Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. szept. 30. 11h:18' EZ A 326. JÁTÉKHETED, 318. FORDULÓD 327. játékheted kezdete: okt. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1526 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 4 |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: v 13 0 0 | elmormolod a 13. varázslatot |
* 4. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 5. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 6. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 7. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
v 28 | elmormolod a 28. varázslatot |
p 72 | használod a 72. pszi képességet |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
p 70 | használod a 70. pszi képességet |
h 1100 | használod az 1100. tárgyat |
ek 215 5 | t. energia kisütése: 215 5 |
ef 15 | energia fejlesztése 15 |
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 49 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a quwarg felderítő jobb szárnyát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod a quwarg felderítő jobb szárnyát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A quwarg felderítő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg felderítő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Hujhé, hurrá! csuklantasz boldogan, és kiszívod a quwarg testnedveit, amely egyben 1 TU-nyi fejlesztést jelent. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 gyöngymangót. 650 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [118,61] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Elérkeztél a keleti trollkeltető zóna határához. Minden tele van figyelmeztető táblákkal, mint pl. "A TROLLOK ETETÉSE TILOS". Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy móricserjét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr híveié. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Hmm, csak egy vadtroll. Ettől nincs semmi félnivalód. {max. életpontja: 33-38.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 39 életpontot sebeztél. A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-8 életpont)! Véres nyál csordul ki a vadtroll száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +8 életerőt. 200 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
im | imádkozol |
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 44 életpontot sebeztél. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt quwarg testét. (2 támadással 150 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöföd az élőholt quwarg torát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 20 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +27 életerőt. 1 453 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 29, gyógyulás: 2, összesen: -27 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 38 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő testét. (2 támadással 120 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel eltalálod a quwarg királynő torát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +5 életerőt. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [116,63] Szűnni nem akar a zöld síkság. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy ryuku ostromteknős. Megvető mosollyal várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+4.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 50 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod a ryuku ostromteknős jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a ryuku ostromteknős, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A ryuku ostromteknős még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +13 életerőt. 1 421 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 18, gyógyulás: 5, összesen: -13 ÉP}
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 33 életpontot sebeztél. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 20 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a részeg kalandozó testét. (3 támadással 179 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöföd a részeg kalandozó horpadt páncélját. Kritikus ütés! (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a részeg kalandozó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +29 életerőt. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy fekete gyöngy. Szereztél 1 szöges bunkót. 1 522 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 32, gyógyulás: 3, összesen: -29 ÉP}
