316. forduló, 318. forduló, Kalhid összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. dec. 3. 9h:06'
EZ A 656. JÁTÉKHETED, 317. FORDULÓD
657. játékheted kezdete: dec. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2582
SZÁMLA : XXXX

KALHID KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [144,73] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 32. pontnál.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 galachmitot (100 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 1 hoarián bőrnadrágot (600 arany). Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 1 ezüsthegyű lándzsát, 1 bányászcsákányt, 1 liumbe hajtást, 1 liumbe hajtást, 1 liumbe hajtást, 1 liumbe hajtást. Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Chini, amikor összefutottatok, adott neked egy mérgezett vasnyilat. A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+1 tvp ).
Egy ismeretlen lovag jön veled szembe, sötét vértje tündököl a napfényben. Büszkén ül lova hátán, miközben a horizontot kémleli. Mikor melléd ér, Te udvariasan meghajolsz, és jó utat kívánsz neki. Ő megállítja lovát, és rád néz, majd felnyitva sisakrostélyát, visszaköszön: "Üdvözöllek vándor! Régen hallottam már emberi szót, nagyon jól esett. Engedd meg, hogy egy csekély szívességgel viszonozzam." azzal kezét válladra teszi. A következő pillanatban érzed, hogy különös belső tűz árad szét tagjaidban, izmaid felfrissülnek, felébredsz.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+21 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+105 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+13 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 792. hetének nyerőszámai: 6, 2, 7. 1 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: használod a 64. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Mentális energia gyűlik benned. Elcsattintod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 438.]

* 2. KP: felt. gyógyítás 50 40
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 438.]

* 3. KP: használod a 135. tárgyat
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [2 pontot használtál fel, van még 436.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 436.]

gyj 0 300 1 felt. gyűjtés 300 1
Nem szedsz fel újabb tárgyat, ha ez a megterheltségedet 300% fölé vinné. Csak azokat a tárgyakat szeded össze, amelyeknek értéke legalább 1 arany. [0 pontot használtál fel, van még 436.]

kf 1345 kézbeveszed/felveszed az 1345. tárgyat
Felveszed a hoarián bőrnadrágot. [0 pontot használtál fel, van még 436.]

ek 6 t. energia kisütése: 6
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 61 életpontot! [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 436.]

ek 6 t. energia kisütése: 6
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 31 életpontot! [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 436.]

h 1137 használod az 1137. tárgyat
Előbányászod az első pálinkásüveget a hátizsákodból, majd a kinyitott üveget tétovázás nélkül a szádhoz emeled, és felhajtod. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a forduló végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 435.]

vi 10 viselkedésed: 10
Mostantól borzalmasan vakmerő vagy. Belekötsz mindenbe és mindenkibe, még ha Nálad kétszer nagyobb is. Csak rá ne fázz... Merészségi szinted ettől kezdve 10. [0 pontot használtál fel, van még 435.]

lm 34 34 9 mozogsz 34 34 9
Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [34. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy quwarg anyakirálynő. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem sav ellen. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 mérgezett vasnyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg anyakirálynő testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Fürdesz a fekete savcsóvában. Meglengetve a ryuku buzogányt a másikra rontasz. Ryuku buzogánnyal néhányszor megcsapod a quwarg anyakirálynő fejét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel kicsit megsebzed a quwarg anyakirálynő testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg anyakirálynő csáprágójával. (4 támadástól 64 életpontot vesztesz.) Ryuku buzogánnyal néhányszor megcsapod a quwarg anyakirálynő potrohát. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel gyengén megszurkálod a quwarg anyakirálynő potrohát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg anyakirálynő. (4 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 120, gyógyulás: 25, összesen: -95 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 32. pontnál vagy. Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [34. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy quwarg anyakirálynő van előtted! Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Gyorsan felraksz egy védelem sav ellen varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Meglengetve a ryuku buzogányt ellenfeledre rontasz. Ryuku buzogánnyal többször eltalálod a quwarg anyakirálynő jobb középső lábát. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel néhányszor megkarcolod a quwarg anyakirálynő bal oldalát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg anyakirálynő csáprágójával. (4 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Ryuku buzogánnyal párszor keményen megütöd a quwarg anyakirálynő nyakát. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (4 támadástól 65 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 112, gyógyulás: 23, összesen: -89 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 32. pontnál vagy. Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! (+215 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Kanyarodik a járat. [31. PONT.] Távoli dübörgést hallasz, amikor egy furcsa alakú, kerek kőlapra helyezed a testsúlyodat. A következő pillanatban feltűnik az egész folyosót betöltő, óriási kőgolyó! Rohansz, ahogy a lábad bírja. 37 életpontot vesztettél. Az utolsó pillanatban ugrasz félre egy beugróba, a golyó melletted csapódik a folyosó végének!
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Elérted a következő kanyart. [29. PONT.] Belépsz a térképen is jelölt szobába. [28. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [26. PONT.] Haladsz előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [25. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Kanyarodik a járat. [24. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [20. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Az út itt elkanyarodik. [19. PONT.] Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [18. PONT.] Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [17. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [2. PONT.] Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [3. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [4. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [5. PONT.] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Kanyarodik a járat. [6. PONT.] Egy quwarg harcos lakik itt. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+6.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 21 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos testét. (5 támadással 143 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megérinted a quwarg harcos bal hátsó lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1031 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [8. PONT.] Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [9. PONT.] Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 20 quwarg tojás (ld. enc.). Felpakolsz. [135 pontot használtál fel, van még 300.]

