310. forduló, 312. forduló, Ray Charles összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. dec. 18. 22h:27'
EZ A 383. JÁTÉKHETED, 311. FORDULÓD
384. játékheted kezdete: dec. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4157
SZÁMLA : XXXX

RAY CHARLES KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [100,78] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 3. szinten/térképen, a 10. pontnál.
A méregtermő iszák termelt 2 gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 2 gyenge mérget.)
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+4 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+119 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+77 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-30 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+16 tudatpont.)

* 1. KP: le 254 0 0 leveszed/lerakod a 254. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 609.]

* 2. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 604.]

* 3. KP: kf 529 0 0 kézbeveszed/felveszed az 529. tárgyat
Az ujjadra húzod az angyalok gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 604.]

hu 652 276 hulladék: 652 276
Hulladék, ezért nem gyűjtesz darázsszárnyat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz sárga erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 604.]

bb 124 beraksz a bankba a 124. tárgyat
Beraksz a bank széfjébe 1 rókafarkat. [0 pontot használtál fel, van még 604.]

h 504 használod az 504. tárgyat
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: darázsszárny (100,80)-> (12 ap), ryuku szablya (100,80)-> (70 ap), sárga erőöv (94,53)-> (40 ap), összesen 122 arany, 6 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [5 pontot használtál fel, van még 599.]

vv 26 165 53 elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot az 53. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 597.]
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 595.]
Beizzik a turbómágia. Csapásaid erősebbek lesznek! (+5 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 593.]

v 6 15 25 elmormolod a 6. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 588.]

v 1 15 25 elmormolod az 1. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 25 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 583.]

ek 429 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 573.]

h 1253 használod az 1253. tárgyat
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Hatása a kör végéig maradandó: +4 szerencse.) [5 pontot használtál fel, van még 568.]

ek 302 4 t. energia kisütése: 302 4
Megidézed a fegyvermestert! Egy darabig döbbenten pislog, de aztán látja, ki is hívta, és rád mosolyog. Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél a megadott fegyverszakértelemben! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 518.]

kf 1134 2 kézbeveszed/felveszed az 1134. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a harci kalapácsot, majd a bal kezedbe veszed a varkaudar korbácsot. [0 pontot használtál fel, van még 518.]

lm 4 20 22 mozogsz 4 20 22
Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Folytatod az utat. Egy pillanatra megállsz fülelni. [4. PONT.] Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [11. PONTRA.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Kanyarodik a járat. [12. PONT.] Egy kis szobába érkezel. [13. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [20. PONT.] Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [31. PONTON.] Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[5 pontot használtál fel, van még 513.]

lm 23 24 25 mozogsz 23 24 25
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 513.]

lm 26 27 28 mozogsz 26 27 28
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 513.]

lm 30 29 31 mozogsz 30 29 31
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Egyhelyben toporogsz.
[0 pontot használtál fel, van még 513.]

lm 33 34 35 mozogsz 33 34 35
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A folyosó kanyarodik. [32. PONT.] Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [33. PONT.] Folytatod az utat. A folyosó kanyarodik. [34. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. [35. PONT.] [4 pontot használtál fel, van még 509.]

lm 36 37 38 mozogsz 36 37 38
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A folyosó kanyarodik. [36. PONT.] A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [37. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Megtorpansz: kanyarodik az út! [38. PONT.] [3 pontot használtál fel, van még 506.]

lm 39 40 mozogsz 39 40
Nincs megállás - továbbtotyogsz. [31. PONT.] Folytatod az utat. Megtorpansz: kanyarodik az út! [32. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [33. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Innen csak egy út van: előre! [39. PONT.] Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [21. PONT.] Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[4 pontot használtál fel, van még 502.]

kt 2323 elkészíted a 2323. tárgyat
Nincs elegendő alapanyagod ahhoz, hogy akár egyetlen khatiszon kulcsot is készíthess/gyűjthess. [0 pontot használtál fel, van még 502.]

lm 45 45 46 mozogsz 45 45 46
Haladsz az ellenséges labirintusban. Egy kanyarhoz érkeztél. [22. PONT.] Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [23. PONT.] Mész tovább, előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [47. PONT.] Hamarosan egy domináns morfot pillantasz meg. {egyik sebzési módja: 1x 2d6+8.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy káosz szava varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. A közelharc előtt még megeresztesz a gnóm nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 6 szent nyílp.lövedék. Pár lövedéked átjárja a domináns morf fejét. (6 támadással 232 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-17 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a domináns morf testét. (6 támadással 268 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Varkaudar korbáccsal párszor megpöccinted a domináns morf jobb első lábát. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a domináns morf, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-8 TVP). A domináns morf ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-6 TVP). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-10 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 15 aranyad. A domináns morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 szent nyílp.lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 khatiszon kristály. 3 154 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 534, sebződés: 55, gyógyulás: 67, összesen: +12 ÉP}

Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [41. PONT.] Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy vastag, gránitból készült ajtót látsz. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. Belépsz a térképen is jelölt szobába. [45. PONT.] Csodás dolgot pillantasz meg: egy nekrofun trón! Rövid tétovázás után beleülsz a trónba. Fantasztikus érzés! Minden varázserőd visszatért. A nekrofun trón kiszürkül: úgy látszik, kimerült, nyilván sok idő, amíg újratöltődik. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy brutális morf az. {max. életpontja: 371-410.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 34 életpontot sebeztél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a brutális morf egyik fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (29 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a brutális morf jobb első lábát. (6 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Varkaudar korbáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a brutális morf testét. (6 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A brutális morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 khatiszon kristály, 50 arany és 3 vámpírfog. 3 119 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 414, sebződés: 115, gyógyulás: 93, összesen: -22 ÉP}

Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy mágiamorfáló. {egyik sebzési módja: 2x 8d10+10.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 66 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a gnóm nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 szent nyílp.lövedék. Lövedékeiddel perforálod a mágiamorfáló testét. (6 támadással 240 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Eltrafált a lövedék. (97 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a mágiamorfáló testét. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Varkaudar korbáccsal gyengén megütöd a mágiamorfáló jobb lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A mágiamorfáló mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 83 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A mágiamorfáló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 szent nyílp.lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 khatiszon kristály és 2 karbin plazma. 3 717 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 490, sebződés: 180, gyógyulás: 55, összesen: -125 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Egyhelyben toporogsz.
Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [41. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy vastag, gránitból készült ajtóban végződik az út. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. Bekukkantasz a kis terembe. [46. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy lomha morf van előtted! Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 72 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a lomha morf fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a lomha morf testét. (6 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Varkaudar korbáccsal többször kegyetlenül megütöd a lomha morf testét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Gyengül a védelmed - a lomha morf ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A lomha morf farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 khatiszon kristály és 2 sáfránypor. 2 818 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 346, sebződés: 59, gyógyulás: 68, összesen: +9 ÉP}

Hamarosan egy védelmező morfot pillantasz meg. {támadása: 41.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi eredménye! Egy a halál szava varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a védelmező morf testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a védelmező morf fejét. (6 támadással 252 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Varkaudar korbáccsal épp hogy eltalálod a védelmező morf testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a védelmező morf nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 khatiszon kristály és 6 varányszem [varányszem ládikóba-> (100,80)-> 6 arany, -2 ÉP]. 3 015 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 299, sebződés: 52, gyógyulás: 63, összesen: +11 ÉP}

Csodás dolgot pillantasz meg: egy nekrofun trón! [A vp-dnek még több mint a fele megvan, ezért most nem ülsz bele.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. [7 pontot használtál fel, van még 481.]

lm 46 47 48 mozogsz 46 47 48
Egyhelyben toporogsz.
A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [41. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [47. PONT.] Haladsz előre. Az egyenes folyosó közepén vagy. [48. PONT.] [3 pontot használtál fel, van még 478.]

lm 49 42 44 mozogsz 49 42 44
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy vastag, gránitból készült ajtó állja utadat. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [49. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [48. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [47. PONT.] Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [41. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Az egyenes folyosó közepén vagy. [42. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Innen csak egy út van: előre! [43. PONT.] Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. ajtó bukkan fel a sötétből. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Teljes erővel próbálod az ajtót benyomni, de sikertelenül. Erre nem tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 43. pontnál vagy.
[7 pontot használtál fel, van még 471.]

ek 541 t. energia kisütése: 541
Düh vérvörös köde beállításod törölve: szörny ellenfeleid nem lesznek erősebbek a jövőben. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 461.]

h 2320 használod a 2320. tárgyat
Elhagyod a Végzet Vermét, a kulcs visszarepít a kiinduló mezőre. [10 pontot használtál fel, van még 451.]

