313. forduló, 315. forduló, Lumyr Haleth összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2013. ápr. 26. 9h:10'
EZ A 413. JÁTÉKHETED, 314. FORDULÓD
414. játékheted kezdete: ápr. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 30 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4114
SZÁMLA : XXXX

LUMYR HALETH KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [194,101] koordinátán.
A játékvezető átadott Neked 1 krónikát.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+3 tvp ). Az aranytermő erszény 71 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+45 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+355 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+104 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+18 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+2 kaja.) A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-46 életerő). Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 594.]

* 2. KP: használod a 73. pszi képességet
Lemész alfába. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 584.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 203% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 584.]

* 4. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 86. varázslatot a 165. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+8 erő). [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 582.]
Fürgén varázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 582.]
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 580.]

* 5. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 279. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 578.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Öregedtél 1 évet. [0 pontot használtál fel, van még 578.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 jégszilánk). [0 pontot használtál fel, van még 578.]

* 6. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy végső mozdulattal előhívod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 573.]

* 7. KP: használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Megvilágosodtál! Egy teknőcpajzs képe jelenik meg előtted, melyet az általad ismert összetevőkből már hiphop össze tudnál rakni. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 553.]

* 8. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 548.]

* 9. KP: használod az 1101. tárgyat a 841. tárgyat az 1534. tárgyat
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 547.]
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 546.]
Használatba hozod a quwarg teleportgömböt, valahogy ösztönösen érzed, hogyan is kell. Ami ezután következik, meglep: másznod sem kell, a teleportgömb egyenesen a quwarg boly szívébe visz. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-10 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg királynő!

Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő testét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel néhányszor súrolod a quwarg királynő nyakát. (2 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Cápafoggal meghorzsolod a quwarg királynő bal oldalát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 1461 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 0, gyógyulás: 31, összesen: +31 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy quwarg szabotőr!

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vérbeli borzongás varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a quwarg szabotőr fekete torát. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 941 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 4 quwarg tojást. Elégedetlenül konstatálod, hogy pont most, amikor a legizgalmasabb, ránt vissza a teleportgömb a jelenbe, a biztonságos helyre, ahonnan az utazásodat megkezdted. [41 pontot használtál fel, van még 505.]

ek 7 18 2 t. energia kisütése: 7 18 2
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+2 zárnyitás.) [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 505.]

ek 40 15 t. energia kisütése: 40 15
Átalakítod a nyers tudati energiát. Előállítottál 75 TVP-t. [-15 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 580.]

ef 10 533 energia fejlesztése 10
84 varázspont felhasználásával előállítasz 7 TU-t. Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-8 TU.] [56 pontot használtál fel, van még 524.]

hh 248 522 használod a 248. tárgyat az 522. tárgyat
Gyorsan elnyeled a pszi követ. A következő pillanatban pusztító fájdalomhullám fut végig a testeden. (-55 életerő.) Ordítva dobálod magadat, átkozódva, amiért ilyen őrültséget követtél el. Aztán lassan magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! [6 pontot használtál fel, van még 518.]
Bekapod a gyöngyöt, és izgatottan várod, mi lesz az eredmény. Tested egészségtől fénylik! (+1 egészség.) [1 pontot használtál fel, van még 517.]

kb 184 3 518 kiveszel a bankból a 184. tárgyat (3 darabot)
Kiveszel a KT kincstárából 3 ezüst kulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 517.]

m 6 mozogsz nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[183,89] A sík vidék mocsarassá válik.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy smaragdgólem. Arckifejezéséből ítélve rendkívül finom falatnak találhat.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 230 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. [+2% tau] Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragdgólem bal lábát. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szívkeresőt a másikra támadsz. Szívkeresővel valamennyire megsebezgeted a smaragdgólem bal lábát. (5 támadással 251 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). {GYD:} Cápafoggal néhányszor megkarcolod a smaragdgólem jobb karját. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 151 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A smaragdgólem mancsai rettenetes pontossággal zúdulnak le tested különböző részeire. (2 támadástól 164 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 312 életpontot vesztettél. A smaragdgólem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 gólem talizmán. 6803 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 842, sebződés: 476, gyógyulás: 107, összesen: -369 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+99 életerő). [-15 varázspont.] [+3% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+108 életerő). [-15 varázspont.] [+1% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+102 életerő). [-15 varázspont.] [+1% teo] (Önanalízis: +8% versengés.)
Először nem ismered fel az előtted felbukkanó sátrat, de pillanatokkal később beugrik: a boszorka sátra az, akinek azok a különös tárgyak kellenek. Az öregasszony mosolyogva fogad.
- De jó, a vashegyű nyíl. - örömködik, majd mérgesen folytatja: - De hol a többi?!? Nem lehet semmit rád bízni... - Indulni készülsz, közben szomorúan konstatálod, hogy a tárgyadat már nem fogod visszakapni.
- Úgy döntöttem, új feladatot adok - mondja, majd felsorolja neked öt másik tárgy nevét. Továbbindulsz, közben ezeket memorizálod: 3 rókafarok, 24 smirglilevél, 1 szulfagor agyar, 2 bot, 3 bunkó. (Önanalízis: +8% versengés.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy kristálypalotát. Délkeletre nézve látsz egy patakot. Délre egy tűzbokor van. Délnyugatra egy nekrofun van. Északnyugatra egy lápi hajlék van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő.

Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-40 életerő). Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)
[43 pontot használtál fel, van még 474.]

be 76 bemész a 76. titkos labirintusba
A bejárat megtalálása nem okoz komoly nehézséget a magadfajta tapasztalt kalandozónak. Odabent sötét van. Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Körültekintően, lélekben mindenre felkészülten indulsz előre. Nagyon óvatosan, fegyveredet erősen markolva indulsz befelé. [5 pontot használtál fel, van még 469.]

lm 5 34 905 mozogsz 5 34 905
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Egy kereszteződéshez érkeztél. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-11 életerő). Keskeny, szűk lépcső vezet innét lefelé. Vigyázva arra, hogy meg ne csússzál, lemászol. [5. PONT. --> 28. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-11 életerő). Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [29. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-11 életerő). Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. [30. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-14 életerő). A fenébe! Egy zsákutca. [34. PONT.] Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [43. PONTRA.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-13 életerő). Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [25 pontot használtál fel, van még 444.]

lm 44 900 28 mozogsz 44 900 28
Bekukkantasz a kis terembe. [44. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. (Önanalízis: +6% felderítés.) Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [30. PONTON vagy.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-12 életerő).
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+90 életerő). [-15 varázspont.] [+2% teo] Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Továbbsuhansz a folyosón. Egy kanyarhoz érkeztél. [29. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-13 életerő). A folyosó végén egy lépcsőt pillantasz meg. Szűk és rozoga, de ez az egyetlen út - fölmész. [28. PONT. --> 5. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-10 életerő). [25 pontot használtál fel, van még 419.]

lm 6 51 54 mozogsz 6 51 54
A lépcső, amelyhez elértél, lefelé vezet. Felméred a terepet, majd némi önbizalmat hipnotizálva magadnak, lemész. [6. PONT. --> 58. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-13 életerő). Hangtalan léptekkel osonsz előre. Kanyarodik a járat. [45. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-12 életerő). Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Elérted a következő kanyart. [46. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-15 életerő). Hangtalan léptekkel osonsz előre. Az út ismét kanyarodik. [47. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-15 életerő). Haladsz előre. Egy újabb kanyarnál vagy. [48. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-12 életerő). Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. A szűk járat megint csak kanyarodik. [49. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-16 életerő). Továbbsuhansz a folyosón. A szűk járat megint csak kanyarodik. [50. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-13 életerő). Hah! Egy lépcsőhöz értél, amely a mélybe vezet. Elővigyázatosan lelopakodsz. [51. PONT. --> 52. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-13 életerő). Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Az út itt elkanyarodik. [53. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-15 életerő). Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [54. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy átokmurgattyú lakik itt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja az átokmurgattyú fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az átokmurgattyú bal karját. (2 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). {GYD:} Cápafoggal felnyársalod az átokmurgattyú bal karját. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az átokmurgattyú agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Az átokmurgattyú leken néhány pofont. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Az átokmurgattyú most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szopókövet. 956 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 9, gyógyulás: 41, összesen: +32 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy nanda az. Itt csata lesz.

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő varázslatot. 19 életpontot vesztettél. Öklendezni kezdesz (-7 támadás). A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a nanda testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Megbabonázva, minden teketória nélkül átnyújtod a birtokodban levő 1 ekharion dárdát. Félelem markol a szívedbe: ilyen csodás teremtménynek akartál ártani? Úgy döntesz, ebből elég volt. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 53. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-15 életerő). [50 pontot használtál fel, van még 369.]

v 88 elmormolod a 88. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szopókőpusztítás varázslatot! Szétrobbantottál 1 szopókövet! [-21 varázspont.] [+2% teo] [5 pontot használtál fel, van még 364.]

lm 54 54 54 mozogsz 54 54 54
A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [54. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy nanda. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő varázslatot. Semmi hatás! A lény elbűvölően rád mosolyog! Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel párszor megpöccinted a nanda testét. (4 támadással 222 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Cápafoggal megbököd a nanda pikkelyes testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A nanda belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A nanda összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
2076 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 4, gyógyulás: 54, összesen: +50 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy szubreális vámpír az. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a halál szava. Semmi eredménye! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 mihlanil nyíl. Lövedékeiddel perforálod a szubreális vámpír testét. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel csak érinted a szubreális vámpír testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Cápafoggal megbököd a szubreális vámpír testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Karmával néhányszor a szubreális vámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szubreális vámpír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a szubreális vámpír száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1911 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 23, gyógyulás: 25, összesen: +2 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 ezüst kulcsot, 1 optiri agysisakot, 8 fokhagymát és 2 tükröt [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-14 életerő). Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[5 pontot használtál fel, van még 359.]

v 88 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 359.]

lm 55 55 55 mozogsz 55 55 55
Bátran haladsz tovább. Egy nagy vasalt ajtót látsz. Az ajtót vörösen vibráló mágikus aura védi. Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Megidézted a rúnapukkasztás varázslatot! Némi mágikus vizsgálattal megállapítod, hogy pontosan mekkora mágikus energiára lenne szükség a perfekt rúnapukkasztáshoz. Pukk! Elpukkant a rúna, megszűnt a védővarázslat. [-30 varázspont.] [+4% teo] Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő ezüst kulcs nyitja az ajtót. A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [55. PONT.] A fal mellett találsz egy nehéz kőládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő nagy vaskulcs nyitja a ládát. Amint kinyitod a fedelet, előrepül egy hihetetlenül éles, forgó fémkorong, hajszál híján lenyakazva téged. (-22 életerő.) (Önanalízis: +6% csapdaészlelés.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 tyrex bunkó (ld. enc.), 300 arany, 3 kvazár, 10 gyógykenőcs és 20 mérgezett vasnyíl. Gyorsan kiüríted a ládát. A rengeteg táp mellett még egy fontos dolgot találsz: a varázsbot harmadik darabját! A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-12 életerő). Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[5 pontot használtál fel, van még 354.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Létrehoztad a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] [+1% tau] [5 pontot használtál fel, van még 349.]

v 198 189 101 elmormolod a 198. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

