315. forduló, 317. forduló, Susmakias összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. szept. 30. 10h:37'
EZ A 326. JÁTÉKHETED, 316. FORDULÓD
327. játékheted kezdete: okt. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1526
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 4

SUSMAKIAS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [107,63] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+6 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat. Az aranytermő erszény 41 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+59 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+103 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+9 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Megtelsz pszi energiával! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 657. Kapsz 2 VP-t.]

* 2. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 652. Kapsz 2 VP-t.]

* 3. KP: v 13 0 0 elmormolod a 13. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmormoltad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 647. Kapsz 2 VP-t.]

* 4. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Megtelsz pszi energiával! Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 642. Kapsz 2 VP-t.]

* 5. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 637. Kapsz 2 VP-t.]

* 6. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 632. Kapsz 2 VP-t.]

* 7. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 632.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 627. Kapsz 2 VP-t.]

p 72 használod a 72. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Pszi energia árad szét testedben. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 622. Kapsz 2 VP-t.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kiengeded magadból a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 612. Kapsz 4 VP-t.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kisütöd az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 610.]

h 1100 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 610.]

ek 215 5 t. energia kisütése: 215 5
60 varázspont felhasználásával előállítasz 5 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 610.]

ef 20 535 energia fejlesztése 20
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-20 TU.] [140 pontot használtál fel, van még 470. Kapsz 56 VP-t.]

tno 6 4 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 470.]

kno 21 2 képesség-növelés 21
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 úszás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 úszás.)
[0 pontot használtál fel, van még 470.]

kno 3 2 képesség-növelés 3
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 mászás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 mászás.)
[0 pontot használtál fel, van még 470.]

kf 413 kézbeveszed/felveszed a 413. tárgyat
Elrakod a hosszú íjat, majd előkészíted a moa stukit. [0 pontot használtál fel, van még 470.]

dd 84 193 233 eldobod a 84. tárgyat a 193. tárgyat a 233. tárgyat
Elhajítasz 1 díszes rézpajzsot. Elhajítasz 1 aranygyűrűt. Elhajítasz 1 furulyát. [0 pontot használtál fel, van még 470.]

dd 15 668 410 eldobod a 15. tárgyat a 668. tárgyat a 410. tárgyat
Elhajítasz 1 vadász tatu bőrt. Elhajítasz 1 sáska amulettet. Elhajítasz 1 kígyóbőr övet. [0 pontot használtál fel, van még 470.]

h 248 használod a 248. tárgyat
Gyorsan elnyeled a pszi követ. A következő pillanatban pusztító fájdalomhullám fut végig a testeden. (-60 életerő.) Ordítva dobálod magadat, átkozódva, amiért ilyen őrültséget követtél el. Aztán lassan magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! [5 pontot használtál fel, van még 465. Kapsz 2 VP-t.]

h 892 használod a 892. tárgyat
Felhasználsz 1 esszenciát (+10 fejlesztési pont). [0 pontot használtál fel, van még 465.]

f 2443 2449 447 kísérletezel a 2443. tárggyal a 2449. tárggyal a 447. tárggyal
Sajnos nincs nálad lótuszvirág. [0 pontot használtál fel, van még 465.]

f 2443 2450 1905 kísérletezel a 2443. tárggyal a 2450. tárggyal az 1905. tárggyal
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmormoltad a varázsital főzése varázslatot! Hozzálátsz a főzéshez. Lassan mormolsz, miközben a főzet forrni kezd. Beleszórsz mindent, ami szükséges. Elkészült! Szörnyű a szaga, de az íze még rosszabb lesz. [-30 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Erőd TF-elődött. Lássuk az eredményt... Gyorsan felhörpinted a kész italt, nem is csalódsz az eredményben: +4 KNO. Ez az! Ez megfelelő recept volt! Ha tovább kísérletezel, nyilván újabb remek varázsitalok receptjére bukkansz. [10 pontot használtál fel, van még 455. Kapsz 4 VP-t.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[108,63] Továbbra is síkságon vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy nukleáris cickány lehet. {max. életpontja: 94-103.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 38 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a moa stukival néhány lövedéket. Elrepül 3 stukilövedék. Néhány helyen eltalálod a nukleáris cickány farkát. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 stukilövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 2 pirkitet. 798 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Elenios rúnaköve. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [109,63] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy púpos burástya lehet. {egyik sebzési módja: 1x 2d6+2.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 42 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a moa stukival ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 stukilövedék. Eltalálod a púpos burástya farkát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A púpos burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.)

