31. forduló, 33. forduló, Zaislo összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. máj. 5. 9h:14'
EZ A 117. JÁTÉKHETED, 32. FORDULÓD
118. játékheted kezdete: máj. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5518
SZÁMLA : XXXX

ZAISLO KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [97,80] koordinátán. Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+14 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+14 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+24 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)

* 1. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 179.]

* 2. KP: használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 174.]

* 3. KP: használod a 64. pszi képességet
Lemész alfába. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kisütöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 169.]

* 4. KP: használod a 72. pszi képességet
2 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 9 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 169.]

* 5. KP: használod az 1137. tárgyat
Előbányászod az első pálinkásüveget a hátizsákodból, majd a kinyitott üveget tétovázás nélkül a szádhoz emeled, és felhajtod. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a forduló végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 168.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). [3 pontot használtál fel, van még 165.]

m 3 2 4 mozogsz délkeletre, keletre, délre
[98,81] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " "Újra él, újra támad, újra eljön, nem vártad!" - A vámpírurak visszatértek! " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Étel, ital, álom - legjobb ez a három. - DM " Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sötét gnóm lehet. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 2 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 9 életpontot vesztettél. A moa stukival célzol és lősz. Elrepül 1 stukilövedék. Telibe kaptad a sötét gnóm bal karját. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a sötét gnóm testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a sötét gnóm jobb oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A sötét gnóm vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. 11 életpontot vesztettél. Nem akarsz kinyúlni. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Már többször megfigyelted, hogy a kérődző alpesi tehenek milyen egészségesek. Megpróbálod utánozni őket. Egy halk böffentés, kicsi pihenő, majd nyelsz. Negyedórányi ismétlés után valóban másnak látod a világot. (+26 életerő.) Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " A Hajnal lovagjai KT ismét felvételt hirdet az igazhitűek számára. Érd: 3528 " Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy fogadó a Fogatlan Vámpírhoz. (612. épület.). Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " A vándorcirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, 24 mérföldre nyugatra, 21 mérföldre délre innen. "

(Továbbmész...) [99,81] Továbbmész a város utcáján. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Visszaugrasz a sarok mögé. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy Mallon ijesztett meg. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Fehér az aurád? Raia-t követed? Vár az Aranysárkány KT! " Van itt egy ékszerbolt (585. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (588. épület.).
Találkozol egy vörös, tüsi hajú, piros szemű, kecskeszakállas troll férfival. Fekete a bőre. Sheran hűséges követője. Egy bakkura csizmát, egy bronzsisakot, egy ezüst papi karkötőt, egy láncinget, egy tankány karmot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy ork sámán trófea, egy halálmadár trófea és egy sullár trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Összeismerkedtek. Az ő neve Mammouth a Hóhányó. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elköszöntök egymástól.

(Továbbmész...) [99,82] Még mindig a városban vagy.

