31. forduló, 33. forduló, Tubacsák összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. jan. 5. 9h:06'
EZ A 61. JÁTÉKHETED, 32. FORDULÓD
62. játékheted kezdete: jan. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4342
SZÁMLA : XXXX

TUBACSÁK KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [47,24] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+18 életerő.)

kf 51 kézbeveszed/felveszed az 51. tárgyat
Magadra öltöd a bőrpáncélt. [0 pontot használtál fel, van még 200.]

kf 57 kézbeveszed/felveszed az 57. tárgyat
A fejedre teszed a bőrsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 200.]

kf 2212 kézbeveszed/felveszed a 2212. tárgyat
A ruhádra illeszted a tirik-hun medált. [0 pontot használtál fel, van még 200.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért
Csak gyorsaság, ügyesség, no meg némi szerencse kell a mézszerzéshez. Ezúttal megúsztad kevés csípéssel, de a vadméhek nem felejtenek! (+3 kaja.) Mohón zabálni kezdesz. (-2 kaja.) Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy fabontó szójer közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőhegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Kőhegyű lándzsával jól megszurkálod a fabontó szójer fejét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A fabontó szójer megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Megdöbbenve látod, hogy a szörny pillanatok alatt szétrágja a fegyveredet! Ököllel csak érinted a fabontó szójer barna testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A fabontó szójer harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 170.]

be 7 bemész a 7. titkos labirintusba
Rábukkansz a tisztásra, a fekete kőből épült várral. Furcsa, de semmilyen bejáratot nem találsz. Ezek szerint kénytelen leszel a térkép adója által ajánlott buta trükkel megpróbálkozni. Az északi fal elé állsz, és azt mondod: "Sahrader". Egy pillanatig semmi sem történik, de aztán félrecsusszan egy titkos ajtó! Odabent sötét honol. Fáklyát gyújtasz. Dobogó szívvel indulsz előre. Belépsz az ősi és csöndes vár falai közé. [5 pontot használtál fel, van még 165.]

lm 2 3 4 mozogsz 2 3 4
Az út egy nagy, központi terembe vezet, ahonnét mind a négy fő irányba van egy kijárat, az északi kivételével, egy-egy ajtóval lezárva. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy kemény tölgyből készült ajtó jelent átmeneti akadályt. Megvizsgálod: Szerencsére nyitva van. Egy nagy boroshordókkal teli szobába érkeztél. Sajnos a hordók üresek. [3. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy kemény tölgyből készült ajtóban végződik az út. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő csontkulcs nyitja az ajtót. A szoba, ahová belépsz, egy titkos raktárszerűség lehet. Szerencsére senki sem őrzi. [4. PONT] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy tömör kődobozt. Sajnos zárva van. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
[15 pontot használtál fel, van még 150.]

lm 5 8 mozogsz 5 8
Egy nagy boroshordókkal teli szobába érkeztél. Sajnos a hordók üresek. [3. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Az út egy nagy, központi terembe vezet, ahonnét mind a négy fő irányba van egy kijárat, az északi kivételével, egy-egy ajtóval lezárva. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Elszántan mész előre. Egy kemény tölgyből készült ajtó! Megvizsgálod: Nyitva van! Továbbmész. Egy kemény tölgyből készült ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. Végiggyalogolsz a folyosón nyugat felé. Egy kisebb szoba van itt. Kosz és piszok mutatja, hogy az orkok ezt is birtokukba vették. [5. PONT] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy kisebb faládikót. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Kellemetlen csalódás ér: a láda üres. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Folytatod a felderítést. Egy nagy vasalt ajtóba ütközöl. Elővigyázatosan próbát teszel: Könnyen nyílik. Az ajtó mögött egy sötét, piszkos szoba van. [8. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
[20 pontot használtál fel, van még 130.]

lm 7 6 mozogsz 7 6
Bátran haladsz tovább. Egy kemény tölgyből készült ajtó jelent átmeneti akadályt. Találsz egy kilincset: Könnyen nyílik. Betoppansz egy lakószobának is nevezhető büdös helyiségbe. [7. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Továbbmész. Egy kemény tölgyből készült ajtó a következő akadály. Találsz egy kilincset: Könnyen nyílik. A folyosó végén levő szobába belépve, azonnal látod, hogy ez a főnök szállása. [6. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
[10 pontot használtál fel, van még 120.]

