313. forduló, 315. forduló, Rőtszakállú Odin összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. okt. 3. 9h:17'
EZ A 323. JÁTÉKHETED, 314. FORDULÓD
324. játékheted kezdete: okt. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5011
SZÁMLA : XXXX

RŐTSZAKÁLLÚ ODIN KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [308,97] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 12. pontnál.
Már csak két kajád maradt. Nem baj, az egyiket odaadod örökké éhes szörnyecskédnek. De amikor odaérsz a fához, amelyhez kötötted, döbbenten látod, hogy a kötél el van szakítva, s a lény sehol. Dühösen követed a nyomait, de azok elvesznek az aljnövényzetben. Rosszkedvűen térsz nyugovóra. Éjszaka elered az eső, arcodat verik a cseppek. Arra ébredsz, látod, hogy elcsavargott társad nyalogatja az arcodat.
Zu'lit tarsolya termel 2 csuklyavirágot. A teremtés zsákja létrehozott 1 pirkitet. A teremtés zsákja létrehozott 1 kristályfolyadékot. A teremtés zsákja létrehozott 1 halcsontot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+85 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+932 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+111 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 679. hetének nyerőszámai: 7, 6, 10. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 14 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 659.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 657.]
Fürgén varázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+12 erő). [-10 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 655.]
Gyorsvarázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+10 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 653.]

* 3. KP: elmormolod a 192. varázslatot a 224. varázslatot a 182. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 653.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-41 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 653.]
Fürgén varázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-43 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 651.]

* 4. KP: elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 165. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 649.]
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 647.]
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 645.]

* 5. KP: leveszed/lerakod a 309. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 645.]

* 6. KP: beraksz a bankba a 258. tárgyat (10 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 645.]

* 7. KP: használod az 1546. tárgyat az 1100. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 645.]
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) IQ-d TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 644.]

* 8. KP: elmormolod a 147. varázslatot a 178. varázslatot a 220. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 644.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 642.]
Szupersebesen mormolsz. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 640.]

* 9. KP: kézbeveszed/felveszed az 1373. tárgyat
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a kabutót. [0 pontot használtál fel, van még 640.]

v 161 elmormolod a 161. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Megidézted a varázsenergia varázslatot! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 635.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+835 életerő). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 630.]

bb 2 35 beraksz a bankba a 2. tárgyat (35 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 35 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 630.]

v 1 9999 10 elmormolod az 1. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-41 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 625.]

lm 13 15 mozogsz 13 15
Keskeny és hosszú terembe lépsz. A falak mellett párhuzamos sorokban hordók sorakoznak, némelyik le van fedve, másikak pedig nem. Utóbbiak színültig vannak töltve sötét színű folyadékkal, melyek felszíne csendes és háborítatlan. [1. SZINT 13. PONT]
A falnak támaszkodva megpihensz, amikor a következő elágazáshoz érsz. Egyre dohosabb a levegő, egyre nehezebb lesz lélegezni, nyugtatgatod meg magad, hogy az erőnléteddel semmi baj. [1. SZINT 12. PONT]
Hosszú folyosó keresztezi azt a járatot, amin éppen haladsz előre. Még csak nem is lassítasz, úgy döntesz, merre tovább. [1. SZINT 14. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy lázadó hapral van előtted! Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi eredménye! Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a lázadó hapral bal vállát. (5 támadással 189 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét ellenfeledre rontasz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a lázadó hapral testét. (5 támadással 343 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod a lázadó hapral csúszó-mászó testét. (3 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (16 életpontot sebezve). Vér kezd ömleni a bal combodból a lázadó hapral harapása nyomán. (1 támadástól 376 életpontot vesztesz.) Tagjaid ledermednek (-9 védettség). A lázadó hapral még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 halcsontot. 7492 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-41 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 720, sebződés: 376, gyógyulás: 112, összesen: -264 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy csattogó kígyó van előtted! A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a csattogó kígyó testét. (5 támadással 192 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a csattogó kígyó testét. (5 támadással 360 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a csattogó kígyó testét. (4 támadással 226 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (16 életpontot sebezve). A csattogó kígyó harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (3 támadástól 134 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-13 varázspont.) Törpe szekercével mély sebeket nyitva megvagdosod a csattogó kígyó fejét. (2 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Din cséphadarójával megpöccinted a csattogó kígyó bal vállát. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (18 életpontot sebezve). Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (3 támadástól 155 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a csattogó kígyó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10079 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-41 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1012, sebződés: 289, gyógyulás: 164, összesen: -125 ÉP}


