316. forduló, 318. forduló, Bon-less összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. márc. 25. 12h:10'
EZ A 632. JÁTÉKHETED, 317. FORDULÓD
633. játékheted kezdete: márc. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3530
SZÁMLA : XXXX

BON-LESS KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [198,28] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 4. szinten/térképen, a 33. pontnál.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 bo'adhun idolt (777 arany), 1 kyorg köpenyt (1950 arany).
Az aranytermő erszény 44 aranyat termelt. Minden varázserőd visszatért. (+33 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+73 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 860. hetének nyerőszámai: 14, 25, 22. 1 db 0 találatos szelvényed volt. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda. [A két forduló között 2 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat a 842. tárggyal
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a Morgan sipkáját. [0 pontot használtál fel, van még 471.]
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a hótarantula köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 471.]

* 2. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 78. varázslatot a 23. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 469.]
Gyorsvarázsolsz! [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 467.]
Gyorsvarázsolsz! Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 465.]

* 3. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 12. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 465.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 463.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 461.]

* 4. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 137. varázslatot a 188. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 461.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 459.]
Gyorsvarázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 457.]

* 5. KP: elmormolod a 86. varázslatot a 90. varázslatot a 24. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 457.]
Szupersebesen mormolsz. Agyburok feszül a tudatod köré. [-11 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 457.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 455.]

* 6. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 445.]

* 7. KP: elmormolod a 178. varázslatot a 139. varázslatot a 70. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 443.]
Beizzik a turbómágia. Alkudozni fogsz. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 441.]
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 440.]

* 8. KP: elmormolod a 19. varázslatot a 72. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 438.]
Szupersebesen mormolsz. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 436.]

kb 2 15 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (15 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 15 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 436.]

vv 67 157 127 elmormolod a 67. varázslatot a 157. varázslatot a 127. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Hosszas böngészésbe kezdesz, hogy megfejthesd a kezed ügyébe került telerótt rúnalapot. Az alapos munka meghozza gyümölcsét. A levésett rúnák egy varázslat használatának módjáról regélnek. Új varázslatot tanultál, melynek neve földelem-idézés. (ld. enc.) Hangosan felszisszensz, amikor a telerótt rúnalap elfüstöl a kezedből. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 426.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 424.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 422.]

hh 1133 1253 használod az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Megvilágosodtál! Egy tünde íj képe jelenik meg előtted, melyet az általad ismert összetevőkből már hiphop össze tudnál rakni. (ld. enc.) [21 pontot használtál fel, van még 401.]
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Hatása a kör végéig maradandó: +71 max. életerő, +71 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 395.]

cir 63 vándorcirkusz látogatása 63
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 395.]

v 205 1 elmormolod a 205. varázslatot
Huss, visszateleportálsz a körre! (3. referenciapontra érkezel.) [0 pontot használtál fel, van még 395.]

lm 5 11 mozogsz 5 11
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [4. PONT.] Az út véget ér - egy zsákutca! [5. PONT.] Mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmondtad a kényszerport varázslatot! [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [9. PONTON vagy.] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [10. PONT.] Sziszegést hallasz, és a következő pillanatban apró tüskékkel teli háló zuhan a testedre. Gyorsan letéped, de már érzed a bénító méreg hatását [-6 támadás].
Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [11. PONT.] Felderítettél egy titkos kapcsolót a falon! Első számú alapelv - egy labirintusban minden kapcsolót meg kell nyomni! Így cselekszel te is. Tompa dübörgést hallasz a távolból. [32 pontot használtál fel, van még 363.]

kpcs 3 11 kapcsoló 3
Rögtön szemet szúr az egyik sarokban megbúvó titkos kapcsoló. [már megnyomtad] Viszkető bizsergést érzel, és megnyomod. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. [0 pontot használtál fel, van még 363.]

lm 12 6 15 mozogsz 12 6 15
Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [10. PONT.] A fenébe! Egy zsákutca. [12. PONT.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [4. PONTON vagy.] Az út véget ér - egy zsákutca! [6. PONT.] Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a kényszerport varázslatot! [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [13. PONTON vagy.] Egy széles, magas terembe érsz. [14. PONT.] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás]
A fenébe! Egy zsákutca. [15. PONT.] Felderítettél egy titkos kapcsolót a falon! Viszkető bizsergést érzel, és megnyomod. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. [40 pontot használtál fel, van még 323.]

