315. forduló, 317. forduló, Kalhid összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. nov. 27. 9h:05'
EZ A 655. JÁTÉKHETED, 316. FORDULÓD
656. játékheted kezdete: nov. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2582
SZÁMLA : XXXX

KALHID KALANDJAI


9 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [146,73] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 ezüsthegyű lándzsát (50 arany kikiáltási áron), 1 bányászcsákányt (50 arany kikiáltási áron), 25 kaját (50 arany kikiáltási áron), 1 liumbe hajtást (500 arany kikiáltási áron), 1 liumbe hajtást (501 arany kikiáltási áron), 1 liumbe hajtást (502 arany kikiáltási áron), 1 liumbe hajtást (503 arany kikiáltási áron), 30 drótszőrt (100 arany kikiáltási áron), 50 madártollat (100 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 viharamulettet (1 arany). Átveszed a sikeresen eladott 30 drótszőr (eladási ár: 100 arany, ebből a kezelési költség: 10 arany), 50 madártoll (eladási ár: 100 arany, ebből a kezelési költség: 10 arany) ellenértékét. Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 25 kaja (eladási ár: 50 arany, ebből a kezelési költség: 5 arany) ellenértékét.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+1 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+19 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+102 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+13 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 791. hetének nyerőszámai: 14, 22, 24. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 13 arany nyereményt kapsz. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: használod a 64. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kisütöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 437.]

* 2. KP: felt. gyógyítás 50 40
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 437.]

* 3. KP: használod a 135. tárgyat
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [2 pontot használtál fel, van még 435.]

ek 116 40 150 t. energia kisütése: 116 40 150
Szent jogar gyógyító tárgyat fogsz használni, ha életerőd 40 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 435.]

kno 6 2 képesség-növelés 6
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 csapdaészlelés.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 csapdaészlelés.)
[0 pontot használtál fel, van még 435.]

v 96 143 61 elmormolod a 96. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[143,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fekete lótuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy sárkánytanyát. Észreveszel egy borkonyó cserjét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Felfedeztél egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Felfedeztél egy szent tölgyfát. Megpillantasz egy körberajzolt ötszöget, amely furcsa lánggal ég.

A következő épületeket látod: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 425.]

dd 96 161 434 eldobod a 96. tárgyat a 161. tárgyat a 434. tárgyat
Elhajítasz 1 bakkura csizmát. Elhajítasz 1 nagy vaspajzsot. Sajnos nincs nálad bányászcsákány. [0 pontot használtál fel, van még 425.]

be 702 4 bemész a 702. épületbe
Beljebb merészkedsz az ajtón. A háttérben egy brutális troll emeli Thór pörölyét egy megszeppent árnymanóra. A teremben még néhány páros gyakorol, ki tyrex bunkóval, ki Raia pallosával harcol, de észreveszel egy Daramoula pálcáját szorongató hölgyet is. Odasétál hozzád egy fegyvermester. Az övére pillantva láthatod, hogy a Vérvörös Légió KT tagja. Megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni ütőfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 ütőfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 115 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 375.]

m 2 mozogsz keletre
[144,61] Még mindig a városban vagy.

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Van itt egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.). [10 pontot használtál fel, van még 365.]

be 706 bemész a 706. épületbe
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. Az Ezüstmágus régi ismerősként üdvözöl, és elmondja, hogy melyek azok a varázslatok, amelyeket jelenlegi taumaturgia képzettségeddel képes lehetsz megérteni az Ezüst Kódexből (zárójelben a varázslat sorszáma, amelyet a VTN parancs paramétereként kell megadnod):
tompítás (#40) 38 aranyért, jégcsóva (#41) 80 aranyért, örvénykerítés (#42) 80 aranyért, fehér glóbusz (#47) 64 aranyért,
gigaököl (#49) 56 aranyért, elektromos pajzs (#51) 75 aranyért, mágiafeloldás (#75) 36 aranyért, láthatatlanság (#76) 62 aranyért,
fúzió (#77) 94 aranyért, savhurrikán (#107) 1100 aranyért, varázsvédelem II (#108) 620 aranyért, felszínre ugrás (#109) 390 aranyért,
inst.szingularitás (#129) 4200 aranyért, varázslatfelejtés (#130) 350 aranyért, a halál szava (#152) 800 aranyért, varázslatlopás (#154) 400 aranyért,
tűzgolyó (#155) 850 aranyért, varázspáncél (#156) 700 aranyért, tűzmágia (#157) 510 aranyért, Symulf rúnája (#182) 80 aranyért,
varázsszem (#184) 65 aranyért, vízlélegzés (#185) 430 aranyért, állatvédelem (#192) 210 aranyért, villámmágia (#227) 462 aranyért,
kalmárszem (#228) 77 aranyért, Thargodan illúzió (#242) 3000 aranyért, filofaxáció (#277) 800 aranyért, időcsere (#285) 100 aranyért,
mágikus gyorsítás (#330) 450 aranyért, tolvajvér (#364) 90 aranyért, klónozás (#367) 2500 aranyért, oldás (#372) 160 aranyért,
banshee-sikoly (#373) 240 aranyért, analízis (#375) 70 aranyért, böfögtető átok (#380) 140 aranyért.
Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [5 pontot használtál fel, van még 360.]