Néhány felborított hordót - melyek előzetes folyadék tartalma árva tócsákat alkotott a földön - kikerülve eldugott helyiségbe érkezel. A mennyezetbe épített harminc hüvelyk átmérőjű rácson növények szárai lógnak a terembe, hogy az évszázados sötétben a végük elsorvadjon. Idebent is felborított hordókat találsz mindenütt. [1. SZINT 15. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy lázadó hapral van előtted! Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Távolról háló varázslatot lősz a másikra. A támadás sajnos hatástalan volt. Gyógyulsz (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a lázadó hapral testét. (5 támadással 189 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a lázadó hapral közeledő pofáját. (5 támadással 351 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a lázadó hapral fejét. (3 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 24 életpontot sebeztél. Lángoszlop emelkedik a talajból (20 életpontot sebezve). A lázadó hapral beleharap a kezedbe. (1 támadástól 328 életpontot vesztesz.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-9 védettség). A lázadó hapral még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 halcsontot. 7492 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-41 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 755, sebződés: 328, gyógyulás: 114, összesen: -214 ÉP}

Megbotlasz valamiben: 8 gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (313,117)-> 16 arany, -2 ÉP]. Felpakolsz.
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+597 életerő). [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). IQ-d TF-elődött.
[17 pontot használtál fel, van még 608.]

lm 16 20 24 mozogsz 16 20 24
Hosszú folyosó keresztezi azt a járatot, amin éppen haladsz előre. Még csak nem is lassítasz, úgy döntesz, merre tovább. [1. SZINT 14. PONT]
Mintha csak számítottál volna ilyesmire, meg sem lepődsz, amikor a járat visszakanyarodik, és abba az irányba halad tovább, amerről érkezett. [1. SZINT 16. PONT]
Hosszú folyosó keresztezi azt a járatot, amin éppen haladsz előre. Még csak nem is lassítasz, úgy döntesz, merre tovább. [1. SZINT 14. PONT]
Újabb elágazás. Reméled egyiket se fogod eltéveszteni, hogy aztán teljesen másik pontján köss ki a labirintusnak, mint ahova igyekeztél. [1. SZINT 18. PONT]
Ledöbbensz a 20. szobába lépve. A falakon körben, néhány nyílvesszővel megtartva halakra emlékeztető állatok tetemei lógnak. Hapralok mindenütt, már nem élnek. Felfordult gyomorral fordítasz hátat, amikor felfedezed, hogy egyikből-másikból hiányzik egy-két falat. [1. SZINT 20. PONT] A fal mellett találsz egy tömör kődobozt. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő kulcskarika nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 10 ezüsttollú nyíl. Gyorsan kiüríted a ládát.
Újabb elágazás. Reméled egyiket se fogod eltéveszteni, hogy aztán teljesen másik pontján köss ki a labirintusnak, mint ahova igyekeztél. [1. SZINT 18. PONT]
Elágazáshoz érkezel. Egyre rosszabbul viseled ezt a dohos, oxigénmentes levegőt, állapítod meg magadban. [1. SZINT 21. PONT]
Lepusztult lépcsőt találsz, ami felfelé vezet. Miért ne próbálnád ki. A lépcsőfokok omladoznak mögötted, hát erre már nem fogsz tudni visszajutni. Keskeny, keletre induló folyosóra bukkansz odafenn. [1. SZINT 24. PONT -> 2. SZINT 1. PONT]
[24 pontot használtál fel, van még 584.]

lm 10 11 mozogsz 10 11
Az út kétfelé ágazik. Nem túl biztató, hogy a tömörnek látszó kőfalakat roskatag keresztdeszkákkal próbálták megtámasztani. [2. SZINT 2. PONT] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy csattogó kígyó. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a csattogó kígyó testét. (5 támadással 191 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a csattogó kígyó testét. (5 támadással 351 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a csattogó kígyó testét. (4 támadással 226 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (17 életpontot sebezve). A csattogó kígyó kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 157 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-10 varázspont.) Törpe szekercével épp hogy eltalálod a csattogó kígyó testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Din cséphadarójával megpöccinted a csattogó kígyó testét. Kritikus ütés! (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (19 életpontot sebezve). A csattogó kígyó kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 162 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10079 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-41 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 949, sebződés: 319, gyógyulás: 151, összesen: -168 ÉP}


Kanyargó, nyirkos levegőjű falak közt haladsz előre. [2. SZINT 4. PONT] Egy haprszagú Thargodan lakik itt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a haprszagú Thargodan ocsmány pofáját. (5 támadással 183 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan a másikra rontasz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a haprszagú Thargodan bűzlő mellényét. Kritikus ütés! (5 támadással 420 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a haprszagú Thargodan jobb oldalát. (4 támadással 228 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 34 életpontot sebeztél. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (18 életpontot sebezve). A haprszagú Thargodan kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 132 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) Ellenfeled regenerálódik! Törpe szekercével végigvagdosod a haprszagú Thargodan jobb lábát. (2 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Din cséphadarójával gyengén megütöd a haprszagú Thargodan testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (17 életpontot sebezve). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 137 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A haprszagú Thargodan összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 10533 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-41 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1099, sebződés: 269, gyógyulás: 180, összesen: -89 ÉP}