kpcs 3 15 kapcsoló 3
Rögtön szemet szúr az egyik sarokban megbúvó titkos kapcsoló. [már megnyomtad] Viszkető bizsergést érzel, és megnyomod. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. [0 pontot használtál fel, van még 323.]

lm 16 8 36 mozogsz 16 8 36
Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [14. PONT.] A fenébe! Egy zsákutca. [16. PONT.] Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [4. PONT.] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [8. PONT.] Nekilátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad a kényszerport varázslatot! [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 21. PONTRA. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [22. PONT.] Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [23. PONT.] A talaj megbillen a lábad alatt, és beleesel egy mély üregbe! A gödör nem üres - az alján sav fortyog! Szerencsédnek köszönhetően csak 37 életpontot vesztettél. A fájdalom megsokszorozza az erődet: sikerül kikapaszkodnod.
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. [24. PONT.] Ssssh! Valamilyen csapdát aktiváltál. Amikor meglátod a feléd süvítő nyílvesszőket, már tudod is, hogy milyet. 6 nyílvessző talált el. 43 életpontot vesztettél. A különösen maró fájdalom oka a nyílvesszők hegyére kent méreg lehetett.
Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [25. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Megtorpansz: kanyarodik az út! [27. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Újabb kanyar! [28. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Az út ismét kanyarodik. [30. PONT.] Morajt hallasz a távolból. Vajon mi lehet ez? Aztán megpillantod a folyosón a feléd guruló óriási kőgolyót. Pánikszerűen menekülni kezdesz! Szerencsédnek köszönhetően csak 29 életpontot vesztettél. A golyó utolér, és a falnak présel. Uuuuhhhhh!
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Újabb kanyar! [32. PONT.] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás]
A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [33. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A folyosó kanyarodik. [34. PONT.] Sziszegést hallasz, és a következő pillanatban apró tüskékkel teli háló zuhan a testedre. Gyorsan letéped, de már érzed a bénító méreg hatását [-6 támadás].
A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [35. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [36. PONT.] Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 37. PONTRA. [120 pontot használtál fel, van még 203.]

lm 40 mozogsz 40
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [38. PONT.] Sziszegést hallasz, és a következő pillanatban apró tüskékkel teli háló zuhan a testedre. Gyorsan letéped, de már érzed a bénító méreg hatását [-6 támadás].
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy vastag, gránitból készült ajtót látsz. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. Belépsz a térképen is jelölt szobába. [40. PONT.] Felderítettél egy titkos kapcsolót a falon! Viszkető bizsergést érzel, és megnyomod. Tompa dübörgést hallasz a távolból. [16 pontot használtál fel, van még 187.]

kpcs 3 40 kapcsoló 3
Felderítettél egy titkos kapcsolót a falon! [már megnyomtad] Viszkető bizsergést érzel, és megnyomod. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. [0 pontot használtál fel, van még 187.]

lm 41 mozogsz 41
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [38. PONT.] A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [41. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy halálelementál. (ld. enc.) Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 38. pontnál vagy. [16 pontot használtál fel, van még 171.]

t 279 1 támadod a 279. szörnyet
FT 279 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 171.]

lm 41 41 39 mozogsz 41 41 39
Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [41. PONT.] egy halálelementál lakik itt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 240 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy halálvarázs II varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a halálelementál testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a halálelementál testét. (5 támadással 300 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Transzformálsz! (+30 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 72 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel kicsit megsebzed a halálelementál testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Mielőtt észbe kapnál, a halálelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Ellenfeled halálvarázs II varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8692 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 689, sebződés: 36, gyógyulás: 77, összesen: +41 ÉP}

egy halálelementált pillantasz meg. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 270 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a halálelementál ébentestét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a halálelementál bal lábát. (6 támadással 374 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Transzformálsz! (+37 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 91 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megbököd a halálelementál testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Mielőtt észbe kapnál, a halálelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy halálvarázs II. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8692 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; {Lőfegyver fejlődés: össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 807, sebződés: 36, gyógyulás: 87, összesen: +51 ÉP}