h 1228 4 használod az 1228. tárgyat
Leöntöd a torkodon 3 ork fiola tartalmát. A csodaszer rögtön hat: +5 támadás a forduló végéig. A szádhoz emeled a következő ork csodaszert, de kellemetlen illata miatt képtelen vagy többet meginni. Majd inkább a következő fordulódban, ha megnyugodott már kicsit a gyomrod! [6 pontot használtál fel, van még 445.]

kut 60 kutatsz 60 pontért
Felméred a tábort - csak néhányan vannak! Itt a nagy lehetőség, meglepetésszerűen támadsz. Rohanás közben már mágikus energiáidat készíted. Hatalmas, ébentestű Thargodan ad parancsot a legkisebbnek szolgái közül, hogy tartóztasson fel. Egy Orkhan Thai védelmezi a vadászterületét. {max. életpontja: 231-250.}

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy fehér glóbusz varázst. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 65 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzeső varázslatot. 95 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 5 szent nyílp.lövedék. Lövedékeiddel perforálod az Orkhan Thai jobb lábát. (5 támadással 191 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 szent nyílp.lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy trófea nyaklánc, egy nagy vaskulcs, egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (100,80)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy vas dobónyíl. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2 814 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 97, gyógyulás: 0, összesen: -97 ÉP}

A Thargodanok acsarogva alkotnak egy nagyobb kört körülötted. Fölényesen mosolyogva, elveszed a Thargodan kincseszsákját. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 purifikátor háj [purifikátor háj ládikóba-> (100,80)-> 36 arany, -2 ÉP], egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (100,80)-> 6 arany, -2 ÉP] és 4 arany. Egy lidérckirály támad rád. {egyik sebzési módja: 2x 4d8+20.}

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Megveted a lábad, és a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 6 szent nyílp.lövedék. Több lövedéked átfúrja a lidérckirály testét. (6 támadással 227 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Marokra fogva a Trákin csákányát ellenfeledre rohansz. Trákin csákányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a lidérckirály köpenyét. (6 támadással 263 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Varkaudar korbáccsal többször eltalálod a lidérckirály jobb lábát. (6 támadással 157 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). A seb azonnal beforr! A lidérckirály néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Mágikus esszenciád permanensen redukálódik! (-3 max. varázspont.) Trákin csákányával halálos csapásokat osztva péppé vered a lidérckirály testét. (6 támadással 231 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Varkaudar korbáccsal párszor megpöccinted a lidérckirály testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A seb azonnal beforr! A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Mágikus esszenciád permanensen redukálódik! (-1 max. varázspont.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 szent nyílp.lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 723, sebződés: 105, gyógyulás: 168, összesen: +63 ÉP}

Futsz, mint az őrült, átugrálva az akadályokon. Megúsztad! Lihegsz, huhuhu. [60 pontot használtál fel, van még 385.]

m 3 4 4 mozogsz délkeletre, délre, délre
[101,79] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sörényes ubuk lehet. {egyik sebzési módja: 1x 2d12+5.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a sörényes ubuk fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a sörényes ubuk testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Varkaudar korbáccsal iszonyatosan megcsapod a sörényes ubuk nyakát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 ubuk tüskét. [ubuk tüske ládikóba-> (100,80)-> 5 arany, -2 ÉP] 304 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy rát-fát. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [101,80] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ragyás burástya. {védettsége: 10 szúró, 20 vágó, 28 ütő ellen.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ragyás burástya testét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Varkaudar korbáccsal eltalálod a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A ragyás burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon híveié. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Lecsapsz egy kövér, ám elővigyázatlan sótyúkot. (+2 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 tüskét.

(Továbbmész...) [101,81] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy karmazsin huhogó közeledik. {védettsége: 18 szúró, 10 vágó, 14 ütő ellen.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a karmazsin huhogó levelét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a karmazsin huhogó testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Varkaudar korbáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A karmazsin huhogó csápol, de mindhiába. A karmazsin huhogó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 huhogó bibét. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. [22 pontot használtál fel, van még 363.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[100,82] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy móricserjét. Találsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Üvöltve, megrohamozod a tábort. Rohanás közben már mágikus energiáidat készíted. Hatalmas, ébentestű Thargodan ad parancsot a legkisebbnek szolgái közül, hogy tartóztasson fel. Egy Orkhan Thai védelmezi a vadászterületét. {támadása: 44.}

