312. forduló, 314. forduló, Bon-less összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. febr. 23. 9h:32'
EZ A 628. JÁTÉKHETED, 313. FORDULÓD
629. játékheted kezdete: febr. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3530
SZÁMLA : XXXX

BON-LESS KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [360,66] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol Cshi-Cshi a Cicával. Tharr személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy agori szegecscsizmát, egy csodálatos nyakláncot, egy drag'kór fülkarikát, egy drag'kór vértet, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy értépő sarkantyút, egy gólemgyűrűt, egy hakamát, egy Hatalom Karkötőjét, egy jégisten amulettet, egy kabutót, egy két kard szimbólumot, egy kyorg övcsatot, egy mihlanil medált, egy örökkéval.gyémántját, egy őselemek köpenyét, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy sodét, egy teriádbőr karkötőt, egy tleikan kesztyűt, egy torz fülkarikát és egy tradicionális övet visel. Felszerelését egy árnygólem trófea, egy varkaudar őslich trófea és egy triklem drakolder trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Bal kezében egy ezüstveretes pajzsot tart. Lőfegyvere egy ezüstshuriken. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. 8 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: A Mesterünk tudásánál csak becsületessége irigylésre méltóbb. Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően teológia szakértelmed. Eközben te nyomkövetés szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A tervezett kaland helyszínére pontosan érkezel, és meglepődve tapasztalod, hogy már mindenki itt van. Gyorsan körbenézel, kik ezek: Cshi-Cshi a Cica. Már messziről kiszúrjátok a fura trollt. Egy hatalmas láda mellett ácsorog, és igen türelmetlennek látszik. Közelebb masíroztok. Cshi-Cshi a Cica megszólítja őt.
- Nos itt vagyunk. Ez az a csomag? - kérdezi a trollt, köszönés helyett.
- Jahm, ez az. Más már nem jön, remélem - mondja a troll és kiköp. Pont a lábad elé! - Nos, tudjátok, mi ez? Egy teleportkapu varázstekercs! - mondja sejtelmesen, és egy összegöngyölt, sárgás pergament halászik elő köpönyege zsebéből. Persze egyikőtök sem hallott még erről az állítólagos tekercsről, így csak összenéztek, és érdeklődve hallgatjátok. - Ezt a ládát kell átkísérnetek a kapun, és a túloldalon átadni a címzettnek, egy... höhöhö... igen kedves barátomnak. Segítsetek neki kicsomagolni! A kaput én fogom megnyitni, a dobozt pedig ti viszitek, és én itt fogok várni. Az átjáró mindössze néhány percig aktív, ezért igyekezzetek! Remélem minden világos. Vegyetek elő fejenként két varázskövet!
Előveszel, és a tenyeredben görgetni kezdesz két varázskövet.
- Felőlem mehetünk - mondod. A troll nem sokat variál. Odaáll közvetlenül a láda mellé, és egyszerűen elszakítja a tekercset, miközben kimond néhány érthetetlen szót. A kapu a semmiből jelenik meg, és sajnos nem láthattok át rajta a túloldalra.
- No, kapjátok el! Mire vártok? - vakkantja a fickó, mire együttes erővel átgördítitek a ládát a nyíláson. - Ne feledjétek a kicsomagolást. És igyekezzetek! - szól utánatok.
Mikor átléptek a kapun, még hallani véled a gúnyos röhögését. De nincs időtök meglepődni. Egy Thargodan mágustorony fogadótermében álltok, és épp egy tanácskozást zavart meg érkezésetek! Mielőtt bármit tehetnél a védelmed érdekében, egy energianyaláb csapódik beléd.
376 életpontot vesztettél. Úgy tűnik efféle csapdák védik a termet az illetéktelen behatolóktól. Védenetek kell magatokat! Már előtted is áll következő ellenfeled, három Thargodan mágus . (ld. enc.)

