31. forduló, 33. forduló, Brigella összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. febr. 29. 15h:00'
EZ A 252. JÁTÉKHETED, 32. FORDULÓD
253. játékheted kezdete: márc. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4296
SZÁMLA : XXXX

BRIGELLA KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [99,85] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+15 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+8 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+21 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+23 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

h 1133 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 166.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Megtelsz energiával. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 161.]

h 201 használod a 201. tárgyat
Óvatosan bekened magadat a két adag gyíkfűvel. Készen állsz a gyors mozgásra! [4 pontot használtál fel, van még 157.]

h 1100 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 157.]

h 1629 használod az 1629. tárgyat
Megpróbálod kitalálni, melyik lehet a korona eleje, és melyik a hátulja, ezért körbe-körbe forgatod a kezed között. Ebbe aztán úgy belefeledkezel, hogy szinte észre sem veszed, mikor történik meg a "csoda": kisül egy alku varázslat! Alkudozni fogsz. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

m 1 2 1 mozogsz északkeletre, keletre, északkeletre
[100,84] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Felfedeztél egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran hívei emelték.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]


(Továbbmész...) [101,84] Továbbra is síkságon vagy. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő arató csattanat mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 40 életpontot sebeztél. [+7% tau] Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod az arató csattanat egyik lábát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ryuku szablyával néhányszor meglegyinted az arató csattanat zöld masszáját. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Az arató csattanat fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ryuku szablyával néhányszor meglegyinted az arató csattanat zöld masszáját. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Az arató csattanat fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Eldobod az értéktelenné vált pszi elementál trófeát, és kinyersz egy alkalmas arató csattanat trófeát. 925 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [102,83] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék.

Találsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 75 pontot kell rákölteni.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Elkapod a cicát, és rávicsorogsz a tigroszlánra. Úgy látszik, a hangja nagyobb, mint a bátorsága, ugyanis elfut. A cica hálából fog neked egy egeret, majd hálásan hozzád dörgöli a fejét, és továbbáll. Sajnos az egér fél fogadra sem elég (+0 kaja, azaz semmi). (+2 jóság.)
[30 pontot használtál fel, van még 127.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[103,83] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve.

(Továbbmész...) [104,83] Még mindig füves síkságon vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy törpemammut került az utadba. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 42 életpontot sebeztél. [+7% tau] Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a törpemammut jobb oldalát. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Megmarkolva a ryuku szablyát a másikra támadsz. Ryuku szablyával megcsapod a törpemammut bal oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A törpemammut megtaszít agyarával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A törpemammut szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 701 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Mohón a kajára veted magad. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [105,83] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy ork sámán. Megvető mosollyal várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 36 életpontot sebeztél. [+7% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd rád küldi. 8 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod az ork sámán nyakát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Az ork sámán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 465 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+15 életerő). [-6 varázspont.] [+5% teo] Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély kutat. Észreveszel egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Mohón a kajára veted magad. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek délre. [35 pontot használtál fel, van még 92.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[106,83] Továbbra is síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy törpemammut közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 30 életpontot sebeztél. [+7% tau] Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a törpemammut testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a törpemammut testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A törpemammut meglök agyarával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ryuku szablyával megvágod a törpemammut oszlopos lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A törpemammut rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A törpemammut összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 701 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+12 életerő). [-6 varázspont.] [+4% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+18 életerő). [-6 varázspont.] [+5% teo] Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [107,83] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy sullár. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 43 életpontot sebeztél. [+7% tau] Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a sullár bal oldalát. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Marokra fogva a ryuku szablyát ellenfeledre támadsz. Ryuku szablyával megcsapod a sullár fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A sullár szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Időben félreugrasz a sullár rúgása elől. Véres nyál csordul ki a sullár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 464 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy grok-képződményt. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [108,83] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy smirglibokrot. Felfedeztél egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Észreveszel egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 52.]

v 96 99 82 elmormolod a 96. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(100,84) Sheran rúnaköve, Sheran oltár
(101,84) oltár, arató csattanat (#144)
(102,83) olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), oltár, 26. jellempróba
(103,83) oltár
(104,83) oltár, törpemammut (#115)
(105,83) ork sámán (#345), mély kút (#93), oltár
(106,83) törpemammut (#115)
(107,83) sullár (#101), grok-képződmény (#149)
(108,83) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár

[99,82] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Xantorg, szívem szottya, szebb vagy nekem, mint egy mammutcombika! Böhi " Találsz egy csodák kútját.