182 183 184
88
89
90
(183,89) a 76. labirintus bejárata, smaragdgólem (#417), átokmurgattyú (#225), nanda (#224), szubreális vámpír (#223)

[189,101] A terep vált: bozótos területen vagy.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy manilla-fát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy régészeti lelőhelyet. Igazi profi munka folyik itt az ásatásoknál! Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Killer hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fekete kaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fekete lótuszt. Utad során felfedezel egy bíborcserjét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-37 életerő). Van itt egy erdei bölcs háza (668. épület.).
Találkozol Onarral . Leah felszentelt papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Eldaran karkötőjét, egy fejvadász medált, egy háború gyűrűjét, egy halálhozó talizmánt, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy kvazár páncélt, egy lajstrom medált, egy mágusköpenyt, egy mithril sisakot, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy saválló fülbevalót, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy quwarg anyakirálynő trófea, egy Notermanthi trófea és egy taalru trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy kasza. Jobb kezében egy vámpírkardot, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű, kecskeszakállas alakváltó férfival. Bőre teljesen fehér! Tharr püspöke. Egy csodálatos nyakláncot, egy drakolder gyűrűt, egy Emma kötényét, egy haramakit, egy hatalom fülbevalóját, egy Hatalom Karkötőjét, egy holdezüst fejpántot, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens kesztyűjét, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kráken gyűrűt, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy medvebőr övet, egy Natharion amulettet, egy örökkéval. rubinját, egy ősplazmát, egy q. demoralizátort, egy q. ölő éremet, egy quwarg nyakpántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vadászinget, egy sodét és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy sötét ölész trófea, egy varkaudar böllér trófea és egy zafír sárkány trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy nerub csontszablyát, bal kezében egy nitmák pengét tart. Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme is semleges. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Earth Spirit. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Hatalmasabb vagy ellenfelednél, ezért ő meghajol előtted. Aztán elköszöntök egymástól.
[-100 varázspont.] [+7% tau] [10 pontot használtál fel, van még 339.]

be 668 bemész a 668. épületbe
Közelebb mész, és bekopogsz az ajtón. Valami motyogásféle hangzik bentről, amit igennek veszel. Belépsz. Odabent barátságos meleg fogad. Mindenfelé könyvek hevernek, és egy ócska, roskatag asztal mögött egy vénségesen vén öregapót pillantasz meg, orrán hatalmas okuláréval. Éppen egy megsárgult lapokból álló kötetet lapozgat. - Üdv, erdei bölcs! - köszöntöd az apókát, mire ő is feléd biccent. Röviden mesélsz kalandjaidról. - Sikerült! - közlöd az apókával mosolyogva. [3090 tapasztalati pontot kaptál.] A bölcs izgatottan a harmadik darabot az előző kettőhöz illeszti. A boton a kék kígyótest - vagy inkább sárkány? - egyre jobban kirajzolódik. Hirtelen zizegő hang hallatszik, a botból elektromos szikrák pattognak, és a bölcs összes haja feláll. A bölcs elvigyorodik.
- Uhú! Csak óvatosan! Nos... - koncentrálni kezd, és megjelenik előttetek tisztán a pálca következő darabjának rejtekhelye. Micsoda mágia! - ...attól tartok, ez valahol a tengerben lesz! Tehát nagy valószínűség szerint víz alatti labirintus. Mindenképpen sajátítsd el a vízlélegzés varázslatot, mielőtt oda bemész!

1 5
16 14
15 13 2 3 6 9
17 19
11 4 7 10
18
21
20 8
12
27 22 34
26 25
23
24
28 30 33
32
29 31
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 77. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 60, északra 282 mérföldre található.

- Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 334.]

v 96 187 60 elmormolod a 96. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

188 189 190
100
101
102
(189,101) erdei bölcs háza (#668), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), oltár, régészeti lelőhely (#1208), művészi porolit (#720), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), bíborcserje (#622, belőle készíthető: #623), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Onar (3361. kalandozó), Earth Spirit (3797. kalandozó)

[187,60] Lakott területre érkeztél. Találsz egy templomot. Tharr hívői építették. Jártadban-keltedben ismét megakad a tekinteted a fegyvermester ajtajára tűzött felhíváson. Úgy tűnik, még mindig aktuális a kiképző-munka. (26. többszemélyes kaland, 90 TVP szükséges hozzá, innen keletre 90, északra 141 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 7 aranyat. délnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő.

A következő épületeket látod: egy kvazár kohó (628. épület.) és egy fegyvermester háza (631. épület.).
Találkozol egy szigorú tekintetű, ősz, tüsi hajú, büszke troll férfival. A bőre napégette, és tetoválásokkal fedett. A híres királyi fegyvermestert három tanítványa kíséri. Úgy tűnik, bárkit hatékonyan képes, és hajlandó is tanítani, aki betér az iskolájába. Raia püspöke. Egy bársony övsálat, egy Batharak vállemezét, egy csillogó fülbevalót, egy csodálatos nyakláncot, egy Gorhud gyűrűjét, egy gyakorlónadrágot, egy Hantas karperecét, egy Kabol gyűrűjét, egy Kabol irháját, egy kiképzői érdemérmet, egy Korrissh sisakját, egy nap szimbólumot, egy natharion talizmánt, egy Notermanthi amulettet, egy óriás fülbevalót, egy ősi csizmát, egy teriadan karkötőt, egy tleikan karkötőt, egy uglaok lánckesztyűt és egy uglaok láncköpenyt visel. Fegyverzetét egy Maffiózó trófea, egy profi bérgyilkos trófea és egy profi merénylő trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy mithril kardot, bal kezében egy kyorg tőrt tart. Lőfegyvere egy ekharion dárda. Auráját érzékelve máris tudod, a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Morc Kearg. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-48 életerő).
[-50 varázspont.] [+5% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) [10 pontot használtál fel, van még 324.]

be 631 4 bemész a 631. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni ütőfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 ütőfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 115 aranyat fizetségképp. Elhagyva a fegyvermester iskoláját, meglepődve tapasztalod, hogy több tudásra tettél szert a fegyverforgatásban, mint más fegyvermestereknél. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 274.]

m 5 7 6 mozogsz délnyugatra, északnyugatra, nyugatra
[186,61] Folytatod sétádat a házak közt.

