317. forduló, 319. forduló, Lumyr Haleth összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2013. máj. 6. 15h:06'
EZ A 415. JÁTÉKHETED, 318. FORDULÓD
416. játékheted kezdete: máj. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4114
SZÁMLA : XXXX

LUMYR HALETH KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [168,9] koordinátán.
A játékvezető átadott Neked 1 krónikát. A játékvezető átadott Neked 1 krónikát.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+5 tvp ). Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...
Az aranytermő erszény 71 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+598 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+51 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+18 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+2 kaja.) A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-31 életerő). A lottó 1023. hetének nyerőszámai: 28, 23, 18. 2 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 597.]

* 2. KP: használod a 73. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Megtelsz energiával. Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 587.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 203% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 587.]

* 4. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 86. varázslatot a 165. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+8 erő). [-10 varázspont.] [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 585.]
Beizzik a turbómágia. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 585.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 583.]

* 5. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 279. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 581.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 581.]
Fürgén varázsolsz! [-25 varázspont.] [+1% tau] [2 pontot használtál fel, van még 579.]

* 6. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 574.]

* 7. KP: használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Megvilágosodtál! Egy bogyógránát képe jelenik meg előtted, melyet az általad ismert összetevőkből már hiphop össze tudnál rakni. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 554.]

* 8. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 549.]

* 9. KP: használod az 1101. tárgyat a 841. tárgyat az 1534. tárgyat
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 548.]
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 547.]
Használatba hozod a quwarg teleportgömböt, valahogy ösztönösen érzed, hogyan is kell. Szédüléshez hasonlatos érzés fog el, s mire elmúlik, már egy quwarg boly belsejében állsz. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-10 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg királynő!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő bal oldalát. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő testét. (2 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). {GYD:} Cápafoggal jól megszúrod a quwarg királynő testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 1443 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 273, sebződés: 0, gyógyulás: 37, összesen: +37 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy quwarg szabotőr!

Üdvözlésképpen egy gigaököl varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 19 életpontot vesztettél. Ez megrendítő csapás volt! (-5 védelem.) Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a quwarg szabotőr bal oldalát. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 935 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 1 pular kristályt. Elégedetlenül konstatálod, hogy pont most, amikor a legizgalmasabb, ránt vissza a teleportgömb a jelenbe, a biztonságos helyre, ahonnan az utazásodat megkezdted. [41 pontot használtál fel, van még 506.]

cir vándorcirkusz látogatása
Minden cir parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 506.]

fkt 5 2 felt. készítesz az 5. tárgyat (2 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 506.]

fkt 6 6 felt. készítesz a 6. tárgyat (6 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 506.]

hu 389 5 6 hulladék: 389 5 6
Hulladék, ezért nem gyűjtesz szigonyt. Hulladékgyűjtés törölve: bunkó. Hulladékgyűjtés törölve: kőkés. [0 pontot használtál fel, van még 506.]

ek 40 15 t. energia kisütése: 40 15
Iszonyúan koncentrálsz, ahogy az energiákat transzformálod. Előállítottál 75 TVP-t. [-15 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 581.]

hh 522 522 522 használod az 522. tárgyat az 522. tárgyat az 522. tárgyat
Bekapod a gyöngyöt, és izgatottan várod, mi lesz az eredmény. Agyad bizseregni kezd! (+1 IQ.) [1 pontot használtál fel, van még 580.]
Bekapod a gyöngyöt, és izgatottan várod, mi lesz az eredmény. Micsoda mázli! (+1 szerencse.) [1 pontot használtál fel, van még 579.]
Bekapod a gyöngyöt, és izgatottan várod, mi lesz az eredmény. Izmaid megduzzadnak! (+1 erő.) [1 pontot használtál fel, van még 578.]

hh 522 522 használod az 522. tárgyat az 522. tárgyat
Hamm, benyeled a tudás gyöngyét, majd lesed a hatást. Micsoda mázli! (+1 szerencse.) [1 pontot használtál fel, van még 577.]
Bekapod a gyöngyöt, és izgatottan várod, mi lesz az eredmény. Micsoda mázli! (+1 szerencse.) [1 pontot használtál fel, van még 576.]

im 0 3 imádkozol
Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+40 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy magger.

Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a magger testét. (5 támadással 257 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Cápafoggal megdöföd a magger testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Megnyirbálja a magger ollója a jobb karodat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. 2129 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 301, sebződés: 28, gyógyulás: 68, összesen: +40 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 546.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+39 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy Raia szent lovagja.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Marokra fogva a mágusölőt a másikra rontasz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Raia szent lovagja testét. (4 támadással 215 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Cápafoggal megdöfködöd a Raia szent lovagja testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Sajnos nem sikerült a Raia szent lovagja minden csapását hárítanod. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Elporlad egy vámpírfog (a szörny a hited ellen intézett támadást). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Szereztél 1 ezüsttőrt. 2739 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 25, gyógyulás: 64, összesen: +39 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 516.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+39 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy ryuku gólem.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 204 életpontot sebeztél. [+1% tau] Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 mihlanil nyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku gólem testét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Szívkeresővel jól megszurkálod a ryuku gólem fémes combját. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). {GYD:} Cápafoggal néhányszor megkarcolod a ryuku gólem bal lábát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A ryuku gólem nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Szívkeresővel többször eltalálod a ryuku gólem testét. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Cápafoggal párszor épp hogy megérintgeted a ryuku gólem testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Nem sikerült a ryuku gólem ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4630 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 608, sebződés: 125, gyógyulás: 97, összesen: -28 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 486.]

v 198 182 27 elmormolod a 198. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

167 168 169
8
9
10
(168,9) quwarg királynő (#153), quwarg szabotőr (#301), magger (#747), Raia szent lovagja (#239), ryuku gólem (#394)

[182,27] A síkságot ritka erdő váltja fel.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy alanori csatamén előtt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy barátság szent tüzét. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-49 életerő). Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy erdei bölcs háza (666. épület.). Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 bunkót. IQ-d TF-elődött.
[-100 varázspont.] [+7% tau] [22 pontot használtál fel, van még 464.]

be 666 bemész a 666. épületbe
Közelebb mész, és bekopogsz az ajtón. Valami motyogásféle hangzik bentről, amit igennek veszel. Belépsz. Odabent barátságos meleg fogad. Mindenfelé könyvek hevernek, és egy ócska, roskatag asztal mögött egy vénségesen vén öregapót pillantasz meg, orrán hatalmas okuláréval. Éppen egy megsárgult lapokból álló kötetet lapozgat. - Üdv, erdei bölcs! - köszöntöd az apókát, mire ő is feléd biccent. Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi időben. - Sikerült! - közlöd az apókával mosolyogva. [5250 tapasztalati pontot kaptál.] - Most már biztos vagyok benne, hogy sikerülni fog! - mondja a bölcs izgatottan. Remegő kézzel illeszti az elvékonyodó darabot az eddigiek végéhez. Iszonytató mennydörgés hallatszik, a szobában percekig villámok cikáznak! Mikor megdöbbenésedből magadhoz térsz, látod, hogy a botot körbefonó kígyótest valóban egy kék sárkányt formáz, amely pofáját a bot vége felé tátja. Micsoda izgalom! A bot most sem hagy benneteket cserben: ismét megjelenik a következő térképrészlet.

36 53
33 54 52
37 35
34 55 46
39 38 47
10 50 51 45
8
12 32
48 40
13 11 7 56 43
6 49 41 42 44
9
14 31 58 61
1 5 59 80 60
2 57
62
4 30 76 77 78 79 63
15 3
16 64
26 29 75 73 66
17 24 27 65
18 72
25 74 67
23 28 71 69
20 68
22 70
21 19
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
18: 2. térkép 1. pont
19: 2. térkép 11. pont
37: 2. térkép 24. pont
39: 2. térkép 12. pont
40: 2. térkép 42. pont
59: 2. térkép 43. pont
60: 2. térkép 47. pont
78: 2. térkép 48. pont
79: 2. térkép 63. pont
25
24 26
27
18
28 29 30 31 32
12 17 19 20
13 40 41 42 33
16
14 23 21 39 34
38 37 36
35
15 22
43 44 47
46
49 48 45
2 3 4 5 6 63
50 55 62 60 61
1 9 8 7 51 54 59
53 56 58
52
10 11 57
lépcsõk hova visznek:
1: 1. térkép 18. pont
11: 1. térkép 19. pont
12: 1. térkép 39. pont
24: 1. térkép 37. pont
42: 1. térkép 40. pont
43: 1. térkép 59. pont
47: 1. térkép 60. pont
48: 1. térkép 78. pont
63: 1. térkép 79. pont