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy fehér glóbusz mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 83 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzeső varázslat. 61 életpontot vesztettél. A gnóm nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 szent nyílp.lövedék. Több lövedéked átfúrja az Orkhan Thai tűztestét. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 szent nyílp.lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ametiszt medál, egy fűszertartó és 2 aranylánc [aranylánc ládikóba-> (99,81)-> 40 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2 814 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 63, gyógyulás: 0, összesen: -63 ÉP}

A győzelmed téged felbátorít, a Thargodanok óvatosak lesznek. Kihasználod a pillanatnyi szünetet, és felragadsz a földről egy hátizsákot, nyilván egy szerencsétlenül járt kalandozóé. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy kisebb zan (ld. enc.). Egy Thargodan mágus támad rád. {max. életpontja: 801-880.}

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiaspirál varázslatot. 291 életpontot vesztettél. Egy szárazság varázslatot dob rád a másik. 65 életpontot vesztettél. Borzalmasan szomjazni kezdesz. Üdvözlésképpen egy energiaspirál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 312 életpontot vesztettél. Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 668, gyógyulás: 0, összesen: -668 ÉP}

Ebben a helyzetben a menekülés a legbölcsebb lépés. Szerencsére ellenfeled nem követett.
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ó! Hiszen ez egy púpos burástya. {egyik sebzési módja: 1x 1d8+4.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.


(Feltételes gyógyítás:) Hirtelen elkezdesz körbeforogni. Pár perc múlva, amikor már kellőképpen elszédültél ahhoz, hogy elhidd magadról, hogy képes vagy átstrukturálni sejtállományodat, hozzálátsz a művelethez. Amikor magadhoz térsz, csodálkozva veszed észre, hogy sebeid nagy része begyógyult. (+109 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Észreveszed, hogy melletted egy totyogó bogár éppen a petéit rakja egy fa leveleire. Megvárod, amíg befejezi a műveletet, és továbbáll. Begyűjtöd a leveleket, egy pár csepp vizet csöppentesz rá, majd befalod. Rögtön érzed, hogy megérte a fáradságot. (+114 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. A feléd közeledő nektoraf mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {egyik sebzési módja: 2x 3d6+4.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a nektoraf testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a nektoraf testét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Varkaudar korbáccsal többször kegyetlenül megütöd a nektoraf viaszos testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A nektoraf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 nektoraf faggyút. 598 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 tüskét. [148 pontot használtál fel, van még 215.]

kut 60 kutatsz 60 pontért
Kevés idő telt el azóta, hogy utoljára kutattál a csatamezőn, ezért most inkább nem próbálkozol. [0 pontot használtál fel, van még 215.]

ek 541 50 t. energia kisütése: 541 50
Szörny ellenfeleid 50%-kal erősebbek lesznek. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 205.]

m 2 8 8 mozogsz keletre, északra, északra
[101,82] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Oldalt pillantva, meglátsz egy móricserjét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Utad során felfedezel egy borkonyó cserjét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy vérfürdető magszim. {egyik sebzési módja: 8x 1d8+2.} Itt csata lesz.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Varkaudar korbáccsal meghorzsolod a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 1 220 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 8, gyógyulás: 37, összesen: +29 ÉP}

Belebotlasz néhány érett sárgadinnyébe. Be a zsákba! (+3 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 tüskét.

(Továbbmész...) [101,81] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Felismered a közeledőt. Csak egy kardfogú fülemüle. Nem jelenthet különösebb problémát. {támadása: 29.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a kardfogú fülemüle testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Semmi gond, gondolod, és előkapod a fülemüle sípot! A hang, amit kiad, talán előbb megy a szörny idegeire, mint a tiedre. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kardfogú fülemüle bal lábát. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Varkaudar korbáccsal megütöd a kardfogú fülemüle jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Mellkasodba bök a kardfogú fülemüle néhányszor agyarával! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A kardfogú fülemüle összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 fülemüle agyart. [fülemüle agyar ládikóba-> (100,80)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 014 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 11, gyógyulás: 35, összesen: +24 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [101,80] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Észreveszel egy oltárt. Dornodon hívei emelték. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő.

Egy órába is beletelik, amíg kiásod egy hatalmas maglórium vastag, húsos gyökereit, de ilyen csemegéért megérte! (+2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. [19 pontot használtál fel, van még 186.]

m 8 8 6 mozogsz északra, északra, nyugatra
[101,79] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Virágzó orchidea illatát hozza a szél.

Felfedeztél egy rát-fát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Találsz egy barátság szent tüzét. Egy quwarg mozdul a földön. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [101,78] Még mindig füves síkságon vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy gumifát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Tharr rúnaköve. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő.