Észreveszel egy templomot. Fairlight hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Megpillantasz egy sullárok húzta, fekete batárt. Titokzatoskodó utasa lehet, hogy még mindig kalandozókat keres. (36. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 6, délre 6 mérföldre teljesítheted.) (52. többszemélyes kaland, 100 TVP szükséges hozzá, innen keletre 177, északra 108 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 8 aranyat. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-42 életerő). Épületeket látsz: egy bank (625. épület.), egy kaszinó (639. épület.) és egy ékszerbolt (654. épület.).
Eladsz 1 arany karperecet 26 aranyért, 1 aranyláncot 20 aranyért.

(Továbbmész...) [185,60] Még mindig a városban vagy. A téren ismét megpillantod a testőrkapitányt, amint hátasa nyergéből a tömeget figyeli, talán még mindig csapatot keres? (35. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 3 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. északnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő.

Van itt egy vegyesbolt (616. épület.) és egy fegyverbolt (619. épület.).
Eladsz 2 csuklyavirágot 2 aranyért, 1 ezüstshurikent 8 aranyért, 6 mérg. ubuk tüskét 12 aranyért, 1 nagy vaskulcsot 16 aranyért, 1 raptor karmot 12 aranyért, 20 mérgezett vasnyilat 160 aranyért, 1 szvó-ektoplazmát 10 aranyért, 4 ezüst kulcsot 48 aranyért, 4 quwarg tojást 8 aranyért.
A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-46 életerő).

(Továbbmész...) [184,60] Még mindig a városban vagy.

Oldalt pillantva, meglátsz egy A versengés tornyát. (ld. enc.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. északra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-31 életerő). Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 250.]

be 1681 bemész az 1681. épületbe
Bátran lépsz be a torony kapuján. Harcolni kíván veled egy vörös hajú, csillogó szemű ember nő. Bőre bronzként csillog. Büszkén kiáltja, az ő neve Bea Melindre. Leah személyes tanácsadója. Egy gyanús porfelleg kavarog mellette. Egy Batharak vállemezét, egy csodálatos nyakláncot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy Hatalom Karkötőjét, egy hoarián bőrnadrágot, egy hoarián bőrövet, egy játékmesteri palástot, egy kígyóbőr övet, egy kiképzői érdemérmet, egy kisebb napkorongot, egy koponya szimbólumot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy mágusgyűrűt, egy mahagóni kesztyűt, egy mahagóni koronát, egy merénylő köpenyét, egy natharion gömböt, egy nodonrod kitűzőt, egy olimpiai ezüstmedált, egy örökkéval. zafírját, egy ősplazmát, egy q. demoralizátort, egy q. ölő éremet, egy quwarg ékkövet, egy quwarg nyakpántot, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Teremtő koronáját, egy teriádbőr karkötőt, egy tűzhaj diadémet, egy tűzúr csizmáját és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Ruházatát egy Rettegés Ura trófea, egy triklem drakolder trófea és egy vtoeken döntőbíra trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: kaleidoszkóp. Jobb kezében egy nerub csontszablyát, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 84 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. [+1% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 364 életpontot vesztettél. Mérg. vas dobónyilat küld Feléd ellenfeled. Feléd repül 6 mérg. vas dobónyíl. A lövedékek perforálják a bal lábadat. (6 támadástól 389 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +78 ÉP.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 753, gyógyulás: 78, összesen: -675 ÉP}

35432 tapasztalati pontot kaptál. Vesztes félként kénytelen vagy távozni a toronyból.
Ahogy minden elsötétedik előtted, lelked öntudatlanul is kapaszkodik mihaszna testedbe. Utolsó gondolatoddal görcsösen tiltakozol a halál ellen. [5 pontot használtál fel, van még 245.]
Feltámadsz! (+611 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 245.]
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+97 életerő). [-15 varázspont.] [+3% teo] [5 pontot használtál fel, van még 240.]

be 1681 bemész az 1681. épületbe
Izgatottan lépsz be a toronyba. Úgy tűnik, ellenfeled akadt: egy szőke, hosszú hajú, kék szemű gnóm férfi. Hogy tudd, ki végzett veled, megmondja a nevét: Tenessy. A kalandozót mágikus örvények veszik körbe. Sheran főpap-jelöltje. Az elementalisták rendjének varázslómester rangú tagja. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy bozontfonatot, egy csodálatos nyakláncot, egy díszes fegyvertokot, egy értépő sarkantyút, egy hósárkánybőr csizmát, egy kígyóbőr övet, egy kráken gyűrűt, egy kyorg övcsatot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mentori gyűrűt, egy moa csiptetőt, egy olimpiai ezüstmedált, egy örökkévaló jádekövét, egy Ovgun nyakláncát, egy q. ölő éremet, egy rinóbőr övet, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku nadrágot, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy tűztagadót, egy Urgod kesztyűjét, egy virág szimbólumot és egy Vlagyimir-díjat visel. Ruházatát egy Quwaxotix trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Málhásállata egy törpemammut.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 227 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. [+2% tau] Mielőtt összecsapnátok, ellenfeled hosszú íjjal Rád lő. Feléd repül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéke átfúrja a testedet. (6 támadástól 125 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Meglengetve a szívkeresőt a másikra rontasz. {KCC:} Szívkeresővel kicsit megbökdösöd Tenessy testét. (5 támadással 198 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). (bőre védelmezi.) Cápafoggal néhányszor megkarcolod Tenessy testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). (bőre védelmezi.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. Semmi eredménye! Vámpírölővel Tenessy néhány helyen meghorzsolja a fejedet. (7 támadástól 415 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! (bőröd védelmez +83 ÉP.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. A varázslat kudarcot vallott. T'vadar tőrével Tenessy valamennyire megsebezgeti a bal válladat. (6 támadástól 269 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! (bőröd védelmez +54 ÉP.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámkéz varázslatot. 24 életpontot vesztettél. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+1% teo] {Csatastatisztika; sebzés: 466, sebződés: 833, gyógyulás: 211, összesen: -622 ÉP}