Ez a 78. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 90, délre 57 mérföldre található.

- Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 459.]

m 1 2 2 mozogsz északkeletre, keletre, keletre
[183,26] Egyre több fényt engednek át a lombok, sűrűbb az aljnövényzet: ritka erdőben vagy.

Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-48 életerő).

(Továbbmész...) [184,26] Csökken a behatoló fény, ritkább az aljnövényzet: sűrű erdőben vagy. Felfedeztél egy fekete lótuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Brutal Joe, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Nini, egy quwarg! Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő.

Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-30 életerő). Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [185,26] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy ovimon-bokrot. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Észreveszel egy quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-49 életerő). [24 pontot használtál fel, van még 435.]

m 1 3 mozogsz északkeletre, délkeletre
[186,25] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mákrózsa bokrot. Felfedeztél egy oltárt. Raia hívői építették. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Dred Hornwill irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy bűbájlidérc. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ó! Hiszen ez egy kputtyintó csalán. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-32 életerő).

(Továbbmész...) [187,26] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: sűrű erdőben vagy.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tűzbokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kihívás tornyát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyilkos csalánt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 140 pontot kell rákölteni.) Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-31 életerő). Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délre. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [16 pontot használtál fel, van még 419.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy rozoga, dülöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. Most bebizonyíthatod, hogy mestere vagy a tárgyak fabrikálásának. Csinálj egy stukilövedéket! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Szomorúan rázod a fejed. Nem a szaktudással van baj, komponens hiányzik. Ekkor mentő ötleted támad, és belenyúlsz a feneketlen bugyorba. Igen, van itt valami! Előveszed. Ó, csak egy nyamvadt varázstekercs! Dühösen eldobod.
A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [10 pontot használtál fel, van még 409.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy körbejáró ökrök által üzemeltetett lift visz fel a következő szintre. Keleti kényelem! A kalandmester, egy kimondhatatlan nevű gnóm már vár rád. Ismerteti, hogy mi lesz a feladat. Nagyon hadar, úgyhogy csak másodszorra érted meg. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. Nagyon izgalmas és váratlan próba elé állítanak. Készíts el egy bronzpengét! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Szomorúan rázod a fejed. Nem a szaktudással van baj, komponens hiányzik. De álljon meg a menet! Gyorsan belenyúlsz a feneketlen bugyorba. Egy tárgy akad meg a kezedbe! Előhúzod. Ez nem igaz... Csak egy nyomorult állatcsont! Messzire dobod.
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [10 pontot használtál fel, van még 399.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Szűk csigalépcsőn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsősor, ahol majdnem orra estél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Quillena néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. A feladat ezúttal egy műveltségi próba lesz. El kell mondanod, hogy milyen egy hamupók. Hát, ez könnyű! Válaszod részletes és kimerítő. 105 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a feladatot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Többszáz foknyi márvány lépcsőfokon kell felcaplatnod, amíg elérkezel a Feladathoz. A kalandmester, egy délceg elf dalia már vár. - Helló! A nevem Vlalea. A feladatod a következő. Ez a próba ezt teszteli, hogy mennyire vagy jártas a szörnyismeretben. Van előtted három ketrec, három különböző szörny ürülékével. Meg kell mondanod, hogy melyik milyen szörnyhöz tartozik. Kicsit visszataszító a feladat, de azért rábólintasz. Megszagolgatod az ürülékeket, beledugod az ujjad. Végül kijelented, hogy az első sullártól, a második nukleáris cickánytól, a harmadik sóhajtó doronytól származik. Helyes a megoldás! (Önanalízis: +6% szörnyismeret.) 1050 tapasztalati pontot kaptál.
Sikerrel jártál! Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Egy hosszú falétra vezet feljebb. Felmászol rajta, és hamarosan az egyik teremben találod magad, ami vélhetőleg egy tányérszerű kiszélesedés belseje. A kalandmester, egy Vashegyi Grindan nevű törpe már vár. Kezet fog veled, majd ismerteti a próba mibenlétét. Meg kell ölnöd egy szörnyet. Rosszat sejtve a szoba közepe felé fordulsz, ahol már ott áll egy ekharion!

Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. Semmi eredménye! Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod az ekharion nyakát. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ekharion ragyás testét. (2 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Cápafoggal jól megszúrod az ekharion ragyás testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az ekharion feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az ekharion megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Hoppálé! 1 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 37 aranyat. 2006 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 272, sebződés: 9, gyógyulás: 34, összesen: +25 ÉP}


Sikeresen megoldottad a feladatot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Vlalshela néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. A próba során bizonyítanod kell, hogy sokoldalú ismeretekkel rendelkezel. Részletesen el kell mondanod, hogyan is néz ki egy Szent Pöröly. Csak makogni tudsz. Dunsztod nincs róla, hiszen még sosem láttad!
A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [40 pontot használtál fel, van még 359.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[186,27] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Látsz egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Maitreya Mahagatta hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ezoterikus mardel. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja az ezoterikus mardel testét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ezoterikus mardel bal első lábát. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). {GYD:} Cápafoggal eltalálod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az ezoterikus mardel feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki az ezoterikus mardel száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 drótszőrt. 1430 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 0, gyógyulás: 30, összesen: +30 ÉP}

Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy Raia szent lovagja került az utadba. Gyanakodva végigméritek egymást. Amikor a szörny nem mutat támadó szándékot, megkönnyebbülten ellazítasz. Tovább mész.

A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-32 életerő).

(Továbbmész...) [185,28] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mákrózsa bokrot. Találsz egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Ramirez Espanza egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ez nem lehet más, mint egy bűbájlidérc. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-46 életerő). Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [184,29] Egy kisebb településhez érkeztél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy templomot. Leah hívői építették. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 8 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő.

A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-49 életerő). [24 pontot használtál fel, van még 335.]

m 5 4 mozogsz délnyugatra, délre
[183,30] Még mindig a városban vagy.

Utad során felfedezel egy templomot. Sheran híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 4 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-43 életerő). Van itt egy szörnypiac (647. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (656. épület.).

(Továbbmész...) [183,31] Még mindig a városban vagy.

Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 5 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-43 életerő). Van itt egy vegyesbolt (615. épület.) és egy fegyverbolt (618. épület.).
Eladsz 3 ezüsttőrt 24 aranyért, 2 fekete gyöngyöt 12 aranyért, 1 gromak bőrt 8 aranyért, 1 mérg. ubuk dobónyilat 7 aranyért, 1 nagy aranykulcsot 24 aranyért, 4 quwarg tojást 8 aranyért, 4 rájabőrt 12 aranyért, 2 szigonyt 28 aranyért, 1 téfea-agyat 8 aranyért, 3 vasércet 6 aranyért, 2 mandibulapengét 6 aranyért, 1 pular kristályt 8 aranyért.
[16 pontot használtál fel, van még 319.]

ve 124 2 megveszed a 124. tárgyat 2
Vásároltál 2 rókafarkat. 12 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 319.]

ve 10 1 megveszed a 10. tárgyat 1
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 319.]

ek 503 194 101 t. energia kisütése: 503 194 101
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

