311. forduló, 313. forduló, Lumyr Haleth összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2013. ápr. 22. 9h:01'
EZ A 413. JÁTÉKHETED, 312. FORDULÓD
414. játékheted kezdete: ápr. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4114
SZÁMLA : XXXX

LUMYR HALETH KALANDJAI


26 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [194,101] koordinátán.
A játékvezető átadott Neked 1 krónikát. A játékvezető átadott Neked 1 krónikát.
Az egyik napon találkozol egy kék egyenruhás, tintacsigán lovagló kobudera férfival. Ruháját egy zöld korona jelvény ékesíti, rajta Yaurr felirattal. Mosolyogva szólít meg.
- Bölcs Borax királyunk - látván, hogy a pórnép milyen szórakoztatónak találja az efféle barbár vérontást - úgy határozott, hogy a félévente megrendezésre kerülő Olimpiai Játékok között is, nagyjából kéthavonta lehetőséget biztosít a kalandozóknak, hogy önmaguk és a népes nézősereg mulattatására összemérjék erejüket. A kincstár által az olimpiai játékokra elkülönített keret nem teszi lehetővé, hogy ezeket a rendezvényeket is díjazzuk, de Őfelsége bízik benne, hogy az esemény így is számos kalandozót fog vonzani. A jelentkezés a szokásos módon zajlik. Köszönettel elfogadod a meghívást. (ld. enc.) A miniolimpián nincs lehetőséged a játékos versenyeken indulni. A miniolimpiát csak e-mailben kaphatod meg. A H 1 <tárgy> <3. paraméter> parancsnál 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. [Az V. Mini Olimpiára való jelentkezés határideje 2013. április 22. hétfő. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDŐ ELŐTT megteszed, mert esetleg lemaradsz az eseményről! FIGYELEM: Ezen a miniolimpián annyi TP jár az indulóknak, mint a normál olimpián, vagyis az aktuális szinthez szükséges TP 20 %-a. Ezenkívül egy normál fordulónyi TU regenerációt kap minden karakter. Ráadásul mostantól a miniolimpián elért helyezéseket elfogadják az istenek az isteni küldetés leimádkozásakor. (Az első három miniolimpia helyzéseit továbbra sem fogadják el.) A miniolimpián nincsenek díjak (vigszadíj sem), nincsenek játékos versenyek, és nem kerül be az eredmény a hőstettek rovatba.]
Miután elbúcsúztál a hírvivőtől, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
A táborozásod alatt egyik éjjel furcsa álmod volt. Mintha istened hangja szólalt volna meg a fejedben:
Hűséges hívem! Nagy veszély fenyegeti a világunkat. Olyan nagy, hogy az istenek tanácsa úgy döntött, félreteszik az egymásközti ellenségeskedést, és közösen készítik fel Ghallát a fenyegetés elhárítására. Félelmetes lény, az Ellenség vetett szemet a világodra. Oly nagyhatalmú, hogy még az éjfattyakat és ganüideket legyőző, legnagyobb hatalmú kalandozók is csupán jelentéktelen porszemek a szemében. Ha azonban olyan kalandozók hada állna vele szemben, akik egy pöccintéssel képesek thargodan lordokat, éjfatty seregeket, ganüid masszakaptár-városokat eltörölni, akkor lenne esély talán elűzni - ha elpusztítani nem is - az Ellenséget. Ehhez azonban jóval több és nagyobb hatalmú kalandozóra van szükség, mint amennyi és amilyen most Ghallán kalandozik. Összefogtunk hát, mi nyolcan az istenek, és megalkottuk A versengés tornyait. Ha a kalandozók szorgalmasan látogatják a tornyok valamelyikét, akkor talán felkészülhetnek az Ellenséggel szembeni küzdelemre. A tornyok csak ideiglenesen jelentek meg Ghallán. Pár hónap elteltével eltűnnek majd, de nem nyomtalanul. Azon kalandozókat, akik a legjobb eredményt érik el a tornyokban, mi magunk fogjuk megjutalmazni. Harcra fel hát hűséges hívem, légy te a legjobbak egyike!
Ezzel a hang elhallgat. Kipihenten ébredsz, és másnap már nem vagy benne biztos, hogy nem csak álmodtad-e az egészet. Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+2 tvp ).
Találkozol egy különös kinézetű férfival. Egy szintszívó trófeát visel. Mikor melléd lép, furcsa borzongás fut végig rajtad, s ő a füledbe suttogja: "Emlékszel rám? Már találkoztunk egyszer... de azóta sokminden változott." Azzal megérint csontos kezével, mire földöntúli, hideg borzongás fut végig rajtad. Te ijedtedben fegyveredhez kapsz, ő viszont csak felkacag. Iszonyodva látod, hogy ahol megérintett, bőröd elszürkül, megráncosodik, míg ő lassan megtelik élettel! Mikor menekülni próbálsz, újra lesújt, és most már érzed, ahogy életenergiáid átvándorolnak az ő testébe. "Csak nem hitted el a meséket, hogy bárki is immúnis lehet a szintszívásra?" kérdi kéjes sikollyal, miközben elhagy az utolsó lehelet. A levegőt kapkodva ébredsz álmodból.
Az aranytermő erszény 73 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+30 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+586 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+105 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+18 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+1 kaja.) Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-43 életerő). A lottó 1018. hetének nyerőszámai: 8, 13, 10. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 482.]