Elsőnek első Thargodan mágust támadod majd. Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+2 életpont). [első Thargodan mágus:] A mészárlásra kiszemelt áldozat elektromos pajzs varázst lök magára. [második Thargodan mágus:] A mészárlásra kiszemelt áldozat elektromos pajzs varázst lök magára. [harmadik Thargodan mágus:] A másik mormol valamit: egy elektromos pajzs varázslat!
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy armageddon varázslatot. [első Thargodan mágus:] 170 életpontot sebeztél. [második Thargodan mágus:] 154 életpontot sebeztél. [harmadik Thargodan mágus:] 183 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [első Thargodan mágus:] Egy energiaspirál varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux csapdája varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux csapdája varázslatot. (-20 támadás). [második Thargodan mágus:] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 104 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Egy Asylux csapdája varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! [harmadik Thargodan mágus:] Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő III varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt.
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan mágus bibircsókos fejét. (5 támadással 155 életpontot sebezve.)
Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a Thargodan mágus testét. (5 támadással 349 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 93 életpontot sebeztél. 93 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel néhányszor megkarcolod a Thargodan mágus bal lábát. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). [első Thargodan mágus:] Üdvözlésképpen egy Asylux átka varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiaspirál varázslatot, majd rád küldi. 134 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux átka varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! [második Thargodan mágus:] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux átka. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy nekromanta csókja varázslatot, majd rád küldi. 99 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. [harmadik Thargodan mágus:] Egy Asylux átka varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Egy méregfelhő III varázslatot dob rád a másik.
Szerencsére nem hatott rád. [első Thargodan mágus:] Az első Thargodan mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Következő célpontod második Thargodan mágus lesz.
Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a Thargodan mágus testét. (5 támadással 385 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 91 életpontot sebeztél. 91 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel jól megszurkálod a Thargodan mágus jobb lábát. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). [második Thargodan mágus:] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiaspirál. 145 életpontot vesztettél. Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! [harmadik Thargodan mágus:] Egy Asylux átka varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiaspirál varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott!
Vámpírölővel megdöfködöd a Thargodan mágus bal karját. (3 támadással 195 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 75 életpontot sebeztél. 75 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel meghorzsolod a Thargodan mágus bibircsókos fejét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). [második Thargodan mágus:] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. Semmi hatás! Távolról szárazság varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. [harmadik Thargodan mágus:] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy szárazság varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Ellenfeled energiaspirál varázslatot lő rád. 155 életpontot vesztettél. [második Thargodan mágus:] A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Következő áldozatnak harmadik Thargodan mágust választod. Ezzel a taktikával nem győzhetsz. Bosszankodva futamodsz meg. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). {Csatastatisztika; sebzés: 2145, sebződés: 637, gyógyulás: 516, összesen: -121 ÉP}

Eleged van a harcból! Egy csukafejessel átveted magad a teleport kapun, kigurulod az esést, és felpattansz. Meg sem lepődsz rajta, hogy a troll felszívódott. Bosszúsan elindulsz, hogy megkeresd a táborhelyedet. [25 pontot használtál fel, van még 628.]
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 1 hoarián nyerget.
Cshi-Cshi a Cica, amikor összefutottatok, adott neked 2 nehezéket és egy háború gyűrűjét (ld. enc.). Idegen jelenlétet érzel a fejedben. Amióta találkoztál azzal a lénnyel, többször is előfordult már. Hogy mit keresett, nem tudod, de néha nem emlékszel dolgokra, keresed a tárgyak, lények nevét. Tudod, hogy nem most találkozol ezzel a valamivel... De mikor is? Hol is? A mostani alkalom más: a lényre gondolsz, érzed, hogy fájdalmai vannak. Segíteni akarsz neki, önként ajánlod fel neki véredet, erődet. És ő kegyesen elveszi, térdre kényszerít, ahogy belőled regenerálja sérüléseit... Többen csodálkozva néznek rád. Nem tudják - nem tudhatják -, milyen az, ha egy vámpír bélyegét viselik...
Az aranytermő erszény 44 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+192 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+548 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+70 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 856. hetének nyerőszámai: 11, 18, 24. 1 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál.]
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat a 842. tárggyal
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a Morgan sipkáját. [0 pontot használtál fel, van még 638.]
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a hótarantula köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 638.]

* 2. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 78. varázslatot a 23. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 636.]
Szupersebesen mormolsz. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 634.]
Beizzik a turbómágia. Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 632.]

* 3. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 12. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 632.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 630.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 628.]