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Xantorg, szívem szottya, szebb vagy nekem, mint egy mammutcombika! Böhi " Utad során felfedezel egy csodák kútját. [70 pontot használtál fel, van még 95.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Felkapod a fejed, amikor egy éles hang tölti be a teret. Ránézel a mögötted álldogáló kalandozókra, akik szintén a kút csodás hatásának kipróbálására várnak, de azok mintha semmit sem hallanának. Akkor jobb lesz, ha odafigyelsz a hangra, mit is mond: "Ahelyett, hogy elfutnál a holle anyó elől, próbáld meg a fénylő rekettyését támadni. Ez biztos beválik!" Örömmel fogadod az információt. Később még jó lehet valamire. [3 pontot használtál fel, van még 92.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Hirtelen megváltozik a környék. Magasan repülsz, a felhők felett, mint egy madár. Nocsak, most veszed észre, hogy szárnyaid is vannak. Letekintesz az alant elsuhanó tájra, a zöld, füves mezőkre, a magasra felnyúló fenyőkre, melyek széles erdőt alkotnak, és az itt-ott feltűnő tavakra, melyeket vékony folyású patakok táplálnak... Hopsz, megint a kút előtt vagy. Az imént átélt élmények hatása egyedülálló. 166 tapasztalati pontot kaptál. Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [3 pontot használtál fel, van még 89.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Most, hogy ilyen közel léptél a kúthoz, veszed csak észre, hogy a belső oldalára egy felirat van vésve. Ah, biztos csak egy Közös Tudat protezsálja magát ilyetén módon, gondolod, de azért, hogy tévedésed kiderülhessen, elolvasod a szöveget: "A tapasztalat azt mutatja, a garokkot zsákmánynak teremtette a Teremtő. Elsősorban azért, mert mindig kaja üti gyilkosának markát." Elmosolyodsz, miután az iménti szavakat ízlelgeted. Valamire csak jó lesz az imént szerzett tudás. [3 pontot használtál fel, van még 86.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. A kút mélyéről sóhajok törnek fel, melyeknek hangja addig visszhangzik, míg teljesen körbe nem ölelik testedet. Aztán már ott tombolnak a fejedben, egy pillanatra a teljes relaxáció állapotát idézve elő sejtjeidben. A hatása szenzációs: regenerálódtál 1 varázspontot. Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [3 pontot használtál fel, van még 83.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Hangos sóhajtás hallatszik a kút belsejéből, majd néhány apró darázs repül ki onnan. Körbezümmögik testedet, de mintha nem is te volnál, nem tudsz hadonászni karjaiddal, hogy elkergethesd őket. Talán, mert tudod, hogy a numír darázs csípése gyógyító hatású. Valóban... a kézfejeden sorakozó bizsergő dudorok 9 életerőpontot gyógyítanak rajtad. Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [3 pontot használtál fel, van még 80.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Váratlanul történik valami megmagyarázhatatlan és visszafordíthatatlan. (+1 max. ÉP.) Felvillanyozódva indulsz tovább. [3 pontot használtál fel, van még 77.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Belenézel a kút belsejébe. A messzi távolban fodrozódó víztükör furcsa alakzatoknak ad otthont, melyek egyre jobban kitisztulnak, hogy végül egy épkézláb mondattá álljanak össze: "Minden tudás ott a fejedben a Leah tekercse feltalálásához! Nem értem, miért nem cselekszel!" A hallottakat ízlelgeted. Valószínűleg nem mondott a kút hülyeségeket. [3 pontot használtál fel, van még 74.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Pont arra gondolsz, milyen jó is lenne tisztában lenni vele, mi a túlélés Ghallán érvényes legfontosabb szabálya, amikor egy többször visszaverődő hang tölti be a levegőt: "Mit tegyél, ha a rőtmanó berzerkert sodorja utadba a vakszerencse? Támadd a rőt pofáját, az a legérzékenyebb pontja." Vicces, hogy ezt pont így kellett megtudnod. Na de pont ezért nevezik a csodák kútját csodák kútjának. [3 pontot használtál fel, van még 71.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Felkapod a fejed, amikor egy éles hang tölti be a teret. Ránézel a mögötted álldogáló kalandozókra, akik szintén a kút csodás hatásának kipróbálására várnak, de azok mintha semmit sem hallanának. Akkor jobb lesz, ha odafigyelsz a hangra, mit is mond: "Töprengj, kalandor! Töprengj! Rá fogsz jönni, a vaspánt elkészítéséhez mi is kell!" Ennél izgalmasabb dologról nem is hallhattál volna. Majd jobban oda kell rá figyelned, amikor a jövődet tervezed. [3 pontot használtál fel, van még 68.