316. forduló, 318. forduló, Bunkós Bódin összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. dec. 22. 12h:05'
EZ A 1208. JÁTÉKHETED, 317. FORDULÓD
1209. játékheted kezdete: dec. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 29 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3527
SZÁMLA : XXXX

BUNKÓS BÓDIN KALANDJAI


21 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [175,56] koordinátán.
A táborozás 21. napján összefutsz Verdina. Egy angyalok gyűrűjét, egy dal.kristálykesztyűt, egy denevér szimbólumot, egy füst övet, egy háború gyűrűjét, egy hósárkánybőr csizmát, egy lánghordozó kitűzőt, egy lidérckoronát, egy mihlanil medált, egy mind. kristályát, egy ritualista övet, egy rubin koszorút, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy tükörpáncélt, egy Urgod fétisét és egy Xanathal karkötőjét visel. Fegyverzetét egy őrjáratozó katona trófea, egy varkaudar katona trófea és egy jégdémon trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy csillogó szemű obszidián pók. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy kábító nyilacska. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Auráját érzékelve máris tudod, az ő jelleme is semleges. Leheletnyi csókot hint feléd, de te csak zavarodottan pislantasz.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) Sötét van, bíbor színeivel tündököl a telihold. Megbabonázva figyeled ragyogását, mindent betölt a lüktető ragyogás. Kis fájdalmat érzel, majd határtalan szenvedélyt, végül aléltan zuhansz a földre. Felébredsz, megkönnyebbülve, de sóvárogva is gondolod: hisz ez csak álom volt! - Akkor mi ez a seb a nyakamon?!
A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat. Varázserőd regenerálódik. (+225 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+34 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 1262. hetének nyerőszámai: 21, 29, 20. 1 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [5 pontot használtál fel, van még 609.]

* 2. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+6 erő). [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 604.]

* 3. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 599.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 594.]

* 5. KP: v 53 0 0 elmormolod az 53. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+5 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 589.]

* 6. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 584.]

* 7. KP: p 70 0 0 használod a 70. pszi képességet
Lemész alfába. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Akaratoddal irányítva, létrehozod az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 582.]

* 8. KP: h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 587.]

kpk 11 kezd. parancs kivétele: 11
Minden kezdeti parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 587.]

kpb 1 kezd. parancs berakása: 1

vv 12 24 28 elmormolod a 12. varázslatot a 24. varázslatot a 28. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 587.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 587.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 587.]
[A parancs tárolásra került.]

kpb 2 kezd. parancs berakása: 2

vv 26 53 19 elmormolod a 26. varázslatot az 53. varázslatot a 19. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 587.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 587.]
Szupersebesen mormolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 585.]
[A parancs tárolásra került.]

h 2320 használod a 2320. tárgyat
Megfogod a Végzet Kulcsát. Megjelenik előtted a kékesen vibráló kapu, ami a Verem aktuális szintjére vezet. Belépsz a kapun, és egyből megcsap a verem hűvöse. [10 pontot használtál fel, van még 575.]

fkt 2323 1 felt. készítesz a 2323. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 575.]

lm 2 1 12 mozogsz 2 1 12
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. A folyosó kanyarodik. [2. PONT.] Az út véget ér - egy zsákutca! [1. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy kanyarhoz érkeztél. [2. PONT.] Mész tovább, előre. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [3. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Egy pillanatra megállsz fülelni. [4. PONT.] Folytatod az utat. Kanyarodik a járat. [5. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy halálos morf. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 46 életpontot sebeztél. A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Vad csatakiáltással, felemelve az óriásölőt a másikra támadsz. Óriásölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a halálos morf testét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a halálos morf testét. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a halálos morf kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Óriásölővel végigvagdosod a halálos morf testét. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a halálos morf testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a halálos morf kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Nem akarsz kinyúlni. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 365, sebződés: 116, gyógyulás: 0, összesen: -116 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 4. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. [18 pontot használtál fel, van még 557.]

lm 26 15 16 mozogsz 26 15 16
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. [23. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. [24. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. [25. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy éltető morf lakik itt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az éltető morf testét. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Marokra fogva a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod az éltető morf testét. Kritikus ütés! (3 támadással 153 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod az éltető morf jobb oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az éltető morf megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az éltető morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 khatiszon kristály, 2 kristályfolyadék, 6 borkonyó bibe és 14 madártoll. 2 245 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 290, sebződés: 22, gyógyulás: 34, összesen: +12 ÉP}