(Továbbmész...) [110,63] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy proteinfecske. {max. életpontja: 57-64.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 36 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a moa stukival ellenfeledre lősz. Elrepül 1 stukilövedék. Telibe trafálod a proteinfecske jobb szárnyát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A proteinfecske szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 4 madártollat. 342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Tharr rúnaköve. Látsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északra látsz egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet. Lecsapsz egy kövér, ám elővigyázatlan sótyúkot. (+2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. [15 pontot használtál fel, van még 440. Kapsz 6 VP-t.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[111,63] Síkság, továbbra is csak síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy erszényes elkarog. {egyik sebzési módja: 1x 1d10+10.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 34 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a moa stukival. Elrepül 4 stukilövedék. Néhány helyen eltalálod az erszényes elkarog szőrös testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 stukilövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 elkarog szőrt. 962 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy amniosz-fát. Nini, egy quwarg! Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy phua-kúpot. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy vaskohó van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [112,63] Szűnni nem akar a zöld síkság. A napfényes Rin völgyben sétálsz. Quwarg szagot érzel! Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy quwarg felderítő közeledik. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+5.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 39 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a moa stukival ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 stukilövedék. Megsoroztad a quwarg felderítő testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) A quwarg felderítő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 stukilövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. A nyomorult quwarg elpusztítása egyben 1 TU-nyi fejlesztést is jelent a következő képességetekbe. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 gyöngymangót. 650 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy mély kutat. Délre nézve látsz egy vaskohót. Északra egy phua-kúp van. Elteszed a látcsövet. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [113,63] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy oltárt. Délnyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy phua-kúp van. Északra egy mély kút van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy karmos tankány. {egyik sebzési módja: 2x 2d5+5.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 46 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a moa stukival ellenfeledre lősz. Elrepül 2 stukilövedék. Néhány helyen eltalálod a karmos tankány jobb első lábát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) A karmos tankány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 stukilövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 tankány karmot. 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 425. Kapsz 6 VP-t.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[114,63] Továbbra is síkságon vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy xantusz-kaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy csodabazárt. Délre egy oltár van. Északnyugatra egy mély kút van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Quwarg szagot érzel! A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy élőholt quwarg. Nem jelenthet különösebb problémát. {max. életpontja: 171-190.} Itt csata lesz.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 38 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a moa stukival. Elrepül 5 stukilövedék. Párszor kipécézted az élőholt quwarg fejét. (5 támadással 97 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt quwarg torát. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod az élőholt quwarg jobb oldalát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +4 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 453 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss alakváltó nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [115,63] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Vad szamóca illatát hozza a szél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy csodabazárt. Észreveszel egy oltárt. Leah hívői építették. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy oltárt. Keletre nézve látsz egy kihívás tornyát. Délnyugatra egy oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy quwarg királynő került az utadba. {támadása: 22.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 46 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a moa stukival. Elrepül 1 stukilövedék. Eltalálod a quwarg királynő fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel iszonyatosan megcsapod a quwarg királynő fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 93 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod a quwarg királynő testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +2 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 stukilövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [116,63] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy kihívás tornyát. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy barátság szent tüzét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy borkonyó cserjét. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy márványtornyot. Délkeletre nézve látsz egy Leah oltárt. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy oltár van. Elrakod a távcsövet.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [15 pontot használtál fel, van még 410. Kapsz 6 VP-t.]

m 2 mozogsz keletre
[117,63] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy ryuku ostromteknős. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {egyik sebzési módja: 1x 3d6+4.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 44 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a moa stukival ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 stukilövedék. Telibe trafálod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A ryuku ostromteknős farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +3 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 421 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Észreveszel egy márványtornyot. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délkeletre egy phua-kúp van. Délre egy Leah oltár van. Északnyugatra egy oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [5 pontot használtál fel, van még 405. Kapsz 2 VP-t.]

gyk 389 40 gyakorolsz a 389. tárggyal 40 pontért
Csipeszt raksz az orrodra, hogy valamiképp a vízalatti környezetet szimuláld, és úgy gyakorolsz a fegyvereddel. A következő szinthez szükséges tudásod kétharmada már megvan.

[40 pontot használtál fel, van még 365. Kapsz 16 VP-t.]

gyk 389 40 gyakorolsz a 389. tárggyal 40 pontért
A szakócák öldösésével sosem szerzed meg a kellő tapasztalatot a vércápák legyűréséhez! Fizikai és mentális gyakorlatokat végzel, hogy kellően felkészült legyél. A következő szinthez szükséges tudásod kétharmada már megvan. [40 pontot használtál fel, van még 325. Kapsz 16 VP-t.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 324.]