Egy pillanatra megállsz, kifújod magad. Túl hosszúak ezek a járatok ahhoz, hogy egy szuszra végig tudj menni rajtuk. [2. SZINT 5. PONT]
Ismeretlen funkciójú üregekre bukkansz a falakon. Az ökölnyi széles lyukak üresek, bár nem kizárt, hogy régebben tarthattak itt valamit. [2. SZINT 6. PONT]
A járat újra élesen elkanyarodik. Ilyenkor érzed csak igazán, mennyire nem szívleled a bolyongást az ismeretlenben. [2. SZINT 7. PONT]
Körültekintően, minden sarok mögött veszélyt sejtve, haladsz előre a kacskaringós folyosón. [2. SZINT 8. PONT]
Egy elágazáshoz érkezel. Nem könnyű eldönteni, vajon melyik irányhoz is kellene ragaszkodnod. [2. SZINT 9. PONT] Egy csattogó kígyó lakik itt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a csattogó kígyó bal oldalát. (5 támadással 191 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a csattogó kígyó testét. (5 támadással 333 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a csattogó kígyó testét. (4 támadással 232 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (19 életpontot sebezve). A csattogó kígyó harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (3 támadástól 143 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-12 varázspont.) Törpe szekercével végigvagdosod a csattogó kígyó jobb vállát. Kritikus ütés! (2 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a csattogó kígyó testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (15 életpontot sebezve). A csattogó kígyó megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (3 támadástól 139 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10079 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-41 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1008, sebződés: 282, gyógyulás: 163, összesen: -119 ÉP}


Hosszúkás helyiség bontakozik ki a fényben. A falak mellett végig hordók állnak. Valószínűleg haprallal vannak tele, elvégre ez egy raktár vagy mifene! Megpiszkálod az egyik hordó fedelét, és leemeled. Egy jókora halszerű valami ugrik ki a vízzel színültig megtöltött hordóból. Vergődik egy darabig a szárazon, majd mozgása lelassul, hogy aztán végképp elhaljon. Annyira lenyűgözött a lény haláltusája, hogy csak most vetted észre, mennyire büdös is az. Orrodat eltakarva megpróbálsz kijutni a helyiségből. [2. SZINT 10. PONT] Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 1 halcsont. Felpakolsz. Egy lázadó hapralt veszel észre magad előtt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a lázadó hapral testét. (5 támadással 199 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a lázadó hapral csúszó-mászó testét. (5 támadással 331 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod a lázadó hapral csúszó-mászó testét. (3 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (14 életpontot sebezve). Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 312 életpontot vesztesz.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-9 védettség). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 halcsontot. 7492 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-41 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 715, sebződés: 312, gyógyulás: 106, összesen: -206 ÉP}


Egy elágazáshoz érkezel. Nem könnyű eldönteni, vajon melyik irányhoz is kellene ragaszkodnod. [2. SZINT 9. PONT]
Egy kereszteződésben megtorpansz. Furcsán egyenes folyosók ágaznak innen mindenfelé, nem is tudod melyiket válaszd. Már a nagy töprengésben azt is elfelejtetted, melyikről jöttél. Mindegy hát, 33% esélyed van a jó döntésre. Továbbindulsz az egyiken. [2. SZINT 11. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy haprszagú Thargodan! Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a haprszagú Thargodan bűzlő mellényét. (5 támadással 188 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a haprszagú Thargodan bűzlő mellényét. (5 támadással 348 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod a haprszagú Thargodan bal oldalát. (4 támadással 211 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (17 életpontot sebezve). Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 128 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) Ellenfeled regenerálódik! Törpe szekercével végigvagdosod a haprszagú Thargodan testét. Kritikus ütés! (3 támadással 240 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Din cséphadarójával súrolod a haprszagú Thargodan bal lábát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (15 életpontot sebezve). A haprszagú Thargodan megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 142 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 10533 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 1077, sebződés: 270, gyógyulás: 174, összesen: -96 ÉP}

Egy haprszagú Thargodant veszel észre magad előtt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a haprszagú Thargodan bal vállát. (5 támadással 183 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a haprszagú Thargodan testét. (5 támadással 323 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a haprszagú Thargodan bűzlő mellényét. (4 támadással 226 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 62 életpontot sebeztél. Lángoszlop emelkedik a talajból (15 életpontot sebezve). Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 132 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) Ellenfeled regenerálódik! Törpe szekercével néhányszor megcsapod a haprszagú Thargodan testét. Kritikus ütés! (2 támadással 154 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a haprszagú Thargodan bal karját. Kritikus ütés! (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 28 életpontot sebeztél. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (20 életpontot sebezve). A haprszagú Thargodan megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 105 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10533 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1080, sebződés: 237, gyógyulás: 0, összesen: -237 ÉP}

Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy haprszagú Thargodan. Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 9. pontnál vagy.
[30 pontot használtál fel, van még 554.]

v 205 elmormolod a 205. varázslatot
8 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 30 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 554.]

lm 12 15 mozogsz 12 15
Egy kereszteződésben megtorpansz. Furcsán egyenes folyosók ágaznak innen mindenfelé, nem is tudod melyiket válaszd. Már a nagy töprengésben azt is elfelejtetted, melyikről jöttél. Mindegy hát, 33% esélyed van a jó döntésre. Továbbindulsz az egyiken. [2. SZINT 11. PONT] Egy haprszagú Thargodant pillantasz meg. Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 9. pontnál vagy.
Egy kereszteződésben megtorpansz. Furcsán egyenes folyosók ágaznak innen mindenfelé, nem is tudod melyiket válaszd. Már a nagy töprengésben azt is elfelejtetted, melyikről jöttél. Mindegy hát, 33% esélyed van a jó döntésre. Továbbindulsz az egyiken. [2. SZINT 11. PONT] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy haprszagú Thargodan. Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 9. pontnál vagy.
[6 pontot használtál fel, van még 548.]

lm 20 25 27 mozogsz 20 25 27
Egy kereszteződésben megtorpansz. Furcsán egyenes folyosók ágaznak innen mindenfelé, nem is tudod melyiket válaszd. Már a nagy töprengésben azt is elfelejtetted, melyikről jöttél. Mindegy hát, 33% esélyed van a jó döntésre. Továbbindulsz az egyiken. [2. SZINT 11. PONT] Egy haprszagú Thargodan lakik itt. Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 9. pontnál vagy.
Egy kereszteződésben megtorpansz. Furcsán egyenes folyosók ágaznak innen mindenfelé, nem is tudod melyiket válaszd. Már a nagy töprengésben azt is elfelejtetted, melyikről jöttél. Mindegy hát, 33% esélyed van a jó döntésre. Továbbindulsz az egyiken. [2. SZINT 11. PONT] Egy haprszagú Thargodant pillantasz meg. Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 9. pontnál vagy.
Egy kereszteződésben megtorpansz. Furcsán egyenes folyosók ágaznak innen mindenfelé, nem is tudod melyiket válaszd. Már a nagy töprengésben azt is elfelejtetted, melyikről jöttél. Mindegy hát, 33% esélyed van a jó döntésre. Továbbindulsz az egyiken. [2. SZINT 11. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy haprszagú Thargodan van előtted! Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 9. pontnál vagy.
[9 pontot használtál fel, van még 539.]

h 830 használod a 830. tárgyat
Ideje kortyintani! Felhajtasz egy adag Huddens elixírjét. Már érzed is a hatást. ( +911 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 539.]

h 697 1500 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+633 varázspont, -1267 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 539.]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+1267 életerő). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 534.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 532.]

ek 116 830 55 t. energia kisütése: 116 830 55
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 532.]

v 96 312 11 elmormolod a 96. varázslatot
A varázslat így nem fog működni, túl nagy távolságot ill. helytelen koordinátát adtál meg. [0 pontot használtál fel, van még 532.]

ve 643 15 megveszed a 643. tárgyat 15
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 532.]

ve 661 10 megveszed a 661. tárgyat 10
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 532.]

