30. forduló, 32. forduló, Fegyenc József összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2022. febr. 3. 0h:47'
EZ A 73. JÁTÉKHETED, 31. FORDULÓD
74. játékheted kezdete: febr. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 19 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4818
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 2

FEGYENC JÓZSEF KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [83,38] koordinátán.
Az alvásból szörnyű remegésre ébredsz. Talpra szökkensz, és látod, hogy vakító fény tölti be a látóhatárt. Hatalmas tűzfelhő bontakozik ki a szemed előtt. A fejedben egy fura mondat ismétlődik: "nincs végzet, csak ha bevégzed". A szemedet bántja a fény, de kezed, amelyet elé akarsz emelni, nem engedelmeskedik. Már majdnem megvakulsz, a csukott szemeden is átvilágít a fény... Aztán magadhoz térsz. Ezek szerint mégsem az előbb ébredtél fel, csak most, és mindez álom volt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+6 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+7 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)

fm 80 feltételes mászás 80
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 199.]

m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
[84,37] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledőt. Csak egy alpesi tehén. Nem jelenthet különösebb problémát. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az alpesi tehén lila foltos testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted az alpesi tehén testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Szarvaival az alpesi tehén megböki a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az alpesi tehén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy gumifát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy karmos tankány nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a karmos tankány kitinpáncélját. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a karmos tankány bal oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A karmos tankány meglök a szarvával. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A karmos tankány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a karmos tankány testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a karmos tankány testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A karmos tankány meglök a szarvával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. (ld. enc.) Mosolyogva kidobod a nevetséges ork sámán trófeát, és kiszedsz egy karmos tankány trófeát. 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}


(Továbbmész...) [85,36] Szűnni nem akar a zöld síkság. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy szürke rinocérosz. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval csak érinted a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarva fájdalmas sebet ejt a nyakadon! (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz patája súrolja a combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval párszor keményen megütöd a szürke rinocérosz testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Szarvaival a szürke rinocérosz megböki a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Észreveszel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

(Továbbmész...) [86,36] Még mindig füves síkságon vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy amniosz-fát. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia híveié. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy trikornis. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ork sámán. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeled lángcsóva varázslatot lő rád. 10 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ork sámán jobb lábát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd az ork sámán jobb lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lő rád. 19 életpontot vesztettél. Vasalt bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod az ork sámán bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod az ork sámán testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Távolról lángcsóva varázslatot lő rád a másik. 20 életpontot vesztettél. Az ork sámán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 sámán erszény (ld. enc.). 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A ravu bogár fájdalomcsillapító képessége közismert. Gyorsan összefogdosol egy párat, majd egyenként kettéharapod őket, ügyelve, hogy az értékes folyadékcseppek nehogy kárba vesszenek. A fáradozás meghozta gyümölcsét. (+29 életerő.) [70 pontot használtál fel, van még 129.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[87,36] Még mindig füves síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy uzbány nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az uzbány testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az uzbány a jobb válladat. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval iszonyatosan megcsapod az uzbány jobb szárnyát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod az uzbány testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az uzbány a jobb válladat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az uzbány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tűzbokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [88,36] Síkság, továbbra is csak síkság. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. A szörny profibb nyomkereső, mint amilyen rejtőzködő Te vagy. A szörny észrevett. Egy élőholt quwarg közeledik feléd! Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.

Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Caramon orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

(Továbbmész...) [89,36] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy xantusz-kaktuszt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy karmos tankány. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a karmos tankány jobb első lábát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a karmos tankány kitinpáncélját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Feléd öklelve, szarvaival a karmos tankány felsérti a derekadat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval megütöd a karmos tankány testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a karmos tankány testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvaival felöklel! (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A karmos tankány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A varponizáció nem az a tudomány, amit bármelyik bunkó falusi troll el tudna sajátítani. Te mint a varponizáció egyik mestere azonban az összes trükköt ismered. Keresel egy kis csanadiumot, szétporlasztod, majd öt percig intenzíven varponizálsz. Aztán egy hatalmas üvöltéssel hirtelen hanyatt veted magad, ezzel biztosítva a gyógyítás tartósságát. (+27 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [70 pontot használtál fel, van még 59.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[90,37] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

(Továbbmész...) [91,38] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. [20 pontot használtál fel, van még 39.]

h 242 használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 38.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. A munka meghozza gyümölcsét. (+1 IQ.) Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kaffogó hebrencs került az utadba. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a kaffogó hebrencs sörényes fejét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a kaffogó hebrencs jobb hátsó lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A kaffogó hebrencs most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 28.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő csontlepke nem jelenthet komoly veszélyt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a csontlepke bordás testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a csontlepke jobb szárnyát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A csontlepke fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A csontlepke szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 18.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [10 pontot használtál fel, van még 8.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 8 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [8 pontot használtál fel, van még 0.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

tf 2 fejleszted a 2. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az IQ-d. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól hadviselt harcos helyett kemény kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +4 max. varázspont, +5 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 170 pontot. A következő körben tehát 170 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KARMOS TANKÁNY (137. SZÖRNY)
A karmos tankány majdnem másfél méter magas, orrszarvú bogárra emlékeztető szörny. Páncélzata valamilyen kemény, szürke kitin, ütőfegyveren kívül szinte semmivel sem lehet áthatolni rajta. Egyik nagy különbség (a méreten kívül) az orrszarvú bogárhoz képest, hogy nemcsak szarvát tudja támadásra használni, hanem borzasztóan hegyes és kemény karmait is.

