317. forduló, 319. forduló, Kalhid összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. dec. 11. 9h:22'
EZ A 657. JÁTÉKHETED, 318. FORDULÓD
658. játékheted kezdete: dec. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2582
SZÁMLA : XXXX

KALHID KALANDJAI


8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [146,71] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 2 szent jogart (127 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 galachmit (eladási ár: 100 arany, ebből a kezelési költség: 10 arany) ellenértékét. Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 10 quwarg tojást (100 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 10 quwarg tojást (101 arany kikiáltási áron), 10 quwarg tojást (102 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 rinóbőr övet (100 arany), 1 ritualista amulettet (99 arany). Átveszed a sikeresen eladott 10 quwarg tojás (eladási ár: 100 arany, ebből a kezelési költség: 10 arany) ellenértékét. Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+1 tvp ). Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+16 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-2 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+173 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+14 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 793. hetének nyerőszámai: 26, 21, 13. 1 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: használod a 64. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Megtelsz energiával. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 439.]

* 2. KP: felt. gyógyítás 50 40
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 439.]

* 3. KP: használod a 135. tárgyat
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [2 pontot használtál fel, van még 437.]

fvh 18 felt. varázslat haszn. 18
Harci varázslataidat használni fogod minden 18. vagy magasabb szintű ellenfélre. [0 pontot használtál fel, van még 437.]
(Feltételes gyógyítás:) Kutyaharapást szőrivel, mondja a közmondás. Mivel jobb nem jut eszedbe, a zsákod alján talált állati szőröket a sebeidre helyezed, majd egy lábon állva koncentrálsz tíz percig. Az eredmény még téged is meglep. (+108 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 397.]

bpk 2 bef. parancs kivétele: 2
FGY 80 30 2 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 397.]

kpk 2 kezd. parancs kivétele: 2
FGY 50 40 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 397.]

kf 685 kézbeveszed/felveszed a 685. tárgyat
Lecsatolod a hoarián bőrövet, majd felcsatolod a rinóbőr övet. [0 pontot használtál fel, van még 397.]

le 611 leveszed/lerakod a 611. tárgyat
Leveszed a viharamulettet. [0 pontot használtál fel, van még 397.]

kf 708 kézbeveszed/felveszed a 708. tárgyat
A nyakadba akasztod a ritualista amulettet. [0 pontot használtál fel, van még 397.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Eszedbe jut, hogy láttál egyszer egy ork sámánt munka közben. Terpeszbe állsz, két karod a magasba emeled, és megpróbálod utánozni a sámán szavait: "I szkúsná, i grúsztna, i nyékámu vrúku pádágy vminútu dusévnuj nyezgódu...". Kicsit nehezen mondod ki a nyelvtörő szavakat, de mire a végére érsz, érzed jótékony hatását. (+81 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 357.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[147,71] A sík vidéket bozótos váltja fel. Látsz egy grok-képződményt. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).
(Feltételes mászás:) A mászókarmokat a kezedre erősítve, mászni kezdesz felfelé. Bekapaszkodsz egy nagyobb repedésen keresztül a felső, üreges burokba. Ahogy vizsgálódni kezdesz, orrodat dögletes bűz csapja meg. Azonnal látod, hogy a burok nem lakatlan, és a főbérlő azonnal meg is indul feléd. Egy drasmólyom!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a drasmólyom testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Elszántan a másikra ugrasz. Vadászkéssel párszor kilyukasztod a drasmólyom pikkelyes lábát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a drasmólyom bal oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A drasmólyom csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A drasmólyom összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 madártollat. 139 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a puha padlón találtál 2 gyöngymangót. Miután lemásztál, továbbindulsz.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]

Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [148,71] Egyre több a fa. Sűrű erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy sérült noth szellem. (ld. enc.) Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Tharr rúnaköve.

