317. forduló, 319. forduló, Mr. Elem-Elek összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. jan. 29. 15h:08'
EZ A 638. JÁTÉKHETED, 318. FORDULÓD
639. játékheted kezdete: jan. 31.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1666
SZÁMLA : XXXX

MR. ELEM-ELEK KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [176,39] koordinátán.
A táborozás 5. napján összeakadsz egy szőke, copfos hajú, szemüveget viselő gnóm férfival. Bőre bronzként csillog. Fairlight nagyhatalmú főpapja. Egy alligátorbőr cipőt, egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy bíbor erőövet, egy cetbőr válltömést, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy mithril kesztyűt, egy moa csiptetőt, egy szerencsetalizmánt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy villám szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy Blounther apó trófea, egy ongóliant trófea és egy tüskés gigaféreg trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Jobb kezében egy kvazár kardot, bal kezében egy vámpírtőrt tart. Lőfegyvere egy moa stuki. Málhásállata egy bazaltelementál. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Kérdőn néz Rád, de Te csak távolról végigméred. Továbbmész.
Sürgető álmot látsz: 11 manakristály, 100 sötét ital... - számolgatod. Honnan kerítsem elő neki ma estig? Nagyon nem lenne jó, ha csalódnia kellene benned...
Bizsergető érzés fut szét a tagjaidban. Alig mered hinni az eszeddel, hogy a mágia mesteri tudójává váltál, de a szíved mást súg! Felemeled a kezedet, és kántálni kezdesz a titkos nyelven. Szivárvány szökken elő a földből, kapaszkodót nyújtva az égbe! Boldogan indulsz felfelé. A világosság egyre nagyobb, egyre kevésbé kibírható. Kinyitod a szemedet... Igen, már világos van, itt a reggel! Halványan emlékszel csak a kellemes és ígéretes álomra. Az aranytermő erszény 33 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+230 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+36 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-1 pszi pont.) Közös Tudatod ereje a kasztroplanáris uralomban is megmutatkozik. Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 696. hetének nyerőszámai: 23, 5, 17. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 453.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 451.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 451.]

* 2. KP: elmormolod az 59. varázslatot a 182. varázslatot a 165. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 449.]
Gyorsvarázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 447.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 445.]

* 3. KP: leveszed/lerakod a 865. tárgyat
Leveszed a natharion gömböt. [0 pontot használtál fel, van még 445.]

* 4. KP: kézbeveszed/felveszed a 467. tárgyat a 615. tárggyal
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a gyémántsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 445.]
A nyakadba akasztod az Ovgun nyakláncát. [0 pontot használtál fel, van még 445.]

kf 1093 kézbeveszed/felveszed az 1093. tárgyat
A nyakadba akasztod a tolvaj klánjelvényt. [0 pontot használtál fel, van még 445.]

ek 116 60 313 t. energia kisütése: 116 60 313
Gyógykenőcs gyógyító tárgyat fogsz használni, ha életerőd 60 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 445.]

ek 273 9 206 t. energia kisütése: 273 9 206
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 9 VP-nél kevesebb, plusz 6 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 445.]

vv 161 70 elmormolod a 161. varázslatot a 70. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 443.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 442.]

ek 179 7 t. energia kisütése: 179 7
Azt a tudati energiát, amelyet már nem tudsz kezelni, a Bugyor felé továbbítod (+35 TVP). [-7 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 477.]

kt 203 78 elkészíted a 203. tárgyat (78 darabot)
Begyűjtöttél 78 amnioszt. Ügyességed TF-elődött. (+1 ügyesség.) [312 pontot használtál fel, van még 165.]

kb 203 56 kiveszel a bankból a 203. tárgyat (56 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 56 amnioszt. [0 pontot használtál fel, van még 165.]

