Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. dec. 11. 9h:22' EZ A 657. JÁTÉKHETED, 318. FORDULÓD 658. játékheted kezdete: dec. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2582 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 64. pszi képességet |
* 2. KP: | felt. gyógyítás 50 40 |
* 3. KP: | használod a 135. tárgyat |
fvh 18 | felt. varázslat haszn. 18 |
bpk 2 | bef. parancs kivétele: 2 |
kpk 2 | kezd. parancs kivétele: 2 |
kf 685 | kézbeveszed/felveszed a 685. tárgyat |
le 611 | leveszed/lerakod a 611. tárgyat |
kf 708 | kézbeveszed/felveszed a 708. tárgyat |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a drasmólyom testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Elszántan a másikra ugrasz. Vadászkéssel párszor kilyukasztod a drasmólyom pikkelyes lábát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a drasmólyom bal oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A drasmólyom csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A drasmólyom összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 madártollat. 139 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [148,71] Egyre több a fa. Sűrű erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy sérült noth szellem. (ld. enc.) Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
(Továbbmész...) [149,71] Tovább barangolsz a fák között. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy szőrös bozsó közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {max. életpontja: 100-109.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szőrös bozsó testét. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel kicsit megsebzed a szőrös bozsó fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szőrös bozsó fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szőrös bozsó mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 772 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
m 3 2 2 | mozogsz délkeletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [151,72] Az erdőt síkság váltja fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gumifát. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy kultúrmasztodon nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 20 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel többször eltalálod a kultúrmasztodon bal első lábát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel néhány helyen meghorzsolod a kultúrmasztodon bal első lábát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Patájával a kultúrmasztodon többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 22 kaját. Mosolyogva kidobod a nevetséges varkaudar varázsló trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes kultúrmasztodon trófeát. 2242 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 321, sebződés: 132, gyógyulás: 28, összesen: -104 ÉP}
(Továbbmész...) [152,72] Síkság, továbbra is csak síkság. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tűzbokrot. Észreveszel egy kihívás tornyát. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Syrac Hold orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy roguena közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 12 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt ellenfeledre rohansz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a roguena fejét. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megdöfködöd a roguena jobb első lábát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A roguena többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Ryuku buzogánnyal néhányszor megcsapod a roguena testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel meghorzsolod a roguena testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a roguena meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) A roguena összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 1678 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 52, gyógyulás: 12, összesen: -40 ÉP}
be 502 6 | bemész az 502. épületbe |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 19 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt ellenfeledre ugrasz. Ryuku buzogánnyal párszor keményen megütöd a roguena bal oldalát. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel néhány helyen meghorzsolod a roguena testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A roguena többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Ryuku buzogánnyal párszor keményen megütöd a roguena fejét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a roguena bal hátsó lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A roguena néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 45, gyógyulás: 10, összesen: -35 ÉP}
(Továbbmész...) [154,72] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Azonnal rájössz, hogy egy kputtyintó csalán ijesztett meg. (ld. enc.) {védettsége: 40 szúró, 20 vágó, 40 ütő ellen.} Amikor elhal a zaj, előmászol.
Elszántan a másikra rohansz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő jobb középső lábát. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel kicsit megbökdösöd a quwarg királynő bal középső lábát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő torát. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel épp hogy megszúrod a quwarg királynő torát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A quwarg királynő megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}
id 201 200 | idomítod a 201. szörnyet 126 pontért |
hu 74 75 76 | hulladék: 74 75 76 |
hu 185 15 360 | hulladék: 185 15 360 |
hu 677 1659 434 | hulladék: 677 1659 434 |
fgy 80 40 | felt. gyógyítás 80 40 |