(Továbbmész...) [149,71] Tovább barangolsz a fák között. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy szőrös bozsó közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {max. életpontja: 100-109.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szőrös bozsó testét. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel kicsit megsebzed a szőrös bozsó fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szőrös bozsó fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szőrös bozsó mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 772 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

[46 pontot használtál fel, van még 311.]

m 3 2 2 mozogsz délkeletre, keletre, keletre
[150,72] Tovább barangolsz a fák között.


(Továbbmész...) [151,72] Az erdőt síkság váltja fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gumifát. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy kultúrmasztodon nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 20 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel többször eltalálod a kultúrmasztodon bal első lábát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel néhány helyen meghorzsolod a kultúrmasztodon bal első lábát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Patájával a kultúrmasztodon többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 22 kaját. Mosolyogva kidobod a nevetséges varkaudar varázsló trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes kultúrmasztodon trófeát. 2242 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 321, sebződés: 132, gyógyulás: 28, összesen: -104 ÉP}

Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 3 zárnyitó készletet.

(Továbbmész...) [152,72] Síkság, továbbra is csak síkság. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tűzbokrot. Észreveszel egy kihívás tornyát. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Syrac Hold orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy roguena közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 12 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt ellenfeledre rohansz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a roguena fejét. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megdöfködöd a roguena jobb első lábát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A roguena többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Ryuku buzogánnyal néhányszor megcsapod a roguena testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel meghorzsolod a roguena testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a roguena meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) A roguena összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 1678 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 52, gyógyulás: 12, összesen: -40 ÉP}

[90 pontot használtál fel, van még 221.]

be 502 6 bemész az 502. épületbe
Sajnos hibásan adtad meg a 2. paramétert. [0 pontot használtál fel, van még 221.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[153,72] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy roguena. Megvető mosollyal várod a találkozást. {támadása: 34.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 19 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt ellenfeledre ugrasz. Ryuku buzogánnyal párszor keményen megütöd a roguena bal oldalát. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel néhány helyen meghorzsolod a roguena testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A roguena többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Ryuku buzogánnyal párszor keményen megütöd a roguena fejét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a roguena bal hátsó lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A roguena néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 45, gyógyulás: 10, összesen: -35 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Észreveszed, hogy melletted egy totyogó bogár éppen a petéit rakja egy fa leveleire. Megvárod, amíg befejezi a műveletet, és továbbáll. Begyűjtöd a leveleket, egy pár csepp vizet csöppentesz rá, majd befalod. Rögtön érzed, hogy megérte a fáradságot. (+100 életerő.) Felfedeztél egy gyöngymangó bokrot. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba).

(Továbbmész...) [154,72] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Azonnal rájössz, hogy egy kputtyintó csalán ijesztett meg. (ld. enc.) {védettsége: 40 szúró, 20 vágó, 40 ütő ellen.} Amikor elhal a zaj, előmászol.

Felfedeztél egy quwarg bolyt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Minden nyüzsög a quwargoktól. Bah, lángszóró kéne ide! Ruházatodat még egyszer ellenőrizve, mászni kezdesz fölfelé. Kínszenvedés a mászás, a quwargok állandóan ellepnek, folyamatosan sepergeted őket az arcodról. Mikor végre felérsz, egy üreget pillantasz meg a boly tetején. Gyorsan lemászol. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-9 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg királynő! {támadása: 22.}

Elszántan a másikra rohansz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő jobb középső lábát. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel kicsit megbökdösöd a quwarg királynő bal középső lábát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő torát. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel épp hogy megszúrod a quwarg királynő torát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A quwarg királynő megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 1 csontpálcát. Lemászol a boly oldalán, elkerülve az újabb parányok támadását. [95 pontot használtál fel, van még 126.]

id 201 200 idomítod a 201. szörnyet 126 pontért
Sajnálom, de nincs ilyen sorszámú szörny a fogságodban. [0 pontot használtál fel, van még 126.]

hu 74 75 76 hulladék: 74 75 76
Hulladék, ezért nem gyűjtesz csontkulcsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rézkulcsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bronzkulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 126.]

