Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. aug. 14. 8h:53' EZ A 81. JÁTÉKHETED, 31. FORDULÓD 82. játékheted kezdete: aug. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4968 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 3 |
jlk 1017 | jelszó kimondása 1017 |
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a massza testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a massza csavaros szarvát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a massza testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A massza csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a massza testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a massza csavaros szarvát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csápjaival a massza csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A massza most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 727 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}
m 4 5 5 | mozogsz délre, délnyugatra, délnyugatra |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod az éltető morf testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az éltető morf testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod az éltető morf karmával. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az éltető morf csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az éltető morf testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted az éltető morf testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az éltető morf csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az éltető morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 787 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod az éltető morf testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Marokra fogva a göcsörtös bunkót a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az éltető morf karmával. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod az éltető morf karmával. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az éltető morf belecsíp a derekadba. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az éltető morf testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd az éltető morf jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 787 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a vízionár testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Félelmetes, démoni lény jelenik meg előtted. Majdnem négy méter magas, ébenfekete karmai fél méter hosszúak. Rád emeli vörösen izzó szemeit, kitátja savas nyáltól csöpögő pofáját, és rád ront. Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Fegyvert váltasz: előkapod a kőhegyű lándzsát. Megmarkolva a kőhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Kőhegyű lándzsával teljesen átszúrod a vízionár bal oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vízionár vizenyős szemét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A vízionár Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A vízionár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 vízionár szemet. (ld. enc.) 78 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [72,34] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy uzbány. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az uzbány nyakát. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod az uzbány jobb lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az uzbány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 uzbány csőrt. 406 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a domináns morf jobb középső lábát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Megmarkolva a göcsörtös bunkót ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a domináns morf jobb hátsó lábát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a domináns morf fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő nagy vaskulcs felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Göcsörtös bunkóval eltalálod a domináns morf bal középső lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a domináns morf bal oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő drótszőr felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A domináns morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 866 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a harcias morf nyakát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Meglengetve a göcsörtös bunkót a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a harcias morf testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a harcias morf testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a harcias morf testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a harcias morf testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a harcias morf megcsapja a fejedet. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}