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 43 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét rítus varázslatot. 58 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő Métely páncélja. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Tguarkhan sziklatestét. (2 támadással 159 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! {GYD:} Agyartőrrel néhányszor teljesen átdöföd a Tguarkhan sziklatestét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Mielőtt észbe kapnál, a Tguarkhan megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A Tguarkhan mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. A Tguarkhan most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +63 életerőt. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 8 arany, egy ezüst karkötő, egy szent jogar, egy vas dobónyíl és egy vasérc. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1 680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 119, gyógyulás: 11, összesen: -108 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 38 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tüskés harci gromak testét. (2 támadással 157 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel eltalálod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a tüskés harci gromak nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Patájával a tüskés harci gromak többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A tüskés harci gromak összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +13 életerőt. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 gromak bőrt. 1 068 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 18, gyógyulás: 5, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [116,65] A bozótost dombság váltja fel. Találsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Látsz egy olvasztókemencét. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Leah oltárt. Délkeletre nézve látsz egy mély kutat. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Quwarg szagot érzel! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy élőholt quwarg. {védettsége: 14 szúró, 25 vágó, 20 ütő ellen.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 37 életpontot sebeztél. Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg testét. (2 támadással 149 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az élőholt quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +12 életerőt. 1 453 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [116,66] Vált a terep: dombság után sűrű erdő. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Leona előtt. Quwarg szagot érzel! Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy quwarg felderítő közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {támadása: 16.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 48 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel iszonyatosan megcsapod a quwarg felderítő nyakát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel eltalálod a quwarg felderítő fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A quwarg felderítő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 gyöngymangót. 650 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
(Továbbmész...) [116,68] A síkság után kisebb hegyek következnek. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 100 pontot kell rákölteni.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon híveié. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (ramit kő) van!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ramit követ! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Quwarg szagot érzel! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hmm, csak egy quwarg szabotőr. Ettől nincs semmi félnivalód. {max. életpontja: 97-106.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 44 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy vérbeli borzongás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. A közelharc előtt még megeresztesz a moa stukival néhány lövedéket. Elrepül 4 stukilövedék. Néhány helyen eltalálod a quwarg szabotőr fekete torát. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 856 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [116,69] Minden átmenet nélkül a hegyvidéki terep bozótosba vált át. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mákrózsa bokrot. Észreveszel egy templomot. Tharr híveié. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Quwarg szagot érzel! Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy quwarg királynő. {támadása: 22.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 48 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a moa stukival beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 stukilövedék. Néhány helyen eltalálod a quwarg királynő testét. (5 támadással 136 életpontot sebezve.) A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 stukilövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 1 294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