hu 185 15 360 hulladék: 185 15 360
Hulladék, ezért nem gyűjtesz nagy bronzkulcsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz vadász tatu bőrt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz quwarg tojást. [0 pontot használtál fel, van még 126.]

hu 677 1659 434 hulladék: 677 1659 434
Hulladék, ezért nem gyűjtesz szulfagor agyart. Hulladék, ezért nem gyűjtesz vérpettyes gyűrűt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bányászcsákányt. [0 pontot használtál fel, van még 126.]

fgy 80 40 felt. gyógyítás 80 40
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 126.]
(Feltételes gyógyítás:) A könnyek gyógyító erejében kevesen hisznek, TE azonban ezzel is kiemelkedsz a tudatlan csőcselékből. Eleinte kicsit nehezen indulnak meg könnyeid, de amikor egy fej szétpréselt hagymára gondolsz, már nincs probléma. Ahogy szétkened arcodon a könnypatakokat, érzed jótékony erejét. (+103 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 86.]

* 1. BP: használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. Ez jól esett! (+14 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 46.]

* 2. BP: t. energia kisütése: 3 1
Tudatpajzsot feszítesz elméd köré. [10 pontot használtál fel, van még 36.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 36.]

* 4. BP: használod a 163. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 31.]
Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-9 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 1, 8, 5.
Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 31 pontod maradt, ebből a következő körre 31 pontot vihetsz át. Kapsz még 459 pontot. A következő körben tehát 490 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RITUALISTA AMULETT (708. TÁRGY)
Egy kövekből és apró csontokból font nyaklánc, minden bizonnyal a troll ritualista szegényes varázstudásának forrása! Ha felveszed, magad is tapasztalhatod mágikus erejét - viselésekor +1 szerencsét kapsz!

NOTH SZELLEM (250. SZÖRNY)
A noth szellem egy valaha élt gonosz elf bolyongó lelke. Már évszázadok, évezredek óta bolyong, és gonosztettei miatt, amiket életében elkövetett, nem talál megnyugvást. A noth szellem egyike a legfélelmetesebb élőholtaknak: érintése természetellenes öregedést okoz. Ha valakit "megölel" egy noth szellem, előfordulhat, hogy az ősi elf karjai közt fiatalemberből ráncos öreggé, kiszáradt múmiává válik néhány perc leforgása alatt. Mivel ennek köszönhetően permanensen elpusztulhatsz, úgy, hogy még a deus ex machina sem menthet meg, a noth szellemet csak akkor fogod megtámadni, ha FT parancsod van rá kiadva. A szellemet kizárólag mágikus fegyverrel lehet megsebezni.

KPUTTYINTÓ CSALÁN (247. SZÖRNY)
Ha a bozót mélyéről hatalmas kputtyintást hallasz, akkor biztos, hogy épp egy kputtyintó csalán fejezte ki elégedettségét egy zamatos húsú arató csattanat kölyök befalása után. Ez az óriási húsevő növény egyetlen csápjának csapásával egy komplett falu kiirtására elegendő mérget tud a szervezetedbe juttatni, ami persze őt magát nem zavarja, amikor ragacsos nedveivel szép lassan feldolgozza ernyedt testedet. A kputtyintó csalán a tüzet nem nagyon szereti, de a mágia más formáival szemben eléggé ellenálló. Ha pedig kputtyint, akkor véged, mert ez egyben központi mágikus esszenciád elszívását jelenti! Ezért, a véletlen balesetek elkerülése végett, a kputtyintó csalánt csak akkor támadod meg, ha FT parancsod van rá, illetve ha a kputtyintás ellen védelmet nyújtó varázslatot viselsz.

KARAKTERLAP

Kalhid, egy barna, copfos hajú, kék szemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Raia követője vagy. A Humán Páholy (#9145) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 318. fordulód.

