Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. nov. 11. 9h:03' EZ A 653. JÁTÉKHETED, 314. FORDULÓD 654. játékheted kezdete: nov. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2582 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 64. pszi képességet |
* 2. KP: | felt. gyógyítás 50 40 |
* 3. KP: | használod a 135. tárgyat |
hu 434 389 322 | hulladék: 434 389 322 |
hu 83 151 702 | hulladék: 83 151 702 |
kf 402 2 | kézbeveszed/felveszed a 402. tárgyat a bal kezedbe |
vps 50 | VP spórolása: 50 |
m 8 | mozogsz északra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. A lény immúnis erre a varázslatra! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a drakolich csontos vázát. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Nincs időd félrehajolni. (53 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: smirglilevél, 2 főnixtoll, zöld üveg, liumbe hajtás, manifeszt.nyúlvány, kazmár gyökér. Marokra fogva a ryuku buzogányt a másikra rontasz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a drakolich bal hátsó lábát. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) A drakolich harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a drakolich farkát. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) A drakolich harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 94, gyógyulás: 9, összesen: -85 ÉP}
jlk 6232 | jelszó kimondása 6232 |
|
lépcsõk hova visznek: 1: 2. térkép 18. pont |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 3. térkép 7. pont 18: 1. térkép 1. pont |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: kijárat 7: 2. térkép 1. pont |
[5 pontot használtál fel, van még 635.]
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 18 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ezoterikus mardel jobb első lábát. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsthegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ezüsthegyű lándzsával tökéletesen perforálod az ezoterikus mardel testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel feléd harap, de sikertelenül. Ezüsthegyű lándzsával többször eltalálod az ezoterikus mardel testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel feléd harap, de sikertelenül. Az ezoterikus mardel szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 drótszőrt. 1375 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [146,71] Síkság, továbbra is csak síkság. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy márványtornyot. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog A Vándor előtt. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Látsz egy szent tölgyfát.
(Feltételes mászás:) Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! Professzionális hegymászó-bemutatót tartasz, ahogy felmászol a sima falon, majd bemászol az ablakon. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. Fegyveredet markolva vársz, amikor valami sötét tömeg emelkedik fel előtted. Egy ragyás burástya!
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem sav ellen vibrál körülötted. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 16 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a ragyás burástya fejét. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) A ragyás burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 678 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 10 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az óriáspók testét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel eltalálod az óriáspók testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az óriáspók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 636 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 18 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az arató csattanat fejét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel eltalálod az arató csattanat testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az arató csattanat állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az arató csattanat összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 853 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 11 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a roguena bal hátsó lábát. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Marokra fogva a ryuku buzogányt a másikra rohansz. Ryuku buzogánnyal néhányszor megcsapod a roguena testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a roguena karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Ryuku buzogánnyal néhányszor megcsapod a roguena testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) A roguena karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 20, gyógyulás: 5, összesen: -15 ÉP}
al 50 | áldozol: az 50. tárgyat |
al 151 | áldozol: a 151. tárgyat |
im | imádkozol |
fog 153 219 | elfogod a 153. szörnyet a 219. tárggyal |
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [148,69] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy kristálypalotát. (ld. enc.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kihívás tornyát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Mahmud Kalib.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]
(Feltételes foglyul ejtés:) Valahol a közelben egy quwarg királynő van - állapítod meg a nyomokból. Sajnos a fedett verem ezen a terepen nem alkalmazható. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sebesült quwarg királynő. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 16 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő jobb hátsó lábát. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő potrohát. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 22 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester potrohát. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg nagymester potrohát. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg nagymester testét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 23 életpontot vesztettél. A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1901 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 60, gyógyulás: 10, összesen: -50 ÉP}
vpf 50 | VP elővétele: 50 |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[143,61] Lakott területre érkeztél. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Látsz egy főutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fekete lótuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy sárkánytanyát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy borkonyó cserjét. Felfedeztél egy gyöngymangó bokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Megpillantasz egy körberajzolt ötszöget, amely furcsa lánggal ég.