gyk 389 40 | gyakorolsz a 389. tárggyal 40 pontért |
gyk 389 40 | gyakorolsz a 389. tárggyal 40 pontért |
gyk 389 40 | gyakorolsz a 389. tárggyal 40 pontért |
* 1. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
* 2. BP: szk 10 0 0 | keresed a 10. szörnyet |
FÜRGÜLÉS (92. PAP VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT) A fürgülés meggyorsítja a harcos reakcióidejét, ügyesebbé, fürgébbé teszi egy harc időtartamára. Ha elmondod magadra a fürgülést 22 VP-ért, eggyel több támadást fogsz leadni minden körben, még a lőfegyvereddel is eggyel többet lőhetsz. A varázslat nem működik a közelharc fázisban, ha ököllel harcolsz. Minden alkalommal, amikor elmondod a fürgülést, öregszik a tested egy évet. A fürgülés anyagi komponense egy csepp sáfránypor. |
RÉSZEG KALANDOZÓ (187. ELLENFÉL) A városok utcáin kóborolva, előfordul, hogy összefutsz egy-egy iszonyúan részeg, végtelenül buta és rettentően kötekedő kedvű kalandozóval. Az ilyeneket legjobb elkerülni, mert keményebb ellenfelek némely elvetemültebb szörnynél is, de ha mégis küzdelemre kerül a sor, nos, akkor sem számíthatsz nagy zsákmányra győzelem esetén, mivel az ilyen fickók már tárgyaik/vagyonuk nagy részét elitták/elvesztették. |
TGUARKHAN (212. SZÖRNY) A Tguarkhan a Sötét Földnek nevezett létsík lakói (Thargodanok) közül az egyik legalacsonyabb rangú. Mégis, természetes mágikus képességeiknél fogva nagyhatalmúnak számítanak Ghallán. A Thargodan egy sötét, fekete undormány, idegen létforma, minden szempontból ellentéte a fénynek, az életnek. A varkaudarok ugyan gonoszak, de részeit képezik ennek a világnak - a Thargodanokról ugyanez nem mondható el. A varkaudarok lelke sötét - A Thargodanoknak egyáltalán nincs lelke. Olyannyira veszedelmesek, hogy mégoly ritka megjelenésük Ghallán is általában katasztrófával jár. A Tguarkhan magától nem képes Ghallára átlépni, ehhez egy dimenziókapura van szüksége. Ha ez a kapu huzamosabb ideig nyitva van, a Tguarkhanok elkezdenek átözönleni, és hamarosan megérkezik egy magasabb rangú Thargodan is, akit SEMMILYEN módon nem tud halandó elpusztítani. A Tguarkhan képes alakját változtatni, de leginkább egy robosztus, sziklatestű gólem alakot kedvel. Komolyan megsebezni kizárólag varázslattal vagy mágikus ill. ezüst fegyverrel lehetséges. Ha egy Tguarkhan fizikai formáját a Sötét Földön kívül pusztítod el, a lény maga nem semmisül meg, csak visszamenekül saját létsíkjára. A Sötét Földön elpusztított Thargodanok - kevés kivételtől eltekintve - végképp megsemmisülnek, de persze elpusztításuk itt jóval nehezebb, hiszen birtokában vannak teljes hatalmuknak. |
KPUTTYINTÓ CSALÁN (247. SZÖRNY) Ha a bozót mélyéről hatalmas kputtyintást hallasz, akkor biztos, hogy épp egy kputtyintó csalán fejezte ki elégedettségét egy zamatos húsú arató csattanat kölyök befalása után. Ez az óriási húsevő növény egyetlen csápjának csapásával egy komplett falu kiirtására elegendő mérget tud a szervezetedbe juttatni, ami persze őt magát nem zavarja, amikor ragacsos nedveivel szép lassan feldolgozza ernyedt testedet. A kputtyintó csalán a tüzet nem nagyon szereti, de a mágia más formáival szemben eléggé ellenálló. Ha pedig kputtyint, akkor véged, mert ez egyben központi mágikus esszenciád elszívását jelenti! Ezért, a véletlen balesetek elkerülése végett, a kputtyintó csalánt csak akkor támadod meg, ha FT parancsod van rá, illetve ha a kputtyintás ellen védelmet nyújtó varázslatot viselsz. |
Erő: | 50 (70) | Szint: | 31 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 148 cm |
IQ: | 39 (50) | Támadás: | 48 (51) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 57 kg |
Ügyesség: | 33 (44) | Védekezés: | 47 (53) | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 32/32 év |
Egészség: | 30 (41) | Életpont: | 617/617 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 19 (32) | Varázspont: | 1032/475 | Pénz: | 34485 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 60/4 | Pszi pont: | 224/414 | EFejl: | 26 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 5/25 (+21%) | ökölvívás: | 28/42 (+5%) | szúrófegyverek: | 30/84 (+3%) |