Nagyon tanulságos csata volt, biztosan tudsz hasznosítani pár itt tanult trükköt a következő harcokban. 22248 tapasztalati pontot kaptál. Vesztes félként kénytelen vagy távozni a toronyból. A következő fordulódban 3% TP és kincskeresés bónuszt kapsz.
Minden elfeketedik, mintha egy feneketlen kútba zuhannál. A halál nyújtja feléd ölelő karjait. [5 pontot használtál fel, van még 235.]
Aztán mintha hideg vízzel teli vödörbe mártottad volna a fejed, miközben a lábad alól kirúgták a talajt: szédelegve tántorogsz, majd kinyitod a szemed. Túlélted! Hisz ez lehetetlen... Aztán, a deus ex machina hűlt helyét látva, rájössz, hogy mi is történt. A fantasztikus varázstárgy megmentett, és elrepített a veszély helyszínéről! Ráadásul még egy keveset gyógyított is rajtad. (+398 életerő.)
[20 pontot használtál fel, van még 215.]
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+104 életerő). [-15 varázspont.] [+2% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+97 életerő). [-15 varázspont.] [+1% teo] [10 pontot használtál fel, van még 205.]

be 1681 bemész az 1681. épületbe
A bátraké a szerencse - gondolod, miközben belépsz a torony bejáratán. Úgy tűnik, ellenfeled akadt: egy szőke, hosszú hajú, kék szemű gnóm férfi. Hogy tudd, ki végzett veled, megmondja a nevét: Tenessy. Auráját mágikus vihar övezi. Sheran főpap-jelöltje. Az elementalisták rendjének varázslómester rangú tagja. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy bozontfonatot, egy csodálatos nyakláncot, egy díszes fegyvertokot, egy értépő sarkantyút, egy hósárkánybőr csizmát, egy kígyóbőr övet, egy kráken gyűrűt, egy kyorg övcsatot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mentori gyűrűt, egy moa csiptetőt, egy olimpiai ezüstmedált, egy örökkévaló jádekövét, egy Ovgun nyakláncát, egy q. ölő éremet, egy rinóbőr övet, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku nadrágot, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy tűztagadót, egy Urgod kesztyűjét, egy virág szimbólumot és egy Vlagyimir-díjat visel. Fegyverzetét egy Quwaxotix trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy triklem drakolder trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. [+1% tau] Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 114 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. [+2% tau] Ellenfeled hosszú íjjal megcéloz Téged. Feléd repül 7 vashegyű nyíl. A lövedékek perforálják a fejedet. (7 támadástól 145 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Megmarkolva a szívkeresőt ellenfeledre rontasz. Szívkeresővel néhányszor megkarcolod Tenessy bal lábát. (5 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). (bőre védelmezi.) {KCC:} Cápafoggal gyengén megszurkálod Tenessy testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). (bőre védelmezi.) Vámpírölővel Tenessy valamennyire megsebezgeti a jobb karodat. (7 támadástól 404 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! (bőröd védelmez +81 ÉP.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 45 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. T'vadar tőrével Tenessy néhányszor megkarcolja a testedet. (6 támadástól 305 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! (bőröd védelmez +61 ÉP.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámkéz varázslat. 22 életpontot vesztettél. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 368, sebződés: 921, gyógyulás: 223, összesen: -698 ÉP}

Nagyon tanulságos csata volt, biztosan tudsz hasznosítani pár itt tanult trükköt a következő harcokban. 22248 tapasztalati pontot kaptál. Nem sikerült ellenfeled helyét elfoglalnod a toronyban. A következő fordulódban 3% TP és kincskeresés bónuszt kapsz.
Megszűnik a látás és hallás köznapi értelme: a másodperc törtrésze alatt leperegnek lelki szemeid előtt életed fontosabb pillanatai. Ez a halál... [5 pontot használtál fel, van még 200.]
Beleegyezéssel várod, hogy lelked elhagyja a megkínzott tested. Ehelyett azonban egészen furcsa dolog történik: olyan érzésed van, mintha felemelne valaki, és egy hatalmasat lódítana rajtad. Pillanatnyi kábaság után kinyitod a szemed: a mennyország nagyon is hasonlít a halandók világára... vagy pedig még mindig élsz! Ez utóbbi lehetőséget igazolja az is, hogy a deus ex machina eltűnt oldaladról. Tehát működött! Azon kívül, hogy elrepített a veszély helyszínéről, még gyógyított is rajtad. (+519 életerő.)
[20 pontot használtál fel, van még 180.]

