318. forduló, 320. forduló, Old Secondhand összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. febr. 12. 9h:03'
EZ A 686. JÁTÉKHETED, 319. FORDULÓD
687. játékheted kezdete: febr. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4446
SZÁMLA : XXXX

JOCKEY EWING KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [186,61] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol Chloviával. A kalandozót mágikus örvények veszik körbe. Raia teljhatalmú megbízottja és jobbkeze. Az őselemi mágusok rendjének a mágia művésze rangú tagja. Egy árnyszőttest, egy bársony övsálat, egy bozontfonatot, egy díszes fegyvertokot, egy Doemon kőkarkötőjét, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy Erdauin gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy Fagyor övsálját, egy hűbéresi gyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy jáde ékszert, egy játékmesteri palástot, egy kamikáze fejfedőt, egy Khór maszkját, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lényegformázó gyűrűt, egy Luthius karkötőjét, egy mahagóni kesztyűt, egy mahagóni koronát, egy mahagóni lábvédőt, egy mahagóni vállvédőt, egy moa nyakláncot, egy nap szimbólumot, egy nemesi vívópalástot, egy Notermanthi amulettet, egy og'lhobn fülbevalót, egy örökkéval.kristályát, egy quwarg nyakpántot, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy szerencse gyűrűjét, egy Teremtő koronáját, egy teriád klipszet, egy Toyaki csuklópántját, egy tűzhaj diadémet, egy védőtalizmánt és egy Zarknod fülbevalóját visel. Ruházatát egy ódon vízköpő trófea, egy Szakamó trófea és egy Genyuku trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy Durghal pörölyét, bal kezében egy fagyott kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított hoarián sárkánybébi. Holmiját egy mutáns hegyitroll cipeli. Úgy látszik, a másik tökéletesen lát téged! Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Határozatlanul biccent feléd, de Te nem viszonzod a köszönését. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+8 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat. Az aranytermő erszény 63 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 polip szívókát. A teremtés zsákja létrehozott 1 csuklyavirágot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+73 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+7 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+35 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 76. varázslatot a 227. varázslatot a 184. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 471.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-31 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 469.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 469.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 24. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-11 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 467.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-5 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 467.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-1 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 465.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed az 1324. tárgyat a 820. tárggyal
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 465.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 465.]

* 4. KP: használod az 1253. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 465.]

* 5. KP: elmormolod a 364. varázslatot a 78. varázslatot a 86. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (3 tinta). [0 pontot használtál fel, van még 465.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-2 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 463.]
Beizzik a turbómágia. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-3 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 463.]

* 6. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 453.]

* 7. KP: használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 448.]

* 8. KP: használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 448.]

kf 441 820 533 kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal az 533. tárgyat
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 448.]
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 448.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 448.]

pki 2315 kiveszel a bankból 2315 aranyat
Kiveszel a bankból 2315 aranyat. A számládon van még 3026 arany. [0 pontot használtál fel, van még 448.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[185,60] Továbbmész a város utcáján.

A téren ismét megpillantod a testőrkapitányt, amint hátasa nyergéből a tömeget figyeli, talán még mindig csapatot keres? (35. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 3 mérföldre teljesítheted.) délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel; látsz északnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. A következő épületeket látod: egy vegyesbolt (616. épület.) és egy fegyverbolt (619. épület.).
Összefutsz egy hosszú ősz hajú, kék szemű törpe férfival. Őszülő bajsza és hosszú ősz szakálla van. A bőre világosabb az átlagosnál. A Törpe Ősök e Hírvivőjének bölcsességét 8 arasznyi, azaz 2 rőfnyi hosszú szakálla szimbolizálja! Sheran eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy cetbőr válltömést, egy gólem talizmánt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy örökkéval. rubinját, egy Ovgun nyakláncát, egy rubin fülbevalót, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy törpe védőgyűrűt, egy tükörpáncélt, egy varkaudar csizmát, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy taalru trófea, egy ősdentor trófea és egy Notermanthi trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: Az ősök szellemiségével eltelt Törpe Lélek. Jobb kezében egy sziklazúzót, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy sullár a hátasa. Elsétál melletted.
[12 pontot használtál fel, van még 436.]

