313. forduló, 315. forduló, Mr. Elem-Elek összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. dec. 8. 12h:14'
EZ A 630. JÁTÉKHETED, 314. FORDULÓD
631. játékheted kezdete: dec. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1666
SZÁMLA : XXXX

MR. ELEM-ELEK KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [182,31] koordinátán.
A táborozás 2. napján összeakadsz egy fekete, tüsi hajú, kék szemű ember férfival. A bőre kreolszínű. A kalandozót mágikus örvények veszik körbe. Fairlight nagyhatalmú főpapja. Az őselemi mágusok rendjének egyszerű varázsló rangú tagja. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy bozontfonatot, egy che-vállszalagot, egy dalebg.kristályvértet, egy értépő sarkantyút, egy hósárkánybőr csizmát, egy Luthius karkötőjét, egy mithril kesztyűt, egy Morgan sipkáját, egy örökkéval.gyémántját, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy tolvaj klánjelvényt, egy villám szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy ezerszemű bestia trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy kyorg tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Mentális auráját felismered, semleges jellemű a hitvány! Mosolyogni próbál, de Te csak komoran végigméred. Otthagyod a másik kalandozót.
A 2. napon összeakadsz egy kontyos ezüsthajú, zöld szemű kobudera férfival. Kecskeszakálla és rövid bajsza van. Bőre sárga. Dornodon félisten hatalmú uralkodó papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy csontamulettet, egy dalebg.kristályvértet, egy denevér szimbólumot, egy derit sodronynadrágot, egy drakolder gyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens kesztyűjét, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy medvebőr övet, egy Natharion amulettet, egy ősmágus fülbevalóját, egy rizspapír-vértet, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vadászinget, egy sodét, egy teriádbőr karkötőt és egy törpe bakancsot visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy rothadó lián trófea és egy márvány sárkány trófea színesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Övén 10 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: gonosz, mint Te. Összeismerkedtek. Az ő neve Sardullah Sharpa. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Ran'Amart Morgurth megtámadott tudatcsatával. Szégyenletes vereséget szenvedtél, az összes tudatpontodat elvesztetted.
A 2. napon találkozol egy fekete, tüsi hajú, szürke szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Bőre bronzként csillog. Fairlight első számú avatárja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy adamantit csizmát, egy che-vállszalagot, egy drakolder gyűrűt, egy drakolit karvédőt, egy drakolit kesztyűt, egy drakolit lábvédőt, egy értépő sarkantyút, egy gólemgyűrűt, egy halálhozó karkötőjét, egy hókeresztet, egy játékmesteri palástot, egy kráken gyűrűt, egy kreiton palástot, egy Morgan sipkáját, egy óriás fülbevalót, egy őselemek köpenyét, egy ősi kígyóbőr övet, egy Ovgun nyakláncát, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy troglodita gyűrűt, egy Urgod fétisét és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy ryuku sorkatona trófea és egy ryuku gólemtudós trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Jobb kezében egy ent pásztorbotot, bal kezében egy fagyott kalapácsot tart. Lőfegyvere egy teriád tőr. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Málhásállata egy sivatagi doareg. Érzékeled auráját: semleges jellemű az alávaló. Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
A 4. napon összefutsz egy fekete, tüsi hajú, kék szemű ember férfival. A bőre kreolszínű. Auráját mágikus vihar övezi. Fairlight nagyhatalmú főpapja. Az őselemi mágusok rendjének egyszerű varázsló rangú tagja. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy bozontfonatot, egy che-vállszalagot, egy dalebg.kristályvértet, egy értépő sarkantyút, egy Luthius karkötőjét, egy mithril kesztyűt, egy Morgan sipkáját, egy örökkéval.gyémántját, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy tolvaj klánjelvényt, egy törpe bakancsot, egy villám szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy ezerszemű bestia trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy kyorg tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Málhásállata egy sivatagi doareg. Érzékeled auráját: semleges a nyomorult. Bizalmatlanul végigméred, de nem tetszik igazán a képe. Otthagyod a másik kalandozót.
Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+7 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+223 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+34 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-7 pszi pont.) Közös Tudatod ereje a kasztroplanáris uralomban is megmutatkozik. Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 616.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 614.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 614.]