* 2. KP: használod a 73. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Pszi energia árad szét testedben. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 472.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 203% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 472.]

* 4. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 86. varázslatot a 165. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+8 erő). [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 470.]
Gyorsvarázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 470.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 470.]

* 5. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 279. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+3% teo] [2 pontot használtál fel, van még 468.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 468.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 jégszilánk). [0 pontot használtál fel, van még 468.]

* 6. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] [+2% teo] [5 pontot használtál fel, van még 463.]

* 7. KP: használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Élesen, logikusabban látod az összefüggéseket olyan dolgok között, amire eddig semmi időt nem fecséreltél. Például gyerekjátéknak tűnik egy adamantit pajzs elkészítése. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 443.]

* 8. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 438.]

* 9. KP: használod az 1101. tárgyat a 841. tárgyat az 1534. tárgyat
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 437.]
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 436.]
Működésbe hozod a quwarg teleportgömböt. Ami ezután következik, meglep: másznod sem kell, a teleportgömb egyenesen a quwarg boly szívébe visz. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-9 életerő). A fosztogatás előtt meg kell küzdened a boly jól megtermett lakójával. Egy quwarg királynő!

Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot ellenfeledre rohansz. {GYD:} Pásztorbottal gyengén megütögeted a quwarg királynő bal oldalát. (2 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 73 életpontot sebeztél. Cápafoggal épp hogy megszúrod a quwarg királynő jobb középső lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 152 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 1462 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 466, sebződés: 0, gyógyulás: 30, összesen: +30 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy quwarg ősmágus!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+1% tau] Tüzet köpsz. 132 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy éhínség varázslatot. Semmi eredménye! Egy tisztítótűz varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg ősmágus testét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Meglengetve a pásztorbotot a másikra rohansz. Pásztorbottal gyengén megütöd a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 65 életpontot sebeztél. {KCC:} Cápafoggal kicsit megsebzed a quwarg ősmágus díszes potrohát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. 149 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 13 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. 32 életpontot vesztettél. A quwarg ősmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy fokhagyma és egy karbin plazma. 3132 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 554, sebződés: 50, gyógyulás: 20, összesen: -30 ÉP}

Ugrálsz egy kicsit a quwargokon, mire elslisszolnak. És ami marad - az KINCS! Felveszel 1 varkaudar lándzsát. A hely alaposabb feltérképezésére már nincs időd, a teleportgömb visszarepít a kiindulási koordinátára. [41 pontot használtál fel, van még 395.]

av 13 alakváltás 13
Oké, álcázod magad a táborozás alatt. [3 pontot használtál fel, van még 392.]