ve 179 5 megveszed a 179. tárgyat 5
Mindössze 1 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 1 grifftojást. 20 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 436.]

ve 313 30 megveszed a 313. tárgyat 30
Mindössze 27 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 27 gyógykenőcsöt. 270 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 436.]

ve 271 10 megveszed a 271. tárgyat 10
Mindössze 9 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 9 szürke bőrkesztyűt. 216 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 436.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[184,61] Még mindig a városban vagy.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy templomot. Elenios hívei emelték. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel. Van itt egy piroslámpás ház (614. épület.).

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[202,117] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan az öldöklésre, a varkaudarok sátrai közé rontasz. Csak első pillanatra tűnik kihaltnak a hely, aztán már lebbennek is fel a sátornyílást elfedő ponyvák, és mire újra feleszmélhetsz, torzonborz alakok vesznek körbe. Egy varkaudar íjász támad rád.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász bal karját. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 14 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Meglengetve a Pusztítás Botját a másikra támadsz. Pusztítás Botjával megcsapod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 126 életpontot sebeztél. A varkaudar íjász csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. 1666 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Halvány mosoly fut át az arcodon, mikor látod, hogy néhány varkaudar a hátsó sorokból ijedten elmenekült. A nagy küzdelem mámorában észre se vetted a homokos talajból kikandikáló valamit. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 rövid íj, 2 bumeráng, egy rézsisak és egy nyu-shuriken. Egy varkaudar íjász készül a lemészárlásodra.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász jobb lábát. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. 21 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Pusztítás Botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar íjász bal lábát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 124 életpontot sebeztél. A varkaudar íjász karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 rövid íj és 1 nyílvessző. 1666 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

A hangosan skandáló tömegből újabb ellenfél lép eléd. Már képtelenség meghátrálni! Egy varkaudar íjász jön feléd.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász testét. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 21 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Marokra fogva a Pusztítás Botját ellenfeledre ugrasz. Pusztítás Botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar íjász testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 119 életpontot sebeztél. A varkaudar íjász karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző. 1666 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 285, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

A varkaudarok menekülőre fogják. Csak egy marad közülük, hogy végezzen veled. Egy varkaudar hadúr támad rád.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy Tharr haragja varázslattal köszönt csatapartnered. 27 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hadúr testét. (5 támadással 97 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar hadúr testét. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) Sajnos nem sikerült a varkaudar hadúr minden csapását hárítanod. (5 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 aranygyűrű és egy gyöngymangó. 3039 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 59, gyógyulás: 0, összesen: -59 ÉP}

Most, hogy egyedül maradtál, van időd végigkutatni a sátrakat. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy mérg. vas dobónyíl, egy vasvért és egy varkaudar pálinka. Sajnos a többi holmi mind értéktelen szemét. Majd később visszalátogatsz még ide, móresre tanítani a vadakat!
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+34 életerő). [-1 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+40 életerő). [-1 varázspont.]
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rát-fát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fekete kaktuszt. Találsz egy krómkaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy borkonyó cserjét. Felfedeztél egy smirglibokrot. Találsz egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyilkos csalánt. Látsz egy oltárt. Tharr híveié. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Rowena formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy varkaudar hadúr nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gigaököl varázslat. 12 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hadúr jobb vállát. (5 támadással 90 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar hadúr testét. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar hadúr újra meg újra lecsap. (5 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar hadúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy nagy vaskulcs. 3039 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+37 életerő). [-1 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+34 életerő). [-1 varázspont.] Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 ében tobozt. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [201,118] A bozótok megritkulnak, elfogy a növényzet. Sivatagos területen folytatod utadat. Rád telepszik az érzés, hogy valaki figyel. Kisvártatva észreveszed a kukkoló szempárt, melynek rózsaszínbőrű gazdája futásnak indul az ellenkező irányba. Hamar eltűnik a szemed elől, mintha soha nem is találkoztatok volna. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Mivel nem találsz rejtekhelyet, ezért megpróbálsz úgy tenni, mintha délibáb lennél. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Azonnal rájössz, hogy egy vark. kardtáncos ijesztett meg. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fekete lótuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyöngymangó bokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy gyilkos csalánt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Skinhead orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó...
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni.
- Ez egy halálhozó! - kiáltasz fel rémülten, amint a szörny előtör a sötétből.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a halálhozó hosszú csőrét. (5 támadással 54 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (17 életpontot vesztettél.) Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a halálhozó bal szárnyát. (6 támadással 229 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+22 varázspont.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 51 életpontot vesztettél. Csőrével a halálhozó belemar kézfejedbe. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 31 életpontot vesztettél. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a halálhozó testét. (5 támadással 204 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 49 életpontot vesztettél. A halálhozó megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 34 életpontot vesztettél. A halálhozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4887 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 487, sebződés: 341, gyógyulás: 0, összesen: -341 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+39 életerő). [-1 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+41 életerő). [-1 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+33 életerő). [-1 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+43 életerő). [-1 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+39 életerő). [-1 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+31 életerő). [-1 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+38 életerő). [-1 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+36 életerő). [-1 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+34 életerő). [-1 varázspont.]
Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [189 pontot használtál fel, van még 247.]