be 713 bemész a 713. épületbe
Félrehajtod a sátor bejáratára hajló ponyvát, és belépsz rajta. Tágas, gyéren berendezett épületbe érkeztél. Sokkal nagyobbnak tűnik, mint amilyennek kívülről tűnt, lehet hogy valamilyen térnövelő illúzióvarázslat kelti ezt, bár mi értelme lenne... A terem közepén egy íróasztal áll, mögötte rendkívül alacsony növésű, színes ruhás gnóm üldögél. Valamilyen iratba mélyed, és csak akkor kapja fel a fejét, amikor elindulsz felé.
- Üdvözöllek kalandozó! Kerülj beljebb - mondja, és feláll a székről, hogy úgy fogadjon. - Mi járatban vagy erre?
Megérdeklődöd, mi ez a hely itt.
- Ez a főépület, ahonnan az összes, Ghallát keresztül-kasul bejáró vándorcirkuszunk működését koordináljuk - meséli a gnóm. - Illetve több ilyen épület is van, minden szektorhoz tartozik egy. Én Russlan vagyok, általában én tartom itt rendben a dolgokat. Meg persze a többi fősátorban is, általában minden nap másik helyen ellenőrzök mindent. - Aztán egy kristálytáblát tesz maga elé, és lassacskán fel is ismered a rajta lévő ábrát: a kontinens egy részének térképe az. A zöld és barna háttérszínnel jelölt síkságokon és hegyvidékeken mágikus, fehér pöttyök villognak. - Ezek itt a vándorcirkuszaink! Jelenleg épp ezeken a helyeken járnak, és mivel tudati kapcsolatban vannak velünk, egy varázslat segítségével egyidejűleg ezeken a térképeken is megjelenítjük őket. Így könnyebb eldönteni, melyikük merre menjen.
Eltöprengsz azon, hogy milyen sok van belőlük, és csak utólag jössz rá, hogy hangosan gondolkodtál.
- Igen, sokan vannak - mondja a gnóm. -, viszont valószínűleg néhányukat a közeljövőben vissza kell rendelnünk, mert nem bírjuk a fenntartásukat anyagilag. Nagyon kevés bevétel folyik be a cirkuszozásra vágyó kalandozóktól, sokkal többre számítottunk a vállalkozás beindításakor. Már a bankok sem adnak nekünk hitelt, hiszen még az előzőeket sem tudtuk visszafizetni.
Őszinte sajnálkozással tekintesz a hivatalnokra, és elképzeled, milyen sivár is lenne az életed a vándorcirkusz állandó jelenléte nélkül. A mutatványosok felbukkanása színes pont a szörnyöléssel telő hétköznapokban.
- Tudnál! - feleli felviruló arccal a gnóm a kérdésedre, melyben udvariasan aziránt érdeklődsz, vajon te tudnál-e valahogy segíteni. - Jelenleg épp a szekereket vontató lovak és egyéb teremtmények ellátása a legnehezebb feladatunk. Az élelmezés rengeteg fáradtságba és pénzbe kerül, nem igazán bírjuk anyagilag. Ha szereznél nekünk olcsón 20 kiló amnioszt, az sokat segítene. Persze nem kívánjuk ingyen! A bolti ár negyedét kifizetjük érte.
A gnóm megveregeti a hátad, majd búcsút int. A további teendőiden töprengve távozol. Amint eltávolodsz valamennyire, mosolyogva előveszed a kért tárgyakat. Vársz egy ideig, aztán visszafelé indulsz. Ez könnyű feladat volt!
Örül, hogy megtetted, amit kért. [2000 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 100 arany.] Russlan szája a füléig ér, úgy vigyorog rád, hogy ez az előnyös üzlet végre megköttethetett. Úgy hiszi, nagyon jó kapcsolataid lehetnek, ha ilyen olcsón sikerült amnioszhoz jutnod.
- Persze ezzel még nem vagyunk teljesen kisegítve - vált egy kicsit bizalmasabb hangnemre a gnóm hivatalnok. - A lovak ma ugyan kapnak enni, de ettől még a cirkuszi kasszák nem telnek meg. Ott van például a díjak kérdése... úgy gondoltuk drága és egyedi tárgyakat adunk a cirkuszi sátrakban sikeres kalandozóknak, hogy felkeltsük figyelmüket, és minél többen és többször jöjjenek ringbeszállni a díjakért. Ezek a tárgyak azonban nem olcsók, és hiába a kizárólagos szerződés a zangrozi beszerzőnkkel, az még az árakat is növelni akarja. Szóval előbb-utóbb elfogynak a cirkuszi díjak, ha nem változik meg valami hamarosan. Sajnos vannak tárgyak, amiből nagyon kevés van, például teremtés zsákja már alig van a készleteinkben. Ha segíteni akarsz, szerezz valahonnan legalább egyet, ez ki ugyan nem segít, de egy másik kalandozó a jövőben legalább boldog lehet. A teljes beszállítói árat természetesen nem fizethetjük ki érte neked, de majd valahogyan viszonozzuk, ígérem. Ja, és a legkevesebb, hogy a vándorcirkusz törzstámogatója tisztségbe emelünk. Rendben?
Elképedve hallgatod a mesét arról, hogy a cirkusznak milyen rosszul megy. Hát, ha ennyire rászorulnak, lehet, hogy segítened kellene. A gnóm megveregeti a hátad, majd búcsút int. A további teendőiden töprengve távozol. [5 pontot használtál fel, van még 160.]