pki 200 kiveszel a bankból 200 aranyat
Kiveszel a bankból 200 aranyat. A számládon van még 1360 arany. [0 pontot használtál fel, van még 360.]

be 710 220 127 bemész a 710. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 105 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy hatalomvarázs [(+2 minden tulajdonságodra.)] és egy erőpajzs III [Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted.] varázslat! [5 pontot használtál fel, van még 355.]

m 2 6 6 mozogsz keletre, nyugatra, nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[146,73] Még mindig füves síkságon vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy friss csatamezőt. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy csapat qwarg rohamosztagos közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {egyik sebzési módja: 1x 1d6+8.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 11 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a qwarg rohamosztagos torát. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Marokra fogva a ryuku buzogányt a másikra rontasz. Ryuku buzogánnyal néhányszor megcsapod a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel gyengén megszurkálod a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a 9 qwarg rohamosztagos. (9 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Ryuku buzogánnyal párszor keményen megütöd a qwarg rohamosztagos torát. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel néhányszor megkarcolod a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a 6 qwarg rohamosztagos többször is megmar! (6 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Ryuku buzogánnyal néhányszor megcsapod a qwarg rohamosztagos bal középső lábát. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megkarcolod a qwarg rohamosztagos torát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A 3 qwarg rohamosztagos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 481, sebződés: 70, gyógyulás: 15, összesen: -55 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A könnyek gyógyító erejében kevesen hisznek, TE azonban ezzel is kiemelkedsz a tudatlan csőcselékből. Eleinte kicsit nehezen indulnak meg könnyeid, de amikor egy fej szétpréselt hagymára gondolsz, már nincs probléma. Ahogy szétkened arcodon a könnypatakokat, érzed jótékony erejét. (+108 életerő.)

(Továbbmész...) [145,73] Még mindig füves síkságon vagy.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [144,73] A síkságot ritka erdő váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy mínosz-kúpot. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy A Vándor hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy szent tölgyfát. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Ráismersz a lényre. Egy bávatag golombár. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Gyanakodva végigméritek egymást. Amikor a szörny nem mutat támadó szándékot, megkönnyebbülten ellazítasz. Tovább mész.

A makarónibokor hosszú, csőszerű leveleiből finom spagettit lehetne készíteni. No, majd ebédidőben nézel valami húst a hátizsákban... (+2 kaja.) Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Úgy gondolod, hogy a közeledő sérült drakolich nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. A lény immúnis erre a varázslatra! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a drakolich farkát. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Nincs időd félrehajolni. (50 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: kaja, 3 spiritusz, huhogó bibe, 2 ugh méreg, 2 főnixtoll. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel többször eltalálod a drakolich csontos vázát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel kicsit megsebzed a drakolich fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 72, gyógyulás: 5, összesen: -67 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [70 pontot használtál fel, van még 285.]

flh 22 187 felt. lőfegyver haszn. 22 a 187. tárggyal
Ok, FLH 22 187 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 285.]

be 86 bemész a 86. titkos labirintusba
Hosszan keresgélsz, és már majdnem feladod a reményt, amikor végre sikerül a bejáratot megtalálni. Odabent sötét honol. Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Ahogy belépsz, látod, hogy a padlót vastag porréteg borítja. [5 pontot használtál fel, van még 280.]

gyj 0 300 3 felt. gyűjtés 300 3
Nem szedsz fel újabb tárgyat, ha ez a megterheltségedet 300% fölé vinné. Csak azokat a tárgyakat szeded össze, amelyeknek értéke legalább 3 arany. [0 pontot használtál fel, van még 280.]