m 3 2 3 mozogsz délkeletre, keletre, délkeletre
[309,98] Változik a vidék, megolvadt kőzettel borított, kiégett pusztaságra értél. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Egy fattylord közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy káosz szava varázslat. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a fattylord fejét. (5 támadással 179 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan ellenfeledre rontasz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a fattylord testét. (6 támadással 495 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod a fattylord jobb oldalát. (4 támadással 223 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (18 életpontot sebezve). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (3 támadástól 151 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiacsóva. 347 életpontot vesztettél. Teriád pöröllyel párszor keményen megütöd a fattylord jobb karját. (3 támadással 254 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a fattylord bal lábát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (17 életpontot sebezve). A fattylord megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 169 életpontot vesztesz.) Távolról energiacsóva varázslatot lő rád a másik. 161 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranytű és 2 vasérc [vasérc ládikóba-> (313,117)-> 4 arany, -2 ÉP]. 12240 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1237, sebződés: 830, gyógyulás: 4, összesen: -826 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+818 életerő). [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). IQ-d TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a varázsital főzése varázslatot! Együtt van minden a kotyvasztáshoz, ezért rögvest hozzálátsz. Lassan mormolod a varázsigéket, és közben a főzetbe szórod a komponenseket. Hmmm, finom lötty lesz belőle! Kimondod az utolsó szót, mire a főzet nagyot buggyan. Elkészültél! [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. Legyártottál 1 Huddens elixírjét. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [310,98] A lápvidék, amelyre érkeztél, talán a leggazdagabb élővilágú terep a Sötét Földön, növények (ha mégily gyilkosok is) szinte sehol máshol nem teremnek. Ocsmány, lüktető organizmusra bukkansz. Amikor közelebb hajolsz, cuppogva tapogatódzni kezd. Jobbnak látod messze elkerülni. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy lélekelementál. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a lélekelementál bal vállát. (5 támadással 189 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét a másikra támadsz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a lélekelementál bal karját. (5 támadással 313 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a lélekelementál anyagtalan testét. (4 támadással 227 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 33 életpontot sebeztél. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (20 életpontot sebezve). A lélekelementál karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a lélekelementál karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 84 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 50 életpontot vesztettél. Törpe szekercével mély sebeket nyitva megvagdosod a lélekelementál fejét. (3 támadással 192 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyengén megütöd a lélekelementál testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (22 életpontot sebezve). Félrehajolsz, de a lélekelementál karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) A lélekelementál karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a lélekelementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10218 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1052, sebződés: 308, gyógyulás: 4, összesen: -304 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [311,99] A tereptípus változik, bár ez egyáltalán nem megnyugtató: kiégett földre érkeztél. Mozgást észlelsz oldalról. Egy smaragd sárkány nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Egy Asylux csapdája varázslatot dob rád a másik. (-20 támadás). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy káosz szava. Semmi eredménye! Távolról méregfelhő III varázslatot lő rád a másik. 192 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a smaragd sárkány bal szárnyát. (5 támadással 184 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Megmarkolva a teriád pörölyt a másikra rontasz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a smaragd sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 478 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a smaragd sárkány jobb szárnyát. (4 támadással 223 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 26 életpontot sebeztél. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (15 életpontot sebezve). A smaragd sárkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A smaragd sárkány farkával megérint. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 92 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel néhányszor megcsapod a smaragd sárkány testét. (4 támadással 335 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával csak érinted a smaragd sárkány fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (15 életpontot sebezve). A smaragd sárkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 102 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (313,117)-> 30 arany, -2 ÉP], egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (313,117)-> 40 arany, -2 ÉP], 41 arany és egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (313,117)-> 28 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 15670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1345, sebződés: 618, gyógyulás: 4, összesen: -614 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+910 életerő). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [36 pontot használtál fel, van még 496.]

m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
[312,98] A lápvidék, amelyre érkeztél, talán a leggazdagabb élővilágú terep a Sötét Földön, növények (ha mégily gyilkosok is) szinte sehol máshol nem teremnek. A távolban hatalmas, szárnyas teremtmény kél útra a horizonton. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy Shengoroth került az utadba. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a hatalom szava. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy nekromanta csókja varázslatot, majd rád küldi. 104 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. 71 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Shengoroth bal hátsó lábát. Kritikus ütés! (5 támadással 225 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Meglengetve a teriád pörölyt ellenfeledre támadsz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Shengoroth jobb szárnyát. (6 támadással 505 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod a Shengoroth farkát. (4 támadással 205 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (18 életpontot sebezve). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Shengoroth, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 81 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 49 életpontot vesztettél. A Shengoroth farkával a kezedre csap. (1 támadástól 75 életpontot vesztesz.) A Shengoroth többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 157 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Shengoroth bal hátsó lábát. Kritikus ütés! (5 támadással 525 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megpöccinted a Shengoroth testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (20 életpontot sebezve). Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 114 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 51 életpontot vesztettél. A Shengoroth farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) A Shengoroth többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 162 életpontot vesztesz.) A Shengoroth összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy bíbor erőöv [bíbor erőöv ládikóba-> (313,117)-> 60 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (313,117)-> 8 arany, -2 ÉP] és egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (313,117)-> 40 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 Shengoroth karma (ld. enc.). Eldobod az értéktelenné vált smaragd sárkány trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő Shengoroth trófeát. 19163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1553, sebződés: 943, gyógyulás: 4, összesen: -939 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+935 életerő). [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [313,97] Elérkeztél a Thargodanok által megkínzott és kiégetett pusztaság határához. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Hmm, csak egy fattylord. Ettől nincs semmi félnivalód. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Egy káosz szava varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a fattylord bal vállát. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Meglengetve a teriád pörölyt a másikra rontasz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a fattylord testét. (6 támadással 513 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod a fattylord jobb lábát. (4 támadással 226 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (17 életpontot sebezve). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (3 támadástól 158 életpontot vesztesz.) Egy energiacsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 336 életpontot vesztettél. Teriád pöröllyel többször eltalálod a fattylord fejét. (2 támadással 168 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyengén megütöd a fattylord testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 63 életpontot sebeztél. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (17 életpontot sebezve). Bár ügyesen védekezel, a fattylord sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (3 támadástól 163 életpontot vesztesz.) Távolról energiacsóva varázslatot lő rád a másik. 332 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (313,117)-> 10 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 energialándzsa (ld. enc.). 12240 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1240, sebződés: 991, gyógyulás: 4, összesen: -987 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+983 életerő). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [314,97] Tovább kóborolsz a pusztán. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Felismered a közeledőt. Csak egy nekrit parazita. Nem jelenthet különösebb problémát. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeled ongóliant tombolás varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nekrit parazita testét. (5 támadással 195 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a nekrit parazita fejét. (5 támadással 310 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a nekrit parazita jobb oldalát. (4 támadással 217 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (19 életpontot sebezve). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Törpe szekercével végigvagdosod a nekrit parazita áttetsző bordáit. (3 támadással 191 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megpöccinted a nekrit parazita fejét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 22 életpontot sebeztél. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (16 életpontot sebezve). A nekrit parazita kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (7 támadástól 216 életpontot vesztesz.) Öregedtél 5 évet. A nekrit parazita összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (313,117)-> 40 arany, -2 ÉP], egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (313,117)-> 6 arany, -2 ÉP], 5 vasérc [vasérc ládikóba-> (313,117)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (313,117)-> 50 arany, -2 ÉP]. 9421 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1026, sebződés: 224, gyógyulás: 4, összesen: -220 ÉP}

