Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. febr. 22. 10h:13' EZ A 436. JÁTÉKHETED, 313. FORDULÓD 437. játékheted kezdete: febr. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1850 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 13. varázslatot |
* 3. KP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
* 4. KP: | VP spórolása: 15 |
* 5. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
* 10. KP: | t. energia kisütése: 324 |
hu 181 63 | hulladék: 181 63 |
tno 6 10 | növeled a 6. tulajdonságodat |
a 309 4683 1 | átadod a 309. tárgyat a 4683. kalandozónak (1 darabot) |
a 229 5188 1 | átadod a 229. tárgyat az 5188. kalandozónak (1 darabot) |
fkt 165 1 | felt. készítesz a 165. tárgyat (1 darabot) |
lm 1 1 1 | mozogsz 1 1 1 |
v 84 43 | elmormolod a 84. varázslatot |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (8 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a varkaudar bajnok testét. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a varkaudar bajnok jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok gyenge döfése nem tudott megsebezni. A varkaudar bajnok csapása csak a levegőt találja. A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 10 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1005 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [162,3] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Egy epokitféreg nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az epokitféreg testét. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod az epokitféreg farkát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az epokitféreg feléd harap, de sikertelenül. Feléd sújt az epokitféreg a farkával, de elhibázta! Az epokitféreg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [163,3] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Észreveszel egy ősi csatamezőt. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő).
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kétfejű troll jobb lábát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre rontasz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kétfejű troll jobb karját. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a kétfejű troll jobb lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A kétfejű troll néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-21 életpont)! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 46, gyógyulás: 5, összesen: -41 ÉP}
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 21 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy tudatrombolás pszit. Szerencsére nem hatott rád. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az ekharion bal lábát. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (14 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a mágusölőt a másikra rontasz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ekharion fejét. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod az ekharion fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az ekharion újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Az ekharion belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Az ekharion még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 35 aranyat. 1820 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 46, gyógyulás: 7, összesen: -39 ÉP}
(Továbbmész...) [165,3] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah hívői építették.
(Továbbmész...) [166,3] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Hmm, csak egy zoloboo törzsfő. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 21 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a zoloboo törzsfő bal oldalát. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a zoloboo törzsfő testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a zoloboo törzsfő megcsapja a fejedet. (5 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 26 életpontot vesztettél. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a zoloboo törzsfő csontos karját. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a zoloboo törzsfő csontos karját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 25 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 9 mérg. ubuk dobónyilat. 1627 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 95, gyógyulás: 9, összesen: -86 ÉP}
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az orgoró bal vállát. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre rontasz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod az orgoró testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod az orgoró sziklatestét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Kemény ollójával az orgoró végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az orgoró testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod az orgoró jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az orgoró megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Itt is, ott is célba talál az orgoró ollója. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 kőszemet. 962 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 34, gyógyulás: 8, összesen: -26 ÉP}
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 21 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a zombi mester bal oldalát. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a zombi mester foszladozó testét. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod a zombi mester jobb vállát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A zombi mester többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A zombi mester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1813 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 283, sebződés: 20, gyógyulás: 4, összesen: -16 ÉP}
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 23 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra rohansz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a szutykos remák testét. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a szutykos remák lebegő nyúlványait. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csápjaival a szutykos remák csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-12 pszi pont.) (-1 TU.) A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [168,3] Az erdőt síkság váltja fel. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Gort Grán orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Észreveszel egy oltárt. Sheran híveié. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba).
(Továbbmész...) [169,3] Vált a terep: ritka erdőben vagy. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be. Gyanús mozgást látsz a fák között. A feléd közeledő bávatag golombár mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel nem jelzed támadás szándékát, ő se támad. Egy ideig csendben méricskélitek egymást, aztán a szörny továbbáll.