Ahogy a második halálelementál is porrá omlott, körülnézel. Az egész teremben hegyekben áll a kincs, arany, ezüst, ékszerek, mágikus fegyverek és páncélok, és más varázstárgyak. Elakad a lélegzeted. Hogyan bírnád ezt mind kihordani? Töprengésedet azonban megszakítja valami. A terem közepén kavargó füst jelenik meg, és lassan alakot ölt. Felkészülsz, hogy egy újabb halálelementállal kelljen megküzdened. A szellemalak, bár csak füstből van, egy csuhás alakot formáz, vörösen izzó szempárral. Megszólít téged mély, síron túli hangon.
- Egy kalandozó, aki képes volt eljutni a kincseskamrámig! Szép teljesítmény, elismerem - kérdő pillantásodra azonnal válaszol. - Igen, én vagyok Morgan, minden mágusok leghatalmasabbika! Nem távoztam más létsíkra, ide köt egy ismeretlen és nagyhatalmú varázslat. No de elég a szóból - ne hidd, hogy élve távozhatnál, ha én nem engedném. De ügyességed figyelemre méltó, és lehet, hogy a későbbiekben még hasznodat veszem! [halhatatlanságod megnőtt 2%-kal.] - Morgan szelleme mellett egy homokóra materializálódik, a homok lassan peregni kezd lefelé. - Vegyél magadhoz annyi kincset, amennyit elbírsz, de vigyázz, csak annyi időd van, amíg a homok lepereg. Ha utána is itt talállak, megsemmisítelek, testedet, lelkedet, még a múltadat is eltörlöm! Úgyhogy igyekezz, ha kedves az életed!
Egy szemernyi kétséged sincs, hogy Morgan szavai nem csak üres fenyegetést jelentenek. Pánikszerűen hozzálátsz a kincsgyűjtéshez. Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 1 Luthius karkötője, 1 dalebg.kristályvért (ld. enc.), 3000 arany, 1 moa gyémánt, 1 moa katalizátor (ld. enc.), 3 ezüsttollú nyíl, 4 bűvös shuriken, 3 manakristály, 3 tudás gyöngye és 1 Tudás Könyve (ld. enc.). Felpakolsz. Egyhelyben toporogsz.
Haladsz előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [38. PONT.] Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [39. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. egy csontváz lord! Fegyvere egy agyartőr. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy armageddon varázslatot. 212 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled éhínség varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a csontváz lord testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a csontváz lord rozsdás páncélját. (5 támadással 307 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Transzformálsz! (+30 varázspont.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 92 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megbököd a csontváz lord jobb oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A csontváz lord fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5754 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 657, sebződés: 21, gyógyulás: 77, összesen: +56 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 agyartőrt [agyartőr ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 1 kvazár páncélt [kvazár páncél ládikóba-> (183,31)-> 250 arany, -2 ÉP] és 2 angyalok gyűrűjét. Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [3. PONTRA.] [24 pontot használtál fel, van még 147.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 145.]

kf 564 533 kézbeveszed/felveszed az 564. tárgyat az 533. tárggyal
Lecsatolod a Rhatt páncélját, majd magadra öltöd a dalebg.kristályvértet. [0 pontot használtál fel, van még 145.]
Leveszed a törpe bakancsot, majd felhúzod a tűzúr csizmáját. [0 pontot használtál fel, van még 145.]

v 198 184 31 elmormolod a 198. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A forró energia testedbe áramlik. Megidézted a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(198,28) a 95. labirintus bejárata, halálelementál (#279), csontváz lord (#177)

[184,31] Lakott területre érkeztél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy templomot. Raia hívei emelték. Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Felfedeztél egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 1500 pontot kell rákölteni.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Vlagyimir szobrát. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy őrült varázsló. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzvihar varázslatot. 43 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló fejét. (5 támadással 161 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered az őrült varázsló törékeny testét. (2 támadással 110 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Kyorg tőrrel eltalálod az őrült varázsló jobb oldalát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Könnyedén félreszökkensz az őrült varázsló csapása elől. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 csuklyavirág és egy fokhagyma. 2460 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; 1100% esély:+1; össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 319, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy királyi palota (650. épület.).
[-100 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 135.]

be 650 bemész a 650. épületbe
Még egyszer körülnézel vandalizmusod megnyilvánulásának helyszínén, azonban semmit sem találsz. [5 pontot használtál fel, van még 130.]

m 5 4 mozogsz délnyugatra, délre
[183,32] Továbbmész a város utcáján. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy őrült varázsló. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzvihar varázslat. 39 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló törékeny testét. (5 támadással 166 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával megütöd az őrült varázsló jobb lábát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Kyorg tőrrel jól megszúrod az őrült varázsló jobb vállát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Az őrült varázsló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 2 csuklyavirág és 5 gyenge méreg [gyenge méreg ládikóba-> (183,31)-> 5 arany, -2 ÉP]. 2460 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%} Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}

Van itt egy fogadó a Mulya Epokitféreghez. (621. épület.).

