310. forduló, 312. forduló, Könnyűkéz Ssiqua összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. júl. 21. 12h:11'
EZ A 585. JÁTÉKHETED, 311. FORDULÓD
586. játékheted kezdete: júl. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3411
SZÁMLA : XXXX

KÖNNYŰKÉZ SSIQUA KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [89,45] koordinátán.
Az aranytermő erszény 54 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+72 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+32 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.) A plusz TU-kat 25 TVP-re váltod.

* 1. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 626.]

* 2. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Lemész alfába. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 621.]

* 3. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Hmm! Már nem is vagy éhes! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). 540 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 619.]

* 4. KP: v 63 0 0 elmormolod a 63. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 619.]

* 5. KP: v 72 0 0 elmormolod a 72. varázslatot
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kisütöd a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 614.]

* 6. KP: vv 224 12 24 elmormolod a 224. varázslatot a 12. varázslatot a 24. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 614.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 612.]
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 610.]

* 7. KP: v 88 10 0 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 610.]

* 8. KP: v 1 10 40 elmormolod az 1. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 40 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 605.]

* 9. KP: le 253 0 0 leveszed/lerakod a 253. tárgyat
Leveszed a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 605.]

* 10. KP: kf 815 0 0 kézbeveszed/felveszed a 815. tárgyat
A nyakadba akasztod a rothasztó talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 605.]

h 1 999 használod az 1. tárgyat
Rendben, mostantól, ha nincs deus ex machinád, meghalhatsz, mint bármely más egyszerű halandó. [0 pontot használtál fel, van még 605.]

h 975 használod a 975. tárgyat
Tekintetedet a tapasztalatkő felé irányítod. Hosszasan bámulod. Érzed, hogy a kő vonz magához. Elmerülsz a kavargásban... Hirtelen zuhanni kezdesz valami fekete közegben, puha, lágy nyúlványok érnek a bőrödhöz. Megborzongsz. Képek tódulnak az agyadba, ősi népek csatái, bo'adhunok küzdenek az árnytündérekkel, kyorgok csatáznak drakolderekkel. Fülsiketítő a hangzavar, ezer halál képe kavarog előtted kaotikus összevisszaságban. Magad sem tudod, mennyi ideig tart az utazás az ismeretlen dimenzión keresztül. Mikor magadhoz térsz, a földön heversz, körülötted a tapasztalatkő megmaradt morzsái. Hihetetlen élmény volt! Legmagasabb fegyveres szakértelmed fejlődött 7%-kot (de nem nő így 100% fölé). 15 000 tapasztalati pontot kaptál. [300 pontot használtál fel, van még 305.]

fl lopsz parancsok törlése
Minden fl parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 305.]

v 170 1 elmormolod a 170. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad az isteni küldetés varázslatot! Rendben, istened végrehajtottnak tekinti a következő küldetést: A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát! Az isteni küldetés varázslat elfüstölt a fejedből. [-40 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 300.]

hu 125 1113 198 hulladék: 125 1113 198
Hulladék, ezért nem gyűjtesz mandibulapengét. Hulladék, ezért nem gyűjtesz varkaudar csontot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz trikornis szarvat. [0 pontot használtál fel, van még 300.]

h 504 használod az 504. tárgyat
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: harci kalapács (94,53)-> (36 ap), mandibulapenge (94,53)-> (3 ap), trikornis szarv (94,53)-> (36 ap), varkaudar csont (94,53)-> (kudarc), vashegyű lándzsa (94,53)-> (40 ap), összesen 115 arany, 10 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [5 pontot használtál fel, van még 295.]

kf 516 1 kézbeveszed/felveszed az 516. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a vashegyű lándzsát, majd a jobb kezedbe veszed a varkaudar szablyát. [0 pontot használtál fel, van még 295.]

h 1618 használod az 1618. tárgyat
Rutinos kovácsmester módjára megélezed fegyvereidet a fenőköveddel. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [8 pontot használtál fel, van még 287.]