ek 7 18 3 t. energia kisütése: 7 18 3
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+3 zárnyitás.) [-3 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 392.]

hu 184 76 hulladék: 184 76
Hulladék, ezért nem gyűjtesz ezüst kulcsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bronzkulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 392.]

im 0 3 imádkozol
Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+1 szerencse.) (+37 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy ryuku gólem.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Tüzet köpsz. 70 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 mihlanil nyíl. Alaposan megsorozod a ryuku gólem mellkasát. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szívkeresőt ellenfeledre rohansz. {KCC:} Szívkeresővel néhány helyen meghorzsolod a ryuku gólem fémes combját. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Cápafoggal néhány helyen meghorzsolod a ryuku gólem testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Nem sikerült a ryuku gólem ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Szívkeresővel gyengén megszurkálod a ryuku gólem fémes combját. (5 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Cápafoggal néhány helyen meghorzsolod a ryuku gólem fejét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 162 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Nem sikerült a ryuku gólem ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 84 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A ryuku gólem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4498 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 647, sebződés: 157, gyógyulás: 104, összesen: -53 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 362.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+36 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy ősdentor.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Tüzet köpsz. A támadás sajnos hatástalan volt. Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 mihlanil nyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Elszántan ellenfeledre támadsz. Szívkeresővel párszor épp hogy megérintgeted az ősdentor ragyás testét. (5 támadással 245 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). {GYD:} Cápafoggal gyengén megszurkálod az ősdentor ragyás testét. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 145 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Az ősdentor csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! {KCC:} Szívkeresővel megkarcolod az ősdentor fejét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). {GYD:} Cápafoggal megérinted az ősdentor testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az ősdentor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. 3641 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 581, sebződés: 61, gyógyulás: 103, összesen: +42 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 332.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+36 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy ősdentor.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. [+2% tau] Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Kitátod a szádat, és lehelsz. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 mihlanil nyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Meglengetve a szívkeresőt a másikra rohansz. Szívkeresővel néhány helyen meghorzsolod az ősdentor testét. (5 támadással 259 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Cápafoggal kicsit megbökdösöd az ősdentor ragyás testét. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 149 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Szívkeresővel megkarcolod az ősdentor bal karját. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). {KCC:} Cápafoggal épp hogy megszúrod az ősdentor ragyás testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 159 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. 3641 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 767, sebződés: 57, gyógyulás: 104, összesen: +47 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 302.]

ef 10 533 energia fejlesztése 10
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 232.]

m 6 5 3 mozogsz nyugatra, délnyugatra, délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[187,105] Lakott területre érkeztél. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 5 aranyat.

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy olimpiai aréna (635. épület.). A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-35 életerő). Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [186,106] Továbbmész a város utcáján. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 6 aranyat.

Van itt egy vegyesbolt (617. épület.) és egy fegyverbolt (620. épület.).
Eladsz 1 bronzkulcsot 9 aranyért, 1 bumerángot 4 aranyért, 2 ezüst kulcsot 24 aranyért, 2 fekete gyöngyöt 12 aranyért, 1 göcsörtös bunkót 8 aranyért, 13 gyíkfüvet 13 aranyért, 1 kék orchideát 4 aranyért, 5 magszim belet 25 aranyért, 1 manifeszt.nyúlványt 10 aranyért, 1 mérg. ubuk tüskét 2 aranyért, 1 mocsári penkét 1 aranyért, 5 nyílvesszőt 5 aranyért, 2 óndarabot 4 aranyért, 12 pular kristályt 96 aranyért, 9 quwarg tojást 18 aranyért, 1 rézdarabot 1 aranyért, 1 rézsisakot 7 aranyért, 1 rövid íjat 8 aranyért, 3 sallank nyilat 9 aranyért, 1 szvó-ektoplazmát 10 aranyért, 3 vasércet 6 aranyért, 2 dentor bőrt 70 aranyért, 1 varkaudar lándzsát 5 aranyért.
Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-47 életerő).

