317. forduló, 319. forduló, Könnyűkéz Ssiqua összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. aug. 2. 15h:03'
EZ A 586. JÁTÉKHETED, 318. FORDULÓD
587. játékheted kezdete: aug. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3411
SZÁMLA : XXXX

KÖNNYŰKÉZ SSIQUA KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [27,-10] koordinátán.
Az aranytermő erszény 57 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+152 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+64 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.)

* 1. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 586.]

* 2. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 581.]

* 3. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 581.]

* 4. KP: v 72 0 0 elmormolod a 72. varázslatot
Mentális relaxációba kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Akaratoddal irányítva, létrehozod a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 576.]

* 5. KP: vv 224 12 24 elmormolod a 224. varázslatot a 12. varázslatot a 24. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 576.]
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 574.]
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 572.]

* 6. KP: v 88 10 0 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 572.]

* 7. KP: v 1 10 40 elmormolod az 1. varázslatot
Mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 40 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 567.]

* 8. KP: le 253 0 0 leveszed/lerakod a 253. tárgyat
Leveszed a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 567.]

* 9. KP: kf 815 0 0 kézbeveszed/felveszed a 815. tárgyat
A nyakadba akasztod a rothasztó talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 567.]

kpk 4 kezd. parancs kivétele: 4
V 72 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 567.]

kpk 2 kezd. parancs kivétele: 2
P 64 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 567.]

kpk 1 kezd. parancs kivétele: 1
V 26 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 567.]

kpb 1 kezd. parancs berakása: 1

vv 127 26 72 elmormolod a 127. varázslatot a 26. varázslatot a 72. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 565.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 565.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 565.]
[A parancs tárolásra került.]

kpb 2 kezd. parancs berakása: 2

vv 64 4 elmormolod a 64. varázslatot a 4. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 565.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 563.]
[A parancs tárolásra került.]

h 201 használod a 201. tárgyat
A gyíkfüvet a talpadra kened. Beturbózva érzed magad! [4 pontot használtál fel, van még 559.]

ek 302 3 t. energia kisütése: 302 3
Megidézed a fegyvermestert! Egy darabig döbbenten pislog, de aztán látja, ki is hívta, és rád mosolyog. Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél a megadott fegyverszakértelemben! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 509.]

v 7 367 1 elmormolod a 7. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Megidézted az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 80 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 506.]

hu 105 268 166 hulladék: 105 268 166
Hulladékgyűjtés törölve: evaporőr háj. Hulladékgyűjtés törölve: gromak bőr. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ugh mérget. [0 pontot használtál fel, van még 506.]

im 0 2 imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+39 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 476.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+37 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 446.]

m 1 3 4 mozogsz északkeletre, délkeletre, délre
[28,-11] Síkság, továbbra is csak síkság. Találsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran híveié. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy evaporőr lehet. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az evaporőr hengertestét. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal kilukasztod az evaporőr testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az evaporőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 169 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Ellenfeled ezúttal egy hegymélyi lidérc. {támadása: 25.}

A lény elbűvölően rád mosolyog! Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a hegymélyi lidérc árnyéktestét. (5 támadással 189 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A seb azonnal beforr! Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a hegymélyi lidérc bal karját. (5 támadással 97 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A hegymélyi lidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-38 varázspont.) Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a hegymélyi lidérc testét. (5 támadással 204 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a hegymélyi lidérc testét. (6 támadással 103 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A hegymélyi lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-32 varázspont.)
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 56, gyógyulás: 12, összesen: -44 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra.