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. A világ hirtelen változik meg körülötted. Magadat látod öregen, gyerekeid társaságában, amint egy tanyán, visszavonulva élsz. Az istállóban egy gnóm szolgáló vigyáz a lovakra, unokáidat egy sunyi árnymanó szórakoztatja HKK kártyatrükkökkel... Aztán a látomás eltűnik, a kút szelleme pedig nyájas hangon megszólít. Azt kérdi, mit szeretnél tudni. Nos, valami okosat kellene kérdezni. A kimondatlan kérdésedre a szellem elnyújtott hangon válaszol, mielőtt még eltűnne. "Hogy miért ne fuss el a bakkura elől? Hát mert a legyőzésével járó zsákmány mindig egy bakkura bőr." Hangosan felnevetsz. Képtelen információnak tartod, nem sok valóságtartalma lehet! [3 pontot használtál fel, van még 65.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Édesanyád képe jelenik meg a kút felett. Csupán egy arc, de egyértelmű, hogy azé a régen szeretett teremtményé. Mielőtt még rövid itt tartózkodása véget érne, artikuláltan ejti számodra a szavakat: "Ha utad során meglátsz egy smaragd őrsárkányt, feltétlenül támadj rá! Ugyanis mindig fülemüle agyart találhatsz nála." Agyad hátsó zugába rejted a hallottakat. Majd ha szükség lesz rá, bővebben foglalkozol vele. [3 pontot használtál fel, van még 62.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Eddig azt hitted, van egy téma, amiről már senki semmi újat nem tud neked mondani, ez pedig a taumaturgia. Tévedtél, ezzel kapcsolatban támad néhány kreatív ötleted, amit később majd felhasználhatsz. (Szakértelmed 14 százalékkal nőtt.) Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [3 pontot használtál fel, van még 59.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Először csak lenyűgözve állsz ott, és azt bámulod, ahogy egy szivárványszín sugárnyaláb előtör a kútból, és a testedbe csapódik. Mágikus aurád bizonyos mértékig feltöltődik tőle. (+1 varázspont.) Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [3 pontot használtál fel, van még 56.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Vársz pár pillanatot, de semmi nem történik... Aztán szabadon lévő alkarodra pillantasz, ahol egy pillanatra vörös betűs felirat jelenik meg: "Innen keletre 129, északra 102 mérföldre több quwarg harcos is fészkel." Elégedetten bólogatsz. Ezért az információért érdemes volt meglátogatnod a kutat. [3 pontot használtál fel, van még 53.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Egy pillanatnyi homály után kitisztul a kép. Füves mezőn állsz, kezed egy fegyvert markolászik. Melletted hitetlenek állnak, akik egyetlen cél érdekében gyűltek ma itt össze. Leigázni a világot, és minden törvény fölé magukat kikiáltani. A másik oldalon - a tisztás túlsó oldalán - csenevész hadsereg gyülekezik, ifjú trollok, kétbalkezes elfek, és fegyverüket esetlenül markolászó gnómok alkotják. Ők lehetnek az ellenség. A melletted álló hadvezér támadást kiált, miközben meglengeti a kezében lévő jogart... Mintha vízbe mártottad volna a fejed, olyan gyorsan térsz magadhoz. A kút előtt állsz, csak egy emlékkép maradt: a nyílvesszők záporában történt esztelen rohanás előre, mindig csak előre. 166 tapasztalati pontot kaptál. Kiül az öröm az arcodra, hogy ismét nem kellett a csodák kútjában csalódnod. [3 pontot használtál fel, van még 50.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Először csak lenyűgözve állsz ott, és azt bámulod, ahogy egy szivárványszín sugárnyaláb előtör a kútból, és a testedbe csapódik. Mágikus aurád bizonyos mértékig feltöltődik tőle. (+1 varázspont.) Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [3 pontot használtál fel, van még 47.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Hirtelen tör rád az érzés, hogy láthatatlan ujjak matatnak az agyadban. Szörföznek az tudásbázisodban. Aztán megszűnik az érzés. Vele egyidőben azonban a kút belsejéből suttogó hangok törnek a felszínre, a következő információval szolgálva: "Innen keletre 162, északra 99 mérföldre egy feldühödött quwarg királynő várja, hogy valaki megleckéztesse." Hálát rebegsz az elhangzott információért, és vidáman indulsz tovább. [3 pontot használtál fel, van még 44.]