A makarónibokor hosszú, csőszerű leveleiből finom spagettit lehetne készíteni. No, majd ebédidőben nézel valami húst a hátizsákban... (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [100,78] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Thargodan tábort. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Utad során felfedezel egy mákrózsa bokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő.

Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. [18 pontot használtál fel, van még 168.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Hmm! Már nem is vagy éhes! 672 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 166.]

szk 361 360 362 keresed a 361. szörnyet a 360. szörnyet a 362. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ryuku gárdistát. [0 pontot használtál fel, van még 166.]

ef 10 548 energia fejlesztése 10
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 96.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 93.]

* 2. BP: le 529 0 0 leveszed/lerakod az 529. tárgyat
Lehúzod az ujjadról az angyalok gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 93.]

* 3. BP: kf 254 0 0 kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat
Az ujjadra húzod a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 93.]
Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-4 szerencse). A szervezetedet méreg pusztítja (-51 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 28, 10.
Küzdelmes kalandjaid után megpihensz táborhelyeden, és felkészülsz a Szertartásra, melyet talán még őseid sem ismertek... ám hiába próbálsz tudatod legmélyére férkőzni, hogy meríts az Élet Forrásából, valami megakadályoz ebben... Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a mutáns pók. Alaposan elfáradva, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 93 pontod maradt, ebből a következő körre 93 pontot vihetsz át. Kapsz még 452 pontot. A következő körben tehát 545 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KISEBB ZAN (544. TÁRGY)
Most, hogy T. Vlagyimir tökéletesen uralja a zant és kiismerte az alapvető működési mechanizmusát, lehetővé vált a kisebb zan nevű klóntárgy, pszeudo-entitás előállítása. A kisebb zan egyetlen feladata: fenntartani a ZAN életfunkcióit. Ennek érdekében rengeteg varázsenergiát merít a közvetlen környezetéből. Vlagyimir szavai szerint ha valaki sok idejét és energiáját fordítja a kisebb zanra, közelebbi kapcsolatba kerülhet a ZANnal, és ezen keresztül a múlt titkaival. (H 544 <VP>). A kisebb zan átkozott tárgynak számít, ezért normál módon nem tudsz megszabadulni tőle. A megsemmisítésének egyik módja, ha Vlagyimir szoborba építesz (40 TVP-nként egy kisebb zant semmisíthetsz így meg).

KARAKTERLAP

Ray Charles, egy rövid ősz hajú, kék szemű gnóm férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr misszionáriusa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 311. fordulód.

Erő: 31 (37) Szint: 31 Merészség: 10/5 Magasság: 119 cm
IQ: 25 Támadás: 47 (50) Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 21 Védekezés: 70 (76) Menekülés: 35 % Életkor: 108/334 év
Egészség: 30 Életpont: 782/608 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 3
Szerencse: 30 (42) Varázspont: 711/496 Pénz: 4295 arany Kép. pont: 53
Tudatpont: 80/3 Pszi pont: 153/63 EFejl: 30
Eddig összesen 3819 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 26 247 TP-t kaptál. Jelenleg 3 614 077 TP-d van. A következő szinthez még 385 923 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, Thargodan zsoldos, Thargodan mágus. A 260. fordulódban 6172 arany került a bankszámládra. 7100 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/88 ökölvívás: 14/95 szúrófegyverek: 29/12 (+6%)
vágófegyverek: 14/62 ütőfegyverek: 35/2 (+2%) lőfegyverek: 32/28 (+4%)
dobófegyverek: 8/85

Feltételes fegyverváltás: raptor szablya (#482) (170%) << vashegyű lándzsa (#182) (170%) << Trákin csákánya (#367) (170%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -22.); szent nyílp.lövedék (#549) (23 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 50 százalék;
100,78 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
A Végzet Vermében a 3. szinten jársz. Ebben a hónapban 2 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 90 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 58, 59

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 958 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 51/61 (+11%) 2. nyomkövetés: 58/6 (+35%) 3. mászás: 18/98
4. csapdakészítés: 24/6 (+6%) 5. csapdaészlelés: 9/37 6. gyógyítás: 57/15 (+44%)
7. titkosírás: 5/42 8. felderítés: 16/91 (+33%) 9. szörnyidomítás: 8/49
10. teológia: 38/90 (+24%) 11. taumaturgia: 31/14 (+27%) 12. harcművészetek: 4/49
13. zene: 3/15 14. szörnyismeret: 39/26 15. pszi: 24/26 (+1%)
16. vadászat: 14/11 17. vitalitás: 5/43 18. bányászat: 34/74
19. úszás: 9/52 20. főzés: 12/61 (+10%) 21. csapatmunka: 1/54