vi 10 3 30 viselkedésed: 10 3 30
Mostantól borzalmasan vakmerő vagy. Belekötsz mindenbe és mindenkibe, még ha Nálad kétszer nagyobb is. Csak rá ne fázz... Merészségi szinted ettől kezdve 10. Barátságosan fogsz viselkedni azokkal a kalandozókkal, akiknek nem ellentétes a jelleme. A szörnyeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 3. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 280.]

lm 7 18 34 mozogsz 7 18 34
Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [2. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy kanyarhoz érkeztél. [4. PONT.] Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [5. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. [6. PONT.] Egy keskeny kőlépcső vezet itt lefelé. Előrevilágítasz, majd amikor nem látsz veszélyt, leóvakodsz. [7. PONT. --> 2. SZINT, 1. PONT.] Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [2. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. [7. PONT.] Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [8. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [9. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [11. PONT.] Haladsz előre. Az út itt elkanyarodik. [12. PONT.] A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [13. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [14. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Kanyarodik a járat. [15. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [16. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [17. PONT.] Innét egy lépcső vezet lefelé. Ügyelve, hogy meg ne csússzál, lecammogsz. [18. PONT. --> 1. SZINT, 1. PONT.] Haladsz előre. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [2. PONT.] Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [17. PONT.] Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [18. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Megtorpansz: kanyarodik az út! [19. PONT.] Folytatod az utat. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [20. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Kanyarodik a járat. [24. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [25. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [26. PONT.] Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [28. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Megtorpansz: kanyarodik az út! [29. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy újabb kanyarnál vagy. [31. PONT.] Távoli dübörgést hallasz, amikor egy furcsa alakú, kerek kőlapra helyezed a testsúlyodat. A következő pillanatban feltűnik az egész folyosót betöltő, óriási kőgolyó! Rohansz, ahogy a lábad bírja. Szerencsédnek köszönhetően csak 20 életpontot vesztettél. A golyó utolér, és a falnak présel. Uuuuhhhhh!
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [32. PONT.] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [34. PONT.] Egy quwarg nagymestert veszel észre magad előtt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 13 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 mérgezett vasnyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester potrohát. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Meglengetve a ryuku buzogányt ellenfeledre rohansz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg nagymester testét. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel néhány helyen meghorzsolod a quwarg nagymester testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg nagymester potrohát. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel kicsit megsebzed a quwarg nagymester jobb hátsó lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A quwarg nagymester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérgezett vasnyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2281 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 311, sebződés: 44, gyógyulás: 10, összesen: -34 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy quwarg anyakirálynő! (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem sav ellen varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 mérgezett vasnyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg anyakirálynő torát. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Fürdesz a fekete savcsóvában. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt a másikra támadsz. Ryuku buzogánnyal párszor keményen megütöd a quwarg anyakirálynő testét. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megkarcolod a quwarg anyakirálynő testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg anyakirálynő. (4 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +10 ÉP.) Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg anyakirálynő potrohát. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg anyakirálynő többször is megmar! (4 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +13 ÉP.) Elmegy a kedved a harctól. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült!
{Csatastatisztika; sebzés: 292, sebződés: 111, gyógyulás: 23, összesen: -88 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 32. pontnál vagy. Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! (+274 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 6 mérgezett vasnyilat. [224 pontot használtál fel, van még 56.]

lm 34 34 34 mozogsz 34 34 34
A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [34. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy quwarg anyakirálynő! Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 mérgezett vasnyíl. Alaposan megsorozod a quwarg anyakirálynő testét. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (43 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Ryuku buzogánnyal párszor keményen megütöd a quwarg anyakirálynő potrohát. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (4 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +12 ÉP.) Ryuku buzogánnyal néhányszor megcsapod a quwarg anyakirálynő torát. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megérinted a quwarg anyakirálynő torát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (4 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) Nem akarsz kinyúlni. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérgezett vasnyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 138, gyógyulás: 20, összesen: -118 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 32. pontnál vagy.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 mérgezett vasnyilat. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [34. PONT.] Egy quwarg anyakirálynő lakik itt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 mérgezett vasnyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg anyakirálynő testét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (44 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ryuku buzogánnyal néhányszor megcsapod a quwarg anyakirálynő torát. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg anyakirálynő. (4 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) Ryuku buzogánnyal többször eltalálod a quwarg anyakirálynő torát. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel kicsit megbökdösöd a quwarg anyakirálynő bal hátsó lábát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (4 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +10 ÉP.) Elmegy a kedved a harctól. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen.
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 136, gyógyulás: 19, összesen: -117 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 32. pontnál vagy. Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! (+235 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [34. PONT.] Egy quwarg anyakirálynő lakik itt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 mérgezett vasnyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg anyakirálynő potrohát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (30 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a ryuku buzogányt a másikra rontasz. Ryuku buzogánnyal párszor keményen megütöd a quwarg anyakirálynő torát. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (4 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +10 ÉP.) Ryuku buzogánnyal párszor keményen megütöd a quwarg anyakirálynő testét. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (4 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +11 ÉP.) Nem akarsz kinyúlni. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 131, gyógyulás: 21, összesen: -110 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 32. pontnál vagy. [25 pontot használtál fel, van még 31.]