vágófegyverek: | 27/13 | ütőfegyverek: | 6/12 | lőfegyverek: | 27/99 (+1%) |
dobófegyverek: | 13/3 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << Fókuszpenge (#639) << vashegyű lándzsa (#182) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
116,69 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 85 TU-t válthatsz TVP-re. |
Eltaposott quwargok: össz.: 662 időszaki: 616 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/3 | Max életkor 147 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 32/11 | 2. nyomkövetés: | 61/86 (+35%) | 3. mászás: | 10/86 |
4. csapdakészítés: | 17/1 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 1/74 | 6. gyógyítás: | 65/39 |
7. titkosírás: | 4/30 (+10%) | 8. felderítés: | 11/74 | 9. szörnyidomítás: | 19/27 |
10. teológia: | 27/20 (+6%) | 11. taumaturgia: | 49/46 (+16%) | 12. szerencsejáték: | 3/83 |
13. versengés: | 17/88 | 14. harcművészetek: | 27/13 (+4%) | 15. zene: | 40/61 (+5%) |
16. szörnyismeret: | 14/85 | 17. pszi: | 31/82 (+4%) | 18. zárnyitás: | 1/10 |
19. vadászat: | 25/87 | 20. bányászat: | 35/6 (+7%) | 21. úszás: | 13/71 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 50 | |||
10. vp regeneráció: 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 33 lehet) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 40 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 40 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), nagy vaspajzsot (#161) (max. 1 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), ovimon-bogyót (#207) (max. 10 darabot ), stukilövedéket (#414) (max. 15 darabot ) |
elfogod ragyás burástyát (#111) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 40 TVP-ért |
cirkusz: küldetés (4) |
vásárolsz kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot ) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990), pszi elementál (#221) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | pszi-ernyő (#64) |
hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | csupasz izom (#28) | mentális pajzs (#72) |
erőpajzs III (#127) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
5. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
varázsvédelem (#34) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
élőholt quwarg (#202) státusz: OK |
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +3 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 6) |
3.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
városháza (Qvill) (527): 5. labirintus (41,60). fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). szürke kastély (547): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. városháza (685): új. Zarknod ónixpiramisa (695): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. sámánkunyhó (767): új. Fősátor (770): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
5, 11, 12, 53, 54, 66, 68. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 14, 16. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 1458, az összesen kapott pontszám: 147330. (összesen ölhető: 1458 ) Eddig 5 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 10 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
quwarg-ász (101) |
mozgalom ereje (106) |
gyógyító totem (116) |
quwargok leigázása (122) |
keményebb bicepsz (149) |
b. tudat formálása (162) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
legjobb védekezés (186) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
a quwarg szaga (283) |
vérdíj (301) |
fegyvermester (302) |
erősebb quwargszag (319) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
manaszívás (515) OK |
a hit ereje (516) OK |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) OK |
taumaturgia mentor (522) OK |
hitbéli mentor (523) OK |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) OK |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) OK |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 55 TU. szükséges még: 95 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1735 TU szükséges.) |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | * | agyartőr (#420) | 1 | bányászcsákány (#434) | 1 | vashegyű lándzsa (#182) | ||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | * | Fókuszpenge (#639) | 1 | kőkés (#6) | ||||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | kőkalapács (#13) | 1 | szöges bunkó (#8) | |||||
Vízifegyverek | ||||||||