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 60 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz tüskét (#22) (max. 40 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 1000 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 1000 darabot ), vapár ágat (#110) (max. 1 darabot, csak egyszer), szent nyílp.lövedéket (#549) (max. 20 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot, csak egyszer), bányászcsákányt (#434) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod bávatag golombárt (#165) fedett veremmel (#219)
mászol max. 70 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 50)
szintszívó (#96), szintszívó lények (#9097), noth szellem (#250), trikornis (#104), élőholt tigris (#766), drakolich (#760), érző szívű dromedár (#753), bávatag golombár (#165), bolyongó lidérc (#388) (csak egyszer), kputtyintó csalán (#247) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
Pikoló (#7010), hegymélyi lidérc (#7084), mágiamorfáló (#7623)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) (14,25) vámpirizáció (#1) (7,25) pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26)
esszenciavédelem (#165) óriáserő (#53)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
22. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), puha ütés (#60)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
tüskepajzs (#30), oldás (#372)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> gnóm szolgáló (#181) tűzeső (#61) >> troll bányász (#679)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +47 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
2.) A páncéláldozás mára már hagyománnyá vált. Gyöngyöző kacaj közepette hajtogass miszlikbe egy kvazár páncélt oltáromnál!
3.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): új. bányászház (839): -122. labirintus (124,103).