m 6 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra
[200,118] Egyre több bokor tűnik fel, az aljnövényzet sűrűsödik. Néhány gyökerestől kitépett smirglibokor, tövéig letaposott aljnövényzet... árulkodó jelek ezek arról, hogy nem Sheran hívei élnek a környéken. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Észreveszel egy fekete kaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyilkos csalánt. Felfedeztél egy borkonyó cserjét. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr híveié. Találsz egy álomvirágot. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Véres Holló vigyorog kajánul. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy zoloboo sámán. Itt csata lesz.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled szárazság varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a zoloboo sámán bal karját. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Meglengetve a Pusztítás Botját ellenfeledre rontasz. Pusztítás Botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zoloboo sámán bal karját. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 115 életpontot sebeztél. Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2268 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 339, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy varkaudar varázsló közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar varázsló görnyedt testét. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Elszántan ellenfeledre rohansz. Pusztítás Botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar varázsló testét. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 129 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2131 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 344, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 ében tobozt. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [199,117] A bozótost ritka erdő váltja fel. Elborzadva veszed szemügyre a tőled nem messze álló, teljesen elszáradt manilla-fa ágán lógó három holttestet. Kettő kalandozó közülük, és látszik, hogy régebb óta itt aszalódnak, mint varkaudar sorstársuk. A holttesteket körbelengő bűz annyira facsarja az orrodat, hogy kénytelen vagy félrefordulni. Észreveszel egy kihívás tornyát. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint A Vándor. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy varkaudar varázsló. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. 48 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar varázsló testét. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Megmarkolva a Pusztítás Botját a másikra támadsz. Pusztítás Botjával többször kegyetlenül megütöd a varkaudar varázsló testét. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 115 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. 43 életpontot vesztettél. A varkaudar varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2131 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 91, gyógyulás: 0, összesen: -91 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+38 életerő). [-1 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+35 életerő). [-1 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+34 életerő). [-1 varázspont.] Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [75 pontot használtál fel, van még 172.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Ki látott már ilyet! Lépcső helyett kötélhágcsó vezet a magasba. Mit lehet tenni, mászni kezdesz. Egyszer visszanézel, és rögtön meg is szédülsz. De végül felérsz, erősen zihálva. Egy mosolygó törpe vár odafent, mellén névjegykártya: "Vörösszakállú Dáin". Köszönt téged, majd elmondja, mi a feladat. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Ismertetned kell a kalandmester számára, hogyan is néz ki egy bundás csirmáz. Részletesen ismertetsz mindent, amit tudsz az adott témában. 108 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Egy vízkerékkel üzemeltetett liftszerű valami viszi fel a próbatevőket a következő szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura Lamkultriphhum néven mutatkozik be, és máris a kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy miből is áll a próba. Egy mini-labirintus bejárata előtt álltok. Fel kell derítened és térképezned az egész labirintust, és megtalálni a benne elrejtett tárgyakat. Fél órát kapsz. Lázasan kutatsz, térképezel egy fáklya gyenge fényénél. A fél óra elteltével részletes térképpel jössz ki, és átadod a két rejtett tárgyat, amit találtál. (A harmadikat, egy varázskövet, nem adod oda, hanem elrejted a zsebedben.) A kalandmester elfogadja teljesítményedet! 1080 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a feladatot. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az előtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Varllomvanbolk". Hadarva ismerteti a feladatot. Egy szutykos remák legyőzése a feladatod. Mindent használhatsz!