1 | avenir (#1706) | 1 | cápaölő tőr (#480) | 1 | szigony (#389) | |||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | hosszú íj (#111) | 1 | * | moa stuki (#413) | ||||
Lövedékek | ||||||||
1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 9 | kerek kő (#19) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
6 | rézgolyó (#343) | 3 | stukilövedék (#414) | 26 | ubuk tüske (#131) | |||
2 | vashegyű nyíl (#176) | |||||||
Dobófegyverek | ||||||||
3 | esszenciakristály (#350) | 23 | tolmokov-koktél (#351) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
Sisakok | ||||||||
1 | * | Krough fejdísze (#1570) | ||||||
Köpenyek | ||||||||
1 | * | szirén köpenye (#820) | ||||||
Vállvédők | ||||||||
3 | * | boszorkánykendő (#1697) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | * | grifftoll kesztyű (#1578) | 1 | mászókarom (#78) | 3 | tankány karom (#237) | ||
Övek | ||||||||
1 | * | zafír erőöv (#397) | ||||||
Nadrágok | ||||||||
1 | * | ryuku nadrág (#691) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | ryuku futárcsizma (#1530) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
12 | borostyán függő (#162) | 1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | 6 | obszidián függő (#195) | ||
1 | * | saválló fülbevaló (#1552) | ||||||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1) | ||||||||
1 | aranylánc (#191) | 4 | ezüst nyaklánc (#117) | 4 | * | gólem talizmán (#811) | ||
2 | gyöngysor (#192) | 7 | halálhozó talizmán (#813) | 3 | hősiesítő medál (#1558) | |||
1 | * | két kard szimbólum (#144) | 12 | * | korinthai talizmán (#814) | 2 | varkaudar szimbólum (#1528) | |
2 | vortex talizmán (#812) | |||||||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
3 | * | arany papi karkötő (#309) | 1 | Eldaran karkötője (#373) | 1 | ezüst karkötő (#158) | ||
1 | halálhozó karkötője (#816) | 1 | * | Huddens alkarvédője (#1550) | ||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
35 | * | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | * | regeneráló gyűrű (#254) | |||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1) | ||||||||
1 | * | mind. topáza (#2325) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
6 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 60 csepp tinta (#101), fér még: 0] | ||||||
2 | fűszertartó (#210) | [bennük 1 csepp sáfránypor (#211), fér még: 9] | ||||||
8 | huhogó bibe (#332) | [bennük 27 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 69] | ||||||
15 | sullár hólyag (#168) | [bennük 188 csepp spiritusz (#170), fér még: 112] | ||||||
11 | szent kehely (#257) | [bennük 110 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] | ||||||
21 | uzbány csőr (#169) | [bennük 252 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0] | ||||||
3 | vizestömlő (#3) | [bennük 44 korty víz (#27), fér még: 16] | ||||||
3 | zöld üveg (#82) | [bennük 58 csepp ragasztó (#83), fér még: 2] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | A Végzet kristálya (#2306) | 1 | A Végzet kulcsa (#2320) | 2 | aenouth ködkürt (#1554) | |||
18 | áldott kő (#642) | 4 | aranypikkely (#415) | 1 | aranytermő erszény (#819) | |||
14 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | 1 | bronzkulcs (#76) | |||
2 | csontkulcs (#74) | 2 | destabilizátor (#1275) | 1 | dorony duda (#235) | |||
1 | Éjmágus tükre (#1100) | 2 | ezüst kulcs (#184) | 5 | Fairlight szütyője (#2108) | |||
1 | feneketlen bugyor (#570) | 8 | fenőkő (#1618) | 1 | fiatalság itala (#473) | |||
1 | fülemüle síp (#1576) | 19 | gyógykenőcs (#313) | 57 | kaja (#2) | |||
3 | keg gomba (#1615) | 1 | kinemfogyó tegez (#368) | 2 | kis aranykulcs (#240) | |||
2 | kis vaskulcs (#40) | 5 | kötél (#92) | 4 | kristályfolyadék (#449) | |||
6 | krónika (#1725) | 6 | leviatán hólyag (#2182) | 12 | megsemmisítő (#1540) | |||
2 | morf esszencia (#2452) | 3 | nagy aranykulcs (#246) | 2 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
30 | ork csodaszer (#1228) | 1 | Ramirez feszítővasa (#1261) | 5 | rézkulcs (#75) | |||
1 | ryuku tájoló (#1224) | 1 | sáfránykristály (#675) | 10 | sámán gyógykenőcs (#1139) | |||
1 | szeksztáns (#32) | 2 | szent jogar (#150) | 1 | szuper dobóháló (#273) | |||
2 | távcső (#42) | 1 | teremtés zsákja (#818) | 4 | titanitdukát (#1480) | |||
1 | + | tüskecsapda (#242) | 2 | vaskulcs (#183) | 6 | zárnyitó készlet (#39) | ||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | adamantit (#627) | 48 | álompor (#396) | 146 | átlátszó morfplazma (#2451) | |||