* 2. KP: elmormolod az 59. varázslatot a 182. varázslatot a 165. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 612.]
Fürgén varázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 610.]
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 608.]

kf 467 kézbeveszed/felveszed a 467. tárgyat
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a gyémántsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 608.]

vv 19 70 elmormolod a 19. varázslatot a 70. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 606.]
5 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 16 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 606.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[182,27] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy alanori csatamén vigyorog kajánul. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy barátság szent tüzét.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. Egy halálhozó lesz az ellenfeled.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálhozó bal szárnyát. (5 támadással 74 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (14 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a halálhozó bőrszárnyát. (5 támadással 187 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Baghar korbácsával többször eltalálod a halálhozó jobb lábát. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. A halálhozó karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 40 életpontot vesztettél. Mjölborg kalapácsával megcsapod a halálhozó fejét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Baghar korbácsával megpöccinted a halálhozó bal szárnyát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 43 életpontot vesztettél. A halálhozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3482 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 405, sebződés: 115, gyógyulás: 69, összesen: -46 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
Az ötpróba-sátor elől egy fiatal alakváltó lép hozzád, és megtapogatja a karizmaid.
- Lenne esélyed - mondja. - Próbáld ki az ötpróbát!
- Lehet róla szó - gondolod és mondod, majd követed az alakváltót a próbák sátrába. Az első próba következik. A súlyzó nem tűnik nehéznek, mégse tudod mellmagasság fölé emelni. Kimerülten ejted vissza a földre. 675 tapasztalati pontot kaptál. Lelógó orral állsz odébb.
Megkeresed a boszorka sátrát, majd belépsz a nyíláson. A boszorka tüzetesen átvizsgálja a cókmókod, mielőtt bármit is mondhatnál. Amikor a vashegyű nyíl a kezébe akad, elmosolyodik, de ez nem tart sokáig. Amint rájön, hogy nem hoztál el mindent, amit kért, mérgesen rád rivall. A boszi kis morgolódás után úgy dönt, más tárgyakat kér tőled. Mielőtt kilépnél az ajtón, emlékezetedbe vésed, miket kell hoznod: 5 elkarog szőr, 6 acélpengőke, 9 szvó-ektoplazma, 2 rókafarok, 2 csontkulcs.
A sátor előtt, ahova kerekedtél, egy asztal áll, a túloldalán egy sunyi képű árnymanó ül, kezében egy pakli kártyával.
- Gyere, próbáljuk ki, vajon le tudsz-e győzni - kiált rád, és az asztalra csap. Úgy döntesz, megleckézteted a pimasz alakot.
- Van elég pénzed? - méreget gyanús tekintettel ellenfeled, így kénytelen vagy megnyugtatni csilingelő aranyérméid látványával. 100 darabot belőlük magad elé raksz az asztalra. 1. kör: Megnézed a kezedbe kerülő lapokat: 2 A bajnok manifesztációja, 1 Kaszabolósáska, 1 Illúziópalota, 1 Illúziósárkány. Ez egy pár! Egyikőtök sem hajlandó licitálni, jöhet a lapcsere. 3 lapot cserélsz. Faarccal megvizsgálod, mi változott a kezedben: 2 A bajnok manifesztációja, 1 Vérfürdető magszim, 1 Tisztítótűz, 1 Kaszabolósáska. Semmi változás. Megmutatjátok a lapjaitokat. Az árnymanó lapjai a következők: 1 Illúziósárkány, 1 Garokk, 1 Kisebb quwarg istenség, 1 Piromenyét, 1 Vérfürdető magszim. Nyertél. 2. kör: Remegő kézzel veszed szemügyre a leosztott lapokat: 2 Temető, 2 Kaszabolósáska, 1 Sötét halál. Ez két pár! Az árnymanó egy keveset emel a téten a játék kedvéért, te pedig tartod. Következhet a lapcsere. 1 lapot cserélsz. Idegesen megvizsgálod, nyerő lapokat kaptál-e: 2 Temető, 2 Kaszabolósáska, 1 Influenza. Semmi változás. Terítitek a lapjaitokat. Ellenfeled lapjai a következők voltak: 1 Aranyeső, 1 Kisebb quwarg istenség, 1 Mákrózsa főzet, 1 Déja vu, 1 Orbitális mackósajt. Nyertél. 3. kör: Megnézed a kezedbe kerülő lapokat: 2 Temető, 1 Influenza, 1 Piromenyét, 1 Kisebb quwarg istenség. Ez egy pár! Faarccal az asztal közepére tolsz pár aranyérmét. Az árnymanó idegesen a kártyáiba pillant, majd úgy dönt, nem hajlandó tartani a tétet. Könnyű győzelem. 675 tapasztalati pontot kaptál. Bezsebeled az árnymanó tétként feltett 70 aranyát. Kártyapartnered még mindig hitetlenkedve az aranykupac mellé rak egy aranytermő erszényt. Zsebre vágod jogos nyereményed, majd búcsút intesz az árnymanónak. (ld. enc.)
Hirtelen a szirén labirintusát rejtő sátor bukkan fel az orrod előtt. Kedved támad újra próbára tenni tudásod és szerencséd. Átadod az ajtónál álló férfinak a tárgyaidat, majd belépsz az útvesztőbe. Egy szűk folyosó húzódik előtted, melynek oldalfalából rengeteg mellékjárat nyílik a különböző irányokba. Tanácstalanul indulsz el az egyiken, majd az arról nyíló másikon folytatod utad. Minden folyosó ugyanolyannak tűnik, hamar eltévedsz. Csak amikor újra a labirintus bejáratának képe rajzolódik ki előtted, könnyebbülsz meg kicsit. 675 tapasztalati pontot kaptál. Csüggedten hagyod ott a szirén sátrát, miután visszakaptad a tárgyaidat. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Van itt egy erdei bölcs háza (666. épület.). Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [181,26] Még mindig az erdőben vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy trikornis herceg. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Távolról gyóntatás varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy becsületjel. Semmi hatás! Ellenfeled energiafolyam varázslatot lő rád. 52 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a trikornis herceg bal hátsó lábát. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a trikornis herceg testét. (5 támadással 208 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Baghar korbácsával párszor keményen megütöd a trikornis herceg fehér hátát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. A trikornis herceg többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-10 varázspont.) Mjölborg kalapácsával meghorzsolod a trikornis herceg fehér hátát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Baghar korbácsával csak érinted a trikornis herceg fehér hátát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi hatás! Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A trikornis herceg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 trikornis szarvat. 3152 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 389, sebződés: 67, gyógyulás: 71, összesen: +4 ÉP}

Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy drakolich. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a drakolich testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (21 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a drakolich csontos vázát. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával meghorzsolod a drakolich testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. A drakolich belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [180,25] Az erdőt síkság váltja fel. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy Kitaszított. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy becsületjel varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Kitaszított fejét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a Kitaszított bal lábát. (5 támadással 198 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Baghar korbácsával többször eltalálod a Kitaszított testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Semmi hatás! Sajnos nem sikerült a Kitaszított minden csapását hárítanod. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a Kitaszított jobb lábát. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Baghar korbácsával gyengén megütöd a Kitaszított jobb karját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Pengéjét vadul forgatva, a Kitaszított újra meg újra lecsap. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranytű, 2 ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (183,31)-> 16 arany, -2 ÉP], egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (184,32)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (184,32)-> 14 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 trikornis nyereg (ld. enc.). Elhajítod a vacak Blounther apó trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes Kitaszított trófeát. 4389 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 481, sebződés: 48, gyógyulás: 89, összesen: +41 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem foglalkozva a Thargodan csatamező baljóslatú hangulatával, ásni kezdesz. Egy borzalmas reccsenést hallasz, és majd összepisiled magad! De semmi nem történik. Kicsit kezd rossz hangulatod lenni, de most már nem fordulhatsz vissza. Látásod kezd elhomályosulni, izzadság ömlik rólad. De az izzadság iszonyúan hideg. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy Mnebolath védelmezi a vadászterületét.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath rücskös testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (24 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Mnebolath bal lábát. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Baghar korbácsával eltalálod a Mnebolath fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. A Mnebolath többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) A dolgot még 12 aranyad bánja. Véres nyál csordul ki a Mnebolath száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 3 gyöngymangó. 2292 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 47, gyógyulás: 40, összesen: -7 ÉP}

Legnagyobb megdöbbenésedre a tetem sisteregve semmivé olvad. Fejedet csóválva, folytatod a munkát. A gödör alján, a sok csont között valami használhatót látsz! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy bumeráng [bumeráng ládikóba-> (183,31)-> 4 arany, -2 ÉP]. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy csapat Chara-din fattya jön feléd.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy varázslatlopás. Semmi eredménye! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya bal lábát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával párszor keményen megütöd a Chara-din fattya testét. (5 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Baghar korbácsával néhányszor megcsapod a Chara-din fattya bal lábát. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (9 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Baghar korbácsával többször eltalálod a Chara-din fattya jobb karját. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Az 5 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával gyengén megütöd a Chara-din fattya bal karját. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Baghar korbácsával gyengén megütöd a Chara-din fattya jobb vállát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az 1 Chara-din fattya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3003 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 674, sebződés: 33, gyógyulás: 131, összesen: +98 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Újabb adag követ és csontot sikerül előtúrnod. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy pszi őselementál védelmezi a vadászterületét.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. Semmi eredménye! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál párolgó héját. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a pszi őselementál bal lábát. (2 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Baghar korbácsával eltalálod a pszi őselementál bal lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-5 pszi pont.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2228 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 6, gyógyulás: 31, összesen: +25 ÉP}