Halk, zümmögő hangot hallasz, amint rálépsz az előtted levő kőlapra, majd a következő pillanatban valami borzasztó szívóerő tapad rád! Dermedten tapasztalod, hogy mágikus energiaforrásaid kimerültek (-570 varázspont).
Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [26. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. [25. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. [24. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. [23. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Innen csak egy út van: előre! [4. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [3. PONT.] Folytatod az utat. Megtorpansz: kanyarodik az út! [13. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy domináns morf. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 28 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a domináns morf testét. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered a domináns morf testét. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a domináns morf testét. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Farokcsapások csattannak a hasadon. (16 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 30 életpontot vesztettél. A domináns morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 khatiszon kristály és 30 arany. 2 311 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 98, gyógyulás: 0, összesen: -98 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [14. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy kanyarhoz érkeztél. [15. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Az út itt elkanyarodik. [16. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy harcias morf van előtted! Itt csata lesz.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy fehér glóbusz mágiát. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 86 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a harcias morf testét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (46 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Din cséphadaróját ellenfeledre rohansz. Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a harcias morf bal karját. (3 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Pengepajzzsal megvágod a harcias morf jobb lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A harcias morf mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Mielőtt észbe kapnál, a harcias morf megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 25 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a harcias morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 khatiszon kristály és 4 borkonyó bibe. 3 181 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 317, sebződés: 204, gyógyulás: 40, összesen: -164 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. [39 pontot használtál fel, van még 518.]

lm 19 42 39 mozogsz 19 42 39
Továbbsuhansz a folyosón. Egy kanyarhoz érkeztél. [17. PONT.] Nem volt hiábavaló az óvatosságod: csapdát veszel észre magad előtt. Beméred, hogy mi a veszélyes terep, és kikerülöd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Újabb kanyar! [18. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy mágiamorfáló. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy Tharr haragja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 26 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a mágiamorfáló testét. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Din cséphadaróját a másikra rontasz. Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a mágiamorfáló testét. (3 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 110 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal megcsapod a mágiamorfáló testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A mágiamorfáló fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. A mágiamorfáló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 khatiszon kristály és 3 jégpasztilla. 3 280 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 424, sebződés: 66, gyógyulás: 39, összesen: -27 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Haladsz az ellenséges labirintusban. Elérted a következő kanyart. [19. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [18. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy újabb kanyarnál vagy. [17. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [20. PONT.] Hirtelen egy lomha morfot veszel észre magad előtt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 42 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a lomha morf bal lábát. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a lomha morf testét. (5 támadással 230 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Pengepajzzsal megvagdalod a lomha morf jobb lábát. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). A lomha morf fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Din cséphadarójával súrolod a lomha morf testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolod a lomha morf testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A lomha morf fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A lomha morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 khatiszon kristály és 3 sötét ital (Nincs mibe rakni 3 sötét italt.). 3 053 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 590, sebződés: 103, gyógyulás: 89, összesen: -14 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy védelmező morf van előtted! Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a védelmező morf jobb vállát. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (30 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Din cséphadaróját ellenfeledre ugrasz. Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a védelmező morf egyik nyakát. (5 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Pengepajzzsal végigvagdosod a védelmező morf bal első lábát. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A védelmező morf megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A védelmező morf kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a védelmező morf testét. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Pengepajzzsal megvagdalod a védelmező morf testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A védelmező morf kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A védelmező morf harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A védelmező morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 khatiszon kristály. 3 397 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 508, sebződés: 149, gyógyulás: 85, összesen: -64 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Kanyarodik a járat. [21. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [22. PONT.] Hirtelen egy védelmező morfot veszel észre magad előtt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a védelmező morf egyik nyakát. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (32 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Din cséphadaróját a másikra ugrasz. Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a védelmező morf testét. (5 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 102 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal megvagdalod a védelmező morf testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a védelmező morf, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A védelmező morf kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a védelmező morf, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A védelmező morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 khatiszon kristály és 4 mihlanil dobótőr. 3 397 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 441, sebződés: 79, gyógyulás: 49, összesen: -30 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. A folyosó kanyarodik. [42. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Kanyarodik a járat. [41. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Haladsz az ellenséges labirintusban. A szűk járat megint csak kanyarodik. [40. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [38. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy brutális morf. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 40 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a brutális morf testét. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (29 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Din cséphadaróját a másikra rohansz. Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered a brutális morf bal lábát. (5 támadással 252 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 108 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a brutális morf testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A brutális morf nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A brutális morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 khatiszon kristály és 3 gernim balzsam. 3 474 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 582, sebződés: 66, gyógyulás: 63, összesen: -3 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Az út véget ér - egy zsákutca! [39. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. [39 pontot használtál fel, van még 479.]