TANKÁNY KAROM (237. TÁRGY)
Amikor kimetszed a karmos tankány karmait, érdekes ötleted támad. Kivájod a húst a karmos kezek belsejéből, kiszárítod, és látod, hogy pont belefér a kezed. Néhány próbát teszel - igen, egész jól tudsz vele fogni! Bár mászni nem bírnál benne, harcolni, fegyvert fogni azonban igen. A KF 237 paranccsal veheted fel, és amíg rajtad van, eggyel jobb a védettséged. Ezenkívül ökölharcban lesz +5 sebzésed minden egyes támadásra.

SZÜRKE RINOCÉROSZ (346. SZÖRNY)
Ezek a hatalmas orrszarvúak, bár növényevők, hamar dühbe gurulnak, ha valaki csak úgy betrappol területükre - és akkor aztán kalandozó legyen a talpán, aki elé mer állni a támadó sebességgel rohamozó rinocérosznak. A rinók ellen talán a rohamkor magad elé tartott szúrófegyver a leghatékonyabb, és az ütőfegyverrel fogsz a legkevésbé boldogulni a vastag bőr ellen.

SÁMÁN ERSZÉNY (650. TÁRGY)
Ha legyőzöl egy ork sámánt, néha előfordul, hogy találsz nála egy koszos, bőrből készült erszényt, benne mindenféle megmagyarázhatatlan eredetű izével - megfeketedett füvek, félig elrohadt lényszervek stb.

KARAKTERLAP

Fegyenc József, egy rövid ősz hajú, szürke szemű, harcsabajszos troll férfi vagy. Fekete a bőröd. A Kvazársziklák Népe (#9119) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 31. fordulód.

Erő: 21 Szint: 12 Merészség: 6/6 Magasság: 254 cm
IQ: 11 Támadás: 11 Agresszió: 5 Testsúly: 476 kg
Ügyesség: 11 Védekezés: 16 Menekülés: 30 % Életkor: 16/16 év
Egészség: 15 Életpont: 143/96 Jellem: semleges (+5) Tul. pont: 2
Szerencse: 14 Varázspont: 41/6 Pénz: 27 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 13/1
Eddig összesen 200 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 728 TP-t kaptál. Jelenleg 27 063 TP-d van. A következő szinthez még 5 937 TP szükséges. Trófeáid: halálmadár, karmos tankány, bibircsók-óriás.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/80 szúrófegyverek: 3/58 ütőfegyverek: 15/65 (+31%)
dobófegyverek: 6/84

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); bumeráng (#249) max. 1 db (4 -5.); ubuk dobónyíl (#138) max. 2 db (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
91,56 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 91

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 79 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2/59 2. nyomkövetés: 5/92 (+12%) 3. mászás: 3/10
4. csapdakészítés: 2/98 (+14%) 5. csapdaészlelés: 1/56 6. gyógyítás: 11/43 (+88%)
7. felderítés: 1/0 8. taumaturgia: 10/26 (+3%) 9. zene: 1/0
10. vadászat: 1/23 11. bányászat: 2/43 12. főzés: 3/50

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
mászol max. 80 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
fabontó szójer (#71), kardfogú fülemüle (#146), manifesztátor (#124)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 6 vp;

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Shaddar) (539): új. cseréptetős torony (549): kész. városháza (685): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
41, 42.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
illúziófegyver (121)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fejleszt.gyümölcse (292)
fegyvermester (302)
kétkezes harc (338)
vadászidény (351)
a Szörny érintése (375)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
redukálás (564) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 5826 TU szükséges.)
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * fekete bőrcsizma (#247) 1 * kígyóbőr kesztyű (#49) 1 * láncing (#222)
1 mászókarom (#78) 2 tankány karom (#237) 1 * vassisak (#160)
Fegyverek és lövedékek
1 * kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6) 4 orgyilkos tőr (#225)
7 ubuk tüske (#131) 1 * vasalt bunkó (#181)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 ezüst karkötő (#158)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 1 + deus ex machina (#1) 3 fáklya (#36)
1 fűszerkeverék (#1170) 35 kaja (#2) 1 kötél (#92)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 + tüskecsapda (#242) 1 vaskulcs (#183)
Löttyök és porok, tartóstul
2 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 24]
1 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 10]
3 sullár hólyag (#168) [üres, kapacitás: 60]
3 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 36]
1 vizestömlő (#3) [üres, kapacitás: 20]
1 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 20]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 7 álompor (#396) 1 aurach bőr (#658)
6 aurach fog (#657) 1 evaporőr háj (#105) 3 fabontó (#106)
1 hebrencs állkapocs (#130) 1 lajhár csont (#236) 10 madártoll (#112)
1 magszim bél (#103) 5 sallank karom (#128) 1 sámán erszény (#650)
4 smirglilevél (#29) 5 sünmedve tüske (#14) 1 vasérc (#152)
2 vízionár szem (#102)

Összsúly: 26.54 kg Megterheltség: 51%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 127 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 hebrencs állkapocs (#130) 8 kaja (#2) 1 sámán erszény (#650)
2 tankány karom (#237) 1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92
35
36
37
38
39
(84,37) alpesi tehenek (#91), gumifa (#38), Raia oltár, karmos tankány (#137)
(85,36) szürke rinocérosz (#346), Dornodon rúnaköve
(86,36) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), 43. jellempróba, Raia oltár, művészi porolit (#720), ork sámán (#345)
(87,36) uzbányok (#102), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), egy ismeretlen isten rúnaköve, 48. jellempróba
(88,36) élőholt quwarg (#202), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393)
(89,36) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), karmos tankány (#137)
(90,37) Fairlight oltár
(91,38) szent tölgyfa (#393), kaffogó hebrencs (#88), csontlepke (#746)

Üzenet küldése a karakternek