hu 4 15 80 hulladék: 4 15 80
Hulladék, ezért nem gyűjtesz botot. El is dobod a birtokodban levő 1 darabot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz vadász tatu bőrt. [vadász tatu bőr ládikóba-> (183,31)-> 3 arany, -2 ÉP] Hulladék, ezért nem gyűjtesz lapkorongot. [lapkorong ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP] [0 pontot használtál fel, van még 160.]

hu 236 33 125 hulladék: 236 33 125
Hulladék, ezért nem gyűjtesz lajhár csontot. [lajhár csont ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] Hulladék, ezért nem gyűjtesz lapockacsontot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (183,31)-> 6 arany, -2 ÉP] [0 pontot használtál fel, van még 160.]

hu 416 hulladék: 416
Hulladék, ezért nem gyűjtesz teknőcteknőt. [0 pontot használtál fel, van még 160.]

d 152 15 eldobod a 152. tárgyat (15 darabot)
Elhajítasz 15 vasércet. [0 pontot használtál fel, van még 160.]

h 504 használod az 504. tárgyat
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: lapockacsont (183,31)-> (4 ap), teknőcteknő (183,31)-> (36 ap), összesen 40 arany, 4 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [5 pontot használtál fel, van még 155.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[175,39] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy kék rothasztó. Arckifejezéséből ítélve rendkívül finom falatnak találhat.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a kék rothasztó testét. (5 támadással 83 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a kék rothasztó kocsonyás testét. (5 támadással 216 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Baghar korbácsával többször eltalálod a kék rothasztó bal oldalát. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. A kék rothasztó többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A kék rothasztó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3166 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 374, sebződés: 7, gyógyulás: 60, összesen: +53 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
Ötpróba. A sátor hivalkodóan emelkedik előtted, az alakváltó srác pedig, aki az ajtóban áll, vidáman siet eléd.
- Gyere, mutasd meg milyen erős, okos, ügyes vagy! - mondja, és mivel tudod, hogy abban nem lesz gond, lelkesen követed a sátor belsejébe. Az alakváltó a terem egyik sarkába vezet, majd rámutat az egyik földön fekvő súlyzóra. Nevetve a magasba emeled a kiválasztott tárgyat, majd intesz a fiúnak, hogy jöhet a következő akadály... Intelligenciapróba. Egy gnóm faggat különböző kérdésekkel: a kertészettől az oltárépítésig mindenre kíváncsi, te viszont nem nagyon tudsz válaszolgatni neki. Hiába próbálod a közelharc fortélyaira terelni a szót (hátha abban sikeresebbnek mutatkozhatsz), a gnóm eltántoríthatatlan. Felháborodsz, amikor közli veled, hogy itt bizony elbuktál. 675 tapasztalati pontot kaptál. Lelógó orral állsz odébb.
Határozott léptekkel a cirkusz boszorkájának sátra felé veszed az irányt. Az öregasszony mosolygó arckifejezéssel fogad, de észreveszed, hogy szemével már a tárgyaidat vizsgálgatja.
- Látom itt a kazmár gyökér. Remek - mondja, de aztán elkomorodik. - Nincs itt minden! Egyszerre hozz máskor mindent, kalandor! Ezt most nem adom vissza, hogy megtanuld a leckét. - Mérgesen tapasztalod, hogy a tárgyat a köpenye alá gyűri.
- Úgy döntöttem, új feladatot adok - mondja, majd felsorolja neked öt másik tárgy nevét. Továbbindulsz, közben ezeket memorizálod: 15 sünmedve tüske, 8 fülemüle agyar, 4 szvó-ektoplazma, 3 tüskecsapda, 7 bronzhegyű nyíl.
Kalandra éhes lelked a szirén sátrához irányít. Kisebb tömeg áll a bejáratnál, de senki nem merészel első lenni. A nyámnyila kalandozók bátortalanságán felbuzdulva kilépsz a sorból, és közlöd az ajtónálló férfival, hogy te bizony megpróbálnád. Átadod neki a tárgyaidat megőrzésre, majd belépsz a sátor nyílásán. Egy szűk folyosó húzódik előtted, melynek oldalfalából rengeteg mellékjárat nyílik a különböző irányokba. Tanácstalanul indulsz el az egyiken, majd az arról nyíló másikon folytatod utad. Minden folyosó ugyanolyannak tűnik, hamar eltévedsz. Csak amikor újra a labirintus bejáratának képe rajzolódik ki előtted, könnyebbülsz meg kicsit. 675 tapasztalati pontot kaptál. Szégyenkezve kéred vissza tárgyaidat az őrt álló férfitól, majd lehajtott fejjel elkullogsz.