(Továbbmész...) [183,33] Továbbmész a város utcáján.

A kereskedők raktárházai mellett visz az utad. Egyszercsak az egyik hatalmas takarmány-raktár ajtaja kivágódik, és egy kétségbeesett fickó rohan ki rajta. A tekintetén látod, hogy valami tényleg iszonyatossal találkozott odabenn. Odarohan hozzád, és alig találva a szavakat, nagy nehezen elmondja mit látott. Rutinos kalandor vagy, ezért nem éred be ennyivel. Alaposan kifaggatod. Megtudod, hogy ő Berenghar, és az övé ez a raktár. Extra takarmányt tárol itt, mégpedig a megnövekedett igényekre tekintettel, igen nagy mennyiségben. Napok óta dézsmálja a készleteket valami rémséges szörnyeteg, de eddig nem tudott rájönni, mi lehet az, és hogyan jut be a bezárt ajtón át. Minden bála, amibe belezabál a szörny, szinte azonnal megrothad, és használhatatlanná válik. Ráadásul iszonyú bűz marad hátra utána. Az imént végre szemtől-szembe is találkozott a bestiával, és fertelmes kísértetként írta le.
- Ha segítesz nekem, és elűzöd ezt a szörnyeteget, busásan megjutalmazlak! - ígéri.
Elgondolkodsz az ajánlatán, ígéred neki, hogy visszatérsz, aztán magára hagyod, és gyorsan utánajársz néhány lényeges kérdésnek. Kapcsolataidon keresztül megtudod, hogy a Berenghar által leírt lény valamiféle anyagiasult pszi-entitás lehet. Egy igen komoly szeánsz segítségével lehet csak elpusztítani, amit legalább hat személynek kell végrehajtania. Varázsló ismerőseid felhívják a figyelmed még arra is, hogy a mentális energiák fókuszálásához egy lélekesszencia is szükséges személyenként. Hm... Érdekes feladatnak ígérkezik! (20. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá.) A toborzóirodához érve kíváncsian benézel. Alig lépsz be, egy gnóm hivatalnok máris felkiált:
- Itt is van egy!
Meghökkenve nézel körül, te lennél az az egy? Biztosan, ha ő mondja. Nyílik egy ajtó és előlép a toborzást vezénylő nagydarab ember férfi.
- Remek - mondja. - Szükségünk van néhány kalandozóra egy nem éppen veszélytelen küldetéshez. Ha érzel magadban elég erőt, és ismersz még olyanokat, akik az önkéntesek közé tartoznak, hozdd el őket is. Holnap reggel itt lesz a vezető, akivel át kéne ruccanni Healfallba.
- Micsoda? A varkaudarok városába? - döbbensz meg.
Ő csak bólint. Elhagyod az irodát, és már azon töprengsz, kiket is hívhatnál magaddal. (42. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá.) Látsz egy nekrofunt. Egy épületet látsz, amelyen büszkén lengedezik a yaurr hadsereg zászlója a királyi címer fölött. (762. épület.)
[20 pontot használtál fel, van még 110.]

be 762 bemész a 762. épületbe
Az ajtó előtt nem strázsál őr, így könnyedén bejutsz. De odabent máris szembetalálkozol egy jól megtermett ember férfival, aki tetőtől talpig láncvértbe van öltözve.
- No, mi járatban? Kalandozó vagy, mi? - szólít meg. Mondod neki, hogy eltalálta. - Az nagyon jó! Most ti is csatlakozhattok dicső hadunkhoz, mégpedig az elithez! Nincs más teendőd, mint végigjárni egy kiképzőpályát, amivel bizonyíthatod elhivatottságodat. - átad neked egy térképet. - Itt van ni! Ha a végére értél, jöjj vissza ide!

20 19 18 17 1
13 15
35 34 33
2 14
21 39
41 11
36 16 12 10
28 32
40 38 3 5 6
37
27 22 7
29 30 31
8 9
26 25 24 23 4
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 193. labirintus térképe. A bejárat innét délre 12 mérföldre található.

Búcsút intesz a tisztnek és elhagyod az irodát. [5 pontot használtál fel, van még 105.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[183,34] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy erődítményt. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy márványtorony van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [183,35] Szűnni nem akar a zöld síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy kultúrmasztodon nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (5 támadással 162 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Kyorg tőrrel jól megszúrod a kultúrmasztodon fejét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Mellkasodba bök a kultúrmasztodon néhányszor agyarával! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Patájával a kultúrmasztodon többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 18 kaját. 2703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 328, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy márványtornyot. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. Örökkévalóságnak tűnő idő után felérsz. Bepréseled magad az ablakon. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. A szoba nem lakatlan, a lakó pedig egy ellenséges szándékú szörny. Egy nyuhaj karbin!

Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával kegyetlenül megütöd a nyuhaj karbin zselés fejét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Kyorg tőrrel teljesen átdöföd a nyuhaj karbin nyakát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A nyuhaj karbin csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
416 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy sötét gnóm!

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 8 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Elszántan a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sötét gnóm testét. (2 támadással 119 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Kyorg tőrrel felnyársalod a sötét gnóm testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A sötét gnóm lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 5 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
535 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

A misztikus félhomályban valami megcsillan. Közelebbről megvizsgálod. Találtál 1 kis vaspajzsot. [kis vaspajzs ládikóba-> (183,31)-> 16 arany, -2 ÉP] Miután lemászol a torony falán, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délre egy ősi csatamező van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [183,36] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Utad során felfedezel egy ősi csatamezőt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Raia oltárt. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. [58 pontot használtál fel, van még 47.]

m 5 2 mozogsz délnyugatra, keletre
[182,37] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy grok-képződményt. Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight hívői építették.
(Feltételes mászás:) A mászókarmokat a kezedre erősítve, mászni kezdesz felfelé. Végre fent vagy! A tető-fészekbe nem sok fény szűrődik be. Bemászol. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Azonnal látod, hogy a burok nem lakatlan, és a főbérlő azonnal meg is indul feléd. Egy drasmólyom!

Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával iszonyatosan megcsapod a drasmólyom bal lábát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Kyorg tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a drasmólyom jobb lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A drasmólyom csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 madártollat. 167 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találtál valamit az egyik lehámlott belső kéreg mögött! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 1 mutáns csontot. [mutáns csont ládikóba-> (183,31)-> 4 arany, -2 ÉP] Miután lemásztál, továbbindulsz.

(Továbbmész...) [183,37] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel.

Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon híveié. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy Raia oltár van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy ősi csatamező van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. [36 pontot használtál fel, van még 11.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod az oltár eltörlése varázslatot! Irtóztató detonáció kíséretében tűnik el a nyomorúságos tákolmány. Helyén csak por és füst marad. [-60 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 1.]

ef 3 energia fejlesztése 3
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

szk 778 keresed a 778. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ryuku csapásvezetőt. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: elmormolod a 208. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 2. BP: használod a 242. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 3. BP: elmormolod a 21. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 4. BP: elmormolod a 83. varázslatot a 3. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [1 pontot használtál fel, van még 0.]
Szupersebesen mormolsz. Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 453. tárggyal
Leveszed a Morgan sipkáját, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Leveszed a hótarantula köpenyt, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 6. BP: elmormolod a 15. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-71 max. életerő). Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 13, 15, 5.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy szögletes követ nyel le az agyagelementál. Egy kaját bezabál a Rughar familiárisa. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. 4 kaját bezabál a spagulár. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól Ghalla nagymestere helyett a világegyetem nagymestere. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +33 max. varázspont, +11 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 4 tulajdonság-pontot, és 4 képesség-pontot.
Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt az alku hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 458 pontot. A következő körben tehát 458 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BO'ADHUN IDOL (745. TÁRGY)
Egy kegyetlen, hódító, hatalmas nép, amelyből mára csak néhány kövület és csecsebecse maradt... Ilyen apróság például ez az imádkozó majmot ábrázoló kőszobor. Ha megtapintod, és lassan dörzsölni kezded (H 745 parancs), akkor hamarosan világítani kezd, és a következő pillanatban lüktető energia árasztja el testedet: a bo'adhun idol felrakott rád egy tulajdonságpajzsot (TVP és VP költség nélkül).

KYORG KÖPENY (741. TÁRGY)
A rejtélyes kyorgok számos varázstárgyat készítettek, amelyet az esthariak sosem voltak képesek utánozni. Ez az ezüstösen csillogó, vörös és kék szálakból szőtt köpeny védettségedet 6-tal, egészségedet, ügyességedet és MXTU-dat 3-mal, max. ÉP-det 20-szal növeli meg. Amikor magadra öltöd (HA magadra öltöd, mert 30.-nál alacsonyabb szintű kalandozónak ez nem fog sikerülni), lelki szemeid előtt életre kel a sötét labirintusrendszer, amelyet az egykor nagyhatalmú kyorgok népesítettek be. Csuklyás alakok sietnek mindenfelé, elővillan egy-egy zöld szemű, hosszú agyarú pofa. A zöld szemek mélyén különös intelligencia csillog...