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [12 pontot használtál fel, van még 180.]
in 4784 244 374 | leírod a 4784. kalandozónak a 244. szörnyet a 374. tárgyat |
in 4784 247 407 | leírod a 4784. kalandozónak a 247. szörnyet a 407. tárgyat |
* 1. BP: | VP elővétele: 15 |
* 2. BP: | elmormolod az 58. varázslatot |
* 3. BP: | t. energia kisütése: 133 |
* 4. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 5. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 6. BP: | keresed a 82. szörnyet a 43. szörnyet az 55. szörnyet |
* 7. BP: | imádkozol |
KAMPÓS ACÉLSZIGONY (455. TÁRGY) Annak a kalandozónak, aki ezt a hosszú, kampós végű, hegyes acélszigonyt forgatja, nem jelent nehézséget még egy vércápa leölése sem. A kampós acélszigony használatakor kapsz +2 támadást, és az okozott sebzés 3D6+5. A fegyver forgatásához szükséges minimális vízifegyver szakértelem 9. |
HALCSONT (390. TÁRGY) Hah! Egy vacak halcsont! Mi értelme volt ezt egyáltalán a felszínre hozni? Na mindegy, valamire előbb-utóbb majdcsak jó lesz, mint minden a Túlélők Földjén. |
ÉLŐHOLT TIGRIS (766. SZÖRNY) Droggald, Leah leghatalmasabb élőholt szolgája gyakran vette magát körül ezekkel a fenevadakkal. Az éltükben oly dicső tigrisek holt állapotban kegyetlen, ösztönök nélküli rabszolgákká váltak, akik a lich minden parancsát teljesítik, legyen szó akár falvak elpusztításáról, vagy kalandozók felfalásáról. Ha egy élőholt tigrissel találod magad szembe, dobj el mindent és menekülj az életedért, vagy a halálod véres, de mindenképpen fájdalmas és lassú lesz, ahogy a tigris szétszakítja a végtagjaidat és feneketlen gyomrában lassú rothadásra ítél. Az élőholt tigris azonnali halált okozni képes karmolása miatt ezt a szörnyet csak akkor támadod meg, ha közvetlen FT parancsot adsz ki rá. (Vagy ha van érvényben FT 9098 parancsod minden azonnali halált okozó lényre.) |
ZOLOBOO TÖRZSFŐ (268. SZÖRNY) Az erdők mélyén élő zolobook törzsfői természetesen a legerősebbek, legügyesebbek és legravaszabbak közül kerülnek ki, így aztán a várható életkoruk is jócskán meghaladja a zolobooknál szokásos 20-25 évet. Korlátozott rituális mágikus képességekkel rendelkeznek, és elrémisztő csatahuhogásuk félelmet varázsol az ellenfél szívébe. |
THARGODAN CSATAMEZŐ (432. TEREPTÁRGY) Ilyen iszonyatot egy "civilizált" vidéken! A Thargodan háborúk minden idők történelmének legvéresebb, legborzalmasabb háborúja volt, hiszen az ellenség nem a szomszéd ország, de még csak nem is egy másik faj, hanem egy, a mienkétől teljesen idegen létforma, a Thargodan volt. A legendák szerint egy őrült mágus kaput nyitott a Sötét Létsíkra, hogy megidézzen egy Thargodan herceget, Nuryllohlamont. Nuryllohlamon azonban elszakította a mágikus köteléket, amellyel a varázsló megkötötte, és fölébe kerekedett megidézőjének. A szabadon tomboló herceg szolgáinak hadát idézte meg a nyitva maradt kapun keresztül, és megkezdte a királyság meghódítását. A harc kilátástalan volt még az akkori fejlett mágikus felszereléssel rendelkező, hatalmas hadsereg számára is. Szerencsére azonban egy Ezüstmágus segítségével sikerült Nuryllohlamont elűzni, a kaput bezárni, és ugyan hihetetlen veszteségek árán, de az itt maradt Thargodanokat és sötét fattyaikat elpusztítani. Az ütközetek színhelyei azonban ma is érintetlenek, hiszen olyan gonosz aura lengi őket körül, amely minden lelket megmérgez. Persze mindig akadnak kalandorok, akik a hajdani nagyhatalmú varázstárgyakra és egyéb kincsekre vadászva kutakodni kezdenek a borzalmak e földjén, de az a kevés is, aki élve visszatér közülük, megzavarodva, összeroppanva teszi. Ha kockára téve ép elmédet és tiszta aurádat, meg akarsz próbálkozni a Thargodan csatamező felderítésével, a KUT 50 parancsot kell kiadnod, vagy bekapcsolt Feltételes Kutatással kell az rálépned (de ezt fordulónként csak egyszer teheted meg). Ezenkívül szükséges, hogy legyen nálad ásó is. Figyelem! A Thargodan csatamezők kutatása egy idő után unalmassá válik, nem jelent igazi tapasztalatot. Ha ököl, szúró, vágó vagy ütőfegyver szakértelmed legalább 36-os, akkor az ősi csatamezőn már semmilyen fegyver szakértelmed sem fejlődik. |