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [174,39] Dombos terepre érkeztél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy hóhérbimbót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét.

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [173,39] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kihívás tornyát. Találsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Találsz egy Chara-din monolitját. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ramit követ! [ramit kő ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Csak egy orbitális mackósajt. Megvető mosollyal várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az orbitális mackósajt idétlen testét. (5 támadással 29 életpontot sebezve.) A mackósajt kegyetlenkedik! Átszúrja egy bottal a fejét. A füléből zöldes folyadék ömlik, közben a mackósajt mosolyog. Kineveted a buta mackósajtot, aki nagyon elszégyelli magát! A ravasz mackósajt odaugrik hozzád, felkap, és felhajít a világűr felé! Szerencsére bele tudod akasztani a mackósajt gallérgombjába a cipőfűződet, így visszaesel, mielőtt túl magasra emelkednél. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orbitális mackósajt testét. (5 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Baghar korbácsával többször eltalálod az orbitális mackósajt fejét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Nyelvével az orbitális mackósajt úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 39 életpontot vesztettél. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orbitális mackósajt idétlen testét. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Baghar korbácsával súrolod az orbitális mackósajt jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi eredménye! Nyelvével az orbitális mackósajt úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 40 életpontot vesztettél. Az orbitális mackósajt most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2816 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 356, sebződés: 97, gyógyulás: 68, összesen: -29 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Találkozol egy szőke, copfos hajú, szemüveget viselő gnóm férfival. Bőre bronzként csillog. Fairlight nagyhatalmú főpapja. Egy alligátorbőr cipőt, egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy bíbor erőövet, egy cetbőr válltömést, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy mithril kesztyűt, egy moa csiptetőt, egy szerencsetalizmánt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy villám szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy Blounther apó trófea, egy ongóliant trófea és egy tüskés gigaféreg trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Jobb kezében egy kvazár kardot, bal kezében egy vámpírtőrt tart. Lőfegyvere egy moa stuki. Tárgyainak egy részét egy bazaltelementál viszi. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben. {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy öreg varázsló (ld. enc.)} (letapogatás: Syrilx de Tun ) Odébbállsz.
Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [78 pontot használtál fel, van még 77.]

kf 531 kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat
Leveszed a gyémántsisakot, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 77.]

v 198 149 50 elmormolod a 198. varázslatot
69 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 100 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 77.]

be 74 bemész a 74. titkos labirintusba
Hosszasan kutatsz bármilyen fajta bejárat után. Hogy csak Te nem voltál elég figyelmes, vagy teljesen rossz nyomon jársz, nem tudhatod. Végül feladod a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 77.]

kf 475 kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat
Leveszed a hósárkánybőr csizmát, majd felhúzod a törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 77.]

lm 900 4 905 mozogsz 900 4 905
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 77.]

lm 5 11 17 mozogsz 5 11 17
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 77.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Ez a varázslat csak labirintusokban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 77.]

ek 273 9 248 t. energia kisütése: 273 9 248
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 9 VP-nél kevesebb, plusz 48 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 77.]