* 4. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 137. varázslatot a 188. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 628.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 626.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 624.]

* 5. KP: elmormolod a 86. varázslatot a 90. varázslatot a 24. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 624.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Agyburok feszül a tudatod köré. [-11 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 624.]
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 622.]

* 6. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 612.]

* 7. KP: elmormolod a 178. varázslatot a 139. varázslatot a 70. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 610.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Alkudozni fogsz. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 608.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 607.]

* 8. KP: elmormolod a 19. varázslatot a 72. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 605.]
Szupersebesen mormolsz. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 603.]

kb 367 1 kiveszel a bankból a 367. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 Trákin csákányát. [0 pontot használtál fel, van még 603.]

bb 258 2 beraksz a bankba a 258. tárgyat (2 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 2 nehezéket. [0 pontot használtál fel, van még 603.]

le 532 leveszed/lerakod az 532. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a zafír védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 603.]

kf 722 kézbeveszed/felveszed a 722. tárgyat
Az ujjadra húzod a háború gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 603.]

hh 1253 használod az 1253. tárgyat
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Hatása a kör végéig maradandó: +7 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 597.]

m 2 3 1 mozogsz keletre, délkeletre, északkeletre
[361,66] Lefelé mész, nyelsz is egyet, hogy a füledben érzett nyomás megszűnjön. A távolból robbanások hangját hallod. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy Arsa. (ld. enc.) Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Felfedeztél egy törpe bányát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] [mákrózsa virág ->eldobod] Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (adamantit) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy életsziklát. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy kátránygödör van. Északnyugatra egy gejzír van. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [362,67] Mocsaras területre érsz. Nagyon kevés zajt hallasz, és azok mind fenyegetőek. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Egy méregelementál nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 267 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a méregelementál csöpögő állkapcsát. (5 támadással 152 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Elszántan a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával eltalálod a méregelementál fejét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Kyorg tőrrel épp hogy megszúrod a méregelementál jobb oldalát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A méregelementál állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A méregelementál nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A méregelementál csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A méregelementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4226 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 525, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy életsziklát. (ld. enc.) Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy mópat bolyt. Délkeletre egy művészi porolit van. Nyugatra egy törpe bánya van. Elteszed a látcsövet. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [363,66] Füves síkságra érkeztél. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyilkos csalánt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight híveié. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Gunymák anyó vigyorog kajánul. Találsz egy Chara-din monolitját. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy ősvortexet. Délkeletre nézve látsz egy térkaput. Délre egy mópat boly van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy mópat gigász nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy armageddon varázslattal köszöntöd a másikat. 405 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a mópat gigász testét. (5 támadással 153 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a mópat gigász testét. (6 támadással 425 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Transzformálsz! (+42 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 84 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel kicsit megbökdösöd a mópat gigász testét. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Patájával a mópat gigász kissé megtaszít. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10800 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1157, sebződés: 27, gyógyulás: 114, összesen: +87 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csalánvirágot. Egészséged TF-elődött. [40 pontot használtál fel, van még 557.]

m 8 1 mozogsz északra, északkeletre
[363,65] Mocsárvidékre érkeztél. A víz sekély, de az iszap feneketlenül mély. Egy rossz lépés, és halott vagy. Távoli mennydörgések hangja hatol el hozzád: valószínűleg Thargodan hercegek és ősmágusok vívnak csatát egymással. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Egy lidérckirály közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a lidérckirály köpenyét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a lidérckirály testét. (6 támadással 468 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Transzformálsz! (+46 varázspont.) Kyorg tőrrel megdöfködöd a lidérckirály testét. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A lidérckirály még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7603 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; {Lőfegyver fejlődés: össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 760, sebződés: 44, gyógyulás: 135, összesen: +91 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mocsári penkét. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy térkaput. Délkeletre nézve látsz egy ősvortexet. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy ősvortex van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [364,64] Az élettelen mocsár minden irányból a halál leheletét árasztja feléd. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sebesült méregelementál közeledik. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 271 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A méregelementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
2112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy térkaput. Észreveszel egy nekrofunt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mocsári penkét. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy lovagi tábort. Délkeletre egy vaskohó van. Nyugatra egy ősvortex van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Néhány zsombék között megpróbálsz láthatatlanná válni. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Sűrű szárnycsattogtatással egy Tiestichlaq távolodik. (ld. enc.) Amikor elhal a zaj, előmászol.