(Továbbmész...) [29,-10] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívei emelték. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy quwarg harcos. {védettsége: 32 szúró, 32 vágó, 21 ütő ellen.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg harcos testét. (6 támadással 170 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal megvagdalod a quwarg harcos torát. (5 támadással 49 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 1 543 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 33, gyógyulás: 7, összesen: -26 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Elsőnek egy zombi mester száll szembe veled. {védettsége: 15 szúró, 15 vágó, 40 ütő ellen.}

Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a zombi mester bal karját. (6 támadással 242 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Rövid karddal néhányszor megcsapod a zombi mester testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A zombi mester néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A zombi mester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Magad mögé lököd a pitiáner varkaudar behemót trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes zombi mester trófeát. 1 903 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 301, sebződés: 34, gyógyulás: 68, összesen: +34 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy szubreális vámpír. {támadása: 42.}

Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. A szubreális vámpír csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szubreális vámpír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szubreális vámpír fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: -4, sebződés: 57, gyógyulás: 13, összesen: -44 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. Micsoda szerencséd van! Tucatnyi húsos imádkozósáskát kapsz el a déli imádság közben. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [29,-9] Síkság, továbbra is csak síkság. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Felfedeztél egy tűzbokrot. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Befeded a vermet ágakkal, levelekkel. A közelben találsz egy szundikáló ragyás burástyát. Bár könnyedén leölhetnéd, jobb ötleted támad - oldalba rúgod, és rögvest szaladni kezdesz a feldühödött szörnyeteg elől. A verem felé szaladsz, és könnyedén átugrod - a burástya viszont egyenesen beleesik! Rövid ideig hörgés, sikoltozás, és sav sziszegés hallatszik, aztán csak erőteljes csámcsogást hallasz. Gyorsan odébbállsz, hiszen a hevenyészett csapdából egy ilyen lény könnyedén kimászik. (+2 gonoszság.)
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Chara-din hívői építették. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szekérkaravánt. Északra tart. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy erszényes elkarog. {egyik sebzési módja: 1x 1d10+14.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az erszényes elkarog bal lábát. (5 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Rövid karddal felnyitod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az erszényes elkarog rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az erszényes elkarog, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az erszényes elkarog most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. [elkarog szőr ládikóba-> (94,53)-> 1 arany, -2 ÉP] 1 319 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 31, gyógyulás: 53, összesen: +22 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Az első ellenfél egy élőholt sullár.
(Feltételes foglyul ejtés:) Félreismerhetetlen élőholt sullár nyomokra bukkansz! Nekiállsz, és ásol egy gödröt, fél szemmel állandóan a környéket pásztázva. Amikor kész vagy, befeded a vermet gallyakkal. A szörny megtalálása már nem okoz problémát. Megpróbálod csapdába ejteni. Nagy reccsenéssel az élőholt sullár belezuhan a gödörbe. No, ez megvolna! Rövid időt töltesz azzal, hogy biztosítsad, a szörny se kárt ne tudjon benned okozni, se megszökni ne tudjon, majd kiszabadítod, és megnézed, mit is tudsz kezdeni vele. Ebből a szörnyből kellő idomítás után kiváló hátas lehet. Kifújod magad, megveregeted a lény hátát, és továbbindultok. [23 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. A makarónibokor hosszú, csőszerű leveleiből finom spagettit lehetne készíteni. No, majd ebédidőben nézel valami húst a hátizsákban... (+2 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 fáklyát. IQ-d TF-elődött. [77 pontot használtál fel, van még 369.]

kt 3 1 elkészíted a 3. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 vizestömlőt. IQ-d TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 349.]

m 5 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra
[28,-8] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy erszényes elkarog. {max. életpontja: 184-193.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az erszényes elkarog fejét. (5 támadással 202 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Rövid karddal épp hogy eltalálod az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az erszényes elkarog szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. [elkarog szőr ládikóba-> (94,53)-> 1 arany, -2 ÉP] 1 348 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 26, gyógyulás: 51, összesen: +25 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Ellenfeled ezúttal egy zombi mester. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+26.}

Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a zombi mester foszladozó testét. (6 támadással 245 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Rövid karddal néhányszor megcsapod a zombi mester fejét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A zombi mester csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A zombi mester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1 903 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 301, sebződés: 42, gyógyulás: 71, összesen: +29 ÉP}

A következő ellenfél egy élőholt quwarg. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+10.}