h 1228 3 használod az 1228. tárgyat
Felhajtasz 3 adag ork csodaszert. Megszédülsz ugyan tőle, de a hatás nem marad el: +4 támadás a forduló végéig. [6 pontot használtál fel, van még 281.]

m 5 4 mozogsz délnyugatra, délre
[88,46] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy süvítő rája nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {max. életpontja: 51-54.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a süvítő rája testét. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a süvítő rája lapos testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A süvítő rája megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A süvítő rája farka jobb karodra és kezedre csap le. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 560 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Első ellenfeled egy tetemember. {védettsége: 35 szúró, 27 vágó, 15 ütő ellen.}

Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a tetemember testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal megütöd a tetemember testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A tetemember mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A tetemember szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 658 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy élőholt mágus. {egyik sebzési módja: 3x 2d6+11.}

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 24 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod az élőholt mágus jobb vállát. (5 támadással 212 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Harci kalapáccsal megpöccinted az élőholt mágus jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az élőholt mágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az élőholt mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 1 703 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 71, gyógyulás: 53, összesen: -18 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Találsz nála 1 manifeszt.nyúlványt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 398 (limit: 930), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 36835.
Látsz egy oltárt. Raia hívői építették. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Raia oltárt. Nyugatra egy Raia oltár van. Északra egy Chara-din oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egy mayuto-bokrot találsz. Sajna, a különösen tápláló gyümölcs csak néhány érett példánnyal képviselteti magát. (+3 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss elf nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [88,47] A sík vidéket bozótos váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Észreveszel egy szent tölgyfát. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy púpos burástya. {max. életpontja: 58-63.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a púpos burástya bal lábát. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal eltalálod a púpos burástya bal oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
354 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Az első ellenfél egy csontlepke. {max. életpontja: 21-22.}

Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontlepke bal első lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A csontlepke feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
96 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy sírlidérc. {max. életpontja: 135-144.}

Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sírlidérc rothadó húsát. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a sírlidérc fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sírlidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A sírlidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 978 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 30, gyógyulás: 6, összesen: -24 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 éjkövet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 400 (limit: 930), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 36995.
A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Ráismersz a lényre. Egy acéldarázs. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {védettsége: 36 szúró, 24 vágó, 19 ütő ellen.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod az acéldarázs jobb középső lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod az acéldarázs testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az acéldarázs farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki az acéldarázs száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 acélpengőkét. [acélpengőke ládikóba-> (94,53)-> 3 arany, -2 ÉP] 179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

[20 pontot használtál fel, van még 261.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +13 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve unkreáció. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Az eddigi legkönnyebb feladat: Ölj meg egy sötét motyogót! 2.) Látogass meg birodalmamban! 3.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót. [30 pontot használtál fel, van még 231.]

m 4 3 3 mozogsz délre, délkeletre, délkeletre
[88,48] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy uzbány. {védettsége: 18 szúró, 7 vágó, 14 ütő ellen.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az uzbány pikkelyes nyakát. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal eltalálod az uzbány jobb vállát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az uzbány belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az uzbány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 523 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy márványtornyot. Felfedeztél egy oltárt. Elenios híveié. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Mosolyogva ajánlod a segítségedet a lánynak. Mérgező bogyókat, gyilkos leveleket gyűjtesz. A betegek halála hosszas és kínkeserves lesz. A mit sem sejtő áldozat boldogan köszöni meg a segítséget. (+2 gonoszság.)
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Borzalmas erőpróba a falon való felmászás, de valahogy csak felérsz. Beugrasz az ablakon. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. A szoba nem lakatlan, a lakó pedig egy ellenséges szándékú szörny. Egy ragyás burástya! {támadása: 14.}

A lény savat köp rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a ragyás burástya testét. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal súrolod a ragyás burástya bal csápját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a ragyás burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. A ragyás burástya csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A ragyás burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 949 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 13, gyógyulás: 4, összesen: -9 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy sötét gnóm! {védettsége: 10 szúró, 10 vágó, 10 ütő ellen.}

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a sötét gnóm testét. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal megütöd a sötét gnóm fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Elhajolsz a sötét gnóm ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 8 életpontot vesztettél. A sötét gnóm összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 12, gyógyulás: 1, összesen: -11 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy sötét főgnóm! {támadása: 14.}