lm 34 34 33 mozogsz 34 34 33
Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [34. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy quwarg anyakirálynő. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (50 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt a másikra ugrasz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg anyakirálynő jobb vállát. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel néhányszor megkarcolod a quwarg anyakirálynő potrohát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (4 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) Ryuku buzogánnyal párszor keményen megütöd a quwarg anyakirálynő testét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel épp hogy megszúrod a quwarg anyakirálynő jobb hátsó lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg anyakirálynő. (4 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +10 ÉP.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 144, gyógyulás: 19, összesen: -125 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 32. pontnál vagy. Minden sebed tökéletesen begyógyult! (+235 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [34. PONT.] Egy quwarg anyakirálynőt pillantasz meg. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (46 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt ellenfeledre ugrasz. Ryuku buzogánnyal többször eltalálod a quwarg anyakirálynő potrohát. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megérinted a quwarg anyakirálynő testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg anyakirálynő. (4 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) Ryuku buzogánnyal többször eltalálod a quwarg anyakirálynő bal hátsó lábát. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel meghorzsolod a quwarg anyakirálynő torát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg anyakirálynő. (4 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +11 ÉP.) Nem akarsz kinyúlni. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 138, gyógyulás: 20, összesen: -118 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 32. pontnál vagy. Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [33. PONT.] Az egyik sarokban találsz egy kisebb faládikót. Kiszúrod, hogy csapda van a ládán! Ügyesen eltávolítod. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő kis aranykulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 galachmit. Gyorsan kiüríted a ládát. [23 pontot használtál fel, van még 8.]

lm 1 1 1 mozogsz 1 1 1
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [32. PONT.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [7 pontot használtál fel, van még 1.]

vi 5 viselkedésed: 5
Mostantól normális mennyiségű rizikót vállalsz, legfeljebb a veled egyforma erős szörnyekkel küzdesz meg. Merészségi szinted ettől kezdve 5. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

m 3 3 3 mozogsz a 3. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. [1 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: felt. gyógyítás 80 30
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: t. energia kisütése: 3 1
Tudatpajzsot feszítesz elméd köré. [10 pontot használtál fel, van még -10.]

* 4. BP: elmormolod a 3. varázslatot
3 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még -10.]

* 5. BP: használod a 163. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -15.]
Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-26 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 17, 12.
A főnixtollak szaporodnak. Micsoda öröm! Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -15 pontod maradt, ebből a következő körre -15 pontot vihetsz át. Kapsz még 457 pontot. A következő körben tehát 442 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VIHARAMULETT (611. TÁRGY)
A viharóriások, nagyhatalmú, mágikus lények úgy tekintenek az emberekre, mint mi a férgekre: apró, zavaró ocsmányságok, amelyeket legegyszerűbb eltaposni. Ha üzletet akarsz kötni egy viharóriással, életben kell maradnod addig, amíg hajlandó téged meghallgatni! Ebben segít a viharamulett. Ha ezt viseled, a viharóriások egy érző, értelmes lényt látnak benned, és mellesleg, az amulett a hangodat is felerősíti, így tárgyalni tudsz velük.

QUWARG ANYAKIRÁLYNŐ (269. SZÖRNY)
- Egek ura! - nyögnéd, ha jönne ki hang a torkodon, amikor föléd magasodik a közel öt méter magas gigantikus rovar. Óriási csáprágóiból sav csöpög, tonnás potrohának megmozdítására dübörögni kezd a boly. Csak a leghatalmasabb, legnépesebb quwarg bolyokban lehet megtalálni a quwarg anyakirálynőt, aki képes a specializált quwargok, köztük a királynők létrehozására. Ezenkívül a quwarg anyakirálynőből jöhet létre évszázadok alatt, komoly mutációval a kisebb quwarg istenség. A quwarg anyakirálynő intelligens ugyan, de nem képes mágiahasználatra. Igaz, hogy erre nincs is szüksége: antimágikus aura lebegi körül!

