31. forduló, 33. forduló, Rőt Szivacs összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. jún. 20. 15h:06'
EZ A 1143. JÁTÉKHETED, 32. FORDULÓD
1144. játékheted kezdete: jún. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1854
SZÁMLA : XXXX

RŐT SZIVACS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [83,67] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+32 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+26 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+1 pszi pont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy garokk fészket vagy búvóhelyet. Hiába. Semmi eredmény. [10 pontot használtál fel, van még 227.]

kf 1108 1 kézbeveszed/felveszed az 1108. tárgyat a jobb kezedbe
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 227.]

kf 171 2 kézbeveszed/felveszed a 171. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a kőkést, majd a bal kezedbe veszed a rövid kardot. [0 pontot használtál fel, van még 227.]

h 892 használod a 892. tárgyat
Felhasználsz 1 esszenciát (+10 fejlesztési pont). [0 pontot használtál fel, van még 227.]

h 892 használod a 892. tárgyat
Felhasználsz 1 esszenciát (+10 fejlesztési pont). [0 pontot használtál fel, van még 227.]

h 892 használod a 892. tárgyat
Felhasználsz 1 esszenciát (+10 fejlesztési pont). [0 pontot használtál fel, van még 227.]

h 892 használod a 892. tárgyat
Felhasználsz 1 esszenciát (+10 fejlesztési pont). [0 pontot használtál fel, van még 227.]

h 892 használod a 892. tárgyat
Felhasználsz 1 esszenciát (+10 fejlesztési pont). [0 pontot használtál fel, van még 227.]

h 892 használod a 892. tárgyat
Felhasználsz 1 esszenciát (+10 fejlesztési pont). [0 pontot használtál fel, van még 227.]

h 892 használod a 892. tárgyat
Felhasználsz 1 esszenciát (+10 fejlesztési pont). [0 pontot használtál fel, van még 227.]

h 892 használod a 892. tárgyat
Felhasználsz 1 esszenciát (+10 fejlesztési pont). [0 pontot használtál fel, van még 227.]

h 892 használod a 892. tárgyat
Felhasználsz 1 esszenciát (+10 fejlesztési pont). [0 pontot használtál fel, van még 227.]

h 892 használod a 892. tárgyat
Felhasználsz 1 esszenciát (+10 fejlesztési pont). [0 pontot használtál fel, van még 227.]

fno 6 2 fejl. pont elköltés 6 2
Elköltesz 200 fejlesztés pontot a regeneráció képesség növelésére. (szörnyek 8 ép-vel kevesebbet sebeznek ezentúl.) [0 pontot használtál fel, van még 227.]

p 64 használod a 64. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kisütöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 222.]

kf 266 kézbeveszed/felveszed a 266. tárgyat
Leveszed az optiri agysisakot, majd a fejedre teszed a kvazár sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 222.]

m 1 6 6 mozogsz északkeletre, nyugatra, nyugatra
[84,66] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mély kutat. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. A kút mélyén félhomály honol. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy százfogú! {védettsége: 2 szúró, 2 vágó, 6 ütő ellen.}

Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 37 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Véres nyál csordul ki a százfogú száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
70 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kút üres. Miután kijöttél, elrakod a kötelet.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy megsebzett kérődző etra nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 32 életpontot sebeztél. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel többször eltalálod a kérődző etra duzzadt tőgyét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a kérődző etra foltos testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Apró rúgást kapsz a kérődző etra patájától. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 6 aranyad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Messze hajítod a vacak kis vérszomjas csüldő trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő kérődző etra trófeát. 458 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [83,66] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Csak egy Métely. Megvető mosollyal várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (12 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Ököllel gyengén megütöd a Métely hosszú tojócsövét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a Métely jobb lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A Métely megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A Métely farkával a kezedre csap. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. A Métely csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ököllel gyengén megütögeted a Métely jobb vállát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a Métely ragyás testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A Métely csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A Métely farkával megérint. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. Csápjaival a Métely lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [82,66] A bozótos elmarad mögötted. Marad a sivár, homokos pusztaság: egy sivatag szélénél vagy. Ezt a helyet csak úgy ismerik, hogy "Nyugati Sós Sivatag". Hát igen, rászolgált a nevére. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Mivel nem találsz rejtekhelyet, ezért megpróbálsz úgy tenni, mintha délibáb lennél. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Ráismersz a távolodóra. Egy tormikus egér. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

[44 pontot használtál fel, van még 178.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[81,66] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Egy pillanat alatt beásod magad a homokba. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy tormikus egér. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy dűnekukac közeledik. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Elszántan a másikra támadsz. Ököllel párszor keményen megütöd a dűnekukac testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a dűnekukac testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A dűnekukac állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ököllel gyengén megütögeted a dűnekukac testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a dűnekukac testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A dűnekukac állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [80,66] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Egy pillanat alatt beásod magad a homokba. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Azonnal tudod, hogy egy tormikus egér volt a rémület okozója. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Hamariberkenye előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 158.]

kf 315 kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat
Leveszed a kvazár sisakot, majd a fejedre teszed az optiri agysisakot. [0 pontot használtál fel, van még 158.]

h 238 20 használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. Megdöbbentő, hogy a környék állatai nem menekülnek eszüket vesztve a muzsikád hallatán. Határozottan fejlődtél! [20 pontot használtál fel, van még 138.]

h 147 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 135.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 95.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 30 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 55.]

tf 2 25 fejleszted a 2. tulajdonságodat 25 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 IQ.) [25 pontot használtál fel, van még 30.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 7, 30.
Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 173 pontot. A következő körben tehát 203 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Rőt Szivacs, egy vörös, copfos hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Ez a 32. fordulód.

Erő: 16 (26) Szint: 12 Merészség: 8/5 Magasság: 115 cm
IQ: 15 (22) Támadás: 26 Agresszió: 3 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 13 (20) Védekezés: 21 Menekülés: 30 % Életkor: 67/67 év
Egészség: 17 (24) Életpont: 310/279 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 5
Szerencse: 21 (30) Varázspont: 244/2 Pénz: 31536 arany Kép. pont: 1
Pszi pont: 6/0
Eddig összesen 112 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 528 TP-t kaptál. Jelenleg 30 398 TP-d van. A következő szinthez még 2 602 TP szükséges. Trófeáid: kérődző etra, Mallon, liumbe. A 27. fordulódban 5050 arany került a bankszámládra. 5050 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 6 vágófegyverek: 12 dobófegyverek: 6

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
80,66 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 655 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 5 3. mászás: 3 (+1)
4. csapdakészítés: 6 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 2
7. felderítés: 1 8. taumaturgia: 13 (+1) 9. zene: 5
10. szörnyismeret: 3 11. pszi: 1 12. zárnyitás: 1
13. vadászat: 4 14. bányászat: 1 15. főzés: 1

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 10
6. regeneráció: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 1000 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 1000 darabot, csak egyszer)
elfogod garokkot (#73) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
mászol max. 60 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 16 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
villámcsapás (#50)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
11 arany (#50) 2 drótszőr (#37) 1 kaja (#2)
10 kreiton esszencia (#892)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

79 80 81 82 83 84 85
65
66
67
68
(80,66) tormikus egér (#218), a 170. labirintus bejárata, egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(81,66) tormikus egér (#218), Chara-din monolitja (#534), dűnekukac (#357)
(82,66) tormikus egér (#218)
(83,66) Métely (#7000), oltár
(84,66) mély kút (#93), tavacska, oltár, százfogú (#53), kérődző etra (#368)

Üzenet küldése a karakternek