Ekkor közvetlenül az isteneket szolgálod, félistenné válsz, és halandó lény nem képes többé megsebezni téged. Aki elérte a halhatatlanságot, az maga is megkapja a jogot a teremtéshez: új dolgokat hozhatsz létre a Túlélők Földjén! Persze egy halhatatlan lény élete sem unalmas, ő is szembenézhet kihívásokkal, mint például más halhatatlan teremtményekkel.

PÉZSMATÖK (933. TÁRGY)
Messziről felismerhető, sötétnarancs termésű növény a pézsmatök. Általában a hegyoldalak lankáin található, hiszen ott sok fény érheti hajtásait. Ha közel merészkedsz, és vállalva a tüskés levelek okozta kockázatot, kibontod a pézsmatök jókora, ovális termését, belül egy kisebb, gömbforma magot találsz. Egy pézsmatökmag kibontása 3 TVP-be kerül, KT 934 paranccsal. A belsejében lévő olajat talán fel lehet valahol-valamire használni... Mivel a pézsmatökmag begyűjtése nem egy bonyolult feladat, és nagy pénzek sincsenek a kereskedelmében, ezért nem fogsz másik kalandozónak szedni belőle (azaz nem átadható).

CSILLAGBOZÓTOS (928. TÁRGY)
A csillagbozótos Kelet-Ghalla őshonos növényfajta. Egy-egy tőről kb. egy tucat vaskos ág nyúlik a nyolc különböző égtáj felé, melyeknek vége tömör, ugyancsak nyolcágú, csillagszerű fejben végződik. Ha rászánsz némi időt (úgy 3 TVP-nyit a KT 929 paranccsal), a hosszú szárú, nehéz ágakból egyet lemetszhetsz a bozótról. Első ötletként az ütőfegyverként felhasználása jut eszedbe, de hamar rájössz, ha hadonászni kezdesz vele, a csillagbot fején nyíló réseken félelmetes anyag kezd kifelé áramlani, ami akár a Te egészségedre is veszélyes lehet. Az élősködő gombaspórák, melyeket a termés feje tartalmaz, extra sebzést okozhatnának ellenfelednek. Valamilyen módon ezt ki lehetne aknázni... Csillagbotot rabszolgamunkában másnak gyűjteni? Brrr... eszedbe nem jutna. Emiatt a csillagbot nem átadható.

FEKETE KAKTUSZ (577. NÖVÉNY)
Ez a fekete, acélhegyes tüskékkel borított, ágas-bogas valami sokak szerint élő növény, de a legtöbben legyintenek - a Sötét Földön normális élet nem lehetséges, ez is csak egy a sok-sok mágikus furcsaság közül. Mindenesetre tény, hogy a fekete kaktuszt a helyi lények nem bolygatják, az ide tévedt buta kalandozók azonban mindig megpróbálnak lenyisszantani egyet-egyet a furcsa, tobozszerű kinövésből, ami a tüskék tövében található. (Ehhez a KT 578 parancsot add ki, 10 TVP-ért. Egy körben egy tőről max. három ében tobozt gyűjthetsz.) Vigyázz! A tüskék erősen mérgeznek, egy 20-nál alacsonyabb szintű kalandozóra általában halálosak.
Az ében kaktusz termése, ez a furcsa, minden fényt elnyelő, toboz alakú bogyó néhány veterán kalandozó szerint igen ritka anyagot, iknegurint rejthet. Persze aki már több tucat ében tobozt feltört a forró vizű gejzírek tövében, cáfolja ezt az állítást, mondván, hogy soha semmit nem talált a tobozokban. A veteránok erre csak a fejüket csóválva hümmögnek... (Ha meg akarsz próbálkozni a toboz feltörésével, add ki a H 578 parancsot, 5 TVP árán. Ha akarsz, adhatsz meg második, mennyiségi paramétert.)