FÖLDELEM-IDÉZÉS (385. VARÁZSLAT)
Bizonyára már te is hallottál arról, hogyan állítanak más varázslók bazalt- és gránitelementálok a szolgálatukba, és hitted, hogy a földelementálok megidézésével sokkal többet is el lehet érni, mint csupán ennyit. Nos, a most megtanult varázslattal egy sokkal hatalmasabb földelementál megidézésére van lehetőséged, egyenesen az egyik őselemi létsíkról.
Ehhez el kell végezned egy bonyolult szertartást, ami 20 TVP-nyi időt, 80 varázspontot, 1 mágikus gyertyát és 6 szögletes követ igényel. (A gyertya az idézés végén megmarad.) Ha ezt megteszed, a fordulód végéig egy sziklaszilárd földelementál fog követni, és besegít neked a harcban. (Ha van olyan szörnyed, ami szintén segítene harcolni, most nem fogja ezt megtenni, ösztönei nem engedik a tomboló elementál közelébe.) És hogy még szebb legyen a dolog, az elementálból leföldeli az elektromosságot, ezért a villámvarázslatok 10%-kal kevesebbet fognak rajtad sebezni. Egyszerre csak egy elementál lehet a szolgálatodban, és a víziharcban nem harcol az oldaladon.

TÜNDE ÍJ (553. TÁRGY)
A tünde íj egy varázslatos szerszám. A hosszú íjhoz hasonlóan készül, azonban a néhány különbség sokkal hatékonyabbá teszi. Igaz, ezek a különbségek az elf faj féltve őrzött titkai. És ha valahogyan mégis hozzájutsz egy tünde íjhoz, akkor sem fogod tudni megtalálni a teljes harmóniát a fegyverrel, ha nem vagy elf - így használni sem tudod. Nos, ha tovább olvasol, akkor már bizonyos, hogy csakis elf lehetsz. A tünde íj is vapár ágból készül, azonban a sokkal finomabb és tökéletes formázást, sőt, az íj rugalmasságának megnövelését itt a két smirglilevél helyett két fabontó biztosítja. A húr pedig nem egy, hanem két magszim bél összesodrásával, és két csepp spiritusszal való speciális kezeléssel készül. Ez a különleges elf eljárás 50 TVP-t igényel, de megéri a munkát! A tünde íj ugyanis +6-ot ad a támadásodhoz, viszont használatához legalább 12-es lőfegyver szakértelem szükséges. A tünde íjhoz minden nyíl használható, amely a hosszú íjhoz, de persze léteznek speciális elf nyilak is. Ha a hosszú íj nyilait akarod használni KF paranccsal, akkor azt mindenképp meg kell adnod, hogy melyik lövedéket a 2. paraméterben. Ezenkívül az olyan tárgyak (nyílvesszők) elkészítéséhez, amelyhez hosszú íj kell, szintén jó a tünde íj.

HALÁLELEMENTÁL (279. SZÖRNY)
A földből kiemelkedik egy közel négy méter magas, sötéten gomolygó ködoszlop, és lassan alakot ölt. Ébenfekete testéből két óriási mancs nyúl ki, fején három vörösen izzó szem gyullad, és egy ördögi vigyorba torzuló száj. A Leah alá közvetlenül rendelt szolgák az ismert világok legnagyobb hatalmú elementáljai közé tartoznak, és akadálytalanul képesek tevékenykedni az elsődleges létsíkon is. Már csak jelenlétük is halált hoz, a növények elsorvadnak körülöttük, a kisebb állatok elhullanak. A nagyobb hatalmú kalandozók elpusztításához nem elég a halálelementál jelenléte, szükséges, hogy pislantson egyet, esetleg kimondjon néhány varázsszót. Ha olyan ellenféllel kerülsz szembe, akit halálelementálok szolgálnak, készülj fel a HALÁLRA. A halálelementált szintszívó képessége miatt kizárólag FT paranccsal tudod megtámadni.