Erő: 38 (37) Szint: 22 Merészség: 5/5 Magasság: 173 cm
IQ: 33 (35) Támadás: 24 Agresszió: 3 Testsúly: 93 kg
Ügyesség: 38 (45) Védekezés: 69 Menekülés: 30 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 35 Életpont: 346/337 Jellem: jó (342) Tul. pont: 0
Szerencse: 32 (35) Varázspont: 287/150 Pénz: 0 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 14/4 Pszi pont: 19/7 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 9
Eddig összesen 1886 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6005 TP-t kaptál. Jelenleg 864558 TP-d van. A következő szinthez még 135442 TP szükséges. Trófeáid: óriásféreg, kultúrmasztodon, qwarg rohamosztagos. A 318. fordulódban 799 arany került a bankszámládra. 799 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 5/32 ökölvívás: 21/54 (+2%) szúrófegyverek: 23/18 (+2%)
vágófegyverek: 7/11 (+6%) ütőfegyverek: 23/12 (+5%) lőfegyverek: 24/64
dobófegyverek: 9/38 (+5%)

Feltételes fegyverváltás: vadászkés (#1264) << ököl (#28) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -9.); vashegyű nyíl (#176) (10 -21.); mérgezett vasnyíl (#187) (22 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 2 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 26/9 (+20%) 2. nyomkövetés: 58/98 3. lopás: 1/23
4. mászás: 14/21 (+8%) 5. csapdakészítés: 20/68 (+5%) 6. csapdaészlelés: 22/62
7. gyógyítás: 82/67 (+80%) 8. titkosírás: 4/30 9. felderítés: 22/56
10. szörnyidomítás: 8/89 11. teológia: 6/16 (+3%) 12. taumaturgia: 26/49 (+3%)
13. szerencsejáték: 7/0 14. versengés: 4/51 15. harcművészetek: 10/40
16. zene: 33/84 (+40%) 17. szörnyismeret: 8/2 18. pszi: 2/99 (+4%)
19. zárnyitás: 7/33 20. vadászat: 18/86 21. bányászat: 31/93
22. úszás: 14/70 23. csapatmunka: 1/79

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 20 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (szent jogar (#150))
gyógyítasz 80% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
udvarolsz a 4300. karakternek
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 3 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 5 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 6 darabot ), Ramirez feszítővasát (#1261) (max. 1 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot )
elfogod quwarg királynőt (#153) fedett veremmel (#219), quwarg harcost (#201) fedett veremmel (#219)
mászol max. 300 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16)
varkaudar iszákos (#688)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
rőtmanó berzerker (#369), ember (#1), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
18. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
mágiatörés (#35), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tükörpajzs (#101), tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> nők (#999) villámcsapás (#50) >> férfiak (#998)
villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd be, hogy a lelked tiszta, és nem a pénz iránti mohóság vezérel: áldozz fel 100 aranyat számomra.
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce!
3.) Irtsd a sötétség követőit - mutass be oltáromnál két szvó-ektoplazmát, és semmisítsd meg!

HŐSTETTEID
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 6
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXIX. olimpián.

A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 213 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 15 TU-t fejlesztettél be..

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
30 drótszőr (#37) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 csontpálca (#329) 1 gyöngymangó (#135) 34 kaja (#2)
5 madártoll (#112) 4 ugh méreg (#166) 3 zárnyitó készlet (#39)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(147,71) grok-képződmény (#149), 34. jellempróba, drasmólyom (#60)
(148,71) noth szellem (#250), Tharr rúnaköve
(149,71) szőrös bozsók (#149)
(151,72) gumifa (#38), kultúrmasztodon (#227)
(152,72) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), kihívás tornya (#502), művészi porolit (#720), roguena (#779)
(153,72) roguena (#779), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), 45. jellempróba
(154,72) kputtyintó csalán (#247), quwarg boly (#359), 31. jellempróba, quwarg királynő (#153)

Üzenet küldése a karakternek