be 702 1 | bemész a 702. épületbe |
be 702 2 | bemész a 702. épületbe |
be 704 | bemész a 704. épületbe |
deus ex machina (#1) 50 ap /db, | kaja (#2) 2 ap /db, | sünmedve tüske (#14) 2 ap /db, | vadász tatu bőr (#15) 2 ap /db, |
bordacsont (#16) 4 ap /db, | ormánygőte csont (#21) 6 ap /db, | kavadu lebeny (#24) 4 ap /db, | gyenge méreg (#26) 2 ap cseppje, |
szeksztáns (#32) 40 ap /db, | lapockacsont (#33) 8 ap /db, | fáklya (#36) 1 ap /db, | drótszőr (#37) 4 ap /db, |
zárnyitó készlet (#39) 24 ap /db, | kis vaskulcs (#40) 6 ap /db, | grákóbőr (#41) 6 ap /db, | távcső (#42) 32 ap /db, |
királygyík bőr (#44) 6 ap /db, | surranó kígyó bőr (#47) 4 ap /db, | antilopbőr (#48) 6 ap /db, | mákrózsa virág (#56) 1 ap /db, |
tigroszlán fog (#63) 2 ap /db, | kék orchidea (#68) 8 ap /db, | rézdarab (#70) 2 ap /db, | rézkulcs (#75) 12 ap /db, |
bronzkulcs (#76) 18 ap /db, | lapkorong (#80) 4 ap /db, | mérleg (#81) 16 ap /db, | zöld üveg (#82) 6 ap /db, |
ragasztó (#83) 2 ap cseppje, | óndarab (#85) 4 ap /db, | kötél (#92) 2 ap /db, | bakkura bőr (#95) 4 ap /db, |
rákpáncél (#97) 8 ap /db, | fekete gyöngy (#99) 12 ap /db, | vízionár szem (#102) 6 ap /db, | magszim bél (#103) 10 ap /db, |
evaporőr háj (#105) 10 ap /db, | fabontó (#106) 10 ap /db, | madártoll (#112) 2 ap /db, | ezüst nyaklánc (#117) 20 ap /db, |
mandibulapenge (#125) 6 ap /db, | sallank karom (#128) 4 ap /db, | hebrencs állkapocs (#130) 8 ap /db, | csuklyavirág (#133) 2 ap /db, |
gyöngymangó (#135) 4 ap /db, | koponya szimbólum (#139) 20 ap /db, | denevér szimbólum (#140) 20 ap /db, | szem szimbólum (#142) 24 ap /db, |
villám szimbólum (#145) 20 ap /db, | hebrencs csapda (#147) 30 ap /db, | mocsári penke (#148) 2 ap /db, | szent jogar (#150) 100 ap /db, |
szvó-ektoplazma (#151) 20 ap /db, | vasérc (#152) 4 ap /db, | pirkit (#153) 4 ap /db, | ezüst karkötő (#158) 28 ap /db, |
borostyán függő (#162) 12 ap /db, | mászókampó (#165) 24 ap /db, | ugh méreg (#166) 4 ap cseppje, | uzbány csőr (#169) 12 ap /db, |
téfea-agy (#172) 16 ap /db, | ezüst gyűrű (#180) 12 ap /db, | vaskulcs (#183) 20 ap /db, | ezüst kulcs (#184) 24 ap /db, |
nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db, | nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db, | aranylánc (#191) 40 ap /db, | gyöngysor (#192) 96 ap /db, |
aranygyűrű (#193) 24 ap /db, | arany karperec (#194) 52 ap /db, | obszidián függő (#195) 20 ap /db, | trófea nyaklánc (#196) 60 ap /db, |
igazgy. fülbevaló (#197) 40 ap /db, | trikornis szarv (#198) 24 ap /db, | karbin plazma (#199) 20 ap /db, | gyíkfű (#201) 2 ap /db, |
amniosz (#203) 2 ap /db, | fűszertartó (#210) 12 ap /db, | dorony tüdő (#212) 16 ap /db, | xirnox szív (#213) 20 ap /db, |
manifeszt.nyúlvány (#214) 20 ap /db, | praglonc hártya (#215) 400 ap /db, | ketrec (#216) 152 ap /db, | dobóháló (#221) 16 ap /db, |