(Továbbmész...) [187,107] Továbbmész a város utcáján. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Fairlight híveié. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 6 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő.

Van itt egy bank (626. épület.), egy kaszinó (640. épület.) és egy ékszerbolt (655. épület.).
Eladsz 1 ametiszt medált 28 aranyért, 1 aranygyűrűt 12 aranyért, 1 borostyán függőt 6 aranyért, 1 ezüst papi karkötőt 30 aranyért.
Találkozol egy szőke, hosszú hajú, félszemű, bajuszos ember férfival. Raia leghatalmasabb, halhatatlan főpapja. Egy angyali sisakot, egy bélelt vállemezt, egy bo'adhun gyűrűt, egy csodálatos nyakláncot, egy drag'kór fülkarikát, egy drag'kór lábvédőt, egy drag'kór vértet, egy drakolder gyűrűt, egy gólemgyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy Hatalom Karkötőjét, egy hósárkánybőr csizmát, egy kyorg övcsatot, egy nap szimbólumot, egy Natharion amulettet, egy örökkéval.gyémántját, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy q. ölő éremet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy teriádbőr karkötőt, egy tleikan kesztyűt és egy tradicionális övet visel. Felszerelését egy Lord Daramoula trófea, egy triklem drakolder trófea és egy varkaudar őslich trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Jobb kezében egy biethlan pörölyt, bal kezében egy nunchakut tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Teherhordója is van: egy eszement trappoló! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Sir Werzuio Muerte. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-34 életerő). [24 pontot használtál fel, van még 208.]

v 198 183 89 elmormolod a 198. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Energia árad testedbe. Elmondtad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

185 186 187 188
104
105
106
107
108
(186,106) vegyesbolt (#617), fegyverbolt (#620)
(187,105) olimpiai aréna (#635)
(187,107) bank (#626), kaszinó (#640), ékszerbolt (#655), Fairlight oltár, Sir Werzuio Muerte (5533. kalandozó)

[183,89] A terep lápos, mocsaras területre vált. Vigyáznod kell minden lépésedre: nem Te lennél az első névtelen utazó, aki nem jut át... Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy kristálypalotát. Délkeletre nézve látsz egy patakot. Délre egy tűzbokor van. Délnyugatra egy nekrofun van. Északnyugatra egy lápi hajlék van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő.

Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-38 életerő).
[-100 varázspont.] [+7% tau] [10 pontot használtál fel, van még 198.]

be 76 bemész a 76. titkos labirintusba
A leírás alapján nem nehéz a bejáratot megtalálni. Semmi fényt nem látsz odabent. Kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Megidézted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Most már nincs visszaút: bátraké a szerencse! Megindulsz a befelé vezető úton. [5 pontot használtál fel, van még 193.]

lm 3 8 8 mozogsz 3 8 8
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-12 életerő). Egy lefelé vezető lépcsőt látsz! Ahogy lenézel, némi légáramlatot észlelsz. Leóvakodsz. [3. PONT. --> 7. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-12 életerő). Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy régi, rozsdás ajtó állja utadat. Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [8. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy velociraptor lakik itt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a velociraptor vastag bőrét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {KCC:} Pásztorbottal párszor súrolva eltalálod a velociraptor farkát. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 80 életpontot sebeztél. {GYD:} Cápafoggal épp hogy megszúrod a velociraptor vastag bőrét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 164 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A velociraptor fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A velociraptor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A velociraptor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 raptor karmot. 1439 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 450, sebződés: 16, gyógyulás: 33, összesen: +17 ÉP}

Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 kis aranykulcs. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-13 életerő). Egyhelyben toporogsz.
[30 pontot használtál fel, van még 163.]

lm 10 10 13 mozogsz 10 10 13
Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [9. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-11 életerő). Egy kis szobába érkezel. [10. PONT.] Hirtelen egy óriásférget veszel észre magad előtt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Marokra fogva a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel néhányszor meglegyinted az óriásféreg testét. (4 támadással 206 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). {GYD:} Cápafoggal párszor épp hogy megérintgeted az óriásféreg ízelt testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
2148 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 285, sebződés: 12, gyógyulás: 61, összesen: +49 ÉP}

Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-11 életerő). Egyhelyben toporogsz.
Mész tovább, előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [11. PONT.] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-15 életerő). Bátran haladsz tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtóba ütközöl. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis aranykulcs nyitja az ajtót. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [13. PONT.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-11 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 123.]

lm 15 15 17 mozogsz 15 15 17
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy vastag, kőből faragott ajtót pillantasz meg. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! (Önanalízis: +16% zárnyitás.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zárnyitás). Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Megtorpansz: kanyarodik az út! [14. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-10 életerő). Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [15. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy óriásféreg az. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megmarkolva a szívkeresőt a másikra rohansz. Szívkeresővel néhányszor megkarcolod az óriásféreg testét. (5 támadással 238 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Cápafoggal kicsit megsebzed az óriásféreg testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
2148 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 14, gyógyulás: 60, összesen: +46 ÉP}

A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-16 életerő). Egyhelyben toporogsz.
Úgy suhansz, mint az árnyék. Az út itt elkanyarodik. [16. PONT.] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-13 életerő). Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [17. PONT.] Egy kart látsz a falon. Próba szerencse, meghúzod! Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. (Önanalízis: +6% felderítés.) Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-14 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 83.]

kpcs 3 17 kapcsoló 3
A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Próba szerencse, meghúzod! Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? [0 pontot használtál fel, van még 83.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy végső mozdulattal előhívod a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] [+3% tau] [5 pontot használtál fel, van még 78.]

be 76 bemész a 76. titkos labirintusba
A kutakodás eredménnyel járt: megtalálod a labirintus bejáratát! Odabent sötét van. Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] [+1% teo] Szorongással vegyes izgatottsággal teszed meg az első néhány lépést. Amint belépsz, magával ragad a felfedezés izgalma. [5 pontot használtál fel, van még 73.]

lm 4 20 21 mozogsz 4 20 21
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-10 életerő). Hah! Egy lépcsőhöz értél, amely a mélybe vezet. Elővigyázatosan lelopakodsz. [4. PONT. --> 18. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-16 életerő). Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [19. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy nanda. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a nanda pikkelyes testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Meglengetve a pásztorbotot ellenfeledre támadsz. {GYD:} Pásztorbottal párszor súrolva eltalálod a nanda testét. (3 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 71 életpontot sebeztél. Cápafoggal meghorzsolod a nanda testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A nanda fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2056 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 355, sebződés: 5, gyógyulás: 40, összesen: +35 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 3 bájitalt. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-11 életerő). Belépsz a térképen is jelölt szobába. [20. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy óriásféreg. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Megmarkolva a szívkeresőt a másikra támadsz. Szívkeresővel gyengén megszurkálod az óriásféreg testét. (5 támadással 245 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). {GYD:} Cápafoggal néhányszor megkarcolod az óriásféreg testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Az óriásféreg feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
2148 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 318, sebződés: 0, gyógyulás: 65, összesen: +65 ÉP}

Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-14 életerő). Egy nagyobb terembe érkezel. [19. PONT.] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-11 életerő). Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy vastag, kőből faragott ajtóba ütközöl. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! (Önanalízis: +15% zárnyitás.) Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [21. PONT.] Hirtelen egy átokmurgattyút veszel észre magad előtt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az átokmurgattyú jobb karját. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Megmarkolva a pásztorbotot ellenfeledre támadsz. {KCC:} Pásztorbottal iszonyatosan megcsapod az átokmurgattyú bal vállát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 71 életpontot sebeztél. {KCC:} Cápafoggal felnyársalod az átokmurgattyú fejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az átokmurgattyú feléd szúr agyarával, de nem talál. A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) Az átokmurgattyú összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szopókövet. 947 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 4, gyógyulás: 19, összesen: +15 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 márványkulcsot, 40 aranyat, 1 arany karperecet és 1 aranyláncot. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-13 életerő). [60 pontot használtál fel, van még 13.]

lm 19 905 22 mozogsz 19 905 22
Egy széles, magas terembe érsz. [19. PONT.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-15 életerő). Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [10 pontot használtál fel, van még 3.]

lm 900 27 27 mozogsz 900 27 27
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

lm 26 26 26 mozogsz 26 26 26
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

kpcs 3 26 kapcsoló 3
Itt sajnos nem találtál semmilyenfajta kapcsolót. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

ef 99 533 energia fejlesztése 99
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -2.]