181 182 183 184 185 186 187 188
24
25
26
27
28
29
30
31
32
(182,27) erdei bölcs háza (#666), szent liget (#439), oltár, művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484)
(183,26) oltár, művészi porolit (#720)
(183,30) szörnypiac (#647), tanácsadó bölcselő (#656), Sheran oltár, nekrofun (#173)
(183,31) vegyesbolt (#615), fegyverbolt (#618)
(184,26) fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(184,29) Leah oltár
(185,26) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), oltár, 25. jellempróba
(185,28) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), Chara-din monolitja (#534), oltár, művészi porolit (#720), 40. jellempróba, bűbájlidérc (#761)
(186,25) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), Raia oltár, művészi porolit (#720), 26. jellempróba, bűbájlidérc (#761), kputtyintó csalán (#247)
(186,27) Chara-din monolitja (#534), oltár, művészi porolit (#720), ezoterikus mardelek (#184), Raia szent lovagja (#239)
(187,26) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), kihívás tornya (#502), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), oltár, Chara-din monolitja (#534), ekharion (#232)

[194,101] Síkság, továbbra is csak síkság.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy márványtornyot. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr híveié.
(Feltételes mászás:) Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! (Önanalízis: +4% mászás.) Professzionális hegymászó-bemutatót tartasz, ahogy felmászol a sima falon, majd bemászol az ablakon. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. Mielőtt hozzálátnál az alaposabb kutatáshoz, a torony lakóját a másvilágra kell küldened. Egy kőkorszaki szaki!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tükörpajzs varázslatot. [+3% tau] Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a kőkorszaki szaki testét. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. (A tükörpáncél védett meg.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a kőkorszaki szaki kőtestét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). {GYD:} Cápafoggal teljesen átdöföd a kőkorszaki szaki testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A kőkorszaki szaki mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 654 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 0, gyógyulás: 17, összesen: +17 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy sötét főgnóm!

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a sötét főgnóm testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a sötét főgnóm száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy óriáspók!

Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod az óriáspók testét. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 661 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A falak tövében szétszórt bútorroncsok között kezdesz kutatni. Sikerrel! Találtál 4 fabontót. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amikor keletre nézel, észreveszel egy kristálypalotát. Délkeletre nézve látsz egy álomvirágot. Délre egy Leah oltár van. Délnyugatra egy borkonyó cserje van. Északnyugatra egy tűzbokor van. Északra egy borkonyó cserje van. Jól kivehetőek a távolban. Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-32 életerő). Találsz valamit: 1 mammutbőr. Elrakod.
[-1 TU.] [33 pontot használtál fel, van még 286.]

usz 20 úszol 20 pontért
Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Leveszel mindent, ami az úszásban akadályozhat, aztán gyerünk a fürdeni! A víz kifejezetten hideg, de mivel rögvest tempózni kezdesz, nem fázol. Úszni kezdesz a vízben, majd lemerülsz, valami kaland után nézve. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben cápafogat fogsz. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy trosnyogó szakóca!

Marokra fogva a cápafogat ellenfeledre rohansz. {GYD:} Cápafoggal felnyársalod a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A trosnyogó szakóca elhibázza az ütést csápjával. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
30 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. De semmi! Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Megszárítkozol és felöltözöl. (Önanalízis: +6% úszás.) [20 pontot használtál fel, van még 266.]

usz 20 úszol 20 pontért
Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Izgatottan dobálsz le mindent magadról. Már kicsit piszkos voltál, nem árt egy kis fürdés! A víz kicsit hideg, de azért hamar hozzászoksz. Vidáman úszni kezdesz, majd lemerülsz a mélybe. Harcban a bevált cápafogat fogod használni. Úszik feléd valami. Egy opati polip!

Elszántan a másikra rohansz. Cápafoggal felnyársalod az opati polip testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}

Levegőd képzelt maradékával még körülnézel, hátha találsz valamit a fenéken. Nem volt szerencséd! A tüdőd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. (Önanalízis: +6% úszás.) [20 pontot használtál fel, van még 246.]

usz 20 úszol 20 pontért
Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Gyorsan levetkőzöl, aztán irány a tó! A víz kifejezetten hideg, de mivel rögvest tempózni kezdesz, nem fázol. Tempózni kezdesz, zsákmány után lesve, majd lemerülsz. Kezedben a hatékony cápafogat markolod, harcra készen. Úszik feléd valami. Egy opati polip!