No! Kezdesz kifáradni. Essünk túl a végső összecsapáson! Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy Notermanthi védelmezi a vadászterületét.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled a hatalom szava varázslatot lő rád. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a Notermanthi testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Elszántan a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a Notermanthi fejét. (5 támadással 212 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Baghar korbácsával többször eltalálod a Notermanthi testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. A Notermanthi mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával megcsapod a Notermanthi fejét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Baghar korbácsával gyengén megütöd a Notermanthi izmos testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. A Notermanthi mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A Notermanthi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy Eldaran karkötője. 3960 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 393, sebződés: 17, gyógyulás: 74, összesen: +57 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a démon előugrott. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy pengepajzs. A föld lassan repedezni kezd, lángnyelvek csapnak elő. Valamilyen nagyobb elementál-lord akar képen törölni. Ideje távozni! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés).
Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Az oltárt KT-d fortyogóan bűzös gonoszságának ereje védi. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [136 pontot használtál fel, van még 470.]

m 6 5 3 mozogsz nyugatra, délnyugatra, délkeletre
[179,25] Továbbra is síkságon vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél. Találsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy alanori csatamén formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ezoterikus mardel közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A teremtmény hunyorít egyet. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ezoterikus mardel testét. (5 támadással 201 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Baghar korbácsával megcsapod az ezoterikus mardel fejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Az ezoterikus mardel megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az ezoterikus mardel szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 10 drótszőrt. 1427 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 0, gyógyulás: 48, összesen: +48 ÉP}

A vadszőlő még egy kicsit éretlen, de azért Te érdemesnek tartod egy kis előszüretre. Mazsola lesz belőle vagy bor? Hmm, inkább ebéd. (+2 kaja.) A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Azonnal tudod, hogy egy ősdentor volt a rémület okozója. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.


(Továbbmész...) [178,26] Síkság, továbbra is csak síkság.

Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [179,27] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Észreveszel egy xantusz-kaktuszt. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba).

[36 pontot használtál fel, van még 434.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[178,28] Még mindig füves síkságon vagy. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt?

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gumifát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [177,29] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kazmárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 rézdarabot! [32 pontot használtál fel, van még 402.]

ek 116 30 284 t. energia kisütése: 116 30 284
Sötét ital gyógyító tárgyat fogsz használni, ha életerőd 30 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 402.]

h 697 1000 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+364 varázspont, -729 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 402.]
Ledöntesz egy adagnyi sötét italt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +541 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 402.]

ek 116 70 313 t. energia kisütése: 116 70 313
Gyógykenőcs gyógyító tárgyat fogsz használni, ha életerőd 70 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 402.]

be 117 bemész a 117. titkos labirintusba
Hamar megtalálod a domboldalban a Fürge Menyét által jelzett helyet. Követed a dísztelen kőlépcsőt lefelé, míg egy hatalmas vaskapuhoz nem érkezel. Veszel egy nagy levegőt, majd nekifeszülsz, válladdal rásegítve betolod az ajtót. Mögüle zavartalanul csöndes járat bukkan elő. Bepillantasz: teljes a sötétség. Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Létrehoztad az infralátás varázslatot! Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-13 varázspont.] Csak most veszed észre az újabb lépcsőfokokat. Tovább vezetnek, lefelé, a mélyebbnél is mélyebbre. Egy alacsony mennyezetű járatba érkezel. (Északra a 2-es pont.) [5 pontot használtál fel, van még 397.]

kb 475 1 kiveszel a bankból a 475. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 397.]

kf 475 kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat
Leveszed a hósárkánybőr csizmát, majd felhúzod a törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 397.]

lm 905 2 900 mozogsz 905 2 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Az alagút egy tágasabb csarnokba vezet, melynek csupán északra és délre van kijárata. A szemközti oldalon egy átjáró vezet tovább. Olyan kicsi, hogy le kell hajolnod, hogy átférj rajta. [2. PONT] (Délre a labirintus bejárata, északra pedig a 3-as pont.) Egy sunyi csapda van előtted, de szerencsére időben észrevetted. Beméred, hogy mi a veszélyes terep, és kikerülöd. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [8 pontot használtál fel, van még 389.]

ek 180 10 t. energia kisütése: 180 10
A Bugyorból merítesz tudati erőt (+10 TU). [70 pontot használtál fel, van még 319.]

ek 7 19 13 t. energia kisütése: 7 19 13
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+13 zárnyitás.) [-13 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 319.]