smaragd védőgyűrű (#223) 600 ap /db, | ramit kő (#226) 6 ap /db, | obszidián karkötő (#229) 60 ap /db, | lánckesztyű (#230) 300 ap /db, |
acélpengőke (#231) 6 ap /db, | ilkin érc (#232) 6 ap /db, | furulya (#233) 14 ap /db, | dorony duda (#235) 56 ap /db, |
lajhár csont (#236) 6 ap /db, | lant (#238) 30 ap /db, | pular kristály (#239) 16 ap /db, | kis aranykulcs (#240) 32 ap /db, |
smaragd kulcs (#241) 48 ap /db, | tüskecsapda (#242) 16 ap /db, | kvazár (#244) 22 ap /db, | márványkulcs (#245) 32 ap /db, |
nagy aranykulcs (#246) 48 ap /db, | pszi kő (#248) 1000 ap /db, | regeneráló gyűrű (#254) 1600 ap /db, | kristálygömb (#265) 20 ap /db, |
fülemüle agyar (#267) 10 ap /db, | gromak bőr (#268) 16 ap /db, | aranytű (#272) 8 ap /db, | szuper dobóháló (#273) 16 ap /db, |
ametiszt medál (#275) 56 ap /db, | sárga erőöv (#276) 250 ap /db, | rejtőköpeny (#277) 28 ap /db, | umbatari karkötő (#278) 200 ap /db, |
tyrex csont (#280) 60 ap /db, | raptor karom (#281) 24 ap /db, | jégszív (#282) 30 ap /db, | Szent Kulacs (#285) 1000 ap /db, |
Tharr Keresztje (#287) 1000 ap /db, | bíbor erőöv (#291) 600 ap /db, | sárkánypikkely (#292) 40 ap /db, | arx formázó minta (#298) 50 ap /db, |
bev formázó minta (#299) 50 ap /db, | cru formázó minta (#300) 50 ap /db, | din formázó minta (#301) 50 ap /db, | Fairlight köpenye (#303) 800 ap /db, |
kőszem (#304) 10 ap /db, | varázskő (#305) 150 ap /db, | réz papi karkötő (#307) 200 ap /db, | ezüst papi karkötő (#308) 300 ap /db, |
arany papi karkötő (#309) 800 ap /db, | galachmit (#310) 300 ap /db, | roxati zárfaló (#314) 800 ap /db, | optiri agysisak (#315) 250 ap /db, |
Thargodan esszencia (#328) 60 ap /db, | huhogó bibe (#332) 16 ap /db, | acéltű (#334) 2 ap /db, | alkímiázó üst (#341) 800 ap /db, |
súlyzó (#347) 18 ap /db, | shinai gömb (#348) 240 ap /db, | mithril (#352) 16 ap /db, | molluszk ház (#353) 4 ap /db, |
degradátor váladék (#354) 4 ap kortyonként, | szockó hólyag (#355) 6 ap /db, | quwarg tojás (#360) 4 ap /db, | szerencsetalizmán (#366) 400 ap /db, |
kinemfogyó tegez (#368) 700 ap /db, | Eldaran karkötője (#373) 500 ap /db, | moa smaragd (#377) 50 ap /db, | moa gyöngy (#378) 40 ap /db, |
moa rubin (#379) 60 ap /db, | moa obszidián (#380) 24 ap /db, | moa zafír (#381) 80 ap /db, | moa jádekő (#382) 32 ap /db, |
moa burát (#384) 24 ap /db, | moa gyémánt (#385) 160 ap /db, | halcsont (#390) 4 ap /db, | álompor (#396) 2 ap /db, |
zafír erőöv (#397) 15000 ap /db, | rájabőr (#404) 6 ap /db, | rájabőr úszógatya (#405) 30 ap /db, | kígyóbőr öv (#410) 16 ap /db, |
teknőcteknő (#416) 24 ap /db, | era formázó minta (#418) 50 ap /db, | fpi formázó minta (#419) 50 ap /db, | réz masszariasztó (#436) 16 ap /db, |
arany masszariasztó (#437) 28 ap /db, | ónix masszavadító (#438) 24 ap /db, | láthatatlan köpeny (#441) 1600 ap /db, | Muezli aranykeze (#442) 1750 ap /db, |