135 | bíbor morfplazma (#2450) | 2 | bordacsont (#16) | 1 | csalánvirág (#582) | |||
3 | csuklyavirág (#133) | 17 | dorony tüdő (#212) | 59 | drótszőr (#37) | |||
4 | eknozol (#540) | 4 | elkarog szőr (#665) | 1 | era formázó minta (#418) | |||
1 | etra hályog (#712) | 16 | ezüstdarab (#326) | 130 | fehér morfplazma (#2445) | |||
8 | fekete gyöngy (#99) | 145 | fekete morfplazma (#2446) | 1 | fokhagyma (#403) | |||
6 | főnixtoll (#563) | 6 | galachmit (#310) | $1 | gromak bőr ($268) | |||
3 | gyíkfű (#201) | 95 | gyöngymangó (#135) | 8 | hattyútoll (#1222) | |||
6 | hibátlan tűzopál (#1642) | 5 | ilkin érc (#232) | 2 | jégszív (#282) | |||
64 | kaktusztüske (#114) | 4 | karbin plazma (#199) | 1 | kazmár gyökér (#205) | |||
119 | kék morfplazma (#2442) | 3 | kék orchidea (#68) | 2 | kőszem (#304) | |||
8 | kvazár (#244) | 1 | lapkorong (#80) | 1 | lélekkő (#1650) | |||
158 | lila morfplazma (#2448) | 36 | madártoll (#112) | 12 | magszim bél (#103) | |||
49 | mákrózsa virág (#56) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 125 | narancs morfplazma (#2449) | |||
7 | nektoraf faggyú (#667) | 13 | óndarab (#85) | 1 | ormánygőte csont (#21) | |||
1 | pirkit (#153) | 6 | polip szívóka (#391) | 17 | purifikátor háj (#269) | |||
2 | rakolits por (#669) | 2 | ramit kő (#226) | 1 | raptor karom (#281) | |||
7 | remák szív (#264) | 3 | rókafarok (#124) | 3 | ryuku rúnatekercs (#1162) | |||
8 | sallank karom (#128) | 2 | sámán erszény (#650) | 143 | sárga morfplazma (#2447) | |||
1 | smaragdkő (#678) | 19 | sünmedve tüske (#14) | 8 | szárnyas hernyó (#69) | |||
4 | szuperkötél (#209) | 10 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | téfea-agy (#172) | |||
2 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | tükör (#43) | 5 | varányszem (#30) | |||
18 | vasérc (#152) | 20 | vízionár szem (#102) | 139 | vörös morfplazma (#2443) | |||
4 | xirnox szív (#213) | 134 | zöld morfplazma (#2444) |
Összsúly: 185.58 kg | Megterheltség: 88% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 12 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 200 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 180 | áldott kő (#642) | 15 | hollókristály (#1102) | 2245 | kaja (#2) | 110 | megsemmisítő (#1540) | 1 | pengepajzs (#425) | 40 | varázskő (#305) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 741 | álompor (#396) | 1200 | anguaxin váladék (#1382) | 900 | borkonyó bibe (#312) | 40 | célzóvíz (#1945) | 1110 | csalánvirág (#582) | 740 | csontkulcs (#74) | 670 | dözmöng szív (#122) | 129 | dűneelf arckendő (#1920) | 90 | ében nyílvessző (#848) | 1 | fejsze (#1240) | 19 | fenőkő (#1618) | 1653 | fokhagyma (#403) | 17 | Földanya gyümölcse (#1690) | 27 | grifftojás (#179) | 6492 | halcsont (#390) | 5299 | kaja (#2) | 100 | kaktuszbogyó (#429) | 2743 | kővirág gyümölcs (#1956) | 7 | kristály kulcs (#1818) | 3861 | lidércesszencia (#1074) | 912 | lótuszvirág (#447) | 224 | mimózabimbó (#1878) | $3356 | mutáns csont ($331) | 3888 | nothar bogyó (#923) | 700 | nyílvessző (#108) | 1 | olló (#335) | 1445 | óndarab (#85) | 492 | pirkit (#153) | $7410 | quwarg tojás ($360) | 210 | rum (#1419) | 586 | ryuku védőkenőcs (#1154) | 1817 | sallank karom (#128) | 6 | súlyzó (#347) | 904 | teriád féreg (#1276) | 155 | Thargodan csont (#1181) | 1480 | Thargodan esszencia (#328) | 410 | tinta (#101) | 28 | tl'urlang fiola (#788) | 16731 | tükör (#43) | 876 | tűzbimbó (#623) | 20 | tűzsárkány ital (#1400) | 200 | vámpírfog (#1221) | 3086 | varányszem (#30) | 100 | véka rizs (#1364) | 7213 | viharhomok (#1919) | 402 | xirnox szív (#213) | 2221 | yetiszív (#1070) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | madártoll (#112) | 1 | Métely páncélja (#1562) | 3 | pirkit (#153) | |||
8 | rézdarab (#70) | 1 | spiritusz (#170) | 1 | Tharr Keresztje (#287) | |||
1 | vasérc (#152) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
145 | arany (#50) | 1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | gromak bőr (#268) | 2 | gyöngymangó (#135) | 5 | kaja (#2) | |||
9 | kerek kő (#19) | 1 | óndarab (#85) | 1 | ramit kő (#226) | |||
3 | stukilövedék (#414) | 1 | szent jogar (#150) | 1 | szöges bunkó (#8) | |||
1 | Thargodan esszencia (#328) | 6 | ugh méreg (#166) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
2 | vashegyű nyíl (#176) |
115 | 116 | 117 | 118 | 119 | |
60 | |
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
65 | |
|
|
|
|
66 | |
|
|
|
|
67 | |
|
|
|
|
68 | |
|
|
|
|
69 | |
|
|
|
|
70 | |
|
|
|
|