ef 7 energia fejlesztése 7
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-4 TU.] A befejezéshez még 347 TU szükséges. [40 pontot használtál fel, van még 4.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 15, 16, 6.
Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 4 pontod maradt, ebből a következő körre 4 pontot vihetsz át. Kapsz még 171 pontot. A következő körben tehát 175 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Zaislo, egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. Fekete a bőröd. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 32. fordulód.

Erő: 17 (20) Szint: 9 Merészség: 5/5 Magasság: 143 cm
IQ: 24 Támadás: 8 Agresszió: 3 Testsúly: 56 kg
Ügyesség: 14 Védekezés: 19 Menekülés: 30 % Életkor: 1/1 év
Egészség: 16 Életpont: 125/58 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 18 (20) Varázspont: 68/42 Pénz: 487 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 7/0 Pszi pont: 48/2 EFejl: 8
Eddig összesen 57 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 332 TP-t kaptál. Jelenleg 11625 TP-d van. A következő szinthez még 375 TP szükséges. Trófeáid: uzbány, orgyilkos, mutáns pók. A 30. fordulódban 1065 arany került a bankszámládra. 1086 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1 ökölvívás: 7 szúrófegyverek: 1
vágófegyverek: 9 lőfegyverek: 1 dobófegyverek: 1

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (210%) << mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); stukilövedék (#414) (1 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9 (+1) 2. nyomkövetés: 6 3. lopás: 1
4. mászás: 1 5. csapdakészítés: 1 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 9 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 1
10. szörnyidomítás: 1 11. taumaturgia: 2 12. szerencsejáték: 1
13. versengés: 1 14. harcművészetek: 1 15. szörnyismeret: 1
16. pszi: 8 17. zárnyitás: 1 18. vadászat: 3
19. vitalitás: 1 20. bányászat: 4 21. főzés: 3 (+1)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
palotaőr (#134) (csak egyszer), udvari mágus (#142) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
hadiszerencse II (#24) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * elit csatavért (#295) 1 * kvazár sisak (#266) 1 mászókarom (#78)
1 nagy vaspajzs (#161) 1 * tankány karom (#237) 1 * zafír erőöv (#397)
1 * zangrozi csizma (#451)
Fegyverek és lövedékek
1 kőkalapács (#13) 1 mandibulakasza (#127) 1 * moa stuki (#413)
2 orgyilkos tőr (#225) 3 rézgolyó (#343) 1 * rövid kard (#171)
6 stukilövedék (#414)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 ezüst nyaklánc (#117) 1 koponya szimbólum (#139) 1 * regeneráló gyűrű (#254)
1 virág szimbólum (#143)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4 aranypikkely (#415) 1 bronzkulcs (#76) 1 csontkulcs (#74)
1 deus ex machina (#1) 1 Éjmágus tükre (#1100) 1 ezüst kulcs (#184)
11 fáklya (#36) 10 fűszerkeverék (#1170) 6 kaja (#2)
1 kötél (#92) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 nagy bronzkulcs (#185)
1 ork csodaszer (#1228) 1 Rodger kezdő üstje (#1167) 2 szeksztáns (#32)
9 varkaudar pálinka (#1137)
Löttyök és porok, tartóstul
2 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 10]
1 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 12]
13 uzbány csőr (#169) [bennük 3 csepp ugh méreg (#166), fér még: 153]
1 vizestömlő (#3) [benne 1 korty víz (#27), fér még: 19]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 14 álompor (#396) 20 amniosz (#203)
1 fémrúd (#104) 6 főnixtoll (#563) 2 gyöngymangó (#135)
2 hebrencs állkapocs (#130) 31 kaktusztüske (#114) 1 kazmár gyökér (#205)
2 madártoll (#112) 5 mákrózsa virág (#56) 1 móri gyümölcs (#116)
2 nektoraf faggyú (#667) 1 óndarab (#85) 2 párducbőr (#1066)
3 pirkit (#153) 42 rézdarab (#70) 4 rozmárfog (#1069)
6 sallank karom (#128) 1 tükör (#43) 1 vasérc (#152)

Összsúly: 60.37 kg Megterheltség: 94%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 109 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
17 arany (#50) 1 kaja (#2) 1 kaktusztüske (#114)
1 stukilövedék (#414) 1 varkaudar pálinka (#1137) 8 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(98,81) fogadó # (#612), oltár, sötét gnóm (#132)
(99,81) Mallon (#960), ékszerbolt (#585), tanácsadó bölcselő (#588), Mammouth a Hóhányó (5106. kalandozó)
(99,82) csodák kútja (#1096)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Az épületekben való küldetéseknél ha a kért tárgy KF-elve van a karakternél, nem fogja azt leadni a küldetés teljesítése érdekében.
* Mivel a közeljövőben, ha a többszemélyes kalandok a játékba kerülnek, nagy jelentősége lesz majd annak, milyen varázslatok vannak a táborozás alatt a karaktereken, ezért több, a forduló végéig tartó varázslatot megváltoztattunk a következő táborozás elejéig tartóra. A megváltozott varázslatok a következők: erőpajzs, hadiszerencse, tulajdonságpajzs, lélek védelme, pszi-ernyő, szürkeállomány aktivizálása, mágiadagály, mágikus ütés, esszenciavédelem, tárgyvédelem, Symulf rúnája, fürkésző szemek, hatalomvarázs, csapdaészlelés, Techiulan aurája, ősi harcmodor, önanalízis, isteni bölcsesség, hangzatos melódia, általános komponens, Morgan rúnája, tolvajvér, varázsvédő varázs, isteni kegy, papi aura. A változásnak további következményei az olimpián lesznek tapasztalhatók, ahol - a korábbi évekkel ellentétben - ezek a varázslatok a karakteren maradnak.

Üzenet küldése a karakternek