roxati üvegszem (#443) 540 ap /db, | gór formázó minta (#444) 50 ap /db, | mágusköpeny (#453) 3200 ap /db, | Dantor amulettje (#468) 100 ap /db, |
kholden kulcs (#470) 40 ap /db, | norgat kulcs (#471) 48 ap /db, | fiatalság itala (#473) 400 ap /db, | zafír fülbevaló (#477) 750 ap /db, |
obszidián tüske (#481) 120 ap /db, | Morgan pálcája (#503) 4500 ap /db, | ostromlétra (#510) 10 ap /db, | zafír medallion (#514) 50 ap /db, |
Rughar gyűrűje (#518) 3000 ap /db, | moa töltő (#525) 200 ap /db, | angyalok gyűrűje (#529) 450 ap /db, | zafír védőgyűrű (#532) 1200 ap /db, |
dentor bőr (#551) 70 ap /db, | őselemek köpenye (#560) 28000 ap /db, | amul kulcs (#565) 100 ap /db, | aranytoll (#572) 80 ap /db, |
toxyl (#591) 16 ap cseppje, | toxyl üvegcse (#592) 50 ap /db, | jégkristály (#593) 40 ap /db, | hro formázó minta (#601) 50 ap /db, |
viharamulett (#611) 80 ap /db, | rémplazma (#616) 100 ap /db, | sárkányfog (#617) 40 ap /db, | pszi kristály (#618) 60 ap /db, |
arkog kő (#632) 2 ap /db, | törpe őskő (#633) 1000 ap /db, | rinóbőr (#651) 10 ap /db, | darázsszárny (#652) 8 ap /db, |
darázsfarok (#654) 28 ap /db, | elf csont (#664) 8 ap /db, | elkarog szőr (#665) 2 ap /db, | rubin fülbevaló (#673) 22500 ap /db, |
szulfagor agyar (#677) 8 ap /db, | teknősesszencia (#702) 90 ap /db, | troll csont (#704) 8 ap /db, | kobudera csont (#705) 8 ap /db, |
gnóm csont (#706) 8 ap /db, | ritualista amulett (#708) 100 ap /db, | kij formázó minta (#717) 50 ap /db, | gyémánt karperec (#728) 240 ap /db, |
smaragd orrkarika (#730) 200 ap /db, | topáz erényöv (#731) 220 ap /db, | gyöngyberakásos öv (#732) 260 ap /db, | jegygyűrű (#736) 100 ap /db, |
Natharion karkötő (#738) 1110 ap /db, | kyorg köpeny (#741) 4800 ap /db, | Natharion amulett (#742) 1170 ap /db, | bo'adhun gyűrű (#743) 1050 ap /db, |
bo'adhun idol (#745) 1200 ap /db, | esthari rubin (#748) 100 ap /db, | jáde rakshallion (#749) 100 ap /db, | türkiz karika (#750) 100 ap /db, |
rítusónix (#751) 100 ap /db, | nyers zafír (#752) 100 ap /db, | jácint díszkő (#753) 100 ap /db, | csavart smaragd (#754) 100 ap /db, |
malachit füzér (#755) 100 ap /db, | obszidián kereszt (#756) 100 ap /db, | bo'adhun aranygömb (#757) 100 ap /db, | gyémánt fétisrúd (#758) 100 ap /db, |
ezüstlevél (#759) 100 ap /db, | to'aghan orrkarika (#760) 100 ap /db, | bronz nyakörv (#761) 100 ap /db, | adamantit érme (#762) 200 ap /db, |
ro'galhal lánc (#763) 100 ap /db, | mihlanil érme (#764) 160 ap /db, | káosztiara (#765) 140 ap /db, | aranyfétis (#766) 100 ap /db, |
tl'urlang fiola (#788) 100 ap /db, | tl'urlang erőkő (#825) 200 ap /db, | dlathog kőzet (#829) 100 ap /db, | ogre öv (#834) 1140 ap /db, |
Mindabala pikkelye (#845) 2400 ap /db, | Éjvadász bundája (#850) 5000 ap /db, | kreiton fókusz (#853) 160 ap /db, | rasáth orrkarika (#859) 1400 ap /db, |