lm 27 32 34 mozogsz 27 32 34
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [38. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [29. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy brutális morf van előtted! Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a brutális morf testét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (17 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Din cséphadaróját a másikra ugrasz. Din cséphadarójával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a brutális morf testét. Kritikus ütés! (5 támadással 311 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 115 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal súrolod a brutális morf testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Nem sikerült a brutális morf ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) A brutális morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 khatiszon kristály és 3 sárkánypikkely. 3 474 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 575, sebződés: 68, gyógyulás: 69, összesen: +1 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [28. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy harcias morf az. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy fehér glóbusz mágiát. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 39 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a harcias morf testét. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (41 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Din cséphadaróját a másikra rohansz. Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered a harcias morf testét. (2 támadással 110 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pengepajzzsal megcsapod a harcias morf testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A harcias morf Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. A harcias morf mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a harcias morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 khatiszon kristály, 2 jégpasztilla és 1 sáfránykő. 3 181 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 305, sebződés: 128, gyógyulás: 0, összesen: -128 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Haladsz az ellenséges labirintusban. Egy kanyarhoz érkeztél. [27. PONT.] Hirtelen egy halálos morfot veszel észre magad előtt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 47 életpontot sebeztél. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Óriásölővel megvagdalod a halálos morf testét. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a halálos morf testét. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) A halálos morf beleharap a kezedbe. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Óriásölővel végigvagdosod a halálos morf testét. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a halálos morf testét. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) A halálos morf fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Túl erős az ellenfeled. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 372, sebződés: 107, gyógyulás: 0, összesen: -107 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 28. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [29. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Kanyarodik a járat. [30. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy brutális morf. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 43 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a brutális morf jobb oldalát. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (25 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Din cséphadaróját a másikra ugrasz. Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered a brutális morf jobb lábát. (5 támadással 244 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 99 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal megvagdalod a brutális morf testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Nem sikerült a brutális morf ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) A brutális morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 khatiszon kristály, 4 áldott kő és 3 ezüsttollú nyíl. 3 474 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 593, sebződés: 77, gyógyulás: 67, összesen: -10 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Az út ismét kanyarodik. [31. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Az út véget ér - egy zsákutca! [32. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[24 pontot használtál fel, van még 455.]

lm 36 35 49 mozogsz 36 35 49
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 455.]

lm 52 47 43 mozogsz 52 47 43
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 455.]

lm 57 59 62 mozogsz 57 59 62
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 455.]

lm 74 70 76 mozogsz 74 70 76
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 455.]

be 660 bemész a 660. épületbe
Ezt a parancsot épületben nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 455.]

be 660 bemész a 660. épületbe
Ezt a parancsot épületben nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 455.]

m 3 3 1 mozogsz az 1. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 455.]

m 2 2 3 mozogsz a 3. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 455.]

m 3 2 3 mozogsz a 3. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 455.]

* 1. BP: h 1660 0 0 használod az 1660. tárgyat
Nincs nálad elég isteni könnycsepp a tárgy használatához! [0 pontot használtál fel, van még 455.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 testépítés). [40 pontot használtál fel, van még 415.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 375.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 testépítés). [40 pontot használtál fel, van még 335.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 218 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 295.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 155 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 255.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 92 TVP-t kell elköltened.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 testépítés). [40 pontot használtál fel, van még 215.]

tf 1 15 fejleszted az 1. tulajdonságodat 15 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 68 TVP-t kell elköltened.] [15 pontot használtál fel, van még 200.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 270 arany fejpénzt kaptál. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 11, 3, 23.
A végletekig kimerülten rogysz le: szerencsére kiképzésed megtette a hatását. (+1 max. életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. Alaposan elfáradva, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 458 pontot. A következő körben tehát 658 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