[20 pontot használtál fel, van még 537.]

v 163 190 60 elmormolod a 163. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a dimenzióugrás varázslatot! A táj képe lassan elmosódik, és halványan villódzva egy másik vidék képe tárul szemed elé, ahogy a térkapu megnyílik akaratod parancsára. Egy darabig izgatottan figyeled a jelenséget, de mikor lassan kezd összehúzódni, gyorsan átlépsz rajta.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(361,66) Arsa (#964), Tharr oltár, vaskohó (#155), törpe bánya (#435), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), érclelőhely
(362,67) méregelementál (#306), életszikla (#621)
(363,65) lidérckirály (#316), mocsári penke (#148)
(363,66) gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Fairlight oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), mópat gigász (#309)
(364,64) méregelementál (#306), térkapu (#452), nekrofun (#173), mocsári penke (#148), Tiestichlaq (#968)

[190,60] Egyre több bokor tűnik fel, az aljnövényzet sűrűsödik. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon híveié. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy térkaput. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy barátság szent tüzét. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy régészeti lelőhelyet. Igazi profi munka folyik itt az ásatásoknál! Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy bíborcserjét. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Pterois volitans, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja.

Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra.
[-55 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [15 pontot használtál fel, van még 522.]

m 7 7 5 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, délnyugatra
[189,59] Még mindig bozótos. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy bűbájlidérc volt. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [188,58] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Utad során felfedezel egy márványtornyot. Felfedeztél egy oltárt. Raia hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy alanori csatamén egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! Professzionális hegymászó-bemutatót tartasz, ahogy felmászol a sima falon, majd bemászol az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. Hirtelen valami moccan a kerek terem túlsó végében. Egy ragyás burástya!

Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (14 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ragyás burástya farkát. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Kyorg tőrrel teljesen átdöföd a ragyás burástya jobb csápját. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya csápol, de mindhiába. A ragyás burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (185,60)-> 6 arany, -2 ÉP] 691 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy sötét gnóm!

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 8 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Meglengetve a Mjölborg kalapácsát a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sötét gnóm testét. (2 támadással 113 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Kyorg tőrrel teljesen átdöföd a sötét gnóm testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A sötét gnóm csapása csak a levegőt találja. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. A sötét gnóm most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
475 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

A plafonból misztikus, kék színű fény kezd szűrődni. Döbbenetes! A fénynél keresgélni kezdesz. Az egyik sarokban találsz 1 nagy bronzkulcsot. [nagy bronzkulcs ládikóba-> (185,60)-> 14 arany, -2 ÉP] Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy phua-kúpot. Délnyugatra nézve látsz egy épületet. Északra egy púderszikla van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [187,59] Egy kisebb településhez érkeztél.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy templomot. Dornodon hívei emelték. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fekete mágustorony (642. épület.). [58 pontot használtál fel, van még 464.]

m 5 4 mozogsz délnyugatra, délre
[186,60] Még mindig a városban vagy. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Igyál tejet! A tej élet, erő, egészség. Keresd a tehén v. gromakfészket. -DM. " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy templomot. Raia híveié. Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy megrongált királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 300 pontot kell rákölteni.) Észreveszel egy Vlagyimir szobrát. (46. többszemélyes kaland, 20 TVP szükséges hozzá, innen keletre 15, északra 3 mérföldre teljesítheted.) délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson.

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy királyi palota (651. épület.).