Erő: | 38 (39) | Szint: | 20 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 130 cm |
IQ: | 32 | Támadás: | 19 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 63 kg |
Ügyesség: | 33 | Védekezés: | 50 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 8/8 év |
Egészség: | 36 | Életpont: | 309/265 | Jellem: | semleges (-1) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 44 (46) | Varázspont: | 488/0 | Pénz: | 234 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 25/2 | Pszi pont: | 170/113 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14/47 | ökölvívás: | 3/21 | szúrófegyverek: | 20/28 |
vágófegyverek: | *21/100 | ütőfegyverek: | 13/7 | lőfegyverek: | 21/66 (+8%) |
dobófegyverek: | 13/56 |
Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (50%) << kőkalapács (#13) (200%) << göcsörtös bunkó (#123) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); mérgezett vasnyíl (#187) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12/77 (+33%) | 2. nyomkövetés: | 51/23 (+9%) | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 7/75 | 5. csapdakészítés: | 22/96 (+19%) | 6. csapdaészlelés: | 5/50 (+10%) |
7. gyógyítás: | 52/77 (+23%) | 8. titkosírás: | 14/64 | 9. felderítés: | 37/68 (+33%) |
10. szörnyidomítás: | 10/37 | 11. teológia: | 29/17 (+16%) | 12. taumaturgia: | 20/9 (+3%) |
13. versengés: | 3/50 | 14. harcművészetek: | 1/0 | 15. zene: | 50/43 (+34%) |
16. szörnyismeret: | 23/29 | 17. pszi: | *21/100 | 18. zárnyitás: | 2/5 |
19. vadászat: | 28/27 | 20. bányászat: | 28/10 (+11%) | 21. úszás: | 16/53 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért |
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 100 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 4 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), púderkövet (#119) (max. 4 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 1 darabot, csak egyszer), biami kvazárlándzsát (#568) (max. 1 darabot, csak egyszer), mászókampót (#165) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod sünmedvét (#33) szuper hálócsapdával (#274), ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219), gitongát (#76) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16) |
autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), purifikátor (#157), óriás csontváz (#176), csontváz lord (#177), ongóliant (#159), szeppent rákfatty (#186), sötét motyogó (#37) |
Barátságosság (aktív: 10, max: 16) |
Hófarkas Klán (#9117), Kerekkorsó Rendje (#9136), elf (#2), troll (#5), Leah hívők (#991), ember (#1), mutáns (#9), 9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
revitalizáció (#52) | méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10) | ||||||
méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), éhínség (#39), szárazság (#48), mágiatörés (#35), tudatrombolás (#111), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40), hhaar burka (#32), örvénykerítés (#42), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | fémbontó szójer (#150) | lángcsóva (#31) | >> | gonoszok (#988) | |
jégcsóva (#41) | >> | jók (#990) | izomernyesztés (#33) | >> | csontváz lord (#177) | |
izomernyesztés (#33) | >> | gnóm szolgáló (#181) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka (#32) | >> | gnóm szolgáló (#181) | hhaar burka (#32) | >> | csontváz lord (#177) | |
hhaar burka (#32) | >> | fémbontó szójer (#150) | varázsvédelem (#34) | >> | jók (#990) | |
varázsvédelem (#34) | >> | gonoszok (#988) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tigroszlán (#43) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
3.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában a XX. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
10 | arany (#50) | 1 | arany papi karkötő (#309) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 1 | obszidián karkötő (#229) | 1 | tigroszlán fog (#63) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | kaja (#2) | 1 | kőszem (#304) | 9 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | |||
3 | púderkő (#119) | 4 | ragasztó (#83) |