lm 1 mozogsz 1
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy sima, fából készült ajtó állja utadat. Találsz egy kilincset: Könnyen nyílik. Az út egy nagy, központi terembe vezet, ahonnét mind a négy fő irányba van egy kijárat, az északi kivételével, egy-egy ajtóval lezárva. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Északra mész, és elhagyod a sötét kastélyt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
[10 pontot használtál fel, van még 110.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
Amikor észreveszed a miksziszi fakopácsot a fa tetején, már tudod, hogy nyert ügyed van. Két perc múlva a kis állat a tenyeredben ül, és te a nagyapádtól tanult módszerrel elkezded gyógyítani magad a fakopács mentális energiasugarainak segítségével. Mikor a kissé elpilledt madár ismét a fa tetején csücsül, te már sokkal jobban érzed magad. (+10 életerő.) [20 pontot használtál fel, van még 90.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[47,23] Még mindig az erdőben vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy fabontó szójer. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Fegyvert váltasz: előkapod a bunkót. Meglengetve a bunkót ellenfeledre támadsz. Bunkóval gyengén megütöd a fabontó szójer testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A fabontó szójer megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Megdöbbenve látod, hogy a szörny pillanatok alatt szétrágja a fegyveredet! Ököllel megpöccinted a fabontó szójer barna testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Gyanús mozgást látsz a fák között. Úgy gondolod, hogy a közeledő megsebzett szőrlajhár nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel megpöccinted a szőrlajhár szőrös testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A szőrlajhár mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ököllel megpöccinted a szőrlajhár jobb első lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a szőrlajhár megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Friss emberi nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [47,22] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah hívői építették. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy gátvakond. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a gátvakond fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A gátvakond néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ököllel iszonyatosan megcsapod a gátvakond bal oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A gátvakond többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek délre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [47,21] Továbbra is síkságon vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tűzbokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Észreveszel egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy evaporőr. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Marokra fogva a csontszablyát ellenfeledre rontasz. Csontszablyával felnyitod az evaporőr testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Csontszablyával megcsapod az evaporőr egyik csápját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csápjaival az evaporőr csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Még egész friss emberi nyomok vezetnek délre. [30 pontot használtál fel, van még 60.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[46,20] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Találsz egy móricserjét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Azt látod, hogy egy árnymanó suhanc kőkésével a növényeket tépdesi, vagdossa módszeresen. A brutális rombolásnak már jónéhány bokor és fa áldozatul esett. Ha meg akarod akadályozni az értelmetlen pusztításban, 8 TVP-t kell elköltened (18. jellempróba). Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Nathan formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy varkaudar falut. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy varkaudar barlangot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy sünmedve. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel megcsapod a sünmedve tüskés hátát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a sünmedve megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ököllel megütöd a sünmedve bal karját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A sünmedve belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Egyszercsak megpillantod egy fekete, hosszú hajú, piros szemű kobudera férfi táborát. Körszakálla és bajsza van. Fekete a bőre. Tharr hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy kreiton fókuszt, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. éjkövét, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy tirik-hun medált, egy tükörpáncélt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy varkaudar behemót trófea, egy ryuku csapásvezető trófea és egy szutykos remák trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Bal kezében egy pengepajzsot tart. Holmiját egy ragyás burástya cipeli. Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.
Egyszercsak megpillantod egy fekete, göndör hajú, csillogó szemű törpe férfi táborát. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Bőre bronzként csillog. Tharr követője. Egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy grifftoll kesztyűt, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kreiton fókuszt, egy Krough fejdíszét, egy mágusköpenyt, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. éjkövét, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy tirik-hun medált, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír védőgyűrűt visel. Ruházatát egy ryuku futárbérenc trófea, egy varkaudar behemót trófea és egy szutykos remák trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy agyartőrt tart. Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme is semleges. Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.
Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [45,19] Épületek tűnnek fel. Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Mohón iszol belőle. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy sörsátrat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy varkaudar fellegvárat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Hmm, csak egy útonálló. Ettől nincs semmi félnivalód. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Elszántan a másikra rohansz. Ököllel súrolod az útonálló testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ököllel csak érinted az útonálló testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az útonálló feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Az igaz isten, Fairlight követői! Csatlakozzatok az Arany Magisztrátushoz! " Van itt egy vegyesbolt (526. épület.), egy városháza (Qvill) (527. épület.) és egy fogadó a Vajúdó Burástyához. (608. épület.).
Összeakadsz Fintorral. Tharr hűséges követője. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr kesztyűt és egy örökkéval. rubinját visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy sörényes ubuk trófea, egy gyilkos tetű trófea és egy varkaudar kölyök trófea ékesíti. Jobb kezében egy varkaudar lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Találkozol Melinkával. Elenios követője. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy kígyóbőr kesztyűt, egy szem szimbólumot és egy vassisakot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy ork sámán trófea, egy vérszomjas csüldő trófea és egy mutáns pók trófea színesíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Auráját érzékelve máris tudod, a jó ártatlan tisztaságával ragyog.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Egyszercsak megpillantod egy szürke, hosszú hajú, sárga szemű mutáns férfi táborát. Pofaszakálla és harcsabajsza van. Bőre színe zöld. Chara-din követője. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy káosz szimbólumot és egy kígyóbőr kesztyűt visel. Fegyverzetét egy alpesi tehén trófea, egy agglomerátor trófea és egy sörényes ubuk trófea ékesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Érzékeled auráját: sötét, akárcsak a lelke. Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Elkerülöd a táborhelyet, mielőtt a másik még észrevenne.
Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Itt nyugszik Nemo Brave, ki az igazságnak szentelte életét. >N.C. Brave< " [20 pontot használtál fel, van még 40.]