lm 11 905 12 mozogsz 11 905 12
Bátran haladsz tovább. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtót látsz. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Egy hosszú folyosó keleti végébe érkezel. Északra és délre minden fényt elnyelő vortexajtók nyílnak. [3. PONT] (Északra a 10-es terem, nyugatra folyosó a 4. ponttal, délre pedig a 2-es terem.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)
Egy útkereszteződéshez érkezel. Északra és délre ajtók nyílnak, keletről nyugatra pedig egy folyosó vezet. [4. PONT] (Nyugatra a folyosó 5-ös, keletre a 3-as pontja. Északra a 9-es, délre a 13-as terem.)
Továbbra is a főfolyosón vagy. Nyugatra egy sötét ajtót látsz, a folyosó keleti vége pedig teljes sötétségbe burkolózik. [5. PONT] (Nyugatra a folyosó 6-os pontja, keletre pedig a 4-es pontja.)
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó jelent átmeneti akadályt. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Egy útkereszteződéshez érkezel. Északra, keletre és délre közel egyforma folyosók vezetnek tovább. [6. PONT] (Északra a 7-es, délre a 11-es, keletre pedig az 5-ös pont.) Egyszercsak megnyílik alattad a föld, és zuhansz! Alaposan megütötted magadat - ez egy csapóajtós csapda volt. 66 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol.
Az észak-dél fekvésű folyosó déli csücskében jársz. Keletre egy fénytelen vortexajtó nyílik. [11. PONT] (Északra a folyosó 6-os pontja, keletre a 12-es terem.)
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó bukkan fel a sötétből. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A korábbi állapotokhoz képest díszesebb terembe érkezel. A falak fehér és arany színekben pompáznak, csupán a szemközti falon szemmagasságban rontja az összhatást egy vörös betűkkel felvésett felirat: "afkenarwei keledaope haradqe". Vajon mit jelenthet? [12. PONT] (Az egyetlen kijárat nyugatra, a 11-es pontra vezet.) Rövid körbevizsgálódás után találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. A láda csapdával van védve! Szerencsére észrevetted, így tudod hatástalanítani. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 manakristály. Gyorsan kiüríted a ládát. A láda háta mögött a kőfalban egy repedést veszel észre. Lehajolsz, és könyékig bedugod kezed a titkos mélyedésbe. Egy papírdarab akad a kezedbe. Egy térkép. Összeveted az általad rajzolttal. Nincs sok különbség, bár be kell vallanod a másiké sokkal alaposabb. Gyorsan kiegészítgeted a hiányzó részekkel, csinosítgatsz, hogy ne legyenek annyira pontatlanok a távolságok. Ez az! Ha Fürge Menyétnek térkép kell, hát ez az lesz! Visszarejted a vakszerencsédnek köszönhetően megtalált kincset a mélyedésbe, majd vigyorogva felegyenesedsz.
[23 pontot használtál fel, van még 296.]

lm 900 8 9 mozogsz 900 8 9
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Az észak-dél fekvésű folyosó déli csücskében jársz. Keletre egy fénytelen vortexajtó nyílik. [11. PONT] (Északra a folyosó 6-os pontja, keletre a 12-es terem.)
Egy útkereszteződéshez érkezel. Északra, keletre és délre közel egyforma folyosók vezetnek tovább. [6. PONT] (Északra a 7-es, délre a 11-es, keletre pedig az 5-ös pont.)
Az észak-dél irányú folyosó északi végében állsz. Keletre egy minden fényt elnyelő vortexajtót látsz, ami minden bizonnyal vezet valahova. [7. PONT] (Délre a folyosó 6-os pontja, keletre a 8-as terem.)
Folytatod a felderítést. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó állja utadat. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A nyugati ajtón keresztül belépsz a terembe. Annyira magas helyiségről van szó, hogy megszédülsz, és a falba kell kapaszkodnod, amikor felnézel. A szoba amúgy teljesen üres. [8. PONT] (Az egyetlen kijárat nyugatra, a 7-es pontra.) A falból egy kar áll ki. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi.
Az észak-dél irányú folyosó északi végében állsz. Keletre egy minden fényt elnyelő vortexajtót látsz, ami minden bizonnyal vezet valahova. [7. PONT] (Délre a folyosó 6-os pontja, keletre a 8-as terem.)
Egy útkereszteződéshez érkezel. Északra, keletre és délre közel egyforma folyosók vezetnek tovább. [6. PONT] (Északra a 7-es, délre a 11-es, keletre pedig az 5-ös pont.)
Továbbra is a főfolyosón vagy. Nyugatra egy sötét ajtót látsz, a folyosó keleti vége pedig teljes sötétségbe burkolózik. [5. PONT] (Nyugatra a folyosó 6-os pontja, keletre pedig a 4-es pontja.)
Egy útkereszteződéshez érkezel. Északra és délre ajtók nyílnak, keletről nyugatra pedig egy folyosó vezet. [4. PONT] (Nyugatra a folyosó 5-ös, keletre a 3-as pontja. Északra a 9-es, délre a 13-as terem.)
Bátran haladsz tovább. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó a következő akadály. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zárnyitás). A déli ajtón keresztül belépsz a szobába. A nyers kőfalak nyirkosak, és dohosak, az általuk határolt szoba pedig teljesen üres. [9. PONT] (Az egyetlen kijárat délre, a 4-es pontra vezet.) Felderítettél egy titkos kapcsolót a falon! Első számú alapelv - egy labirintusban minden kapcsolót meg kell nyomni! Így cselekszel te is. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből.
[27 pontot használtál fel, van még 269.]