MORGUD HAGYMATŐ (402. NÖVÉNY)
A Morgud hagyma hatalmas, vastag szárú növény, amely száraz helyeken terem. Ha van egy ásód, és a KT 403 paranccsal nekiállsz kiásni a morgud óriási gumóját, akkor 10 TVP árán egy jókora fokhagymához jutsz. Egy körben max. öt gumót termelhetsz így ki. A kesernyés ízű Morgud-fokhagyma nem igazán ehető, azonban alapvető komponense számos varázsfőzetnek. Nem véletlenül, hiszen minden valamirevaló boszorkány részleges mágikus képességeket tulajdonít megfelelő alkalmazás esetén a furcsa gumónak.

DRAKOLICH (760. SZÖRNY)
Egy sááárkány! - szakad ki a rémült kiáltás ajkaidon, amikor megpillantod a drakolichet. Ez az élőholt, hús nélküli teremtmény tényleg egy sárkány volt valaha, de az enyészet megtette a kinézetén a hatását. A drakolichok azonban nem tudnak meghalni, vagy ha meg is halnak egyszer, képesek a síron túlról visszatérni. Igazán gonosz teremtmények, aurájukból csak úgy árad az ölésvágy és a rontás. De ezt rögtön te is tapasztalni fogod...

KULTÚRMASZTODON (227. SZÖRNY)
Megremeg a föld, a dübörgés fülsiketítő, amikor a kultúrmasztodon közeledik, hogy agyontaposson. Ez a gigászi húsevő mindentől ideges lesz, ami mozog, és ilyenkor egyszerűen rárohan, és letiporja. És kevés dolog van, amit ez a gigantikus masztodon nem tud letiporni! Egyébként azért hívják kultúrmasztodonnak, mert igen válogatós, mondhatni ínyenc: általában csak az agyvelőt szokta ormányával kiszippantani a szilánkokra tört koponyákból. Különösen vastag hája miatt igazándiból csak szúrófegyverrel lehet komolyan megsebezni.

A SÖTÉT FÖLD
Elérkezett a várva várt pillanat: Borax udvari mágusai publikus térkapukat nyitottak a Sötét Földre, amelyen keresztül a kalandozók végre megtisztíthatják az ocsmány teremtményektől ezt a távoli világot! A nagyhatalmú mágia teljesen biztonságossá teszi az utazást, Thargodanok nem képesek a kapun átkelni (de hogy a Sötét Földön barangoló nevenincs Rémekkel, sárkányokkal és más borzalmakkal mi a helyzet, arról nincs tájékoztatás). Az Alanori királyság kereskedelme fellendülését reméli a Sötét Földről beáramló legendás relikviáktól és egyéb egzotikus anyagoktól, mind pl. sárkánypikkely és hasonlók. A térkapukat a dimenzióugrás varázslattal használhatod, amelyet a csatorna nyugati oldalán, Sutor Kragoru tornyaiban tanítják. Ha valamilyen okból nem tudtad ott a varázslatot megvásárolni, ne ess kétségbe: a varázslatot Borax mágusai is megvették és oktatják a varázslótornyokban, igaz, eléggé borsos áron, és csakis pult alól. A varázslat elsajátításához a toronyban a VTN 163 163 parancsot add ki, ekkor 10,000 arany árán elsajátítod a dimenzióugrást. Persze nem mindenki ilyen krőzus: a varázslat árát le is lehet dolgozni! 500 TVP erejéig kell takarítanod, mosnod és egyéb szolgamunkát végezned a varázslótoronyban, ehhez a VTN 163 <TVP> parancsot add ki a tornyon. A munkát nem kell egyszerre elvégezned, lehet több részletben is. Ha az 500 TVP-t elköltötted, automatikusan és ingyen megtanulod a varázslatot (persze a 35 TVP-t a tanulásra így is el kell költeni.)
A dimenzióugrás használatáról ld. részletesebben a varázslat leírását. Itt csak annyit fűzünk hozzá, hogy az egymásnak megfelelő térkapuk a következők: (188,31) <-> (364,61). (190,60) <-> (364,64). (191,105) <-> (364,67). Ezek egyenesen a Sötét Föld középpontjába repítenek. Tehát pl. a (188,31)-es térkapun a V 163 364 61 paranccsal lehet átkelni. Két fontos figyelmeztetés a Sötét Földre vezető térkapukkal kapcsolatban: Legalább 20. szintű kalandozók használhatják, és egy körben összesen egyszer utazhatsz ilyen kapun, tehát vagy oda mész a körben, vagy visszajössz.
Bár a Sötét Föld egyenlőre még igencsak ismeretlen terület, mégis, az első felfedezők jelentései alapján már tudunk róla néhány dolgot, ezek: A manakristályok legfeljebb 500 varázspontot adnak vissza a Sötét Földön; a kör végén a max. ép-d bármeddig nőhet; a Sötét Föld igen gazdak ércekben, Trákin csákányának mágiája is hatékonyabban működik; az éhezés sokkal drasztikusabban megviseli a szervezetedet, mint ezen a világon; a GY parancs - Raia angyalai mágiájának köszönhetően - kétszer hatékonyabban működik, mint a halandó világban.
Végezetül felhívjuk a figyelmedet, ha olyan tárgyat találsz a Sötét Földön, amelyet szövege szerint nem adhatsz át és el, azokat a tárgyakat a D paranccsal továbbra is eldobhatod (de ekkor más nem fogja megtalálni őket, és elrejteni sem tudod). Ez persze nem vonatkozik a 'klasszikus' átkozott tárgyakra, mint pl. szopókő, azt ott sem dobhatod el.
Jó kalandozást kívánunk!

