314. forduló, 316. forduló, Könnyűkéz Ssiqua összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. júl. 25. 9h:10'
EZ A 585. JÁTÉKHETED, 315. FORDULÓD
586. játékheted kezdete: júl. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3411
SZÁMLA : XXXX

KÖNNYŰKÉZ SSIQUA KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [22,-4] koordinátán.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.)

* 1. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Sajnos ehhez szükséged lenne egy élő testre. [0 pontot használtál fel, van még 552.]

* 2. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Sajnos ehhez szükséged lenne egy élő testre. [0 pontot használtál fel, van még 552.]

* 3. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 552.]

* 4. KP: v 63 0 0 elmormolod a 63. varázslatot
Sajnos ehhez szükséged lenne egy élő testre. [0 pontot használtál fel, van még 552.]

* 5. KP: v 72 0 0 elmormolod a 72. varázslatot
Sajnos ehhez szükséged lenne egy élő testre. [0 pontot használtál fel, van még 552.]

* 6. KP: vv 224 12 24 elmormolod a 224. varázslatot a 12. varázslatot a 24. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 10 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 552.]
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 552.]
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 552.]

* 7. KP: v 88 10 0 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos ehhez szükséged lenne egy élő testre. [0 pontot használtál fel, van még 552.]

* 8. KP: v 1 10 40 elmormolod az 1. varázslatot
Sajnos ehhez szükséged lenne egy élő testre. [0 pontot használtál fel, van még 552.]

* 9. KP: le 253 0 0 leveszed/lerakod a 253. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 552.]

* 10. KP: kf 815 0 0 kézbeveszed/felveszed a 815. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 552.]

fkt 59 3 felt. készítesz az 59. tárgyat (3 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 552.]

fkt 62 1 felt. készítesz a 62. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 552.]

m 6 1 1 mozogsz nyugatra, északkeletre, északkeletre
A terep még mindig füves síkság. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Északra fekszik egy helytartói város. " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy amniosz-fát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy ködmangó cserjét. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Ahogy lebegve mozogsz, egyszercsak észreveszel egy törpemammutot. Más világban vagytok, nincs lehetőség a küzdelemre. Továbbszállsz. Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 ködmangót.

(Továbbmész...) Továbbra is a zöld, füves síkság felett suhansz árnyként. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Mozog előtted valami! Hamarosan meglátsz egy proteinfecskét. Nemhogy árthatna anyagtalan testednek, nem is lát. Továbbsuhansz. Hirtelen felbukkan a holtak birodalmának egy másik lakója, egy árnyékrája. Azonnal rád támad.
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd az árnyékrája testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az árnyékrája farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az árnyékrája összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) A terep enyhe buckákkal borítottra vált. Látsz egy ködkaput. (ld. enc.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Észreveszel egy olvasztókemencét. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (óndarab) találsz. Megjelenik egy sötét motyogó. Ugyanabban a világban van, mint Te. Rád támad!
Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a sötét motyogó bal oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Karmaival a sötét motyogó megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Szereztél 1 árnyéksarat. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 ködcsillagot. [96 pontot használtál fel, van még 456.]

m 1 8 5 mozogsz északkeletre, északra, délnyugatra
Besüvítesz egy dús vegetációjú erdőbe. Játékosan cikázol egy fa koronájában, halálra rémisztve a Téged valahogyan megérző madárfiókákat.

(Továbbmész...) Vált a terep: bozótos vidéken vagy. A soha fel nem kutatott, rejtélyes árnyékokból, a legsűrűbb bozótos mélyéről nevenincs borzalmak biccentenek. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy ködmangó cserjét. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) Változik a vidék képe: most már nyílt síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy ködkaput. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. [30 pontot használtál fel, van még 426.]

h 62 használod a 62. tárgyat
Előveszed a szikrázó ködcsillagot, és a ködkapu halványan vibráló felületéhez érinted. Egy pillanatig nem történik semmi, de aztán megjelenik egy apró nyílás, amely folyamatosan tágul. Mögötte ugyanúgy a körülötted levő világot látod, de a holtak földjének árnyai nélkül! Nem habozol - amint a nyílás elég nagy, keresztülsuhansz rajta! Mintha fejest ugrottál volna egy izzó lávával teli kútba - azonnal elveszted az eszméletedet...
Amikor magadhoz térsz, a földön fekszel. Kinyitod a szemedet, és körülnézel. Az első dolog, amit észreveszel, hogy tested már nem ködszerű, anyagtalan ektoplazma, hanem valódi, élő, hús-vér test! Sikerült!!! Újra élsz! Lassan, rettegve a szép álom elinalását, végigtapogatod magad. Semmi kétség, reinkarnáció útján visszanyerted a testedet! Igazat mondott Leah a ködkapuról. Az árnyékvilágnak, a kapunak, és az onnét való tárgyaidnak nyoma sincs, de így van ez jól. Minél hamarabb elfelejted ezt a lidércnyomást, annál jobb. Elindulsz, hogy új kalandokat keressél...
Mivel most eléggé csupasznak érzed magad, elővigyázatos maradsz a viselkedéseddel kapcsolatban: Mostantól elővigyázatos vagy, legfeljebb a nálad jóval gyengébb szörnyeket támadod meg. Merészségi szinted ettől kezdve 3. Ha életerőd az eredeti érték 60 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [15 pontot használtál fel, van még 411.]