lm 13 10 mozogsz 13 10
Egy útkereszteződéshez érkezel. Északra és délre ajtók nyílnak, keletről nyugatra pedig egy folyosó vezet. [4. PONT] (Nyugatra a folyosó 5-ös, keletre a 3-as pontja. Északra a 9-es, délre a 13-as terem.)
Az északi oldalon álló ajtón keresztül egy pinceszagú szobába érkezel. A falakat ormótlanul nagy kövekből rakták ki, a padló pedig egyenetlen rétegkőzetből áll. Teljesen üres. [13. PONT] (Az egyetlen kijárat északra, a 4-es pontra vezet.) Hirtelen kicsusszan a lábad alól a talaj, és egy gonosz csapdába esel. A verem alján maró sav van! Szerencsédnek köszönhetően csak 33 életpontot vesztettél. Ordítva a fájdalomtól, kimászol.
A falból egy kar áll ki. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi.
Egy útkereszteződéshez érkezel. Északra és délre ajtók nyílnak, keletről nyugatra pedig egy folyosó vezet. [4. PONT] (Nyugatra a folyosó 5-ös, keletre a 3-as pontja. Északra a 9-es, délre a 13-as terem.)
Egy hosszú folyosó keleti végébe érkezel. Északra és délre minden fényt elnyelő vortexajtók nyílnak. [3. PONT] (Északra a 10-es terem, nyugatra folyosó a 4. ponttal, délre pedig a 2-es terem.)
A déli ajtón keresztül belépsz a szobába. A falakat valamikor régen fehérre festhették, ez még itt-ott látszik a repedezett felületen. Rég járhatott erre bárki is, a kőpadlót vastag porréteg fedi, nyomokat viszont nem látni benne. Semmilyen berendezési tárgyat nem látsz. [10. PONT] (Az egyetlen kijárat délre, a 3-as pontra vezet.) Egyszercsak eltűnik a lábad alatti kőlap, és egy hegyes karókkal teli verembe esel! Szerencsédnek köszönhetően csak 34 életpontot vesztettél. Megkapaszkodsz a verem szélében, és felhúzód magad.
[15 pontot használtál fel, van még 254.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 252.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[177,30] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy Raia szent lovagja lehet. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Távolról becsületjel varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Raia szent lovagja bal lábát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a Raia szent lovagja jobb karját. (5 támadással 185 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Baghar korbácsával többször eltalálod a Raia szent lovagja jobb oldalát. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. A támadás sajnos hatástalan volt. Jobbra-balra szökkenve osztja a Raia szent lovagja nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. Mjölborg kalapácsával megütöd a Raia szent lovagja testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Baghar korbácsával csak érinted a Raia szent lovagja bal karját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Jobbra-balra szökkenve osztja a Raia szent lovagja nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. A Raia szent lovagja szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. [ezüsttőr ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP] 2733 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 355, sebződés: 33, gyógyulás: 68, összesen: +35 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon híveié. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [177,31] Ritkul a növényzet, és meredek kapatató áll előtted. Hegyvidéken vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 óndarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat).

[32 pontot használtál fel, van még 220.]

kf 531 1088 kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat az 1088. tárggyal
Leveszed a gyémántsisakot, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 220.]
Leveszed a törpe bakancsot, majd felhúzod a hósárkánybőr csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 220.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 215.]

* 2. BP: viselkedésed: 90
Ha életerőd az eredeti érték 60 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 215.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 15 fejleszted a 3. tulajdonságodat 15 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön.

[15 pontot használtál fel, van még 200.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) A szervezetedet méreg pusztítja (-6 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 9, 11, 3.
Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. Lestrapálva a nap eseményeitől, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 455 pontot. A következő körben tehát 655 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ARANYTERMŐ ERSZÉNY (819. TÁRGY)
Ez a vándorcirkuszban nyerhető tárgy csecsebecséktől és ékes díszítésektől mentes külseje ellenére minden kalandozó kedvence lehet, különleges tulajdonsága miatt: minden forduló elején aranyat termel gazdájának. A termelt arany mennyisége két dologtól függ: a kalandozó szintjétől és jelenlegi vagyonától. A tárgyat nem lehet átadni.