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a szutykos remák testét. (5 támadással 94 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Pusztítás Botját ellenfeledre rohansz. Pusztítás Botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a szutykos remák testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 127 életpontot sebeztél. A szutykos remák csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Véres nyál csordul ki a szutykos remák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1375 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 273, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Teljesítetted a feladatot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Gránitvállú Bruenor néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. A feladat ezúttal egy műveltségi próba lesz. Nagyon izgalmas és váratlan próba elé állítanak. Készíts el egy kdolét! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Még csak nem is ismered annak a tárgynak az elkészítési módját.
Fájdalom, felsültél! Talán ez a nehézségi szint túl erős neked. A következő pillanatban a torony előtt találod magad. [40 pontot használtál fel, van még 132.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Tekergős, csúszós csigalépcsőn kell felmenned, hosszú ideig gyalogolsz, jócskán kifáradva. Végre eléred a lépcső tetejét. A kalandmester, egy hosszú hajú, szőke elf fogad, aki Gralea néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi lesz a feladatod. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. Nagyon izgalmas és váratlan próba elé állítanak. Készíts el egy sallank nyilat! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] A fenébe - hiányzik legalább egy tárgy, ami a készítéshez szükséges! Ekkor mentő ötleted támad, és belenyúlsz a feneketlen bugyorba. Igen, van itt valami! Előveszed. És igen! Itt van minden, amire a készítéshez szükség lehet! Keményen dolgozol, de végül elkészíted a feladatul kapott sallank nyilat 216 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Egy hosszú falétra vezet feljebb. Felmászol rajta, és hamarosan az egyik teremben találod magad, ami vélhetőleg egy tányérszerű kiszélesedés belseje. A kalandmester, egy Sziklakezű Turgfil nevű törpe már vár. Kezet fog veled, majd ismerteti a próba mibenlétét. Harcművész szakértelmed lesz próbára téve. Kezedben egy szál bottal kell végigfutnod egy folyosón úgy, hogy a különböző akadályokat kikerülöd, minden célpontot leütsz a bottal, és mindezt három perc alatt! Futva indulsz a folyosón. Igyekszel, de miközben a lávapatakokon ugrálsz át és próbálsz elhajolni a suhogó pengék elől, óhatatlanul kihagysz egy-egy célpontot. És mintha ez nem lenne elég, még a három percet is túlléped!
Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony előtt találod magad. [20 pontot használtál fel, van még 112.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. A feladat egyszerű: a terem egyik végéből a másikba kell úgy átjutnod, hogy a fel-alá szaglászó Chara-din fattyak ne fedezzenek fel. Bevetve rejtőzködési tapasztalatod, megindulsz. Árnyékként suhansz el a szervezők által berendezett tereptárgyak között, és már lóbálod is a zászlócskát. 540 tapasztalati pontot kaptál.
Kiálltad a próbát. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Egy körbejáró ökrök által üzemeltetett lift visz fel a következő szintre. Keleti kényelem! A kalandmester, egy kimondhatatlan nevű gnóm már vár rád. Ismerteti, hogy mi lesz a feladat. Nagyon hadar, úgyhogy csak másodszorra érted meg. Küzdened kell egy szörnnyel, melynek neve zombi mester. A kalandmester int - itt az idő!