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő varázslat. 10 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a sötét főgnóm testét. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal eltalálod a sötét főgnóm testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A sötét főgnóm feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 13 életpontot vesztettél. A sötét főgnóm szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1 032 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 34, gyógyulás: 3, összesen: -31 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Miután lemászol a torony falán, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy Elenios oltár van. Délre egy mély kút van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ork sámán. {max. életpontja: 84-90.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 8 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az ork sámán tömzsi testét. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal megcsapod az ork sámán bibircsókos orrát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy lángcsóva. 8 életpontot vesztettél. Az ork sámán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 666 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [89,49] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rát-fát. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Találsz egy oltárt. Elenios hívői építették. Utad során felfedezel egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni. A következő pillanatban egy lénnyel nézhetsz farkasszemet. Egy korinthai amőba. {max. életpontja: 435-454.}

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy éhínség varázslat. 53 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a korinthai amőba testét. (6 támadással 253 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a korinthai amőba hullámzó testét. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Csápjaival a korinthai amőba lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 19 életpontot vesztettél. Varkaudar szablyával végigvagdosod a korinthai amőba testét. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Harci kalapáccsal csak érinted a korinthai amőba cuppogó masszáját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A korinthai amőba csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A korinthai amőba most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 2 919 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 513, sebződés: 115, gyógyulás: 114, összesen: -1 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy Chara-din oltárt. Nyugatra egy mély kút van. Északra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy piromenyét nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {védettsége: 13 szúró, 13 vágó, 13 ütő ellen.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (9 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a piromenyét bal oldalát. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal eltalálod a piromenyét nyakát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A piromenyét állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki a piromenyét száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 295 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Első ellenfeled egy tetemember. {egyik sebzési módja: 2x 2d5+3.}

Elszántan a másikra támadsz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a tetemember rotható húsát. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal megütöd a tetemember testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
683 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy láplidérc. {egyik sebzési módja: 2x 1d4+6.}

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a láplidérc jobb oldalát. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal megütöd a láplidérc testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A láplidérc belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A láplidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A láplidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 manifeszt.nyúlvány. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 330 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Találsz nála 6 aranyat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 402 (limit: 930), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 37159.
A vadszőlő még egy kicsit éretlen, de azért Te érdemesnek tartod egy kis előszüretre. Mazsola lesz belőle vagy bor? Hmm, inkább ebéd. (+2 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [90,50] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " E templomot Torq, Vicsorgó Eksztázis és Fekete Köpeny építette V.U.26. " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Elenios hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Utad során felfedezel egy templomot. Fairlight hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy mély kutat. Délkeletre nézve látsz egy márványtornyot. Délnyugatra egy mély kút van. Nyugatra egy Chara-din oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. délnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Martenzit. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy alpesi tehén közeledik. {támadása: 10.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod az alpesi tehén jobb első lábát. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal eltalálod az alpesi tehén testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Az alpesi tehén feléd rúg, de nem talál el. Az alpesi tehén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 14 kaját. 452 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Elsőnek egy óriás csontváz száll szembe veled. {támadása: 42.}

A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az óriás csontváz testét. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriás csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az óriás csontváz meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Varkaudar szablyával végigvágod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz éles karmai végigszántják a bal combodat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 1 578 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 59, gyógyulás: 12, összesen: -47 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy autentikus vámpír. {max. életpontja: 143-158.}

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az autentikus vámpír testét. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal megpöccinted az autentikus vámpír fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az autentikus vámpír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 23, gyógyulás: 5, összesen: -18 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Találsz nála 1 karbin plazmát. [karbin plazma ládikóba-> (94,53)-> 10 arany, -2 ÉP]
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 404 (limit: 930), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 37323.
Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [83 pontot használtál fel, van még 148.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[91,51] Síkság, továbbra is csak síkság. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy márványtornyot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Elenios híveié.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. Felkúszol a márványfalon, a kötélbe kapaszkodva, majd becsusszansz az ablakon. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. Mielőtt hozzálátnál az alaposabb kutatáshoz, a torony lakóját a másvilágra kell küldened. Egy kőkorszaki szaki! {támadása: 11.}