DALEBGAD KRISTÁLYVÉRT (564. TÁRGY)
Az ősi idők érce, a dalebgad mára már csak a legendák ködébe vesző tündérmese, létezésében legfeljebb a legvénebb törpék hisznek. És erre most tessék - egy teljes vértezet, amely ebből a leheletkönnyű, ámde mégis elpusztíthatatlan ércből készült! Ez a kristályos kinézetű, türkizkék páncél úgy illeszkedik a testedre, mint a legkényelmesebb selyemruha, a fegyverek azonban úgy pattannak le róla, mintha egy sziklafalba ütköznének - te pedig meg sem érzed a csapást! A dalebgad kristályvért harmincat ad a védekezésedhez, és ha mindez nem lenne elég, kettővel megnöveli mind az öt alaptulajdonságodat! Sajnos, a dalebgad páncél készítésének titka elveszett, és ha még valaha valaki találna is dalebgad ércet, valószínűleg ezt a törp mesterművet akkor sem tudná utánozni. A dalebgad kristályvértet 24.-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem öltheti magára, mert csontjait szilánkokra repeszti a mágikus nyomás.

MOA KATALIZÁTOR (386. TÁRGY)
Ez egy színaranyból készült, maroknyi, üreges gömb, amelynek felületén kilenc bemélyedés van - ezek mérete változó. Ahogy megérinted, forró bizsergés fut végig rajtad: a katalizátor mágikus erejű! Vajon mik lehetnek azok a tárgyak, amelyeket a katalizátorba beillesztve, megindul a régmúlt idők mágusai által tervezett folyamat?

TUDÁS KÖNYVE (567. TÁRGY)
A Tudás Könyve egy mágikus kötet, amelyet már az ősidők óta kalandozók ezrei próbálták felkutatni. Állítólag ez a könyv tartalmaz minden bölcsességet, minden tudást, köztük a halhatatlanság titkát. A legenda azonban azt is mondja, hogy aki nem rendelkezik az istenek intelligenciájával és zsenialitásával, az nyomban beleőrül, amint belelapoz a könyvbe. Vajon megéri kísérletezni? Ép elmédet kockára tenni? Talán, ha IQ-d eléri a 99-et, érdemes megpróbálnod, de addig inkább add át megőrzésre olyasvalakinek, aki alkalmas erre a feladatra.

KARAKTERLAP

Bon-less, egy hófehér, hosszú hajú, izzóan vörös szemű elf férfi vagy. Bőröd mélykék színű. Fairlight korlátlan hatalmú főpapja vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 317. fordulód.

Erő: 48 (61) Szint: 34 Merészség: 5/5 Magasság: 157 cm
IQ: 42 (67) Támadás: 55 Agresszió: 5 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 41 (57) Védekezés: 113 Menekülés: 30 % Életkor: 170/210 év
Egészség: 40 (54) Életpont: 699/783 Jellem: semleges (-6) Tul. pont: 8
Szerencse: 53 (71) Varázspont: 1505/967 Pénz: 4912 arany Kép. pont: 11
Tudatpont: 21/8 Pszi pont: 158/185 Halhatatlanság: 6 % EFejl: 7
Eddig összesen 3303 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 31880 TP-t kaptál. Jelenleg 5010707 TP-d van. A következő szinthez még 489293 TP szükséges. Trófeáid: királyi palotaőr, kisebb quwarg isten, triklem drakolder. A 316. fordulódban 24878 arany került a bankszámládra. 25002 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/82 ökölvívás: 2/4 szúrófegyverek: *39/100
vágófegyverek: 1/0 ütőfegyverek: 24/10 (+6%) lőfegyverek: 6/28
dobófegyverek: *33/100 (+5%)

Feltételes fegyverváltás: Mjölborg kalapácsa (#523) (150%) << vámpírölő (#951)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -17.); bumeráng (#249) (18 -20.); vas dobónyíl (#189) (21 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 20/56 2. nyomkövetés: 120/86 3. lopás: 1/99
4. mászás: 16/40 (+5%) 5. csapdakészítés: 19/10 6. csapdaészlelés: 18/83 (+48%)
7. gyógyítás: 40/4 8. titkosírás: 16/68 9. felderítés: 26/77 (+18%)
10. szörnyidomítás: 12/9 11. teológia: 98/16 (+41%) 12. taumaturgia: 109/35 (+810%)
13. szerencsejáték: 3/35 14. versengés: 21/62 15. szörnyismeret: 34/4
16. pszi: *19/100 17. zárnyitás: 1/2 18. vadászat: 12/5
19. vitalitás: 2/30 20. bányászat: 30/31 21. úszás: 5/41
22. csapatmunka: 1/86