[31 pontot használtál fel, van még 465.]

m 1 7 5 mozogsz északkeletre, északnyugatra, délnyugatra
[315,96] Sötét pusztaság vesz körül. A látóhatáron semmilyen égitestet nem látsz, a nappalok és éjszakák nélküli horizont vörösen izzik. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy csapat mópat fatty közeledik. Itt csata lesz.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a mópat fatty bal középső lábát. (5 támadással 193 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Meglengetve a teriád pörölyt a másikra ugrasz. Teriád pöröllyel párszor keményen megütöd a mópat fatty bal középső lábát. (6 támadással 505 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor súrolva eltalálod a mópat fatty ocsmány féregtestét. (4 támadással 214 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (17 életpontot sebezve). Marásokat ejt rajtad a 18 mópat fatty. (18 támadástól 144 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel többször eltalálod a mópat fatty farkát. (6 támadással 505 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyengén megütögeted a mópat fatty nyakát. (4 támadással 211 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 30 életpontot sebeztél. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (17 életpontot sebezve). Több marást ejt rajtad a 10 mópat fatty csáprágójával. (10 támadástól 70 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel néhányszor megcsapod a mópat fatty testét. (3 támadással 246 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával meghorzsolod a mópat fatty testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 24 életpontot sebeztél. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (18 életpontot sebezve). Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A 3 mópat fatty most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 mópat tetemet. [mópat tetem ládikóba-> (313,117)-> 12 arany, -2 ÉP] 12363 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2029, sebződés: 248, gyógyulás: 0, összesen: -248 ÉP}

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [314,95] Tovább kóborolsz a pusztán. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Elmúlt a vadászat hatása. Nyilvánvaló, hogy könnyedén legyűrheted a Thargodanokat. Azonnal támadsz. Nem törődsz a tábort körüllengő sötét aurával. Tűzgolyó repül feléd, de egy ugrással kikerülöd. Egy Orkhan Thai védelmezi a vadászterületét.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy tűzeső varázslatot dob rád a másik. 29 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az Orkhan Thai tűztestét. (5 támadással 188 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (50 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével megcsapod az Orkhan Thai jobb lábát. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod az Orkhan Thai testét. Kritikus ütés! (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 26 életpontot sebeztél. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (20 életpontot sebezve). Mielőtt észbe kapnál, az Orkhan Thai megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 16 életpontot vesztettél. Mielőtt észbe kapnál, az Orkhan Thai megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (313,117)-> 12 arany, -2 ÉP], 2 arany karperec [arany karperec ládikóba-> (313,117)-> 52 arany, -2 ÉP] és egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (313,117)-> 16 arany, -2 ÉP]. 2761 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 368, sebződés: 162, gyógyulás: 0, összesen: -162 ÉP}

Nocsak, ez váratlan fordulat volt a szörnyek számára! Kihasználod a pillanatnyi szünetet, és felragadsz a földről egy hátizsákot, nyilván egy szerencsétlenül járt kalandozóé. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy lótuszvirág és 8 arany. Egy Thargodan mágus védelmezi a vadászterületét.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiaspirál varázslatot lő rád. 141 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 104 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiaspirál varázslat. 127 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 372, gyógyulás: 0, összesen: -372 ÉP}

Ebben a helyzetben a menekülés a legbölcsebb lépés. Szerencsére ellenfeled nem követett.
Utad során felfedezel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy alku varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe.