A lény mereven rádnéz. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan a másikra támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kőkorszaki szaki jobb oldalát. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal eltalálod a kőkorszaki szaki testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsával oldalba lök. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A kőkorszaki szaki még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. [kőszem ládikóba-> (94,53)-> 5 arany, -2 ÉP] 1 000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 7, gyógyulás: 1, összesen: -6 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy óriáspók! {támadása: 18.}

Elszántan a másikra támadsz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az óriáspók testét. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal megütöd az óriáspók egyik lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 952 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy sötét gnóm! {max. életpontja: 69-76.}

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a sötét gnóm testét. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal eltalálod a sötét gnóm bal karját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a sötét gnóm száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 707 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 19, gyógyulás: 2, összesen: -17 ÉP}

A falak tövében szétszórt bútorroncsok között kezdesz kutatni. Sikerrel! Találtál 1 szvó-ektoplazmát. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy épületet. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy mély kút van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy törpemammut. Ettől nincs semmi félnivalód. {támadása: 22.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a törpemammut testét. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal csak érinted a törpemammut jobb első lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Beléd öklel a törpemammut! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 975 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [92,52] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Lendül a bunkó, s loccsan a koponya, így jár mind ki harcban oly tohonya. Tour-Mix. "

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy sötét kastplom (569. épület.).

(Továbbmész...) [93,53] Még mindig a városban vagy.

Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " A következő épületeket látod: egy helytartói hivatal (578. épület.) és egy bank (581. épület.). Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. " [64 pontot használtál fel, van még 84.]

be 581 bemész az 581. épületbe
Odamész a bejárati ajtóhoz. A mágikus erőtér automatikusan félrehúzódik, utat adva neked. Odabent kellemes hűvös fogad, valószínűleg a mágikus légkondicionálás eredménye. Az ajtó mellett őrködő kolosszus meg se rezzen érkezésedre. Egy elegánsan öltözött, mosolygó elf férfi siet elő. - Miben állhatok rendelkezésére?
Határozatlanságodat látva, hozzáteszi: - Látom, még nem vette szolgálatainkat igénybe. A Fairlight Banktársaság egy jól kiépített, kiválóan megszervezett pénzügyi szolgáltatórendszer. Elhelyezheti nálunk pénzét, hogy kamatozzon. A betétet bármely más fiókunknál kiveheti, vagy hozzárakhat. - további határozatlanságodat látva, egy pergament vesz elő, amelyen a kamatok vannak feltüntetve. - Berakott pénze után, havi lekötéssel 5% kamatot fizetünk [egy hónap 3 forduló, de minimum 21 nap]. A dolog másik nagy előnye, hogy ha esetleg elhaláloznál, de valahogy mégis visszatérsz az élők sorába, ha tárgyaid nem is lesznek meg, a bankba rakott pénzedre mindig számíthatsz. Azt nem tudják sem elvenni, sem ellopni. Régebben volt hitelszolgáltatásunk is, de jelenleg ez legnagyobb sajnálatunkra szünetel. Remélem, minden érthető? (Ha pénzt akarsz a bankba berakni, akkor egyszerűen csak a pénzberakás PBE parancsot kell kiadnod azon a mezőn, ahol a bank van. Paraméterként add meg, hogy hány aranyat akarsz berakni. Kivét esetén a PKI parancsot kell kiadnod, hasonlóképp az összeg megadásával. A PBE <összeg> <kalandozó> paranccsal rakhatsz be pénzt egy másik kalandozó számlájára.) [5 pontot használtál fel, van még 79.]

pbe 5000 beraksz a bankba 5000 aranyat
Az elf bankár mosolyogva fogadja a betétet, megköszöni, és megkér, hogy nézz be hozzájuk legközelebb is, ha erre jársz. Jelenleg 5000 arany van a számládon. [0 pontot használtál fel, van még 79.]

bb 367 151 124
Sajnálom, de nem ismersz ilyen utasítást. [0 pontot használtál fel, van még 79.]