KARAKTERLAP

Kruger Dark d'Wolf, egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű, kecskeszakállas ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Fairlight felszentelt papja vagy. Papi hited: 140. Az Ezüst Kígyó Szövetsége (#9107) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 321. fordulód.

Erő: 44 (59) Szint: 33 Merészség: 5/5 Magasság: 174 cm
IQ: 30 (39) Támadás: 46 Agresszió: 5 Testsúly: 91 kg
Ügyesség: 33 (42) Védekezés: 72 Menekülés: 30 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 27 (34) Életpont: 480/72 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 6
Szerencse: 26 (43) Varázspont: 637/438 Pénz: 2079 arany Kép. pont: 42
Tudatpont: 39/18 Pszi pont: 153/156 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 57
Eddig összesen 3057 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8 731 TP-t kaptál. Jelenleg 4 742 479 TP-d van. A következő szinthez még 257 521 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, acélkolosszus, animált hókutya. A 297. fordulódban 17271 arany került a bankszámládra. 17616 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 8/49 (+25%) ökölvívás: 10/16 szúrófegyverek: 27/57 (+4%)
vágófegyverek: 11/1 ütőfegyverek: 25/86 lőfegyverek: *26/100
dobófegyverek: 22/3

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); vas dobónyíl (#189) (3 -7.); vashegyű nyíl (#176) (8 -997.); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); vas dobónyíl (#189) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
146,60 mezőn táborozol

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/84 (+11%) 2. nyomkövetés: 53/83 (+27%) 3. lopás: 1/46
4. mászás: 21/46 5. csapdakészítés: 16/88 (+6%) 6. csapdaészlelés: 7/21
7. gyógyítás: 26/96 8. titkosírás: 5/41 9. felderítés: 41/80 (+11%)
10. szörnyidomítás: 5/54 11. teológia: 23/82 (+12%) 12. taumaturgia: 21/35 (+2%)
13. szerencsejáték: 9/12 (+11%) 14. versengés: 12/10 (+8%) 15. harcművészetek: 10/20
16. zene: 41/56 17. szörnyismeret: 14/34 18. pszi: 22/54 (+4%)
19. zárnyitás: 1/4 20. vadászat: 16/48 21. bányászat: 32/81
22. úszás: 12/39 (+11%) 23. főzés: 19/16 (+10%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
kutatsz max. 60 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 20 darabot, csak egyszer)
elfogod spagulárt (#82) háló-csapdával (#220)
mászol max. 300 TVP-ért
cirkusz: ötpróba, küldetés, kártyabarlang (14)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 50)
sörényes ubuk (#89), szintszívó (#96), törpemammut (#115), ryuku gárdista (#360), élőholt quwarg (#202), trikornis (#104), autentikus vámpír (#154), bávatag golombár (#165)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
Ezüst Kígyó Szövetsége (#9107), kisebb quwarg isten (#213)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) mentális pajzs (#72) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24)
pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
hhaar burka (#32), tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> varkaudar íjász (#687) energiatüskék (#29) >> 33. szintű lényekre
energiatüskék (#29) >> massza (#217) villámcsapás (#50) >> sullár (#101)
energiatüskék (#29) >> autentikus vámpír (#154)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Az én híveim gyakran fordulnak meg a városban, ezért nem lehet számodra komoly nehézség hét orgyilkos lemészárlása. (teljesítve)
3.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!