(Továbbmész...) [186,61] Folytatod sétádat a házak közt. Látsz egy templomot. Fairlight hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Füledbe jut, hogy valaki titokban kalandozókat keres. Kíváncsiságodnak engedve utánajársz a dolognak. Egy igencsak titokzatoskodó férfi egy sötét estén, egy fekete batárban vár rád egy kihalt utcában. A zárt kocsi bakján egy látszólag közömbös hajtó ül, de szakavatott szemeid a sötétség ellenére is kiszúrják, hogy tapasztalt fegyverforgató lehet őkelme. Ahogy megközelíted a batárt, még két trollt is észreveszel, akik az árnyékokba húzódva figyelik minden mozdulatodat. Nyilván testőrök. Beszállsz a kocsiba, ahol egy javakorabeli ember férfi vár rád, sűrű dohányfüstöt eregetve. Röviden vázoja, hogy ő a kancelláriának dolgozik, és olyan feladatot kell most megoldania, amelyet nem bízhat a saját embereire, mert jelenleg mindenki gyanús az udvarnál. De szívesen alkalmazna egy kisebb létszámú szabadúszó csapatot, maximum négy főt. Ha érdekel a dolog, több információt is ad, holnap ilyenkor a város mellett. (36. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 6, délre 6 mérföldre teljesítheted.)
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy őrült varázsló nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy sötét rítus varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 19 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Ellenfeled sötét rítus varázslatot lő rád. 26 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló testét. (5 támadással 158 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Elszántan a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd az őrült varázsló fejét. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Kyorg tőrrel eltalálod az őrült varázsló testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az őrült varázsló nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy karbin plazma [karbin plazma ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] és 4 pirkit. 2181 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; 1100% esély:+1; össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 302, sebződés: 58, gyógyulás: 0, összesen: -58 ÉP}

A következő épületeket látod: egy bank (625. épület.), egy kaszinó (639. épület.) és egy ékszerbolt (654. épület.). [20 pontot használtál fel, van még 444.]

im 0 2 imádkozol
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +18 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve gondolatolvasás. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Az önmegtartóztatás igazi tesztje ez: IMádkozz úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn! 2.) Nézzük, elég érett vagy-e már a papi ranglétrán való továbblépésre: IMádkozz úgy, hogy pontosan 600 TVP áll rendelkezésedre! 3.) Emlékszel a hegyi rákos feladatra? Milyen nehéz volt! Most húsz rákpáncélt kell áldoznod. [30 pontot használtál fel, van még 414.]
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Aztán előveszed a 20 rákpáncélt, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +18 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve menekülés. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Az önmegtartóztatás igazi tesztje ez: IMádkozz úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn! 2.) Nézzük, elég érett vagy-e már a papi ranglétrán való továbblépésre: IMádkozz úgy, hogy pontosan 600 TVP áll rendelkezésedre! 3.) Használod is a varázslatokat, amiket adok neked? Lássuk például a földelem idézését! [30 pontot használtál fel, van még 384.]

be 256 bemész a templomba
Belépsz a templom ajtaján, majd egy gyors ima után pihenésre alkalmas helyet keresel a külső szentély padjai közt. [5 pontot használtál fel, van még 379.]

* 1. BP: elmormolod a 208. varázslatot
Még nem telt el fél év a legutóbbi kisebb kívánság óta. (Legutóbb 2009. év 12. havában használtad a varázslatot!) [0 pontot használtál fel, van még 379.]

* 2. BP: használod a 242. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 379.]

* 3. BP: elmormolod a 21. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy végső mozdulattal előhívod a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 4 kaja. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 374.]

* 4. BP: elmormolod a 83. varázslatot a 3. varázslatot
Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 374.]
Szupersebesen mormolsz. Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 374.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 453. tárggyal
Leveszed a Morgan sipkáját, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 374.]
Leveszed a hótarantula köpenyt, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 374.]

* 6. BP: elmormolod a 15. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A földből energia áramlik testedbe. Befejezted a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új csillezsályalevél. [-42 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [30 pontot használtál fel, van még 344.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 304.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 264.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 224.]

tf 4 24 fejleszted a 4. tulajdonságodat 24 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [24 pontot használtál fel, van még 200.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-7 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 5, 29.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját töm magába a Rughar familiárisa. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. 4 kaját töm magába a spagulár. Könnyen jön az álom szemedre ezen a szent helyen. Hamarosan már durmolsz is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt az alku hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 454 pontot. A következő körben tehát 654 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


A HÁBORÚ GYŰRŰJE (722. TÁRGY)
Nagyhatalmú ékszer, amelyet annak idején még Tharr avatárjai hagytak hátra - egyesek szerint átkozott, mert aki felhúzza az ujjára, az ellenállhatatlan késztetést érez, hogy harcba bocsátkozzon. Mindenesetre, mágikus képességei igencsak meggyőzőek - védettségedet és támadásodat 4-gyel növeli, ezenkívül kapsz még +20 max. ÉP-t is.