Meglengetve a cápafogat a másikra rontasz. Cápafoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az opati polip testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 158 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Az opati polip csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. Nem volt szerencséd! Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. (Önanalízis: +6% úszás.) [20 pontot használtál fel, van még 226.]

ef 99 533 energia fejlesztése 99
84 varázspont felhasználásával előállítasz 7 TU-t. Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-9 TU.] [63 pontot használtál fel, van még 163.]

* 1. BP: használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 158.]

* 2. BP: átadod a 415. tárgyat az 5271. kalandozónak (1 darabot)
Az átkozott tárgyad nem akarja, hogy átadd annak a kalandozónak, mert már van őnála is egy ilyen tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 158.]

* 3. BP: elmormolod a 172. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Megidézted a planetáris őrdémon varázslatot! Kékesen vibrálni kezd a levegő, és a villódzásból kibontakozik egy planetáris őrdémon. Micsoda fenséges látvány! Teljesen békésnek látszik, remélhetőleg tökéletesen fogja feladatát ellátni. [-18 varázspont.] [+1% teo] [0 pontot használtál fel, van még 158.]

* 4. BP: használod a 73. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kisütöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 148.]

* 5. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 148.]
(Önanalízis: +15% csapdakészítés.) Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 17, 1, 30.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy szögletes követ nyel le a bazaltelementál. Egy szögletes követ töm magába az agyagelementál. Egy kaját nyel le a smaragd őrsárkány. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 148 pontod maradt, ebből a következő körre 148 pontot vihetsz át. Kapsz még 459 pontot. A következő körben tehát 607 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BOGYÓGRÁNÁT (430. TÁRGY)
A kaktuszbogyó által okozott sebzés önmagában kicsit komolytalan egy magas szintű kalandozó számára, azonban kellő türelemmel halálos bogyógránát készíthető belőle. Mindehhez nem kell mást tenned, mint egy acéltűvel apró lyukat ütni a bogyón, és ezen át a bogyó belsejébe csepegtetni 3 csepp ugh mérget. Ez a tevékenység 5 TVP-t emészt fel, és eredményeképp egy 5D4+12 sebzésű dobófegyvert kapsz, amely használatakor - a szétrepülő mérgezett csillagtüskék miatt - +4 támadásod is van. A bogyógránát megtalálására - érthető okokból - igen csekély esély van.

KARAKTERLAP

Lumyr Haleth, egy barna, rövid hajú, barna szemű, körszakállas alakváltó férfi vagy. Tharr korlátlan hatalmú főpapja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 318. fordulód.

Erő: 48 (68) Szint: 35 Merészség: 6/5 Magasság: 182 cm
IQ: 37 (63) Támadás: 52 (55) Agresszió: 3 Testsúly: 72 kg
Ügyesség: 37 (44) Védekezés: 88 (95) Menekülés: 30 % Életkor: 42/46 év
Egészség: 37 (48) Életpont: 615/576 Jellem: semleges (-4) Tul. pont: 3
Szerencse: 38 (74) Varázspont: 1470/702 Pénz: 4205 arany Kép. pont: 20
Tudatpont: 54/0 Pszi pont: 181/176 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 63
Eddig összesen 2824 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 24 065 TP-t kaptál. Jelenleg 5 559 408 TP-d van. A következő szinthez még 440 592 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, őrjáratozó katona, ében hadúr. A 278. fordulódban 5027 arany került a bankszámládra. 5931 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 8/98 (+15%) ökölvívás: 23/38 (+6%) szúrófegyverek: 34/79 (+3%)
vágófegyverek: 23/24 (+2%) ütőfegyverek: 23/7 lőfegyverek: 27/26 (+1%)
dobófegyverek: 27/79 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << mágusölő (#422) << pásztorbot (#513)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); mihlanil dobótőr (#599) (1 -19.); vashegyű nyíl (#176) (20 -997.); mihlanil nyíl (#597) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
194,101 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 183,31
Kedvenc táborhely: 194,101
Legfeljebb 75 TU-t válthatsz TVP-re.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 53/8 (+33%) 2. nyomkövetés: 54/4 (+9%) 3. mászás: 17/11 (+4%)
4. csapdakészítés: 26/75 (+15%) 5. csapdaészlelés: 8/7 6. gyógyítás: 58/97
7. titkosírás: 4/3 8. felderítés: 23/12 9. szörnyidomítás: 8/60
10. teológia: 60/75 (+10%) 11. taumaturgia: 88/56 (+12%) 12. szerencsejáték: 4/89
13. versengés: 19/20 14. harcművészetek: 25/45 15. zene: 3/75
16. szörnyismeret: 12/54 (+6%) 17. pszi: 27/92 (+8%) 18. zárnyitás: 9/30
19. vadászat: 11/69 20. vitalitás: 1/97 21. bányászat: 26/57
22. úszás: 10/52 (+18%) 23. főzés: 4/16