* 2. BP: szk 10 0 0 keresed a 10. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy vadász tatut. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 324.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 183 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 284. Kapsz 16 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 143 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 244. Kapsz 16 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 103 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 204. Kapsz 16 VP-t.]

tf 1 4 fejleszted az 1. tulajdonságodat 4 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 99 TVP-t kell elköltened.] [4 pontot használtál fel, van még 200. Kapsz 1 VP-t.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 64 arany vérdíjat. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a quwarg harcos. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 457 pontot. A következő körben tehát 657 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Susmakias, egy fekete, rövid hajú, szürke szemű kobudera férfi vagy. Körszakállad és rövid bajuszod van. Fekete a bőröd. Tharr elsőáldozója vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 316. fordulód.

Erő: 49 (69) Szint: 31 Merészség: 5/5 Magasság: 148 cm
IQ: 39 (50) Támadás: 48 (51) Agresszió: 5 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 33 (44) Védekezés: 55 (61) Menekülés: 40 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 30 (41) Életpont: 640/640 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 19 (32) Varázspont: 994/496 Pénz: 34330 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 60/4 Pszi pont: 224/351 EFejl: 9
Eddig összesen 4001 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7 936 TP-t kaptál. Jelenleg 3 523 026 TP-d van. A következő szinthez még 476 974 TP szükséges. Trófeáid: változatos morf, ongóliant, éltető morf.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/80 (+16%) ökölvívás: 28/32 (+1%) szúrófegyverek: 30/80 (+1%)
vágófegyverek: 27/13 ütőfegyverek: 6/12 lőfegyverek: 27/98 (+4%)
dobófegyverek: 13/3

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << Fókuszpenge (#639) << vashegyű lándzsa (#182)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
117,63 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 85 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 658 időszaki: 612