THARGODAN MÁGUS (318. SZÖRNY)
Amikor egy kék vagy vörös fénnyel körülvett alakot látsz egy hegy csúcsán, amint villámok csapdosnak körülötte, jobb, ha nem merészkedsz a közelbe: hiszen láthatóan egy Thargodan mágus vív éppen csatát egy ősöreg góliáttal. A Thargodan mágusok a Sötét Föld azon lakói, akik rövidke életük elmúlt kétezer évét a mágikus tudományokban való jártasságuk tökéletesítésére szántak. Nem csoda, hogy taumaturgikus képességeik messze felülmúlják minden ghallai varázslóét. Még a nagyhatalmú Thargodan hercegek sem szívesen rúgják össze a port velük!

ARSA (964. SZÖRNY)
Voltál már szorult helyzetben, de ez a mostani minden eddiginél kilátástalanabb. Amit magad előtt látsz, a legnagyobb méregféreg, amivel valaha találkoztál. Régi mesékben hallottál már Arsáról, aki egy-egy csatában több tucat Thargodant és ongóliantot is leterített, de most, így életnagyságban... még a legendák hősszörnyénél is félelmetesebb. Még nem volt olyan kalandozó, aki képes lett volna Arsát legyőzni (e feljegyzés írásának pillanatában, legalábbis.)

ÉLETSZIKLA (621. TEREPTÁRGY)
A pusztaságban egy magányos szikla mered az ég felé, mintha kétségbeesetten próbálná a megkínzott föld fájdalmát világgá kiáltani. Az életsziklák a természet, Földanya évezredekkel ezelőtt elvesztett csatájának utolsó nyomai, amelyekkel az energiával teli élet utolsó nyomai is eltűntek a Sötét Földtől. Nehéz elképzelni, hogy ez a létsík is az irtózatosan távoli múltban egy, a Ghallához hasonlóan virágzó és élettel teli világ volt, amíg a Thargodanok inváziója meg nem semmisített mindent. Mindenesetre mindez intő példa, soha nem szabad a Thargodanokat Ghallára beengedni.
Bármilyen hihetetlen, az életsziklából érzel még némi pulzálást - Sheran papjai, akik legközelebb állnak Földanyához, és Fairlight papjai, akik a legszikrányibb mágikus energiával is tudnak mit kezdeni, képesek lehetnek kapcsolatot teremteni Földanyával az életsziklánál. Ehhez egy parányi életet, valamilyen növényt kell az életsziklánál elültetni az AL <növény> <mennyiség> paranccsal, 5 TVP árán. Ugyan nagyon kicsi az esély, de lehetséges, hogy sikerül kapcsolatot teremteni. [A siker esélye nem függ az áldozott növények számától, de a jutalom mértéke igen. Egy körben több sikeres ÁLdozatod is lehet, de ezután további sikerekre már kisebb esély lesz.]

MÓPAT GIGÁSZ (309. SZÖRNY)
Az ősvortexek, ezek a döbbenetes furcsaságai a Sötét Földnek néha érdekes dolgokat művelnek: nagy ritkán például előfordul, hogy egy ősvortex közelébe keveredő, és azt túlélő mópat lárva növekedni kezd, óriási méretűre püffed, méretében sokszor túlhaladja még az óriásokét is. Persze, egy mópat gigász nem egy veszélyes ellenfél (hacsak nem véletlenül rád lép), de elpusztítása annyira körülményes és nehézkes, hogy legtöbbször még a Thargodanok is békén hagyják, és hagyják, hadd falja fel egy vadászó behemót vagy sárkány.