* 2. BP: átadod a 415. tárgyat az 5271. kalandozónak (1 darabot)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -2.]

* 3. BP: elmormolod a 172. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Befejezted a planetáris őrdémon varázslatot! Kékesen vibrálni kezd a levegő, és a villódzásból kibontakozik egy planetáris őrdémon. Micsoda fenséges látvány! Teljesen békésnek látszik, remélhetőleg tökéletesen fogja feladatát ellátni. [-18 varázspont.] [+1% teo] [0 pontot használtál fel, van még -2.]

* 4. BP: használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -2.]

* 5. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még -2.]
(Önanalízis: +17% csapdakészítés.) Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 6, 17, 11.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy szögletes követ fal föl a bazaltelementál. Egy szögletes követ nyel le az agyagelementál. Egy kaját töm magába a smaragd őrsárkány. Apró bokorrá változol, hogy a táborozás alatt észrevétlen maradhass a külvilág számára. Lestrapálva a nap eseményeitől, táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 453 pontot. A következő körben tehát 451 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián.
Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül.
Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége.
FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.

KRÓNIKA (1725. TÁRGY)
A világégés előtti időkből maradó ősi történeteket olvasva értékes tapasztalatokra tehetsz szert. Amíg a krónikák a birtokodban vannak (nem kell KF-elni őket, de a bankból nem fejtik ki hatásukat), rendszeresen újraolvasod őket, így folyamatosan élvezheted az előnyeiket. Ahány krónikád van, annyi plusz TVP-t kapsz minden normál fordulóban. Segít megérteni az ősi varázslatokat is, így minden egyes birtokolt krónika kettővel csökkenti az ősteológia és őstaumaturgia megvásárlásához szükséges teológia és taumaturgia szinteket. Ráadásul minden egyes krónika 1%-kal növeli a kapott tapasztalati pontokat. Ilyen értékes kincstől természetesen nem fogsz megválni, ezért a krónika nem átadható tárgy.

ADAMANTIT PAJZS (630. TÁRGY)
Az adamantit pajzs egy kerek, aránylag könnyű, éles peremű pajzs, amelyet nemcsak védekezésre, hanem támadásra is használhatsz. Amellett, hogy védettségedet 9-cel megnöveli, egyúttal egy 3D4+3 sebzésű balkezes vágófegyver is. Persze elkészítése sem gyerekjáték, cru formázó minta, 8 adamantit, 4 mithril, 4 pirkit szükséges hozzá, egy vaskohó, ahol, és egy kőkalapács, amivel elkészíted, és 120 TVP. Bányászatod pedig legalább 28 kell, hogy legyen. Mint minden más adamantit tárgyat, ezt sem adhatod át, és más adamantit páncéldarabokkal együtt a sebzésedet növeli.
FONTOS! Az adamantit pajzsot mindig a KF 630 2 paranccsal készítsd be, mert a KF 630 paranccsal a jobb kezedbe veszed (technikai szempontból ugyanis a típusa nem pajzs, hanem fegyver).
Az adamantit pajzs használatához legalább 18-as vágófegyver szakértelem szükséges.

KARAKTERLAP

Lumyr Haleth, egy barna, rövid hajú, barna szemű, körszakállas alakváltó férfi vagy. Tharr korlátlan hatalmú főpapja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 312. fordulód.

