30. forduló, 32. forduló, Ebenezer Scrooge összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. márc. 6. 9h:13'
EZ A 81. JÁTÉKHETED, 31. FORDULÓD
82. játékheted kezdete: márc. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3315
SZÁMLA : XXXX

EBENEZER SCROOGE KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [16,-14] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+4 életerő.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

jlk 3011 jelszó kimondása 3011
Lesz ami lesz! Kimondod a jelszót, készen arra, hogy beleülj a mészárszékbe. AAááhhhh! Zümmögve félrehúzódik a phua-kúp ajtaja. Megilletődve lépsz be a tökéletesen tisztának tűnő belső terembe. Fentről fényforrás világítja meg a kívülről jóval kisebbnek tűnő phua-kúpot. Oppálá, le kell küzdeni először is a masszát, ami idebent lapít.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja a massza jobb hátsó lábát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a massza fejét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a massza testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A massza farka ostorként csattan az arcodon! (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A massza védhetetlen csapásai kegyetlenséggel vegyes precizitásról árulkodnak. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A massza még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 13 drótszőrt. 327 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}

Körbekémlelsz, a régmúlt idők kincsei után kutatva. ... Igen, megvan! Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy mérg. ubuk dobónyíl (ld. enc.), egy ezüst kulcs (ld. enc.) és egy bronzsisak. Most, hogy kiszórakoztad magad, kimész. Mögötted bezárul a kúp ajtaja. [15 pontot használtál fel, van még 158.]

m 8 mozogsz északra
[16,-15] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Oldalt pillantva, meglátsz egy manilla-fát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy halálmadár ijesztett meg. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Elsőnek egy csontváz száll szembe veled.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a csontváz nyakát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontváz sárga koponyáját. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a csontváz jobb lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ez nem lehet más, mint egy sírlidérc. Amikor elhal a zaj, előmászol. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 150.]

kt 92 elkészíted a 92. tárgyat
Begyűjtöttél 1 kötelet. [6 pontot használtál fel, van még 144.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[15,-16] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Ananászvirág illatát hozza a szél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy phua-kúpot. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy evaporőr nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod az evaporőr hengertestét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az evaporőr testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd az evaporőr testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csápjaival az evaporőr lecsap a jobb karodra. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 136.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
A találós kérdés a phua-kúp oldalán az orrod előtt materializálódik.
Folyton sző-fon az árva,
Még sincs neki ruhája.
[5 pontot használtál fel, van még 131.]

m 8 mozogsz északra
[15,-17] Még mindig füves síkságon vagy. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Felismered. Ez egy ork sámán. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Látsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Találsz egy mély kutat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy evaporőr nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja az evaporőr testét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az evaporőr hengertestét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod az evaporőr testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csápjaival az evaporőr csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 117 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

[8 pontot használtál fel, van még 123.]

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. Lent eléggé sötét van, a napfényből csak kevés szűrődik le. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. A keresgélés meghozza eredményét - a kiszáradt kútfenéken találtál 1 ormánygőte csontot. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 109.]

m 8 mozogsz északra
[15,-18] Síkság, továbbra is csak síkság. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy vérszomjas csüldő. (ld. enc.) Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Raia rúnaköve. Felfedeztél egy mély kutat. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 101.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. A kút mély, de szerencsére a köteled elég hosszú volt. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 9 aranyat. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 87.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[14,-18] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy surranó kígyó közeledik. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a surranó kígyó testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A surranó kígyó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 surranó kígyó bőrt. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Egy élőholt mirg áll veled szemben.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Elszántan a másikra rohansz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Belecsipked az élőholt mirg a bal karodba és a nyakadba. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod az élőholt mirg jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy láplidérc. Amikor elhal a zaj, előmászol. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy móricserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.

(Továbbmész...) [13,-18] Még mindig bozótos. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Azonnal tudod, hogy egy tetemember volt a rémület okozója. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ó! Hiszen ez egy szintszívó. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy húsevő magszim közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Itt csata lesz.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a húsevő magszim testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a húsevő magszim húsos törzsét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod a húsevő magszim testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csápjaival a húsevő magszim csapásokat mér a hasadra. (5 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 67 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [16 pontot használtál fel, van még 71.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[12,-17] Még mindig bozótos. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Ráismersz a lényre. Egy manifesztátor. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 ubuk tüske. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! Mielőtt észbe kapnál, a manifesztátor megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A manifesztátor mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (3 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: -4, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy szintszívó. Amikor elhal a zaj, előmászol.