HŐSTETTEID
A II. toronyháborúban összesen 43 győzelmet arattál, ezzel 1777 pontot szereztél.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
villámrúna (124)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
tolvajfelismerés (243)
meditálás II. (250)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
vallási öntudat (290)
magiometer (314)
harci mágia (334)
tűzrúna (343)
varázspárbaj (352)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 2 TU. szükséges még: 28 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.)
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
Az új képesség készen van, de még 1 nap szükséges, hogy használhassátok.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 * biami kvazárlándzsa (#568) 3 kőhegyű lándzsa (#7)
1 * méregfog (#1553) 2 orgyilkos tőr (#225)
Vágófegyverek
1 csontszablya (#64) 1 vadászkés (#1264)
Ütőfegyverek
1 bot (#4) 1 bunkó (#5) 1 csontpálca (#329)
3 kőkalapács (#13) 9 szögletes kő (#17)
Vízifegyverek
1 cápaölő tőr (#480) 1 szigony (#389)
Lőfegyverek
1 * hosszú íj (#111)
Lövedékek
7 ezüsthegyű nyíl (#323) 2 ezüsttollú nyíl (#363) 2 nyílvessző (#108)
10 tüske (#22) 12 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
5 bumeráng (#249) 1 ezüstshuriken (#327) 1 ubuk dobónyíl (#138)
1 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * tükörpáncél (#519)
Sisakok
1 * Khór maszkja (#1138) 1 * kvazár sisak (#266)
Köpenyek
1 bundás kabát (#1068) 1 * szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 * Khór kesztyűje (#1746) 1 mászókarom (#78)
Övek és övcsatok
1 * kígyóbőr öv (#410) 1 * zafír erőöv (#397)
Nadrágok
1 rájabőr úszógatya (#405)
Csizmák
1 * ryuku csizma (#692) 1 varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók
1 borostyán függő (#162) 1 * hatalom fülbevalója (#817)
Nyakláncok
3 denevér szimbólum (#140) 1 gólem talizmán (#811) 2 * griff nyakék (#1579)
2 rothasztó talizmán (#815) 1 trófea nyaklánc (#196) 1 * varkaudar szimbólum (#1528)
1 * villám szimbólum (#145)
Karkötők/karvédők
2 * arany papi karkötő (#309) 1 ezüst karkötő (#158) 2 * obszidián karkötő (#229)
Gyűrűk
1 aranygyűrű (#193) 1 ezüst gyűrű (#180) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
1 * vark. pecsétgyűrű (#1171)
Ékszerek/ruhadíszek
1 * bronztorony (#2159) 1 * lajstrom medál (#1753) 1 * nodonrod kitűző (#1533)
1 * örökkévaló napköve (#2089)
Löttyök és porok, tartóstul
8 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 37 csepp tinta (#101), fér még: 43]
1 Fekete Kehely (#283) [üres, kapacitás: 5]
13 fűszertartó (#210) [bennük 2 csepp sáfránypor (#211), fér még: 63]
6 huhogó bibe (#332) [bennük 17 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 55]
7 kavadu iszák (#25) [bennük 5 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 65]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
4 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 48]
15 sullár hólyag (#168) [bennük 60 csepp spiritusz (#170), fér még: 240]
1 szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
38 uzbány csőr (#169) [bennük 40 csepp ugh méreg (#166), fér még: 416]
4 vizestömlő (#3) [bennük 25 korty víz (#27), fér még: 55]
12 zöld üveg (#82) [bennük 36 csepp ragasztó (#83), fér még: 204]
Eszközök, használati tárgyak
4 aranypikkely (#415) 11 aranytű (#272) 2 ásó (#34)
3 bronzkulcs (#76) 8 csontkulcs (#74) 8 deus ex machina (#1)
8 ezüst kulcs (#184) 1 ezüstszelence (#1602) 3 Fairlight szütyője (#2108)
68 kaja (#2) 2 kis aranykulcs (#240) 1 kis ónixkulcs (#1110)
1 kis vaskulcs (#40) 6 kötél (#92) 4 krónika (#1725)
2 lant (#238) 1 márványkulcs (#245) 1 mászókampó (#165)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 méregtermő iszák (#1666) 3 nagy aranykulcs (#246)
8 nagy bronzkulcs (#185) 4 nagy vaskulcs (#186) 6 ork csodaszer (#1228)
1 őskristály-szilánk (#1525) 6 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
8 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 shinai gömb (#348) 1 smaragd kulcs (#241)
1 szeksztáns (#32) 1 szuper dobóháló (#273) 1 távcső (#42)
1 teremtés zsákja (#818) 1 + tüskecsapda (#242) 7 varázskő (#305)
1 varkaudar pálinka (#1137) 4 vaskulcs (#183)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 álompor (#396) 8 aranytoll (#572) 1 bunthar bőr (#733)
2 csillezsályalevél (#1253) 6 dözmöng szív (#122) 66 drótszőr (#37)
3 fabontó (#106) 1 fekete gyöngy (#99) 6 főnixtoll (#563)
2 galachmit (#310) 5 grifftojás (#179) 29 gyíkfű (#201)
11 gyöngymangó (#135) 4 halcsont (#390) 1 jég dragnit (#1745)
3 jégszív (#282) 3 kaktusztüske (#114) 3 karbin plazma (#199)
1 kazmár gyökér (#205) 1 kvazár (#244) 1 lidércesszencia (#1074)
21 madártoll (#112) 4 magszim bél (#103) 18 mákrózsa virág (#56)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 mélysötét rubinkő (#1699) 1 moa burát (#384)
2 moa jádekő (#382) 1 moa rubin (#379) 5 moa üveggömb (#383)
4 mocsári penke (#148) 46 pirkit (#153) 7 pókláb (#1378)
38 polip szívóka (#391) 5 pular kristály (#239) 1 quwarg tojás (#360)
20 rákpáncél (#97) 3 remák szív (#264) 2 rozmárfog (#1069)
1 sáska amulett (#668) 1 smaragdkő (#678) 6 smirglilevél (#29)
1 téfea-agy (#172) 2 Thargodan esszencia (#328) 7 vasérc (#152)
1 xirnox szív (#213)