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fejvadászcéh (758. épület.). Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)
[-50 varázspont.] [+7% tau] [10 pontot használtál fel, van még 42.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. A hirtelen hangra ijedten nyúlsz övedhez, és előrántod fegyvered. Először rácsodálkozol a széles, kétkezes vágófegyverre, melyet matnetnek hívnak. Megragadod, hogy mire a szörny vicsorogva nyáladzó pofája előbújik a kútból, már készen várhasd. A méreteidnél hatszor nagyobb sárkány látványa teljesen letaglózz. Hogy fért be egyáltalán a kút belsejébe?! Nincs idő ilyenen gondolkozni! Lecsapsz a matnettel, egyenesen a szörny nyaki ütőerét metszve el ezzel. Váratlanul a jelenet teljesen szertefoszlik, és visszatérsz a kút előtt magányosan álldogáló testedbe. Csak a szörny eldőlése előtti utolsó halálüvöltés cseng még ott füledben. 1035 tapasztalati pontot kaptál. Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [3 pontot használtál fel, van még 39.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Bizsergető érzés vándorol végig testeden, mintegy mindenhol megacélosítva azt. (+1 minden tulajdonságodra forduló végéig.) Elégedetten mosolyodsz el. [3 pontot használtál fel, van még 36.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Hangos sóhajtás hallatszik a kút belsejéből, majd néhány apró darázs repül ki onnan. Körbezümmögik testedet, de mintha nem is te volnál, nem tudsz hadonászni karjaiddal, hogy elkergethesd őket. Talán, mert tudod, hogy a numír darázs csípése gyógyító hatású. Valóban... a kézfejeden sorakozó bizsergő dudorok 7 életerőpontot gyógyítanak rajtad. Vigyorogva sétálsz odébb. [3 pontot használtál fel, van még 33.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Váratlanul történik valami megmagyarázhatatlan és visszafordíthatatlan. (+1 max. ÉP.) Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [3 pontot használtál fel, van még 30.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Megjelenik előtted a kút szelleme. Elmondja mi az, amit még nem árt, ha tudsz a csapdaészlelés szakértelemről, utána magadra hagy, hogy töprenghess a dolgokon. (Szakértelmed 15 százalékkal nőtt.) Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [3 pontot használtál fel, van még 27.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Hirtelen minden fájdalom eltűnik végtagjaidból. (+53 életerő.) Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [3 pontot használtál fel, van még 24.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Egy orbitális erő ragad meg, és fejjel előre a kút belsejébe ránt. Ott keresztbe-kasul mágikus fonalak húzódnak, te pedig látomásszerűen lebegsz közöttük. Találomra megragadsz egyet, és mielőtt még újra a kút padkájánál állva találhatnád magad, feltárul előtted az imént kiválasztott információ: "Varlzortripbolk boltjában csak úgy tülekednek a vásárlók az utolsó 1 bajnoki öv után." Elraktározod magadban az információt, hátha később tudsz még vele valamit kezdeni. [3 pontot használtál fel, van még 21.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Pár pillanat elteltével csoda történik: a környezet megváltozik, mindent élesebben látsz, minden mozdulat könnyedebb, mint előtte volt. (+3 támadás forduló végéig.) Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [3 pontot használtál fel, van még 18.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Hirtelen önt el a forróság, és mágikus energiák áramlanak a testedbe. 8 varázspontot kaptál. Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [3 pontot használtál fel, van még 15.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Légies hang tölti be a légteret, mely a következő kérdést suttogja: "Melyik tárgyadat duplázzam meg?" Holdkóros mozdulatokkal nyúlsz a hátizsákod felé, és oda sem nézve előhúzol valamit belőle. A jobb kezedben tartva felmutatod, és még abban a pillanatban azt veszed észre, hogy a bal kezedben is azt tartod: egy párducbőr övtáskát. Felvillanyozódva indulsz tovább. [3 pontot használtál fel, van még 12.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Éles szitkozódás hangja üti meg a füledet. Egy zöldfülű kalandozó keresgél valamit a hátizsákjában, és mivel nem találja, a legcifrább káromkodásokkal zavarja a környék csendjét. Közelebb lépsz, és kiemeled a csilingelő aranyérmét a hátizsák egyik zsebéből. A kalandozó hálás, és elmondja, elnézést az iménti durva kifejezésekért, de mentségére legyen mondva, azt hitte, nem lesz meg a pénz, és nem fogja tudni ma használni a csodák kútját. Ez számára a katasztrófával egyenértékű esemény lett volna. Örülsz, hogy segíthettél. (+1 jóság.) Vigyorogva sétálsz odébb. [3 pontot használtál fel, van még 9.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 22, 21, 6.
Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt az alku hatása.
Ebben a körben 9 pontod maradt, ebből a következő körre 9 pontot vihetsz át. Kapsz még 171 pontot. A következő körben tehát 180 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Brigella, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű mutáns nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Elenios ministránsa vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 32. fordulód.