(Továbbmész...) [11,-16] Még mindig bozótos. Utad során felfedezel egy mínosz-kúpot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Elenios hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy élőholt mirg áll veled szemben.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mirg pikkelyes lábát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az élőholt mirg. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod az élőholt mirg jobb oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod az élőholt mirg bal lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy élőholt mirg.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mirg bal lábát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted az élőholt mirg bal lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az élőholt mirg a jobb válladat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod az élőholt mirg testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed az élőholt mirg bal lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az élőholt mirg. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 zárnyitó készletet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 49 (limit: 245), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 4940.
Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [16 pontot használtál fel, van még 55.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Félve beóvakodsz a mínosz-kúp belsejébe. Hatalmas kőszobrok, áldozati oltár, egyszerű díszítésű oszlopok - ez minden, amit találsz. Közelebbről megvizsgálva, látod, hogy a fal egyik részére apró jelek vannak vésve. Valamilyen titkosírás lenne?

Odakint is körülnézel. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [20 pontot használtál fel, van még 35.]

ef 4 501 energia fejlesztése 4
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-4 TU.] [28 pontot használtál fel, van még 7.]

kt 22 30 elkészíted a 22. tárgyat (30 darabot)
Sajnos csak 7 tüske készítéséhez/gyűjtéséhez van elegendő pontod. Begyűjtöttél 7 tüskét. [7 pontot használtál fel, van még 0.]

h 242 használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még -1.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-4 életerő.) Valószínűleg ez volt a hatásának az utolsó nyoma. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól tapasztalt kalandozó helyett hadviselt harcos. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +6 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot. Kifejlesztettél egy újabb alakváltó képességet. (ld. enc.)
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 171 pontot. A következő körben tehát 170 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÉRGEZETT UBUK DOBÓNYÍL (188. TÁRGY)
Kézenfekvő a megoldás, hogyha van ubuk dobónyilad, akkor be is mérgezheted. Ehhez a KT 188 parancsot kell kiadnod, 2 TVP-ért, és az ubuk dobónyílon kívül szükséges egy csepp gyenge méreg is. Az így kapott dobófegyver sebzése d8+10. Kisebb eséllyel szerezheted vissza, mint a sima dobónyilat, mert a szörnyek az égető fájdalomtól a földön fetrengve könnyen összetörik.

EZÜST KULCS (184. TÁRGY)
Ráébredsz, hogy a TF labirintusaiban szinte mindenhol ugyanattól a lakatostól rendelt zárakat használják, így aránylag kevés kulcs birtoklásával szinte minden zárat ki tudsz nyitni. A zárak bonyolultságában van különbség, minél összetettebb egy, annál nagyobb eséllyel törik bele a zárnyitó készlet. Az ezüst kulcs 6-os nehézségű zárak kinyitására alkalmas (a kis vaskulcs 1-es, a csontkulcs 2-es, a rézkulcs 3-as, a bronzkulcs 4-es, a vaskulcs 5-ös, stb., csak hogy segíteni tudjuk a teljes lista összeállítását).

VÉRSZOMJAS CSÜLDŐ (114. SZÖRNY)
Ha valaki a földön egy kisebb, szabályos bemélyedést vesz észre, akkor általában nem szokott gyanakodni. Ha azonban belesétál, és a mélyből óriási csápok törnek elő, lerántva a föld alá, akkor legközelebb már óvatosabb lesz. Ha lesz legközelebb... Ha a csüldő sikeresen lehúz a föld alá, akkor óriási állkapcsával egyszerűen kettéroppant, és bekebelez. Aránylag fájdalommentes halálnem, kivéve, ha a csápok gyilkos szorítására gondolunk...

GYÖKEREK (10. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG)
Az állatok leutánzása után kísérletezni kezdesz a növényekkel. Ez még nagyobb kihívás! Ha az eredmény nem is tökéletes, de néhány növényi funkciót már képes vagy leutánozni. Lábaidat gyökerekké alakítva, képes vagy nedvességet felszívni a talajból (kivéve természetesen a sivatagot és a magashegységet). Ettől fogva soha nem lesz gondod a szomjúságra, hiszen ily módon rengeteg vizet tudsz magadhoz venni. Használatához az alakváltás: AV 10 parancsot kell kiadnod, 10 pontért.

KARAKTERLAP

Ebenezer Scrooge, egy hosszú ősz hajú, zöld szemű alakváltó férfi vagy. Leah híve vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 31. fordulód.