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/3 Max életkor 147 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 32/11 2. nyomkövetés: 61/31 (+20%) 3. mászás: 10/81 (+200%)
4. csapdakészítés: 16/89 (+6%) 5. csapdaészlelés: 1/74 6. gyógyítás: 65/39
7. titkosírás: 4/20 8. felderítés: 11/74 9. szörnyidomítás: 19/20
10. teológia: 27/9 (+5%) 11. taumaturgia: 49/14 (+17%) 12. szerencsejáték: 3/83
13. versengés: 17/79 14. harcművészetek: 27/9 15. zene: 40/56
16. szörnyismeret: 14/85 17. pszi: 31/72 (+21%) 18. zárnyitás: 1/10
19. vadászat: 25/87 20. bányászat: 34/99 21. úszás: 13/71 (+200%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 50
10. vp regeneráció: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 33 lehet)
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 40 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 40 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), nagy vaspajzsot (#161) (max. 1 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), ovimon-bogyót (#207) (max. 10 darabot ), stukilövedéket (#414) (max. 15 darabot )
elfogod ragyás burástyát (#111) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 40 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
vásárolsz kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), pszi elementál (#221)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64)
hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) csupasz izom (#28) mentális pajzs (#72)
erőpajzs III (#127)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
varázsvédelem (#34)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +3 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot.
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 6)
3.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): 5. labirintus (41,60). fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). szürke kastély (547): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. városháza (685): új. Zarknod ónixpiramisa (695): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. sámánkunyhó (767): új. Fősátor (770): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
5, 11, 12, 53, 54, 66, 68.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 14, 16.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 1458, az összesen kapott pontszám: 147330. (összesen ölhető: 1458 ) Eddig 5 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 10 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
keményebb bicepsz (149)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
fegyvermester (302)
erősebb quwargszag (319)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
manaszívás (515) OK
a hit ereje (516) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
taumaturgia mentor (522) OK
hitbéli mentor (523) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) OK
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) OK
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 40 TU. szükséges még: 110 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1750 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 * agyartőr (#420) 1 bányászcsákány (#434) 1 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 * Fókuszpenge (#639) 1 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
2 bot (#4) 1 kőkalapács (#13)
Vízifegyverek
1 avenir (#1706) 1 cápaölő tőr (#480) 1 szigony (#389)
Lőfegyverek
1 hosszú íj (#111) 1 * moa stuki (#413)
Lövedékek
1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 nyílvessző (#108) 6 rézgolyó (#343)
26 ubuk tüske (#131)
Dobófegyverek
3 esszenciakristály (#350) 23 tolmokov-koktél (#351)
Páncélok
1 * Métely páncélja (#1562)
Sisakok
1 * Krough fejdísze (#1570)
Köpenyek
1 * szirén köpenye (#820)
Vállvédők
3 * boszorkánykendő (#1697)
Kesztyűk
1 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 mászókarom (#78) 3 tankány karom (#237)
Övek
1 * zafír erőöv (#397)
Nadrágok
1 * ryuku nadrág (#691)
Csizmák
1 * ryuku futárcsizma (#1530)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
12 borostyán függő (#162) 1 * hatalom fülbevalója (#817) 6 obszidián függő (#195)
1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
1 aranylánc (#191) 4 ezüst nyaklánc (#117) 4 * gólem talizmán (#811)
2 gyöngysor (#192) 7 halálhozó talizmán (#813) 3 hősiesítő medál (#1558)
1 * két kard szimbólum (#144) 12 * korinthai talizmán (#814) 1 Tharr Keresztje (#287)
2 trófea nyaklánc (#196) 2 varkaudar szimbólum (#1528) 2 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
3 * arany papi karkötő (#309) 1 Eldaran karkötője (#373) 1 halálhozó karkötője (#816)
1 * Huddens alkarvédője (#1550)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
35 * angyalok gyűrűje (#529) 1 * regeneráló gyűrű (#254)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * mind. topáza (#2325)
Löttyök és porok, tartóstul
6 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 60 csepp tinta (#101), fér még: 0]
2 fűszertartó (#210) [bennük 1 csepp sáfránypor (#211), fér még: 9]
8 huhogó bibe (#332) [bennük 27 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 69]
15 sullár hólyag (#168) [bennük 184 csepp spiritusz (#170), fér még: 116]
11 szent kehely (#257) [bennük 110 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
21 uzbány csőr (#169) [bennük 241 csepp ugh méreg (#166), fér még: 11]
3 vizestömlő (#3) [bennük 53 korty víz (#27), fér még: 7]
3 zöld üveg (#82) [bennük 58 csepp ragasztó (#83), fér még: 2]
Eszközök, használati tárgyak
1 A Végzet kristálya (#2306) 1 A Végzet kulcsa (#2320) 2 aenouth ködkürt (#1554)
18 áldott kő (#642) 4 aranypikkely (#415) 1 aranytermő erszény (#819)
14 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76)
2 csontkulcs (#74) 2 destabilizátor (#1275) 1 dorony duda (#235)
1 Éjmágus tükre (#1100) 2 ezüst kulcs (#184) 5 Fairlight szütyője (#2108)
1 feneketlen bugyor (#570) 8 fenőkő (#1618) 1 fiatalság itala (#473)
1 fülemüle síp (#1576) 19 gyógykenőcs (#313) 43 kaja (#2)
3 keg gomba (#1615) 1 kinemfogyó tegez (#368) 2 kis aranykulcs (#240)
2 kis vaskulcs (#40) 5 kötél (#92) 4 kristályfolyadék (#449)
6 krónika (#1725) 6 leviatán hólyag (#2182) 12 megsemmisítő (#1540)
2 morf esszencia (#2452) 3 nagy aranykulcs (#246) 2 nagy bronzkulcs (#185)
30 ork csodaszer (#1228) 1 Ramirez feszítővasa (#1261) 5 rézkulcs (#75)
1 ryuku tájoló (#1224) 1 sáfránykristály (#675) 10 sámán gyógykenőcs (#1139)
1 szeksztáns (#32) 1 szent jogar (#150) 1 szuper dobóháló (#273)
2 távcső (#42) 4 titanitdukát (#1480) 1 + tüskecsapda (#242)
2 vaskulcs (#183) 6 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 adamantit (#627) 46 álompor (#396) 146 átlátszó morfplazma (#2451)
135 bíbor morfplazma (#2450) 2 bordacsont (#16) 1 csalánvirág (#582)
3 csuklyavirág (#133) 17 dorony tüdő (#212) 59 drótszőr (#37)
4 eknozol (#540) 4 elkarog szőr (#665) 1 era formázó minta (#418)
1 etra hályog (#712) 16 ezüstdarab (#326) 130 fehér morfplazma (#2445)
7 fekete gyöngy (#99) 145 fekete morfplazma (#2446) 1 fokhagyma (#403)
6 főnixtoll (#563) 6 galachmit (#310) 3 gyíkfű (#201)
93 gyöngymangó (#135) 8 hattyútoll (#1222) 6 hibátlan tűzopál (#1642)
5 ilkin érc (#232) 2 jégszív (#282) 64 kaktusztüske (#114)
4 karbin plazma (#199) 1 kazmár gyökér (#205) 119 kék morfplazma (#2442)
3 kék orchidea (#68) 2 kőszem (#304) 8 kvazár (#244)
1 lapkorong (#80) 1 lélekkő (#1650) 158 lila morfplazma (#2448)
38 madártoll (#112) 12 magszim bél (#103) 49 mákrózsa virág (#56)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 126 narancs morfplazma (#2449) 7 nektoraf faggyú (#667)
12 óndarab (#85) 1 ormánygőte csont (#21) 2 pirkit (#153)
6 polip szívóka (#391) 17 purifikátor háj (#269) 3 rakolits por (#669)
1 ramit kő (#226) 7 remák szív (#264) 8 rézdarab (#70)
6 rókafarok (#124) 1 rózsatüske (#1453) 3 ryuku rúnatekercs (#1162)
8 sallank karom (#128) 2 sámán erszény (#650) 144 sárga morfplazma (#2447)
1 smaragdkő (#678) 19 sünmedve tüske (#14) 8 szárnyas hernyó (#69)
4 szuperkötél (#209) 10 szvó-ektoplazma (#151) 3 téfea-agy (#172)
1 Thargodan esszencia (#328) 1 tükör (#43) 5 varányszem (#30)
19 vasérc (#152) 20 vízionár szem (#102) 139 vörös morfplazma (#2443)
4 xirnox szív (#213) 134 zöld morfplazma (#2444)