vv 171 171 171 elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-56 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 77.]
13 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 56 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 77.]
13 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 56 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 77.]

vv 171 171 171 elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot
13 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 56 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 77.]
13 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 56 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 77.]
13 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 56 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 77.]

vv 171 171 171 elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot
13 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 56 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 77.]
13 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 56 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 77.]
13 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 56 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 77.]

vv 171 171 171 elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot
13 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 56 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 77.]
13 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 56 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 77.]
13 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 56 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 77.]

vv 171 171 171 elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot
13 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 56 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 77.]
13 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 56 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 77.]
13 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 56 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 77.]

vv 171 171 171 elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot
13 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 56 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 77.]
13 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 56 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 77.]
13 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 56 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 77.]

ek 116 30 284 t. energia kisütése: 116 30 284
Sötét ital gyógyító tárgyat fogsz használni, ha életerőd 30 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 77.]

h 697 1000 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+291 varázspont, -582 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 77.]
Némi tétovázás után leöntesz a torkodon egy adag sötét italt. A hatás rögtön érezhető! ( +602 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 77.]

ek 116 70 313 t. energia kisütése: 116 70 313
Gyógykenőcs gyógyító tárgyat fogsz használni, ha életerőd 70 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 77.]

vv 171 171 171 elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-56 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 77.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-56 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 77.]
Beizzik a turbómágia. Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-56 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 77.]

vv 171 171 171 elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-56 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 77.]
Gyorsvarázsolsz! Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-56 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 77.]
24 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 56 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 77.]

vv 171 171 171 elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot
24 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 56 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 77.]
24 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 56 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 77.]
24 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 56 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 77.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 72.]

* 2. BP: viselkedésed: 90
Ha életerőd az eredeti érték 60 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 72.]

* 3. BP: leveszed/lerakod a 615. tárgyat
Leveszed az Ovgun nyakláncát. [0 pontot használtál fel, van még 72.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat az 1088. tárggyal a 865. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 72.]
Leveszed a törpe bakancsot, majd felhúzod a hósárkánybőr csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 72.]
A nyakadba akasztod a natharion gömböt. [0 pontot használtál fel, van még 72.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 5, 9.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. Hátizsákod felkapva indulnál tovább, mikor észreveszed az elszáradt, lehullott vérvörös rózsaszirmokat... magad sem érted miért, de hiánya maga a bánat, a fájdalom... vissza kell szerezned! Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 72 pontod maradt, ebből a következő körre 72 pontot vihetsz át. Kapsz még 459 pontot. A következő körben tehát 531 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÖREG VARÁZSLÓ (23. ELLENFÉL)
Hosszú, ősz szakállával, és beesett, de virgonc szemeivel, talán csak egy ártalmatlan, csontos öregember benyomását kelti, de valójában sokkal több annál. Ha hagyod, hogy ő cselekedjen először, komoly veszélybe kerülhetsz. A rutinos, sok tavaszt megélt varázslók töviről-hegyire ismerik a mágia milyenségét, és a legtöbb formulát használni is tudják. Épp ezért ne csodálkozz, ha mielőtt bármit is tehetnél, néhány energiatüske csapódik testedbe, vagy egy lángcsóva perzseli fel a szemöldöködet. Csak egy vénember próbál megbüntetni gonoszságodért.

KARAKTERLAP

Mr. Elem-Elek, egy barna, tüsi hajú, barna szemű árnymanó férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Dornodon félisten hatalmú személyes tanácsadója vagy. Papi hited: 794. Az Ördögi Kör (#9111) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 318. fordulód.

Erő: 32 (38) Szint: 25 Merészség: 10/5 Magasság: 104 cm
IQ: 32 (34) Támadás: 26 Agresszió: 5 Testsúly: 35 kg
Ügyesség: 32 Védekezés: 83 Menekülés: 60 % Életkor: 32/34 év
Egészség: 31 (48) Életpont: 662/612 Jellem: gonosz (609) Tul. pont: 1
Szerencse: 43 (54) Varázspont: 783/24 Pénz: 560 arany Kép. pont: 18
Tudatpont: 21/0 Pszi pont: 86/17 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1901 szörnyet (2 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 9332 TP-t kaptál. Jelenleg 1635240 TP-d van. A következő szinthez még 64760 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, Kitaszított, taalru. A 317. fordulódban 27444 arany került a bankszámládra. 27581 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/84 ökölvívás: 3/10 szúrófegyverek: 2/15
vágófegyverek: 16/39 ütőfegyverek: 32/59 (+3%) lőfegyverek: 29/25 (+2%)
dobófegyverek: 10/45