A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az élőholt quwarg torát. (6 támadással 192 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal súrolod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 éjkövet. [éjkő ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP]
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 425 (limit: 990), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 39423.
Látsz egy oltárt. Sheran híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [27,-8] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy manaelementál nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 60.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával néhányszor meglegyinted a manaelementál testét. Kritikus ütés! (6 támadással 306 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Rövid karddal kicsit megvagdalod a manaelementál testét. (6 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+5 vp). Varkaudar szablyával néhányszor meglegyinted a manaelementál testét. (6 támadással 248 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Rövid karddal párszor súrolva eltalálod a manaelementál egyik csápját. (6 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+6 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 781, sebződés: 10, gyógyulás: 126, összesen: +116 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy phua-kúpot. Látsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 329.]

tim 40 titkosírás megfejtése 40 pontért
Elővéve minden tudásodat, nekilátsz, hogy megkeresd a megoldást. SIKERÜLT! Megoldottad a feladványt. Rögvest ki is mondod a jelszót. Hrshhhsrrr! Félrecsusszan a kúp ajtaja, igazolva, hogy a jelszót tökéletesen fejtetted meg. Megilletődve lépsz be a tökéletesen tisztának tűnő belső terembe. Fentről fényforrás világítja meg a kívülről jóval kisebbnek tűnő phua-kúpot. Felkészületlenül ér a nagy fekete tömeg, ami odabent mozdul: egy massza! {max. életpontja: 167-206.}

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 59 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. 109 életpontot vesztettél. A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a massza bal szárnyát. (6 támadással 239 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Rövid karddal kissé megkarcolod a massza egyik karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A massza megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 acélpengőkét. [acélpengőke ládikóba-> (94,53)-> 3 arany, -2 ÉP] 2 508 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 318, sebződés: 181, gyógyulás: 68, összesen: -113 ÉP}

A neheze megvolt! Most lássuk a kincset! ... Igen, megvan! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy nagy vaspajzs [nagy vaspajzs ládikóba-> (94,53)-> 36 arany, -2 ÉP]. Elhagyod a phua-kúpot. [40 pontot használtál fel, van még 289.]

m 5 6 5 mozogsz délnyugatra, nyugatra, délnyugatra
[26,-7] Az erdőt bozótos vidék váltja fel.
(Feltételes támadás:) Egy manifesztátor! Ezt kerested. {támadása: 13.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. A manifesztátor leken néhány pofont. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. Mancsával a manifesztátor megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Te itt életveszélyben vagy. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.
{Csatastatisztika; sebzés: -4, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy grok-képződményt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Egy fáról levadászol egy, a napvilágnál kókadt denevért. Kicsit rágós, de azért husi. (+2 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [25,-7] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Úgy gondolod, hogy a közeledő halálmadár nem jelenthet komoly veszélyt. {max. életpontja: 78-87.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a halálmadár bal vállát. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal megvágod a halálmadár fekete tollú testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A halálmadár belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 16 életpontot vesztettél. A halálmadár karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 636 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 22, gyógyulás: 2, összesen: -20 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Ellenfeled ezúttal egy csontváz lord. {egyik sebzési módja: 3x 4d8+3.}

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy éhínség varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a csontváz lord testét. (6 támadással 154 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal megkarcolod a csontváz lord nyakát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a csontváz lord újra meg újra lecsap. (3 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Elhajítod a vacak dermesztő lidérc trófeát, és kiszedsz egy csontváz lord trófeát. 1 409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 24, gyógyulás: 5, összesen: -19 ÉP}

Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ez nem lehet más, mint egy élőholt tigris. {egyik sebzési módja: 1x 4d10+20.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Utad során felfedezel egy halálbokort. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Tassadar vigyorog kajánul. Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 nyílvesszőt. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [24,-6] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Szállni szeretnék szabadon, szelek szárnyán szerelemben. -Gizi a Hódító " Felfedeztél egy gyöngymangó bokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Csak egy gátvakond. Megvető mosollyal várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 2x 1d8+2.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a gátvakond bal oldalát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a gátvakond jobb vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a gátvakond karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
75 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Ellenfeled ezúttal egy Thargodan csontváz. {támadása: 40.}

Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (5 támadással 143 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal épp hogy megvágod a Thargodan csontváz testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a Thargodan csontváz megcsapja a fejedet. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A Thargodan csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 23, gyógyulás: 5, összesen: -18 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy szubreális vámpír. {max. életpontja: 141-160.}

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a halál szava. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. A szubreális vámpír néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szubreális vámpír belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szubreális vámpír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: -4, sebződés: 61, gyógyulás: 13, összesen: -48 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [38 pontot használtál fel, van még 251.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[23,-5] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Közeledtedre madárcsapat rebben fel.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Elsőnek egy élőholt sullár száll szembe veled. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 15 ütő ellen.}

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt sullár testét. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal kicsit megvágod az élőholt sullár zörgő csontjait. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az élőholt sullár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 1 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 34, gyógyulás: 8, összesen: -26 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy hegymélyi lidérc.

A lény elbűvölően rád mosolyog! Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a hegymélyi lidérc árnyéktestét. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A seb azonnal beforr! Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a hegymélyi lidérc testét. (6 támadással 121 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A hegymélyi lidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-29 varázspont.) Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a hegymélyi lidérc árnyéktestét. (5 támadással 199 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a hegymélyi lidérc testét. (6 támadással 98 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A hegymélyi lidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Varázsenergiád szökik! (-40 varázspont.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 25, gyógyulás: 6, összesen: -19 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra. Felfedeztél egy oltárt. Elenios híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [10 pontot használtál fel, van még 241.]

ef 10 energia fejlesztése 10
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-8 TU.] [80 pontot használtál fel, van még 161.]

szk 69 22 99 keresed a 69. szörnyet a 22. szörnyet a 99. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy drótszőrű pincsit. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

* 1. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

* 2. BP: h 234 10 0 használod a 234. tárgyat
Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). [10 pontot használtál fel, van még 151.]

* 3. BP: le 815 0 0 leveszed/lerakod a 815. tárgyat
Leveszed a rothasztó talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 151.]

* 4. BP: kf 253 0 0 kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat
A nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 151.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 12, 28, 10.
Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az auralátás hatása.
Ebben a körben 151 pontod maradt, ebből a következő körre 151 pontot vihetsz át. Kapsz még 459 pontot. A következő körben tehát 610 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Könnyűkéz Ssiqua, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű, rövid bajszú elf férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah szerzetese vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 318. fordulód.

Erő: 31 (40) Szint: 25 Merészség: 5/5 Magasság: 157 cm
IQ: 43 (47) Támadás: 28 (30) Agresszió: 5 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 31 (37) Védekezés: 30 (35) Menekülés: 40 % Életkor: 164/164 év
Egészség: 28 (32) Életpont: 347/318 Jellem: gonosz (652) Tul. pont: 0
Szerencse: 39 (43) Varázspont: 640/237 Pénz: 457 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 50/0 Pszi pont: 165/134 EFejl: 28
Eddig összesen 2989 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 16 303 TP-t kaptál. Jelenleg 1 636 560 TP-d van. A következő szinthez még 63 440 TP szükséges. Trófeáid: csontváz lord, élőholt quwarg, zombi mester. A 311. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5100 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2/18 szúrófegyverek: 23/75 vágófegyverek: 31/13 (+13%)
ütőfegyverek: 18/10 lőfegyverek: 24/35 dobófegyverek: 9/63

Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) << vasalt bunkó (#181) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -15.); sallank nyíl (#129) (16 -18.); bronzhegyű nyíl (#94) (19 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 50 százalék;
95,56 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 132
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 63

