Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. aug. 27. 12h:22' EZ A 54. JÁTÉKHETED, 32. FORDULÓD 55. játékheted kezdete: aug. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2168 SZÁMLA : XXXX |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
m 8 1 | mozogsz északra, északkeletre |
(Továbbmész...) [28,3] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy gyilkos sallank. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt a másikra ugrasz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a gyilkos sallank jobb vállát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a gyilkos sallank testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A gyilkos sallank összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 sallank karmot. (ld. enc.) Eldobod az értéktelenné vált rájanyék trófeát, és kinyersz egy alkalmas gyilkos sallank trófeát. 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt a másikra ugrasz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a woor-antilop testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a woor-antilop szarva. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A woor-antilop összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 antilopbőrt. 37 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
be 533 | bemész az 533. épületbe |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (9 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt a másikra rohansz. Csontszuronnyal kicsit megsebzed a piromenyét testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a piromenyét, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal megérinted a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A piromenyét a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
(Továbbmész...) [30,3] Még mindig füves síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy drótszőrű pincsi nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Meglengetve a csontszuronyt a másikra ugrasz. Csontszuronnyal teljesen átszúrod a drótszőrű pincsi bal első lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A drótszőrű pincsi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 drótszőrt. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Marokra fogva a csontszuronyt ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal teljesen átdöföd a szárnyas gömböc testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szárnyas gömböc belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [31,3] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy manilla-fát. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy pókvadász közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a pókvadász fekete lebernyegét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A pókvadász bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
gy 20 | gyógyítás 20 pontért |
m 4 8 | mozogsz délre, északra |
(Továbbmész...) [32,3] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. [24 pontot használtál fel, van még 14.]
kt 78 | elkészíted a 78. tárgyat |
f 33 | kísérletezel a 33. tárggyal |
SALLANK KAROM (128. TÁRGY) Leölve a gyilkos sallankot, lemetszheted azokat a karmait, amelyek elég egyenesek, hegyesek és épek ahhoz, hogy később felhasználhasd. |
ÁSÓ (34. TÁRGY) Ha gondos munkával, egy smirglilevelet használva, letisztogatod a lapockacsontot, megélesíted az alsó két peremét, és kőkéssel lukat ütsz bele a tetején, kész egy ásó-fej. A felső lukba egy botot kell illeszteni, hogy egy kész szerszámod legyen. Az ásó készítése 24 pontba kerül. Ha gödröt akarsz valahol az új szerzeményeddel ásni, akkor a H 34 parancsot kell kiadnod, 8 pontért. Tipp: Ezzel eleinte leginkább dombos és hegyes vidéken érdemes próbálkozni, hátha találsz valamit. |
Erő: | 14 | Szint: | 7 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 146 cm |
IQ: | 12 | Támadás: | 6 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 53 kg |
Ügyesség: | 17 | Védekezés: | 6 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 24/24 év |
Egészség: | 16 | Életpont: | 111/56 | Jellem: | semleges (+3) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 12 (13) | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 26 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 4 | szúrófegyverek: | 7 | vágófegyverek: | 1 |
ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 5 | dobófegyverek: | 3 |
Feltételes fegyverváltás: csontszurony (#12) << csontszablya (#64) << szöges bunkó (#8) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -2.); bumeráng (#249) (3 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 3 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. csapdaészlelés: | 1 |
4. gyógyítás: | 16 (+1) | 5. titkosírás: | 1 | 6. felderítés: | 1 |
7. harcművészetek: | 6 | 8. zárnyitás: | 2 | 9. vadászat: | 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 16 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
ormánygőte (#18), surranó kígyó (#30) (csak egyszer) |
Összsúly: 52.67 kg | Megterheltség: 138% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 106 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | antilopbőr (#48) | 1 | bunkó (#5) | 6 | drótszőr (#37) | |||
5 | sallank karom (#128) |