Összsúly: 185.96 kg Megterheltség: 89%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 15 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 200 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
180 áldott kő (#642) 15 hollókristály (#1102) 2245 kaja (#2)
110 megsemmisítő (#1540) 1 pengepajzs (#425) 40 varázskő (#305)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
741 álompor (#396) 1200 anguaxin váladék (#1382) 900 borkonyó bibe (#312)
40 célzóvíz (#1945) 1110 csalánvirág (#582) 740 csontkulcs (#74)
670 dözmöng szív (#122) 129 dűneelf arckendő (#1920) 90 ében nyílvessző (#848)
1 fejsze (#1240) 19 fenőkő (#1618) 1653 fokhagyma (#403)
17 Földanya gyümölcse (#1690) 27 grifftojás (#179) 6492 halcsont (#390)
5299 kaja (#2) 100 kaktuszbogyó (#429) 2743 kővirág gyümölcs (#1956)
7 kristály kulcs (#1818) 3861 lidércesszencia (#1074) 912 lótuszvirág (#447)
224 mimózabimbó (#1878) $3356 mutáns csont ($331) 3888 nothar bogyó (#923)
700 nyílvessző (#108) 1 olló (#335) 1445 óndarab (#85)
492 pirkit (#153) $7410 quwarg tojás ($360) 210 rum (#1419)
586 ryuku védőkenőcs (#1154) 1817 sallank karom (#128) 6 súlyzó (#347)
904 teriád féreg (#1276) 155 Thargodan csont (#1181) 1480 Thargodan esszencia (#328)
410 tinta (#101) 28 tl'urlang fiola (#788) 16731 tükör (#43)
876 tűzbimbó (#623) 20 tűzsárkány ital (#1400) 200 vámpírfog (#1221)
3086 varányszem (#30) 100 véka rizs (#1364) 7213 viharhomok (#1919)
402 xirnox szív (#213) 2221 yetiszív (#1070)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranygyűrű (#193) 1 bíbor morfplazma (#2450) 1 díszes rézpajzs (#84)
1 furulya (#233) 7 kerek kő (#19) 1 kígyóbőr öv (#410)
1 kreiton esszencia (#892) 1 pszi kő (#248) 1 sáska amulett (#668)
15 stukilövedék (#414) 1 tátika bibe (#1905) 1 vadász tatu bőr (#15)
4 víz (#27) 1 vörös morfplazma (#2443)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
105 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 bronzhegyű nyíl (#94)
1 elkarog szőr (#665) 1 gyöngymangó (#135) 2 kaja (#2)
4 madártoll (#112) 2 pirkit (#153) 1 tankány karom (#237)
4 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118
62
63
64
(108,63) nukleáris cickány (#155), Elenios rúnaköve, 40. jellempróba
(109,63) púpos burástyák (#92), oltár, 24. jellempróba
(110,63) proteinfecske (#139), Tharr rúnaköve, Tharr oltár
(111,63) erszényes elkarog (#354), 34. jellempróba, amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203)
(112,63) quwarg felderítő (#299), 45. jellempróba, Chara-din monolitja (#534)
(113,63) 42. jellempróba, karmos tankány (#137)
(114,63) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Tharr oltár, élőholt quwarg (#202)
(115,63) csodabazár (#1404), Leah oltár, 34. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), quwarg királynő (#153)
(116,63) kihívás tornya (#502), művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), oltár, 46. jellempróba, szent tölgyfa (#393), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312)
(117,63) ryuku ostromteknős (#362), oltár, 36. jellempróba, márványtorony (#175)

Üzenet küldése a karakternek