A HIT EREJE (516. TUDATI KÉPESSÉG)
Tudatotok a papi mágia és a tudati tér összefüggéseinek kutatása során fedezte fel azt a bizarr lehetőséget, hogy egy igazán hithű, istene szolgálatában álló pap képes a barátságos találkozáskor felszabaduló energiákat gyógyító erővé formáznia. A kevésbé barátságos vallások követői pedig a harcban is alkalmazni tudják, ha ellenfelüknél jártasabbak az isteni energiák közvetítésében. [Játéktechnikailag, ha a fordulód során rálépsz egy kalandozóra, és barátságosak vagytok egymással, akkor teológia/2 életpontot gyógyulsz. (Ez összeadódik más hasonló találkozáskori képességgel, és működik tudati portya alatt is.) Ha a találkozás harcba torkollik és teológiád nagyobb ellenfeledénél, akkor a csata előtt teológia különbség életpontot sebzel ellenfeledbe (de ez olimpián nem működik). Ezzel a képességgel egy körben maximum tízszer gyógyulhatsz barátságos találkozásnál. A képesség használata automatikus, külön parancsot nem igényel. A lehetséges maximum fölé nem gyógyulhatsz így.]

TITANITDUKÁT (1480. TÁRGY)
A mindenkori ryuku császár már több mint négy évezrede szimplán, aranyból kovácsoltatja a Birodalom dukátjait, mivel a titanit túl ritkának, és túl értékesnek bizonyult ahhoz, hogy fizetőeszközre pocsékolják azt. Persze az óidőkből rengeteg ötszögletű titanitérme maradt az utókorra, melyek hátoldalán az egykori Császárok képmásai láthatók, így te is ráakadhatsz még itt-ott, a nemesi családok kincseskamráiban, a feledésbe merült kalóztanyákon, vagy néhány nagyhatalmú szörnyeteg felhalmozott drágaságai között. Nagyon vigyázz ezekre a finom munkával kovácsolt érmékre, és soha ne add át másnak, mert bár a boltban nem kapsz értük semmit, azért igen értékesek! VI. Borax király ugyanis egy új keletű rendeletében előírta a ryuku dukátok felvásárlását, ezzel is méltányolva az idegen kontinensről visszatért hősök tetteit. [Ha van a birtokodban titanitdukát, és személyesen megjelensz a félévente megrendezésre kerülő "Túlélok Földje találkozón", ott pontos útmutatást kapsz majd róla, hogyan szerezhetsz meg összegyűjtött dukátjaidért cserébe értékes és ritka varázstárgyakat. Ráadásul ha istened oltáráná] kiadod az AL 1480 1597 parancsot, istened különleges ajándékben részesít.] Sajnos az ilyen jellegű, aprólékos ötvösmunkához te nem értesz, ezért magad nem vagy képes titanitdukátot előállítani.
Ha rendelkezel gnóm refrugátorral, akkor a tidanitdukátjaidat védőkristállyá is alakíthatod a H 2069 1480 (darabszám) paranccsal.

KARAKTERLAP

Bunkós Bódin, egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Tharr hittérítője vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: őrjáratvezető (116). Ez a 317. fordulód.

Erő: 49 (65) Szint: 27 Merészség: 6/5 Magasság: 122 cm
IQ: 38 (44) Támadás: 38 (40) Agresszió: 5 Testsúly: 75 kg
Ügyesség: 40 (46) Védekezés: 78 (83) Menekülés: 30 % Életkor: 60/60 év
Egészség: 31 (37) Életpont: 547/390 Jellem: semleges Tul. pont: 8
Szerencse: 31 (43) Varázspont: 731/22 Pénz: 2186 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 24/12 Pszi pont: 90/27 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 2406 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 34 467 TP-t kaptál. Jelenleg 2 218 381 TP-d van. A következő szinthez még 81 619 TP szükséges. Trófeáid: acélkolosszus, vezérfarkas, Kitaszított. A 310. fordulódban 5929 arany került a bankszámládra. 6136 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/24 ökölvívás: 4/78 szúrófegyverek: 18/87
vágófegyverek: *26/101 ütőfegyverek: 29/91 (+14%) lőfegyverek: 27/72 (+8%)
dobófegyverek: 13/37

Feltételes fegyverváltás: Din cséphadarója (#840) << mágusölő (#422) << óriásölő (#528)
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
175,56 mezőn táborozol, a 267. labirintusban, 7. szinten, 32. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 202
A Végzet Vermében a 14. szinten jársz. Ebben a hónapban 1 szintet teljesítettél.
JLKzott minoszkúpok: 64, 56, 61, 58, 57