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [313,96] Tovább kóborolsz a pusztán.

Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [81 pontot használtál fel, van még 384.]

szk 333 keresed a 333. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy Raia angyalát. [0 pontot használtál fel, van még 384.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 381.]

* 2. BP: elmormolod a 83. varázslatot
12 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 14 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 381.]

* 3. BP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (6 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 6 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 381.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat
Leveszed a kabutót, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 381.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 341.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön.

[40 pontot használtál fel, van még 301.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen.

[40 pontot használtál fel, van még 261.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 273 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 221.]

tf 2 21 fejleszted a 2. tulajdonságodat 21 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 252 TVP-t kell elköltened.] [21 pontot használtál fel, van még 200.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. A szervezetedet méreg pusztítja (-42 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 16, 2, 11.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be a Rughar familiárisa. Egy szögletes követ habzsol be a bazaltelementál. 2 kaját habzsol be a pikkelyes ptog. Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól kalandozó ősmester helyett élő legenda. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +51 max. varázspont, +15 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 4 tulajdonság-pontot, és 4 képesség-pontot.
Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az alku hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 455 pontot. A következő körben tehát 655 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SHENGOROTH (967. SZÖRNY)
Közismert tény, hogy az ében sárkányok a legkevésbé bölcsek minden sárkány közül. Igazolja ezt az is, hogy ők azok, akik hajlamosak nekiugrani mindennek, ami betéved a vadászterületükre. Néha ráfaragnak, és egy kincsvadász kalandozó övén végzik trófeaként. Shengoroth azonban kivétel, már egész kicsi drakón korában is inkább a mágiát tanulmányozta, semmint testvéreivel verekedjen egy-egy jobb falatért. Felnőve pedig a remeteséget választotta, csak akkor harcolt, ha egy másik sárkány tévedt a területére. Most is csak azért kerülhetett elő, mert az elvetemült kalandozók megölték szinte minden rokonát, és úgy érezte, eljött a bosszú ideje. Hiába próbálnád meggyőzni arról, hogy te még soha nem öltél ében sárkányt, úgyse hinne neked (ha pedig trófeaként viseled egyiküket akkor pláne), és előbb válsz gőzölgő húsmasszává, minthogy befejezhetnéd hazugságod.

SHENGOROTH KARMA (1520. TÁRGY)
Shengoroth jobb első lábának középső "ujja" irreálisan nagyra nőtt, ráadásul feketébb is a többinél. Nem beszélve arról, hogy a vén dög rúnákat karcolt rá. Talán épp ebben az apró testrészben koncentrálódik Shengoroth összes mágikus hatalma? Kézbefogva rájössz, hogy tökéletes fegyver válhat belőle, a karom kiváló egyensúlyban van, a vége is pont ideális markolatnak (keresztvasa viszont sajnos nincs), belső éle pedig borotvaéles. Picit talán szokatlan a görbülete, olyan, mintha egy kasza pengéjével harcolnál. 35-ös vágófegyver szakértelemmel mégis tökéletesen tudod uralni ezt a 6D7 sebzésű fegyvert, amely minden harci körben nekromanta csókját lő, valamint a rád lőtt sav alapú varázslatok sebzését felezi.

ENERGIALÁNDZSA (1227. TÁRGY)
A fattylordok kedvenc fegyvere az energialándzsa, mellyel félelemben és igában tarthatják az alattvalóikként kezelt Chara-din fattyakat. A hosszú lándzsa, végén néhány szikrázó tüskével elég elrettentőnek is tűnik az amúgy semmitől sem rettegő káoszlények számára. Sebzése csekély 1d4+6, viszont használata során még egy energia alapú varázslattal is "megörvendezteti" áldozatait. Csakis azok vehetik a kezükbe, akiknek szúrófegyver szakértelme már elérte a 28-as szintet. A fegyver mágikus sebzésű, használata +5 védettséggel is jár.

KARAKTERLAP

Rőtszakállú Odin, egy vörös, copfos hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr személyes tanácsadója vagy. Az Illúzió Mesterei (#9129) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 314. fordulód.