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a zombi mester bal lábát. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zombi mester foszladozó testét. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Karmaival a zombi mester megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A zombi mester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Teljesítetted a feladatot. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Tekergős, csúszós csigalépcsőn kell felmenned, hosszú ideig gyalogolsz, jócskán kifáradva. Végre eléred a lépcső tetejét. A kalandmester, egy hosszú hajú, szőke elf fogad, aki Gralshela néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi lesz a feladatod. A feladat ezúttal egy műveltségi próba lesz. Ismertetned kell a kalandmester számára, hogyan is néz ki egy Fekete Kehely. Folyékonyan beszélsz tíz percig, a választ ismertetve. A kalandmester bólint. - És azt tudod-e, hogy hogyan néz ki egy piranha zsákvédő. Hát, ez könnyű! Válaszod részletes és kimerítő. 324 tapasztalati pontot kaptál.
Kiálltad a próbát. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Vlalshela néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. A terem közepén egy extraplanáris kapu vibrál. Ahogy átnézel rajta, a Sötét Föld kiégett, sziklás pusztaságát és jellegtelen vörös egét látod. A kalandmester a kapu felé biccent. - Egy igazi túlélő még ott is képes élelmet szerezni, ahol lehetetlen. - Átlépsz a kapun, és megpróbálsz élelmet szerezni a Sötét Földön. Hát, kevés élőlény van itt. Elejtesz egy nyálkás földipolipot, és megkóstolod. Azonnal hányni kezdesz. Annyira rosszul vagy, hogy nem tudod folytatni a vadászatot, visszatérsz a kapuhoz.
Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony előtt találod magad. [40 pontot használtál fel, van még 72.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[199,118] A terep továbbra is ritka erdő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ez nem lehet más, mint egy sebesült varkaudar vajákos. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Ed Coan . Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. A fák között biztos búvóhelyet találsz. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ez nem lehet más, mint egy vark. kardtáncos. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [199,119] Nocsak! Hiszen már ritka erdőben vagy! Egy elszáradt kóró tövében megsárgult, megrepedezett tekercset találsz. Mielőtt még szétporlad, amikor kihajtogatod, el tudod olvasni mi is ez: egy Sistergő Pumpa által aláírt rendelet a Jerikó nevű ember kivégzéséről. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. A fák között biztos búvóhelyet találsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy varkaudar vajákos. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Látsz egy manilla-fát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy varkaudar falut. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy gyilkos csalánt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fekete kaktuszt. Felfedeztél egy borkonyó cserjét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy csillagbozótost. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy pézsmatököt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Rhiannon lábát masszírozza. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy alku varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. [mákrózsa virág ->eldobod] Látsz egy óriás liánt. Észreveszel egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
Összefutsz Deafblind Dumbbal. Egy bársony övsálat, egy Batharak vállemezét, egy csodálatos nyakláncot, egy drag'kór fülkarikát, egy drag'kór vértet, egy drakolder gyűrűt, egy Hatalom Karkötőjét, egy hósárkánybőr csizmát, egy kabutót, egy kisebb napkorongot, egy kráken gyűrűt, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy napmedált, egy natharion talizmánt, egy örökkéval. rubinját, egy őselemek köpenyét, egy ősmágus fülbevalóját, egy rémbőr kesztyűt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy torz fülkarikát, egy varkaudar szimbólumot és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Felszerelését egy quwarg gigász trófea, egy triklem drakolder trófea és egy quwarg ölész trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Jobb kezében egy ent pásztorbotot, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Nem tudod elképzelni, hogyan lehetséges, de lát téged. Érzékeled auráját: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
Összefutsz egy szőke, hosszú hajú, szürke szemű ember nővel. Fairlight főpap-jelöltje. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy Batharak vállemezét, egy gólem talizmánt, egy Gorhud gyűrűjét, egy hoarián bőrnadrágot, egy hoarián sarut, egy Khór maszkját, egy kreiton fókuszt, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy örökkéval.smaragdját, egy ryuku karvédőt, egy Urgod kesztyűjét, egy vérpettyes gyűrűt, egy villám szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy Blounther apó trófea, egy varkaudar katona trófea és egy bűbájlidérc trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy kyorg tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Elsétál melletted.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 ében tobozt. Egészséged TF-elődött. [60 pontot használtál fel, van még 12.]