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot, csak egyszer), púderkövet (#119) (max. 2 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 20 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 50 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot )
elfogod sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219)
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), trikornis (#104), bávatag golombár (#165), Raia szent lovagja (#239), kputtyintó csalán (#247), trikornis herceg (#261), ősi szellem (#422), purifikátor császár (#393), noth szellem (#250), lidércúr (#252), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), halálelementál (#279)
Barátságosság (aktív: 2, max: 16)
átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) Asylux csapdája (#233, 20 VP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP)
agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
menekülés (#212, 12 VP) fürkésző szemek (#213, 25 VP) aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP)
armageddon (#218, 100 VP) lidércidézés (#219, 30 VP) mágia megértése (#226, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) áldomás (#6) Pörhemór köre (#205) (95,3,4) szürkeáll. aktiv (#71)
láth. észlelése (#78) jellemrejtés (#23) tulajdonságpajzs (#26) szemmelverés (#137)
esszenciavédelem 2 (#188) hadiszerencse II (#24) tárgyvédelem (#178) mentális pajzs (#72)
tűzmágia (#157) erőpajzs III (#127) szörnycsábítás (#83) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
23. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10)
Asylux csapdája (#233), villámsújtás (#89), villámcsapás (#50), tűzeső (#61), agykorbács (#97), tűzgolyó (#155)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
agytaposás (#180), hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98), tükörpajzs (#101), elektromos pajzs (#51), védelem tűz ellen (#38)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 17, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> tetemember (#123) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
villámcsapás (#50) >> orgoró (#170) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
villámcsapás (#50) >> nukleáris cickány (#155) villámsújtás (#89) >> Zinthurg (#180)
tűzeső (#61) >> Notermanthi (#257) izomernyesztés (#33) >> taalru (#249)
Asylux csapdája (#233) >> kultúrmasztodon (#227) villámsújtás (#89) >> átokmurgattyú (#225)
háló (#186) >> szubreális vámpír (#223) háló (#186) >> lidércúr (#252)
villámcsapás (#50) >> noth szellem (#250) armageddon (#218) >> 33. szintű lényekre
armageddon (#218) >> több ellenfél elleni harcban (#985) armageddon (#218) >> társak oldalán harcolva (#986)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 17, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Az önmegtartóztatás igazi tesztje ez: IMádkozz úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn!
2.) Mesés anyag az iknegurin. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál!
3.) Páratlan varázspárviadalban lesz részed, amikor kihívod és legyőzöd a Sötétség Hercegét.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
a közösség ereje (123)
bajnokok koronája (139)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
a tanítók türelme (181)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
az őrzők ébersége (312)
alattvalók védelme (345)
földmágia (357)
kedvenc táborhely (395)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 25 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 161 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 3191.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 8 isteni könnycsepp (#260) 1 kaktuszbogyó (#429)
1 lótuszvirág (#447) 2 pirkit (#153) 1 szögletes kő (#17)
1 telerótt rúnalap (#1661) 1 tükör (#43)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3318 arany (#50) 2 angyalok gyűrűje (#529) 4 bűvös shuriken (#562)
4 csuklyavirág (#133) 1 dalebg.kristályvért (#564) 3 ezüsttollú nyíl (#363)
1 fokhagyma (#403) 24 kaja (#2) 1 Luthius karkötője (#527)
5 madártoll (#112) 3 manakristály (#500) 1 moa gyémánt (#385)
1 moa katalizátor (#386) 3 tudás gyöngye (#522) 1 Tudás Könyve (#567)
9 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(182,37) grok-képződmény (#149), Fairlight oltár, drasmólyom (#60)
(183,32) őrült varázsló (#255), fogadó # (#621), a 99. labirintus bejárata
(183,33) Toborzóiroda (#762), 20. többszemélyes kaland, 42. többszemélyes kaland, nekrofun (#173)
(183,34) 24. jellempróba, Chara-din monolitja (#534)
(183,35) kultúrmasztodon (#227), márványtorony (#175), oltár, Chara-din monolitja (#534), nyuhaj karbin (#110), sötét gnóm (#132)
(183,36) ősi csatamező (#263), művészi porolit (#720), oltár
(183,37) a 193. labirintus bejárata, 31. jellempróba, szent tölgyfa (#393), Chara-din monolitja (#534), Dornodon oltár
(184,31) királyi palota (#650), Raia oltár, szökőkút, királyi emlékmű (#411), Vlagyimir szobra (#433), őrült varázsló (#255)

Üzenet küldése a karakternek