vörös zselé (#862) 10 ap /db, | yetifog (#863) 8 ap /db, | ünnepi övsál (#874) 1400 ap /db, | halgar kulcs (#877) 100 ap /db, |
kitintüske (#879) 8 ap /db, | agvari manafókusz (#890) 1500 ap /db, | szürke briliáns (#908) 60 ap /db, | skorpiókarom (#911) 8 ap /db, |
cápazsír (#932) 8 ap /db, | bahrot bőr (#938) 10 ap /db, | keselyűmirigy (#941) 10 ap /db, | ében talizmán (#944) 9900 ap /db, |
sziréngyűrű (#948) 2040 ap /db, | Salamon esszenciája (#952) 1880 ap /db, | Xanathal karkötője (#956) 2200 ap /db, | éjkristály (#958) 60 ap /db, |
dramoan kő (#967) 150 ap /db, | drakolder gyűrű (#969) 15000 ap /db, | párducbőr (#1066) 20 ap /db, | jegesmedve bunda (#1067) 20 ap /db, |
rozmárfog (#1069) 6 ap /db, | yetiszív (#1070) 16 ap /db, | féregbél (#1071) 8 ap /db, | ulkor gyöngy (#1072) 30 ap /db, |
párducszem (#1073) 4 ap /db, | lidércesszencia (#1074) 14 ap /db, | cetuszony (#1075) 20 ap /db, | mammutbőr (#1078) 12 ap /db, |
jégtörő korong (#1079) 16 ap /db, | szélgömb (#1080) 60 ap /db, | behemótköröm (#1081) 20 ap /db, | hósárkány szív (#1082) 40 ap /db, |
jégisten amulett (#1087) 10000 ap /db, | Augur varázskönyve (#1097) 3000 ap /db, | Éjmágus tükre (#1100) 3000 ap /db, | hollókristály (#1102) 1000 ap /db, |
törpe védőgyűrű (#1104) 1440 ap /db, | varkaudar látógömb (#1107) 600 ap /db, | varkaudar csont (#1113) 8 ap /db, | derit láncszem (#1129) 12 ap /db, |
csigakagyló (#1131) 50 ap /db, | varkaudar pálinka (#1137) 44 ap /db, | torz fülkarika (#1148) 750 ap /db, | vark. pecsétgyűrű (#1171) 1600 ap /db, |
Thargodan koponya (#1182) 60 ap /db, | ektoplazma (#1185) 93 ap /db, | Hatalom Karkötője (#1210) 28000 ap /db, | hattyútoll (#1222) 2 ap /db, |
sólyomcsőr (#1223) 10 ap /db, | ryuku tájoló (#1224) 900 ap /db, | ork csodaszer (#1228) 54 ap /db, | mösze hátpáncél (#1229) 22 ap /db, |
holdbőr (#1236) 28 ap /db, | teriád edény (#1278) 140 ap /db, | teriád ékszer (#1279) 2000 ap /db, | teriád dobóháló (#1281) 80 ap /db, |
szaké (#1295) 51 ap /db, | teriádbőr karkötő (#1297) 3900 ap /db, | bíbor drakpikkely (#1305) 120 ap /db, | jáde drakpikkely (#1306) 120 ap /db, |
topáz drakpikkely (#1307) 120 ap /db, | fekete drakpikkely (#1308) 120 ap /db, | zöld drakpikkely (#1309) 120 ap /db, | aszott drakpikkely (#1310) 120 ap /db, |
moa csiptető (#1330) 162 ap /db, | hoarián bőröv (#1341) 20 ap /db, | moa fogaskerék (#1348) 42 ap /db, | extra takarmány (#1360) 36 ap /db, |
véka rizs (#1364) 2 ap /db, | ryuku tál (#1365) 10 ap /db, | ogwawa kulcs (#1376) 240 ap /db, | draklen kulcs (#1377) 120 ap /db, |
pókláb (#1378) 2 ap /db, | teriád méreg (#1379) 24 ap cseppje, | anguaxin váladék (#1382) 28 ap /db, | aranycsináló csáp (#1383) 60 ap /db, |
dinó szaru (#1385) 22 ap /db, | teriád vadászöv (#1389) 5000 ap /db, | Mg'thorath feje (#1397) 6000 ap /db, | halálfejes zászló (#1416) 4000 ap /db, |
teriád kobak (#1461) 39 ap /db, | azuka vese (#1462) 18 ap /db, | kígyónyelv (#1473) 12 ap /db, | Kjotoannam plazmája (#1485) 560 ap /db, |