(Továbbmész...) [71,35] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy rájanyék. Amikor elhal a zaj, előmászol.
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
(Továbbmész...) [71,37] Tovább barangolsz a fák között. Gyanús mozgást látsz a fák között. A fák között biztos búvóhelyet találsz. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy alattomos manó. (ld. enc.) Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
be 549 | bemész az 549. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Aztán eljön a búcsú ideje: megköszönöd a vendéglátást, és a szolgáló az ajtóhoz vezet. Bár sem enni, sem inni nem kaptál, azért könnyű szívvel állsz tovább. [5 pontot használtál fel, van még 148.]
m 3 3 4 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délre |
(Továbbmész...) [73,39] Épületek tűnnek fel. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Észreveszel egy xantusz-kaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. (ld. enc.) Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
(Továbbmész...) [73,40] Még mindig a városban vagy. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fény szentélyét. (ld. enc.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) (ld. enc.) Aha, egy kút a város terének közepén! Nagyon esztétikus. Szomjúságodat oltod. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
be 669 | bemész a 669. épületbe |
ea 51 | eladod az 51. tárgyat |
ea 49 | eladod a 49. tárgyat |
ea 72 | eladod a 72. tárgyat |
ea 265 | eladod a 265. tárgyat |
ea 193 | eladod a 193. tárgyat |
ea 105 7 | eladod a 105. tárgyat 7 |
ea 30 8 | eladod a 30. tárgyat 8 |
ea 47 | eladod a 47. tárgyat |
ea 26 14 | eladod a 26. tárgyat 14 |
ea 48 | eladod a 48. tárgyat |
ve 205 | megveszed a 205. tárgyat |
ve 181 | megveszed a 181. tárgyat |
kf 181 1 | kézbeveszed/felveszed a 181. tárgyat a jobb kezedbe |
h 2107 | használod a 2107. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 3 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 3 pontért |
EZÜSTTOLLÚ NYÍLVESSZŐ (363. TÁRGY) Ahogy jobban megnézed ezt a különös nyílvesszőt, azonnal feltűnik néhány különös dolog: először is, a hegye valamilyen kemény, kőszerű anyagból készült, mégis meglepően éles. Maga a vessző nem fából, hanem valamilyen kristályszerű anyagból készült. Amikor kipróbálod, még két kellemes tulajdonságára derül fény: 1) ha használod, +8 támadást kapsz; 2) Csak nagyon-nagyon ritkán veszik el; 3) Sebzése 5D4+4; 4) Képes csak mágikusan megsebezhető lényeket is megsebezni. Az ezüsttollú nyílvesszőt hosszú íjhoz használhatod. |
LILA MORFPLAZMA (2448. TÁRGY) Áttetsző, lüktető, lilás színű kocsonya. Ennyi maradt a legyőzött morfból. Vajon mire tudnád használni? Talán lehet össze lehet keverni némi vízzel és növényi terméssel! Nem adod át másnak, amíg ezt ki nem deríted! |
SÁRGA MORFPLAZMA (2447. TÁRGY) Áttetsző, lüktető, sárgás színű kocsonya. Ennyi maradt a legyőzött morfból. Vajon mire tudnád használni? Talán lehet össze lehet keverni némi vízzel és növényi terméssel! Nem adod át másnak, amíg ezt ki nem deríted! |
VÁMPÍRFOG (1221. TÁRGY) Amit a kezedben tartasz, az egy vámpír szemfoga, hosszú, hegyes, véres, és mostanra már ártalmatlan, hacsak nem karcolod össze magad, nem kell tőle félned. A vámpírféreg szájában is pont ilyen fogak sorakoznak, úgy néz ki, bármilyen testben is legyenek, ez egy kinézetre teljesen hasonló komponens a vérszívó szörnyetegekben. És, hogy mire használhatnád fel? A közhiedelem szerint, aki vámpírfogat rejteget a kabátja alatt, annak hite kikezdhetetlen. |
VÍZIONÁR SZEM (102. TÁRGY) Az illúziókeltő vízionár szemei nagy kincset jelentenek a mágusok számára. Ahhoz ugyanis, hogy valaki egy varázslatot megcsináljon, általában nem árt, ha a varázslathoz hasonló dolgot művelni képes szörny egy darabjával is rendelkezik. |
FEHÉR MORFPLAZMA (2445. TÁRGY) Áttetsző, lüktető, fehéres színű kocsonya. Ennyi maradt a legyőzött morfból. Vajon mire tudnád használni? Talán lehet össze lehet keverni némi vízzel és növényi terméssel! Nem adod át másnak, amíg ezt ki nem deríted! |