be 527 bemész az 527. épületbe
Közelebb mész az őrhöz. A fickó mereven bámul rád. Aztán megismer, és biccent, hogy bemehetsz. A fegyvereidet természetesen kint kell hagynod. Bent a hivatalnok fogad. Röviden mesélsz kalandjaidról.
- Sajnos, azaz szerencsére több munka nincs: sikeresen megpucoltad a környéket. [60 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 15 arany.] Elbúcsúzol, és miután visszakaptad a fegyvereidet, továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 35.]

ea 105 1 eladod a 105. tárgyat 1
Eladtál 1 evaporőr hájat. 5 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 35.]

m 2 mozogsz keletre
[46,19] Folytatod sétádat a házak közt. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Sheeva, szeretlek, imádlak, akarlak, kívánlak. Epekedve vágyom rád: Gorin. " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt erődítményt. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. A feléd közeledő útonálló mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel megpöccinted az útonálló testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ököllel csak érinted az útonálló bal lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az útonálló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 3, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Mi pusztítja el Ghallát: hatalmi harcok, idegenek, vagy a tétlenséged? -DM " Van itt egy fegyverbolt (546. épület.). Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Raia-pap volt, ez lett a veszte, jött egy csuhás alak, és elDEMeztette. " [10 pontot használtál fel, van még 25.]