m 3 mozogsz délkeletre
[24,-6] Síkság, továbbra is csak síkság. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy gátvakond. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gátvakond nyakát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Magadhoz veszel egy tekintélyes gátvakond trófeát. 71 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Elsőnek egy Thargodan csontváz száll szembe veled.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Ököllel néhány helyen meghorzsolod a Thargodan csontváz testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Karmával néhányszor a Thargodan csontváz megcsapja a fejedet. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 19 életpontot vesztettél. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a Thargodan csontváz görbe csontjait. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 13 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 101, gyógyulás: 15, összesen: -86 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Szállni szeretnék szabadon, szelek szárnyán szerelemben. -Gizi a Hódító " Találsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Látsz egy oltárt. Leah híveié. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Elkapod a kölyköt, és mosolyogva átnyújtod a lihegő trollnak. Az valami köszönésfélét mormol, majd megragadja a kölyök grabancát. Hátat fordítasz, és befogod a füled, hogy minél kevésbé halld, amint a troll alaposan elveri a sipítozó gyereket. Vajon képzelted csak a csontok recsegését? (+2 gonoszság.)
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. A zsebeidben kotorászol némi apró után, de sajnos nem találsz elég aranyat benne. Bánatosan búcsút intesz mostani megmérettetésednek. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. [25 pontot használtál fel, van még 386.]

im 0 2 imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +12 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve alkímia. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Fosztogasd a Pua-kúpokat, mert hamarosan onnan kell áldozatot hoznod. Igyekezeted egy imával jelezd, amint titkosírás szakértelmed elérte a 8-as szintet! 2.) Látogass meg birodalmamban! 3.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót. [30 pontot használtál fel, van még 356.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +12 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve pusztító végzet. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) A legsötétebb titkok a vizek mélyén rejtőznek. Ereszkedj le oda, és belezz ki kettőt a mélység fattyai közül! 2.) Látogass meg birodalmamban! 3.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót. [30 pontot használtál fel, van még 326.]

m 2 mozogsz keletre
[25,-6] Szűnni nem akar a zöld síkság. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy erszényes elkarog. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel csak érinted az erszényes elkarog jobb karját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Patájával az erszényes elkarog többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ököllel meghorzsolod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az erszényes elkarog fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 82, gyógyulás: 18, összesen: -64 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy noth szellem. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Elenios hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. [10 pontot használtál fel, van még 316.]

ef 32 528 energia fejlesztése 32
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 316.]

kb 819 504 2108 kiveszel a bankból a 819. tárgyat (504 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 aranytermő erszényt. Kiveszel a bank széfjéből 1 aranytermő ládikót. Kiveszel a bank széfjéből 1 Fairlight szütyőjét. [0 pontot használtál fel, van még 316.]

kb 817 814 1636 kiveszel a bankból a 817. tárgyat (814 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 hatalom fülbevalóját. Kiveszel a bank széfjéből 5 korinthai talizmánt. Kiveszel a bank széfjéből 1 kronokristályt. [0 pontot használtál fel, van még 316.]

kb 1218 253 1786 kiveszel a bankból az 1218. tárgyat (253 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 megbűvölt utazóládát. Kiveszel a bank széfjéből 1 nekrofun medált. Kiveszel a bank széfjéből 1 olimpiai vasmedált. [0 pontot használtál fel, van még 316.]

kb 815 820 516 kiveszel a bankból a 815. tárgyat (820 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 6 rothasztó talizmánt. Kiveszel a bank széfjéből 1 szirén köpenyét. Kiveszel a bank széfjéből 1 varkaudar szablyát. [0 pontot használtál fel, van még 316.]

kf 820 817 814 kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat a 817. tárggyal a 814. tárgyat
Felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 316.]
A füledre akasztod a hatalom fülbevalóját. [0 pontot használtál fel, van még 316.]
A nyakadba akasztod a korinthai talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 316.]

kf 516 1 kézbeveszed/felveszed az 516. tárgyat a jobb kezedbe
A jobb kezedbe veszed a varkaudar szablyát. [0 pontot használtál fel, van még 316.]