Feltételes fegyverváltás: Zinthurg pallos (#716) (250%) << tyrex bunkó (#421) (150%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); vashegyű nyíl (#176) (18 -997.); ezüsttollú nyíl (#363) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 35/50 2. nyomkövetés: 73/82 (+14%) 3. lopás: 32/20
4. mászás: 6/40 5. csapdakészítés: 22/70 (+6%) 6. csapdaészlelés: 23/12
7. gyógyítás: 37/7 8. titkosírás: 3/59 9. felderítés: 23/34
10. szörnyidomítás: 7/67 11. teológia: 90/87 (+38%) 12. taumaturgia: 54/62 (+10%)
13. szerencsejáték: 2/98 14. versengés: 10/67 (+32%) 15. harcművészetek: 7/34
16. zene: 1/22 17. szörnyismeret: 14/62 18. pszi: 9/51 (+18%)
19. zárnyitás: 15/8 20. vadászat: 10/80 21. bányászat: 14/42 (+17%)
22. úszás: 3/66

FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
lopsz a trolloktól (5) aranyat (#50)
gyógyítasz 70% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz fokhagymát (#403) (max. 5 darabot, csak egyszer)
mászol max. 36 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), aurapollátor (#222) (csak egyszer), adószedő (#234)
Barátságosság (aktív: 15, max: 16)
Ördögi Kör (#9140), Éjharcosok (#9131), Ördögi Kör (#9116), őrjáratozó katona (#274), bávatag golombár (#165), Raia szent lovagja (#239), kronotapír (#286), quwarg ősmágus (#302), tüskés gigaféreg (#256), ősdentor (#282), jók (#990), bűbájlidérc (#761), adamantit gólem (#750), purifikátor császár (#393), csápos otagi (#395)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) szárazság (#48, 6 VP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyroppantás (#91, 16 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) energiapajzs (#103, 20 VP)
pusztító végzet (#106, 30 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP)
sötét rítus (#131, 30 VP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) infralátás (#171, 8 VP)
tűzvihar (#175, 24 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +48 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +12 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
becsületjel (#158) vámpirizáció (#1) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)
hadiszerencse III (#59) Symulf rúnája (#182) esszenciavédelem (#165) varázsenergia (#161)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
19. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
puha ütés (#60)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
tompítás (#40), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> taalru (#249) puha ütés (#60) >> kultúrmasztodon (#227)
puha ütés (#60) >> qwarg rohamosztagos (#242)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Mostanra már elég fekete - azaz visszafordíthatatlanul fekete kell, hogy legyen a lelked. Oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal, és érd el a 666-os gonoszságot!
2.) Remélem, elindultál már a hozzám vezető ösvényen: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%!
3.) Minden titok megismeréséhez tudás szükségeltetik, és a tudáshoz az írás ismerete. Imádkozz, amint titkosírás szakértelmed elérte a 12-t!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 vadász, 1 nagymester, 2 parafenomén, 2 rohamosztagos, 1 ősmágus.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bot (#4) 1 isteni könnycsepp (#260) 6 kaja (#2)
4 kazmár gyökér (#205) 1 lajhár csont (#236) 4 lapkorong (#80)
1 lapockacsont (#33) 2 madártoll (#112) 2 mandibulapenge (#125)
1 quwarg tojás (#360) 1 rókafarok (#124) 1 sáfránypor (#211)
1 sötét ital (#284) 3 teknőcteknő (#416) 3 vadász tatu bőr (#15)
15 vasérc (#152) 1 vashegyű nyíl (#176) 1 vérvörös rózsa (#1622)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
170 arany (#50) 1 amniosz (#203)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(173,39) kihívás tornya (#502), Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, orbitális mackósajt (#229), egy gnóm férfi
(174,39) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), olvasztókemence (#86)
(175,39) 25. jellempróba, kék rothasztó (#421)
(176,39) cirkuszi fősátor (#713)

Üzenet küldése a karakternek