lm 10 12 1 mozogsz 10 12 1
Folytatod az utat. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [8. PONT.] Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [10. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy quwarg királynő van előtted! A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 10 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő testét. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel gyengén megszurkálod a quwarg királynő nyakát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő testét. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megbököd a quwarg királynő testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1768 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 37, gyógyulás: 8, összesen: -29 ÉP}

Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 20 quwarg tojás. Felpakolsz. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [11. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [12. PONT.] Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 20 quwarg tojás. Felpakolsz. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Az út itt elkanyarodik. [11. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [8. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy kanyarhoz érkeztél. [6. PONT.] Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [5. PONT.] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [4. PONT.] Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [3. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [2. PONT.] Elérkezel a lépcsőhöz, és fölmész rajta. [1. PONT. --> 2. SZINT, 18. PONT.] [84 pontot használtál fel, van még 216.]

lm 5 1 10 mozogsz 5 1 10
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [17. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [16. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy kanyarhoz érkeztél. [15. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [14. PONT.] Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [13. PONT.] Mész tovább, előre. A folyosó kanyarodik. [12. PONT.] Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [11. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [9. PONT.] Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [8. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. [7. PONT.] Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [2. PONT.] Egy kis szobába érkezel. [3. PONT.] Haladsz előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [4. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy quwarg harcos. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 20 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos potrohát. (5 támadással 147 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel épp hogy megszúrod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1031 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [5. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy quwarg királynő! Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 17 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő jobb oldalát. (5 támadással 136 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel kicsit megsebzed a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Megbotlasz valamiben: 20 quwarg tojás. Felpakolsz. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [4. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [3. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [2. PONT.] Az út végén egy kőlépcső vezet fölfelé. Próba szerencse - megpróbálod! [1. PONT. --> 3. SZINT, 7. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [8. PONT.] A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [9. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy quwarg harcos van előtted! Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 24 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos potrohát. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel eltalálod a quwarg harcos testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A quwarg harcos megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1031 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [10. PONT.] Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 5 quwarg tojás. Felpakolsz. [147 pontot használtál fel, van még 69.]

lm 1 mozogsz 1
A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [9. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy kanyarhoz érkeztél. [8. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. [6. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [5. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A folyosó kanyarodik. [4. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [2. PONT.] Visszamész a bejárati lépcsőhöz, és elhagyod a labirintust. [49 pontot használtál fel, van még 20.]

vi 5 viselkedésed: 5
Mostantól normális mennyiségű rizikót vállalsz, legfeljebb a veled egyforma erős szörnyekkel küzdesz meg. Merészségi szinted ettől kezdve 5. [0 pontot használtál fel, van még 20.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[145,72] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy ezoterikus mardel. Nem jelenthet különösebb problémát. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 10 életpontot sebeztél. A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Megmarkolva a ryuku buzogányt a másikra támadsz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered az ezoterikus mardel bal oldalát. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megdöfködöd az ezoterikus mardel jobb vállát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered az ezoterikus mardel szőrös testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel jól megszúrod az ezoterikus mardel fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 drótszőrt. 1310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 30, gyógyulás: 7, összesen: -23 ÉP}

Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [146,71] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Ananászvirág illatát hozza a szél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy márványtornyot. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy A Vándor egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy arató csattanat. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az arató csattanat zöld masszáját. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel jól megszúrod az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az arató csattanat állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki az arató csattanat száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
813 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy megsebesített roguena került az utadba. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a roguena bal első lábát. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a roguena bal oldalát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel épp hogy eltalálod a roguena bal hátsó lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megbököd a roguena testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 839 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 74, gyógyulás: 15, összesen: -59 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [20 pontot használtál fel, van még 0.]

m 1 mozogsz északkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

be 502 6 bemész az 502. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

m 1 2 2 mozogsz északkeletre, keletre, keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

m 1 mozogsz északkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

usz 50 úszol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

kf 611 kézbeveszed/felveszed a 611. tárgyat
A nyakadba akasztod a viharamulettet. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

kf 314 3 kézbeveszed/felveszed a 314. tárgyat (őrzöd)
Nagyon őrzöd a roxati zárfalót. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 235. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: felt. gyógyítás 80 30
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: t. energia kisütése: 3 1
Tudatpajzsot feszítesz elméd köré. [10 pontot használtál fel, van még -10.]

* 4. BP: elmormolod a 3. varázslatot
2 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még -10.]