bb 351 350 820
Sajnálom, de nem ismersz ilyen utasítást. [0 pontot használtál fel, van még 79.]

bb 671 310 1271
Sajnálom, de nem ismersz ilyen utasítást. [0 pontot használtál fel, van még 79.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[93,54] Folytatod sétádat a házak közt. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Az élet a halál előjátéka, es egyszer mindenki Leahnál köt ki. A. Gurthelen " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy halálbokort. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Tour-Mix ut. iroda ajánlata: Árnyékvilágbeli utazás. Jelentkezés személyesen. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat.

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " A drow KT tagja lehetsz! Feltétel: Elf légy de ne jó! " Épületeket látsz: egy ékszerbolt (584. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (587. épület.). Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Hirdesse e tábla az Éjharcos Szent nevét, míg a nappalt Éj követi: Worget. "

(Továbbmész...) [93,55] Folytatod sétádat a házak közt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy csodák kútját. Utad során felfedezel egy nekrofunt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat.

Épületeket látsz: egy Toborzóiroda (760. épület.) és egy fejvadászcéh (758. épület.).
[24 pontot használtál fel, van még 55.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Felkapod a fejed, amikor egy éles hang tölti be a teret. Ránézel a mögötted álldogáló kalandozókra, akik szintén a kút csodás hatásának kipróbálására várnak, de azok mintha semmit sem hallanának. Akkor jobb lesz, ha odafigyelsz a hangra, mit is mond: "Mit tegyél, ha a tazunkarókát sodorja utadba a vakszerencse? Támadd a lompos farkát, az a legérzékenyebb pontja." Hát ezt nem felejted el egyhamar. Fontos információ! [3 pontot használtál fel, van még 52.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. A kút mélyéről sóhajok törnek fel, melyeknek hangja addig visszhangzik, míg teljesen körbe nem ölelik testedet. Aztán már ott tombolnak a fejedben, egy pillanatra a teljes relaxáció állapotát idézve elő sejtjeidben. A hatása szenzációs: regenerálódtál 12 varázspontot. Szerencsésnek érzed magad a történtekért. [3 pontot használtál fel, van még 49.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Hirtelen tör rád az érzés, hogy láthatatlan ujjak matatnak az agyadban. Szörföznek az tudásbázisodban. Aztán megszűnik az érzés. Vele egyidőben azonban a kút belsejéből suttogó hangok törnek a felszínre, a következő információval szolgálva: "Vadássz kavadut, hiszen mindig kavadu lebenyt találsz nála!" Még nem tudod, mihez kezdj az információval, de azért köszönetet rebegsz a történtekért. [3 pontot használtál fel, van még 46.]

ef 15 528 energia fejlesztése 15
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-6 TU.] [42 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -1.]

* 2. BP: h 234 10 0 használod a 234. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 3. BP: le 815 0 0 leveszed/lerakod a 815. tárgyat
Leveszed a rothasztó talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 4. BP: kf 253 0 0 kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat
A nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 15, 1, 11.
Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Viszont az energiák kicsapódása nyomán kaptál 1 tulajdonságpontot és 1 képességpontot. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál az uzbány. 4 kaját bezabál a törpemammut. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) (ld. enc.) Tájékoztatást kapsz a banktól. (ld. enc.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 452 pontot. A következő körben tehát 451 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


UNKREÁCIÓ (22. VARÁZSLAT)
Ezzel a varázslattal egy tárgyat alkotóelemeire tudsz bontani: például egy kőhegyű lándzsát kőkésre és botra. A varázslat képes anyagot teremteni (pl. elhasznált smirglilevél unkreációja) és ötvözeteket (pl. bronz) bontani. 2. paraméterként azt a tárgyat kell megadnod, amelyet unkreálni akarsz. Elmondása feleannyi VP-be kerül, mint ahány TVP a tárgy elkészítése volt. 3. paraméterként megadható, hogy hány darabot akarsz az adott tárgyból unkreálni (maximum a papi varázslási erőd darabot). A varázspont-költség felszorzódik a darabszámmal, de a TVP-költség nem. Pl. V 22 7 3 hatására 3 db kőhegyű lándzsát 18 VP-ért alkotóelemeire bontasz.