v 198 186 106 elmormolod a 198. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmondtad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(199,117) kihívás tornya (#502), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), varkaudar varázsló (#271), szutykos remák (#191), zombi mester (#251)
(199,118) varkaudar vajákos (#690), Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), vark. kardtáncos (#693)
(199,119) varkaudar vajákos (#690), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), varkaudar falu (#1109), oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587), óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), Deafblind Dumb (2526. kalandozó)
(200,118) Leah rúnaköve, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), 27. jellempróba, Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), zoloboo sámánok (#230), varkaudar varázsló (#271)
(201,118) vark. kardtáncos (#693), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), halálhozó (#419)
(202,117) varkaudar íjász (#687), varkaudar hadúr (#270), varkaudar falu (#1109), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), szent tölgyfa (#393), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Tharr oltár, művészi porolit (#720)

[186,106] Épületek tűnnek fel.

Épületeket látsz: egy vegyesbolt (617. épület.) és egy fegyverbolt (620. épület.).
Eladsz 1 varkaudar pálinkát 22 aranyért, 1 mérg. vas dobónyilat 10 aranyért, 1 nyu-shurikent 12 aranyért, 1 rézsisakot 7 aranyért, 2 bumerángot 8 aranyért, 3 rövid íjat 24 aranyért.
[-95 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 2.]

ve 179 10 megveszed a 179. tárgyat 10
Mindössze 9 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. (Ügyesen alkudoztál.) Vásároltál 9 grifftojást. 135 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

ve 313 10 megveszed a 313. tárgyat 10
Mindössze 5 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. (Ügyesen alkudoztál.) Vásároltál 5 gyógykenőcsöt. 35 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

ve 271 10 megveszed a 271. tárgyat 10
Mindössze 9 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. (Ügyesen alkudoztál.) Vásároltál 9 szürke bőrkesztyűt. 162 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

v 96 183 31 elmormolod a 96. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

ve 313 15 megveszed a 313. tárgyat 15
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

ve 271 5 megveszed a 271. tárgyat 5
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

ve 733 5 megveszed a 733. tárgyat 5
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 16, 8, 28.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. Alaposan elfáradva, táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt az alku hatása.
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 460 pontot. A következő körben tehát 462 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Jockey Ewing, egy fekete, rövid hajú, csillogó szemű ember férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Fairlight bíborosa vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 319. fordulód.

Erő: 29 (31) Szint: 28 Merészség: 8/5 Magasság: 174 cm
IQ: 45 (52) Támadás: 31 Agresszió: 5 Testsúly: 101 kg
Ügyesség: 26 (38) Védekezés: 102 Menekülés: 30 % Életkor: 26/30 év
Egészség: 29 (39) Életpont: 494/368 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 29 (39) Varázspont: 915/820 Pénz: 1926 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 28/23 Pszi pont: 169/233 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 11
Eddig összesen 2243 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 28192 TP-t kaptál. Jelenleg 2582359 TP-d van. A következő szinthez még 17641 TP szükséges. Trófeáid: méregelementál, tűzelementál, albinó küklopsz. A 319. fordulódban 3026 arany került a bankszámládra. 3026 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/34 ökölvívás: 3/61 szúrófegyverek: 31/83 (+3%)
vágófegyverek: 10/10 ütőfegyverek: *21/102 lőfegyverek: *28/100
dobófegyverek: 20/75

Feltételes fegyverváltás: agyartőr (#420) << Pusztítás Botja (#316)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 54/1 (+46%) 2. nyomkövetés: 81/71 (+28%) 3. lopás: 5/84
4. mászás: 9/74 5. csapdakészítés: 12/79 6. csapdaészlelés: 9/7
7. gyógyítás: 62/55 8. titkosírás: 6/37 9. felderítés: 31/57 (+8%)
10. szörnyidomítás: 8/6 11. teológia: 53/91 (+8%) 12. taumaturgia: 93/87 (+5%)
13. szerencsejáték: 1/77 14. versengés: 11/10 (+8%) 15. harcművészetek: 2/37 (+9%)
16. zene: 8/22 17. szörnyismeret: 19/44 18. pszi: *19/100
19. zárnyitás: 2/11 20. vadászat: 6/97 (+10%) 21. bányászat: 25/26
22. úszás: 8/99 23. főzés: 3/46 24. csapatmunka: 1/39