Erő: 46 (66) Szint: 34 Merészség: 6/5 Magasság: 182 cm
IQ: 36 (62) Támadás: 51 (54) Agresszió: 3 Testsúly: 72 kg
Ügyesség: 36 (43) Védekezés: 87 (93) Menekülés: 30 % Életkor: 42/45 év
Egészség: 36 (47) Életpont: 605/640 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 35 (1) Varázspont: 1438/995 Pénz: 2861 arany Kép. pont: 16
Tudatpont: 54/5 Pszi pont: 181/73 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 63
Eddig összesen 2754 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 27 261 TP-t kaptál. Jelenleg 5 348 737 TP-d van. A következő szinthez még 151 263 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, őrjáratozó katona, ében hadúr. A 278. fordulódban 5027 arany került a bankszámládra. 5856 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/31 ökölvívás: 23/7 szúrófegyverek: 34/60 (+11%)
vágófegyverek: 23/18 (+2%) ütőfegyverek: *22/100 (+8%) lőfegyverek: 27/24 (+3%)
dobófegyverek: 27/65 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: pásztorbot (#513) << ököl (#28) << mágusölő (#422)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); mihlanil dobótőr (#599) (1 -19.); vashegyű nyíl (#176) (20 -997.); mihlanil nyíl (#597) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
183,89 mezőn táborozol, a 76. labirintusban, 1. szinten, 19. ponton
Kedvenc táborhely: 194,101
Legfeljebb 75 TU-t válthatsz TVP-re.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 52/75 2. nyomkövetés: 53/95 3. mászás: 17/3
4. csapdakészítés: 25/83 (+17%) 5. csapdaészlelés: 7/77 6. gyógyítás: 58/67
7. titkosírás: 3/95 8. felderítés: 22/64 (+6%) 9. szörnyidomítás: 8/60
10. teológia: 60/4 (+16%) 11. taumaturgia: 87/81 (+13%) 12. szerencsejáték: 4/89
13. versengés: 18/88 14. harcművészetek: 25/45 15. zene: 3/63
16. szörnyismeret: 12/48 17. pszi: 27/18 (+10%) 18. zárnyitás: 12/17 (+331%)
19. vadászat: 11/69 20. vitalitás: 1/97 21. bányászat: 26/40
22. úszás: 10/34 23. főzés: 4/16

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tükröt (#43) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 21 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 21 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 50)
ongóliant (#159), quwargok (#9093), ősi szellem (#422), vadász quwarg (#241), quwarg nagymester (#214), qwarg rohamosztagos (#242), quwarg parafenomén (#248), quwarg ősmágus (#302), quwarg szellem (#676), quwarg tűzköpő (#678), quwarg anyakirálynő (#269), quwarg őrparancsnok (#677), ősquwarg (#300), kisebb quwarg isten (#213)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) jégoszlop (#231, 24 VP)
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) áldomás (#6) feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71)
csupasz izom (#28) tulajdonságpajzs (#26) tárgyvédelem (#178) hadiszerencse III (#59)
planetáris őrdémon (#172)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
23. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
jégcsóva (#41), nagyobb tűzlehelet (#150)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
jégoszlop (#231) >> 28. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181) tükörpajzs (#101) >> orgoró (#170)
tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK
bazaltelementál (#204) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t!
2.) Most pedig kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod.
3.) Jó úton vagy ahhoz, hogy arrthon váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!