be 1681 bemész az 1681. épületbe
Izgatottan lépsz be a toronyba. Eléd ugrik egy szőke, hosszú hajú, kék szemű gnóm férfi. Büszkén kiáltja, az ő neve Tenessy. A kalandozó aurájában mágikus energiák örvénylenek. Sheran főpap-jelöltje. Az elementalisták rendjének varázslómester rangú tagja. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy bozontfonatot, egy csodálatos nyakláncot, egy díszes fegyvertokot, egy értépő sarkantyút, egy hósárkánybőr csizmát, egy kígyóbőr övet, egy kráken gyűrűt, egy kyorg övcsatot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mentori gyűrűt, egy moa csiptetőt, egy olimpiai ezüstmedált, egy örökkévaló jádekövét, egy Ovgun nyakláncát, egy q. ölő éremet, egy rinóbőr övet, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku nadrágot, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy tűztagadót, egy Urgod kesztyűjét, egy virág szimbólumot és egy Vlagyimir-díjat visel. Ruházatát egy Quwaxotix trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy triklem drakolder trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Málhásállata egy törpemammut.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 217 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. [+2% tau] Ellenfeled hosszú íjjal beléd ereszt néhány lövedéket. Feléd repül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozza a jobb lábadat. (6 támadástól 152 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) Vad csatakiáltással, felemelve a szívkeresőt ellenfeledre támadsz. Szívkeresővel valamennyire megsebezgeted Tenessy jobb lábát. (5 támadással 198 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). (bőre védelmezi.) Cápafoggal gyengén megszurkálod Tenessy jobb karját. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). (bőre védelmezi.) Vámpírölővel Tenessy párszor épp hogy megérintgeti a testedet. (6 támadástól 393 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! (bőröd védelmez +79 ÉP.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 38 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. T'vadar tőrével Tenessy néhányszor megkarcolja a bal lábadat. (6 támadástól 290 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! (bőröd védelmez +58 ÉP.) Egy villámkéz varázslattal köszönt csatapartnered. 21 életpontot vesztettél. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+1% teo] {Csatastatisztika; sebzés: 475, sebződés: 894, gyógyulás: 221, összesen: -673 ÉP}

Nagyon tanulságos csata volt, biztosan tudsz hasznosítani pár itt tanult trükköt a következő harcokban. 22248 tapasztalati pontot kaptál. Nem sikerült ellenfeled helyét elfoglalnod a toronyban. A következő fordulódban 3% TP és kincskeresés bónuszt kapsz.
Minden elfeketedik, mintha egy feneketlen kútba zuhannál. A halál nyújtja feléd ölelő karjait. [5 pontot használtál fel, van még 175.]
Beleegyezéssel várod, hogy lelked elhagyja a megkínzott tested. Ehelyett azonban egészen furcsa dolog történik: olyan érzésed van, mintha felemelne valaki, és egy hatalmasat lódítana rajtad. Pillanatnyi kábaság után kinyitod a szemed: a mennyország nagyon is hasonlít a halandók világára... vagy pedig még mindig élsz! Ez utóbbi lehetőséget igazolja az is, hogy a deus ex machina eltűnt oldaladról. Tehát működött! Azon kívül, hogy elrepített a veszély helyszínéről, még gyógyított is rajtad. (+694 életerő.)
[20 pontot használtál fel, van még 155.]

be 1681 bemész az 1681. épületbe
Bátran lépsz be a torony kapuján. Egy teljesen üres, jellegtelen szobába kerülsz. Sehol senki. Hát ez unalmas táborozás lesz! [0 pontot használtál fel, van még 155.]

ef 99 533 energia fejlesztése 99
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 155.]

* 1. BP: használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 150.]

* 2. BP: átadod a 415. tárgyat az 5271. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 aranypikkelyt Lulu King részére. [5 pontot használtál fel, van még 145.]

* 3. BP: elmormolod a 172. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad a planetáris őrdémon varázslatot! Kékesen vibrálni kezd a levegő, és a villódzásból kibontakozik egy planetáris őrdémon. Micsoda fenséges látvány! Teljesen békésnek látszik, remélhetőleg tökéletesen fogja feladatát ellátni. [-18 varázspont.] [+1% teo] [0 pontot használtál fel, van még 145.]

* 4. BP: használod a 73. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kiengeded magadból a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 135.]

* 5. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 135.]
(Önanalízis: +15% csapdakészítés.) Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Micsoda kellemetlen meglepetés! Meglátogat egy adószedő. Mosolyogva közli, hogy jelenleg 192 arannyal tartozol a kincstárnak. Halkan szitkozódva, kifizetsz 192 aranyat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 7, 17.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy szögletes követ habzsol be a bazaltelementál. Egy szögletes követ töm magába az agyagelementál. Egy kaját nyel le a smaragd őrsárkány. Lestrapálva a nap eseményeitől, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 135 pontod maradt, ebből a következő körre 135 pontot vihetsz át. Kapsz még 455 pontot. A következő körben tehát 590 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TEKNŐCPAJZS (417. TÁRGY)
Hát, nem egy bonyolult találmány, de igencsak hatékony! Hosszas munkával kiszáríthatod, megtisztíthatod a teknőcteknőt, és a belsejére egy bőrpántot erősíthetsz, amellyel megfoghatod: már is kész a hatalmas és kemény teknőcpajzs! Amellett, hogy a védettségedet 8-al megnöveli, 2-t ad a szerencsédhez (és így a mentődobásaidhoz) is. A teknőcpajzs elkészítése 40 TVP-t és egy teknőcteknőt igényel.