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tükröt (#43) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 21 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 21 darabot ), kőkést (#6) (max. 6 darabot, csak egyszer)
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 50)
ongóliant (#159), quwargok (#9093), ősi szellem (#422), vadász quwarg (#241), quwarg nagymester (#214), qwarg rohamosztagos (#242), quwarg parafenomén (#248), quwarg ősmágus (#302), quwarg szellem (#676), quwarg tűzköpő (#678), quwarg anyakirálynő (#269), quwarg őrparancsnok (#677), ősquwarg (#300), kisebb quwarg isten (#213)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
jégoszlop (#231, 24 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) áldomás (#6) szürkeáll. aktiv (#71) csupasz izom (#28)
esszenciavédelem (#165) tulajdonságpajzs (#26) jégmágia (#279) tárgyvédelem (#178)
hadiszerencse III (#59) planetáris őrdémon (#172)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
23. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
jégcsóva (#41), nagyobb tűzlehelet (#150)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
jégoszlop (#231) >> 28. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181) tükörpajzs (#101) >> orgoró (#170)
tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK
bazaltelementál (#204) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t!
2.) Most pedig kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod.
3.) Jó úton vagy ahhoz, hogy arrthon váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!

HŐSTETTEID
Eddig 1 alkalommal táboroztál A versengés tornyában. (limit: 19).
2007 I. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy.
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 796, pontszámod: 9696.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
vakmerőség (526) OK
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 69 TU. szükséges még: 61 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 675 TU szükséges.)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
7 arany pikkelyvért (#456) 14 tükörpáncél (#519) 288 gyöngymangó (#135)
2 fpi formázó minta (#419) 10 tükör (#43) 99 isteni könnycsepp (#260)
438 ugh méreg (#166)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
40 áldott kő (#642) 21 vas dobónyíl (#189) 25 jégszilánk (#1128)
1 esszenciakristály (#350) 65 vámpírfog (#1221) 1 mágusköpeny (#453)
2 Sshreakza amulettje (#836) 6 sámán gyógykenőcs (#1139) 945 ugh méreg (#166)
6 manakristály (#500) 16 térhajlító kavics (#1539) 23 őskristály-szilánk (#1525)
66 szent jogar (#150) $1 rejtőköpeny ($277) 2 teriád nyílvessző (#1287)
9 mágusszelence (#1076) 2 kristályfolyadék (#449) 1 Batharak vértje (#739)
$150 sárkánypikkely ($292) 12 gyógykenőcs (#313) 1 kentaurusz szőttes (#1641)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 ezüsttőr (#322) 2 fekete gyöngy (#99) 1 gromak bőr (#268)
1 jégszilánk (#1128) 1 kerek kő (#19) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
1 nagy aranykulcs (#246) 4 quwarg tojás (#360) 4 rájabőr (#404)
2 szigony (#389) 2 szögletes kő (#17) 1 téfea-agy (#172)
5 tudás gyöngye (#522) 1 tükör (#43) 1 vámpírfog (#1221)
3 vasérc (#152)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
230 arany (#50) 2 bunkó (#5) 10 drótszőr (#37)
4 fabontó (#106) 2 kaja (#2) 1 mammutbőr (#1078)
6 polip szívóka (#391) 2 rókafarok (#124) 7 spiritusz (#170)
6 víz (#27)


Üzenet küldése a karakternek