HŐSTETTEID
2007 I. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy.
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 796, pontszámod: 9696.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
vakmerőség (526) OK
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 10 TU. szükséges még: 120 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 966 TU szükséges.)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
7 arany pikkelyvért (#456) 14 tükörpáncél (#519) 248 gyöngymangó (#135)
2 fpi formázó minta (#419) 10 tükör (#43) 438 ugh méreg (#166)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
40 áldott kő (#642) 45 jégszilánk (#1128) 1 esszenciakristály (#350)
65 vámpírfog (#1221) 1 mágusköpeny (#453) 2 Sshreakza amulettje (#836)
28 gyöngymangó (#135) 6 sámán gyógykenőcs (#1139) 945 ugh méreg (#166)
6 manakristály (#500) 16 térhajlító kavics (#1539) 23 őskristály-szilánk (#1525)
66 szent jogar (#150) $3 rejtőköpeny ($277) 2 teriád nyílvessző (#1287)
9 mágusszelence (#1076) 2 kristályfolyadék (#449) 1 Batharak vértje (#739)
$190 sárkánypikkely ($292) 1 törp sisak (#897) 2 gyógykenőcs (#313)
$3 ezüst kulcs ($184) 1 nagy aranykulcs (#246) 1 kentaurusz szőttes (#1641)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 ametiszt medál (#275) 1 aranygyűrű (#193) 1 borostyán függő (#162)
1 bronzkulcs (#76) 1 bumeráng (#249) 2 ezüst kulcs (#184)
1 ezüst papi karkötő (#308) 2 fekete gyöngy (#99) 1 göcsörtös bunkó (#123)
13 gyíkfű (#201) 1 kaja (#2) 1 kék orchidea (#68)
4 kerek kő (#19) 5 magszim bél (#103) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 mérg. ubuk tüske (#137) 1 mocsári penke (#148) 5 nyílvessző (#108)
2 óndarab (#85) 12 pular kristály (#239) 9 quwarg tojás (#360)
1 rézdarab (#70) 1 rézsisak (#72) 1 rövid íj (#107)
3 sallank nyíl (#129) 2 szögletes kő (#17) 1 szvó-ektoplazma (#151)
3 vasérc (#152) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
568 arany (#50) 1 arany karperec (#194) 1 aranylánc (#191)
3 bájital (#261) 1 fokhagyma (#403) 19 isteni könnycsepp (#260)
1 karbin plazma (#199) 1 kis aranykulcs (#240) 1 márványkulcs (#245)
1 raptor karom (#281) 1 szopókő (#259)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

182 183 184
88
89
90
(183,89) a 76. labirintus bejárata, velociraptor (#161), óriásféreg (#171), nanda (#224), átokmurgattyú (#225)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2013.04.02 09:00 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Krónika -> 1.)
2013.04.17 09:04 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Krónika -> 2.)
˙

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Az FTV parancsnak megadható 3. paraméter is, ami egy második varázslat kell, hogy legyen. Az FTV [var1] [szörny] [var2] parancs ugyanazt csinálja, mintha az egymás után kiadott FTV [var1] [szörny] és FTV [var2] [szörny] parancsok.
* - A Rodger főzőkanalával és a mesterszakács kanállal főzött ételről nem a következő forduló elején írja ki, ha rajtad maradt a hatása, hanem a főzésük fordulójában olvashatod ezt. Ezenkívül csak azon főztöknek maradhat rajtad a hatása, aminél értelme is van. Az egyszeri felhasználású ételek nem maradnak meg, így azokból a következő fordulóban lehet újat főzni.
* - A Ryuku szigetek és a Kiégett Földek között nem lehet kedvenc táborhellyel közlekedni.
* - A Tudati kontaktus I. és I. (517 és 538)) képességfás KT-képesség hibás volt. Javítottuk.
* - A tárgy eldobó algoritmusban volt egy hiba a fókuszkristályokat illetően, ezt is javítottuk.
* - Az ork sör hibásan védett a dögbűz ellen, de nem védett a bűzköpet ellen. Javítottuk, mostantól a bűzköpet ellen véd, a dögbűz ellen nem.
* - A magas erőből származó sebzésbónuszt csökkentettük. 500-as erő felett 1 erő egyre kevesebb sebzésbónuszt ad.
* - A gömbvillám elvarázslásához elektromos pajzs helyett az kell, hogy villámmágia legyen a karakteren.
* - A testépítés nem ad bónuszt az erő fejlesztésére 700-as erő felett. A Keményebb bicepsz (149. tudati képesség) nem cserélhető le más képességre.
* - Az instabil szingularitás nem növel olyan tulajdonságot, ami legalább 250-es. Ha egy karakternek minden tulajdonsága 249 felett van, akkor gyakorlatilag immúnis lesz az instabil szingularitásra.

Üzenet küldése a karakternek