Összsúly: 158.52 kg Megterheltség: 111%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 38 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 200 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (12 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
15 ezüstdarab (#326) 4 fabontó (#106) 70 gyöngymangó (#135)
468 kaja (#2) 40 kőszem (#304) 139 madártoll (#112)
29 rézdarab (#70) 4 rinóbőr (#651) 31 sáfránypor (#211)
19 varkaudar csont (#1113) 26 varkaudar pálinka (#1137) 13 vasérc (#152)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
463 arany (#50) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 2 aranypikkely (#415) 1 drótszőr (#37)
1 halcsont (#390) 3 kaja (#2) 1 nyílvessző (#108)
4 szögletes kő (#17) 1 ugh méreg (#166) 1 varkaudar csizma (#317)
1 varkaudar pálinka (#1137)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147
59
60
61
(138,60) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(139,60) bávatag golombár (#165), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), Chara-din monolitja (#534), burástya királynő (#759)
(140,60) városépítkezés (#398), elf kósza háza (#681), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), szent tölgyfa (#393), varkaudar felderítő (#7133), vércápa (#193)
(142,60) vámraktár (#749), főutca (#399), oltár, nekrofun (#173), Chara-din rúnaköve, pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), morgud hagymatő (#402, belőle készíthető: #403)
(143,60) Tharr oltár, 38. jellempróba, művészi porolit (#720)
(144,60) drakolich (#760)
(145,60) kultúrmasztodon (#227), Tharr oltár, művészi porolit (#720)
(146,60) oltár

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2013.12.18 09:00 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Krónika -> 3.)
2013.12.18 09:00 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Krónika -> 4.)
˙

Üzenet küldése a karakternek