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 27, 29, 30, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 54, 58, 59, 66, 68, 72, 73, 121, 122, 170, 175, 187, 189, 190, 191, 192, 277.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5, 14, 16, 47.
Kész: 6.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 858, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 85531.
A morf invázióban megölt morfok száma: 55, az összesen kapott pontszám: 5500.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a IX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
mérgezett fegyver (119)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) OK
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) OK
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) OK
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) OK
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) OK
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) OK
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 159 TU. szükséges még: 31 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 3127 TU szükséges.)
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
tudati gyorsítás V (576) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 méregfog (#1553) 1 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 raptor szablya (#482)
Ütőfegyverek
1 * Brod buzogánya (#1735) 14 csontpálca (#329) 1 harci kalapács (#174)
1 kőkalapács (#13) 2 Trákin csákánya (#367) 1 * varkaudar korbács (#1134)
Vízifegyverek
1 cápaölő tőr (#480) 1 szigony (#389)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 * gnóm nyílpuska (#546) 1 hosszú íj (#111)
Lövedékek
13 ezüsttollú nyíl (#363) 37 * szent nyílp.lövedék (#549) 40 tüske (#22)
22 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
1 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * Rhatt páncélja (#458)
Sisakok
1 * Khór maszkja (#1138) 2 * Krough fejdísze (#1570) 1 kvazár sisak (#266)
Köpenyek
2 * Jerome köpenye (#1527)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 * Khór kesztyűje (#1746) 1 mászókarom (#78) 1 ryuku kesztyű (#690)
Övek
2 * ritualista öv (#709) 2 zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 ryuku csizma (#692) 1 * ryuku futárcsizma (#1530) 1 varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
1 ametiszt medál (#275) 1 * két kard szimbólum (#144) 2 * nekrofun medál (#253)
1 ritualista amulett (#708) 1 * Tharr Keresztje (#287) 1 trófea nyaklánc (#196)
1 * varkaudar szimbólum (#1528)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * arany papi karkötő (#309) 1 * obszidián karkötő (#229) 1 ónix masszavadító (#438)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
24 angyalok gyűrűje (#529) 1 * koponya gyűrű (#1733) 1 * regeneráló gyűrű (#254)
1 * smaragd védőgyűrű (#223) 1 vérpettyes gyűrű (#1659)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+3)
1 * arany éjmedál (#2438) 1 * bronz morfmedál (#2501) 1 * fejvadász medál (#1734)
1 * lajstrom medál (#1753)
Löttyök és porok, tartóstul
3 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 9 csepp tinta (#101), fér még: 21]
1 Fekete Kehely (#283) [üres, kapacitás: 5]
17 fűszertartó (#210) [bennük 9 csepp sáfránypor (#211), fér még: 76]
6 huhogó bibe (#332) [bennük 24 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 48]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
3 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 36]
13 sullár hólyag (#168) [bennük 91 csepp spiritusz (#170), fér még: 169]
9 szent kehely (#257) [bennük 82 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 8]
26 uzbány csőr (#169) [bennük 312 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
6 vizestömlő (#3) [bennük 115 korty víz (#27), fér még: 5]
5 zöld üveg (#82) [bennük 76 csepp ragasztó (#83), fér még: 24]
Eszközök, használati tárgyak
1 A Végzet kristálya (#2306) 1 A Végzet kulcsa (#2320) 1 acéltű (#334)
2 aenouth ködkürt (#1554) 1 áldott kő (#642) 1 aranytermő ládikó (#504)
11 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 bőrkantár (#1125)
3 destabilizátor (#1275) 11 deus ex machina (#1) 1 ezüstszelence (#1602)
3 Fairlight szütyője (#2108) 4 fenőkő (#1618) 2 fülemüle síp (#1576)
3 furulya (#233) 11 gernim balzsam (#1894) 4 gyógykenőcs (#313)
1 + hebrencs csapda (#147) 51 kaja (#2) 1 kisebb zan (#544)
1 kötél (#92) 2 kristálygömb (#265) 1 kulcskarika (#648)
1 légiós hátizsák (#1560) 4 manakristály (#500) 3 márványkulcs (#245)
2 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 7 megsemmisítő (#1540)
1 méregtermő iszák (#1666) 3 nagy aranykulcs (#246) 3 nagy vaskulcs (#186)
1 nyomkereső talizmán (#671) 31 ork csodaszer (#1228) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
1 szeksztáns (#32) 1 szuper dobóháló (#273) 1 tapasztalatkő (#975)
1 tatu dob (#234) 1 térhajlító kavics (#1539)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
6 adamantit (#627) 4 álompor (#396) 1 amniosz (#203)
26 aurach fog (#657) 2 berzerker tüske (#713) 1 bunthar bőr (#733)
25 csillezsályalevél (#1253) 84 csuklyavirág (#133) 1 darázsfarok (#654)
1 dlathog kőzet (#829) 5 dözmöng szív (#122) 105 drótszőr (#37)
1 eknozol (#540) 3 elf csont (#664) 3 etra hályog (#712)
22 ezüstdarab (#326) 3 fokhagyma (#403) 4 galachmit (#310)
1 gnóm csont (#706) 7 grifftojás (#179) 1 gyíkfű (#201)
79 gyöngymangó (#135) 2 halcsont (#390) 1 hibátlan tűzopál (#1642)
1 holdbőr (#1236) 11 hollókristály (#1102) 6 ilkin érc (#232)
1 jég dragnit (#1745) 2 jégkristály (#593) 18 karbin plazma (#199)
3 kazmár gyökér (#205) 21 khatiszon kristály (#2322) 1 kobudera csont (#705)
36 kőszem (#304) 2 kvazár (#244) 2 liumbe hajtás (#655)
1 lótuszvirág (#447) 456 madártoll (#112) 31 magszim bél (#103)
1 mithril (#352) 1 Morgan kristálya (#659) 7 mutáns csont (#331)
3 nektoraf faggyú (#667) 3 óndarab (#85) 179 pirkit (#153)
39 polip szívóka (#391) 29 pular kristály (#239) 34 quwarg tojás (#360)
8 rakolits por (#669) 10 ramit kő (#226) 17 remák szív (#264)
7 rézdarab (#70) 7 rinóbőr (#651) 11 rókafarok (#124)
101 sallank karom (#128) 1 sámán erszény (#650) 1 smaragdkő (#678)
1 smirglilevél (#29) 11 sünmedve tüske (#14) 24 szárnyas hernyó (#69)
1 szivárványszív (#1529) 3 szulfagor agyar (#677) 1 szulfin (#676)
2 szuperkötél (#209) 17 szvó-ektoplazma (#151) 2 teknősesszencia (#702)
16 Thargodan esszencia (#328) 1 troll csont (#704) 6 vámpírfog (#1221)
1 vapár ág (#110) 1 varkaudar tekercs (#653) 121 vasérc (#152)
2 xirnox szív (#213)
Fókuszkristályok tárgyakban
jég dragnit (#1745) - a befoglaló tárgy: Brod buzogánya (#1735)