fűzött kagylósor (#1493) 310 ap /db, | yuong tűzpikkely (#1495) 75 ap /db, | cseng hópikkely (#1496) 75 ap /db, | rozsomákszőr (#1510) 2 ap /db, |
teknőstojás (#1514) 30 ap /db, | nyerskulcs (#1517) 60 ap /db, | Jerome köpenye (#1527) 900 ap /db, | Arsa potrohgyűrűje (#1541) 1080 ap /db, |
varázskorsó (#1546) 1350 ap /db, | Blounther gyűrűje (#1548) 3000 ap /db, | balkezes gyűrű (#1549) 600 ap /db, | Huddens alkarvédője (#1550) 510 ap /db, |
saválló fülbevaló (#1552) 420 ap /db, | Napsörény szarva (#1569) 1320 ap /db, | életköves gyűrű (#1572) 1110 ap /db, | démoni palást (#1573) 3400 ap /db, |
griff nyakék (#1579) 240 ap /db, | fénytelen gyöngy (#1698) 12 ap /db, | tengerszín smaragd (#1700) 28 ap /db, | esthari gyöngykulcs (#1710) 560 ap /db, |
jégkulcs (#1715) 200 ap /db, | Snafall jeges öve (#1716) 1650 ap /db, | Zortac méregfoga (#1722) 12500 ap /db, | iz'gribbor karom (#1769) 400 ap /db, |
krg'humán fullánk (#1770) 280 ap /db. |
aranyló ugarhéj (#100) 4 ap /db, | aranytű (#272) 4 ap /db, | bronzkulcs (#76) 9 ap /db, | csontkulcs (#74) 4 ap /db, |
deus ex machina (#1) 25 ap /db, | dorony duda (#235) 28 ap /db, | drótszőr (#37) 2 ap /db, | ezüst kulcs (#184) 12 ap /db, |
griff nyakék (#1579) 80 ap /db, | hoarián bőröv (#1341) 10 ap /db, | huhogó bibe (#332) 8 ap /db, | karócsapda (#163) 12 ap /db, |
kazmár gyökér (#205) 4 ap /db, | kis aranykulcs (#240) 16 ap /db, | kis vaskulcs (#40) 3 ap /db, | kötél (#92) 1 ap /db, |
liumbe hajtás (#655) 4 ap /db, | madártoll (#112) 1 ap /db, | manifeszt.nyúlvány (#214) 10 ap /db, | márványkulcs (#245) 16 ap /db, |
mászókampó (#165) 12 ap /db, | nagy aranykulcs (#246) 24 ap /db, | nagy bronzkulcs (#185) 14 ap /db, | nagy vaskulcs (#186) 16 ap /db, |
nap szimbólum (#141) 10 ap /db, | obszidián karkötő (#229) 30 ap /db, | olló (#335) 7 ap /db, | párducbőr pénztárca (#1118) 25 ap /db, |
pirkit (#153) 2 ap /db, | Ramirez feszítővasa (#1261) 16 ap /db, | rézkulcs (#75) 6 ap /db, | roxati zárfaló (#314) 100 ap /db, |
shinai gömb (#348) 40 ap /db, | smaragd védőgyűrű (#223) 100 ap /db, | spiritusz (#170) 1 ap cseppje, | sullár hólyag (#168) 7 ap /db, |
szeksztáns (#32) 20 ap /db, | szent jogar (#150) 50 ap /db, | szulfagor agyar (#677) 4 ap /db, | ugh méreg (#166) 2 ap cseppje, |
umbatari karkötő (#278) 40 ap /db, | uzbány csőr (#169) 6 ap /db, | vadász tatu bőr (#15) 1 ap /db, | vark. pecsétgyűrű (#1171) 200 ap /db, |
varkaudar pálinka (#1137) 22 ap /db, | vasérc (#152) 2 ap /db, | vaskulcs (#183) 10 ap /db, | vizestömlő (#3) 7 ap /db, |
zöld üveg (#82) 3 ap /db, | vérpettyes gyűrű (#1659) 40 ap /db, | fekete gyöngy (#99) 6 ap /db áron. |
ve 1345 | megveszed az 1345. tárgyat |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [147,70] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság.