KITASZÍTOTT (962. ELLENFÉL)
Raia szent lovagjai a gonoszok elleni fanatikus harcuk közben nagyon keskeny mezsgyén egyensúlyoznak. A jó oldal morális követelményei, sokszor ellentétbe kerülnek a háború szükségszerű realitásaival. A többség megtalálja a maga útját, és a korlátokon belül marad, de néhány lovag átlép e határokon, és elveszti a morális önkontrolját. Sajnos ez történt Ab'arg Morqeurus lovaggal is. A legkiválóbbak egyike volt, de egyre elvakultabb lett, egyre kevésbé volt képes megőrizni a lelki egyensúlyát, a végén már csak a harc, az ölés, és a pusztítás éltette. Többen próbálták megállítani, és a helyes irányba terelni, de nem hallgatott senkire. Végül Raia kitaszította a hívei közül az eltévelyedett lovagot. Ezért aggatták rá a Kitaszított nevet. Azóta Morqeurus lovag isten, hit, és társak nélkül bolyong Ghallán. Egy dolog nem változott nála, az elvakultság. A saját kis szent háborúját most már nem csak a gonoszok, hanem az egész világ ellen vívja. A lovag támadása elől a BA parancs sem nyújt védelmet, neki nincsenek barátai, csak ellenségei.

TRIKORNIS NYEREG (1536. TÁRGY)
Hogy néz ki egy lovag ló nélkül, és hogy néz ki egy csatamén nyereg nélkül? Mint tudjuk komikusan. Ezt Raia szent lovagjai is tudják, ezért természetesen csak a felnyergelt trikornis hercegeik hátán lovagolnak ki a rendházaik kapuján. Persze ezek a nyergek korántsem olyan durva, és elnagyolt darabok, mint amilyeneket a városok piacán lehet vásárolni. Mindegyiket a legjobb elf mesterek, a legjobb anyagokból készítették el, és varázslatos rúnák biztosítják, hogy se lovas, se a hátas ne fáradjon el túlságosan, miközben hosszú-hosszú távolságokat tesznek meg együtt, hogy megszabadítsák a világot néhány gonosztevőtől. Ha véletlenül hozzájutsz egy ilyen nyereghez, és azt a hátasodra teríted (KF 1536), akkor "paripáddal" ezentúl fordulónként egy mezővel többet tudsz megtenni, mint egyébként (de max. 11-et). Persze azért van némi hátránya is a sok lovaglásnak, hátasod valamivel falánkabb lesz, valamint a számára kényelmetlen eszköz miatt lassabban mozog, a mozgás mezőként +2 TVP-be kerül.
[Abban a fordulóban, amiben a nyerget KFeled, illetve akár egyszer is leveszed a nyerget a hátasról, nem léphetsz +1 mezőt.]

KARAKTERLAP

Mr. Elem-Elek, egy barna, tüsi hajú, barna szemű árnymanó férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Dornodon félisten hatalmú személyes tanácsadója vagy. Papi hited: 791. Az Ördögi Kör (#9111) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 314. fordulód.

Erő: 29 (35) Szint: 25 Merészség: 10/5 Magasság: 104 cm
IQ: 31 (33) Támadás: 32 Agresszió: 5 Testsúly: 35 kg
Ügyesség: 29 Védekezés: 84 Menekülés: 60 % Életkor: 32/33 év
Egészség: 30 (49) Életpont: 551/447 Jellem: gonosz (601) Tul. pont: 4
Szerencse: 41 (52) Varázspont: 740/354 Pénz: 765 arany Kép. pont: 18
Tudatpont: 21/0 Pszi pont: 75/0 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 1
Eddig összesen 1869 szörnyet (10 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 28691 TP-t kaptál. Jelenleg 1535060 TP-d van. A következő szinthez még 164940 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, Kitaszított, taalru. A 308. fordulódban 7124 arany került a bankszámládra. 7337 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/84 ökölvívás: 3/10 szúrófegyverek: 2/15
vágófegyverek: 16/39 ütőfegyverek: 32/22 (+9%) lőfegyverek: 29/10 (+5%)
dobófegyverek: 10/45