TYREX BUNKÓ (421. TÁRGY)
A tyrex bunkót mágikus eljárással lehet előállítani az egyébként lehetetlenül - és ezért forgathatatlanul - nehéz tyrex csontból. A fegyver tökéletesen formázott, végén apró ezüsttüskék tömege gondoskodik a fegyver hatékonyságáról. A tyrex bunkó 6D6+8-as sebzésű ütőfegyver, és képes megsebezni azokat a lényeket is, amelyek csak ezüsttel sebezhetők (de a mágikus úton sebezhetőeket nem). A tyrex bunkó forgatásához min. 20-as ütőfegyver szakértelem szükséges, és ekkor is kapsz -2 támadást. Ha a tyrex bunkót esetleg a megfelelő varázslat segítségével magad akarod előállítani, egy tyrex csontra, húsz ezüstdarabra, egy era formázó mintára, 250 arany értékű egyéb alapanyagra és 200 TVP-re lesz szükséged.

A VERSENGÉS TORNYA (1681. TEREPTÁRGY)
Messziről egy aprócska kis kőtoronynak tűnik ez az épület, és meglepő módon közelről sem mutat jobb képet. Egyetlen bejárata van, ablaka nincs. Istened üzenetéből azonban tudod, hogy milyen fontos, isteni mágiával ellátott építményről van szó. A torony mágiája áthatolhatatlan. Amikor megpróbálsz belépni (BE 1681), ez a mágia dönti el, hogy beenged-e (egy kalandozó fordulónként ötször léphet be a toronyba), illetve azt, hogy a torony mely szobájába kerülsz. Merthogy a torony valójában nem más, mint apró zsebdimenziók együttese. Egy zsebdimenzió egy szoba. Amikor belépsz a toronyba, bekerülsz egy szobájába, ha a szoba üres, akkor benn maradsz a szobában, a fordulód véget ér. Ha van már valaki a szobába, akkor harcolnotok kell. A győztes maradhat a szobában. Ez azonban igazi harc, így csak akkor győz valaki, ha az ellenfele meghal, vagy eldemezik. Döntetlen esetén (mindkét harcoló életben maradt) a védő marad a szobában, ha mindketten meghalnak, akkor mindketten kikerülnek a toronyból. Ha valaki sikeresen "beült" egy szobába, akkor ő lesz a védő, 5 csata erejéig védi a tornyot. Ha veszít (megölik), akkor kikerül a torony mezejére. Ugyanez történik akkor is, ha 5 sikeres csatában megvédte a helyét. Egy hét alatt egy karakter maximum háromszor ülhet be védekezőként egy szobába. (Mindig hétfőn, szerdán és pénteken kap erre lehetőséget.) Ha a karakter elhasználta az összes "beülési" lehetőségét, a torony mágiája nem engedi belépni a toronyba. Az nem ismert, hogy hány szoba (zsebdimenzió) van a tornyokban. Egyesek szerint a szobák száma mindig változik 5 és 10 között.
Az istenek jutalmazzák a toronyban harcoló kalandozókat. Minden, a toronyban vívott csata után a karakter kaphat +3% TP és kincskeresés bónuszt a következő fordulójára. Erre az esély annál nagyobb, minél nehezebb volt az adott csata a karakter számára. A csata győztese szintén nagyobb eséllyel kaphat ilyen bónuszt, a vesztes kisebb eséllyel. (A támadó akkor számít csak győztesnek, ha kiüti a védőt, és beül a toronyba. A védő pedig csak akkor, ha sikeresen megvédi a helyét, és ő maga benn marad a toronyban.) Aki már ismeri az FNO parancsot, annak lehetősége van BE 1681 helyett BE 1681 1 paranccsal bemenni a toronyba. Ekkor nem TP és kincskeresés bónusz jár a csatáért, hanem ugyanakkora eséllyel 3 FNO. Ha a toronyban védekezik egy karakter, akkor attól függően kap FNO-t, vagy TP/kincskeresést, hogy melyik paranccsal telepedett be sikeresen a toronyba. Ha egy karakter legmagasabb fegyverszakértelme a torony területének megfelelő érték alatt van, akkor egy csata egy kis bónusz fegyverszakértelmet is biztosít. Nyugaton ez a határ 28-as fegyverszakértelem, keleten 36-os, 220-as koordinátán 44-es, a félsziget végén 60-as, a Ryuku szigeteken 76-os, a Kiégett Földeken 100-as. A toronyban táborozók nem lehetnek célpontja EK parancsnak, és nem kaphatnak szopókövet. A toronyban nem történik kalandozótalálkozás, csak és kizárólag csata. Amikor valaki sikeresen bejut a toronyba, a fordulója véget ér, ám a befejező parancsai még lefutnak, sőt bármilyen parancsot kiadhat, ami épületben működik. Mozogni azonban már nem mozoghat. Csapdát állíthat, fejlesztheti valamelyik tulajdonságát - szörny nem fog jönni - stb. Szörnykeresést nem adhat ki, de ezt megteheti a torony mezején, még a toronyba lépés előtt. Ha a következő fordulója még a toronyban kezdődik, akkor a szörnykeresés sikertelen lesz, ám ha közben kikerült a toronyból, akkor működik a szörnykeresés is. A toronyban az alakváltók nem tudnak növény és szörnyformában táborozni.

KARAKTERLAP

Lumyr Haleth, egy barna, rövid hajú, barna szemű, körszakállas alakváltó férfi vagy. Tharr korlátlan hatalmú főpapja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 314. fordulód.