* 1. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 316.]

* 2. BP: h 234 10 0 használod a 234. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 316.]

* 3. BP: le 815 0 0 leveszed/lerakod a 815. tárgyat
Ez a tárgy már nem is volt a kezedben, ezért eleve nincs szükség erre a parancsra. [0 pontot használtál fel, van még 316.]

* 4. BP: kf 253 0 0 kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat
A nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 316.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 190 TVP-t kell elköltened.] Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy quwarg királynő került az utadba. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a quwarg királynő testét. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (3 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg királynő testét. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Eldobod az értéktelenné vált sötét motyogó trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő quwarg királynő trófeát. 1 900 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 88, gyógyulás: 19, összesen: -69 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 276.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 150 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 236.]

tf 2 36 fejleszted a 2. tulajdonságodat 36 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 114 TVP-t kell elköltened.]

[36 pontot használtál fel, van még 200.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 29, 12, 25.
Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 456 pontot. A következő körben tehát 656 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TUDATI ERŐSÍTÉS II. (534. TUDATI KÉPESSÉG)
A közelharc minden háború alapja. A kadétiskolákban éppúgy legelsőként tanítják az újoncoknak, mint ahogy egy barbár törzs férfivá avatási rítusai során is e szemtől-szembeni küzdelem a legelső lecke. Amikor a hidegfegyverek összecsapnak, mikor fém vet szikrát fémen, mikor vér fröccsen szerteszét a sújtásra lendített fegyverről... szóval, amikor a közelharcra kerül sor, akkor a tapasztalat, az elszántság és az erő a döntő tényező. Minden más, csak ezek után következik. A közös tudat mindezeket biztosítani képes tagjainak, ha megfelelően magas szintre léptetek már a kasztroplanáris összekovácsolódás terén. Elegendő egyetlen pillanatnyi koncentrálás, hogy mindannyiótok tapasztalata vezesse a fegyvered, hogy mindannyiótok elszántsága acélozza akaratod, és hogy a társaid ereje ott dübörögjön a te izmaidban is. [Mostantól minden közelharcban leadott támadásod szint/10 pluszsebzést okoz. Ehhez nem szükséges külön parancsot kiadnod, a hatás automatikus.]

KÖDKAPU (60. TEREPTÁRGY)
A hideg árnyékvilág ködében felsejlik előtted egy szürke, hatalmas kapura emlékeztető ködfal. Gyengén vibráló, kavargó felszíne világosan mutatja, hogy mágikus energia buzog benne. Körbe tudod járni, de hogy mi történne, ha kinyitnád, nem tudod. Már épp indulni készülsz, amikor a kapu tövében fehéren vibráló, apró betűs felirat materializálódik: "Érints egy ködcsillagot a kapuhoz, és valód a világ kifordítottjába kerül." A misztikus feliratot fejed csóválva tanulmányozod, de hamarosan eltűnik.

ALKÍMIA (7. VARÁZSLAT)
Az alkímia a bölcsek köve nélkül valósítja meg az alkimisták ősi vágyát, az aranycsinálást. Második paraméterként meg kell adnod, hogy melyik, nálad levő tárgyból akarsz aranyat csinálni, harmadikként, hogy hányból (ha egynél több tárgyra varázsolsz). Fairlight, a varázslat kreálója sajnos nem direkt súly-mennyiség alapon alkotta meg ezt a trükköt: egy tárgyból pontosan annyi arany lesz, amennyiért a boltban el tudnád adni. Tehát gyakorlatilag csak a boltig való elcaplatást takarítod meg - azonban ha túl vagy terhelve felesleges tárgyakkal, amelyeket a legközelebbi boltig úgysem cipelnél el, így extra profitra tehetsz szert... A varázslat elmondása 7 VP-be kerül.

PUSZTÍTÓ VÉGZET (106. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT)
A pusztító végzet a sötét halál erősebb változata: ha az ellenfél nem képes ellenállni a mágikus felhőnek, életerejének 50%-át elveszti! A varázslat anyagi komponense egy karbin plazma, elmondása 30 VP-be kerül.

KARAKTERLAP

Könnyűkéz Ssiqua, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű, rövid bajszú elf férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah áldozópapja vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 315. fordulód.