Erő: 15 (18) Szint: 14 Merészség: 10/5 Magasság: 198 cm
IQ: 16 (31) Támadás: 22 Agresszió: 3 Testsúly: 120 kg
Ügyesség: 16 (20) Védekezés: 29 Menekülés: 30 % Életkor: 1/1 év
Egészség: 22 Életpont: 210/210 Jellem: jó (68) Tul. pont: 5
Szerencse: 16 (23) Varázspont: 214/45 Pénz: 1145 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 21/8 Pszi pont: 75/52
Eddig összesen 153 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4291 TP-t kaptál. Jelenleg 52883 TP-d van. A következő szinthez még 22117 TP szükséges. Trófeáid: arató csattanat, törpemammut, rőtmanó berzerker. A 31. fordulódban 5026 arany került a bankszámládra. 5051 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/0 ökölvívás: 1/0 szúrófegyverek: 1/0
vágófegyverek: 12/98 (+16%) ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 1/0
dobófegyverek: 13/40 (+20%)

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1/86 2. nyomkövetés: 8/92 (+18%) 3. mászás: 1/0
4. csapdakészítés: 4/65 5. csapdaészlelés: 1/17 (+17%) 6. gyógyítás: 5/85
7. titkosírás: 1/0 8. felderítés: 1/10 9. szörnyidomítás: 1/0
10. teológia: 2/5 (+14%) 11. taumaturgia: 13/89 (+42%) 12. versengés: 1/0
13. harcművészetek: 1/0 14. szkanderozás: 1/0 15. zene: 1/0
16. szörnyismeret: 1/0 17. pszi: 8/69 (+11%) 18. zárnyitás: 1/0
19. vadászat: 1/0 20. vitalitás: 1/0 21. bányászat: 2/28
22. csapatmunka: 1/0

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 64% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
segítesz max. 14 TVP-ért
udvarolsz az 5145. karakternek
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
bűvölés (#20) (3,1) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
jégcsóva (#41)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Égess el egy karbin plazmát valamelyik oltáromnál.
3.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál!

HŐSTETTEID

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 4 TU. szükséges még: 26 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 54 TU szükséges.)
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
11 arany (#50) 2 gyíkfű (#201) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
14 kaja (#2) 1 párducbőr övtáska (#1117) 1 sullár hólyag (#168)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(99,82) fejvadászcéh (#758), csodák kútja (#1096)

Üzenet küldése a karakternek