Erő: 13 (14) Szint: 11 Merészség: 2/4 Magasság: 185 cm
IQ: 16 Támadás: 10 Agresszió: 5 Testsúly: 85 kg
Ügyesség: 10 Védekezés: 7 Menekülés: 35 % Életkor: 35/35 év
Egészség: 11 Életpont: 142/55 Jellem: gonosz (2) Tul. pont: 2
Szerencse: 15 Varázspont: 0/0 Pénz: 124 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 14/0
Eddig összesen 210 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 223 TP-t kaptál. Jelenleg 17 161 TP-d van. A következő szinthez még 7 839 TP szükséges. Trófeáid: alpesi tehén, mutáns pók, sörényes ubuk.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 9/84 (+11%) ütőfegyverek: 8/20 (+35%) lőfegyverek: 12/40 (+28%)

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -6.); ubuk tüske (#131) (7 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
52,11 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 57

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 166 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/2 (+78%) 2. nyomkövetés: 8/10 3. mászás: 2/31 (+22%)
4. csapdakészítés: 2/66 (+14%) 5. csapdaészlelés: 1/4 6. gyógyítás: 15/81
7. titkosírás: 1/81 (+11%) 8. felderítés: 2/2 (+24%) 9. vadászat: 1/103
10. bányászat: 5/55

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
technokolin (#50)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Shaddar) (539): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 25.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 4 TU. szükséges még: 26 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1083 TU szükséges.)
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
2 * bronzsisak (#88) 1 mászókarom (#78) 1 * sárga erőöv (#276)
1 * szöges páncél (#65)
Fegyverek és lövedékek
1 * bronzhegyű lándzsa (#87) 6 bronzhegyű nyíl (#94) 1 bumeráng (#249)
1 * csontkés (#11) 1 * fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111)
1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
1 szöges bunkó (#8) 1 tolmokov-koktél (#351) 7 * tüske (#22)
2 ubuk dobónyíl (#138) 8 ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 ametiszt medál (#275) 1 ezüst gyűrű (#180) 2 ezüst karkötő (#158)
1 gyöngysor (#192) 1 * koponya szimbólum (#139) 1 * obszidián karkötő (#229)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 1 csontkulcs (#74) 1 ezüst kulcs (#184)
2 fáklya (#36) 1 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92)
1 ork csodaszer (#1228) 1 rézkulcs (#75) 1 tatu dob (#234)
1 + tüskecsapda (#242) 1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
2 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 11 csepp tinta (#101), fér még: 9]
1 éjurna (#2368) [benne 10 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 0]
1 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 10]
1 vizestömlő (#3) [benne 2 korty víz (#27), fér még: 18]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 bakkura bőr (#95) 4 dözmöng szív (#122) 23 drótszőr (#37)
5 evaporőr háj (#105) 1 fémrúd (#104) 1 grákóbőr (#41)
2 gromak bőr (#268) 2 gyöngymangó (#135) 1 hebrencs állkapocs (#130)
3 kavadu lebeny (#24) 1 lapockacsont (#33) 34 madártoll (#112)
2 magszim bél (#103) 4 mandibulapenge (#125) 1 moa rubin (#379)
1 mocsári penke (#148) 2 óndarab (#85) 2 ormánygőte csont (#21)
6 pirkit (#153) 1 pular kristály (#239) 1 rókafarok (#124)
6 smirglilevél (#29) 14 sünmedve tüske (#14) 3 surranó kígyó bőr (#47)
1 szivárványszív (#1529) 1 tükör (#43) 4 varányszem (#30)
1 vasérc (#152) 2 vízionár szem (#102)

Összsúly: 46.83 kg Megterheltség: 97%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 79 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 kaja (#2) 9 tüske (#22) 2 ubuk tüske (#131)
8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
9 arany (#50) 1 bronzsisak (#88) 13 drótszőr (#37)
2 evaporőr háj (#105) 1 ezüst kulcs (#184) 1 kötél (#92)
6 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
1 ormánygőte csont (#21) 1 surranó kígyó bőr (#47) 1 zárnyitó készlet (#39)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

10 11 12 13 14 15 16 17
-19
-18
-17
-16
-15
-14
-13
(11,-16) mínosz-kúp (#178), Elenios oltár, élőholt mirg (#135)
(12,-17) manifesztátor (#124)
(13,-18) tetemember (#123), húsevő magszim (#67)
(14,-18) surranó kígyó (#30), élőholt mirg (#135), Dornodon rúnaköve, móricserje (#115, belőle készíthető: #116)
(15,-18) vérszomjas csüldő (#114), Raia rúnaköve, mély kút (#93), 40. jellempróba
(15,-17) ork sámán (#345), Sheran rúnaköve, mély kút (#93), evaporőr (#69)
(15,-16) phua-kúp (#372), 49. jellempróba, evaporőrök (#69)
(16,-15) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), halálmadár (#351), csontváz (#48)
(16,-14) massza (#217)

Üzenet küldése a karakternek