SÁFRÁNYPOR (211. TÁRGY) Leölve egy homokférget, hozzájuthatsz a beleiben termelt értékes Fűszerhez, a sáfrányporhoz. Ezt a különös anyagot e lények mindenki számára ismeretlen biológiai folyamat során állítják elő. Az biztos, hogy különleges hatása van. Szagolgatása megsokszorozza az erődet, de túlzottan gyakori használata káros eredménnyel járhat. Ha egy adag sáfrányport be akarsz lélegezni, a H 211 parancsot kell kiadnod. Ez a tevékenység nem kerül pontba, de a szer jótékony hatásaként +5 TVP-t kapsz. |
KARMAZSIN HUHOGÓ (185. SZÖRNY) A karmazsin huhogó nagy, bíborlila testű, kövér virágra hasonlító teremtmény. Leginkább a ritka erdők fái közt bujkál, és le-lecsap az arra járó kalandozókra félelmetes huhogásával. Piciny csápjával nem igazán tud senkit sem megsebezni, annál inkább az általa keltett hanghullámokkal: A szörny félelmetes huhogásának erejét az ellenfél önbizalmából meríti: minél védettebb, minél sebezhetetlenebb vagy, a lény gyilkos hangja annál nagyobb testi-lelki roncsolást végez. A karmazsin huhogó ellen a vágófegyver a leghatékonyabb, a szúrófegyver a legkevésbé használható. |
ALATTOMOS MANÓ (756. SZÖRNY) Nem messze egy koboldszerű teremtmény éppen tesz-vesz valamin. Még nem vett észre, így jobban szemügyre veheted, mit csinál: épp egy hatalmas gödör fölé hord gallyakat, hogy csapdát állítson az erre járó gyanútlan szörnyeknek vagy a rosszabbik esetben kalandozóknak. Kéjsóvár tekintetéből ítélve inkább az utóbbi feltételezés a helytálló, ennek a manónak a célja becstelen, a csapdába esve harcképtelenné vált kalandorok kifosztása. Jaj, de most észrevett, apró szárnyainak verdesése felgyorsult, mintegy a düh és harag jeleként. A manó úgy döntött, elérkezett a halálod órája. Ha az egyszerűbb módszerrel nem megy, majd a rádpukkasztott varázslatok és a harcművészeket is megszégyenítő ökölcsapások tömkelegével veszi el az értékeidet. |
MŰVÉSZI POROLIT (720. TEREPTÁRGY) "Ahogy bandukolsz, látsz egy meghatározhatatlan alakú, torz, gyatra megmunkálású tárgyat. Leginkább valami primitív nép által készített monolitra hasonlít. Közelebb érve érzed, hogy nem csak csúnya, de iszonyú szagot áraszt, és a látványa is gyengíti egész testedet. Teljesen döbbenten harákolsz, hiszen nem létezhet valami vagy valaki, aki ilyen szörnyűséget alkotni képes, ami - legnagyobb rémületedre még a varázserődet is elszívja. Odébb vonszolod magad, hiszen ha már itt kell a közelben táboroznod, legálabb minél messzebb legyél ettől az átkozott gusztustalanságtól." Nos, kalandozótárs, ha már Neked is volt ilyen élményed egy-egy Chara-din monolit tövében, akkor fogod igazán értékelni azt a tereptárgyat, amit most már Te is elkészíthetsz. Művészi és tudati energiájuk segítségével az Idő Porszemei KT tagjai megoldották, hogy minden monolitból származó káros hatást semlegesíteni lehessen - egy másik építmény felhúzásával. Ezt nevezzük Porolitnak. A Porolit örvénylő, kavargó porszemekből álló dolog, ami egészen kis gondolatodra csodálatos módon összeáll egy teljesen eredeti művészi alkotássá. Létrehozni az EP 720 100 X paranccsal bárkinek lehet, csak meg kell adni (X paraméterben), hogy ki, vagy mi foglalkoztatta az ihlet pillanatában a legjobban az építőt: szörny, kalandozó, vagy bármilyen lény. Természetesen az alkotó művésznek ismernie kell a lényt, amit meg akar formálni... Ha nem adsz meg harmadik paramétert, saját magad képmását hozod létre. Sajnos, a porszemek kordában tartása nem egy egyszerű művelet, igencsak sok időt kell rászánnia a Porcsinálta művésznek (ez 100 TVP-t jelent, 99 TVP-től nem halad egy porszemnyit sem az építkezés). Ezek után azonban bárki, aki utánad erre jár, meg fogja látni gondolataid tárgyát - persze a Porolit tulajdonságának megfelelő kiegészítésekkel. Eme műnek az a tulajdonsága, hogy az adott mezőn esetlegesen megtalálható Chara-din monolit káros hatását (a fele VP regenerációt) egyszerűen semlegesíti. Se több, se kevesebb. Már ha a művészi értéket nem számoljuk. Ez utóbbi persze igen jelentős... Természetesen az ÉP parancs miatt a Munka Gyümölcse varázslat teljes mértékben hat rá. A Porolit enciklopédiáját az építőjének ismernie kell! Ezért terjeszd a jó hírt ismerőseid között! Nos, ha már megismerkedtél e magasztos célú alkotással, akkor javasoljuk, próbáld ki magad: Vajon milyen lesz a Te Porolitod? |