BANKI ÁTUTALÁSOK
A növekvő elvárás miatt a Fairlight bankrendszer úgy döntött, hogy mostantól elfogad banki átutalásokat is, a következő feltételek mellett:
1. Az átutalás mindig készpénzben történik, tehát egyszerűen a PBE <arany> <kalandozó> paranccsal a nálad levő aranyból a saját bankszámlád helyett rakhatsz be egy másik kalandozó számlájára is.
2. Az átutalást azonnal teljesítik, költséget nem számítanak fel, de az átutalt összeg min. 20 arany kell, hogy legyen. Ha ennél kisebb számot adsz meg, akkor is 20 aranyat fogsz átutalni!
3. Ha az illetőnek van pénz a számláján, akkor az aktuális kamatokat kiszámolják, hozzáadják a betétjéhez, úgy tekintik, mintha a legutóbbi fordulójában rakta volna be a pénzt, és hozzáadják az átutalt összeget. Mivel a maximális kamat eléréséhez a pénzednek min. 7 nap/eltelt forduló ideje a számládon kell lennie, ha ennél sűrűbben léptél, és nem akarod a kamatból veszíteni, kérd meg üzleti partneredet, hogy ne utalja át a pénzt, amíg nem szólsz.
4. A Fairlight bank a csatorna keleti oldaláról a nyugati irányba átutalást nem teljesít.
Pénzt persze olyannak is lehet átutalni, akinek tartozása van, így az acélkolosszustól rettegő kalandozót kisegíthetik bajtársai.

BANKREFORM
A sorozatos banki visszaélésekkel kapcsolatban nemrégiben vizsgálatot indítottak a Fairlight bankház vezetősége ellen. Fedezet nélküli hitelek, irreálisan magas kamatokkal elfogadott betétek és kockázatos befektetések a csőd szélére vitték Ghalla legnagyobb pénzintézetét. A kivizsgálás gyors volt és célratörő, a bankház öt vezetőjét az asztrális térbe, egy antimágikus béklyóba kötözve száműzték, hogy ott lebegjenek az idők végezetéig. Az új vezető egy, a mágiában kevésbé, de a pénzügyekben annál játatosabb személy, Ehmit Zaks lett. Az új bankvezér nem habozott egy sor bankreformot bevezetni.
Eltörölték a kalandozóknak adható hitelt. Zaks állítása szerint míg a yaurri polgároknak adott hitelek fedezettel rendelkeztek, és könnyen behajthatóak voltak, addig a kalandozók esetén az egyetlen megoldás egy acélkolosszus kiküldése volt, amely vagy megtalálta az adóst, vagy nem. Sokszor gazdagnak álcázott rabszolgák vették fel a hitelt, amelyeknek gazdájuk már a bank mögötti sikátorban elvágta a torkát.
A második problémát Zaks szerint az irreálisan magas betéti kamatok jelentik. A háromhetente 5%-os kamatok vitték csőd szélére a bankot. A kisbetétesek támogatása egy dolog, de a dúsgazdag kalandozók ahelyett, hogy pénzüket befektették volna varázstárgyakba és a gazdaság felvirágoztatására költötték volna, a bankban tartották. A kamatreform eredményeképp az 1000 arany vagy kisebb betétekre heti 1.5% lesz a kamat - így a yaurri kisbefektetők továbbra is megkapják a királyság támogatását -, az 1001 és 5000 arany közötti betétekre 1%, az 5000 arany feletti betétekre 0.5% lesz a kamat fordulónként. A kamatváltozás napján mindenkinek a számláján jóváírtuk a kamatokat az előző kamatozási rendszer szerint. Továbbra is igaz, hogy legalább Nx5 napnak kell eltelnie ahhoz, hogy N fordulóra megkapd a kamatot amikor a pénzedhez nyúlsz, ill. internetes aukción fizetsz vagy pénzt kapsz. Ha kevesebb nap telt el, akkor a kamatot csak az Eltelt napok száma / 5 arányban kapod meg.
Hogy a bank iránti bizalom ne rendüljön meg az eddigi hűséges ügyfelekben, a továbbiakban széfet fognak biztosítani a komoly ügyfelek számára. Ez azt jelenti, hogy akinek 1000-nél több arany van a számláján, az igénybe veheti ezt az ingyenes szolgáltatást. Maximum 12 különféle tárgyat (de egyféle tárgyból szinte bármennyit) tarthat a kalandozó a széfben. Az 5000-nél nagyobb betéttel rendelkezők számára pedig biztosítják, hogy egy extradimenzionális kapun keresztül Ghalla bármely pontjáról el tudják érni a széfet, ne is kelljen a bankba elfáradniuk.
Végezetül, Ehmit Zaks kíméletlenül felelősségre vonja a lottóbotránnyal kapcsolatos döntéseket hozó vezetőket. A nyilvánvalóan korrupciónak köszönhetően létrejött szerződés a Fairlight bank és az Arany Magisztrátus között nem tehető semmissé, mert hatalmas kártérítési összeget kellene fizetniük, de a Fairlight bankház átvállalja a lottók költségét, azokat nem a kalandozóknak kell fizetniük bankszámlájukról, hanem a Fairlight bankház teszi meg helyettük. Ezzel az Arany Magisztrátust nem éri kár, és a kalandozók sem fogják úgy érezni, hogy pénzt vettek ki a zsebükből - sőt, még nyerhetnek is az ügyön.
A széf használatához a Berakás Bankba: BB <tárgy> <mennyiség> vagy a BB <tárgy> <tárgy> <tárgy> parancsot kell használnod. Ha 3 tárgyat sorolsz fel, akkor mindhárom tárgyból az összeset berakod. A kivételhez a Kivétel Bankból: KB <tárgy> <mennyiség> ill. a KB <tárgy> <tárgy> <tárgy> parancsot kell megadnod. Egyik parancs sem kerül TVP-be. Fontos: nem javasoljuk, hogy tartókat helyezz el a bankban, mert a bennük levő anyagok el fognak veszni. Talán mondani sem kell, hogy szopókövet és hasonló átkozott tárgyakat nem tudsz a széfben elhelyezni.