Összsúly: 254.86 kg Megterheltség: 149%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 10 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 200 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (11 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
2 alligátorbőr (#661) 21 bordacsont (#16) 1 esszenciakristály (#350)
$23 gromak bőr ($268) 1 Korrum pálcája (#1545) $153 mákrózsa virág ($56)
2 rejtőköpeny (#277) 16 rókafarok (#124) 1 ryuku mellvért (#689)
50 sallank karom (#128) 3 vasalt bunkó (#181)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
7 csalánvirág (#582) 1 csatabárd (#555) 4 fokhagyma (#403)
6035 isteni könnycsepp (#260) 82 szürke bőrkesztyű (#271) 27 topáz erényöv (#731)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
121 bogyógránát (#430) 220 borkonyó bibe (#312) 24 bunthar bőr (#733)
150 célzóvíz (#1945) 2 csatabárd (#555) 600 csillezsályalevél (#1253)
$1037 csontkulcs ($74) 21015 csuklyavirág (#133) 1730 dözmöng szív (#122)
10 draklen kulcs (#1377) 10 éjkulcs (#1777) 779 ezüstdarab (#326)
3 fejsze (#1240) 8 féregbél (#1071) 7293 gyógykenőcs (#313)
926 gyöngymangó (#135) 6 halálfej szimbólum (#1417) 611 Huddens elixírje (#830)
192 jégpasztilla (#1566) 27 jégszilánk (#1128) 20289 kaja (#2)
100 katonai kötszer (#1508) 1 lélekharang (#1607) 10 lélekkulcs (#718)
1944 madártoll (#112) $640 mákrózsa virág ($56) 184 manakristály (#500)
80 megsemmisítő (#1540) 7 moa harci nadrág (#1862) $1072 nyílvessző ($108)
26 ogwawa kulcs (#1376) 3 olló (#335) 774 pirkit (#153)
22 pszi kő (#248) $7382 purifikátor háj ($269) 10301 quwarg tojás (#360)
422 rókafarok (#124) 4396 sallank karom (#128) 3 Sheran cserepe (#1271)
819 sötét ital (#284) $1254 szent jogar ($150) 5 szuperkötél (#209)
100 titkos teleportkő (#1387) $64 tolmokov-koktél ($351) 1030 vámpírfog (#1221)
337 vas dobónyíl (#189) 1652 vasérc (#152) 6 vastag ryuku kulcs (#1344)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 1 csuklyavirág (#133) 3 darázsszárny (#652)
8 drótszőr (#37) 1 isteni könnycsepp (#260) 3 ork csodaszer (#1228)
1 rókafarok (#124) 1 ryuku szablya (#695) 1 sallank karom (#128)
1 sárga erőöv (#276)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
259 arany (#50) 1 ametiszt medál (#275) 1 fűszertartó (#210)
1 huhogó bibe (#332) 7 kaja (#2) 2 karbin plazma (#199)
5 khatiszon kristály (#2322) 1 kisebb zan (#544) 1 magszim bél (#103)
1 nagy vaskulcs (#186) 1 nektoraf faggyú (#667) 2 sáfránypor (#211)
2 Thargodan esszencia (#328) 1 trófea nyaklánc (#196) 3 vámpírfog (#1221)
1 vas dobónyíl (#189) 87 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

99 100 101 102
77
78
79
80
81
82
83
(100,78) domináns morf (#7624), brutális morf (#7620), mágiamorfáló (#7623), lomha morf (#7621), védelmező morf (#7622), Orkhan Thai (#238), lidérckirály (#316), Dornodon oltár, Thargodan tábor (#588), nekrofun (#173), 255. jellempróba, 36. jellempróba, mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56)
(100,82) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Dornodon oltár, Orkhan Thai (#238), Thargodan mágus (#318), Thargodan tábor (#588), szent tölgyfa (#393), púpos burástyák (#92), nektoraf (#355)
(101,78) gumifa (#38), Tharr rúnaköve, 43. jellempróba, oltár, 255. jellempróba
(101,79) sörényes ubuk (#89), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), szent tölgyfa (#393), Dornodon oltár, barátság szent tüze (#484)
(101,80) ragyás burástya (#111), Elenios rúnaköve, Dornodon oltár, 22. jellempróba
(101,81) karmazsin huhogó (#185), kardfogú fülemüle (#146)
(101,82) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), nekrofun (#173), Elenios oltár, 255. jellempróba, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), szent tölgyfa (#393), vérfürdető magszim (#148)

Üzenet küldése a karakternek