be 546 bemész az 546. épületbe
Lehajolva, belépsz az ajtón. Szakállas, tetőtől talpig bronzpáncélba öltözött, nagyszakállú törp siet elő.
- Sziklahegyi Biran vagyok, a bolt tulajdonosa. Válassz, daliás harcos, boltom széles választékából! - azzal sorban megmutogatja a falon és polcokon sorakozó öléstechnikai szakszerszámokat és mészárlásgátló öltözékeket. Eközben leplezetlenül méregeti a te felszerelésedet is, és néhány tetszetősebb darabra ajánlatot tesz.
A következő eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):
szöges bunkó (#8) 20 ap /db, bunkósbot (#9) 2 ap /db, csontkés (#11) 4 ap /db, csontszurony (#12) 4 ap /db,
fúvócső (#20) 8 ap /db, mérgezett tüske (#23) 2 ap /db, kis bőrpajzs (#45) 10 ap /db, kígyóbőr kesztyű (#49) 10 ap /db,
bőrpáncél (#51) 10 ap /db, bőrsisak (#57) 10 ap /db, csontszablya (#64) 4 ap /db, szöges páncél (#65) 48 ap /db,
szöges bőrpajzs (#66) 32 ap /db, rézpáncél (#71) 48 ap /db, rézsisak (#72) 14 ap /db, rézpajzs (#73) 28 ap /db,
mászókarom (#78) 20 ap /db, díszes rézpajzs (#84) 30 ap /db, bronzhegyű lándzsa (#87) 20 ap /db, bronzsisak (#88) 18 ap /db,
bronzpajzs (#89) 32 ap /db, bronzpáncél (#90) 64 ap /db, bronzhegyű nyíl (#94) 10 ap /db, bakkura csizma (#96) 22 ap /db,
rákpajzs (#98) 20 ap /db, rövid íj (#107) 16 ap /db, nyílvessző (#108) 2 ap /db, hosszú íj (#111) 40 ap /db,
göcsörtös bunkó (#123) 16 ap /db, bronzpenge (#126) 24 ap /db, mandibulakasza (#127) 50 ap /db, sallank nyíl (#129) 8 ap /db,
ubuk tüske (#131) 2 ap /db, mérg. ubuk tüske (#137) 4 ap /db, ubuk dobónyíl (#138) 10 ap /db, nyu-shuriken (#157) 24 ap /db,
kis vaspajzs (#159) 46 ap /db, vassisak (#160) 44 ap /db, nagy vaspajzs (#161) 72 ap /db, vasvért (#164) 164 ap /db,
rövid kard (#171) 46 ap /db, harci kalapács (#174) 72 ap /db, vashegyű nyíl (#176) 12 ap /db, vasalt bunkó (#181) 110 ap /db,
vashegyű lándzsa (#182) 40 ap /db, mérgezett vasnyíl (#187) 16 ap /db, mérg. ubuk dobónyíl (#188) 14 ap /db, vas dobónyíl (#189) 20 ap /db,
mérg. vas dobónyíl (#190) 20 ap /db, láncing (#222) 400 ap /db, varkaudar lándzsa (#224) 10 ap /db, orgyilkos tőr (#225) 16 ap /db,
lánckesztyű (#230) 300 ap /db, tankány karom (#237) 20 ap /db, fekete bőrcsizma (#247) 32 ap /db, bumeráng (#249) 8 ap /db,
tatu ködmön (#255) 8 ap /db, szürke bőrkesztyű (#271) 62 ap /db, Mágikus Koponya (#279) 800 ap /db, varkaudar páncél (#294) 20 ap /db,
elit csatavért (#295) 60 ap /db, varkaudar csizma (#317) 40 ap /db, ezüsttőr (#322) 16 ap /db, ezüsthegyű nyíl (#323) 8 ap /db,
ezüstshuriken (#327) 16 ap /db, csontpálca (#329) 75 ap /db, királyi korona (#338) 300 ap /db, ezüsttollú nyíl (#363) 300 ap /db,
tyrex bunkó (#421) 4000 ap /db, zangrozi csizma (#451) 250 ap /db, varkaudar szablya (#516) 40 ap /db, rőtmanó kacagány (#714) 10 ap /db,
méregfog (#1553) 1200 ap /db, Métely páncélja (#1562) 360 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
ásó (#34) 5 ap /db, bőrpáncél (#51) 5 ap /db, bőrsisak (#57) 5 ap /db, csontkés (#11) 2 ap /db,
csontszablya (#64) 2 ap /db, kígyóbőr kesztyű (#49) 5 ap /db, kis bőrpajzs (#45) 5 ap /db, mászókarom (#78) 10 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 20.]

ve 8 1 megveszed a 8. tárgyat 1
Vásároltál 1 szöges bunkót. 20 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 20.]

kf 8 kézbeveszed/felveszed a 8. tárgyat
A jobb kezedbe veszed a szöges bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 20.]