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
totem 70% életpont alatt (gyógymógy (#5))
lopsz az árnymanóktól (4) aranyat (#50), a mutánsoktól (9) aranyat (#50), az elfektől (2) aranyat (#50), a trolloktól (5) aranyat (#50), az 5827. karaktertől (5827) aranyat (#50), a gnómoktól (6) aranyat (#50), az alakváltóktól (7) aranyat (#50)
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz ében tobozt (#578) (max. 999 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 16)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), Raia szent lovagja (#239)
Barátságosság (aktív: 2, max: 16)
bűbájlidérc (#761), varkaudar vajákos (#690), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
villámmágia (#227) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24) láth. észlelése (#78)
szürkeáll. aktiv (#71) láthatatlanság (#76)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
18. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
jégcsóva (#41), energiatüskék (#29), tűzgolyó (#155), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
fehér glóbusz (#47)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Harcos paphoz méltó feladat: oltsd ki négy varkaudar behemót életét! (számláló: 0)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
11 angolna szálka (#1465) 1 * bronz taider (#641) 1 sárkánytőr (#626)
1 vámpírölő (#951)
Vágófegyverek
1 vadászkés (#1264)
Ütőfegyverek
1 Pusztítás Botja (#316) 1 Trákin csákánya (#367)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 * hosszú íj (#111)
Lövedékek
4 bronzhegyű nyíl (#94) 2 mérgezett vasnyíl (#187) 13 nyílvessző (#108)
38 rézgolyó (#343) 9 tünde nyíl (#554) 28 * vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
14 ezüstshuriken (#327) 7 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 * ryuku menetpajzs (#1320)
Páncélok
1 * Bufa páncélja (#538) 1 vasvért (#164)
Sisakok
1 * lidérckorona (#531)
Köpenyek
1 láthatatlan köpeny (#441) 1 mágusköpeny (#453) 1 ryuku vadászing (#1158)
1 sötét kámzsa (#699) 1 * szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 * ryuku vállvédő (#1323)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 18 szürke bőrkesztyű (#271) 1 * Urgod kesztyűje (#462)
Övek és övcsatok
1 fattylord deréköv (#1564) 1 * ryuku derékszíj (#1324)
Nadrágok
1 * hoarián bőrnadrág (#1345)
Csizmák
1 hoarián saru (#1346) 1 * tűzúr csizmája (#533)
Fülbevalók
1 * hatalom fülbevalója (#817) 2 mópat token (#585) 2 * zafír fülbevaló (#477)
Nyakláncok
5 halálhozó talizmán (#813) 1 korinthai talizmán (#814) 1 * Natharion amulett (#742)
3 rothasztó talizmán (#815) 1 * ryuku nyaklánc (#1325) 1 szerencsetalizmán (#366)
2 viharamulett (#611) $1 * villám szimbólum ($145) 1 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők
1 arany masszariasztó (#437) 2 * arany papi karkötő (#309) 1 * Huddens alkarvédője (#1550)
1 Xanathal karkötője (#956)
Gyűrűk
$2 aranygyűrű ($193) 1 balkezes gyűrű (#1549) 1 * életköves gyűrű (#1572)
2 regeneráló gyűrű (#254) 1 * Rughar gyűrűje (#518) 1 * ryuku hüvelykgyűrű (#1321)
Ékszerek/ruhadíszek
1 * nodonrod kitűző (#1533)
Löttyök és porok, tartóstul
7 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 2 csepp tinta (#101), fér még: 68]
20 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 100]
1 huhogó bibe (#332) [benne 4 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 8]
6 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 60]
4 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 48]
8 sullár hólyag (#168) [bennük 19 csepp spiritusz (#170), fér még: 141]
8 toxyl üvegcse (#592) [üres, kapacitás: 80]
10 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 120]
4 vizestömlő (#3) [bennük 25 korty víz (#27), fér még: 55]
5 zöld üveg (#82) [bennük 11 csepp ragasztó (#83), fér még: 89]
Eszközök, használati tárgyak
3 acéltű (#334) 1 áldott kő (#642) 1 aranytermő erszény (#819)
1 ásó (#34) 1 Augur varázskönyve (#1097) 1 Baghar fétise (#1098)
2 bőrkantár (#1125) 7 csontkulcs (#74) 1 feneketlen bugyor (#570)
1 furulya (#233) 38 gyógykenőcs (#313) 10 kaja (#2)
1 Kalmárok Kémgömbje (#1589) 1 kentaurusz kürt (#1643) 2 kinemfogyó tegez (#368)
1 kötél (#92) 4 kristályfolyadék (#449) 8 krónika (#1725)
1 kulcskarika (#648) 3 lótuszfőzet (#448) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
2 nagy aranykulcs (#246) 5 nagy vaskulcs (#186) 1 oldalzsák (#1172)
1 olló (#335) 1 párducbőr pénztárca (#1118) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
2 roxati zárfaló (#314) 1 sámán gyógykenőcs (#1139) 14 shinai gömb (#348)
4 sötét tekercs (#535) 1 szeksztáns (#32) 1 távcső (#42)
1 teremtés zsákja (#818) 1 térhajlító kavics (#1539) 3 teriád dobóháló (#1281)
1 tl'urlang fiola (#788) 1 törpe őskő (#633) 15 varázskő (#305)
9 varkaudar látógömb (#1107)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
6 adamantit (#627) 1 agvari manafókusz (#890) 29 álompor (#396)
1 berzerker tüske (#713) 6 borkonyó bibe (#312) 2 cru formázó minta (#300)
2 csalánvirág (#582) 5 csuklyavirág (#133) 9 dentor bőr (#551)
2 dramoan kő (#967) 46 ében toboz (#578) 112 ezüstdarab (#326)
7 fokhagyma (#403) 6 főnixtoll (#563) 13 grifftojás (#179)
91 gyöngymangó (#135) 20 halcsont (#390) 1 hattyútoll (#1222)
4 iknegurin (#541) 1 kazmár gyökér (#205) 1 kreommat szirom (#925)
1 küklopsz szem (#643) 13 lótuszvirág (#447) 158 madártoll (#112)
4 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 mihlanil (#539) 4 mithril (#352)
1 móri gyümölcs (#116) 7 mutáns csont (#331) 12 ovimon-bogyó (#207)
13 polip szívóka (#391) 2 remák szív (#264) 2 rókafarok (#124)
1 Salamon esszenciája (#952) 17 szárnyas hernyó (#69) 20 varányszem (#30)
5 vasérc (#152) 3 xirnox szív (#213)