(Továbbmész...) [146,71] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy márványtornyot. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, A Vándor lábát masszírozza. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Látsz egy Chara-din monolitját. Látsz egy szent tölgyfát. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy ryuku ostromteknős. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 18 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku ostromteknős jobb első lábát. (4 támadással 32 életpontot sebezve.) Meglengetve a ryuku buzogányt a másikra támadsz. Ryuku buzogánnyal párszor keményen megütöd a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Lábával meglök a ryuku ostromteknős. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Feléd sújt a ryuku ostromteknős a farkával, de elhibázta! Ryuku buzogánnyal többször eltalálod a ryuku ostromteknős farkát. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A ryuku ostromteknős farkával melletted a levegőbe suhint. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}
* 1. BP: | használod a 235. tárgyat |
* 2. BP: | felt. gyógyítás 80 30 |
* 3. BP: | t. energia kisütése: 3 1 |
* 4. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 5. BP: | használod a 163. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 19 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 19 pontért |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
BÍBORARANY TOLVAJTŐR (1095. TÁRGY) A zangrozi és az alanori tolvajklánok speciális fegyvert készítenek szervezetüket legodaadóbban szolgáló tagjainak számára. A tetszetős mágikus tőr rövid nyelébe mindig egy drágakövet illesztenek, melynek színe klánonként változik. A bíborarany szín zangrozi szervezetre utal. A tőrt bal kézben is forgathatod, ha elég jártas vagy a szúrófegyverek világában (vagyis legalább 20. szintű szakértelemmel rendelkezel). Sebzése 2d9+2, de labirintusban használva további +8 sebzést kapsz. Ezenfelül növeli védettségedet és ügyességedet is eggyel. |
DRAKOLICH (760. SZÖRNY) Egy sááárkány! - szakad ki a rémült kiáltás ajkaidon, amikor megpillantod a drakolichet. Ez az élőholt, hús nélküli teremtmény tényleg egy sárkány volt valaha, de az enyészet megtette a kinézetén a hatását. A drakolichok azonban nem tudnak meghalni, vagy ha meg is halnak egyszer, képesek a síron túlról visszatérni. Igazán gonosz teremtmények, aurájukból csak úgy árad az ölésvágy és a rontás. De ezt rögtön te is tapasztalni fogod... |
ROGUENA (779. SZÖRNY) Ez a vörös foltokkal tarkított rózsaszín vaddisznó a garokk keleti pusztákon élő távoli rokona. Bár buta állat, mégis a legjobb, ha távolról elkerülöd tompa, széles metszőfogait, illetve hegyes karmait, hiszen agresszivitása legendás. Mindenre és mindenkire rátámad, ami és aki bemerészkedik élőhelyére. Bár húsa ízletes, meglehetősen erős gyomrot kíván annak megszerzése. A roguena bőre ugyanis olyan bűzt áraszt ki magából, ami azonnali émelygést okoz, így csak a bőr lenyúzásával lehet hozzájutni a finomabb falatokhoz. Az orkok, akiknek szaglása csekély, előszeretettel használják őket hátasállatnak. A történelem feljegyzett olyan eseteket is, amikor parasztgazdák a roguenát földjeik megművelésére, felásására használták - azóta azonban ezek az állatok teljesen visszavadultak, már nyoma sincs viselkedésükben annak, hogy rabszolgasorsra vágynának. |
KRISTÁLYPALOTA (401. ÉPÍTMÉNY) AAHH! Hiszen ez valami gyönyörűségesen csodálatosan döbbenetesen megrázóan élvezetes látvány! Egy palota, amely tökéletesre csiszolt, töretlen, tömör kristályból épült! Vajon mi lehet a belsejében? Körbejárva, sajnálkozva látod, hogy sehol egy ajtó! Sehol egy ablak, vagy egyéb kiszögellés, ahová felmászhatnál a mászókampó segítségével! Pedig valahogyan biztosan be lehet jutni. Mivel a nyilván létező varázsszót nem ismered, az egyetlen megoldás az lehet, ha valahogyan feljutsz az épület tetejére, és ott körülnézel. Ha úgy érzed, hogy rendelkezel a megfelelő eszközzel, kiadhatod a H parancsot rá, 40 TVP-ért, és megpróbálhatod átkutatni a csodálatos kristálypalotát. Vigyázz, ehhez minimum 14-es mászás szakértelem szükséges! |