* 5. BP: használod a 163. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -15.]
Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-17 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 28, 2, 9.
A nap kalandjaitól megfáradtan, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -15 pontod maradt, ebből a következő körre -15 pontot vihetsz át. Kapsz még 458 pontot. A következő körben tehát 443 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HOARIÁN BŐRNADRÁG (1345. TÁRGY)
A hoarián barbárok könnyed, állatbőrből készült rövid sortot viselnek, mely szorosan rátapad combjukra. A nadrág semmiféle mozgásban nem akadályoz. Ha úgy döntesz, hogy felhúzod, +3 védekezést és +4 ügyességet kapsz.

QUWARG TOJÁS (360. TÁRGY)
A quwarg bolyban rengeteg kicsinyke tojást találni, azonban néha akad közöttük egy-egy komolyabb méretű is. Hogy ebből vajon mi kelhet ki, azt nincs kedved megtudni, inkább gyorsan kihozod a várból, és reménykedsz, hogy semmi csúfság nem fog belőle kikelni.

KARAKTERLAP

Kalhid, egy barna, copfos hajú, kék szemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Raia követője vagy. A Humán Páholy (#9145) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 317. fordulód.

Erő: 38 (37) Szint: 22 Merészség: 5/5 Magasság: 173 cm
IQ: 33 (35) Támadás: 24 Agresszió: 3 Testsúly: 93 kg
Ügyesség: 38 (53) Védekezés: 70 Menekülés: 30 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 35 Életpont: 325/140 Jellem: jó (341) Tul. pont: 0
Szerencse: 32 (34) Varázspont: 287/2 Pénz: 0 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 14/2 Pszi pont: 19/5 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 9
Eddig összesen 1881 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8997 TP-t kaptál. Jelenleg 858553 TP-d van. A következő szinthez még 141447 TP szükséges. Trófeáid: óriásféreg, varkaudar varázsló, qwarg rohamosztagos. A 317. fordulódban 976 arany került a bankszámládra. 976 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 5/32 ökölvívás: 21/52 (+12%) szúrófegyverek: 23/16 (+4%)
vágófegyverek: 7/5 ütőfegyverek: 23/7 (+3%) lőfegyverek: 24/64
dobófegyverek: 9/33

Feltételes fegyverváltás: vadászkés (#1264) << ököl (#28) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -9.); vashegyű nyíl (#176) (10 -21.); mérgezett vasnyíl (#187) (22 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 2 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 25/89 2. nyomkövetés: 58/98 (+8%) 3. lopás: 1/23
4. mászás: 14/13 5. csapdakészítés: 20/63 (+5%) 6. csapdaészlelés: 22/62 (+5%)
7. gyógyítás: 81/87 8. titkosírás: 4/30 9. felderítés: 22/56
10. szörnyidomítás: 8/89 11. teológia: 6/13 12. taumaturgia: 26/46 (+12%)
13. szerencsejáték: 7/0 14. versengés: 4/51 15. harcművészetek: 10/40
16. zene: 33/44 17. szörnyismeret: 8/2 18. pszi: 2/95 (+4%)
19. zárnyitás: 7/33 20. vadászat: 18/86 21. bányászat: 31/93
22. úszás: 14/70 23. csapatmunka: 1/79

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 20 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (szent jogar (#150))
gyógyítasz 80% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
segítesz max. 20 TVP-ért
udvarolsz a 4300. karakternek
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 3 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 5 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 6 darabot ), Ramirez feszítővasát (#1261) (max. 1 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot )
elfogod quwarg királynőt (#153) fedett veremmel (#219), quwarg harcost (#201) fedett veremmel (#219)
mászol max. 300 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16)
varkaudar iszákos (#688)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
rőtmanó berzerker (#369), ember (#1), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
mágiatörés (#35), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tükörpajzs (#101), tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> nők (#999) villámcsapás (#50) >> férfiak (#998)
villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd be, hogy a lelked tiszta, és nem a pénz iránti mohóság vezérel: áldozz fel 100 aranyat számomra.
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce!
3.) Irtsd a sötétség követőit - mutass be oltáromnál két szvó-ektoplazmát, és semmisítsd meg!

HŐSTETTEID
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 6
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXIX. olimpián.

A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 213 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 15 TU-t fejlesztettél be..

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 fekete gyöngy (#99) 1 gyöngymangó (#135) 1 szent jogar (#150)
1 varkaudar pálinka (#1137) 1 mérgezett vasnyíl (#187)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
10 drótszőr (#37) 5 kaja (#2) 85 quwarg tojás (#360)
9 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(144,73) quwarg anyakirálynő (#269), quwarg harcos (#201), quwarg királynő (#153)
(145,72) ezoterikus mardel (#184), művészi porolit (#720), 40. jellempróba
(146,71) márványtorony (#175), művészi porolit (#720), Dornodon oltár, Chara-din monolitja (#534), szent tölgyfa (#393), 40. jellempróba, arató csattanatok (#144), roguena (#779)

Üzenet küldése a karakternek