Erő: 46 (66) Szint: 34 Merészség: 6/5 Magasság: 182 cm
IQ: 36 (62) Támadás: 51 (54) Agresszió: 3 Testsúly: 72 kg
Ügyesség: 36 (43) Védekezés: 87 (93) Menekülés: 30 % Életkor: 42/46 év
Egészség: 37 (48) Életpont: 605/302 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 35 (71) Varázspont: 1444/635 Pénz: 3470 arany Kép. pont: 16
Tudatpont: 54/0 Pszi pont: 181/160 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 63
Eddig összesen 2767 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 119 414 TP-t kaptál. Jelenleg 5 475 726 TP-d van. A következő szinthez még 24 274 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, őrjáratozó katona, ében hadúr. A 278. fordulódban 5027 arany került a bankszámládra. 5881 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/31 ökölvívás: 23/15 (+7%) szúrófegyverek: 34/69 (+7%)
vágófegyverek: 23/18 ütőfegyverek: 23/7 (+7%) lőfegyverek: 27/25 (+1%)
dobófegyverek: 27/68 (+1%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << mágusölő (#422) << szívkereső (#423)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); mihlanil dobótőr (#599) (1 -19.); vashegyű nyíl (#176) (20 -997.); mihlanil nyíl (#597) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
184,60 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 189,101
Kedvenc táborhely: 194,101
Legfeljebb 75 TU-t válthatsz TVP-re.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 52/75 2. nyomkövetés: 53/95 3. mászás: 17/7
4. csapdakészítés: 26/15 (+15%) 5. csapdaészlelés: 8/1 (+6%) 6. gyógyítás: 58/67
7. titkosírás: 3/95 8. felderítés: 22/94 (+6%) 9. szörnyidomítás: 8/60
10. teológia: 60/39 (+26%) 11. taumaturgia: 88/10 (+23%) 12. szerencsejáték: 4/89
13. versengés: 19/4 (+16%) 14. harcművészetek: 25/45 15. zene: 3/66
16. szörnyismeret: 12/48 17. pszi: 27/63 (+30%) 18. zárnyitás: 11/23
19. vadászat: 11/69 20. vitalitás: 1/97 21. bányászat: 26/40
22. úszás: 10/34 23. főzés: 4/16

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tükröt (#43) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 21 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 21 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 50)
ongóliant (#159), quwargok (#9093), ősi szellem (#422), vadász quwarg (#241), quwarg nagymester (#214), qwarg rohamosztagos (#242), quwarg parafenomén (#248), quwarg ősmágus (#302), quwarg szellem (#676), quwarg tűzköpő (#678), quwarg anyakirálynő (#269), quwarg őrparancsnok (#677), ősquwarg (#300), kisebb quwarg isten (#213)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) jégoszlop (#231, 24 VP)
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) áldomás (#6) szürkeáll. aktiv (#71) csupasz izom (#28)
esszenciavédelem (#165) tulajdonságpajzs (#26) tárgyvédelem (#178) hadiszerencse III (#59)
planetáris őrdémon (#172)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
23. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
jégcsóva (#41), nagyobb tűzlehelet (#150)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
jégoszlop (#231) >> 28. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181) tükörpajzs (#101) >> orgoró (#170)
tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK
bazaltelementál (#204) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t!
2.) Most pedig kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod.
3.) Jó úton vagy ahhoz, hogy arrthon váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!

HŐSTETTEID
Eddig 1 alkalommal táboroztál A versengés tornyában. (limit: 15).
2007 I. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy.
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 796, pontszámod: 9696.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
vakmerőség (526) OK
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 100 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 777 TU szükséges.)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
7 arany pikkelyvért (#456) 14 tükörpáncél (#519) 248 gyöngymangó (#135)
2 fpi formázó minta (#419) 10 tükör (#43) 438 ugh méreg (#166)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
40 áldott kő (#642) 21 vas dobónyíl (#189) 45 jégszilánk (#1128)
1 esszenciakristály (#350) 65 vámpírfog (#1221) 1 mágusköpeny (#453)
2 Sshreakza amulettje (#836) 6 sámán gyógykenőcs (#1139) 945 ugh méreg (#166)
6 manakristály (#500) 16 térhajlító kavics (#1539) 23 őskristály-szilánk (#1525)
66 szent jogar (#150) $1 rejtőköpeny ($277) 2 teriád nyílvessző (#1287)
9 mágusszelence (#1076) 2 kristályfolyadék (#449) 1 Batharak vértje (#739)
$150 sárkánypikkely ($292) 2 gyógykenőcs (#313) 1 nagy aranykulcs (#246)
1 kentaurusz szőttes (#1641)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 arany karperec (#194) 1 aranylánc (#191) 1 aranypikkely (#415)
2 csuklyavirág (#133) 1 ekharion dárda (#1557) 1 ezüstshuriken (#327)
7 gyöngymangó (#135) 2 isteni könnycsepp (#260) 5 kerek kő (#19)
6 mérg. ubuk tüske (#137) 1 nagy vaskulcs (#186) 1 pszi kő (#248)
1 raptor karom (#281) 2 szögletes kő (#17) 1 tudás gyöngye (#522)
6 vashegyű nyíl (#176) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
387 arany (#50) 8 fokhagyma (#403) 1 gólem talizmán (#811)
10 gyógykenőcs (#313) 3 kvazár (#244) 1 optiri agysisak (#315)
3 spiritusz (#170) 1 tyrex bunkó (#421)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

183 184 185 186 187 188
59
60
61
62
(184,60) A versengés tornya (#1681), Bea Melindre (2428. kalandozó), Tenessy (3251. kalandozó)
(185,60) vegyesbolt (#616), fegyverbolt (#619), 35. többszemélyes kaland
(186,61) bank (#625), kaszinó (#639), ékszerbolt (#654), Fairlight oltár, nekrofun (#173), 36. többszemélyes kaland, 52. többszemélyes kaland
(187,60) kvazár kohó (#628), fegyvermester háza (#631), Tharr oltár, 26. többszemélyes kaland, Morc Kearg (6102. kalandozó)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


Kedves Péter, gratulálunk névnapod alkalmából. Reméljük, még sokáig együtt fogunk játszani. <<Az operátorok és a játékvezető>>
2013.04.26 09:02 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Krónika -> 3.)
˙

Üzenet küldése a karakternek