Erő: 50 (78) Szint: 43 Merészség: 10/5 Magasság: 127 cm
IQ: 61 (71) Támadás: 83 Agresszió: 5 Testsúly: 77 kg
Ügyesség: 51 (64) Védekezés: 95 Menekülés: 30 % Életkor: 64/360 év
Egészség: 50 (69) Életpont: 1243/253 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 16
Szerencse: 61 (86) Varázspont: 2163/63 Pénz: 2716 arany Kép. pont: 42
Tudatpont: 28/28 Pszi pont: 476/287 Halhatatlanság: 7 % EFejl: 30
Eddig összesen 3256 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 178388 TP-t kaptál. Jelenleg 10521546 TP-d van. A következő szinthez még 978454 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, drótszőrű mópat, Shengoroth. A 309. fordulódban 9172 arany került a bankszámládra. 9355 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/56 ökölvívás: 7/62 szúrófegyverek: 8/36
vágófegyverek: 32/87 (+13%) ütőfegyverek: 40/72 (+9%) lőfegyverek: 7/28
dobófegyverek: 34/83 (+5%)

Feltételes fegyverváltás: törpe szekerce (#1105) (90%) << Din cséphadarója (#840) (90%) << teriád pöröly (#1283)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -16.); vas dobónyíl (#189) (17 -29.); ében dobónyíl (#849) (30 -997.); ében dobónyíl (#849) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
A negatív esszencia épp teriád pöröly fegyverre kenve.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 28/96 2. nyomkövetés: 76/66 (+9%) 3. mászás: 20/71
4. csapdakészítés: 21/55 (+6%) 5. csapdaészlelés: 8/83 6. gyógyítás: 30/27
7. titkosírás: 3/81 8. felderítés: 25/50 (+7%) 9. szörnyidomítás: 15/49
10. teológia: 131/9 (+67%) 11. taumaturgia: 118/9 (+37%) 12. szerencsejáték: 2/86
13. versengés: 17/35 14. harcművészetek: 3/63 15. zene: 15/57
16. szörnyismeret: 42/80 17. pszi: 31/11 (+3%) 18. zárnyitás: 1/0
19. vadászat: 6/61 20. vitalitás: 6/85 (+6%) 21. bányászat: 34/47
22. úszás: 6/75 23. főzés: 14/73

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 55% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
kutatsz max. 135 TVP-ért
ásol max. 36 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat
készítesz Huddens elixírjét (#830) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 6 darabot ), tüskét (#22) (max. 6 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot, csak egyszer)
mászol max. 80 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16)
szintszívó lények (#9097), átokosztó (#372), bűbájlidérc (#761), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252), Mocskos Buddha (#3708), halálelementál (#279), mösze uralkodó (#789), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), Ylgoroth (#332), Raia angyala (#333)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
semlegesek (#989), jók (#990), trikornis herceg (#261), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
mágia megértése (#226, 0 VP) meditáció (#250, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +33 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +31 vp 25 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 90 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) Pörhemór köre (#205) (128,3,2) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)
csupasz izom (#28) óriáserő (#53) Symulf rúnája (#182) esszenciavédelem 2 (#188)
esszenciavédelem (#165) hadiszerencse II (#24) mágikus ütés (#147) tárgyvédelem (#178)
hatalomvarázs (#220) varázsenergia (#161)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
háló (#186)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzgolyó (#155) >> férfiak (#998) tűzgolyó (#155) >> nők (#999)
izomernyesztés (#33) >> taalru herceg (#307) tűzgolyó (#155) >> drótszőrű mópat (#426)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
ongóliant tombolás (#146) >> férfiak (#998) ongóliant tombolás (#146) >> nők (#999)
ongóliant tombolás (#146) >> 46. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy!
2.) Lássuk, meg tudsz-e felelni a Sötét Föld kihívásainak - végezz öt Rémmel! (számláló: 4)
3.) Lássuk, növekszik-e a hatalmad. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6 borkonyó bibe (#312) 1 dlathog kőzet (#829) 16 isteni könnycsepp (#260)
34 kaja (#2) 1 küklopsz szem (#643) 1 nyílvessző (#108)
1 purifikátor háj (#269) 1 quwarg tojás (#360) 9 ragasztó (#83)
1 sáfránypor (#211) 1 sallank karom (#128) 8 spiritusz (#170)
1 szögletes kő (#17) 1 vas dobónyíl (#189) 14 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
497 arany (#50) 1 aranytű (#272) 2 csuklyavirág (#133)
1 energialándzsa (#1227) 10 ezüsttollú nyíl (#363) 5 halcsont (#390)
1 kristályfolyadék (#449) 1 lótuszvirág (#447) 5 mákrózsa virág (#56)
1 pirkit (#153) 6 sárkánypikkely (#292) 1 Shengoroth karma (#1520)
2 Thargodan esszencia (#328)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(308,97) a 127. labirintus bejárata, lázadó hapral (#700), csattogó kígyó (#697), haprszagú Thargodan (#699)
(309,98) Chara-din monolitja (#534), fattylord (#791)
(310,98) lélekelementálok (#319)
(311,99) smaragd sárkány (#326)
(312,98) Shengoroth (#967)
(313,97) fattylord (#791)
(314,95) Orkhan Thai (#238), Thargodan mágus (#318), Thargodan tábor (#588), tündöklő szobor (#1587)
(314,97) nekrit parazita (#787)
(315,96) mópat fatty (#317)

Üzenet küldése a karakternek