* 1. BP: | használod a 235. tárgyat |
* 2. BP: | t. energia kisütése: 3 1 |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 163. tárgyat |
RITUALISTA AMULETT (708. TÁRGY) Egy kövekből és apró csontokból font nyaklánc, minden bizonnyal a troll ritualista szegényes varázstudásának forrása! Ha felveszed, magad is tapasztalhatod mágikus erejét - viselésekor +1 szerencsét kapsz! |
NOTH SZELLEM (250. SZÖRNY) A noth szellem egy valaha élt gonosz elf bolyongó lelke. Már évszázadok, évezredek óta bolyong, és gonosztettei miatt, amiket életében elkövetett, nem talál megnyugvást. A noth szellem egyike a legfélelmetesebb élőholtaknak: érintése természetellenes öregedést okoz. Ha valakit "megölel" egy noth szellem, előfordulhat, hogy az ősi elf karjai közt fiatalemberből ráncos öreggé, kiszáradt múmiává válik néhány perc leforgása alatt. Mivel ennek köszönhetően permanensen elpusztulhatsz, úgy, hogy még a deus ex machina sem menthet meg, a noth szellemet csak akkor fogod megtámadni, ha FT parancsod van rá kiadva. A szellemet kizárólag mágikus fegyverrel lehet megsebezni. |
KPUTTYINTÓ CSALÁN (247. SZÖRNY) Ha a bozót mélyéről hatalmas kputtyintást hallasz, akkor biztos, hogy épp egy kputtyintó csalán fejezte ki elégedettségét egy zamatos húsú arató csattanat kölyök befalása után. Ez az óriási húsevő növény egyetlen csápjának csapásával egy komplett falu kiirtására elegendő mérget tud a szervezetedbe juttatni, ami persze őt magát nem zavarja, amikor ragacsos nedveivel szép lassan feldolgozza ernyedt testedet. A kputtyintó csalán a tüzet nem nagyon szereti, de a mágia más formáival szemben eléggé ellenálló. Ha pedig kputtyint, akkor véged, mert ez egyben központi mágikus esszenciád elszívását jelenti! Ezért, a véletlen balesetek elkerülése végett, a kputtyintó csalánt csak akkor támadod meg, ha FT parancsod van rá, illetve ha a kputtyintás ellen védelmet nyújtó varázslatot viselsz. |
Erő: | 38 (37) | Szint: | 22 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 173 cm |
IQ: | 33 (35) | Támadás: | 24 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 93 kg |
Ügyesség: | 38 (45) | Védekezés: | 69 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 26/26 év |
Egészség: | 35 | Életpont: | 346/337 | Jellem: | jó (342) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 32 (35) | Varázspont: | 287/150 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 14/4 | Pszi pont: | 19/7 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 9 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 5/32 | ökölvívás: | 21/54 (+2%) | szúrófegyverek: | 23/18 (+2%) |
vágófegyverek: | 7/11 (+6%) | ütőfegyverek: | 23/12 (+5%) | lőfegyverek: | 24/64 |
dobófegyverek: | 9/38 (+5%) |
Feltételes fegyverváltás: vadászkés (#1264) << ököl (#28) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -9.); vashegyű nyíl (#176) (10 -21.); mérgezett vasnyíl (#187) (22 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 2 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 26/9 (+20%) | 2. nyomkövetés: | 58/98 | 3. lopás: | 1/23 |
4. mászás: | 14/21 (+8%) | 5. csapdakészítés: | 20/68 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 22/62 |
7. gyógyítás: | 82/67 (+80%) | 8. titkosírás: | 4/30 | 9. felderítés: | 22/56 |
10. szörnyidomítás: | 8/89 | 11. teológia: | 6/16 (+3%) | 12. taumaturgia: | 26/49 (+3%) |
13. szerencsejáték: | 7/0 | 14. versengés: | 4/51 | 15. harcművészetek: | 10/40 |
16. zene: | 33/84 (+40%) | 17. szörnyismeret: | 8/2 | 18. pszi: | 2/99 (+4%) |
19. zárnyitás: | 7/33 | 20. vadászat: | 18/86 | 21. bányászat: | 31/93 |
22. úszás: | 14/70 | 23. csapatmunka: | 1/79 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 20 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
gyógyítasz 80% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 20 TVP-ért |
udvarolsz a 4300. karakternek |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 3 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 5 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 6 darabot ), Ramirez feszítővasát (#1261) (max. 1 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ) |
elfogod quwarg királynőt (#153) fedett veremmel (#219), quwarg harcost (#201) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 300 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16) |
varkaudar iszákos (#688) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
rőtmanó berzerker (#369), ember (#1), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
pszi-ernyő (#64) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
mágiatörés (#35), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tükörpajzs (#101), tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | nők (#999) | villámcsapás (#50) | >> | férfiak (#998) | |
villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Bizonyítsd be, hogy a lelked tiszta, és nem a pénz iránti mohóság vezérel: áldozz fel 100 aranyat számomra. |
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce! |
3.) Irtsd a sötétség követőit - mutass be oltáromnál két szvó-ektoplazmát, és semmisítsd meg! |
HŐSTETTEID |
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 6 |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXIX. olimpián. |
A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 213 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 15 TU-t fejlesztettél be.. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
30 | drótszőr (#37) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | csontpálca (#329) | 1 | gyöngymangó (#135) | 34 | kaja (#2) | |||
5 | madártoll (#112) | 4 | ugh méreg (#166) | 3 | zárnyitó készlet (#39) |