Összsúly: 201.40 kg Megterheltség: 159%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 69 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 220 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
3 bruhatagnyelv (#1230) 4 bunthar bőr (#733) 1 Din cséphadarója (#840)
60 extra takarmány (#1360) 7 kötél (#92) 2 manakristály (#500)
2 mösze hátpáncél (#1229) 7 szögletes kő (#17) 4 Tilnetor kardja (#474)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 bronzhegyű nyíl (#94) 1 ezüstdarab (#326) 3 kaja (#2)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1558 arany (#50) 2 aranygyűrű (#193) 1 borkonyó bibe (#312)
1 csuklyavirág (#133) 9 ében toboz (#578) 10 grifftojás (#179)
32 gyógykenőcs (#313) 1 gyöngymangó (#135) 1 nagy vaskulcs (#186)
3 nyílvessző (#108) 1 polip szívóka (#391) 1 remák szív (#264)
18 szürke bőrkesztyű (#271) 2 varázskő (#305) 1 vasvért (#164)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(186,106) vegyesbolt (#617), fegyverbolt (#620)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Borax király úgy döntött, enged a kalandozók nyomásának, és engedélyezte, hogy a ryuku-szigeteki toborzóirodánál továbbra is megadják a titkos labirintus térképét azoknak, akik felmutatják ott a lajstrom medáljukat. Viszont nem árt ha tudják a vállalkozó szelleműek, hogy Khór kardja már nem található ott.

Üzenet küldése a karakternek