TIESTICHLAQ (968. SZÖRNY)
Ha egy szikla mögött színpompás tollazatot, esetleg egy szál éjfekete tollat vélsz felfedezni és mindemellett halk sziszegés is megüti a füled, jobban teszed, ha előkészíted varázskomponenseid és fegyvereid (de még jobb, ha elszaladsz), mert Tiestichlaq, a tollaskígyók legöregebbike úgy döntött, te leszel a vacsorája. A Thargodanok szerint az óriáshüllő már több mint ezer éves is elmúlt, holott a tollaskígyók élete "mindössze" évszázadokban mérhető. Senki nem tudja, hogyan lehetséges ez, de egyes elméletek szerint Tiestichlaq egyedi tollazata lehet a megoldás kulcsa. Bővebbet csak ő tudna mondani. Amennyiben meg szeretnél vele küzdeni, tudd meg, akik eddig kihívták, mind a gyomrában végezték, vagy esetleg hamuvá égtek.

GONDOLATOLVASÁS (8. VARÁZSLAT)
Ez a varázslat lehetővé teszi, hogy bizonyos mértékig beleláss más kalandozók agyába. Különösen a más kalandozók iránt érzett gyűlölködő és alattomos gondolatokat (ezek a legerőteljesebbek) tudod fogni. A varázslat egy fordulón keresztül tart, és minden kalandornál, akivel találkozol, van esély (minél gyengébb a másik mentális ellenállása, annál nagyobb), hogy megtudod egy vagy több feltételes lopás vagy támadás parancsát, amit fajra vagy játékosra adott ki. Az, hogy hány parancsot tudsz kifürkészni, függ attól, hogy milyen rég óta vagy istened követője. Elmondása 9 VP-be kerül.

MENEKÜLÉS (212. PAP VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT)
A menekülés egy igencsak speciális védekező varázslat: ha ezt elmondod, mindenképpen elmenekülsz a harcból a varázslat kör után, akkor is, ha életerőd nem zuhant a menekülés% alá! Mire is jó ez? Nos, erős ellenfelekre, akik közelharcban győzedelmeskednének fölötted, viszont a varázslatkörben a küzdelem kiegyensúlyozott, vagy esetleg a te javadra billen! Gondolj csak bele, a menekülés mellé beállítasz támadó varázslatnak mágiatörést, gyóntatást, agyroppantást, instabil szingularitást, és még ki tudja hány érdekes lehetőség van... A menekülés 12 varázspontba kerül, anyagi komponense öt korty víz. A menekülést nem alkalmazod szörnyekkel szemben.

KARAKTERLAP

Bon-less, egy hófehér, hosszú hajú, izzóan vörös szemű elf férfi vagy. Bőröd mélykék színű. Fairlight korlátlan hatalmú főpapja vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 313. fordulód.

Erő: 48 (57) Szint: 33 Merészség: 5/5 Magasság: 157 cm
IQ: 42 (50) Támadás: 52 Agresszió: 5 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 41 (55) Védekezés: 103 Menekülés: 30 % Életkor: 170/210 év
Egészség: 40 (52) Életpont: 683/791 Jellem: semleges (-6) Tul. pont: 0
Szerencse: 53 (69) Varázspont: 1378/1047 Pénz: 25545 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 21/14 Pszi pont: 158/169 Halhatatlanság: 4 %
Eddig összesen 3236 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 28088 TP-t kaptál. Jelenleg 4714297 TP-d van. A következő szinthez még 285703 TP szükséges. Trófeáid: királyi palotaőr, kisebb quwarg isten, triklem drakolder. A 303. fordulódban 10955 arany került a bankszámládra. 11502 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/82 ökölvívás: 2/4 szúrófegyverek: 39/75 (+2%)
vágófegyverek: 1/0 ütőfegyverek: 23/72 (+6%) lőfegyverek: 6/28
dobófegyverek: 33/63 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: Mjölborg kalapácsa (#523) (150%) << vámpírölő (#951)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -17.); bumeráng (#249) (18 -20.); vas dobónyíl (#189) (21 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 20/54 (+33%) 2. nyomkövetés: 120/2 (+18%) 3. lopás: 1/99
4. mászás: 16/30 (+5%) 5. csapdakészítés: 19/10 6. csapdaészlelés: 17/35
7. gyógyítás: 40/4 8. titkosírás: 16/68 9. felderítés: 26/32
10. szörnyidomítás: 12/9 11. teológia: 96/84 (+20%) 12. taumaturgia: 108/65 (+6%)
13. szerencsejáték: 3/35 14. versengés: 21/62 15. szörnyismeret: 33/70
16. pszi: *19/100 17. zárnyitás: 1/0 18. vadászat: 12/5
19. vitalitás: 2/30 20. bányászat: 29/8 (+11%) 21. úszás: 5/41
22. csapatmunka: 1/40