Erő: | 38 (37) | Szint: | 22 | Merészség: | 4/5 | Magasság: | 173 cm |
IQ: | 33 (35) | Támadás: | 24 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 93 kg |
Ügyesség: | 38 (48) | Védekezés: | 72 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 26/26 év |
Egészség: | 35 | Életpont: | 322/243 | Jellem: | jó (338) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 32 (34) | Varázspont: | 287/37 | Pénz: | 94 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 14/0 | Pszi pont: | 19/1 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 9 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 5/32 | ökölvívás: | 21/0 | szúrófegyverek: | 23/0 |
vágófegyverek: | 7/5 | ütőfegyverek: | 22/80 (+14%) | lőfegyverek: | 24/41 (+9%) |
dobófegyverek: | 9/28 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << ezüsthegyű lándzsa (#324) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -9.); vashegyű nyíl (#176) (10 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 2 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 25/89 | 2. nyomkövetés: | 58/70 (+24%) | 3. lopás: | 1/23 |
4. mászás: | 14/13 (+4%) | 5. csapdakészítés: | 20/48 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 20/27 |
7. gyógyítás: | 81/67 (+15%) | 8. titkosírás: | 4/30 (+20%) | 9. felderítés: | 22/51 |
10. szörnyidomítás: | 8/89 | 11. teológia: | 5/44 (+3%) | 12. taumaturgia: | 26/9 (+14%) |
13. szerencsejáték: | 7/0 | 14. versengés: | 4/51 | 15. harcművészetek: | 10/40 |
16. zene: | 33/42 (+40%) | 17. szörnyismeret: | 8/2 | 18. pszi: | 2/83 (+4%) |
19. zárnyitás: | 7/33 | 20. vadászat: | 18/86 | 21. bányászat: | 31/93 |
22. úszás: | 14/70 | 23. csapatmunka: | 1/79 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 20 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 80% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
segítesz max. 20 TVP-ért |
udvarolsz a 2054. karakternek |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 3 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 5 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 6 darabot ), Ramirez feszítővasát (#1261) (max. 1 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ) |
elfogod quwarg királynőt (#153) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 300 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16) |
varkaudar iszákos (#688) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
rőtmanó berzerker (#369), ember (#1), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
pszi-ernyő (#64) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
mágiatörés (#35), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tükörpajzs (#101), tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | nők (#999) | villámcsapás (#50) | >> | férfiak (#998) | |
villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Bizonyítsd be, hogy a lelked tiszta, és nem a pénz iránti mohóság vezérel: áldozz fel 100 aranyat számomra. |
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce! |
3.) Irtsd a sötétség követőit - mutass be oltáromnál két szvó-ektoplazmát, és semmisítsd meg! |
HŐSTETTEID |
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 6 |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXIX. olimpián. |
A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 222 pontnyi fejlesztés szükséges. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
110 | arany (#50) | 2 | főnixtoll (#563) | 1 | kazmár gyökér (#205) | |||
1 | liumbe hajtás (#655) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 25 | ragasztó (#83) | |||
1 | smirglilevél (#29) | 5 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | teknősesszencia (#702) | |||
4 | víz (#27) | 1 | zöld üveg (#82) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
8 | drótszőr (#37) | 13 | ugh méreg (#166) |