A BARÁTSÁG SZENT TÜZE (484. TEREPTÁRGY) A Barátság Szent Tüze egy kasztroplanáris úton megidézett, mágikus tulajdonságokkal bíró csatorna, amelyen keresztül az Igaz barátság szerzetesrend tagjai istenükhöz imádkozhatnak. Ha be akarsz lépni a szerzetesrendbe, add ki a BA 9141 parancsot, de vigyázz, ez egy komoly döntés, és ha később meggondolod magad, esszenciád egy részét kell hátrahagynod a kilépéskor. A Szent Tűz kioltására lehetőség van az RM paranccsal, de ez igen speciális: 60 TVP-t és 60 csepp vizet igényel (és mint minden tereptárgynál, itt is meg kell adnod egy ütőfegyvert, amivel a tüzet szétcsapdosod). |
FABONTÓ SZÓJER (71. SZÖRNY) A fabontó szójerek a ritka erdők apró termetű élősködői. Élősködők, mert fát esznek. Ezek a barnára lakkozott vakondra emlékeztető lények hegyes fogukkal pillanatok alatt képesek elpusztítani egy akár fél méteres botot! Ha egy fabontó szójerrel keveredsz harcba, előfordulhat, hogy búcsút kell mondanod a fából készült fegyverednek... |
FŐUTCA (399. ÉPÍTMÉNY) Ha egy mezőn befejeződik a városépítkezés, az adott mező lakott területté válik! A kezdetek kezdetén mindössze egyetlen jellemzője lesz, a főutca: a további beépítés ismét csak a kalandozók dolga. Arra, hogy hogyan lehet további épületeket felhúzni, nem nehéz rájönni, kivéve talán a legbutább trollokat! |
A FÉNY SZENTÉLYE (376. ÉPÍTMÉNY) A fény szentélye mintegy 10 méter átmérőjű, díszes építmény. Oldalai nicsenek, a tetejét a sarkain álló hét karcsú oszlop tartja. Közepén egy hatalmas, díszes kő áll, melyet még VI. Borax ajándékozott az Álomőrző Közös Tudatnak, a ZAN-indukátorokkal szembeni tetteik jutalmául. A szentélyt különös, kékes fény derengi be (mely főleg éjszaka mutat csodaszép látványt), jelezve, hogy a kis épületben a mágia is jelen van - mégpedig Elenioson és Raián keresztül. Hogy ezt mások is tudják, arra példa az a rengeteg zarándok, akik nap-nap után érkeznek, hogy ha csak rövid ideig is, de beléphessenek e helyre. Mert azon kívül, hogy a szentélyt Elenios és Raia papjai oltárként használhatják, a legendák szerint, aki ide belép (a BE 376 paranccsal), azt elárasztja a szeretet, a béke, s gyógyírt talál mindenféle bajára. A szentélybe való belépés után már mozogni nem tudsz, de a következő kör elején automatikusan elhagyod. |
HÁZ (400. ÉPÍTMÉNY) Ahá! Kalandozók városa, kalandozók házai! A kalandozók házait csoportok, Közös Tudatok építik fel. Ház építését kizárólag Közös Tudat vezetője ill. a városi tanács tagja kezdeti, de az építkezést ezután bárki folytathatja. Az építésbe rakott TVP változó mennyiségű lehet, attól függően, hogy mekkora házat akartok felhúzni: egy átlagos házikó 3000 TVP-be kerül, egy nagyobb villa vagy bolt 6000 TVP-be, egy kastélynak is nevezhető lak vagy varázslótorony, vagy fegyveres gyakorlásra alkalmas központ 9000 TVP, és egy fellegvár vagy más különleges épület 12000 TVP-t kóstál. A ház építése 50 TVP-nként zajlik, tehát 49 TVP-nyi építéstől a munka semmit sem halad, és 99 TVP-től is csak 50 TVP-nyit. Azt, hogy a sok ház közül melyiket építed, a 3. paraméter megadásával szabályozhatod. Pl. ÉP 400 100 4 hatására a 4. házba építesz. Építkezés kezdetekor nem kell 3. paraméter! Az épületbe a BE 400 <sorszám> paranccsal lehet bemenni, ha már legalább 3000 TVP-t beleépítettek. Ha ebből valamilyen speciális épületet akartok létrehozni (pl. bolt), akkor ezt külön kell a játékvezetőtől kérni. |
RENGETEG TÁRGY Most, hogy ilyen sok különböző fajta tárgy halmozódott fel a hátizsákodban, ideje lenne hatékonyabbá tenni a felesleges tárgyak managementjét. Erre szolgál három új parancs, a DD, az EE és az AA. DD. Az univerzális eldobásnak maximum három paramétert adhatsz. A paraméterekben megadott tárgyakból az összes nálad levőt el fogod dobni. Pl. DD 1 4 50 hatására eldobod az összes dem-ed, botod és aranyad. EE. Ez a DD megfelelője a tárgyak eladására. Az EA parancshoz hasonlóan használhatod, max. három paraméterrel, a paraméterben megadott tárgyakat eladod a boltban. EE 1 4 eladja az összes dem-et és botot. AA. Ez az univerzális átadás. Csak akkor használhatod, ha a fordulóban már volt sikeres A parancsod. Az AA paramétereiben megadott tárgyakból az összeset átadod annak a karakternek, akinek a fordulódban legutoljára sikeresen átadtál tárgyat a sima A paranccsal. Az AA-val természetesen tudatkinézist is lehet végrehajtani, ami annyiszor 5 TVP-be kerül, ahány paramétert az AA-nak megadsz. Végezetül egy jótanács: nagyon vigyázz a fenti parancsok használatával, véletlenül se keverd őket a sima D, EA és A parancsokkal, mert az drasztikus következményekkel járhat! |