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot, csak egyszer), púderkövet (#119) (max. 2 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 20 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 50 darabot )
elfogod sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219)
mászol max. 150 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), trikornis (#104), bávatag golombár (#165), Raia szent lovagja (#239), kputtyintó csalán (#247), trikornis herceg (#261), ősi szellem (#422), purifikátor császár (#393), noth szellem (#250), lidércúr (#252), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223), triklem drakolder (#275) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 16)
átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
Asylux csapdája (#233, 20 VP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP)
agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) menekülés (#212, 12 VP) fürkésző szemek (#213, 25 VP)
armageddon (#218, 100 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) méregsemlegesítés (#14) Pörhemór köre (#205) (95,2,3) áldomás (#6)
szürkeáll. aktiv (#71) láth. észlelése (#78) jellemrejtés (#23) tulajdonságpajzs (#26)
erőpajzs I (#12) szemmelverés (#137) esszenciavédelem 2 (#188) hadiszerencse II (#24)
tárgyvédelem (#178) mentális pajzs (#72) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
23. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10)
Asylux csapdája (#233), villámsújtás (#89), villámcsapás (#50), tűzeső (#61), agykorbács (#97), tűzgolyó (#155)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
agytaposás (#180), hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98), tükörpajzs (#101), elektromos pajzs (#51), védelem tűz ellen (#38)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 17, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> tetemember (#123) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
villámcsapás (#50) >> orgoró (#170) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
villámcsapás (#50) >> nukleáris cickány (#155) villámsújtás (#89) >> Zinthurg (#180)
tűzeső (#61) >> Notermanthi (#257) izomernyesztés (#33) >> taalru (#249)
Asylux csapdája (#233) >> kultúrmasztodon (#227) villámsújtás (#89) >> átokmurgattyú (#225)
háló (#186) >> szubreális vámpír (#223) háló (#186) >> lidércúr (#252)
villámcsapás (#50) >> noth szellem (#250) armageddon (#218) >> 33. szintű lényekre
armageddon (#218) >> több ellenfél elleni harcban (#985) armageddon (#218) >> társak oldalán harcolva (#986)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 17, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Az önmegtartóztatás igazi tesztje ez: IMádkozz úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn!
2.) Nézzük, elég érett vagy-e már a papi ranglétrán való továbblépésre: IMádkozz úgy, hogy pontosan 600 TVP áll rendelkezésedre!
3.) Használod is a varázslatokat, amiket adok neked? Lássuk például a földelem idézését!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
a közösség ereje (123)
bajnokok koronája (139)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
a tanítók türelme (181)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
az őrzők ébersége (312)
alattvalók védelme (345)
földmágia (357)
kedvenc táborhely (395)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 25 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 161 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 3191.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 deus ex machina (#1) 7 kaja (#2) 1 lótuszvirág (#447)
20 rákpáncél (#97) 2 nehezék (#258)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
73 arany (#50) 1 csalánvirág (#582) 5 csillezsályalevél (#1253)
4 isteni könnycsepp (#260) 2 pirkit (#153) 1 Trákin csákánya (#367)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(186,60) királyi palota (#651), Raia oltár, szökőkút, királyi emlékmű (#411), Vlagyimir szobra (#433), 46. többszemélyes kaland
(186,61) bank (#625), kaszinó (#639), ékszerbolt (#654), Fairlight oltár, nekrofun (#173), 36. többszemélyes kaland, őrült varázsló (#255)
(187,59) fekete mágustorony (#642), Dornodon oltár
(188,58) márványtorony (#175), Raia oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), ragyás burástya (#111), sötét gnóm (#132)
(189,59) Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 41. jellempróba, bűbájlidérc (#761)
(190,60) Dornodon oltár, térkapu (#452), barátság szent tüze (#484), szent tölgyfa (#393), régészeti lelőhely (#1208), bíborcserje (#622, belőle készíthető: #623), 43. jellempróba, művészi porolit (#720)

Üzenet küldése a karakternek