KARAKTERLAP

Könnyűkéz Ssiqua, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű, rövid bajszú elf férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah áldozópapja vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 311. fordulód.

Erő: 31 (40) Szint: 25 Merészség: 6/5 Magasság: 157 cm
IQ: 42 (44) Támadás: 28 (30) Agresszió: 6 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 31 (38) Védekezés: 33 (38) Menekülés: 30 % Életkor: 164/164 év
Egészség: 27 (31) Életpont: 367/367 Jellem: gonosz (640) Tul. pont: 1
Szerencse: 38 (42) Varázspont: 574/338 Pénz: 2331 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 50/44 Pszi pont: 165/608
Eddig összesen 2923 szörnyet (23 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 36 421 TP-t kaptál. Jelenleg 1 581 045 TP-d van. A következő szinthez még 118 955 TP szükséges. Trófeáid: óriásféreg, éjkornis, ongóliant. A 311. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5000 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/22 szúrófegyverek: 23/75 vágófegyverek: 30/70 (+14%)
ütőfegyverek: 18/0 (+16%) lőfegyverek: 24/35 dobófegyverek: 9/63

Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) << vasalt bunkó (#181) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -15.); sallank nyíl (#129) (16 -18.); bronzhegyű nyíl (#94) (19 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 50 százalék;
93,55 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 132
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 63

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/1 Max életkor 1312 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 160 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 18/92 (-300%) 2. nyomkövetés: 81/32 (+28%) 3. lopás: 5/95 (-300%)
4. mászás: 15/51 (+9%) 5. csapdakészítés: 26/33 (+5%) 6. csapdaészlelés: 31/24 (-4800%)
7. gyógyítás: 33/12 8. titkosírás: 18/42 9. felderítés: 18/15 (-300%)
10. szörnyidomítás: 9/20 11. teológia: 36/27 (+10%) 12. taumaturgia: 23/24 (+1%)
13. szerencsejáték: 1/80 14. versengés: 12/26 (+8%) 15. zene: 19/76
16. szörnyismeret: 44/76 17. pszi: 19/58 (+2%) 18. zárnyitás: 4/28 (-300%)
19. vadászat: 25/34 20. bányászat: 30/68 21. főzés: 16/5 (+10%)
22. csapatmunka: 1/54