Erő: 31 (33) Szint: 25 Merészség: 3/3 Magasság: 157 cm
IQ: 42 (46) Támadás: 24 (26) Agresszió: 10 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 31 (33) Védekezés: 17 (22) Menekülés: 60 % Életkor: 164/164 év
Egészség: 28 (32) Életpont: 344/205 Jellem: gonosz (646) Tul. pont: 0
Szerencse: 38 (40) Varázspont: 598/24 Pénz: 3 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 50/0 Pszi pont: 165/0
Eddig összesen 2957 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 992 TP-t kaptál. Jelenleg 1 603 202 TP-d van. A következő szinthez még 96 798 TP szükséges. Trófeáid: quwarg királynő, árnyékrája, gátvakond. A 311. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5000 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2/18 (+70%) szúrófegyverek: 23/75 vágófegyverek: 30/81 (+1%)
ütőfegyverek: 18/10 lőfegyverek: 24/35 dobófegyverek: 9/63

Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) << vasalt bunkó (#181) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -15.); sallank nyíl (#129) (16 -18.); bronzhegyű nyíl (#94) (19 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 50 százalék;
97,55 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 132
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 63

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/1 Max életkor 1312 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 160 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 19/25 (-289%) 2. nyomkövetés: 82/25 (+33%) 3. lopás: 6/21 (-300%)
4. mászás: 15/53 5. csapdakészítés: 26/45 6. csapdaészlelés: 31/45 (-300%)
7. gyógyítás: 33/36 8. titkosírás: 18/55 9. felderítés: 18/27 (-300%)
10. szörnyidomítás: 9/20 11. teológia: 38/41 (+200%) 12. taumaturgia: 23/36
13. szerencsejáték: 1/80 14. versengés: 12/34 15. zene: 19/87
16. szörnyismeret: 44/76 17. pszi: 19/84 18. zárnyitás: 4/28 (-300%)
19. vadászat: 25/34 20. bányászat: 30/69 (+1%) 21. főzés: 16/15
22. csapatmunka: 1/54

FELTÉTELES PARANCSOK (még 29 lehet)
DEM beállítás: meghalhatsz, mint bármely halandó;
totem 50% életpont alatt (életszívás (#10))
lopsz az elfektől (2) bármit, az emberektől (1) bármit
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 5 darabot ), bumerángot (#249) (max. 3 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 3 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 5 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 3 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 1 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 5 darabot )
elfogod kavadut (#19) háló-csapdával (#220)
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, labirintus (17)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50)
szintszívó (#96), trikornis (#104), téfea magoflux (#98), manifesztátor (#124), tintacsiga (#74), trappoló dinymák (#118), jók (#990), Raia hívők (#993), Elenios hívők (#994)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
pszi elementál (#221), High Density (#1949)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP)
pusztító végzet (#106, 30 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (10,40)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
22. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), vérbeli borzongás (#46), éhínség (#39), villámcsapás (#50), sötét halál (#45), sorvasztás (#102), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A legsötétebb titkok a vizek mélyén rejtőznek. Ereszkedj le oda, és belezz ki kettőt a mélység fattyai közül! (számláló: 0)
2.) Látogass meg birodalmamban! (teljesítve)
3.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): 35. labirintus (81,23). adamantit erőd (548): új. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): kész. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24).

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 13, 14, 21, 26, 30, 32, 33, 34, 35, 43, 44, 45, 50, 51, 52, 53, 54, 63, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 14.
Kész: 16.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 411 (limit: 950), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 38023.
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XLVIII. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 98 TU. szükséges még: 32 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.

Összsúly: 6.93 kg Megterheltség: 7%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 166 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 180 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 árnyéksár (#61)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranytermő erszény (#819) 1 aranytermő ládikó (#504) 1 Fairlight szütyője (#2108)
4 gyöngymangó (#135) 1 hatalom fülbevalója (#817) 5 korinthai talizmán (#814)
1 kronokristály (#1636) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 nekrofun medál (#253)
1 olimpiai vasmedál (#1786) 6 rothasztó talizmán (#815) 1 szirén köpenye (#820)
1 varkaudar szablya (#516)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

20 21 22 23 24 25 26
-9
-8
-7
-6
-5
-4
-3
(21,-4) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), oltár, ködmangó cserje (#58, belőle készíthető: #59), 47. jellempróba, művészi porolit (#720)
(22,-5) Fairlight oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), árnyékrája (#87)
(23,-7) ködkapu (#60), oltár
(23,-6) ködkapu (#60), vaskohó (#155), Fairlight oltár, olvasztókemence (#86), 26. jellempróba, érclelőhely, sötét motyogó (#37)
(24,-8) ködmangó cserje (#58, belőle készíthető: #59), 37. jellempróba, Sheran oltár
(24,-6) gátvakondok (#57), Thargodan csontváz (#297), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Leah oltár, 41. jellempróba
(25,-6) erszényes elkarog (#354), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Elenios oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), quwarg királynő (#153)

Üzenet küldése a karakternek