Feltételes fegyverváltás: Zinthurg pallos (#716) (250%) << tyrex bunkó (#421) (150%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); vashegyű nyíl (#176) (18 -997.); ezüsttollú nyíl (#363) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 35/34 (+16%) 2. nyomkövetés: 73/7 (+9%) 3. lopás: 32/17
4. mászás: 6/21 5. csapdakészítés: 22/46 (+6%) 6. csapdaészlelés: 23/12 (+30%)
7. gyógyítás: 34/69 8. titkosírás: 2/94 9. felderítés: 23/22 (+24%)
10. szörnyidomítás: 7/58 11. teológia: 86/56 (+43%) 12. taumaturgia: 53/42 (+40%)
13. szerencsejáték: 2/89 (+11%) 14. versengés: 10/3 (+45%) 15. harcművészetek: 7/34
16. zene: 1/22 17. szörnyismeret: 14/49 18. pszi: 8/97 (+9%)
19. zárnyitás: 28/1 (+1364%) 20. vadászat: 10/73 21. bányászat: 13/12 (+34%)
22. úszás: 3/66

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
lopsz a trolloktól (5) aranyat (#50)
gyógyítasz 70% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz fokhagymát (#403) (max. 5 darabot, csak egyszer)
mászol max. 36 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), aurapollátor (#222) (csak egyszer), adószedő (#234)
Barátságosság (aktív: 15, max: 16)
Ördögi Kör (#9140), Éjharcosok (#9131), Ördögi Kör (#9116), őrjáratozó katona (#274), bávatag golombár (#165), Raia szent lovagja (#239), kronotapír (#286), quwarg ősmágus (#302), tüskés gigaféreg (#256), ősdentor (#282), jók (#990), bűbájlidérc (#761), adamantit gólem (#750), purifikátor császár (#393), csápos otagi (#395)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) szárazság (#48, 6 VP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyroppantás (#91, 16 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) energiapajzs (#103, 20 VP)
pusztító végzet (#106, 30 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP)
sötét rítus (#131, 30 VP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) infralátás (#171, 8 VP)
tűzvihar (#175, 24 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +5 vp 13 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
becsületjel (#158) vámpirizáció (#1) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)
hadiszerencse III (#59) Symulf rúnája (#182) esszenciavédelem (#165)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
19. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
puha ütés (#60)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
tompítás (#40), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> taalru (#249) puha ütés (#60) >> kultúrmasztodon (#227)
puha ütés (#60) >> qwarg rohamosztagos (#242)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Mostanra már elég fekete - azaz visszafordíthatatlanul fekete kell, hogy legyen a lelked. Oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal, és érd el a 666-os gonoszságot!
2.) Követőim a tudás és a bölcsesség mesterségében is az élen járnak. Imádkozz, amint legalább 300 különböző fajta tárgyat ismersz (ld. a referencia lapon a listát).
3.) Minden titok megismeréséhez tudás szükségeltetik, és a tudáshoz az írás ismerete. Imádkozz, amint titkosírás szakértelmed elérte a 12-t!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 vadász, 1 nagymester, 2 parafenomén, 2 rohamosztagos, 1 ősmágus.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 ezüsttollú nyíl (#363) 1 isteni könnycsepp (#260) 6 kaja (#2)
9 madártoll (#112) 1 quwarg tojás (#360) 1 rókafarok (#124)
1 sötét ital (#284) 7 vashegyű nyíl (#176) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
83 arany (#50) 1 aranytermő erszény (#819) 1 aranytű (#272)
10 drótszőr (#37) 1 Eldaran karkötője (#373) 3 gyöngymangó (#135)
1 manakristály (#500) 2 óndarab (#85) 1 pengepajzs (#425)
2 rézdarab (#70) 1 törpe bakancs (#475) 1 trikornis nyereg (#1536)
3 trikornis szarv (#198)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(177,29) a 117. labirintus bejárata, kazmár (#204, belőle készíthető: #205), Leah oltár, olvasztókemence (#86), 47. jellempróba, vaskohó (#155), érclelőhely
(177,30) Raia szent lovagja (#239), Dornodon oltár
(177,31) Tharr oltár, vaskohó (#155), érclelőhely
(178,26) oltár
(178,28) gumifa (#38), Chara-din monolitja (#534), 26. jellempróba
(179,25) Raia oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), 40. jellempróba, ezoterikus mardelek (#184), ősdentor (#282)
(179,27) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), 26. jellempróba
(180,25) Kitaszított (#962), Mnebolath (#237), Chara-din fattya (#236), pszi őselementál (#258), Notermanthi (#257), Thargodan csatamező (#432), 40. jellempróba, Dornodon oltár
(181,26) Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), trikornis herceg (#261), drakolich (#760)
(182,27) erdei bölcs háza (#666), szent liget (#439), oltár, művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), halálhozó (#419)

Üzenet küldése a karakternek