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/1 Max életkor 1312 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 160 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 20/2 (+11%) 2. nyomkövetés: 83/58 (+33%) 3. lopás: 6/21
4. mászás: 15/54 5. csapdakészítés: 26/58 (+13%) 6. csapdaészlelés: 31/45
7. gyógyítás: 33/84 8. titkosírás: 18/82 (+16%) 9. felderítés: 18/27
10. szörnyidomítás: 9/20 11. teológia: 38/74 (+14%) 12. taumaturgia: 23/39 (+1%)
13. szerencsejáték: 1/80 14. versengés: 12/41 15. zene: 20/9 (+11%)
16. szörnyismeret: 44/76 17. pszi: *19/100 (+4%) 18. zárnyitás: 4/28
19. vadászat: 25/92 20. bányászat: 30/77 21. főzés: 16/15
22. csapatmunka: 1/54

FELTÉTELES PARANCSOK (még 29 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
DEM beállítás: meghalhatsz, mint bármely halandó;
totem 50% életpont alatt (életszívás (#10))
lopsz az elfektől (2) bármit, az emberektől (1) bármit
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 5 darabot ), bumerángot (#249) (max. 3 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 3 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 5 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 3 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 1 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 5 darabot )
elfogod kavadut (#19) háló-csapdával (#220)
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, labirintus (17)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50)
szintszívó (#96), trikornis (#104), téfea magoflux (#98), manifesztátor (#124), tintacsiga (#74), trappoló dinymák (#118), jók (#990), Raia hívők (#993), Elenios hívők (#994)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
pszi elementál (#221), High Density (#1949)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP)
pusztító végzet (#106, 30 VP) halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (4,40) tulajdonságpajzs (#26) pszi-ernyő (#64) mentális pajzs (#72)
hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
22. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), vérbeli borzongás (#46), éhínség (#39), villámcsapás (#50), sötét halál (#45), sorvasztás (#102), agykorbács (#97), pusztító végzet (#106)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt sullár (#216) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A legsötétebb titkok a vizek mélyén rejtőznek. Ereszkedj le oda, és belezz ki kettőt a mélység fattyai közül! (számláló: 0)
2.) Elég volt a szöszmötölésből a lepusztult helyeken. Imádkozz a csatorna keleti partján!
3.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): 35. labirintus (81,23). adamantit erőd (548): új. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): kész. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24).

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 13, 14, 21, 26, 30, 32, 33, 34, 35, 43, 44, 45, 50, 51, 52, 53, 54, 63, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 14.
Kész: 16.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 428 (limit: 990), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 39723.
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XLVIII. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 98 TU. szükséges még: 32 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1 TU szükséges.)
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 52.82 kg Megterheltség: 40%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 115 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 180 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 gyíkfű (#201) 1 Trákin csákánya (#367) 1 tükör (#43)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
188 arany (#50) 3 fáklya (#36) 4 kaja (#2)
2 nyílvessző (#108) 1 vizestömlő (#3)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

22 23 24 25 26 27 28 29 30
-12
-11
-10
-9
-8
-7
-6
-5
-4
(23,-5) élőholt sullár (#216), hegymélyi lidérc (#7084), Elenios oltár
(24,-6) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Leah oltár, gátvakondok (#57), Thargodan csontváz (#297), szubreális vámpír (#223)
(25,-7) halálmadár (#351), csontváz lord (#177), Leah rúnaköve, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720)
(26,-7) manifesztátor (#124), grok-képződmény (#149), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár
(27,-8) manaelementál (#290), phua-kúp (#372), egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), massza (#217)
(28,-11) Sheran rúnaköve, Sheran oltár, evaporőrök (#69), hegymélyi lidérc (#7084)
(28,-8) erszényes elkarog (#354), zombi mester (#251), élőholt quwarg (#202), Sheran oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720)
(29,-10) Sheran oltár, művészi porolit (#720), quwarg harcos (#201), zombi mester (#251), szubreális vámpír (#223)
(29,-9) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 42. jellempróba, oltár, művészi porolit (#720), északra tartó szekérkaraván (#1215), erszényes elkarog (#354), élőholt sullár (#216)

Üzenet küldése a karakternek