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 678 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP Az alábbi olimpiai fáklyák jártak nálad: 5.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 25/16 2. nyomkövetés: 66/58 3. lopás: 1/7
4. mászás: 11/48 5. csapdakészítés: 17/73 6. csapdaészlelés: 16/17 (+12%)
7. gyógyítás: 50/46 8. titkosírás: 11/73 9. felderítés: 20/0
10. szörnyidomítás: 9/60 11. teológia: 39/97 (+19%) 12. taumaturgia: 40/95 (+15%)
13. szerencsejáték: 6/21 14. versengés: 10/48 15. harcművészetek: 2/57
16. zene: 8/67 17. szörnyismeret: 6/10 18. pszi: 8/73 (+18%)
19. zárnyitás: 4/63 20. vadászat: 25/2 21. bányászat: 34/80
22. testépítés: 30/26 (+236%) 23. úszás: 7/54

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
udvarolsz az 5788. karakternek
kutatsz max. 110 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 5 darabot, csak egyszer), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 130 TVP-ért
cirkusz: szellemkastély (32)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50)
szárnyas gömböc (#12) (csak egyszer), trikornis (#104), vadász tatu (#10) (csak egyszer), szintszívó (#96), tyrannoszaurusz rex (#160), acélkolosszus (#35) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (21,30) erőpajzs I (#12) csupasz izom (#28) hadiszerencse II (#24)
tulajdonságpajzs (#26) óriáserő (#53) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
23. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20)
tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34), tompítás (#40), fürgülés (#92)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
izomernyesztés (#33) >> kronotapír (#286)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka II (#162) >> autentikus vámpír (#154)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!
2.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed legalább 3. szintű!
3.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (teljesítve)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. fekete gránittorony (530): 11. labirintus (33,35). apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): 49. labirintus (108,20). sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): új. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): új. Invázióügyi Minisztérium (687): új. tolvajcéh (699): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Fősátor (770): többek közt 1264. tárgyat kell leadnod. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 11, 13, 14, 19, 23, 25, 27, 46, 47, 48, 49, 56, 57, 58, 61, 64, 67, 68, 72, 73.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 12, 16, 17, 26, 33, 35, 46, 47.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
fekete bugyor (180)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
egyenruha (364)
a rang kötelez (368)
tábori kiképzés (380)
fejpénz (385)
a mágia szeretete (393)
mászás határ nélkül (406)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 40 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 815 TU szükséges.)
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6 drótszőr (#37) 3 kaja (#2) 1 sáfránypor (#211)
1 sallank karom (#128) 2 varázskő (#305) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
300 arany (#50) 4 áldott kő (#642) 10 borkonyó bibe (#312)
1 bronzhegyű nyíl (#94) 3 ezüsttollú nyíl (#363) 3 gernim balzsam (#1894)
5 jégpasztilla (#1566) 11 khatiszon kristály (#2322) 2 kristályfolyadék (#449)
14 madártoll (#112) 4 mihlanil dobótőr (#599) 1 sáfránykő (#979)
3 sárkánypikkely (#292)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

174 175 176
55
56
57
(175,56) kolostor (#660), halálos morf (#7618), éltető morf (#7625), domináns morf (#7624), harcias morf (#7619), mágiamorfáló (#7623), lomha morf (#7621), védelmező morf (#7622), brutális morf (#7620)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Az óriáserőt (53. varázslat) maximalizáltuk +60 sebzésben. Ennél több sebzést nem tud adni.
* - 15000-es hit felett az IMádkozás nem növeli a papi hitet. A megmentett lélek (1952. tárgy) és a tökéletes véglet (422. varázslat) továbbra is növeli.
* - A tidanitdukátot (1480. tárgy) át lehet váltani védőkristállyá (2240. tárgy) egy az egyben a gnóm refrugátor (2069. tárgy) segítségével, a H 2069 1480 (darabszám) paranccsal.
* - A triton halragut (27. recept) le lehet főzni minden síkon, nem csak a Víz síkján.
* - Az FVH-nak meg lehet adni 100-nál nagyobb paramétert is. Az FVH 99 továbbra is azt jelenti, hogy csak a kalandozókra használsz harci varázslatokat, az FVH 100 pedig az, hogy egyáltalán nem használod őket. - A karomkesztyű (1771. tárgy) átadhatatlan lett.
* - A tidanitdukátot (1480. tárgy) át lehet váltani kisebb reverziós prizmává (2027. tárgy) egy az egyben a gnóm refrugátor (2069. tárgy) segítségével, a H 2069 1480 (darabszám) parancsnál, ha a darabszám 100 felett van, akkor nem védőkristályt kapsz, hanem (darabszám-100) db kisebb rev. prizmát.

Üzenet küldése a karakternek