ff 8 7 64 felt. fegyverváltás: 8 7 64
Felt. fegyverváltás: << szöges bunkó << kőhegyű lándzsa << csontszablya. [0 pontot használtál fel, van még 20.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
Minden tapasztalatodat latba vetve megtalálod az ideális helyet az ásáshoz. Kezeddel beletúrsz a földbe, majd kiemeled az áhított terlom-gyökeret. Óvatosan lehántod a külső burkát, majd piciket harapdálva elfogyasztod. Rögtön rájössz, hogy a faludbéli kuruzslónak ebben is igaza volt. (+11 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [20 pontot használtál fel, van még 0.]
Fura érzésed van: mintha valami mocorogna a hasadban. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 171 pontot. A következő körben tehát 171 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Tubacsák, egy barna hajú, barna szemű, bajuszos ember férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Ez a 32. fordulód.

Erő: 18 Szint: 8 Merészség: 5/5 Magasság: 167 cm
IQ: 16 Támadás: 7 Agresszió: 5 Testsúly: 100 kg
Ügyesség: 17 Védekezés: 6 Menekülés: 30 % Életkor: 18/18 év
Egészség: 15 Életpont: 136/116 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 13 Varázspont: 0/0 Pénz: 11 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 133 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 61 TP-t kaptál. Jelenleg 6 425 TP-d van. A következő szinthez még 575 TP szükséges. Trófeáid: alpesi tehén, téfea magoflux.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2 (+1) szúrófegyverek: 9 vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: 6 lőfegyverek: 5

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) << kőhegyű lándzsa (#7) << csontszablya (#64)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); kerek kő (#19) (4 .); kerek kő (#19) (5 .); kerek kő (#19) (6 .); kerek kő (#19) (7 -);
46,62 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 103 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5 2. nyomkövetés: 7 (+1) 3. mászás: 3
4. gyógyítás: 13 (+1) 5. zárnyitás: 1 6. vadászat: 7

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
készítesz kerek követ (#19) (max. 15 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot, csak egyszer)
mászol max. 20 TVP-ért

HŐSTETTEID
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 2, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 201.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bőrpáncél (#51) 1 * bőrsisak (#57) 1 * kígyóbőr kesztyű (#49)
1 * kis bőrpajzs (#45) 1 mászókarom (#78)
Fegyverek és lövedékek
1 bot (#4) 1 csontkés (#11) 6 csontszablya (#64)
1 kőkalapács (#13) 2 kőkés (#6) 1 * parittya (#18)
1 * szöges bunkó (#8)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 ezüst karkötő (#158) 1 * tirik-hun medál (#2212)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 1 csontkulcs (#74) 2 kötél (#92)
1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
1 kavadu iszák (#25) [benne 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
1 vizestömlő (#3) [benne 20 korty víz (#27), fér még: 0]
2 zöld üveg (#82) [bennük 10 csepp ragasztó (#83), fér még: 30]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
3 grákóbőr (#41) 1 hebrencs állkapocs (#130) 1 lapockacsont (#33)
1 rákpáncél (#97) 2 vízionár szem (#102)

Összsúly: 34.51 kg Megterheltség: 75%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 121 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bunkó (#5) 1 evaporőr háj (#105) 1 fáklya (#36)
1 kőhegyű lándzsa (#7)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 szöges bunkó (#8) 4 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

44 45 46 47 48
18
19
20
21
22
23
24
25
(45,19) vegyesbolt (#526), városháza (Qvill) (#527), fogadó # (#608), szökőkút, sörsátor (#486), varkaudar fellegvár (#1821), útonálló (#130), Fintor (6108. kalandozó), Melinka (6111. kalandozó), egy mutáns férfi
(46,19) fegyverbolt (#546), erődítmény (#488), útonálló (#130)
(46,20) az 53. labirintus bejárata, móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Dornodon oltár, 18. jellempróba, művészi porolit (#720), varkaudar falu (#1109), varkaudar barlang (#2200), sünmedve (#33), egy kobudera férfi, egy törpe férfi
(47,21) Leah rúnaköve, tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Dornodon oltár, evaporőr (#69)
(47,22) Leah oltár, 22. jellempróba, gátvakondok (#57)
(47,23) fabontó szójerek (#71), szőrlajhár (#141)
(47,24) a 7. labirintus bejárata, fabontó szójer (#71)

Üzenet küldése a karakternek