KARAKTERLAP

Kalhid, egy barna, copfos hajú, kék szemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Raia követője vagy. A Humán Páholy (#9145) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 316. fordulód.

Erő: 38 (39) Szint: 22 Merészség: 5/5 Magasság: 173 cm
IQ: 33 (37) Támadás: 24 Agresszió: 3 Testsúly: 93 kg
Ügyesség: 38 (51) Védekezés: 72 Menekülés: 30 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 35 (37) Életpont: 324/180 Jellem: jó (340) Tul. pont: 0
Szerencse: 32 (36) Varázspont: 287/3 Pénz: 218 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 14/4 Pszi pont: 19/4 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 9
Eddig összesen 1873 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4402 TP-t kaptál. Jelenleg 849556 TP-d van. A következő szinthez még 150444 TP szükséges. Trófeáid: óriásféreg, varkaudar varázsló, qwarg rohamosztagos. A 316. fordulódban 1360 arany került a bankszámládra. 1360 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 5/32 ökölvívás: 21/40 (+4%) szúrófegyverek: 23/12 (+1%)
vágófegyverek: 7/5 ütőfegyverek: 23/4 (+4%) lőfegyverek: 24/64 (+3%)
dobófegyverek: 9/33

Feltételes fegyverváltás: vadászkés (#1264) << ököl (#28) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -9.); vashegyű nyíl (#176) (10 -21.); mérgezett vasnyíl (#187) (22 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 2 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 25/89 2. nyomkövetés: 58/90 (+8%) 3. lopás: 1/23
4. mászás: 14/13 5. csapdakészítés: 20/58 (+5%) 6. csapdaészlelés: 22/57 (+210%)
7. gyógyítás: 81/87 (+20%) 8. titkosírás: 4/30 9. felderítés: 22/56
10. szörnyidomítás: 8/89 11. teológia: 6/13 12. taumaturgia: 26/34 (+10%)
13. szerencsejáték: 7/0 14. versengés: 4/51 15. harcművészetek: 10/40
16. zene: 33/44 (+1%) 17. szörnyismeret: 8/2 18. pszi: 2/91 (+4%)
19. zárnyitás: 7/33 20. vadászat: 18/86 21. bányászat: 31/93
22. úszás: 14/70 23. csapatmunka: 1/79

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 20 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (szent jogar (#150))
gyógyítasz 80% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
segítesz max. 20 TVP-ért
udvarolsz a 4300. karakternek
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 3 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 5 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 6 darabot ), Ramirez feszítővasát (#1261) (max. 1 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot )
elfogod quwarg királynőt (#153) fedett veremmel (#219), quwarg harcost (#201) fedett veremmel (#219)
mászol max. 300 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16)
varkaudar iszákos (#688)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
rőtmanó berzerker (#369), ember (#1), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64) hatalomvarázs (#220) erőpajzs III (#127)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
mágiatörés (#35), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tükörpajzs (#101), tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> nők (#999) villámcsapás (#50) >> férfiak (#998)
villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd be, hogy a lelked tiszta, és nem a pénz iránti mohóság vezérel: áldozz fel 100 aranyat számomra.
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce!
3.) Irtsd a sötétség követőit - mutass be oltáromnál két szvó-ektoplazmát, és semmisítsd meg!

HŐSTETTEID
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 6
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXIX. olimpián.

A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 222 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 0 TU-t fejlesztettél be..

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
7 arany (#50) 1 bakkura csizma (#96) 1 huhogó bibe (#332)
6 mérgezett vasnyíl (#187) 1 nagy vaspajzs (#161) 3 spiritusz (#170)
3 szent jogar (#150) 9 ugh méreg (#166) 7 vashegyű nyíl (#176)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 galachmit (#310) 1 gyöngymangó (#135) 1 kaja (#2)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(144,73) a 86. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), művészi porolit (#720), oltár, szent tölgyfa (#393), bávatag golombár (#165), drakolich (#760), quwarg nagymester (#214), quwarg anyakirálynő (#269)
(146,73) friss csatamező (#262), qwarg rohamosztagos (#242)

Üzenet küldése a karakternek