HULLADÉK(NEM)GYŰJTÉS Kicsit kezd fárasztó lenni, hogy ahogy kalandozol, lépten-nyomon minden szemetet összeszedsz. Aztán ott van az a tömérdek EA parancs, amit a városban ki kell adni, hogy a felesleges tárgyaktól megszabadulj. Most azonban végre itt van a Hulladékgyűjtést szabályozó parancs, a HU <tárgy> <tárgy> <tárgy>. Paraméterül egyszerre max. három tárgyat adhatsz meg, ezeket használhatatlan, felesleges tárgyaknak ítéled meg mostantól. Ha arany értéke a GYJ parancsban megadott alatt van, fel sem veszed őket, ha ugyanannyi, vagy nagyobb, akkor ugyan felveszed őket, de az első adandó alkalommal (vagyis ha boltra lépsz) automatikusan eladod az összeset (kivéve, ha be van KF-elve: akkor egyet meghagysz). Ja, és persze bárhány HU parancsot kiadhatsz, azaz minden egyes általad ismert tárgyra szabályozhatod ezt a dolgot. Sőt, ha olyan tárgyra adsz ki HU-t, amire korábban már kiadtál, akkor az törlődik. Mi a különbség a GYJ parancshoz képest? A GYJ csak egészen finom, felületi hulladékmanagementet biztosított, szörnyből való komponens kinyerésekor, labirintus ill. csatamező kincsnél nem működött. A HU-val megjelölt tárgyhoz viszont bármilyen módon jutsz hozzá, (átadják, olmipiai nyereményként kapod stb) azonnal eldobod, ill. ha értéke a GYJ-vel egyenlő vagy az fölött van, eladod. Az átkozott tárgyaktól sajnos még a HU paranccsal sem tudsz megszabadulni. Ha egy olyan tárgyra adsz ki HU parancsot, ami a birtokodban van, rögtön eldobod ha értéke kisebb a GYJ 3. paraméterénél, de ha bolton állsz, nem adod el, csak akkor, ha a boltra lépéskor már érvényben volt az adott tárgyra a HU. A HU-val eldobált tárgyak semmiképp sem maradnak meg az adott mezőn. A HU-val megjelölt tárgyakat a referencialistán és a karakterlapon a $ jelöli. Ha betelt hátizsák mellett próbálsz egy tárgyat felvenni, a HU-val kijelölt tárgyakból elhajítasz párat, hogy legyen helyed a műveletre (csakis a HU-val kijelölt tárgyak közül!). |
Erő: | 18 (26) | Szint: | 13 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 260 cm |
IQ: | 12 (20) | Támadás: | 29 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 476 kg |
Ügyesség: | 11 (19) | Védekezés: | 8 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 18/18 év |
Egészség: | 16 (26) | Életpont: | 332/98 | Jellem: | semleges (+6) | Tul. pont: | 18 |
Szerencse: | 11 (19) | Varázspont: | 214/46 | Pénz: | 48 arany | Kép. pont: | 12 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 8 | vágófegyverek: | 1 | ütőfegyverek: | 12 |
lőfegyverek: | 9 (+1) |
Feltételes fegyverváltás: kőhegyű lándzsa (#7) << csontszablya (#64) << göcsörtös bunkó (#123) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
73,59 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 73 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 69 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10 | 2. nyomkövetés: | 7 (+1) | 3. mászás: | 3 |
4. csapdakészítés: | 9 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 4 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. teológia: | 1 |
10. vadászat: | 2 | 11. bányászat: | 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
változatos morf (#7626) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Én a béke híve vagyok - céljaink szimbolizálására semmisíts meg egy mandibulakaszát oltáromnál. |
2.) Kérlek végezz egy gyilkos sallankkal. A természet megcsúfolója e lény! |
3.) Egy egyszerű, a természet istenéhez illő áldozat: hozz egy tucat gyöngymangót. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. cseréptetős torony (549): 41. labirintus (62,55). városháza (685): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 41. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 11, az összesen kapott pontszám: 1100. (összesen ölhető: 1176 ) |
Összsúly: 65.11 kg | Megterheltség: 40% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 70 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 160 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | kaja (#2) | 6 | tüske (#22) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | ezüsttollú nyíl (#363) | 1 | fehér morfplazma (#2445) | 1 | kék morfplazma (#2442) | |||
1 | lila morfplazma (#2448) | 1 | sárga morfplazma (#2447) | 1 | uzbány csőr (#169) | |||
2 | vámpírfog (#1221) | 2 | vízionár szem (#102) |
70 | 71 | 72 | 73 | 74 | |
31 | |
|
|
|
|
32 | |
|
|
|
|
33 | |
|
|
|
|
34 | |
|
|
|
|
35 | |
|
|
|
|
36 | |
|
|
|
|
37 | |
|
|
|
|
38 | |
|
|
|
|
39 | |
|
|
|
|
40 | |
|
|
|
|
41 | |
|
|
|
|