FELTÉTELES PARANCSOK (még 31 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
DEM beállítás: meghalhatsz, mint bármely halandó;
totem 50% életpont alatt (életszívás (#10))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 5 darabot ), bumerángot (#249) (max. 3 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 3 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 5 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 3 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 1 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 5 darabot )
elfogod kavadut (#19) háló-csapdával (#220)
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, labirintus (17)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50)
szintszívó (#96), trikornis (#104), téfea magoflux (#98), manifesztátor (#124), tintacsiga (#74), trappoló dinymák (#118), jók (#990), Raia hívők (#993), Elenios hívők (#994)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
pszi elementál (#221), High Density (#1949)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (8,40) tulajdonságpajzs (#26) pszi-ernyő (#64) mentális pajzs (#72)
erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
22. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), vérbeli borzongás (#46), éhínség (#39), villámcsapás (#50), sötét halál (#45), sorvasztás (#102), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
törpemammut (#115) (málhás: +22 kg teher) státusz: OK
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
uzbány (#102) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Az eddigi legkönnyebb feladat: Ölj meg egy sötét motyogót!
2.) Látogass meg birodalmamban!
3.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): 35. labirintus (81,23). adamantit erőd (548): új. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): kész. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24).

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 13, 14, 21, 26, 30, 32, 33, 34, 35, 43, 44, 45, 50, 51, 52, 53, 54, 63, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 14.
Kész: 16.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 404 (limit: 930), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 37323.
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XLVIII. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 48 TU. szükséges még: 82 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
Az új képesség készen van, de még 4 nap szükséges, hogy használhassátok.

Összsúly: 156.65 kg Megterheltség: 103%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 6 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 180 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4826 arany (#50) 1 harci kalapács (#174) 1 mandibulapenge (#125)
3 ork csodaszer (#1228) 1 tapasztalatkő (#975) 3 trikornis szarv (#198)
4 varkaudar csont (#1113) 2 vashegyű lándzsa (#182) 5 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 éjkő (#2369) 22 kaja (#2) 2 manifeszt.nyúlvány (#214)
2 pirkit (#153) 9 spiritusz (#170) 3 szvó-ektoplazma (#151)
7 ugh méreg (#166) 1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

87 88 89 90 91 92 93 94
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
(88,46) süvítő rája (#113), tetemember (#123), élőholt mágus (#175), Raia oltár
(88,47) Leah oltár, szent tölgyfa (#393), púpos burástyák (#92), csontlepke (#746), sírlidérc (#172), acéldarázs (#140)
(88,48) uzbányok (#102), márványtorony (#175), Elenios oltár, 46. jellempróba, ragyás burástya (#111), sötét gnóm (#132), sötét főgnóm (#136), ork sámán (#345)
(89,49) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 27. jellempróba, Elenios oltár, szent liget (#439), korinthai amőba (#420), piromenyét (#99), tetemember (#123), láplidérc (#352)
(90,50) Elenios rúnaköve, Elenios oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Fairlight oltár, alpesi tehén (#91), óriás csontváz (#176), autentikus vámpír (#154)
(91,51) márványtorony (#175), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Elenios oltár, kőkorszaki szaki (#109), óriáspók (#303), sötét gnóm (#132), törpemammut (#115)
(92,52) sötét kastplom (#569)
(93,53) az 50. labirintus bejárata, az 52. labirintus bejárata, helytartói hivatal (#578), bank (#581)
(93,54) ékszerbolt (#584), tanácsadó bölcselő (#587), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371)
(93,55) Toborzóiroda (#760), fejvadászcéh (#758), csodák kútja (#1096), nekrofun (#173)

Üzenet küldése a karakternek